16 Mayıs 2012 Çarşamba

6 - BU KİME AİT ?

 


İşte kafa patlatacağınız ve keyif alacağınızı umduğum bir Bu Kime Ait ? daha. Bu sefer işi biraz daha zorlaştırıyorum ve sadece bu kime ait demiyorum sizlerden çantaların markalarını da istiyorum :)

Aslında bazılarının kıyafetlerini bile bilebilirsiniz. Bakalım 4'te 4'ü hatta 8'de 8'i kim bulabilecek :)

Hepinize bol şans :)

* 4 'ü de Türk.
* Yorumlarınızı bekletip hepsini 24 saat sonra cevaplarla birlikte yayınlayacağım.


CEVAP :





1. Begüm Şen - Devi Kroell. Elbisesi Victoria Beckham.

2. Gül Saygı - Tory Burch. Elbisesi Peter Pilotto.

3. Bahar Şer - Hermes. Kıyafetini bilmiyorum ama o bling bling saati için söylemek istediğim o kadar çok şey var ki anlatamam :)

4. Feryal Gülman - Corto Moltedo. Elbisesi Victoria Beckham.

Bu sefer zorlandığınız belli :) Ama artık hep bu tarz sormaya karar verdim :) Ve cevaplayanlardan Zeynep Onur 'a ne demeli bilemedim. 8 'te 8 'i doğru bilmesini geçtim hangi davet olduklarını bile yazmış. Harikasın :) Ve birde sevgili Nadya 8'te 8 doğru bilmiş tebrikler :) Elbette bunları bilerek başımız göğe ermiyor ama en azından eğlencelik 2-3 dakika geçiriyoruz hem de eğlenerek markaları ve formlarını hafızamıza yazmış oluyoruz.


Share

25 yorum:

  1. 1.Begüm Şen
    2.
    3. Bahar Şer
    4.

    Evet buraya kadar HT'nin internet sitesini taradım eğlence olsun diye ama bundan sonrası için biraz yoruldum ve tahmin yürütmek istiyorum:)) Biri Feryal Gülman, diğeri de Fatoş Sarıgül olabilir mi?
    Enerji toplarsam tekrar devam edebilirim araştırmalarıma ama bu şekilde biraz hile yapıyormuşum gibi geliyor??

    YanıtlaSil
  2. 1.begum sen
    2.gul saygi tory burch cantayla
    3.gormemis bahar ser tabiki ,krokodil kelly clutchini sergilemek icin cirpinmis
    4.bilemedim ben de merak ettim

    YanıtlaSil
  3. 1)Devi Kroell - Begüm Şen - Siren Ertan Parfüm Lansmanı

    2)Tory Burch- Gül Gölge Saygı - Siren Ertan Parfüm Lansmanı

    3)Hermes - Bahar Şer - Twist Ajda Pekkan Konseri

    4)Corto Moltedo - Feryal Gülman - Twist Ajda Pekkan Konseri

    Hatta bir detay:) Feryal Gülman aynı çanta ile Çaba Derneği'nin gecesine ve Bahar Şer'de aynı çanta, saat ve yüzükle Siren Ertan Parfüm Lansmanı'ndaydı :)

    Evet sonuçları merakla bekliyorum :))

    Zeynep Onur

    YanıtlaSil
  4. 1)Begüm Şen- Devi Kroell
    2)Gül Gölge Saygı-Prada
    3)Bahar Şer- Kwanpen
    4)Fatoş Sarıgül- Devi kroell

    YanıtlaSil
  5. Bu aradaaaaa :)

    Begüm Şen'in ve Feryal Gülman'ın elbiseleri VB ve Gül Gölge Saygı'nın elbisesi (fotoğraf yukarıdan çekilmiş sanırım elbise:) ise Peter Pilotto. Bahar Şer'in ayakkabıları YSL de deri ceket emin değilim acaba bir Burberry olabilir mi? Kıyafetini hiç beğenmedim bu arada, özellikle de saati çok çok fena:(

    Şu kadar işin arasında resmen kafa dağıtmak için birebir oldu bana. Şimdi aynı motivasyonla işe dönebilirim:)

    YanıtlaSil
  6. Kişiler hakkında hiç bir fikrim olmasa da markaları söyliyeyim bari :)
    1. DvF
    2.Tory Burch
    3.Hermes
    4. Corto Moltedo
    Umarım doğrudur :)

    YanıtlaSil
  7. 1.begüm şen/?,2.?/tory burch,3.bahar şer/hermes kelly clutch,4.feryal gülman/corto susan c star.....mı acaba?

    YanıtlaSil
  8. Eklemek gerekirse;1.bir devi kroell olmalı

    YanıtlaSil
  9. Birinci resim begum sen ikinci resim gul saygi ucuncu resim jenefer lopez dorduncu resim derin mermerci olablir mi?

    YanıtlaSil
  10. 1. begüm şen
    2. gül saygı
    3. bahar şer
    4. feryal gülman

    hepsinden eminim fakat markaları bilemiyoruuummm :((

    YanıtlaSil
  11. Pelin sen supersin ve cok zekisin bu kadar kisiyi kirmadan,iki tarafida incitmeden profesyonelce yapiyosun isini 1 ve 4 numara hakkinda fikrim yok ama 2 numara Peter pilotto elbiseyle siren e davetinde Gul Saygi 3 numara tabiki muhtesem croco hermesiyle Bahar Ser.sevgiler !

    YanıtlaSil
  12. bahar şer'in çantası hermes sanki :)bi modeline benzettim ama :)

    YanıtlaSil
  13. 2. Tory Burch 4.Alexander McQueen 1. balenciga??? ve 3 no bilemedim. Bu clutch larin sahibi farkli bayanlar mi yoksa 4 de ayni kisi mi anlayamadim. Sanki biri Eda Taspinar digeri de Derin Mermerci gibi geldi bana yoksa ben mi sasirdim :-)) zaten tahmin etme konusunda son derece yeteneksizim.

    sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
  14. 1) Begum Sen.
    2) Gul Saygi. Tory Burch
    3) Bahar Ser ,Hermes
    4) Corto Moltado Bayildiimmm. Kim de var Turkmu???. Bilemedim?

    YanıtlaSil
  15. Bir. Begum Sen cantayi bulamadim.
    Iki. Begum Ayaydin. Tory Burch
    Ucuncu Bahar Ser. Hermes
    Dordunucu Corto Moltedo. . Postunda cok begenmistim ama kim takmis bulamiyorum.
    Sekizde sekiz varmi cok merak ediyorum,,,,,

    YanıtlaSil
  16. begüm şen ve devi kroell
    gül saygı ve tory burch
    bahar şer ve hermes
    feryal gülman ve corto moltedo

    umarım 8/8 yapabilmişimdir.postu geç okudum yoksa daha önce atardım.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  17. 1 Begüm Şen-çantayı bilemedim ;)
    2 Gül Saygı-Tory Burch
    3 Bahar Şer-Hermes Kelly
    4 Feryal Gülman-Corto Moltedo

    YanıtlaSil
  18. ablacığım valla bulacağım diye gözüm çıktı resmen!


    1-begüm şen: tahminen misela

    2-gül gölge:tory burch

    3-bahar şer:?

    4-feryal gülman: Corto Moltedo

    YanıtlaSil
  19. bence çok eğlenceli illa heran başımızın göğe ereceği işler mi yapmamız gerekiyor
    sonrakinide merakla bekliyoruzzz

    gulnihan

    YanıtlaSil
  20. Hahaha mutlu oldum Pelin şimdi ya :) Çok eğlendim dün bunu yaparken. Dediğin gibi başımız göğe ermiyor ama gün içinde çalışan kesime eğlencelik kuruyemiş tadında bir mola olmuş oldu.

    Ayrıca senin de Bahar Şer'in saati hakkındaki yorumuma katılmana çok sevindim. Çantasını da beğenmedim ben ya. Tamam belki bir Hermes ama çok bağırıyor. Özellikle de saatle bir araya gelince dehşet ötesi bir birleşim olmuş.

    Bu arada en çok Begüm Şen'de zorlandım. Fotoğrafı görür görmez BŞ'yi tanıdım o ayrı ama çantayı bulana kadar biraz araştırma yaptım doğruya doğru :)

    Haydi yeni bulmaca istiyorum doyamadım ben:)

    YanıtlaSil
  21. Bende Begum Senin cantasini bulamadim. Epeyde arastirdim. Feryal Gulmaninda cantayla resmini gormemistim. Ufffff cok guzel. Bencede cok eglenceli oldu. Devamini bekliiyoruz.

    YanıtlaSil
  22. yupiii yaşasın evet kesinlikle bundan sonra böyle sor çok eğlendim ve ben de saat için birşeyler söyledim hadi onu geçelim rakamlara yer kalmamış pırlantadan.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  23. Dort tane bulabilmisim :( Begum s yide anladim sonra ama markayi bilemeyince yazmadim.Feryal G baya surpriz oldu kirk yil dusunsem o ojeyi tahmin edemezdim onun surdugunu,canta baya basarili olmus daha corto m takan hic gormedim bravo valla.Bahar s ceket Chanel bence dugmesinden anladim bence kot ceket karisimi cok guzel olmus.Victoria B elbiselere bayiliyorum zaten begum s nin ki de cok guzel ama ona yakismamis bence.Cok eglenceli gercekten bu tahmin bolumu supersin pelin !!!

    YanıtlaSil
  24. Ben kendime çok güldüm ya. Sanırım 40 sene bile geçse bu marka işlerini öğrenemiceğim. Hermesi bilemem kopardı beni yani. Oha diyorum kendime hangi kafayı yaşarken yazmışım bunu ben!!:) İki kedim vardı hasta tam onlarla ilgilenirken yazmışım böyle saçmaladım işte!!:)) Ama resmi büyütmedim büyütseydim gül saygı'nın çantayı bilirdim çok belli TB olduğu. Ama kırk yıl düşünsem o ojelerin o ellerin feryal gülman'a ait olduğunu bulamazdım. Sanki 30 yaşında birinin eli gibi yahu!!:) Çantanın markasını da asla bilemezdim ama çok güzel çantaymış yakışır feryal gülman'a. Bir daha sefere hastalarımı bekletip yazıcağım:)

    YanıtlaSil
  25. katılan herkese teşekkür ederim. bazı okuyucularım varki buraya yazmaya çekinip mail ile gönderiyorlar :) maksat güzel vakit geçirmek ve yeni bilgiler öğrenmek. bu kadar strese girmeyelim rahat olalım lütfen :)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails