31 Mayıs 2012 Perşembe

5- CADI KAZANI !




Bazı elbiseler sadece podyumda sergilenmeli. Gerçek bedenlerde ya yer almamalı ya da nasıl sergilendiyse öyle giyilmeli diye düşünüyorum. İşte buna en güzel örneklerden birini sizlere sunuyorum.

Elimizde Emilio Pucci 'nin 2012 Yaz koleksiyonundan podyumda görür görmez aşık olduğum sanat eseri. Natasha Poly 'de o kadar başarılı taşımış ki insanın hemen alıp giyesi geliyor. Ama işte bazı kıyafetler gerçek bedenler üstünde podyumda göründüğü gibi görünmez. Podyumdaki bir illüzyondur aslında.



Çünkü ortaya çıkan görüntü Beyza Arslan 'da gördüğümüz gibi olacaktır. Ki kadın gayet ince sanırım uzun boylu da. Yani vücut ölçüleri bakımından bir sorunumuz yok. Ama beyazın altına yine beyaz renkli bir elbise giyerseniz kumaşın tüm detayları ve güzellikleri kaybolup gidiveriyor. Nerde podyumda gördüğümüz güzellik nerde Beyza Arslan 'ın üstünde ki alalade görünümlü elbise ?! Benim gibi dikkatli gözleriniz yoksa bir Emilio Pucci demek için kırk değil kırk bin şahit gerekir :)

Hatta kolların bol kesimi yüzünden acaba orjinal mi yoksa özel dikim mi diye arada kalmadım da değil. Ama kumaş detayları aynı. Görebilmeniz için elbisenin büyük resimlerini de koyuyorum. Beyza Arslan ne yazık ki bu elbiseye herhangi bir fitting de yapmamış. Bedeni bulmuş almış giymiş. Yaka bölgesi ciddi anlamda potlu. Üstelik göğüs bölgesi de iyi görünmüyor.

Bir elbise şayet bu şekilde satışa çıkmışsa yanına bile uğramam. Çünkü etiketi ne olursa olsun bu şekliyle benim için giyilmesi anlamsız bir parçadır o. Bu anlamsızlığa birde binlerce dolar verildimi yazık demekten başka birşey diyemiyorum.





Share

21 yorum:

  1. Çok kötü bir gelinlik gibi, bu ne Allah aşkına ya...

    YanıtlaSil
  2. Aynı fikirdeyim pelin ama yalnız Eda Taşpınar giymeli bu elbiseleri :)acaba astarı ten rengi yapılsaydı aynı hava verilmiş olur muydu?:)

    YanıtlaSil
  3. Selaaam,

    Pelin, Beyza Aslanın kol detaylarına bakınca deseni takib ederken elbisenin kolu orijinaline göre daha kısa olduğunu fark ettim. Beyza Aslan kendine göre adapte ettirmiş olabilir ki bu sıkça oluyor ama genelde elbiseninde karizması çiziliyor.

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle bu dediğine katılıyorum pelin. belki giyilebilecek durumda olmuyor bazı kıyafetler ama illede ben bunu giyer altına üstüne bişey uydururum diye o elbiseyi katlediyorsanız ne diyeyim ben artık size. mankendeki gibi giymeye cesaret ederim ama katletmeye cesaret edemem:) çokda güzelmiş elbise ya. önden ayrı bişey arkadan ayrı bişey bu nasıl bir güzellik.

    YanıtlaSil
  5. Elbiseyi ben de ilk gördüğümde çok beğenmiştim. Belki ama belki diyorum, içine astar olarak açık gri olsa... (Çünkü ten rengiyle de feci görüntüler olabiliyor) ve iyi bir fitting yapılsa, olur muydu?

    Ya da, illaki giyilecekse, show amaçlı bir kırmızı halıda, sülün gibi bir vücuda geçiriliverse... Mesela Diane Kruger da, podyum dışında giyilmesi zor bir CD'yi Cannes'da giymişti. (Kabarık etekli, M.Antionette'den ilham alan)
    Bu gibi kıyafetleri ancak özel isimler ve özel yerler kaldırıyor galiba...

    YanıtlaSil
  6. Ben elbisenin arkasını çok merak ettim onu da mı kapattırmış acaba?

    YanıtlaSil
  7. Bu elbisenin hakkı daha farklı bir astar rengiyle kullanimiydi ya da astarsiz bence( astarsiz kullanım yeri o gece degil tabiki) dolayısıyla ortaya çıkan bu elbise yatırımı bence bosa gitmiş:) fiziği zaten hos ne giyse yakisicak ama bu olmamış:(
    Selinn

    YanıtlaSil
  8. Markanin beceriksizligi. O kadar isik, photoshop, mankenle boyle gorunuyorlar demek ki. Yakindan kumasi falan da o kadar kalitesiz ki. Halbuki bu sezonun en sevdigim elbisesiydi. Kazana Beyza hanim degil sadece mankenler icin kiyafet hazirlayan pucci dussun.

    YanıtlaSil
  9. Cok yazik guzelim elbise ne olmus. Ama Beyza hanimda hakli heralde boyle aldi. Keske hic almasaymis.

    YanıtlaSil
  10. Bence çok çok da kötü değil yani memleketimizde ne kadar rüküşlükler var. Ve aslında sadece fitting sorunu olduğunu düşünüyorum. Astarla satılmıyordur ama belki opsiyoneldir diye düşünüyorum çünkü elbisenin kesimi ile boyun kısmı ile filan pek bir uyumsuzluk yok. Ve sırt dekoltesi hala açıktır bence (umarım). Ama elbieyi ben çok beğenmemiştim doğrusu. Anja rubik'in Cannes'daki iç çamaşırı belli olan look'un da pekala ucuz durmamıştı ama bence burda elbiseye ucuz bir hava kattığını düşünüyorum. Hele ince işli olunca insanın gözü elbiseden önce içeri gidiyor... Transparan veya güpürlü look-through elbiselere bayılırım ama içinde yüksek belli veya basic çamaşır ve sade sütyenle güzel bence. Bu tür çamaşırlar dediğim gibi transparan bir elbiseye ucuz bir hava katıyor bence. Mesela geçen yaz vardı bir tane daha benzer Pucci ama daha sık işlemeli çamaşırsızdı öyle bile çok daha iyi tabi bu elbiseye olmaz. Beyza Aslan bunların dışında çok güzel kombinlemiş bence Mercan Clutch'ı ve küpeleri harika! Özellikle küpelere kalpçikler. Makyaj da yerinde hoş bence. Onun dışında ilk resme yakınlaştırdığımız zaman detaylar da gayet belli bence ki gerçekte çok daha bellidir. Ama benim de kurtaramıyacağım bir yer var ki göğüs bölgesi çok kötü duruyor. Ama evet bu astarla da çok hoş görünmüyor. Ben Pelin ablam ve herkesle ayrı düştüm bu sefer :) Ama bence kendileri cadı kazanını hakedmiyor. Sadece fitting kurbanı, astar tabi çok hoş olmasa da Kazanlık değil bence :)

    YanıtlaSil
  11. Ha bir de şu benim aklıma geldi sorucaktım, sormamışım. Acaba şu Emilio Pucci defileleri nerede yapılıyor hep aynı mekan, bir özelliği mi var? :)

    YanıtlaSil
  12. Elbise cok guzelmis,ben genel olarak begendim tabi defiledeki hosluguyla mukayese etmek dogru degil diye dusunuyorum ,sevgiler Pelincim.

    YanıtlaSil
  13. Ben fazılhan'a katılıyorum beyza hanıma gelene kadar ne rüküşler var. Beyza hanım çok kötü görünmüyor. Sadece yanlış tercih olmuş. Bu elbise alınıp da davete gidilicek elbise değil. Onun haricinde çok kötü birşey görmüyorum beyza hanımda cadı kazanlık bir durumu yok.

    YanıtlaSil
  14. Bencede okadar kotu degil. Buyuk gelmis kiyafet o ayri tabi ama resimde gorulmuyor ama belki ciplak gozle desenlerin kaybolmamistir. Astarsiz ciplak sekilde giyeni gormektense boyle deseni kaybolsun daha iyi:)

    YanıtlaSil
  15. Bencede oyle cadı kazanlık bi durum yok gecen haftaki cadı kazanını dusununce hele:)en azından cok zarif gozuktugunu dusunuyorum iyi tatiller pelin ablacım

    YanıtlaSil
  16. pelinin cadı kazanına atmasını anlamamış olanlar var ben avukatı değilim o yanıt verecektir zatende yinede belirtmek istedim.körü körüne marka aşkı.yazısında bunun altını çok güzel çizmiş.gidin yerli markalara buna benzer yığınla elbise bulursunuz.ama sırf etiketinde pucci yazıyor diye 3 bin kusur dolar vermenin gereksizliğine değinmiş.bencede örnek olması adına tamda cadı kazanlık.konu beyza aslan değil aslında.

    YanıtlaSil
  17. güzelim elbise içine beyaz giyilince gecelik formunu almış :)

    gülnihan

    YanıtlaSil
  18. aynen seda 'nın dediği gibi cadı kazanına atmam için illaki rüküşlük aramıyorum. çünkü ortada dediğiniz gibi bir rüküşlül yok. sorun orjinalinden son derece farklı satışa sunulan ve ortaya alalade bir görüntü çıkaran fiyatı binlerce dolar olan bir elbisenin alınmış olması.

    YanıtlaSil
  19. Emilo Pucci'nin bu koleksiyonuna bayılıyorum elbiseleri mahveden herkese karşı gayet katı düşünceler içerisindeyim :) Prenses Mette Marit bir kaç ay önce bu şekilde giymişti bir Emilio Pucci elbisesini. Aynı o vakadan resmen. Şu elbise istediği kadar yüzlerce dolar olsun, Emilio Pucci olsun, defile görüntüsü öyle salınadursun benim için değişiklik olsun diye evin salonunun tülünden yapılmış bir elbiseden farkı yok artık.

    YanıtlaSil
  20. kadında güzel elbisede süper bayıldım

    YanıtlaSil
  21. Kuper ve Makyaj harika ve gerikalanlarda Pelinle yani fikirdeyim.Hatta bir adim oteye gidip ustunde emanet gibi duruyor bile diyebilirim,

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails