12 Temmuz 2012 Perşembe

9- CADI KAZANI !

 


Takipçilerimle twitter 'da 2 gündür Hande Acar ve dudaklarını tartışıyoruz. Bu 100 arı birden sokmuş gibi görünen dudakları hangi estetikçi yapmış bilmiyorum. Zaten adını bilsem ayan beyan aman sakın bu doktora gitmeyin diye ilan ederdim. Allahtan bilmiyorum. Fakat çevremden biliyorum ki bazen doktor ne kadar yapmayın etmeyin dese de ölümüne ısrarcı ve memnunsuz kadınlar var. Hande Acar 'ın vakası bunlardan biri olabilir. Belki de doktor yapmaması konusunda çok ısrar etti ama Hande Acar dinlemedi. O yüzden doktorunda uyarıları bir yere kadar. Asıl önemli olan bir kadının böyle bir dudakla mutluluk gülücükleri atabiliyor olması ! Görünümünden memnun olmasa kapısına SWAT güçleri bile gelse evden dışarı adımını attıramazdı ! Üstelik bırakın kendini kötü hissetmesini hanımefendi hepimizi salak yerine koyarak tüm suçu zavallı dudak parlatıcısına atmış :)

Sadece dudakla kalsak iyi. Dövme kaşları, takma kirpikleri, göz çevresi badanasıyla yüzünde hiçbir doğallık, tazelik ve gençlik göremiyorum. Halbuki yanlışım yoksa yaşı topu topu 20'lerin sonu 30'ların başı olmalı.

Dudak silikonu yaptırmak isteyenleriniz varsa alın elinize bu resimlerden birini ve estetikçinize aman sakın ha sonra halim böyle olmasın deyin ! Bu açıdan bakarsak Hande Acar 'a nasıl olunmaması gerekir adına mükemmel bir örnek verdiği için teşekkür bile etmeliyiz !





Share

26 yorum:

  1. a aaaa bence biraz daha silikon enjekte ettirsin.az olmuş.

    YanıtlaSil
  2. aayyy allahım bu nasıl bir görüntü:))) parayla rezil olmak böyle birşey:))

    YanıtlaSil
  3. yazık ya bu kdr özgüvenden yoksunluk....

    YanıtlaSil
  4. ya o plastik saçlar, korkunç ten rengi, korkunç allık, M.j. burnu vs vs vs...

    YanıtlaSil
  5. Dolgu maddesi eritilebiliniyor, kendisine tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  6. Eşim o davette idi Hande hanım gibi bir sürüsü varmış inan birden karşıma çıksalar korkar kaçacak yer ararım dedi .otuzlarında olduğuna inanmak gerçekten güç ellilerinde gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  7. 10 sene önce güzel bir kızdı. Bir insan kendisini neden çirkinleştirir? Hayır kıyafet de değil ki çıkar at üstünden, normale dön. Daha genç, bu kadar estetiğe, makyaja, o saç rengine ihtiyacı yok.

    YanıtlaSil
  8. Bi insan neden kendine böyle bişi yapar ki
    inanılmaz gerçekten
    NİL

    YanıtlaSil
  9. Bu kadınla aynı yaşlarda olduğuma inanamıyorum. 45 yaşında gibi. Aniden karşıma çıksa kalp krizi geçiririm korkudan!

    YanıtlaSil
  10. ben gerçekten severim handeyı ama birazcık doğal olsun ya yokmu yanında kimse hiç olmadı emel acar var birazcık örnek olsun bu genç yaşta surat bu halde kıyamam ya gerçekten görünce üzüldüm inşallah kendine gelir diycem ama ben bildim bilelli bu hatun böyle____________

    YanıtlaSil
  11. canlısını da gördüm gerçekten olacak gibi değil yazık...

    kadınların kendilerinden memnun olmayıp başka olma isteğine yenik düşüp bu hale gelmelerine inanamıyorum.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  12. Doktorunun Serdar Eren oldugunu aciklamis, sasirdim.

    YanıtlaSil
  13. Eşi de mi birşey soylemiyor acaba.Cok garip vallahi ben anlayamıyorum erkeklerin bu frapan kadın merakını... Bu arada ayakkabılarda ayrı bir facia bence...
    Bir de benim tespitim su guzel bir kadın estetik yaptırınca cirkin oluyor. Cirkin kadın yaptırınca guzellesiyor...

    YanıtlaSil
  14. Ben Hande'nin gerçek yüzünü görmeye çalışıyorum bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  15. Serdar Eren böyle ameliyatlar yapmaz, yapamaz, eli gitmez adamın yahu! Bence bu yanlış anlaşılma için derhal Hande Acar'a bir ihtar göndermeli... Silikonları Serdar Eren çıkartmıştır, doğrudur ama sonra H.A. incelen dudaklardan sıkılınca gidip başka birine taktırmıştır. Artık göğüslerde bile silikon kullanılmıyor, geçtim yüzü, dudağı... Hele hele, dudak dolgularında hiçbir "iyi" doktor "kalıcı dolgu" yapmıyor, bu vesileyle hatırlatayım. Ayse Baceoğlu denen vatandaşımıza da kalıcı dolgu yapıldı hatta geçtiğimiz yıllarda bir estetik cerrah Seray Sever'in programında millete çat çat kalıcı dolgu yaptı. Şansszsanız inanılmaz komplikasyonlar oluyor ve Amerika'da bu komplikasyonlar çok yaygın, aman niyeti olan varsa mutlaka dikkat etsin kalıcı dolgu sakın yaptırmasın ve doktorunu çok iyi seçsin. Geri dönüşü mümkün olmayan enfeksiyonlar yaşanabiliyor.

    Hm; Hande Acar'a gelirsek, 84'lü olması lazım. Az buz olay geçmedi başından. Bir seveni tutsun elinden, bir bilene danışmasını, paylaşmasını sağlasın. Ne yorum yapsam olmayacak çünkü. Belli ki hassas bir psikolojide, üzülüyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
  16. Yani gorunce gozlerime inanamadim. Her zaman frapan İddiali. Ama aynada kendini begeniyor olmasi akil isi degil. Eskiden ne hostu

    YanıtlaSil
  17. Sanırım anoreksiya hastalığının bir faklı çeşidi gibi. Tam olarak tıpta adı nedir yeri nedir bilmiyorum ama estetik hastalığı demek daha doğru benim için şu an :) Sürekli yaptırma isteği duyuyorlar ve aynada bizim onları gördüğümüz gibi kendilerini görmüyorlar. Dışardan söylenenleri kabul etmiyorlar, dudak parlatıcısı gibi bahanelerin arkasına sığınabiliyorlar. Ben ahh çok kötü olmuş vahh çok kötü olmuş demeyeceğim. Çünkü bunun psikolojik bir sorun olduğunu biliyorum. Umarım en kısa zamanda bulunduğu durumu kabullenir. En kötüsü yaşı 20'lerin sonunda dediğin kısımı. Çok daha genç ve bu tip estetiğe en ihtiyacının olmadığı dönemler. Olduğundan maalesef olgun duruyor.

    YanıtlaSil
  18. evet doktoru serdar eren, ikisini yanyana gormuslugum de var. Ama bu is doktorla degil yalnizca, serdar ber zaten inanilmaz bir doktor, ama hande belli ki dinlemiyor. Kimsenin hayati kolay degil, onunkinin de kolay oldugunu dusunmuyorum. Her sey para degil... Evdeki huzur zenginlik budur.

    YanıtlaSil
  19. EvrimKuzey12 Temmuz, 2012

    İçimden aman ne kotu aman nasıl cırkın vb.. bır seyler yazmak gelmıyor.. sadece cok uzuldum.. gercekten.. daha 30 undakı bır kadının bu noktaya gelmesı ne kadar uzucu.. bu kadının genc kız hallerını de bılıyorum.. asagı yukarı aynı yastayız.. neden-nasıl-nıye? ne uzucu.. ne talıhsızlık..

    Curcuna nın yazdıgı her kelımeye ımza atıyorum.. keske burayı okusa.. ya da tedavı gorse.. yazık. Bu halıne dudak parlatıcısı demek.. gercekten ıyı bır ruh hali değil. O yuzden oturup adamakıllı elestıresım bıle gelmıyor.

    YanıtlaSil
  20. Canim benim Nasilda kameraya mutlu mutlu gulucukler atmis. Halbuki guzel olacagim dedigi yerde cirkin olmus Isin kotu tarafi kendisinin farkinda olmamasi. uzuldum acikcasi.

    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
  21. Evvelki gün posta gazetesinde vardı. Eski fotoğrafı vardı silikonsuz dudaklarıyla nasıl güzelmiş, bu kadar abartarak nasıl mutlu olduklarını bir anlayabilsem. Hiç mi kocası, anası, kardeşi, danası, teyzesi, arkadaşı bir tanesi de demez mi bu halin ne senin yaptırma bir daha diye. Hiç mi birini de dinlemez bu Hande Acar acaba? Korkunç ötesiii. Eğer oluyorsa derhal gitsin silikonsa çıkarttırsın, dolguysa erisin bir daha da yaptırmasın. Çok kötü, çok kötü görünüyor.

    HANDE HANIM, bak burdaki okuyucuların %99'u doğruları söyler o yüzden bizim yorumlarımızı objektif bir gözle dikkate alın lütfen!!!!

    YanıtlaSil
  22. Hani alışveriş merkezlerinde 5 tl'ye karikatür çizen adamlar olur ya. Onların yanına vallahi print edip bu fotografı assak acayip iş yaparlar.
    Şaka mı buu?? Yazık ki ismini bu fotograflarıyla duydum, kimdir nedir tanımam. Ama gercekten cok uzuldum.
    Bu neyin gostergesi biliyo musunuz aslında? Bu tur insanların yanında sevenleri, dostları değil aksine komik duruma dussunler diye pohpohlayan arkadas musveddeleri var.
    Yaşıtım oldugu icin ekstra uzuldum cunku yazdigini okuyana kadar 45 yasından buyuk oldugunu ve genclesmek icin boyle birşey yaptırdıgını dusundum.
    Yazık..

    YanıtlaSil
  23. 20 yıl geriden Harika Avcı'nın yaptığı hataların aynısını yapmış ve aynı estetik kazasına uğramış! YAzık!

    YanıtlaSil
  24. Bence fazla abartıldı bu fotoğraf.İnsanlar özgürdür.Kendini nasıl beğeniyorsa öyle yaşasın ve öyle davransın.

    YanıtlaSil
  25. O da istemezdi belki boyle oldu ve sonra kendini savunmak durumunda kaldi hos degil ama o mutluysa yapacak bisey yok

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails