10 Eylül 2012 Pazartesi

16- CADI KAZANI !

Cadı Kazanı misafirlerimizin hepsi Eyilik düğününden.



Tuğçe Eyilik ile başlıyorum. Aslında kendisi tek başına konu edilecek kadar cadı kazanlık. Elbisenin dekoltesi tam anlamıyla falso. Taşların kötülüğü, saçlarının rengi, modeli, takıları, makyajı kısaca görünümünde birtek unsur bile şık değil.



Begüm Gazioğlu 'na somon renk yakışmamış. Elbisede ki fazla detaylar insanın eline hemen makas alma isteği uyandırıyor. Mesela hemen o anlamsız ve kötü görünümlü iç eteği keser atar uzun eteğin yırtmacınıda kapatıverirdim. Sanırım dudak kalemi sevdasından vazgeçemeyen dünyada birtek biz Türkleriz !



Orta ve üst bölgesi kalın olanlar lütfen balık kesim elbiselerin yanına bile yaklaşmasın !



Nesrin İlter 'in makyajı yılın Makyaj Oscar 'ını alabilir o denli güzel ve özenli (!)



Nadire İçkale için ne denir bilemedim ki !! Ama bildiğim birşey varsa o da hanımefendiye bakmak için güneş gözlüğü gerekiyor !


Share

32 yorum:

  1. haha :) ama tam balik olmus kadincagiz bence elbisenin hakkini vermis :D

    YanıtlaSil
  2. Hepsi ayrı ayrı birer facia !!

    YanıtlaSil
  3. Yaa bazı kişileri geçtim. Gazioğlu nun elbisesinin üstü 10 numara. Ne güzel bir drapedir o ama. Altına no comment. Ama F.E nin durumu nedir. Kendi o kadar Avrupa'lar, Miami ler gördü. Yaa bir insan kendini bu kadar mı çirkinleştirir?? Neler oluyor?????? Canı sıkkın biliyoruz bir yaşlı şarkıcımızdan dolayı ama , kendi ondan daha yaşlı görünüyor. Halbuki hoştuR F.E

    YanıtlaSil
  4. tablo korkunc! ozellikle arasan hepsini biraraya getiremezsin :)

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
  5. lutfen ömür gedik'in hande ataizinin düğününe katılırken giydiği kıyafte yorum yapar mısın? bence esas o cadı kazanlık!

    YanıtlaSil
  6. Bismillahirahmanirrahiim, tövbeler olsun yarabbim...

    Bir tek Begüm'ü beğendim o da Saint Joseph'te benden 2 yaş büyük olduğu için kendisini hep iyi gördüğümden şimdi ne yapsa gözüme betmıyor genel olarak çok hoş kızdır ama gerisine bakamıyorum bile :/

    YanıtlaSil
  7. Gonlume Gore10 Eylül, 2012

    Hmmm cadi kazani Tugce Eyilige cok az geldi kazan doldu tasti.OMG o dusen sari suni postis bukle nedir oyle,o ne makyaj,o ne gogus dekoltesi.Pes diyorum musamereye cikmis ilkokul cocuguna annesi kostum elbiseyle susler ya ayni oyle bi goruntu uffff!

    YanıtlaSil
  8. Hepsi sanki bir mefrusat dukkaninin kapisinda start almis,magazanin icinden hizlica kosup cikista uzerine yapisanlarla geceye katilmis gibi duruyor.
    Ns

    YanıtlaSil
  9. Yaw ben Nadire İçkaleyi çok severim aslında ama nolmuş bu kadıncağıza? Hakikatten güne gözlüğü lazım ne parlamak ne parlamaakkk

    YanıtlaSil
  10. Yapma htklup etme ht klup Tugce Eyiglii de sakin sik yapiyim deme diycektimki bugun yapmis.Goz yokmu bu sik kosesini yapanda acaba cok stil sahib filanda olmak gerekmez bi kadinin cok rukus oldugnu gormek icin.

    YanıtlaSil
  11. ben dün bir arkadaşıma dedim bak görürsün ht tuğçe eyilik i şık seçecek diye keşke iddiaya girseymişim :) çünkü önceden bir elbisesi vardı siyah aman allahım dediğim onu da şık seçmişti.

    YanıtlaSil
  12. Hepsi birbirinden alaturka.Ben bu alaturka görünümü sevemiyorum düğüne bile gidilse bir karakter taşımalı üstündeki kıyafet... vah vah hepsine

    YanıtlaSil
  13. nihana kesinlikle katılıyorum hepsi facia özelliklede balıkelbiseli teyzem :)nadire içkaleli herzman hıştur aslında ama o parlaklıkmı termi surattaki yağmı anlamış değilim__________

    YanıtlaSil
  14. Dikkatimi çekiyor da.. Sarı saçları hiç beğenmiyorsunuz.Bu sefer de Tuğçe Eyiliğin saç rengini beğenmemişsiniz.Halbuki en çiğ, yapay sarı Siren Ertan'ın saçları.Ona en ufak bir eleştiri yapmıyorsunuz.Sizdeki bu Siren Ertan hayranlığını anlamış değilim. Bir çifte standart var bu sarı saç içinde..

    YanıtlaSil
  15. sonra gelde tarzı ile taklit olduğu düşünülen ama bugüne kadar hiçbir gelinin kullanmadığı( yada kullanamadığı yada cesaret bile edemediği) chanel bombay tacı takmayı akıl etmiş , bi de bunu makyajı ve taşımasıyla hayli yakıştırmış birinin düğününe bak ,bir de salon düğünleri yapmaktan fazlasını yapamayan sosyetemizin düğünlerine bak.

    YanıtlaSil
  16. Evet dogrudur suni yogun rofleli saclari sevmiyorum dogrudur. Siren Ertan 'in ki ise platin sarisidir ve cilt rengiyle simasina gore yakistirmasini bilen nadir insanlardan biridir. Bunun kayirmayla degil zevkime hitap etmesiyle alakasi vardir.

    YanıtlaSil
  17. Bende sarı saçlı ünlüler hakkında yorum yapmak isterim yeri gelmişken. Ben siren ertan'ın saçını hiç beğenmiyorum kadının saçı yok gibi. Aşırı beyaz hele topladığında tamamen yokmuş gibi duruyor. Ben Gülşah saraçoğlu,Hande acar,Işıl reçber sarılarını tercih ederim. Bana göre çok daha güzeller. Listeye burcu karabacak aslı şen de eklenebilir. Onların saçlarının sarısı kesinlikle siren ertan'dan iyidir. Bu da benim şahsi görüşüm tabi.

    YanıtlaSil
  18. olabilir selin bu da senin zevkindir saygı duyarım

    YanıtlaSil
  19. Gonlume Gore11 Eylül, 2012

    Evet Siren E ninki toplaninca yokmus gibi duruyor ama dogal sarisin oldugu icin (mavi gozlu beyaz tenli)cok daha yakisiyor.Mesela Gul Saygi da ayni sekilde.Belki bir tik koyultsa daha iyi durucak.Ama Isil R,Hande A begenilmesine Zeynep Ilicali postunu ve Velevkinin siirini hatirlatmak isterim :))

    YanıtlaSil
  20. ben yurtdisinda yasiyorum ve sizin blogun hastasi oldum deyebilirim. Basarinizin devamini dilerim:-)

    Bende Siren Ertana platin rengi cok yakistiriyorum. Cok asil duruyor. Blond sac renginin ten rengiyle uyusmasi cok önemli. Avrupada sadece blond rengi icin berber expert vardir, sadece blond tonlariyla ilgileniyorlar. Yani ilk olarak ten rengine bakiyorlar ondan sonra blond seciyorlar. Bu sac rengi icin cok önemlidir, yoksa cok sakil durabiliyor. Ben genelde türkiyede herkesde ayni sac tonunu görüyorum ve benim türkiyedeki berberim genelde türkiyedeki hanimlarin bir sanatcinin fotografiyla gelip ayni rengi istediklerini söylüyor. Onun icin ortaya cok cirkin ve yakismayan örnekler cikabiliyor.

    Sevgiler
    Funda

    YanıtlaSil
  21. Ben kendi görüşümü söyledim. Siren hanıma göre hande acar da ışıl reçber de kabulumdür. Şiir hatırlatmaya falan gerek yok. Siren hanımın saçı o kadar beyaz ki çok kötü duruyor hande ışıl hanımın kiler en azından parlıyor. Bin kere tercih ederim. Burda hep aynı görüşler yazıp siren hanımı beğenmek zorundamıyız. neden karşıt görüş olunca herkes birşeyler yazıyor. Şiir hatırlatıyor falan. Bu da selin'in görüşü deseniz kimse tartışmaz.Aynı pelin hanımın yaptığı gibi.

    YanıtlaSil
  22. Pelin sizin hasta okuyucunuz "Gamze" hanım yok ortalarda epeydir. Valla onun yorumlarını okumaktan ben pek bir keyif alıyordum. Bir Velev ki Huysuzum'un yorumları, bir Gamze hanımın bir de kimdi biri daha vardı unuttum şimdi adını. Meraklardayım nerdeler?. Tatsız tuzsuz oluyor onlarsız buralar:-))

    YanıtlaSil
  23. Ooo bir sac rengidir gitmis. Ben Tugce Eyiligin sacinida makyajinida elbisesinide hic begenmedim. Digerlerinide aynen total tek tek yazmak istemiyorum.
    Sari sacin tonunu tutturmak cok zor bana gore. Siren Ertani tercih ederim Isil Recbere Ama Onuda cok begenmeyenlerdenim. Gonlume gore bir sari gorunce iste bu diyecegim.

    YanıtlaSil
  24. yani tabii herkesin görüşü farklı olabilir ama Siren Ertan'ın saçını beğenmemek de pek gerçekçi bir yorum gibi gelmedi bana. Çünkü bence Siren kendine en çok yakışan tonu yakalamayı başardı ve çoğu kadın elinde Siren'in fotosuyla kuaföre gidip bu renk istiyorum diyor çok defa şahit oldum buna. Ama bunu yakıştırabilen ve tutturabilen de çok fazla yok.
    Siren saçının boyunu kısaltınca bu renk çok daha havalı duruyor özellikle uçları hafif dalgalıyken.
    buda benim görüşüm :)

    gülnihan

    YanıtlaSil
  25. ama selin'in verdiği örneklerde bombaymış.bence türkiye'nin en kötü sarışınları.çok suni duruyor hepsinde bu renk.tabi seksi ve gösterişli olmak isteyenler için ideal bir renk birşey diyemem ama ben de pelin gibi şıklıkta zarafeti seven biriyim.aslı şen'i bu listeye katamam çok şirin ve narin bir havası var o başka. ama hele gülşah saraçoğlu ve ışıl reçber için MAY GOOOD diyorum :D (Tabi bu da benim düşüncem:))

    YanıtlaSil
  26. sosyete iddialı sarıyı en iyi taşıyan 2 isim var Gül Saygı ve Siren Ertan Çarmıklı.Gerisi yok

    YanıtlaSil
  27. bu arada Gül Gölge saçını koyulttu bir an önce sarıya dönmesini istiyorummm :)))

    gülnihan

    YanıtlaSil
  28. İşte yine aynı şey olmuş. Herkes gereksiz bir şekilde yazdığım örneklere takılmış. Siren ertan'ı beğenmiş. Ben siren ertan'ı beğenenlere birşey demiyorum. Ben beğenmiyorum. Bana göre saçı çok beyaz yok gibi duruyor. Çiğ duruyor. Siren ertan'ı herkes beğenmek zorunda değil. Bu blog da siren ertan'ı beğenme zorunluluğu yok. Bir karşıt görüş yazamaz hale getiriyorsunuz insanı hemem tartışma oluyor. Ben hande acar ışıl reçber sarısını tercih ederim benim için böyle. Onların ki o kadar beyaz değil. Benim için budur yani. Gül gölge'de magazin programı sunarken upuzun saçlarıyla hande acar'dan ışıl reçber'den farksızdı. Ama ben gül hanımı beğenene de saygı duyarım. Neden beğeniyorsun demem. Bana da denmese keşke. Bu bloga bazı şeyleri yazmak mümkün değil. Hemen tartışma oluyor. Her görüşe açık değil neden dediklerime cevap olarak karşıt görüş yazarsınız ki. Siz siren'i beğenin ben beğenmiyorum. Bunu da bu bloga yazamıcaksam büyük sorun var demektir blogda. Hep aynı fikire sahip olan yorumcuların olması zaten tek taraflılık oluyor.

    YanıtlaSil
  29. İyi de burada Siren Ertan'dan bahsedilmiyor, postta bir tek fotoroğrafı bile yok.

    Bir isimle tüm post'ların altına olumsuz yorum yapıp, burada adı geçmeyen bir hanımın saçını kendisiyle alakasız bir postta konu etmek esas sorun, kimin nasıl yorumladığı değil. Yoksa kimse neden beğenmedin demiyor, kendi zevkindir diyor.

    YanıtlaSil
  30. ben yorumları okudum da kimse tartışma ortamına girmemiş ki herkes görüşünü beğenisi belirtmiş o kadar yani bu kadar uzatılacak durum yok kimse kimseye sen bunu niye beğendin nasıl beğenirsin demiyor dikkat ederseniz. herkesin zevki farklıdır elbette buna keza aynı olmalıdır gibi bir fikirde yok ortada ama bu son yorumdan illa bir tartışma çıksın fikrini aldım ben ama buna kimsenin niyeti yok inan :))
    herkesin bir beğendiği olduğu gibi elbette blog sahibininde vardır bunu postlarında dile getiriyor kendi düşüncesine ters düşene de gayet ılımlı yaklaşıyor benim takip ettiğim kadarıyla ama bazı öyle takipçiler varki illa bir tartışma çıksın diye uğraşmakta.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  31. Anlaştık hanımlar:) Benden öte bir sorun kalmadı. Huysuza ve nihana teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  32. Bence buranin bombasi "balik elbisesiyle" Arzu Savgi'dir. Gozlerimi kapadim, Rabbim sana geliyorum. Kizlari hic mi "aman ana'cigim, yapma etme" diyememis? Sanki Nemo'nun kuyruguna 3 yasindaki kizimin tutu etegini en ucundan son dakka baglamisim gibi duruyor :))

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails