15 Ağustos 2012 Çarşamba

Monte Carlo Kızılhaç Balosu 'nda Türk Davetliler !

Bu balodan Siren Ertan 'ı geçtiğimiz hafta konu etmiştim. Şimdi sırada diğer davetliler var.



Demet Sabancı Çetindoğan 'ı beğendim. En azından aşırıya kaçmamış. Makyajı eskiye oranla çok daha iyi.

Didem Çapa 'nın elbisesinin üstüne giydiği perde çok fena. Yaşı kaç bilmiyorum ama ikiyle çarpmış desem abartmış olmam.

Pırıl Çetindoğan 'ı beğendim. Çok duru ve hoş bir güzellipe sahip. Elbisesi yakışmış. Aksesuarları da bir o kadar başarılı. Saçlarını açık bırakmış ve güzel bir makyaj uygulamış. Ama keşke elbisenin straplesini biraz daha yukarda tutsaymış. Taşların ağırlığından üst bölge aşağıya kaymış ve ortaya hiç hoş bir görüntü çıkarmamış.

Merve Çetindoğan tam anlamıyla MET Gala 'da çok beğendiğimiz Camilla Belle tarzını uygulamış. Elbisesi yakışmış ve çok doğru aksesuarlar kullanmış ama makyajın ağırlığını yüz hatlarının kaldırdığını söylemek zor. Aksine makyajı fazla sırıtmış.

Deniz Saral 'ın elbisesinin elle tutulur hiçbir tarafı yok. İnciden zincir orjinal bir fikir olsa da üst bölgesini daha geniş göstermekten başka bir işe yaramamış. Üstelik ortaya fetiş bir tarz çıkartmış ki bunu gencecik hanımlara hiçmi hiç yakıştıramıyorum. Kırmızı ojeleri ve siyah renk aksesuarları da işin bir diğer olmamışları.




Ve Hülya Biren. Türk davetlilerden ve davetli misafirlerin ağırlanmalarına kadar herşeyden temsilcisi olduğu SBM alakadar oluyor.

Işık-Ülker Biren çifti ise harika görünüyorlar. Özellikle Ülker Biren pek bir şık.



Geldik ikonum Sema Basa 'ya. Balodan çok bir kokteyle gelmiş gibi. Elbisesi tüm fazlalıklarını ortaya çıkarmış. Neyse çok daha fena hallerini bildiğim için buna da şükür diyorum. Beni en rahatsız eden her ne kadar taşlı tuşlu olsa da bir baloya terlik form ayakkabı giymesi. Bir de şu eşi enderi bulunmaz far sürüşüne hastayım !! Far da değil bildiğin kalem çekiyor ama ortası boş. Offf şiştim şiştiimm !!

Siren Ertan 'ın kıyafetini beğenenler olduğu gibi beğenmeyenler de oldu. Ben beğenenlerdenim. Elbisenin rengi de kesimi de çok yakışmış. Tek şikayetim olabilir o da keşke saçlarını açık ve dalgalı bıraksaymış. Gökhan Çarmıklı gayet şık.

Ayten Topçu yaşına göre iddialı bir seçim yapmış ama bir şekilde yakışmış. Beğendim. Zümrüt mücevherlerine uygun McQ clutchı hayret ki güzel durmuş.

Ece Şirin vücut yapısına göre son derece yanlış bir seçim yapmış. Tüm dikkati üst bölgeye taşımış ki aksini yapmalıydı. Bir de hemen duştan çıkmış havasındaki saçlarını beğenmedim. Sadece takılarını beğendim ki o da olsun o kadar :)



Eller havada karesi güzeeeel :)



Ceylin Özmandıracı 'nın resmini Şamdan 'dan aldım. Bu kadar frapan saçların ve yüzün yarısını kaplayan badana göz makyaj örneğini sizlere sunmazsam olmazdı.

Cadı Kazanlık çok malzeme var değil mi :)


Share

21 yorum:

  1. Ay OMG,vallahi SEC cok begenmemistim fakat bu resimleri gorunce o ne kadar sikmis,ne kadar zarifmis, ne kadar bir baloya uygunmus meger demeden gecemiycem.Butun cadi kazanlari birlesse burdakilerin eline su dokemez burasi dunyaca bilinen bir balo sonucta boylede gidilmezki Sema Basa yapma,kiyma kendinede bizede.Ceylin O cok fena degil kiyafeti,takilari ama evet oda makyajdan kaybediyor Pelincim yine cok haklisin.Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Neredeyse herkes kaynatılmayı hakediyor, acaba diğer davetliler nasıl, fotoğrafları var mı sende?

    YanıtlaSil
  3. Yani Siren'i beğenmeyenler oldu ama şu fotolara baktığımızda bunun ne kadar yanlış bir düşünce olduğunu anlamışlardır sanırım:)

    Siren'den sonra beğendiğim tek kişi Merve Çetindoğan oldu gerisi tam cadı kazanlık )))


    Peline not: eşinden habersiz bir vakit bulup da post yaptığına çooook memnun oldum

    YanıtlaSil
  4. siren ertanda dahil(gecen deneki elbiseyi hatirlayalim) bence herkes kotu yasini almislari muvzu bahis hic etmiyecem ama o cetindoganlara cok sasiriyorum harvey nichols tan ellerine carpan herhangi biseyi giyseler herhalde daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  5. siren ertan cidden cok güzel ben daha öncesinde de begnmiştim. diğelerinin yanında peri kızı gbi:)tabi peril çetindoğanında hakkını yememek lazım. ayrıca cok dikkatimi çeken bi nokta oldu söylemesem resmen içimde kalır. Siren Ertan'ın eller havada karesinde tam önünde duran siyah taşı elbiseli bayanın sırt kısmından sarkan kısım et parçasımıdır nedir?ne kdar çirkin bir görüntü. kimse söylemememiş mi acaba cok merak ettim

    YanıtlaSil
  6. adsız dirseğinin ucunu görüyorsun. büyütüpde baktım sorun yok sırtında :)

    YanıtlaSil
  7. pırıl ve merve kardeşler iyiler bence ___________peline not:lütfen post hazırlarken bu kadar ara verme günler geçmek bilmiyo senin yazıların olmadan haberin olsun ____________

    YanıtlaSil
  8. Siren hanımı ve bir iki kisiyi daha çıkar bu kadar arabesk olur. Allah zenginlik verirken zevk denen büyük yetiyi mı alıyor acaba. Selma basa tam sopalik. ayıp terlik olmuş mü hiç?isterse altından olsun. Bide eteğinin kıvrımı balon desem değil herhalde utu basılmamış. Bende şiştim. Bu arada özlettiniz kendinizi yine Pelin hanım.

    YanıtlaSil
  9. eller havada resminde bir tek siren ertan'in elleri hava da:) garip duruyo.

    YanıtlaSil
  10. Aralarında sadece Pırıl Çetindoğan 'ı şık buldum. Demet S.Ç maalesef çok kötü. Laleli piyasasındaki elbiseler gibi durmuş üstünde. Neckline, omuzlar falan yorum bile yapamıyorum. O dansöz zincirleri hele??? Yainanamıyorum ya. Inanamıyorum ben. Pırıl Çetindoğan ı Siren Ertan dan daha beğendim. O saks mavisi, kesikli balık elbise kaliteli durmuyordu.

    YanıtlaSil
  11. Pırıl Çetindoğan'ın göğüs dekoltesi o kadar düşük ki, fotoğrafı büyütüp baktığımda göğüs halesini görüyorum!!! Tam bir fecaat. Tüm o şıklığı almış, çattadanak yerle bir etmiş.

    Yalnız bu kadar korkunç giyinmek nasıl başarılır? O taşlar, o gotik gibimsi ama garip makyajlar, sahilde resepsiyona gider gibi, marinada düğüne katılır gibi giyinmeler nasıl başarılabiliyor acaba? Amatör göz, sadece izleyici olarak ben fotoğraflara bakarken daraldım, bari Siren hanım'a bir danışsalarmış...

    En çok 4 kişiyi beğendim; 1 Siren Ertan Çarmıklı, Gökhan Çarmıklı, Ülker Bilen ve Ayten Topçu. hatta Ayten Topçu tam anlamıyla favorim oldu; sade, net ve etekteki ay broşu muazzam. İyi ki bu 4 kişi katılmış da zarafetimizi olduğu gibi yansıtabilmişler.

    YanıtlaSil
  12. Sıren Ertan da olmasa :)) elle tutulur gozle gorulur bı kısı olsun bee :) nedır bu haller.. ucuz gogus dekoltelerı,takunyalar,dustan cıkmıs saclar,buruşmuş kombınezonlar.. şiştim de şiştim ben de valla.

    YanıtlaSil
  13. ay rezalet!!!!! o topuklu terlik nedir yaa tüm yaşama sevincimi aldı keşke bu postu okumasaymışım dedirtti yani ben sokakta bile topuklu terlik giyen birini gördüğüm zaman gıcık oluyorum baloya giden bir insan bunu hiç yapmamalıydı üstelik o elbisesine makyajına hiç girmiyorum

    YanıtlaSil
  14. Eller havada pozunda siren ertanin elindeki sigara mi? Ay yazik tez vakitte birakir insallah

    YanıtlaSil
  15. işte ne güzel içlerinde birtek siren ertan eğlenmesini bilmiş. ben kareyi çok sevdim. tam da bir konserde olması gerektiği gibi :)
    elindeki sigara değil arkasındaki kadının kolyesi. sigarayı denememiş biridir kendisi.

    başka fotolarda var ama konuşulmaya değecek birtek bunlar.

    bazı yorumlarınızı onaylamam imkansız. hatta içlerinde bana iltifatlar ettiğiniz ama aynı oranda konu edilen şahısları yerdiğiniz yorumların hiçbirini yayınlamadım yayınlayamam. lütfen kişilerin giyim kuşamını konuşalım şahsı hakaretlere girmeyelim.

    YanıtlaSil
  16. Nihancım şimdi de sadece yorumlara cevap verecek zamanı buldum hihi :)

    YanıtlaSil
  17. aman elini çabuk tut da yakalanma sakın :)

    YanıtlaSil
  18. Sadece Ayşen Hanım 'ı beğendim diyebilirim. Siren Ertan'ı daha rafiné beklerdim.Sax mavisi, o balık etek falan yok olamadı bu sefer. Neden acaba. Çok düşününce insan bazen hata yapar. Pırıl Hanım çok iyi ama keşke elbise üstünden düşecek gibi olmasaydı.Demet Sabancı'ya elinin altında bu kadar koleksiyon varken, seçtiği kılığa şaşırdım. Ötekiler is noooooooooo comment.

    YanıtlaSil
  19. Nihayet sevgili Pelin yapmanız gereken şeyi yapıp modayla ilgili yorumları cagristirmayan seyleri yayınlamamissiniz, cok teşekkürler. hatta dahada güzelini yapıp eskiden isim vererek su kisi hakkında cok olumsuz yazilar geldi diye yazıp, bu yorumlar yazanın ucundanda olsa ekmegine yağ surmemissin ve bence kesinlikle buraya yakisani yapmışsınız ... Lütfen herzaman boyle olsun... Okuyucunuz olarak teşekkür etmek isterim:)
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  20. Off çok fena. Ne kadar özensiz, ne kadar uygunsuz kıyafetler... Kızılhaç balosuna cut out, memeler fora dekolteler, en olmadık kesimli buruş buruş elbiseler, iphone elde pozlari terlikler!!! tam bir fiyasko! Peri kızı Siren Ertan ve Ayten Topçu hariç hiç kimseyi beğenmedim. Rezalet!

    Zehra

    YanıtlaSil
  21. Allah onları ne yapmasın :)) Hepsine tek tek yazacak halim yok resmen :) Rezaletler yahu! Sadece Siren Ertan çok şık, güzel, Pırıl Çetindoğan hoş o kadar!

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails