28 Mayıs 2012 Pazartesi

4- CADI KAZANI !

Uzun zamandır cadı kazanı yapmıyordum. Biraz biriksin istedim:)



Zuhal Pirinçcioğlu son dönemde moda olan uyumsuz renklerin uyumunu yakalamak istemiş ama çok feci çuvallamış. Pembe ve turuncu gözüme hiç bu kadar kötü görünmemişti.

Reyhan Çiftçi son günlerde sizi bilemem ama beni şaşırtmaya devam ediyor. Bir kermese böyle bir kıyafetle gelmesi inanılır gibi değil. İddialı görünmeyi sevsede herşeyin yeri ve zamanı vardır demeye devam ediyorum.

Ceyda Kadayıfçıoğlu 'nun Givenchy elbisesini Siren Ertan Çarmıklı 'dan hatırlayanlarınız olmuştur. Ceyda Kadayıfçıoğlu 'nun o manasız saç bantı olmasa ikisini kapıştırabilirdim. Ama caanım kıyafet harcanmış gitmiş çünkü o felaket banttan başka birşey göremiyorum.

Serap Dindar 'ın kıyafeti önemli bir davet için değil de bakkala gitmek için ideal. Aslında kıyafeti geçtim makyajına daha çok takıldım. Aynı Barbie bebeklerde gördüğümüz ağır pembe makyajları andırıyor. Hermes 'in Jypsiere modeli çantamızı da poz verirken göstermezsek olmaz :)

İdil Fırat 90'lı yıllardan fırlamış gibi. Siyah jean üstü saten siyah gömlek en son o zamanlarda kaldı sanıyordum yanılmışım. Hatta ceketin renginde kocaman mercan renkli küpelerle 80 'lere kadar yolumuz olabilir. Son derece koyu makyajı da iyi bir bonus olmuş.


Share

13 yorum:

  1. sekerim reyhan ciftciye hic sasirma bence, kendisi spora 80lerden kalma ic camasirini gosteren kisacik sortlar ve kafam kadar sari altin Daytona ile gelen bir sahsiyet...
    spora oyle gelen kermese de boyle giyinir...
    mackadan sevgiler, ne zaman gorusuyoruz??? xoxo

    YanıtlaSil
  2. Zuhal Pirinçcioğlu'na baktığımız zaman teoride güzel olan bir kombin nasıl mahvediliru görüyoruz. Pembe gömlek, turuncu pantolon, nude ayakkabı iyi güzel hoş derken nasıl yaptıysa çuvalamış.
    Reyhan Çiftçi'yi ben, bildiğiniz gibi bir yıl öncesine kadar hiç sosyeteden bi haber olduğum için pek bilmiyorum ama Chanel'li en azından teoride iyiydi de bu kıyafetler de ne ha?
    Ceyda Kadayıfçıoğlu bir kere demode zaten, bari düzgün kombinleseymiş. Nasıl becerdiyse artık, ben de o saç bantlarını severim de bu ne ya?
    Serap Dindar anladık yeni Hermes almışsın.
    İdil Fırat 80 olmasa da 90'ların demodeliğinde.

    YanıtlaSil
  3. Reyhan Ciftci saka gibi. Chanel reklam panosu gibi olmus. Ama Karl Lagerfeld buna izin vermezdi. Serap Dindar kim diycem kizicaksiniz. Cok fena. İdil Firat coook guzel bir genc kiz. Makyaja bile ihtiyaci yok. Niye bu buyuk kadin olma iddiasi?

    YanıtlaSil
  4. Bu kafesli çizme midir sandalet midir hala giyiliyor mu yahu?Zaten yaz sıcağında bunları giyen kimselere hiç bir zaman anlam veremedim o ayrı mesele. 6-7 yıl öncesinde kalmadı mı Pelin? Belki daha da öncelerde:) Çok demode bir görüntüsü olmuş reyhan Çiftçi'nim. Tamam önceki sezonlardan parçaları hala giyenleri beğeniyoruz ama bu tarz parçalarda değil.Üzgünüm Reyhan Çiftçi:(

    YanıtlaSil
  5. S.K. (Selin)28 Mayıs, 2012

    Pelin hanim sicak mailiniz sayesinde yorumumu birakiyorum:)
    Reyhan hanim plastik silikon solaryum ahu tugba haliyle Kardashian'lari bile gecmis rukuslukte.

    YanıtlaSil
  6. Bunlari da mi gorucektik28 Mayıs, 2012

    Reyhan ciftci garip fetis cizmeleri yetmemis bir de KIRMIZI OJE surmus,artik soylucek soz bulamiyorum!!!!!

    YanıtlaSil
  7. Pelincim inan ht de tanimiyorum ama ceyda k yi gorunce Pelin bu goruntuyu cadi kazanina atmazsa ben hic birsey bilmiyorum dedim ve tahminim oldu :)) bisey yapmaya calisip olmayinca cok komik oluyor bunun adi rukuslukten ote bisey bence ozentilik mi deyim nedir Mary K bi elbise boyle katledilir diyorum.sevgiler !

    YanıtlaSil
  8. Bak bugün doğmuşum onca mum üflemişim onca hediye almışım böyle kelebekler modundayım dünya güzel,hayat güzel,lay lay lay....
    Beni doğuduğuma pişman edenler var!!:) Vallahi mesele siyah bant değil. Hermesi gözüme sokan serap dindar'a da birşey demiyorum hermestir göstermek mübahtır:) Ama ne olursunuz biri reyhan çiftçi'ye yapma desin. Olmaz desin ayna tutsun bakın ne olur diyorum!! Ay vallahi gördüğüm an küçük dilimle beraber büyüğünü de yuttum. Başıma ağrı girdi çarpıntım başladı!! O nedir ya? İzahı ne? Mantığı ne? Yani böylesini Hande acar'da bile görmedim kadın gayet sade geldi kermeste gözüme!!:) Yapma reyhan çiftçi lütfen yapma!! Olur mu reyhan çiftçi!! Yapılır mı bu!! Sustum!!

    YanıtlaSil
  9. Reyhan çiftçinin niçin boyle bir tercihde bulunduğunu cok merak ediyorum ve şaşırıyorum bu kadar güzel bir fiziğe sahipken özellikle:(((
    İdil Fırat da yasına göre klasik giyinmeyi sevenlerden ama benim bu kombinasyonda tek beğenmediğim şey küpeleri oldu:)
    Zuhal pirinccioglu nun derisinin parlak olduğunu düşündüğüm ayakkabilari olmamisbence ve paça boyunu bilekte bitirseymis daha iyi olucakmis:)
    Serap dindar i ben de henüz görüyorum ama bizimle diilsin demek geldi içimden:))))
    Selinn

    YanıtlaSil
  10. ya evet siz dedinizde dikkat ediyorum reyhan çiftçi gerçekten de silikon takviye yapmış gibi görünüyor. yani eskiden beri bilirim ve takip ederim hiç böyle göğüs ileri bir pozunu hatırlamıyorum. belkide daha zaman geçmesi lazım ama gözümüze sokunca da olmuyor. neyse herkesin kendi bileceği iş bu estetik ama sade ve doğalken ne kadar hoş ve güzel olduğunu anlamayanlara üzüntü duyuyorum elimde değil.

    idil fırat 'ı bir kere bile sade görmedik ki. hep böyle bu kızcağızımız. halbuki çok güzel bir kadın. bir yazık olmuş daha.

    hepinize yorumlarınız için teşekkürler :))

    gamze çok güldüm yorumuna. ben o iç sesi çok sevdim ama devamm :)

    papişim bende anlamadım. chanel gibi geliyor çizmeler ama tam emin değilim. mutlaka sezonu yakalayan bir parçadır ama kullanabilmek çok önemli. olmadımı böyle sırıtıyor işte.

    YanıtlaSil
  11. maçka 'ya sevgiler :) bodrum'dayım yine. döneyim ist'e görüşelim şekerim öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Hİhihihi:)) Ben daha o iç sesimle çok çelişirim pelin'im:) Mesala kontes'te başladık kapışmaya hadi gelsin yorumlar geçiyorum kontes'e:))

    YanıtlaSil
  13. Bence hepsi birbirinden kotu. Hatta gece ruyama girse korkarim seklinde... Ne moda nede yakisandan haberleri var bu insanlarin. Kotu cok kotu...

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails