27 Haziran 2012 Çarşamba

7- CADI KAZANI !

 


Reyhan Çiftçi 'nin son 1 ay içinde roket hızıyla bu denli değişimi eminim benim gibi sizleri de şaşırtıyordur. Bu, kendisinin 3. kez Cadı Kazanıma konuk oluşu. İlk şoku Chanel elbisesiyle yaşadım. Hemen ardından TOG Kermes 'teki kıyafeti geldi. Şimdi de Bodrum 'dan gelen fotoğraflar ağzımı açık bıraktı. Artık o çok beğendiğim güzelliğinin, doğallığının ve Avrupai havasının esamesi okunmuyor. Bu denli ani ve kötü gidişatın bir sebebi olmalı diye düşünüyorum. Hani biz kadınlar moralimiz bozulur gider ilk saçlarımızla oynarız ya aynı hesap. Sanki ciddi bir buhrandan geçiyor ve tüm görünümünü değiştirmek için özel bir çaba harcıyor gibi.



Abartılı saçları, makyajı ve bürünmeye çalıştığı vamp hava o kadar kendisi değil ki acilen bu yoldan geri dönmesini umut ediyorum. Canııım harika görünüyorsun diyenlerle de tez ilişiğini kessin derim !


Share

17 yorum:

  1. o bakışlar ne yahu ?? gece rüyaya girecek türden.. hele ayakkabılar?? tam fecahat ...

    YanıtlaSil
  2. Makyaj çok kötü. Masmavi açık fara kırmızı ruj süren artık kaldı mı derken...

    YanıtlaSil
  3. Hani korkunç videolar olur ya,bir noktaya uzun uzun bakarsın ne göreceğim acaba diye ve bir anda bir "screamer" çıkar fiyaaaa diye bağırır, hah işte oradaki screamer yerine Reyhan Çiftçi'nin şu son kareyi koysalar 2 gün kendime gelemem...

    YanıtlaSil
  4. BEN REYHAN ÇİFTÇİYİ TANIMIYODUM ŞİMDİ GOOGLEDAN ARATTIM VE ŞOK NASIL BİR DEĞİŞİM YAŞAMIŞ İNANMIYORUM. KİM NE YAPMAYA ÇALIŞIYOR BU KADINA NERDEYSE BÜTÜN RESİMLERİ 0 MAKYAJKEN BU HAL NE ÇOK FENA YA :(

    YanıtlaSil
  5. bukdr erkeksi olan bir kadının çok dikkati parçalar seçmesi gerekir.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten saç ve makyaj çok feci aslında bir at kuyruğu yapıp sadece rimel ve ruj sürse süperdi! İşte biz kadınların maalesef dönüpde baktığında ben ne yapmışım dediğimiz bazı geçiş zamanları oluyor.
    Fakat Reyhan hanımı benim çok beğendiğim ve severek kullandığım Siren Ertan koleksiyonundan yapmış olduğu ayakkabı seçimleriyle kutluyorum..Güzel bacaklarını ayakkabılar daha da bir sütun göstermiş.
    Bana kalırsa her kadın bu ayakkabılardan sahip olmalı boyu uzattığı gibi rahatlığı da yanında ikramiyesi gibi :)
    gülnihan

    YanıtlaSil
  7. Belki saç o kadar feci değil ama makyaj o kadar fenalarda ki bütünüyle insanı rahatsız ediyor. Üstünde olan hiç bir parçayı sevmedim :/

    YanıtlaSil
  8. Aslında hoş kadın ama makyaj, tarz, saç, stil ne kadar insanı değiştirip, sevimsiz duruma da getirebiliyor. zaman zaman çoğumuza oluyor. Bence de Pelincim sana %100 katılıyorum. Reyhan hn "ayy canım harika görünüyorsun" diyenlere inanmasın, ilişiğini kessin.

    YanıtlaSil
  9. Kaşlarını bir iki ton koyu boyasa bari kaş kalemiyle hafif ama abartmadan. Kaşsız görüntü de ona sert ifade vermiş.

    YanıtlaSil
  10. Sac. Makyaj kiyafet ayakkabi. Acik soylemek gerekirse tek guzel sey bulamadim. Bu cadi kazani fena aslinda ama Reyhan hanim boyle. Devam ederse kacisida yok yani

    YanıtlaSil
  11. friday frog27 Haziran, 2012

    sureyya yalçın ile yarışır!!!

    YanıtlaSil
  12. Reyhan hanımın yüzü neden böyle? Gözleri böyle farklı bakıyor sanki.Gerçekten kırıcı olmak istemiyorum ama korkunç görünüyor. Korktum yani!! Kıyafeti feleket makyaj desen ne diyeceğimi şaşırdım. Yaz günü hiç gerek böyle makyajlara bari yazın yapmayalıyım. Geçenlerde ben blogta nostalji yapıyorun ne buldum dersiniz? Feryal gülman safaride ama elindeki çanta chanel. Siren ertan plajda ama hermesle. Ayy!! şok oldum ya bilgisayar başında ben alışkın değilim tabi siren hanımın feryal hanımın yerine göre uygunsuz tarzlarına dondum kaldım vallahi!! Nerden geldiyse aklıma şimdi!!:) Neyse reyhan hanım rüküş ötesi yaa korkuuunçç!! Böyle bağlıyım bari:)

    YanıtlaSil
  13. Siren Ertan Carmikli28 Haziran, 2012

    Hııııımmm, arkadaşlar iki yıldır umursamıyordum ama artık şu 'plajda Hermes' olayına bir açıklık getirsem iyi olacak sanırım :-).

    Şamdan dergisi her yıl yaptığı 'Plaj çantalarında neler var?' dosyası için içinde plaj ürünlerimin olduğu plaj çantamı istemişti. Ben de onları kırmamak adına o gün, İstanbul'daki evimde bir plaj çantam olmadığından, çünkü bu aylarda Çeşme'deki otelimizin dışında bir plaja gitmediğimden, o tarz eşyalarım 7800Çeşme'deki rezidansımızda durduğundan, İstanbul'daki evimizde plaj ya da tekne için en uygun bulduğum; gold rengi 40'lık Birkin'in içine koyup çekime yolladım. Yani bu güne kadar beni plajda Hermes'le gören 1 kişi yok :-). Zaten beni yıllardır bir plajda, kumların içindeki şezlongunun yanına plaj çantasını koymuş günü geçirirken gören de yoktur :-). Ama bugün boğazda teknemiz ile çıkacak olsak; ben yine elime bir 40'lık Birkin alabilirim. Çünkü hem şıktır, hem atlet-kapri-babet üçlüsüne çok yakışır, hem dik durur içindekiler asla dökülmez, hem çok eşya alır, hem çok sağlamdır.. Yani benim hayatımda bu gayet normal olabilir de. Arkadaşlar her zaman dediğim gibi; bazen anlık görüntüler ya da haberler farklı algı yaratabilir..

    Ama bu yıl çok kapsamlı bir tatil koleksiyonu hazırladığımdan Şamdan çekimine o koleksiyona ait bir çanta yolladım. Veeee sizin için de sevgili Pelin'e. Eh yakında görürsünüz :-)

    Sevgilerimle..

    Siren Ertan Çarmıklı

    YanıtlaSil
  14. Ciddi bir buhran/kimlik bunalımı geçiriyor olmalı. "Kim bu kız?" baskılı bluza bakınca anlaşılıyor.

    Ben de google'da baktım daha önce saçları dümdüzmüş, daha genç/sağlıklı görüntüsü varmış. Şimdiki bu hali...iyi değil diyebilirim en hafif ifade ile. Gerçek arkadaşları varsa kendisini uyaracaklardır mutlaka.

    YanıtlaSil
  15. Siren Ertan'ı hemen hemen her hafta sonu Çeşme 7800.'de plajda görürüm emin olabilirsinizki bir kendisini bir kez bile hermes çanta ile görmedim genelde sade çantalarla plaj tarafına iner.Denize girdiğini yada güneşlendiğini de hiç görmedim bu yüzden de bizim kullandığımız tarzda bir plaj çantasına ihtiyaç duyacağını sanmıyorum.Hermesle gelse bile şahsen ben yadırgamam.
    Hermesi statü amaçlı değil rahatlığından dolayı kullandığını düşünmekteyim.
    Ben şimdi gidip Siren Ertan koleksiyonundan ve parfümünden oluşan çekilişe katılayım bir an önce )))

    gülnihan

    YanıtlaSil
  16. Benim yazma amacım zaten siren hanımı yerden yere vurmak değildi. Pelin post yapmış bunu. Kendisi de eleştirmiş zamanında altına yorum yapanlarda kınamış. Ben de şaşırdığım için yazdım. Çünkü hep bilirim siren hanım her yerde doğru seçimler yapar düğünse şıktır konserse spordur. O yüzden yazdım çünkü ilgimi çekti. Görüyorum ki altında yatan sebep başkaymış. Bilmediğimiz sebepler varmış. Siren hanıma zarif açıklaması için teşekkür ederim. Ama hermesle de plaja gidilmez yani. Giderseniz yadırgarlar olucak iş değildir. Rahatlık falan kabul edilemez yani. Siren hanımda zaten gitmemiş. Dergiye başka uygun çanta yollayamacağından hermes yollamış. Yata giderim demiş siren hanım ama yat başka bir olay orası daha size özel. Plaj daha insanlara açık. O yüzden yat olmasını bende yadırgamam. Hem siren hanım boğaza inerim diyor zaten. Antalya bodrum falan değil. Neyse uzatmıyım ve siren hanıma teşekkür ediyim. Sizi çok seviyorum siren hanım:)

    YanıtlaSil
  17. vallahi o saçlar benim olsa soluğu kuaförde alır üç numaraya vurdururdum. o saçlarla ne giyerse giysin, nasıl makyaj yaparsa yapsın şık olması mümkün görünmüyor. sarı saç sevdasının sonuçları...

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails