24 Eylül 2012 Pazartesi

62- GÜNÜN ŞIKLARI : Gül Saygı ve Ezgi Kıramer

Şık ve stil sahibi görünebilmek için bir pantolon bir triko yetebilir. Tıpkı Gül Saygı ve Ezgi Kıramer 'de gördüğünüz gibi. Biri klasik diğeri spor tarzda gözalıcı görünüyorlar.


Gül Saygı 'nın sarı saçlarını bozmasına laf ettim ama bu görselde harika göründüğünü itiraf etmeliyim. Kumaş pantolon üstüne ince gri trikosu, Valentino ayakkabıları, çantası ve aksesuarlarıyla çok klas bir şıklık içinde.


Ezgi Kıramer 'in kendi sitesinin olmasına bazen seviniyorum. Aksi taktirde her giydiğini günün şıkı seçmek zorunda kalırdım :) Geçenlerde NY ya da Paris moda haftasının streetstyle video çekimlerine bakıyordum. Bir kaç saniyede konuşan bir hatun süper şık kıyafeti ve müthiş cool havasıyla dikkatimi çekti. Kim bu yahu dedim kendi kendime. Sonra Ezgi 'nin bloguna bakınca aynı kıyafeti gördüğümde kim olduğunu anladım. Burda da kalın trikosu ve jean pantolonu ile süper sade görünüp hiç dikkatimi çekmeyecekken müthiş güzel saç modeli ve nefis gözlüğüyle farklılığını konuşturmuş.

42 yorum:

  1. G.S/ Saç rengini değiştirmesinden ziyadesi ile memnun olanlardanım. Bence muhteşem olmuş. Zaten son derece güzel bir kadın. Klasik bir pantolon ve triko ile son derece hoş görünüyor. Leopar deseni sevmeme rağmen nedense ayakkabıları bu kıyafetle sevemedim.

    E.K/ Sanırım saç modeli hariç hiçbir şey benim zevkime hitap etmiyor. Hele o çantadan nefret ettim diyebilirim.
    Öznur

    YanıtlaSil
  2. Stil sahibi ne demek dense örnek Ezgi Kıramer'dir derim. Blogunuda çok keyif alarak takip ediyorum.
    Gül Gölge ne giyse yakıştırıyor yine çok güzel ama ben sarıdayım hala

    YanıtlaSil
  3. Gül Saygı'nın her hali taş bebek zaten o ayrı :)
    Ezgi Kıramer'in kıyafete ve saça bayıldım ama o gözlükleri kapalı alanda mı takıyor onu anlamadım öyleyse fena... Ve EK'le alakasız ama fotoğrafta bir photobombing durumu var :)) Ona çok güldüm :)

    YanıtlaSil
  4. gül saygı gündelik bir şıklık sunuyor ama boydan pozu felaket .. ezgi kıramer e gelirsek ki konuşmak bile gereksiz arkadaşlar sitil demek bu mudur. o şahin marka arabaların kapısına çizilen alev desenli çantayı bir allhın kulu görmüyor mu:)) ya oo gereksiz gezeteci kimliğine sokan sezon sonu görünümlü üste ne demeli bu kızın torpili nerden geliyooooooooooo :) o gözündeki gözlükler varken zaten bir insanın şık seçilebileceğine inanmıyorum:))) pelin gözünü seveyim nasıl şık seçtin ezgiyi walla kelimelerin kıyafetsiz kaldığı anlardan birindeyim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüyor ve beğeniyoruz. Başka bir sorun?

      Sil
    2. Valla "bu kiz" bana gore Turkiye'de istisnasiz en tarz sahibi kadin listemin bas kosesinde. Bana gore bileginin hakkiyla orada. Marifet o cantayla o trikoyu bir arada karistirabilmekte.

      Sil
  5. Gul hn gayet hos ve alimli. Kendine guvenini kiyafetlerine yansitiyor, inanilmaz bir degisim icinde. Evlenmeden once asiri cesaretli dekolteler giyindigini cok iyi hatirliyorum. Nerden nereyeee. Tebrikler

    YanıtlaSil
  6. evet ama 30 derece sicakta yun kazak giymekte olmuyo . paris moda haftasinda ki ezgi ile bu ayni mi?

    YanıtlaSil
  7. Ezgi Kıramer'i çok beğerenek takip ediyorum genelde ama bu görüntüsünün hiç bir tarafını beğenmedim. Sadece Ezgi Hanım'ın güzel yüzü ve saçları hoş görünüyor.

    Gül Saygı çok hoş bir bayan, kıyafeti de her zamanki gibi çok yakışmış. Ancak günğn şıkı olacak kadar değil bence.

    Feride

    YanıtlaSil
  8. Ezgi Kiramerin fotograflari yeni degil, yani 30 derece sicaklikta böyle giyinmedi kendisi, soranlara duyrulur.. Kendisi Turkiyenin en tarz sahibi kadinidir bana göre, havasi, stili çok baska.. Ama sunu söylemeliyimki son zamanlarda saçmaladikça saçmalayan bir marka varsa oda Prada, uzak durulmali bence :/

    Gul Saygi'nin saç rengi çok yakismis,yerinde bir degisiklik olmus.. Tarzida gayet hos..

    YanıtlaSil
  9. evet ezgi hanımın fotografı yeni değil geçen 2 hafta önce ki beymen defilesinde çekildi. nişantasında olduğum gündü ve sıcaklık 28 dereceydi biliyorum. ezgi hanımı beğenirim üzerindekilerde kot pantolunu hariç güzel parçalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 hafta önce değil geçen hafta yapıldı

      Sil
  10. Ezgi Kıramer'i hiç tanımam ama blogdaki ortağı Lian Kebudi'yi yıllardır moda sektöründen tanıyorum. EK'nın stilinin tamamen Lian'ın kopyası olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Eğer stil sahibi bir kadını takip etmek isterseniz Lian Kebudi'yi öneririm,onun kopyasını değil.
    Ayça S.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kimse kimseyi takip etmiyor. İkisinin de tarzı birbirine yakın demek daha doğru. Ortak olarak güzel bir sinerji yarattıkları ortada :)

      Sil
  11. Gul hanimin pantolonu basen bolgesinde cok bol, trikosu da altta bol her yerinde katlar, omuzda ise kucuk kalmis, yani oturmamis ustune birsey, o yuzden nasil gunun siki hic anlamadim.
    Ezgi hanim ise genelde degisik ama gozu yormaz gelirken bana bugun kendisiyle cok ugrasmis, ben yakistirmadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihan dökümlü modeller üstte böyle durur. değişik tarzları konu etmek açısından iyi bir örnek olduğunu düşündüm.

      Sil
    2. gayet sik olmus. o trikoyu o pantolanla cok guzel yakistirmis.ayakkabi ve canta seciminede bayildim.

      Sil
  12. Ezgi krameri ben genelde begenirim insan zaten bir arkadasiyla blog yapiyorsa birbirlerinden esinlenebilirler bazen birbirlerine benzerde giyinebilirler herksin birbirinin ayni oldugu bu zamanda hele :) bence sorun yok, bu sefer ben de begenmedim hatta bunaldim farkli parcalari cok guzel kombinleyen ezgi k yi sevmedim bu sefer yuzunun rengi boyundan asgisiyla farkli ve bence asiri zayiflayarak kendini cirkinlestirmis eski hali ya da su halinden 4 kilo fazla olsa harikulade bezen giydigin yakismasi ve o hava icin endam yerinde olursa daha guzel duruyor giyilenler. Hicbirseyii guzel diil , gul gokgeye bayildim sade klas ama bir o kadar chic olmus o ysl cantalari cokk beeniyorum :)
    Hande t

    YanıtlaSil
  13. hastasıyım hayranım bu iki hatununda işte coll olmak farklı olmak budur tabi herşeyden önce insanın duruşu kaliteli olucak ezgiyle gül de öyle bence fazla söze gerek yok ı love you ezgi ı love you gül______________

    YanıtlaSil
  14. Gul Saygi kendisi zaten cok hos bir kadindi ancak tv programi sundugunzamanlarimdusunwcek olursak cokmda alaturkaydi hatta vasatin cok cokmaltinda Osmanbey vari bir havasi vardi. Bu kadina sihirli bir degnek dedmisnolnali,mbu nasil bir guzellk, bu nasil bir hava. Gercekten alkislamakmsitiyoeum, cokmcok begenmeye basladim.
    Ezgi Kiramer'e gelecek olursak genellikle zorlamadan shik oluyor ama biliyorum kinaslinda cok zorluyor. Hayali sanirim gercek oldu. Ama dogru soze ne denir gercekten guzel kadin. Firsatlarinda iyi degerlendirebiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha nefret dolu bir yorum olamazdı herhalde...

      Sil
    2. Nefret dolu oldugunu hic dusunmuyorum. Ezgi Kiramer gayet guzel bir kadin, Allah vergisi bir havasi da var.ancak ne kadar kasmiyor gibi gozukse de cok kastigini hepimiz biliyoruz, sadece bunu yazdim. Cevresini de (esi sayesinde edindigi) cok iyi kullanabilmekte ve basamaklari hizli hizli cikmakta. Bunda kotu birsey olmadigi gibi bunu soylemekte de kotu birsey oldugunu hic zannetmiyorum, en nihayetinde bu gercek.

      Sil
    3. Senin "düşünmüyorum" demenle daha az nefret dolu olmuyor ne yazık ki. Gerçi kimin ne kadar umrundadır insanların evlilikleri, eşler ve hayatları hakkında yazdığın satırlar ama böylesi zihniyete laf anlatabilmek zaten olanaksız.

      Sil
    4. aslıhan 'ın samimi ifadesine gereksiz bir tepki gösterdiğini "düşünüyorum". üstelik yorumunda nefretin esamesi okunmuyorken bunu nasıl görebildin şaşırmak işten değil. gül saygı 'nın eski halinden eser olmadığı ortada. dediği gibi sihirli bir değnek değdi ve kadın harikulade. beğeniyoruz ve seviyoruz. ezgi kıramer 'in tarzı ise zaten ortada. stil onun "işi" olduğu sürece elbette özenecek özel bir alaka gösterecektir. bundan daha doğal birşey olamaz. sonuç güzel mi doyurucu mu o önemli.

      Sil
    5. Pelincim cok tesekkur ederim:)

      Sil
    6. Pelincim commentime oncelikle seni tebrik ederek baslamak istiyorum,oylesine dogru yapici elestiriken bile yermeyen objektif yorumlar yapiyorsun ki seni takip etmekten keyif aliyorum.Blog dunyasinin tartismasiz kralicesi moda dunyasinin gizli kahramanisin:)
      Bu tatli atismayi gorunce dayanamadim bende bir kac cumle yazayim dedim.Oncelikle Gul Saygi yinokuldan tanirim her zaman hos fizigi ile kendine hayran biraktiran bir bayandi son zamanlarda ise mutlu giden evliligi cocuklarindan aldigi yasam enerjisiyle bakisi durusu herseyi adeta upgrade oldu :) e tabi yillar gectikce kendine yakisani kesfetmesiyle sosyetenin takip edilen hos bayanlarindan oldu.Aslihan hanimin yorumunda "adsiz"in bahsettigi nefretin hangi kelimelerde gizli oldugunu ve gul saygiyami ezgi kramere mi oldugunu anlayamadim.fakat adsizin yorumlarindan ezgi krameri korumaya calistigini anladim.
      Bence gereksiz bir alinganlik olmus Ezgi Hanimida severek takip etmesem adsizin kendisi oldugunu dusunucem:)
      Son derece tatli hos stil sahibi bir bayan,yanlis hatirlamiyorsam İzmirli dolayisiyla istanbulda esinin cevresiyle gorusmesinden daha dogal bir sey olamaz.Daha yolun cok basinda hirsi ile daha iyi yerlerde gorecegimizi dusunuyorum.Kendilerinde gordugum tek eksiklik bloglarinda what we wore yanisira fashion weekler olsun streetstylelar olsun biraz daha disariya acip dunya stillerinden bizleri haberdar etmeleri. Begum A.

      Sil
    7. begüm çok teşekkür ederim çok mutlu edici bir yorum :) bazen fanatiklik derecesinde korumalar oluyor. elimden geldiğince orta yolu bulmaya çalışıyorum. herkesin fikirlerine yer vermek istiyorum tabiki belli çizgileri geçmeden.

      Sil
  15. Gül Sayginin yeni sac rengine bayildim, müthis yakismis, cok sofistik! bayildim. Eski hali cok feciydi. Kiyafetinide cok begendim, cok ladylike duruyor. Süper. Ezgi Kiramer stilinini cok begeniyorum. Zorlama yok. Son derece spor ve sik. Yanliz o gözlükler neyin nesi anlamadim?

    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
  16. Ezgi Kramer i begendim.Gul Saygi ya bayildim.Aslihan nin yorumunu bende biraz gergin buldum.Biz G S yi tvde izliyorduk,yanlis bilmiyorsam Cengiz Abazoglu dikiyordu kiyafetlerini.yani onun tarzi mi degil mi bilmiyoruz.saclarini cok begendim ama sarisinligida Turkiye de en iyi tasiyan kadin kendisidir fikrimce.Aslinda Aslihan da ayni seyleri soylemis ama soyleme sekli biraz daha farkli sadece

    Ebru

    YanıtlaSil
  17. Aslihanin yorumu Hiç samimi bulmuyorum , ben anlamadım nerden çıktı bu eşinin cevresi yok eşinin parası eşinin vs. Eskiden boyle seyler konusmazdi ayipti çünkü çiftler bir bütün gibi gorulurdu. , noldu o günden bugüne? paralarını kendi kazanmaya başladıkları icin olabilir mı ? Bence bu cok ayıp cok yersiz..
    Cocuklari var ve uzunca zamandır evliler, esler birbirlerinin herseyini paylaşırlar (kullanırlar kelimesini doğru bulmuyorum) bir koca da karısının destegini onsezilerini Sabrını anacligini kullanır eğer iyi bir aileden veyahut cevreden geliyorsa pek tabiki bunun faydalarinada Nail olur aynı sekilde kadınlarda kocalarının cevrelerine dahil olurlar çalışıyor
    Arsa bundan faydalanırlar esleri xaten onayak olur...o zaman candan kiramerde eşinin cevresinden mı faydalanıyor? Yom onlar 30 senelik evli onlar icin gcerli diilmi diyiceksiniz? Önemli olan (bunun hangi cevrede olduğunun bir önemi yok )girdiğin cevreye adapte olabilmek ,yakışmak, taşımak ve uyum sağlamak ve eğer bir fırsat sunuyorsa bunu yakışır sekilde degerlendirmektir, ki dediğin doğrudur eşinin cevresi de olabilir ama artık bunu bu sekilde dile getirmek onun sana göre burun kivirdigindan cok daha ,seni kıskanç kadın pozisyonuna dusurmustir diye DÜŞÜNÜYORUM BEN DE! bul gölge de kendi parasını kazanıyordu ama cevre olarak evlendikten sonra girdi vah vahy, Didem antebi evlendikten sonra girdi vah vah,sanem tezman evlendikten sonra girdi is kurdu sosyete geliyor vah vah... Bu mevzu ender mermerciler ve kızları icin yapıldı, derin alışveriş yapmıştı kadının babasının parası diye yine iki taraf oldu o zaman biri çıkıp desimi o zaman ender mermerci harcamasın yani komiksinizzz:) ne diceksiniz kocacim ya da karicimm bu senin ortamın bayır olamaz giremem kullanamam vs. Kaldiki ezgi k. blogu kurduktan sonra özellikle isiyle ilgili bu ortama şahsiyet olarak kendini kabul ettirmiş gi i geliyor bana:)
    Hande t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de tam bunları söylemek istiyordum. Ve hayır ne Ezgi'yim ne de Gül. Sadece insanların özellerine girilmesinden, programa özel giydikleri kılık kıyafetlerinin kendilerine ve özel yaşamlarına mal edilmesinden rahatsızım. CA tasarlamış, programı sunması için Gül Gölge'ye giydirilmiş ama Osmanbeyvari gibi kelimeler insanın içindeki nefreti dışa vuruyor demek istemiştim. Teşekkürler.

      Sil
    2. Bu konu artik biraz komik olmaya basladi. Dunden bu yana keyifle takip ediyorum. Ezgi Hanim'i tebrik etmek istiyorum, kendisinin fanlari olusmus masallah! Gercekten Begum Hanim gibi Sevgili Adsiz'in kendisi oldugunu dusunecegim. Ama az onceki yorumda belirtmis ne Ezgi ne de Gul Hanimmis. Bu arada Aslihan Hanim Gul Hanima kotu birsey dememis ki, hedef degistirmek icin biranda Adsiz Gul Hanima yonelmis. Hatta Aslihan Gul Saygiyi cok da begeniyorum yazmis.
      Arkadaslar burasi bir moda blogu lutfen moda anlaminda yorumlar yapalim.
      Gul Saygi muthis gozukuyor. Opucuklerimi yolluyorum. Kadin dogumundan sonra kullerinden yeniden dogdu.
      Ezgi Kiramer ise cogunlukla vok hos oldugu halde bu kazakla kesinlikle olmamis. Ama simdi fazla birsey yazarsam fanlari(?!) ustume atlayabilir.

      Sil
  18. Sevgili Hande Hanim, oncelikle neden bu kadar kizgin yaklastiginizi anlayamadigimi soylemek istiyorum. Konuyu buralara kadar cekiyor olmaniz bence gercekten cok manasiz, Ezgi Hanim yada bir baskasi kocasinin parasiyla sunu bunu yapiyor, harciyor gibi bir cumle kullanmadigimi biliyorsunuz. Yotumlarimda da ne Didem Antebi'nin, ne Sanem Tezman'in ne de Mermerciler ile ilgili birsey demedim. Saniyorum ki konulari icinizde biriktirdiniz ve birseylerle bagdastirdiniz ama inanin hic gerek yok.
    Soylemek istedigim Ezgi Hanim evet cok hos, stil sahibi bir kadin, bunun icin de efor sarfediyor. Haliyle eger isi buysa da egor sarfetmek zorunda. Bunu soylemem de nasl bir rahatsiz edici bir durum oldugunu dusunuyorsunuz anlayamadim. Eger bir kadin blogu sayesinde bilinip, bunda da katma deger yaratiyor ise elbette cok cabalamak zorunda. Allah vergisi durumlar buna yetmeyecektir. Bunlardir bir tanesi de cevreden payda saglamaktir. Ezgi Hanim'in İstanbullu olmadigini basindan zaten hepimiz biliyoruz, esinin cevresinden yeni bir cevre kdurmus olmasi da anormal degil. Ancak sunu da cok iyi biliyorum ki Ezgi hanim hirsli bir kadin, aklinda olan noktaya gelebilmek icin konuya konsantre olup ilerleyen bir kadin. Bunu iyi yada kotu olarak algilamak herkesin hayata bakisina, karakterine gore degisir, gereksiz tepki gostermek bence yersiz. Kimine gore cikarcilikmolarak algilanirken, kimine gore basarili olarak algilanabilir... Ezgi Hanim'in yakin cevresi bile bunu farkli olarak yorumlayabiliyor, birebir kendimin duydugu yorumlardir.
    Bahsetmis oldugunuz gibi aile olmak pek cok detayi gerektiriyor, ortak yasam, hayata ortak bakis, yaklasim gerektiriyor. Ama su da bir gercek ki pek cok kisinin aile kavramina yaklasimi daha dogrusu es seciminde ki yaklasimi artik daha farkli. Bunundogru buluyor muyum, elbette hayir; ama bunu benim dogru bulmuyor olmam insanlarin cok dgru yaklastigini da gosteriyor diyemeyiz.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  19. Yorumum tamamen size cvptan oluşmuyor .size verdigim cvptan genelleyerek yazdım .emin olun cevre ne olursa olsun herkes kimin ne olduğunu olmadıgını olmaya çalıştığını kiskanip kiskanilmadigini yerini huyunu suyunu zaten biliyor kaldiki cok doğru demişsiniz yazınızın son paragrafında aileyi cok doğru tanimlamissiniz benimde zTen hep eleştirim bu noktada burda moda değerlendiriliyor bunu muhakkak birileri atlıyor ve birileri hatırlatıyor .
    Evet insanlar eslerini başka seylere gorede secmiş olabilirler ama ben bu internet ortamında ve boyle platformlarda çıkıp insanların birbirlerini görmeden yazıp yzip çekilmelerini insafsız buluyorum ve ben de düşüncem adı altında yazıyorum:) siz kendi açıklamanızda zaten ezgi hanım hanım hırslidir istediği noktaya gelebilmek icin sudur algılamalarımız kelime secimlerimizi de yaptırır unutmayalım:) neyse ...burda da yazıyorsak bakın yukarıda nasıl naif ve guzel açıklamissiniz bazı yerlerde, o cümlelerle yazalım eğer boyle iddialı birsey soylicekseniz özellikle...demek yazilabiliyor , yine aralarda ilk yorumunuz gibi yorumlar yazmışsınız ama olsun bu daha iyi:)
    Lafım kesinlikle sadece size degildi kesinlikle ,ben bu blogda cok laf atıp yanına gülücük koyan kendince caktirmadigini zannedip çokça çaktiram yorumlar okuyorum lafım onlara ve kastettiğim yorumları yazanlara herkes üzerine düşeni alır almayan almaz ...
    Hande t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes istediğini istediği biçimde yazıyor zaten kimsenin çaktırmama durumu, çekincesi yok.Var bir karın ağrınız ama anlayamadık olay nedir!

      Sil
  20. Gul Saygi bir muhtesem!!!!!!! Bu kadar mi hos bu kadar mi albenili bu kadar mi klass olur.
    Eski haline gelen sozlere katiliyorum ama suan kadina bakip da kimse birsey diyemez, nutkum tutulmus bakakaldim resmine.

    YanıtlaSil
  21. Bunlar konusulurken Ezgi'nin jean paca boyunu cok uzun bulan sadece ben miyim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2cm kisa olsa olurmus

      Sil
  22. Bence Ezgi biraz alisveris yapmali.Maalesefki hep ayni parcalar ile kendisini goruyoruz.makbulu eger ayni parcalari farkli kombinler ile kullanmak derseniz bu stil danismani olan ve moda blogu editoru olan birisi icin gecerli degil. Tabiki birkac kez kullansa neyse ama artik goz onunde olan birisi olarak biraz daha dikkatli olmasi gerektigi dusuncesindeyim.Zaten iyinpara da kazandigini dusunuyorum,o zaman yeni parcalari yeni postlarda bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok fenasiniz:))))))

      Sil
    2. Herkes Lanvin, Balmain, Hermes almak zorunda degil!

      Sil
    3. Cidden EK postuna koydugu shopping listleri biraz da uzerinde gorsek cok iyi olacak :)

      Sil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails