24 Mayıs 2012 Perşembe

TOG Bazaar 'da ki ŞIKLIK YARIŞI !!

Eveeet geldik günlerdir hadi post nerde post diye beni sersem eden ısrarlarınız sonucunda TOG Bazaar 'a :)

Bakalım yardımsever tanınmış simalarımız neler giymişler ve nasıl görünüyorlar.



Öncelikle Arzu Sabancı ile başlamak istiyorum. Kendisine her rengin yakıştığının o kadar bilincinde ki resmen renklerle sarhoş ediyor bakanı. Bluzu rengarenk bir Mary Katrantzou. Çok yakışmış. Pantolon rengi süper ama bu seferlik paça boyunu sevmedim. Fazla kısa kalmış olmamış. Şeffaf pvc ayakkabılar da paça boyunu daha kısa göstermiş olabilir.



Misela çantalarla verdiği kare çok hoş. Tüm Misela çantalara minik kalpler gönderiyorum. Özellikle kalın metal kemerli olanlar en ikonik modelleri. Zamansız, şık ve hepsi birbirinden kaliteli. Geçtiğimiz günlerde Pera 'da açtıkları butiklerine uğramanızı tavsiye ederim. Ben şu aralar özellikle uğramaktan kaçınıyorum çünkü başıma geleceklerden eminim :)



Begüm Şen 'in spor şıklığı çok hoş. Geniş paça jean pantolonu, gri bluzu ve yanılmıyorsam Misela portföyü ile çarpıcı bir güzndüz şıklığı içinde.



Ceylan Çapa için nihayet diyorum. Tam yaşına uygun, cıvıl cıvıl gencecik bir şıklık içinde. Zara ceketi ve jean şortu ile çok şık. Babetlerine ise bayıldım.



Gül Saygı her zamanki gibi çok güzel görünüyor. Renk çok yakışmış. Ayakkabılar çok şık. Tek sorunum dövmesi. Benim bu dövmelerle aram bir türlü düzelemedi :)



Aslı Şen 'in hem spor hem de klasik tarzı aynı anda uygulamasını sevdim. Etek tek başına çok güzel. Ama bilekten bantlı Givenchy stilettolar ile bacak boyunu gereksiz yere kısaltmış. Bu boy eteğin altına bilekten bantlı stilettolar giymek için çok uzun boylu olmak gerekir. Saçlar ve makyajı çok hoş. Neon sarı Proenza Schouler portföyü ideal bir seçim olmuş. Hermes bilekliği çok şık.



Fatoş Sarıgül 'ün kobalt mavisi tiril tiril elbisesini çok sevdim. Burberry Prorsum porföy ve platformlu ayakkabıları çarpıcı.



Bir kermes olsa bile Feryal Gülman 'ı yine sezonun en gözde parçalarından biriyle görüyoruz. Altuzarra 'nın meşhur papağanlı elbisesi. Çok yakışmış. Ayakkabılar pvc malzemesinin de olduğu Fendi, çantası Hermes. Bugün Melis Alphan 'ın köşesinde Hermes çantasını eleştirdiği yazısını okudum. Evet bizde sık sık burda her daim Hermes kullanılmasını eleştiriyoruz ama söz konusu Feryal Gülman olunca bu konuda biraz esnek olmak gerekir derim. Ne de olsa kendisi memleketimde Hermes'leriyle ve Chanel'leriyle dillere destan ve kıskanılası bir şöhrete sahip. Nasıl Victoria Beckham 'a kendi çantaları olana kadar Hermes ünlüsü dedik ve öyle kabul ettik işte bu durumun bizdeki karşılığıda Feryal Gülman 'dır.



Sanem Tezman artık 9. ayın içinde. Her an minik bebeğine kavuşabilir. Ama maşallah görünümünde hamile olduğunu belirten ayrıntı bulmak zor. Giydikleriyle de ustaca karnını gizlemeyi başarıyor. Lanvin sneakersları ve Hermes bilekliği çok şık.



Siren Ertan 'ın üstündeki elbiseyi turuncu gibi görüyoruz ama aslında bildiğimiz bayrak kırmızısı. Elbisesi yeni çıkaracağı Siren Ertan 7800 plaj koleksiyonundan. Kendisinde bu tarz elbiseleri sık görmeyiz ama tanıtım amacıyla yerinde bir davranış. Ayakkabıları da kendi koleksiyonundan. Bugünlerde Siren Ertan 'ın hızına yetişmek imkansız :)



Begüm Eyilik genel olarak hoş görünsede gömleğin bol kalmış kemer detayını sevmedim. Pantolon incecik fiziğine çok yakışmış. Beyaz Chanel çantasını sevmedim.



Sitare Akdilek büyük olasılıkla başka bir davetten gelmiş olmalı. Yani bir kermese böyle bir kıyafetle katılmasının başka bir açıklaması olamaz diyorum.



Demet Kutluay her zamanki kendine has stilinde. Artık bende alıştım hep böyle giyinmesine. Chanel babetleri çok şık o kadar.



Hande Acar Hande Acar ne diyim bilemedim yine. Bazen ne kadar çok şey desek yine boş o yüzden en iyisi birşey dememek. Ama el ve ayak ojelerinin farklı renklerde olması iyi görünmüyor bunu belirtmezsem olmaz.



Maide Kurttepeli her zaman ki gibi sevdiğim tarzıyla. Spor şıklığı en iyi uygulayan ve yakıştıranlardan.



Melisa Kanatlı birtek bana mı çok karışık geldi bilemiyorum.



Ve işte Oya Eczacıbaşı. Renklerin uyumuna bayıldım. Çok şık çoook !



Şirin Yalçın 'ın piliseli eteği çok yakışmış. Beyaz atlet ve dolgu topuk ayakkabılarla değişik bir görünüm içinde. Beğendiğimi söyleyemem ama kötü de görünmediği kesin. Nil Bentürk 'ü ise özlemişim. Benim favori isimlerimdendir. Her zamanki gibi fazla zorlamadan olabildiğince sade bir görünüm içinde.



Azade Balkaner 'in siyah pantolon üstü giydiği gömleği sevmedim. Aslında gömleğin kendisini sevmedim.



Berrin Yoleri 'nin Marni gömleği çok yakışmış. Ayakkabıları için sanırım marka yazmama bile gerek :)



Eda Kosif 'in neon renkleri kullanmasını sevdim. Özellikle Dior ayakkabıları çok hoş.



Eda Taşpınar 'ın tulumunu beğenmedim. Ama sandalaetlerine ve takılarına bayıldım.

Off yeter yoruldum bugünlük benden bu kadar sıra sizlerde :)


Share

40 yorum:

  1. Bu postu okuduktan sonra Ekşi Sözlük yazarlarına bir konuda çok hak verdim. Hakikaten babet büyük ayaklı kadınlara hiç mi hiç yakışmıyor. Küçük ayakta topuklu ayakkabı ne kadar eğreti duruyorsa, büyük ayakta da babet bir o kadar eğreti duruyor.

    Aslı Şen'in kıyafeti vücuduna hiç uymamış. Şirin Yalçın ve Sanem Tezman çok hoş görünüyorlar. Umarım Sanem hanım en kısa zamanda yavrusunu sağlıkla kucağına alır.

    derya :)

    YanıtlaSil
  2. Pelincim ellerine sağlık yine cok guzel ve cok emek verilmiş bir post olmuş....

    YanıtlaSil
  3. Geldim burdayım:) Bende tog bazar'daydım. Çok güzel bir kermes oldu. Çok güzel ciciler aldım. Misela çantalara bayıldım. Zeynep ılıcalı standında kendimden geçtim:)) Begüm şen'i de ilk kez yakından gördüm. Çok güzel kadın boy pos endam maşallah resimlerden 10 kat daha güzel. Kıyafetine öldüm bittim. Kotu şahane üstündeki omzu açık tişört çok ama çok yakışmış. Gözlükler olağanüstü. Kusursuz bir şıklık. İkinci favorim de Feryal gülman bayıldım rengarenk ışıl ışıl görünüyordu. Yakından en çok saçlarını beğendim. Çok bakımlı ve parlıyordu saçları. Gül gölge'ye gelirsek yakından göremedim ben onu. Tabi bütün sosyeteyi görecek değildim ya:)) Hatta ht'de de göremedim hatta hiç bir cemiyet sitesinde gazetelerde göremedim ilk kez senin blog da görüyorum ama sanırım resimler sana özel. Gül gölge'yi beğendim elbisenin rengi modeli çok güzel saçları zaten hep aynı ama artık gözüm alıştı yadırgamıyorum ayakkabıları pek sevmedim ama fena değil. Dövme konusunda sana katılıyorum çok gereksiz havasını alıyor fazla büyük bir dövme. Ben dövmeye karşı değilim ama zarif olacak. Arzu sabancı güzel rengarenk tam bir bahar şıklığı. Ceylan Çapa'nın babetlerine bittim ceketi çok hoş. Fatoş sarıgül ne kötü ne iyi tam ortada benim için ama burbery çanta bir içim su ayakkabıları pek sevemedim ben bu sene burbery ayakkabıları pek beğendim hele boncukluları hiç kaçırmadan aldım. Fakat fatoş hanımın ayağındakiler çok tarzım değil. Kötülere gelelim. Aslı şen en başta hiç beğenmedim minyon tipine uygun şeyler giysin lütfen:) Eda taşpınar çok kötü baştan aşağı beğenmedim. Demet şener lütfen içimi karartmasın anladık kapalı giyiyorsun haklısında kendine göre belki. Eski demet değilsin. Evlisin 2 çocuğun var ama bu kadar da değil herkes evli herkesin statüsü değişti gül saygı'ya bak biraz örnek al lütfen!! Hande Acar'a yorum yapmaya değmez o gözlükler feci!! Ama onu da böyle kabul ettik:)) Eda kosif'in boğucu tarzından gına geldi bana hep aynı renkli jean üstüne ceket çok baydı. Yukarda kim olduğunu unuttum. Didem antebi var mıydı? Yoksa da ben yorumumu yaparım. Didem hanımı ben bizzat gördüm görür görmez çarpıldım o ne şıklık o ne zariflik!! Tartışmasız tog bazar'ın en şık kadınıydı. Benden bu kadar:)

    YanıtlaSil
  4. didem antebi yi unutmuşsun pelincim...

    YanıtlaSil
  5. Sanem hanımı unuttum. Görünce hala iç çekiyorum böyle hayran hayran bakıyorum. Bütün hamilere sinir oluyorum ama sanem tezman'a değil. Allah hayırlı doğumlar versin. Çok zarif görünüyor en şık hamilerden biri maşallah diyorum. Darısı başıma olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  6. Pelincim dönüşün muhteşem oldu da yorulmakda da çok haklısın.

    En beğendiğim 3 isimde burda benim için yine ilk üçteler.
    1- Siren Ertan'ın gözalıcı renkdeki kıyafeti çok yakışmış. Plaj koleksiyonuna başladığında ucundan kıyısından biraz görmüştüm gerçekten kullanışlı ve her ihtiyaca cevap verecek bir koleksiyon olacağına garanti verebilirim. Özellikle kendi markasını taşıyan çantaları çok kullanışlı olduğundan hiç bırakmak istemeyeceğiz parçalar. Birde yine kendi markasında yaptığı ayakkabılara değinmek istiyorum insanın hem boyunu uzatırken hemde konforundan bir şey kaybettirmiyor saatlerce bu ayakkabılarla yürüyorum ve hiç bir şikayetim olmuyor. Benim gibi boyu fazla uzun olmayanlar için bulunmaz nimet :)
    2- Sanem Tezman her zaman şık ve zarif olmayı becerebiliyor. Siyah-beyaz spor şıklığını çok beğendim.
    3- Maide Kurttepeli her daim çok sade ve kendine çok yakışan seçimler yapıyor. Yüzünün güzelliğini ve fiziğini doğru kullanmayı biliyor.
    Begüm Şen'e spor kombinleri
    daha çok yakıştırıyorum.
    Arzu Sabancı dediğin gibi paça boyundan kaybetmiş. Ceylan Çapa pek cici olmuş. Aslı Şen stilettolarla kaybetmiş kendini. Feryal Gülman'ın ayakkabılarını sevmedim fakat çanta konusuna gelince Hermes olmadan Feryal hanım olmuyor bence hoş bir ikili oldular :)
    Hande Acar'a gerçekten diyecek bir şey yok ne yapıyorsa kendine acilen bırakmalı ten rengi hiç mi hiç yakışmıyor geçenlerde yakından gördüm ı-ııhh yani.
    Eda Kosif'de pek şık olmuş.Renklerdeki uyum çok hoş duruyor.

    gulnihan

    YanıtlaSil
  7. Evet pelin cok zevkli olmus post, gunduz sikligi zordur,burdada gorduk bunu tutturamayanlar olmus yerine gore giyinmeyi bilmek lazim bende deryaya katiliyorum asli sen hic olmamis , acarda baya kotu dudaklari ve saclari cok suni duruyor kendini cirkinlestirdigini dusunuyorum.Bence Siren E ve Arzu S cok hos olmuslar.sevgiler !

    YanıtlaSil
  8. sevgili gamze didem antebi ne giymişti?sen böle söleyince cok merak ettim bende;)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili hande kot şort koyu gri tişört üstüne beyaz ceket giymişti yakaları siyahtı. Çok basit ama şahane bir şıklıktı. Ht'den görebilirsin anlatmakla olmaz çünkü:)

    YanıtlaSil
  10. Peliiinnn,
    Ohh beeee! Biliyorsun 2 gündür bekliyorum bunu güzelim:)

    Benim favorim daha önce de belirttiğim gibi BEGÜM ŞEN.Jean pantolonu, bluzu çok sade ama çok şık. Yerine göre giyinmeyi bilmiş yine. Gözlüklerine ise ayrıca bayıldım.Acaba markası ne??

    Siren Ertan'a bence bu elbise çok yakışmış. Bu tarz elbiselerde giymeli.

    DEMET KUTLUAY, yine hiç risk almadan bildiğimiz Demet gibi giyinmiş işte. Gamze'nin dediği gibi çoğumuz evli barklıyız ama azıcık insan arada farklılık yapmalı, korkmamalı.

    SİTARE AKDİLEK, ipek tulumunu yeni mi almış acaba diye düşünmeden edemedim. Dediğin gibi sanırım bir davetten geldi gündüz o saatte de davet(!) Neyse geçelim, öyle giyinmek istemiş kadın:)

    SANEM TEZMAN, inan karşıdan bakınca hiç hamile gibi durmuyor.Sadece fotoğrafı yakınlaştırdığımda birçok hamile gibi onunda burnu şişmiş.Hayırlısıyla bebeğini kucağın almasını temenni ediyorum.

    FERYAL GÜLMAN'ın elbisesini de yine dah aönce kendi blogumda bahsettiğim gibi SENDEN ÖĞRENMİŞ oldum:) Teşekkürler.

    FATOŞ SARIGÜL'ün ayakkabılarını ben o giydiği elbiseyle yakıştıramadım. Bu elbiseye bence olmamış. Yoksa tek başına güzel ayakkabılar.

    ASLI ŞEN, boyu çok uzun değil bildiğim kadarıyla. Haliyle de boyu uzun olmayanlar bu boy etek giyince hele ki altına da bilekten bantlı ayakkabı giyince hiç olmuyor. Çok üzügünüm ama böyle:(

    GÜL SAYGI, Gül hanımın saçını böyle gelişigüzel toplamasına ben bayılıyorum ve kendisine de çok yakıştırıyorum. Fıstık gibi kadın. İKİNCİ FAVORİM Gül SAYGI. Evet çok şık değil ama ne giyse taşıyabilenlerden ve yakışanlardan benim gözümde.

    Ayy benden de bu kadar valla:)) Eline sağlık, yazılarına sağlık Pelinim. Çoook teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Fatos Sarigul'un ayakkabilari sanki buyuk mu gelmis? Parmaklarinin ucu bos gibi :) Bu yeni yuksek kalite resimler cok fena oldu cok.. Ama incecik masallah super duruyor.

    Sirin Yalcin'i hep cok begenirim, bu sefer hayalkiriligi olmus biraz. Demet Kultuay ile bi gun karsilasirsam kendisine booooooooring diye haykirasim var.

    Siren Ertan hep guzel, en guzel. Yururken sacinin ve eteginin ucustugu resme bayildim. Siren Ertan 7800 ne zaman ve nerde satisa sunulucak biliyor musun Pelin?

    Biz gurbetciler koleksiyona internetten ulasabilicek miyiz yoksa annelerimizi magazaya goreve yollamamiz mi gerekicek?

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Gamze hanimi gormedim ama kendisini gormeden sevdim yani pelincim ::))))

    YanıtlaSil
  13. Begüm hanımcım çok güzelsiniz. Ben yanınıza gelip sizle konuşmak istedim ama rahatsız etmiyim dedim olsun yine de sizi görmek güzeldi:))

    YanıtlaSil
  14. Ben Siren Ertani hic begenmedim. Eminim kendi markasinin tanitimi icin giyiyor baskalarinda belki gdaha iyi olur Ama Onun tarzi degil Sitare Akdilek ve Sirin Yalcinda begenmediklerim arasinda.
    Feryal Gulman ,Arzu Sabanci ve Begum Sen favorim. Ama Oya Eczacibasinin renklerinide sevdim. Digerleriyse orta diyecegim. FG. elbise markasini ilk kez duydum.

    YanıtlaSil
  15. Evet sıra TOG kermeste :)
    Arzu Sabancı'ya Mary Katrantzou bluzu çok yakışmış, Hermes(?) çok iyi gitmiş ama paça boyu fazla kısa, kötü görünüyor malesef :/ Ben PVC ayakkabılardan da hoşlanmadım...

    Begüm Şen hoş da en iyi Begüm Şen değil kesinlikle...

    Ceylan Çapa'yı ben malesef ki beğenmedim. Bir kere Zara ceketinden hoşlanmadım. İçindeki desen falab hayır. Bir de o babetlerini ben hem beğenmedim hem ne alaka diyorum kendilerine.

    Gül Saygı kesinlikle çok güzel görünüyor. Kol boyunca dövme bazen çok güzel oluyor ama tam pazı üstü tek dövme beni de rahatsız ediyor.

    Aslı Şen güzel görünüyor ama bacak boyu gerçekten çok kısa görünüyor. Givenchy de benim bu sezon favori ayakkabı markam :)

    Fatoş Sarıgül çok güzel olmuş! Bayıldım :)

    Feryal Gülman da gene çok hoş :) Bu Altuzarra elbiseyi ilk kez fark ediyorum. Çok yakışmış. Ayrıca kendisinin o derece bir Hermes, Chanel vb. Koleksiyonu olmasına rağmen farklı markalardan da çok tercih yapıyor. Ben de daha sezonluk, sezonluk olmasa bile farklı çantalar görmek isterim ama Feryal Gülman o kadar saplantılı değil bence.

    Sanem Tezman benim tarzım olmasa da hoş :)

    Siren Ertan yine çok şık! Chanel kemeri çok güzel gitmiş. Vintage galiba. Ah her zamanki güzellikte Siren Ertan işte. Geçenlerde Çeşmedeydim 7800'ü gördükçe "Şu otele bi gidemedim gitti! :(" oldum her zamanki gibi :D

    Begüm Eyilik keşke kemeri biraz daha sıksa ve üste oturtsaymış. Bende Chanel'in modelini sevemedim.

    Demet Kutluay şuan tamamen benim styling tarzım dışında olsa da dediğin gibi "arada" giyinmeyi bilmesi, kalan gündüz vaktinde de bu stilinde en azından kötü, rüküş görünmüyor bunu da dikkate alalım bence. Ama dediğim gibi hiç benlik değil.

    Maide Kurttepeli'nin bir tek ayakkabıları biraz irite etti beni.

    Melisa Kanatlı konusunda aynı fikirdeyim.

    Oya Eczacıbaşı çok hoş, şık :)

    Şirin Yalçın'ın kemerinden hoşlanmadım. Genel olarak ben de beğenmedim ama fena değil.

    Berrin Yoleri'ye Marni çok, çok yakışmış. Bis un Bout'ları da kızılay mı dağıtıyor? Olsun tüm sosyete aynı anda giyse bile benim için no problem ;)

    Eda Kosif hoş :)

    Eda Taşpınar'ın tulumunu ve sandaletlerini beğenmedim ben ama kalanı çok hoş.

    Benden bu kadar. İphone'dan yazdım eğer çok hata varsa pardon :)

    YanıtlaSil
  16. Bende bayiliyorum bu bloga, normalde Almanya'da yasiyorum, dergiler yerine artik seni izliyorum. Kermese gitme firsati bulanlardanim. Gul Golge, Asli Sen, Arzu Sabanci ve Begum Seni canli canli gordum. Gul Golge kiyafeti waov olmasada cokk guzel tasimis. Begum Sen in kendisi o kdr havaliydiki ne giyse yakisacak, AMA ortama uygun kiyafetiyle iyiydi. Arzu Sabanci her zAman iddali renkleri kendisine yakistirmayi biliyor. Ayrica tenide cok guzeldi yakindan. Asli Sen cok hostu, boyu tahminimden cok daha uzunmus, cok havaliydiki, kendisine hayran oldum. Ve Sanem Tezman ne kdr zarif ve hostu anlatamam. AMA bir kerede Gul kardesim, hep so rut hep somurt. Genel olarak bayanlaar a a susluydu, bana Biraz abarti geldi. Cok sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Cifte standart!!! Begum Sen'in ve Begum Eyilik'in fil ayagi tarzindaki bol pacalari hic hos durmamis, ama orali olmuyorsunuz!!! Sikandal! :)

    Bir de Siren Ertan'in etek boyu dolgu topuklarina kisa kalmis. kiyafet tasarlayan birinden beklenmeyecek bir hata.

    Demet Kutluay'da bir sorun goremiyorum, bu bir kermes sonucta.

    Asli Sen tarz olmak ugrun vucuduna hiiiic uymayan bir etek-ayakkbi kombini yapmis, bizimla deilsin diyorum.

    YanıtlaSil
  18. GAMZECİM BEN DİDEM ANTEBİ NİN KIYAFETİNDE HİÇ BİR MÜKEMMELLİK VE ZARİFLİK GÖREMEDİM, GÖRDÜĞÜM EN KÖTÜ DİDEM ANTEBİ KIYAFETİYDİ...

    YanıtlaSil
  19. Peliiin seni çok yoruyoruz ama bu bloğun olmasa ne yapardık hiç düşünemiyorum bu blog bana neşe veriyor çok teşekkürler:)Begüm Şeni hiç beğenmedim herkesin aksine. üzerine giydiği tişörtün omzunu sanki zorla açmış gibi çok garip durmuş hiç ama hiç beğenmedim. 2. hiç beğenmediğim Azade Balkaner 3. Sitare Akdilek bir kermese neden öle katılınır anlamıyorum bana kalsa topukluyla bile katılmam birazda spor sıklığı tercih etsinler canım her yerde louboutinle gezilmesini doğru bulmuyorum bu üretilen muhteşem sandaletleri buralarda giymiyorlarsa nerede giyiyorlar acaba:) mesela Eda Taşpınarın sandaletleri harikaydı. Ayrıca Siren Ertanın saçı artık peruk gibi durmaya başladı. birde aslı şen fazla kilolu durmuş bu elbiseyle. Gül Saygı muhteşem ama dövme konusunda sana katılıyorum.Arzu sabancının pantolonu gerçekten çok kötü durmuş ama yinede renkler o kadar güzel ki pantolona takılmamalı.

    YanıtlaSil
  20. Bende ayni seyi soylemek istiyorum. Siren Ertana o boy elbise ve o dolgu topuk ayakkabiyi nasil yakistirdiniz hiiic anlamadim. Fil ayaga dusman bir blogun Begum Senin pantolonunu begenmeside hayret verici. Ama ben seviyorum. Yakistirdim. Benim favorilerimden biri Begum Sen.Arzu Sabancinin pantolonu kisa olmus yakistitamadim. Ben Sirin Yalcini cok begenirdim ne oldu anlamiyorum artik birseyler olmuyor. Gul Saygida ne yazikki benim gozumda oturmayan bisey var. adini koyamiyorum. Melisa Kanatli son zamanlarda favori ismim cok begeniyorum. Oya Eczacibasi cok zarif olmus. Feryal Gulmanin elbisesine bayildim Bende canta renklerine ozellikle hayranim. Fatos Sarigulde begendiklerim arasinda.
    Secil

    YanıtlaSil
  21. Chanel çantası olmayanı kermese almıyorlar mıydı acaba merak ettim. Bu Chanel ve Hermes saplantısı bu tip organizasyonlarda çok göze batıyor ve bence komik de kaçıyor.

    YanıtlaSil
  22. aman yarabbi, Begum Sen'in pantolonunda bir de onde utu izi var, erkek pantolonlarinda olanlardan hani...

    YanıtlaSil
  23. @EsinA pardon ama utu izi varsa aman yarabbi denecek bir durum mu oluyor ilahi yani :)

    gulnihan

    YanıtlaSil
  24. Modayı ne kadar ilgili izlediği belii(!) bazı arkadaşların. Bu tür hafif bol paça pantolonlarda ütü izi özellikle oluyor. İsterseniz yabancı ne giydim bloglara bakın hatta yabancı ünlülerimize bakın. Onlarda da var. Bazı modeller özellikle böyle ütü ister. Bir de fil ayağı deyip durmuşlar ya Pelincim ben Begüm hanımın pantolon paçasında tam olarak fil ayağı göremedim. Birkaç santim kısa sonuçta ve ayakkabıları görünüyor. Fil ayaklarda o ayakkabılar hiç mi hiç görünmüyor. Lütfen biraz daha dikkat.

    YanıtlaSil
  25. awww hepiniz harikasınız yorumlarınız hem çok keyifli hem de eğlenceli :)

    bazı maddelere değinmesem olmaz :)

    şimdi fil ayağı diye tabir ettiğimiz jeanler hakkında konuşayım. bu jeanleri bacak boyu uzun olanlar giymeli ve katiyetle yeri süpürmemeli. yani yere değmeyecek paçalar. bazı üst bacağı kalın kadınlarımızda giyiyor bu modeli. işte benim karşı olduğum nokta burda başlıyor. hem üst bacak kalın hemde dizden başlayan genişlemeyle beraber yerleri süpüren paçalar oldumu aynen dediğiniz gibi çok karşıyım bu modele. elimizdeki örnekler begüm eyilik ve begüm şen. iki kadına da bakarsanız bacaklar kalem gibi. ve paça boyları tam yerinde bitmiş. bu yüzden ikisinde de kötü görünüyor demem imkansız. ama tabi siz bunun tersini düşünürsünüz saygı duyarım ama kalkıp da çifte standart ya da başka şekilde laf sokmaya çalışırsanız işin rengi değişir.

    gamzecim şimdi sen dedin diye didem antebi 'nin kıyafetine baktım ht 'de ama kusuruma bakma ben beğenmedim hiç. ki biliyorsun didem antebi 'nin tarzını çok beğenirim. zevkler uyuşmadı bu sefer :) ama geçtiğimiz günlerde giydiği çiçekli elbisesine bayıldım. resim bulursam konu ederim.

    begüm şen her zaman ki gibi çok zarifsin. fiziğin ayrı bir zarif ama ben en çok yaklaşımının sıcaklığını ve eleştirilere gösterdiğin olgunluğu taktir ediyorum. tekrar teşekkürler :)

    siren ertan 'ın kıyafeti zaten plaj serisinden. ben dediğiniz gibi ayakkabılarında ve etek boyunda bir sorun görmedim açıkçası. hele kendisine en yakıştırdığım saç modeline peruk demenize ne diyeciğimi bilemedim açıkçası :)

    aslı şen son zamanlarda çıtayı o kadar yükseltti ki beğenmediğimiz kombini olunca bakıyorum iyice şarlamaya başladık :) güzel gelişmeler bunlar. bir kere beğendiysek tamamdır artık yanlış yapma şansı yok :) nasıl da stres yüklüyoruz insanlara :))

    chanel ve hermes'lere gösterdiğiniz tepkiyi sonuna kadar destekliyorum. tabi arada istisnalar var. yazımda da dediğim gibi feryal gülman ayrı bir yere koyuyorum. ama aslında gösterdiğimiz tepkinin altında bu 2 markanın salt statü malzemesi olması var. yani yakıştığı için değil bakın benim de var diye giyilmesi. ama geçtiğimiz günlerde bir arkadaşım zilyon adet hermes çantaları için şunu dedi ve sonunda kendisine biraz olsun hak verdim. pelincim her sezon farklı ve tek sezonluk parçalar alacağıma bir hermes daha alıyorum hem zamansız bir parça almış oluyorum hem de senelerce kullanabiliyorum dedi. yani kendince tasarruf yaptığını düşünüyor ki etraflıca düşünürseniz aslında haksız da değil. şimdi ben bakıyorumda sezonda tonlarca hermes chanel dışında narkalardan çanta almışım ama gelecek sene bunları kullanmayacağım. ama bunlar yerine hermes chanel alsaydım böylemi olacaktı. aksine şu an sahip olduklarımın hepsini kızıma bile saklıyorum :)

    YanıtlaSil
  26. Pelincim ne kusuru estağfurullah. Zevkler renkler tartışılmaz. Benim tarzıma çok uygun bir didem antebi'ydi. Herkes beğenecek diye kural yok. Çiçekli elbiseyi bende beğendim konu edip marka söylersen sevinirim:)

    YanıtlaSil
  27. Bakiyorum cogu sey konusulmus ama olsun bende yazayim :)

    Arzu Sabancinin guzelligine bayilan bir insanim. Cok hos ve cok asil gorunen bir kadin. Kiyafetini begendim ama benim PVC ayakkabilarla ezelden gelen bir problemim var. Plaj disinda PVC ayakkabilara hayir diyorum (hele de boyle butunu PVC’yse)

    Begum Sen’i begenmedim (ki normalde cok begenirim tarzini). Beline kemer diye bagladigi ip cok alakasiz olmus. Ama en buyuk problemim bol paca pantolonlardan ayakkabi gorunmemesi. Terziye gidip paca boyunu ayarlatmak 2 dakkalik is cok zor bisey degil.

    Ceylan Capa hakkinda soylediklerine kelime kelime katiliyorum :) Zaten guzel kiz, boyle rahat genc ve dinamik giyinmek cok yakismis.

    Asli Sen’i begenmedim. Ille ki stilim cok belirgin olsun deyip de kotu gorunmenin bir alemi yok bence. O etek kilolu olmamasina ragmen kilolu gostermis, icinden cikan bol tshirt cok alakasiz.

    Fatos Sarigul’da bir genclesme goruyorum. Saclarindan midir nedir bilemiyorum ama eskiye gore 5 yas genc gorunuyor :)

    Sanem Tezman’in spor sikligina bayildim, cok hos ve cok guzel! Ben olsam daha acik bir ruj rengi tercih ederdim gunduz icin ama o da yakismis.

    Coktandir yorum yapamiyordum oh be! :)

    YanıtlaSil
  28. @damla ve ilgili arkadaşlara :)
    Siren Ertan 7800 koleksiyonu 30 Mayıs'ta nişantaşı Punto'da , haziran ortasında da Çeşme 7800.de satışa sunulacak heyecanla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  29. Oncelikle herkese tesekkurler..yine super bir post hazirlamissin Pelin,tebrik ederim.Dovme konusunda cok haklisiniz hanimlar ama yillar yili cikartmaya korkuyorum..siz onu gormeyin :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Şimdi bazı yorumları okuyunca çok merak ettim ve ben de HT'den Didem Antebi'ye baktım link burada: http://www.htkulup.com/multimedia/galeri/414315/12

    Ancak bu kez hiç başarılı bulmadım kendisini. Bence o şortun altına o ayakkabıları giymemeliydi. Üzerindeki t-shirt ve ceket ise alakasız olmuş. Ceketin içine siyah atlet giyseydi ve ayağına daha spor bir ayakkabı giyseydi(mesela dolgu topuk farklı bir ayakkabı olabilirdi veya düz bir parmak arası spor/şık sandalaet bile olsaydı daha iyi olurdu. Tamam bazen uyumsuzluğun uyumu çok güzel oluyor ama burada olmamış.Benim düşüncem bu. Haa moda uzmanı mıyım? Hayır. Stil danışmanı hiç değilim ancak biz de bu blogları göre göre, bazı ortamlara gire çıka kendimizce bazı şeyleri öğrenmiş olduğumuzdan bu eleştiriyi yazıyorum. Ayrıca Didem hanımı da her zaman çok beğeniyorum ve kendisini seviyorum. Bu kakül model ise ona çok farklı bir hava vermiş. Çok beğendiğimi de söylemeden edemeyeceğim.

    YanıtlaSil
  31. Bu yayınınıza bayıldım Pelin hanım. Ben hiç bir yerde bu kadar zengin fotolar görmedim. Acaba Etel Baler bu kermese katılmadı mı? Onu çok beğeniyorum. Katıldıysa nasıl giyinmişti çok görmek isterdim.

    YanıtlaSil
  32. Bu kermes e acilisa gidermiş gibi giyinenleri bastan es geciyorum :(( louboutinler , koktely boy elbise ve hermesler le yapılan takımlar,iğne topuklar...
    Bu ortamda rahatlık ve spor - casual olunmasından yanayım :) o yüzden beğendiklerim söyle:
    1- sanem tezman ( fotolarda azıcık tebessüm etmeli en azından diyedusunenlerdenim ben de, spor ayakkabisiyla renk katmış)
    2- melisa kanatlı( tarzını seviyorum, blender kıyafet farklı rengini ben aldım son derece rahat:) Ben Cool buldum, babetleri ve kolyesini cok beğendim, sade ve tarz herzamanki gibi)
    3-maide kurttepeli( gayet tatlı ve doğal)
    4- Begum sen( ben spor olmasını cok beğendim yerine göre giyindigini düşünüyorum;) )
    5-demet kutluay( ben giyim seklinden ve dönüp dolaşıp aynı seyleri giymesinden sıkılmış biri olarak( ne gerek var anlamış diilim) bu kombini yerine cok uygun ve güzel buldum)
    Selinn

    YanıtlaSil
  33. Pelin'cim yanlış görmediysem Siren hanım ve Eda Taşpınar'da oje yok, french de yok gibi duruyor ama emin olamıyorum, ben de genelde oje kullanmayı sevmiyorum da bu konuda ne düşünüyosun merak ettim (:

    YanıtlaSil
  34. Siren Ertan yaz kolleksiyonu buysa sahsen begenmedim. Bu insanlarin tum gunki tek isi bu kermese gitmekmi? Baska yerlerden buraya gelebilirler veya gidebilirler. Ben hic kimseyi alakasiz bulmadim. Sadece Siren hanimi ben senin cadi kazanina attim. Oya Eczacibasi favorim. Feryal Gulman,Arzu Sabanci Berrin Yoleri hoslar.

    YanıtlaSil
  35. Gamez cim birdahaki sefere tanismak uzere ozaman diyorum ozaamann okk :)))

    YanıtlaSil
  36. İnşallah begüm hanım çok isterim. Sizi ilk gördüğüm yerde boynunuza sarılacağım:))

    YanıtlaSil
  37. Hermes in yakistigi iki isim feryal gulman ve siren ertan dir.

    YanıtlaSil
  38. ceylan cok guzel olmus.ugrasmamıstır bıle,oyle gınıp cıkmıs bellı

    YanıtlaSil
  39. Pelin Allah sana sabır versin, işin kolay değil. Ortada yazacak bir sürü malzeme var. Her nekadar da bunları okurken çok eğleniyor olsamda , şunu bir kere daha farkediyorum ki parayla stil sahibi yada şık asla olunmaz. İstedikleri kadar markaları üst üste sıralasalarda olmuyor. Ama birazcık olsada kendilerini geliştirseler üzülmücem. Neyse aslında böylesi daha iyi en azından eğleniyoruz.

    Ellerine sağlık. Yine bomba bir post olmuş.
    xxxx

    YanıtlaSil
  40. Pelin Hanım, ben henüz keşfettim buraları ve çok keyifliymiş elinize sağlık:) Hande Acar'ın üstündeki parçayı ben de beğenmedim ama genel olarak fikrinizi merak ettim bir de ojeler dışında siz detay olarak neyi beğenmemiştiniz? Yani taytı, topuklusu, çantası filan yanlış mı sizce onla ilgili görüşü merak ettim:) Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails