5 Haziran 2012 Salı

MUHTEŞEM YÜZYIL Setini Koruncuk Vakfı İçin Açtı !

Dün akşam Muhteşem Yüzyıl dizisi setinin kapılarını "Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı" için açtı.

Yardım amaçlı bu tarz orginazasyonların daha fazlalaşmasını diler hemencecik davetlilere geçeriz.

Öncelikle dizinin başrol oyuncularına yer vermek icap eder.






Dizi oyuncularının verdiği toplu resim son derece felaket ! Jean pantolonlu gelenler, sıradan bir gömlek giyenler, yerleri süpüren paçalar, manasız bluzlar offf ki ne off ! Hele Mehmet Günsür resmen bir çift spor ayakkabı ile gelmiş. Kötüyü bıraktım iş bariz ayıba girmiş. Bizde şık olması gerekenler birtek başrol oyuncuları mıdır böyle bir kural mı varda biz bilmiyoruz. Böyle protest ve umursamaz yaklaşımlarla daha iyi oyuncu olmuyorsunuz bilesiniz !

Melike İpek Yalova 'nın elimde makasla paçalarını kesesim var. Zaten minyon bir kızcağız nedir o paçaların hali ?! Ya üstündeki bluz ?! Özel davetlere de gündelik kullanılması gereken Chanel 'ler giyilmez hiç mi bilmez bunu bu kızcağız ?! Ayyy şimdiden içim şişti !!



Nur Fettahoğlu çok şık bir Alexander McQueen giymiş. Hatırlarsanız bunun kırmızı renkli olanını Şirin Yalçın giymişti. Ama şahsen Dilek Hanif tasarımına daha çok benzetmiştim. Renk olarak Nur Fettahoğlu 'nun giydiğinin Alexander McQueen olması yüksek ihtimal. Saçlar daha değişik olabilirdi. Bu halde hatlar çok sertleşmiş. Makyajını da pek sevmedim ama kesinlikle kötü de diyemem.



Meryem Uzerli 'nin kırmızı elbisesi size ikonik bir elbiseyi çağrıştırdı mı ? Benim aklıma ilk anda Julia Roberts 'ın Pretty Woman 'da giydiği kırmızı elbisesi geldi. Dekolte ve omuz kesimi neredeyse birebir aynı. Elbise kimin tasarımı hiçbir fikrim yok. Ama kim yaptıysa sıkı bir esinlenme olduğu ortada :) Elbise çok yakışmış. Saçları, makyajı herşey harika görünüyor. Herhangi bir ağır aksesuar takmaması çok hoşuma gitti. Birtek kırmızı rugan ayakkabılarını sevmedim.

Selma Ergeç 'de Meryem Uzerli gibi kırmızı rengi seçenlerden. Saçlarını açık bırakması çok yakışmış. Kolyesi ve bilekliği ile çok hoş görünüyor.

Bunun dışında üstlerine şık bir ceket geçiren tüm beyler harika görünüyor.




Burak Özçivit 'de sıradan mavi bir gömlek giyip de gelmiş. En azından kumaş bir pantolonla işi kurtardı diyelim. Ceylan Çapa acilen parlak kumaşlardan vazgeçmeli. Dikkat ediyorumda tüm kıyafetlerini hep parlak kumaşlardan seçiyor. Olmuyor yakışmıyor. Genç yaşına uygun seçimleri bir türlü bulamıyor. Üstündeki elbise bir beden büyük gelmiş. Özellikle omuzlar oturmamış. Ama bunun yanısıra saçlarını toplamış gencecik makyajını yapmış iyi etmiş. Fiziğini çok beğendiğimi bilirsiniz. Tez zamanda tarzını bulmasını diliyorum.



Gecenin mimarlarından Berrin Yoleri monokrom kombinlere devam ediyor. Uzun zamandır kıyafetlerinde siyah beyaz seçimlerde bulunuyor. Çoğu zaman yakıştırıyor. Ama o gül kurusu kuşak kemeri sevmedim sevemedim.





Feryal Gülman nefis bir Jason Wu ile. Gövde kısmındaki tüyler çok klas işlenmiş. Sade olmasa da kesinlikle abartılı değil. Tam Feryal Gülman 'lık bir seçim. Saçlar ve makyaj harika.



Caroline Koç 'a bu tarz toprak renkler çok yakışıyor. Yine bu tonlarda hoş bir elbise sçmiş.. Ama ilk kez bu kadar avantgarde bir kolyeyle gördüğüme sevinsem de yakıştığını söylemek zor. Fazla abartılı olmuş ve Caroline Koç 'un kendine has doğal güzelliğine gitmemiş. Kızı Aylin Koç ise şahane görünüyor. Çok cici tam bir genç kız adayı şıklığı.




Suzan Sabancı Dinçer 'in üstünde nefis güzellikte bir Chanel görüyorsunuz. 2012 Resort koleksiyonundan en beğendiğim elbiseyi seçmiş. Genelde Chanel seçimlerini beğenmesem de bu seferki çok hoşuma gitti.




Çiğdem Sabancı Bilen 'in üstünde ağır bir Marchesa görüyorsunuz. İşlemelerin ağırlığının yanısıra fiyatça da ağır. Yaklaşık 14 bin TL civarında. Beğenmedim ve yakıştırmadım. Portföyünün altın renkli olması görüntüyü daha da ağırlaştırmış. Beyaz renkli ayakkabıların formu sakil durmuş. Makyajı ise çok parlamış sanki zeytinyağı sürmüş gibi. Belkıs Sabancı her zaman zarif ama zayıflığı hala rahatsız edici boyutlarda.



Demet Sabancı 'yı Chanel 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonundan çok hoş bir kıyafetle görüyoruz. Saçlar ve makyaj hakkında defalarca aynı şeyi söylemekten çok sıkıldım o yüzden susuyorum.



Esra Güvenkaya içimi açtı. Şeker pembesi ipek satin tam bir jazz dönemi kadını olmuş. Kıyafeti için Ralph Lauren demek istiyorum ama görsel olarak birebir aynı elbiseyi bulamadığım için diyemiyorum :) Açıkçası Ralph Lauren 'in dikişlerinin bu kadar belli olacağını da düşünmüyorum. Elbisenin havasını aksesuarlarıyla da desteklemiş. Saç tokası ve kolyeleriyle çok hoş görünüyor. Ama ben olsaydım o büyük tokaya ve yaka kesimine bu tarz bir kolye takmazdım ayrı :)




Gül Saygı 'nın elbisesini tanıdınız değil mi :) Daha önce Feryal Gülman 'da da gördüğümüz Lanvin elbise. Hatta oylarınızla bu Lanvin elbiseyi Feryal Gülman 'ın o hafta giydiği en şık kıyafeti seçmiştiniz. Elbise Gül Saygı 'ya da ayrı bir yakışmış. Havası , güzelliği, makyajı her zaman ki gibi dört dörtlük. Tek sorun bu model saçla dip renklerin farklılığı çok belli olmuş.




Revna Demirören çok şık. Dekolte bölgesindeki danteller ve kemer detay çok hoşuma gitti. Çok zarif görünüyor. Eminim Dilek Türker 'in de elbisesini şıp diye tanımışsınızdır :) Daha yakın geçmişte Siren Ertan Çarmıklı 'nın üstünde aynı rengini gördüğümüz Roland Mouret Jos elbise. Defilede gördüğünüz siyah renkli olanını da Aslı Şen 'de görmüştük. Serra Tokar 'ın Hervé Leger elbisenin rengine bayıldım. Çok hoş görünüyor.



Karşımızda Turkish Altın Kızlar :) Sevim Uyar, Nazlı Soylu ve Çiğdem Hitay. Tek tek bakmayı başarabilirseniz üçüde gayet şık ve hoş görünüyor.



Suzan Toplusoy 'ın elbisesinin rengi çok yakışmış. Kesimi beğenmedim ama iyi taşımış. Ayakkabıları da 10 numara bir seçim olmuş.


Share

33 yorum:

  1. Ah bu Feryal hanım... Ne kadar zarif, ne kadar klas, ne kadar tam bir şıklık. Ondan sonra kimi görsek tam olmuyor işte...

    Zehra

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir geceye benziyor.Meryem Uzerli,Selma Ergeç ve Nur Fettahoğlu'nu beğendim.Seninde söylediğin gibi erkekler daha özenli olabilirlerdi...

    YanıtlaSil
  3. Acaba Selma Ergeç'in kıyafeti Gamze Saraçoğlu mu?Merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. Sosyeteyi hiç bir zaman takip etmemiştim ama senin blogundan ayrılamıyorum. Çoğu ismi bilmeme rağmen seninle tanıdığım bir gerçek :) O yüzden bol bol yorum bırakmaya bayılıyorum :) Normalde taşlı, klasik takıları hiç beğenmem hele bir hollywood ünlüsü böyle Jason Wu elbisesini kullansa kesin eleştirirdim. Feryal Gülman'ın en güzel seçimleri yapıp yaşına uygun saçı ve takılarıyla nasıl zarif ve şık bir sekilde taşıdığına hayranlıkla bakıyorum. Giyen kişinin nasıl taşıdığının önemli olduğunu gösteriyor resmen. Bazılarında çok fazla gözüme gözüme batarken genç çizgileri kendine göre çevirip böyle güzel taşıması kesinlikle bir yetenek. Melike İpek Yalova'nın genç ve güzel olmasına rağmen bu kadar kötü giyinip bu kadar kendini Türkan Şoray'a benzetme çabaları gerçekten çok itici. Saç modeliyle ninelerden farkı yok benim için resmen. Diğerlerinin seçimlerinde mutlaka Türk esintileri var ayakkabısıyla, çantasıyla elbiseler Türkleştiriliyor resmen. Gecenin en iyisi kesinlikle Feryal hanımdır.

    YanıtlaSil
  5. Sanirim Suzan Toplusoy'un elbisesi Rick Owens Lilies (abito veya asymmetric veya draped) modellerinden bir tanesi.

    YanıtlaSil
  6. belkıs sabancının zayıflığı sağlıklı bir görüntü değil. bir hastalığı olduğunu tahmin ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Feryal Gülman her zamanki gibi gecenin en şık ismi olmuş. Elbisesine, saçına, makyajına kısacası her şeyine bayıldım...

    YanıtlaSil
  8. Caroline Koç; kalpçik kalpçik ve de bir sürü kalpçik daha :) Kızıyla birlikte inanılmaz sevimli, pımpırıllar! Çok ciddi olarak hayranım Caroline Hanım'a. Üstelik kahvelerinin de ciddi müdavimiyim; müthiş kıvamında bir aroması var tavsiye ederim.

    Gül Saygı; my precious; her zamanki gibi antik yunan heykelim benim; nasıl zarif, nasıl güzel; koccamaan kalpçikler :)

    Feryal Gülman; son zamanların en beğendiğim Feryal Gülman'ı; ayrıca hem bir pırıltı geldi yüzüne hem de makyajını hafifleştirerek daha da hoş gözüküyor, bayıldım bu haline.

    Meryem Uzerli ne kadar güzel bir kadındır, ayrıca ne kadar yakışmış ve enerji saçıyor resmen.

    Nur Fettahoğlu'nun sadece saçlarını beğenmedim, elbise nefis gerçekten.

    Çiğdem Sabancı'nın elbisesi muazzam ama ayakkabılar çok fena :(

    Belkıs Sabancı eminim yıllardır bu dudak ve göz makyajını yapıyor, söylenmesine rağmen değiştirmiyor olması yüksek olasılık ama artık böyle bir dudak makyajı kalmadı, hatta böyle bir makyaj olmadı bile; 2 dolguyla halledilebilir bir iş bu dudak işi...

    Bir de Suzan Sabancı Dinçer'in kızı mı yanındaki? Kızın yaşı çok küçük ki, genç kız bile değil henüz genç kız adayı neredeyse; o yaşa o elbise, o renk, o kumaş ve o ayakkabılar hiç olmamış ne yazık ki.

    Revna Demirören her zaman çok şık çok zarif, yine öyle :)

    Her ne kadar çok zor bir renk ve kesi olsa da Suzan Toplusoy'u da çok beğendim, saçlar ayakkabılar süper kombine etmiş elbiseyi...

    Bugünkü destanım bu kadar arkadaşlar, sağolun varolun :)))

    YanıtlaSil
  9. Yok boyle birsey. Bayillldimm. Fertal Gulmanin elbisesi aldi goturdu beni baska seye bakamaz oldum. Nasil zarif tasimis. BRAVO diyorum.
    Ben Cigdem Sabancinin elbiseyi tasiyisini. Ablasi Suzan Sabancidan daha cok begendim. Chanel elbise guzel ama Suzan hanimda guzel bulmadim. Yakistiramadim Ama Demet Sabaciyi ilk kez cok begendim. Ben Suzan Toplusoyun kendine has tarzinida begeniyorum
    Sanatcilar icinde en hosu Nur Fettahoglu cok guzel olmus. Melike I. Yalova ve Meryem Uzerli keske dizideki kostumlerle gezseler hep daha iyi olucak
    Altin kizlar olarak nitelendirdigin uclu fazla kilolu. Revna Demiroren cok hos bir degisim icinde cok begendim. HL elbiseler Serra Tokarda fena durmuyor Ama artik giymese.
    Gul Sayginin elbisesi guzel ama saclarda ayni fikirdeyim. Hic guzel gorunmuyor
    Ellerine saglik harika bir post.

    YanıtlaSil
  10. Feryal Gulman gecenin en iyisi diyorum, herzamanki gibi :-)) cok hos ve klas olmus, nefisss!,,, Eger yorumu okursa, lutfen beni evlatlik edinsin, veya beni gardorobunu kilitlesin, eminim orada bir omur boyu kalabilirim. Kendisini cok seviyorum.

    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
  11. Nur Fettahoğlu her zamanki gibi çok güzel ve zarif.
    Feryal Hanımın elbisesinin üstünde bulunan tarzdaki tüyler beni çok rahatsız ediyor bir türlü sevemedim ama bir çok koleksiyonda görmeye başladık sanırım gözümün alışması gerekiyor.
    Caroline Koç ne kadar zarif.
    Suzan Sabancı yüz hatları düzelmedikce ben kendisine hiç bir şeyi yakıştıramayacağımı anladım.
    Çiğdem Sabancı'yı bende beğenmedim sanırım birde çorap giymiş!Belkıs Sabancı için yorum yapamıyorum ne yazık.
    Demet Sabancı, Chanel'i sıradanlaştırmış sanki.
    Esra Güvenkaya pembe elbisesi ile hem değişik hemde çok zarif.
    burda en çok beğendiğim yine Gül Gölge oldu. Yüz hatlarını çok beğendiğimden olsa gerek ne giyse bayılıyorum.
    Revna Demirören her zaman ne kadar doğal, şık ve zarif.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  12. feryal gülman muhteşem olmuş. elbise zaten çok güzel ama feryal gülmanın saçı makyajı fit olması hepsi bir arada açık ara en iyisi olduğunu kanıtlamış. kıyafete harcadığı parayı heba etmiyor kadın. tebrik ediyorum kendisini.

    esra güvenkaya beğendiğim diğer isim. rahat şık hafif yaz çiçeği gibi olmuş.

    ah çiğdem sabancı o parayı veriyorsun şu vücuduna da azcık emek harcasan. valla yazık elbiseye.

    suzan sabancı keşke o elbisenin altına platform giymese. hiçbir kadın giymese keşke zerafetten götürüyor bu ayakkabılar.

    caroline koç acilen kilo versin üst bölge fena ki çok fena. gitgide monik benardate ye benzemeye başlamış.

    meryem uzerli sempatikliğiyle güzelliğiyle çuval giyse kurtarır:)

    YanıtlaSil
  13. Top 3'üm:
    1) Gül Saygı,
    2) Nur Fettahoğlu,
    3)Feryal Gülman,

    Esra Güvenkaya'nın elbisesini ben beğenmedim açıkçası. Kombinazon veya saten gecelik gibi durmuş. Meryem Uzerli ise hala kilolu görünüyor o elbise ona olmamış bana göre. sevgiler, saygılarrr, öpücükler.

    YanıtlaSil
  14. Feryal Gulman acik ara diyim. Bu nedir nasil biseydir? Nasil buluyor.? Cok yakismis. Revna Demiroreni cok begendim. Nur Fetttahoglu ne zarif ne hos bir kadin. Caroline Koca renk hakikaten yakismis ama su kilolardan kurtulsa ne kadar guzel bir kadin olacak !!
    Sabanci ailesinin icinde hicbirini begenemedim. Ayakkabilar ozellikle kotu. Ben saten sevmedigimden Esra Guvenkayayida bu sefer begenmedim. Gul Golge beni en sasirtan isim. Giysilerini cok ozellikli bulmasamda durusunu sac ve makyajini begeniyordum. Ama bu sefer olmamis. Elbiseye lafim yok. Saclar acil degisim istiyor.

    YanıtlaSil
  15. ahhh Gülşah Hatun'un paçalara ne demeli. Kızın gerçek adını hatırlayamadım. ve daha 81 doğumlu ama inan 67-68 doğumlu gibi görünüyor. Acil biraz kilo vermeli. Yüzü falan çok güzel aslında beğeniyorum da kendisini ama profesyonel destek almalı. Mesela Pelin'den alsa ne şahane olur:)

    YanıtlaSil
  16. Nebahat Çehre yok muydu acaba bu gecede?

    YanıtlaSil
  17. gul saygi uzak ara birinci.super hatun

    YanıtlaSil
  18. Ben de tam tersi dip rengi birkaç ton koyu sevenlerdenim ve Gül Saygı'nınkiler sevdiğim için snaırım hiç rahatsız edici gelmedi. Hatta senin o yorumu okuyunca farkettim. yok, yok böyle güzel sakın aynı tonlara getirmesin Gül hanım:)

    YanıtlaSil
  19. Suzan Toplusoy'un saçı ile elbisesi aynı renk olsaymış:-)

    YanıtlaSil
  20. bende Papişle aynı düşümceleri paylaşıyorum dip rengi daha koyu seviyorum o yüzden Gül Gölge'de gözüme batmadı.
    yalnız Melike İpek Yalavo'nun bir vizyon kazanması için acil yardıma ihtiyacı var.

    YanıtlaSil
  21. Melike Ipek Yalovanin acil yardima ihtiyaci var. Gul Sayginin sac dipleri cok gecmiste kalmis bir tarz artik boyle saclari ben begenmiyorum. Ayakkabi seciminide sevmedim. Sabancilar iiih. Nur Fettahoglu cok onem vermis ve dogru yapmis cok guzel olmus. Feryal Gulman altin cagini yasiyor. Cok hos.

    YanıtlaSil
  22. Ceylan Capa'nin bacaklari rahatsizlik vericek kadar ince, sanki heran kirlivericek gibi gozukuyo. Ben onun yerinde olsam bacak dekoltesini tercih etmezdim.

    YanıtlaSil
  23. Feryal Gülman'a ba-yıl-dım! Elbise süper, saç-makyaj süper, Feryal Hanım'ın fit görüntüsü daha da süper. Bravo!

    Nur Fettahoğlu'nun elbisesi çok güzel. Meryem Uzerli'yi sevdiğim için biraz torpil yapıyorum ve de güzel diyorum. Gül Saygı'yı her zaman çok beğeniyorum. Revna Demirören çok zarif gözüküyor.

    Başka pek kimseyi beğenmedim ne yazık ki.

    Feride

    YanıtlaSil
  24. Sunu soylemeden gecemicem, bizim turk kadinlari, genc kizlarimiz ama sosyete veya degil bir turlu kirmizi ojeden vazgecemiyor hele ayakparmaklarda, dikkat ederseniz birkac kisi disinda herkesin ayaklari kirmizi kirmizi siritiyor. Su uclu turkish golden girls bir ornek. Anlamadim gitti su kirmizi sevdasini.

    Ayse

    YanıtlaSil
  25. Pardon uclu gurup degil dortlu gurubun ayaklari kirmizi kirmizi siritiyor.

    YanıtlaSil
  26. Gül Saygı ya bravo. Ama o saçlar maalesef ne oldu bir kaza mı oldu??
    Feryal Gülman 'ı 2. kere çok çok beğendim. Ama yüzüne bir tuhaflık geldi son günlerde. Ya lift ya da abartılmış bir botox bu.
    Anladık ki kendisine classic yakışıyor. Boşuna kendini öyle alacalı bulacalı, desenli
    über - trendy şeylere zorlamasın. Classic te bir stil dir. Öyle herkese de yakışmaz.
    Demet Sabancı; I am sorry. Olmuyor.

    YanıtlaSil
  27. Feryal Gülman ve Gül Saygı.. ıkısınden baska aklımda ısım kalmadı,ikisi de nefis guzellıkte. Su yazdıgın yorumları okuya okuya bır de ınsanlar kendını duzeltse.. ne guzel olacak.

    YanıtlaSil
  28. vay be pelin abla ne kadar güzelmişsin ilk defa gördüm seni twitter dan sarımsaklı sarımsaklı :)bu arada bizim postlar ne oldu :):):)

    YanıtlaSil
  29. selma ergeç 'in elbisesini bilmiyorum ama her yerde bulabileceğiniz bir model. fazla bir özelliği yok. yakışmış orası ayrı :)

    curcunam canım benim çok teşekkür ederim. aynen bende senin blogdan çok keyif alıyorum ve her oylamaya katılıyorum mutlaka :) zevklerimizin uymasının da bunda büyük payı var tabiki :)

    kız kıza toplandık google da bakındım ama bulamadım bu elbiseyi. bence owens değil kendi koleksiyonklarından olabilir diye düşünüyorum :)

    huysuzum benim :) genç kızlarımıza pek laf etmek istemedim açıkçası. daha çok gençler.onların da zamanı gelecek elbette :)

    merve herkes 90-60-90 olmak zorunda değil. hatta kilolu bir hanımın şık görünebilmesi dal gibi olandan daha zordur. o yüzden ben senin aksine o kilolu dediğin hanımları çok beğendim. vücut yapılarına göre doğru bir seçim yapmışlar derim :)

    nihan ve papişim gül saygı 'nın saçları uzun zamandır böyle zaten bende seviyorum ve çok yakıştırıyorum. sadece bu modelle fark renklilikleri çok bariz ortaya çıkmış onu sevmedim o kadar :)

    valide sultan tatildeymiş o yüzden katılmamış. tam bir valide sultan değil mi :)

    derya lütfen kusur olarak gördüğün fazlalıklar hakkında konuşurak kırıcı olmayalım. herkes manken gibi olmak zorunda değil. herkesin bedeni kendinden sorulur. hele bu aralar şu kürtaj sorunu yüzünden bu beden konusunda çok hassasım aman dikkat :)

    feryal gülman 'ı bakıyorum hepimiz çok beğenmişiz. tühh günün şıkı yapmak gerekirdi. neyse başka sefere artık. nasıl olsa kimbilir daha neler göreceğiz :)

    teşekkürler adsız utandırdın beni ehem ehem :)

    YanıtlaSil
  30. selma ergeç bayıldım zariflik asiiilk var kadında birde gül gölge saygıda benim için öyle___________

    YanıtlaSil
  31. gul saygiya bayildim.asil ve cazibeli.

    YanıtlaSil
  32. Maşallah yorumları okuyana kadar canın cıktı :) Bi de ben isimlerini oek bilmediğim için bu kimdi bir bakiim, şuydu galiba ama emin olamadım ayağı ile bir oraya bir buraya başım döndü resmen :)
    Ben herkesten bahsedemiyeceğim, istemiyorum da. Hele ekipten hiç hiç hiç bahsetmiyim.

    Feryal Gülman, mükemmel, harika, müthiş, amazing, magnifique, toll, fantastico! Rick Owens'ına bayıldım aşık oldum zaten. Tek beğenmediğim şek bilezik onun dışında ufacık bir kusur yok, saçı makyajı, küpeleri clutchı... Hele o CL'ları en ama en doğru formda! Defileden daha iyi!

    Caroline Koç, fena değil. Kolye abartılı olmamış bence sadece güzel değil. Ama kolyesiz daha da güzel durabilecek bir elbise ile tabi şuan :)

    Suzan Sabancı Dinçer'e çok yakışmış. İşte altına beyaz ayakkabı giyilinebilinecek bir parça gerçi Suzan Sabancı'nınkiler oek hoş değil gibi ama neyse. Aslında beyaz tenli birisi nude ile daha gel bir şekilde de giyebilirdi ama bu tene beyaz ayakkabı no problem bence. Üf neler saçmaladım bu saatte :D
    Ceyda Dinçer'ın cüsseye baksanıza, maşallah benden bir yaş küçükmüş ama en az 17-18 derdim. Vallaha 14 yaşında Bottega Veneta kullanmak...

    Çiğdem Sabancı Bilen saçlarını toplayışı birde parlaması ile uzaylıya Dönmüş resmen. Hadi çanta neyse de o ayakkabılar?! Burunundan çoraplı parmaklar uff para verip bir şeye benzememe konusuna bile girmiyiciğim, sinir oldum resmen.
    Belkıs Sabancı'dan korktum resmen, anoreksik hem de ikeri safa bile diyebiliriz.

    Gül Saygııı :) çok güzel olmuş bayıldım!!! Tuğçe ablamın dediği gibi resmen yunan heykeli bu kadın! :) Saçları hakkında ben de Gülya abla gibi düşünüyorum :)

    Benden de bu kadaar :)

    YanıtlaSil
  33. Ceylan Capa nin bu organizasyonda giydigi elbisenin markası neydi? Bana is yemekleri icin boyle bir elbise gerekiyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails