14 Mayıs 2012 Pazartesi

44- GÜNÜN ŞIKI : Gül Saygı

 


İşte gördüğüm an hayran kaldığım bir kombin. Kadın zaten fazlasıyla güzel ve endamlı. Artık buna ayrıca değinmekten ben bile sıkıldım :) Ama birde fiziğinin hakkını veriyor ya işte bunu defalarca bıkmadan usanmadan konu edebilirim.

Geçtiğimiz günlerde Gül Saygı 'nın denim gömlekle yarattığı şıklığı ele almıştım. Denim şıklık dendimi bence sosyetemin hatta Türkiye 'nin en iyisi.

Sarı jean kalem eteğin üstüne hem kesim hem de renk olarak çok yakışan bir denim gömlek seçmiş. Renklerin ahengini bozmamış ve taba renginde bir ayakkabı kullanmış. Aslında tek tek incelediğinizde saatinin morundan, ojelerinin kırmızısına, takılarının yeşilliğine kadar birçok canlı rengi bir arada bulabilirsiniz. Elinde yine Valentino 'dan rockstud denim bir çanta, saçlar toplu, makyaj yerinde, nefis bir küpe ve gözlükle de işi bitirmiş. Hafif gülümsemeside bonus puan. Başka birşey dememe gerek yok sanırım :)


Share

30 yorum:

  1. Gül Saygı son dönemlerde kendini aştı desem abartmış olmam sanırım.
    Genel görüntü çok iyi.
    Bu saç şekli müthiş yakışıyor.
    Tek gözümü tırmalayan kolundaki mor kayışlı saat ve ayakkabı seçimi.
    Ayakkabının rengi tamam da modelini hiç beğenmedim.
    Ö.A

    YanıtlaSil
  2. Yani oyle guzel seyler yazmissinizki. Kotu yorum yapmak zor. Ama ben cok begenmedim dogrusu. Aslinda Gul Saygiyi begeniyorum ama bu secimi sevemedim

    YanıtlaSil
  3. Ben broznluğuna, makyajına ve küpelerine takıldım gözümü tırmalıyor. O yüzden kalem eteğinin güzelliğinden başka bir şey göremiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Cok hos olmus! Gorunce sevindim cunku bende gecen gun kot gomlegimle buna benzer bir kombinasyon yaptim :) Etegimin rengi daha sadeydi ama. Bitek cantayi begenmedim ama benim genel olarak denim cantalarla bir problemim var, hicbir zaman sevemedim :)

    YanıtlaSil
  5. Ben Gül Saygı'yı daha önce bu kombinle görmüştüm ancak pabuçlarını ve çantasını görememiştim. İlk gördüğümde de feciii beğenmiştim. Çok havalı bir bayan, ne giyse kendine çok yakıştırıyorum son zamanlarda. ben pabuçlarını sevdim.Saçını beğendim. Sakın kakül model kullanmasın buradan kendisine seslenmek istiyorum:) Düz veya hafif dalgalı saç da kendisine dehşet güzel yakışıyor. Süper, bayıldım valla.

    YanıtlaSil
  6. Heykel misin kadın ne alım, ne havadır maşallah :)

    Son dönemlerde müthiş genç, müthiş enerjik giyiniyor, bayılıyorum <3

    YanıtlaSil
  7. fazla bronz buldum, teni gunes yagindan parliyormus gibi. ben jean gomlegin tek ton olmasini tercih ederdim acikcasi. koyu bir laci mesela.
    saatinin morlugunu yakistiramadim. oversize altin bir saat daha butunleyici olurdu.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok hoş bir kadın Gül Saygı ben kendisini çok beğeniyorum ve yakından fotograflardaki halinden çok daha güzel. Geçen yaz Çeşme 7800.de kendisini bikiniylede yakından gördüm ve hiçbir kusur bulamadım.
    Ne giyse yakışıyorki bu kombinide çok beğendim.

    gulnihan

    YanıtlaSil
  9. ne giyse yakışıyor bu hatuna sporla klasigi çok güzel konbinliyor ama ayakkabılarını bende pek beyenemedim

    YanıtlaSil
  10. ben de cok cok cok beğendim.Zaten cok sık uygulardım buna benzer kombinleri ama bu fotograflardan sonra cesaret edebilirmiyim bilmiyorum!!

    YanıtlaSil
  11. Kendi güzel, tipi avrupai, tarz da güzel Ama keşke bu denim dokusu yerine başka bir dokulu denim gömlek olsaydı .Bel hattı çok düzleştirmiş. Altta zaten britli , önden fermuarlı etek, üstte de çok detaylı, sedef basmalı düğmeler ve de tam ortası taşlanmış ve beyazlatılmış denim gömlek yordu. Bari altını klasik , sadece pensli bir etekle tamamlasaydı.

    YanıtlaSil
  12. Eveett!! Gül hanıma hemen yorum yapalım. Gül hanımın zayıflığını en çok eleştiren ben yüzünü hiç beğenmeyen ben artık bu tutumumdan vazgeçtim. Sanırım miami etkisi:)) Şaka bir yana gerçekten yüzü artık bana güzel görünüyor. 1 ay öncede böyleydi ama işte bir ay önce demekki ben huysuzmuşum:) Kıyafete gelirsek çok beğendim özellikle gömleği çok yakışmış çok güzel bir gömlek. Eteğine eh işte diyorum ama eteği de başarıyla taşımış. Gözlükleri çok güzel saçı zaten hep aynı ama böyle saç da yakışıyor kendisine. 1 ay önce yakıştırmıyordum ama neyse o zaman hastaydım ben:) Beğenmediklerime gelirsem küpeler çok kötü hiç tarzım değil. Ayakkabı kötü hiç ama hiç beğenmedim kıyafetin büyüsünü bozmuş. Çanta delisi olan ben ilk defa bir çantayı beğenmedim. İstinye parkta dolaşan liseli kızların çantasına benziyor. Mor saat ne alaka anlamadım kırmızı ojeyi sevemedim. Bu kıyafetin ojesi değil kırmızı sanırım dünden kaldı silmedi. Yoksa bu kıyafete kırmızı oje sürülmez çok kel alaka oluyor. Zaten türk kadınların kırmızı oje sevdasını hiç anlayabilmiş değilim. Hiç de sevmem emel sayın'dan başkasının sürmesini de tavsiye etmiyorum. İşte bu detayları saymazsak gül hanımı beğendim. Sen şimdi diyorsun bu beğenmiş halinse vay halimize gamze!! Ama idare et pelin'im:)

    YanıtlaSil
  13. Curcunam'a katılıyorum; brozluk, küpeler ve gözlük çok irite etti beni. Çok güzel bir bayan olmasına rağmen. Ama kombin başarılı. Bu kombine renkli bilezikler mor saat falan ilginç bir şekilde gitmiş. :)

    YanıtlaSil
  14. Diyecek birsey bulamiyorum!harika olmus!bayildim~

    YanıtlaSil
  15. Ojerine baktim yorumlari okuyunca bence kirmizi deil.mercana yada koyu fusyaya benziyor.ben begendim

    YanıtlaSil
  16. Yani hic begenmedim pardon jean gomlek moda diye bu kadarada gerek yok bence. Gul hanim cok guzel bir kadin. Neler giyer nelerrr

    YanıtlaSil
  17. Şu Gamze'ye kimse soruyor mu da buralara yok uçaktan indim, yok Miami etkisi yok bilmem ne ikide bir her yerde bir hava atma çabası. Gamze sadece kıyafetlere yorum yaz nereye gidip ne alıp ne yiyip içtiğini de yazacaksan bir blog aç tatlım seni oradan okusunlar.İlahiiii Komedyaaaa:)))

    YanıtlaSil
  18. bence o küpelerle görünümüne çok fresh çok kadınsı bir hava katmış. kadın zaten heykel gibi. maşallah güzellik anlamında artısı var eksisi yok. bu tarz kadınlarda zorlamadan, sportif , gündelik görünümler daha hoşuma gidiyor nedense.

    saatinin kayışının mor rengine kadar eleştirilmesine ise uzun bir wowww çekiyorum :) bir haute couture giymediğin sürece inanın saatin ne şekli ne de kayış rengi bir önem teşkil eder. en azından ben öyle düşünüyorum :)
    farklı renkler var derken iyi anlamda söylemek istemiştim. sanırım yanlış anlaşıldım :)

    benimde denim çanta fobim vardır. elimde değil bir türlü kurtulamıyorum. başkasında beğeniyorum iş kullanmaya gelince yan çiziyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Bu sosyetik hanımlarımızın işi çok zor. Ağızlarıyla kuş tutsalar, süper de giyinseler yine bir yerlerine mutlaka kusur buluyoruz maşallah. Hiç bulamazsak oje renklerine o da olmazsa ayak parmak boylarına, el damarlarına bir yerlerine takıyoruz kafayı!

    YanıtlaSil
  20. Açıkçası hiç ama hiç beğenmedim ben. Ve sizin yorumunuzu okuduğumda da şaşırdım =) Resimde tek beğendiğim şey eteğinin rengi belki modeli. Jean gömlek belki de bulunupta alınıcak en kötü renklerden biri.. Bileklik ve saat kolda ama gömleğin kolları niye kıvrık ve sıvanmış değil? O çıplak bacaklara ve açık ayakkabılara bu denli kapalı bir kol .. Saçlar bu kıyafete gidemicek kadar resmi bir şekilde toplanmış belki bir at kuyrugu belki düz bir fön yada salaş bir örgü çok kabul edilir olurdu benim gözümde.. Küpeleri çok seçemiyorum ama daha modern bir model beklerdım kesinlikle.. Hele o liseli kız vari taktığı jean çanta aman Allahım Valentino olması bile kurtaramamış .. Açıkçası hiç beğenmedim güzeller güzeli Gül Saygı'yı ( Bu arada artık kendisi sadece Bayan Saygı mı oldu ? Gölgesi gittimi:) ? )

    YanıtlaSil
  21. Anlaşıldı rita bana kafayı takmış:)) Ne yazdığımı pelin hariç kimseye beğendirmek zorunda değilim. Burda zaman zaman birçok yorumcu kendi özel hayatından bahsediyor. Hava atma çabam yok benim yüzlerini bile bilmediğim insanlara neyin havasını atıcam. Sende bence yüzünü bilmediğin birisine bu kadar takma kafanı. Kişisel mesele haline getirmek istemiyorum özür diliyorum pelin'den. Sanırım artık post yazarken beni sadece pelin okuyormuş gibi davranmalıyım bana ders olsun:))

    YanıtlaSil
  22. Davranmamalıyım olucaktı yanlış yazmışım okuyan rita da yanlış anlamasın sonra:)

    YanıtlaSil
  23. Neden insanlar egolarını tatmin etmek için başkasına sataşıyor? Ama emin ol Gamze Ablanın bu yukarıdaki yorumunun nesini hakettin hiç anlamadım. Bu arada bu bayan en büyük sınavlardan birini veriyor belki de ama sana hala insan gibi davranıyorsa hava atsa ne yazar? (Ki hava attığını düşünmüyorum, lüks içerikli bir blogdayız.) Ama Yalan Dünyamın repliğinin böyle bir egoist ağıza düşmesi de üzdü beni.

    YanıtlaSil
  24. Her dönem birileri çıkıp, birilerine kafayı takıyor Gamze boşveeerrr...

    YanıtlaSil
  25. elmacık kemikleri, teni, gözlükleri ve gömleği-eteği harika. ama teninin (yüzünde) tek renk olması, fazla bronz göründü gözüme. gerçi gölgelendirme-yanakları vurgulama gibi şeylere ihtiyacı olmayacak kadar güzel bir kemik yapısı var zaten. gözlüklerin markası nedir bilen?

    YanıtlaSil
  26. Sevgili huysuz çok teşekkür ederim. Ayrıca sevgili Papiş'e de teşekkür ediyorum. Artık kafaya takmıyorum. Boşverdim istediğimi yazarım özgürüm:))

    YanıtlaSil
  27. Bu kadin çuval giyse yakisir, bosuna cenemizi yoruyoruz bence:)

    YanıtlaSil
  28. hayir gul golge saygi seklinde kullaniyor ozellikle

    YanıtlaSil
  29. ne yazık ki bence de çok uyumsuz,hiç ama hiç beğenmedim:(

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails