27 Ağustos 2012 Pazartesi

13- CADI KAZANI !

 


Burcu Karabacak üstüne çekmiş 2 bin 400 dolarlık Givenchy elbisesini. Salmış saçlarını pırasavari. Bakmış elbisede bolcana turuncu var hadi aksesuarları da turuncu olsun demiş mercan küpelerini takıştırmış. Ama yetmemiş. Bari makyajım da turuncu olsun demiş sürmüş en cartından bir turuncu ruj. Arada takma kirpiklere de rimelin hepsini boşaltmış. Ama hala birşeyler eksik duygusundan kurtulamamış. Ojeler de turuncu olsun demiş. Yok ama hala eksik var. Hadi bir de neon turuncu ayakkabı giyeyim demiş. Yani o elbisenin caaanım renklerini ve desenlerini katletmek için ne gerekiyorsa herşeyi yapmış. Kutlarım kendisini !



Share

19 yorum:

  1. "CADI KAZANI" işte en sevdiğim bölüm ;)

    YanıtlaSil
  2. benc ebunun nedeni Türk kadının aklına oyle büyük harflerle ve derinden kazımışlar ki herseyin uyumlu olacak diye biz aynı rengi kullanmayı ve bunu abartmayı uyum sayıyoruz, bir de itiraf ediyorum yıllarca aynı hatayı yaptım ama bu kdr koyu ten bu kdr makyaj olmuyor,ama yine de haksızlık etmeyin çanta turuncu değil, bir de kupeler gercek mercan ise onlara laf söyleyemem

    YanıtlaSil
  3. Pelin,heryer turuncu cunku hanimefendi elbisenin mavisini vurgulamak istemis.Lutfen hemen haksizlik etmeyelim :P :)
    Not:Soldaki terlik de iyiymis.
    Sevgiler
    Ns

    YanıtlaSil
  4. Cadi kazanini bende seviyorum.Her soyledigine katiliyorum benim bide en gozume batan seylerden biri rujun gloss olmasi zaten dedigin gibi rengi falso bide parlak bide dudaklar sis olunca yuzunde direk sadece dudak goruyorum,elimde degil.Elbise gercekten guzel tam yaz elbisesi civil,civil icimi acti.Sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Ya o degilde lutfen ama lutfen su dudaklari sisirmesinler ya.hep ayni dudak.

    YanıtlaSil
  6. Bence çok güzel olmuş.abartili yorumlara gerek yok.

    YanıtlaSil
  7. Ayyakkabi ile elbise uyumuna bayildim.tam yaz renkleri

    YanıtlaSil
  8. her dediğine katılyorum pelin altına imzamı atarım. birşey diyeceğim ama o terlikmi flip flopmu ne işte o varya o dikkatimi allak bullak ediyor :)

    YanıtlaSil
  9. Bugün sabah çok güzel bir turuncu Boston ile başlamıştım, turuncuyu severim amaaaa o Prada'yı siyah seçtiği için turuncuyu sevmiyorum artık o da turuncu olmalıydı, hatta saçları da hatta ve hatta tenini de boyasın turuncuya? Yok o kadar uğraşmaya da gerek yok bu güzelim Givenchy bebiş bu bayanın basenler ile hiç uyuşmamış, uçmuş gitmişler...

    YanıtlaSil
  10. dudakları ve saçlarının bakımsızlığı dışında uyumlu bence. ayrıca cahilliğime verin, elbisede ölüp bayılacak bir durum göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dudaklar o gloss beni benden aldi .

      Ayse

      Sil
  11. Saclarin rengi ve modeli Ozelliklede dudaklarin rengi bence elbise ve ayakkabinin hoslugunu mahvetmis. Yazik olmus.
    Sevgiler Mina

    YanıtlaSil
  12. Ojeler pembe, ayakkabılar, küpeler, dudaklar turuncu; saçlar yellim yelalem, makyaj bir fecaat... Biz sakin olmayı, duru olmayı millet olarak hiç öğrenemeyecek miyiz acaba?

    YanıtlaSil
  13. Bence Burcu Hnm bu blogu takip ederse ve kendisine yapılan eleştirileri olumluya çevirirse bir yıl sonra hello vs..dergisine bakan birisi tarzını cok cok begenip "mükemmel bir şıklık"diyebilir.. Gecmiste ornekleri cok görülmüştür .sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Kol saatine takan bir ben mi varım acaba? O kadar alakasız geldi ki, resimde gözüme ilk batan o oldu.

    YanıtlaSil
  15. Ben o cantayida cok alakasiz buldum. Yani digerlerine ek olarak.

    YanıtlaSil
  16. çok itici bence bende uyumu severim ama fazlasınıda hayatıma sokmam bu kadar değil yani ya doğal olun bu kadar kasmaya gerek yok güzelsen zaten güzelsindir suratınmı turuncu boyamakla turuncugezmekle olmaz bak yanındaki adama ne kadarrahat giymiş parmakarası terliğini gelmiş bu kadar kasmayın bayanlar komik duruma düşüyorsunuz___________

    YanıtlaSil
  17. alemsin pelin :)

    YanıtlaSil
  18. Ya yorumlara koptum, bu blogu heralde en son ben kesfettim, supermis...

    Burcu hn i arada goruyorum, ne kadar cok calissada sik olmaya maalesef hep frapan oluyor. Sac renginden mi, makyajindan mi yoksa sadece kiyafetlerinden pek cozemedim. Ama felaket kotu :(

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails