13 Temmuz 2012 Cuma

Çiçekler, Çizgiler, Beyazlar, Drapeler, Olmuşlar,Olmamışlar..

Üstümde hala tatil rehaveti var ve bir türlü geçmek bilmiyor. Üstelik yine tatile gideceğim. Tüm bu koşuşturma arasında ne yapıp edip sizlere okumaktan keyif alacağınız postlar yapmaya çalışıyorum. Bu sefer biraz kestirmeden son günlerde gözüme takılanları beğendiklerimi beğenmediklerimi bir arada toplamak istedim. Tek tek Kim Ne Giymiş?, Kim Daha İyi? demeye mecalim yok kusuruma bakmayın :(



Arzu Sabancı 'nın üstünde MSGM marka tümü floral bir gömlek elbise görüyorsunuz. Elbisenin renklerine uygun yeşil portföyü ve turuncu Christian Louboutin'leri ile çok hoş görünüyor. Gerek renkleri gerekse iri desenleri iyi kaldırmış. Bu tarz beyaz üstü iri, renkli desenler açık ten ve sarışın olanlara çok daha yakıştırıyorum. MSGM marka kıyafetler büyük markaların arasında kaynıyor olabilir ama Harvey Nichols 'da mutlaka bakının derim. Çok beğendiğim bir çizgisi vardır benden söylemesi :)



Aslı Şen 'in üstünde ise şu aralar pek revaçta olan pijama stilli tümü çiçekli ElizabethandJames gömlek ve pantolon görüyorsunuz. Renk ve desenler yakışmış yakışmasına ama artık konu ettiğim kişilerin tarzlarını o kadar iyi tanır oldum ki şıp diye olmuş ya da olmamış diyebiliyorum :) Bu tarz bol kesim pantolon ve tümü çiçekli desen Aslı Şen 'e göre değil. Ama düz renkli, modern ve spor kesimli kıyafetler ayrı bir yakışıyor. Tıpkı bu Stella McCartney elbisede gördüğünüz gibi. Vücut yapısına nasıl da yakışmış. Bayıldım !




Çiçekli desenlerle Cadı Kazanı bölümüne layık görüntülerde var. Mesela Şule Argüder ve kızı Özge Sander. Rüküş giyinme konusunda Sema Basa ve kızıyla yarışabilirler. İnce vücutlu olmayanların iri çiçek ve yatay çizgili desenler giymemeli kuralını sanırım 15 yaşındaki kokoş bir kız bile biliyordur. Ama gelin bunu Şule Argüder 'e anlatın. Özge Sander 'in genel olarak makyajı çok kötü. Saçların felaketliği ise ayrı bir post konusu olabilir. Ne kendine uygun kıyafetleri ne de kıyafetine uygun olabilecek aksesuarları seçmede başarılı.



İşte Cadı Kazanlık bir görüntü daha. Hemde bu bir modacı olunca üstelik sosyetik bir modacı olunca çok garipsedim doğrusu. Nedret Taciroğlu 'ndan bahsediyorum. Modaya ilk adım attığında ne yalan söyleyim çok garipsemiştim. Zengin bir kadının modacılık oynayacağını düşünmüştüm. Ama son zamanlarda kimin yaptığını bilmeden çok beğendiğim ve sonradan Nedo olduğunu öğrendiğim birçok kıyafetle karşılaşıyorum. Demek ki gerçekten bir yeteneği varmış. Bu açıdan kendisini ve markasını tebrik ederim. Üstündeki kıyafete dönersek çok güzel olduğunu söylemem gerek. Kendi koleksiyonundan mı bilmiyorum. Ama o etek uçlarına ve üste kondurulan minik dantellere bayıldım. Çok zarif bir elbise. Ama işte doğru bedende olmadımı elbisenin sadece güzelliğini görebiliyoruz gösterişli havasını değil. Sadece o siyah kemer/kuşak olmasaymış bile harika görünüyor diyebilirdim. Ama o kemer varya o kemer herşeyi berbat etmeye yetmiş. Elbiseyi manasızca ortadan kesmesi bir tarafa Nedret Tacioğlu 'nun üst bölgesini çok kalın göstermiş. Elbiseyi dümdüz giyseymiş çok daha iyi görünebilirmiş.



Serra Tokar 'ı 2 değişik tarzda görüyorsunuz. Birinde kısacık şortunun üstüne geçirdiği Dolce&Gabbana gömleği ve ayağında taşlı sandaletler. Diğerinde ise beğendiğim tarzda püfür püfür nefis bir elbiseyle. Evet yaşına göre vücudu gerçekten çok fit ama bu kadar kısa şortları bırakalımda genç kızlarımız giysin.



Zeynep Çarmıklı 'yı görünce gözlerime inanamadım. Halbuki her daim sade ve şık giyinenlerin başındadır. Baştan aşağı dore ve lame parlaklığında ki kıyafetine ve yine gümüş renkli parlak aksesuarlarına bakarken insana gözlük giyme gereği hissettiriyor. Hele bu elbise altına o hasır topukluları seçtiğine inanamaz gözlerle bakıyorum ?!



Şimdide geçelim drapelere. Elimizde birbirine benzer 2 elbise var. Renkler aynı drapeler aynı. Arzu Sabancı 'nın ki Giambattista Valli. Sema Çelebi 'nin üstündeki hangi marka bilmiyorum ama bu görüntüden sonra öğrenmek isteyen olurmu bilemem :) Elbisenin Arzu Sabancı 'nın üstünde ne kadar güzel durduğunu sanırım belirtmeme gerek yok. Baştan aşağı herşeyi kusursuz. Burdaki asıl konu Sema Çelebi. Estetikleriyle dünyaca ünlü kedi kadına dönüşmesine bir adım kalmış. Yanılmıyorsam kendisinin birde estetik merkezi var. Yani ruhuna göre en doğru mesleği yapıyor :) Yanlardan sarkan ipleri bir tarafa koyuyorum ve elbisenin rengine uydurmak için çırpınarak aradığı aksesuarların vahimliğine şapka çıkartmak istiyorum :)



Meral İkizler 60 yaş üstü hanımlar için yaz aylarında uygulayabilecekleri güzel ve şık bir örnek sunmuş. Baştan aşağı beyazlar içinde hem gayet şık hem de çok rahat. Sade ve düz kıyafetini inciden takıları ve şık sandaletleriyle zenginleştirmiş ve gösterişli bir havaya sokmuş.




Ve son olarak muhteşem bir ikili ile bu postu bitiyorum. Kimler olduğunu görebiliyor musunuz ? Dikkatli bakın yahu ikisini de çok iyi tanıyorsunuz. Ekranı aydınlatmaya çalışmayın. Çünkü ben neler denedim yine de suratları ancak bu kadar görebildim :) Evet evet görmeye çalıştığımız kişilerin biri Eda Taşpınar diğeri ise Süreyya Yalçın. Eda Taşpınar haklı olarak bu yanığın üstüne sadece tuhaf renkte bir ruj kullanmış o kadar. Bakın yanık diyorum bronzé değil. Swarovski kraliçelerimizden Süreyya Yalçın ise kendine yakışır bir şekilde cart rujunu sürmüş, leoparını geçirmiş. Bu kadar yanık bir renkle en iyi görüneceğiniz yer ancak plaj olabilir. 7/24 mayonuzu bikininizi çıkartmayacaksanız sorun yok. Ama kazara üstünüze bunlar dışında birşey giydiğinizde güzel ve şık görünebilmeniz çok zor hatta imkansızdır.

Umarım beğendiğiniz güzel bir post olmuştur. Konuşacak tartışacak çok konu var :)


Share

26 yorum:

  1. Valla Pelinim yine de gayet güzel post hazırlamışsın bu tatil modundan yeni çıkmana( ve haklı olarak çıkamamana rağmen:))

    Aslı Şen'de tulumu beğenmedim. Olmamış ona ve o tulumun altına o sivri burun pabuçlar olmamış. Onun altına hafif dolgu topuk, tulumun içindeki yeşil renkten veya sarı renk açık pabuç giymeliydi.

    Eda 'yı ilk kez beğenmedim. Arzu Sabancıyı çok beğendim.Süreyya Yalçın'a dieyecek siz yok. Hiç hoş değil.

    YanıtlaSil
  2. Ben her zaman sadece begenilerimi sunmaktan yanayim ve kisaca soyle demek istiyorum Arzu Sabanci ve Asli Sen (lacivert elbise) yi-ki-li-yor inanilmaz begendim Barbie bebek gibiler Arzu hnmin balenciaga cantasinin rengi ve ayakkabilara zaten en bastan bittim Arzu hanimi alip salonda bufeye koymak istiyorum o kadar guzel icim acildi :)
    thnk you Pelin cok guzel bir post :)

    YanıtlaSil
  3. Pelincim artık giyinirken Pelin bu kıyafetime ne yorum yapardı diye aynaya bakıyorum olumsuz birşeyler söyliceğini düşündüğüm kıyafeti hemen değiştiriyorum :)
    gelelim yorumlara;
    Aslında bu kadar yanmasa Eda Taşpınar ne kadar hoş görünüyor bu kadar iddialı bir kıyafeti kusursuz taşıyabiliyor.
    Arzu Sabancı'yı düz renkdeki elbise ile çok beğendim renk çok yakışmış. Desenli gömleklede güzel ama ben fit duran kıyafetlerden daha çok hoşlanıyorum galiba.
    Nedret Taciroğlu bana bu elbise ile lohusalığı çağrıştırdı.
    Aslı Şen'e Stella elbise kuşkusuz daha çok yakışmış.
    diğerleri için pek birşey yazmaya gerek duymuyorum şahsen :)

    gülnihan

    YanıtlaSil
  4. arzu sabancı bu kadar muhteşem olmak zorunda mı bilemiorum..dört dörtlük dedikleri bu olsa gerek!!aslı şen'in stella elbisesi tek kelimeyle yıkılanzi bayıldımmm !!!
    pelincim serra tokar'ın şortuyla ilgili yaptığın yoruma aynen katılıorum ve cesaretinden ötürüde tebrik etmek isterim kendisini ama yinede herşey yaşında güzel demek istiyorum ...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tek kıyafet hataları yapsınlar en kötü bir kot bir tişört giyerler kurtarırlar ama şu son fotograflar ne allahım...

    yani bir insan bunu kendine nasıl yapar ikisinin de saçları kısalt giydir üstlerine formaları tanıt 4 büyüklerin yeni siyahi golcüleri diye.. Nouma açık kalacak nerdeyse yanlarında..

    YanıtlaSil
  6. arzu sabancı ve meral ikizleri çok beğendim ben

    YanıtlaSil
  7. edaa nerdesin göremiyorum seniiii ahhh canım benim ya resmen kavrulmuş pelinimin dediği gibi... kıyamam seviyorum edayı aslı şen in pijama olayına bittim çok hoş ama sanki taşıyammış baykkaılar olmamoş arzu sabancının gömlek elbisesi harika çok yakışmış süreyyanın tarzı bu aslında elştirmeye gerek yok böyle bu hatun ___________

    YanıtlaSil
  8. Pelin hersey çok guzel ama ben senin giyim tarzını neler giydiğini çok merak ediyorum birazda seni görelim lütfen gercekten çok guzel olur seni görmek

    YanıtlaSil
  9. Eda Taşpınar'a çok güldüm. Nasıl bu kadar yanar bir insan, çifte kavrulmuş turkish delight olmuş:)

    YanıtlaSil
  10. Arzu Sabancı çok hoş gözüküyor, özellikle Giambattista Valli elbisesiyle. Çok beğendim.

    Eda Taşpınar ve Süreyya Yalçın'ı anlamak mümkün değil. Allah korusun, bu kadar güneş ışığına maruz kalmaktan doğabilecek hastalıklardan çekinmiyorlar mı acaba? Güzel bir görüntü olmadığını da eklemeden geçemiyeceğim.

    Feride

    YanıtlaSil
  11. Eda T. hakkında muhteşem bir yorum yapmışsın. O kadar kara ki , ne giyse olmaz. Hem de o kadar göbek açmak, hem de semi transperent bir pantalon. ÖÖÖ getiriyor insana. Arzu S. çok hoş, kendine ne yakışacağını biliyor. Zarif kadın zaten. Aslı Şen zorlamış yine tulumla olmamış maalesef.Ama öteki elbiseyle gerçekten hoş görünüyor. Yapmasın oyle absurd desenler. Olmuyor işte. Sarışın da olsa alaturka tipli. Boyle floral desenler yakışmıyor ona. Ötekilere yorum bile getirmiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Arzi sabanci muhtesem..3 cocuk dogurupta sifir göbek nasil olur????? Bu fitiku nasil olur? Sporla olacak birseymi? Neyse bende yapmak istiyorummmm;((

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize saglik cok guzel bir post olmus. benim ogrenmek istedigim sey eda taspinarin pantolonu.. Nerden alinmis acaba bir fikriiz varmi? Simdiden cok tesekkurler, sevgiler.. Nil

    YanıtlaSil
  14. EvrimKuzey14 Temmuz, 2012

    Ruhsal olarak ıyı olmayan ıkı ınsan daha :) bu kadınların derdı nedır kı bu kadar yanmak ıcın heder oluyorlar.. estetık desen estetık degıl.. yanı ne dıyeyım bılemedım.. Sureyya Y. ayrı bır tartısma konusu ya.. neyse.

    Dıger tum sahısların degerlendırmelerı ve orneklendırmelerın deyım yerınde ıse "cuk" oturmus :) ne guzel analız etmıssın.

    Ellerıne saglık Pelinim..

    YanıtlaSil
  15. Meral ikizler cok sik. Senin aksine ben asli sen i tulumla da begendim. Eda taspinari zaten sevmiyorum ama kendi bile Boyle olacagini bilse yapmazdi herhalde. Kazaya kurban gitmis olabilir.

    YanıtlaSil
  16. Cesmede herkes seni konusuyorr.. Ben onlar konusurken yorum yaziyorum. Arzu Sabanci cok hos, zarif ve zevkli bir bayan. Onuda hic bor zaman rukus goremeyecegiz galiba :) Asli Sen'i de cok begeniyorum, ozellikle stella elbise ve Prada Kupelerle harika, kivrimlarina bayildm. Cicekli takimla da begendim, sira disi, ayrica alaturka demis arkadas, baska alaturka gormeseydim inanicaktim !! Sureyya Yalcin icin ayri bir post bekliyorum, ama bu ki ilk Turkiyeye geldiginde hostu, ondan sonra ben hic iyi halini hatirlamiyorum. Eda Taspinar ben sevmiyorum, ama giydigini yakistiriyor, cok antipatikkk maalesef.

    YanıtlaSil
  17. Şule Argüder'in üzerindeki etek&bluz görünümlü bu elbiseyi bugün H&M'den aldim. Ama bu resmi gördükten sonra elbiseden sogudum artik. :/

    YanıtlaSil
  18. Nihan korkulu ruyaniz oldum degil mi ? Cok sekersin :)

    Esraaa cok guldum yorumuna :)) hakkaten nouma yanlarinda beyaz gorunur :))

    Belgin senin gibi dile getiren cok kisi oldu ve her seferinde aynisini yaziyorum yine soyliyim. Bu blogu acma sebebim hicbir zaman kendi stilimi gostermek ya da bakin ne aldim demek olmadi. Her zaman moda cercevesinde unluleri elestirmek oldu. Zaten cok kiskanc bir kocam var gizli gizli insragram twitter da minicik bile kendimi gostermis olmam buyuk bir sey ;)

    Uzgunum eda taspinar 'in pantolon markasini bilmiyoum :(

    Tesekkur ederim Evrim'cim

    İiiii esra c. ne diyosuuun ?! Herkes konusuyor diyorsun ama detay yok ! Cok merak ettim kimler neler diyor ? Lutfen ya burdan ya da mail yoluyla beni aydinlat bekliyorum mailini merakla ;)

    YanıtlaSil
  19. sema çelebi yüzüne botoks yaptıracağına terlemeyi önleyici botokslara yönelmeli.stiline çok güldüm.bide elbisedeki kemer yeri terlemiş.fena bi tip ya.

    YanıtlaSil
  20. süreyya yalçın o kadar paraya bu kadar zevksiz olmanın değişmez kanıtı!

    YanıtlaSil
  21. Aslı Şen'in giyiminde profesyonel bir destek var gibi. Farkında mısınız bilmem bir Ezgi Kıramer eli değmiş gibi. Sizce?
    Özden

    YanıtlaSil
  22. aman tanrım eda taşpınar a nolmuş böyle giderek taş sözünden uzaklaşıyor bu hatun çok kötü görünüyor evde görsem korkarım kendisinden, biri aslı şene giyinmeyi öğretsin bence hep rüküş olmas ki bir insan.. arzu sabancı çok şık olmuş gerçekten katılıyorum..

    YanıtlaSil
  23. Valla sanırım Pelin sen 80leri bilmiyorsun İstanbul da. Nedret t. o zaman deri giyimle uğraşıyordu. Ve bir çoğumuzun annesine bile dikmişti.

    YanıtlaSil
  24. Yukaridakiler Gana Milli takim oyunculari mi ?

    YanıtlaSil
  25. sema Çelebi bir doktorla (hatta karı-koca doktorlar bunlar) estetik merkezine ortak diye biliyorum. Ya da PR gibi birşeyini yapıyor oranın. sen anla artık Pelincim:)

    Yalnız Sema hanım bence o doktor beye dizlerini yaptırsın bir de. Dizlerinin üzerindeki deriler nasıl yaş almasının etkisiyle buruşmuş ve sarkışmaya başlamış. Ufff yaşlanınca niye böyle olur ki insan vücudu:((

    YanıtlaSil
  26. Pelincm Cesme'de plajda duydum kadinlar dedikodu yaparken. Simdi burda isim soylemem pek dogru olmaz cunku iclerinden biri senin sayfalarina konuk olmus biri. Once hande acar'in dudaklarindan konu acildi, senin postunu okumus o meshur bayan, diger tum bayanlar seninle ayni fikirde, acimazsizca eleatirsiler. Sonra siren erran'in guzelligi, asli sen'in nasil kilo verdigi, arzu sabancinin yuzune neler yaptirdigina kdr. Beni bu kadinlar bulmadan herkese iyi gunler dilerim

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails