12 Eylül 2012 Çarşamba

GECCE.COM Davetinin CADI KAZANLIKLARI :)

Hepsi birbirinden epik ! İnanın bazı karelere eleştiri bile yapamıyorum. Nutkum tutuluyor. Nefesim kesiliyor. Elimi kolumu nereye koyacağımı şaşırıyorum.



Seval Birinci ve Arte Tahir. Aslında Arte Tahir fena değil. Takıları, çantası ve ayakkabıları çok hoşuma gitti. Ama o elbisenin üstündeki yan tarafların pörtlek görüntüsü burda olmasına yetti ! Seval Birinci için hiçbir şey demiyorum diyemiyorum !



Ah Deniz vah Deniz demek istiyorum. Sen bir aralar neydin be Deniz Seki diyorum. Sorun kilolu olması değil sanki 36 bedenmişçesine seçimler yapıyor olması.



Ece Vahapoğlu 'nun elbisesi üstüne oturmamış. Göğüs bölgesine gerekli önem verilmiş ama bel bölgesi feci. Üstündeki süklüm süklüm görüntüyü, deseni, kumaşı ve taşlarıyla gerçekten fena bir elbise. Çanta ayrı bir zevksizlik örneği. Sadece takıları hoşuma gitti o kadar.



Sedef Baran 'ın elbisesinin rengini de kumaşını da hiçbir şeyi sevmedim ama saçlarının rengi ve tarzı eskiye oranla çok daha iyi görünüyor. Kaşlarını bir ton daha açarsa fena olmaz.



Irmak Atuk 'un elbisesi çok göz yorucu. Tasarım adına farklı şeylerin denenmesine karşı değilim ama içimden o mavi kumaşı yırtasım geliyor. Pembe ruj seçmesi ise işin bonusu.




Süreyya Yalçın her zaman ki gibi hep fazla hep frapan. Mercan içinde yüzmek gibi bir hayali var belli ki. Yüzmüşte zaten ! Hele o ayakkabıların seçimini yeminle Kate Moss bile yapamazdı. Sevgilisini de biraz beslesin adamcağızın resmen iliği kurumuş kanı çekilmiş hehehe :))



Saba Tümer o her an taşacakmış gibi görünen göğüsleriyle gecenin bombalarından. Böyle bir dekolte giyip de o manasız şal nedir anlaşılır iş değil !

Masada kesinlikle beyler hanımlara fark atmış. Acun Ilıcalı 'yı sanat eseri t-shirtleri olmadan görmek hoşuma gitti. Korcan Karar 'da gecenin bir diğer şık erkeği.




Gördüğüm en rüküş Tülin Şahin ile karşı karşıyasınız. Emilio Pucci elbise birinin üstünde ancak bu kadar kötü durabilir. Yanık teniyle elbisenin printleri ayrı tellerde. Son dönemde ekstra zayıfladı sanırım. Silikon göğüsler çok ön plana çıkmış güzel bir görüntü vermemiş. Saç modeli felaket! O beyaz kalın bantlı ayakkabıları ise beni benden aldı !



Susma hakkımı kullanabilir miyiiiim :)))



Bu karede konuşulacak olan Karun Kıraç ve çirkinlik ötesi pantolon paçasıyla eşşşsiz(!) güzellikteki ayakkabıları. Allahım neden Türk erkeklerinde bu paça boyu bu kadar sakil durur bilemiyorum ki !!



Emine Ün 'ün saç modeli geçenlerde konuştuğum farklı renklerde ki topuza güzel bir örnek olmuş. Sanki başka birinin saçını almış yapıştırmış gibi korkunç ötesi bir topuz modeli.



Burak Kut 'un yanındaki kim bilmiyorum. Eşi olabilir mi acaba. Kim olduğunu bilmiyorum ama frapanlığı, makyajı ve takılarıyla unutulmazlar arasında olduğunu biliyorum.


Share

30 yorum:

  1. Deniz Seki'yi o halde görünce ben de üzüldüm gerçekten. Yaz günü çorap giymesi neyse de, bir de peep-toe ayakkabıyla bunu yapması içler acısı.

    Tülin Şahin de, modelliğin kitabını yazmış bir ablamız. Ama gel gör ki, yırtmaçı göstermek için Angelina Joliing yapmış.

    Bir de başbakandan rica edicem, her şeyi yasaklarken lütfen bronz ten-pembe ruj kombinasyonunu yasaklasın. Lütfen. Nice gözler kör oldu bu yüzden.

    Eğer başıma bir şey gelmeyecekse, ben Süreyya Yalçın'ı seviyorum. En azından bir iddiası yok, kasmıyor. Kendi oluyor bence :)

    YanıtlaSil
  2. Her resimde yok artık dedim... İnanamıyorum bu rüküş görüntülere, resmen kusasım geldi, hiçbirinde elle tutulur tek bir yan göremedim. Kişilik haklarına saldırmamak için ağzımı kapatıyorum. Pelin ne olur şıklarla gel bize artık.. Bay geldi bunlardan...

    YanıtlaSil
  3. Tülin Sahin gercek mi yada saka mı?? Kabus gibi!!!

    YanıtlaSil
  4. Bence de Tülin Sahin gördüğüm en kötü Tülin Sahin ama yiğidi vur hakkını yeme demişler. Bu sabah TV'de gördüm kendisini fotograftaki kadar kötü degildi. Ama ayakkabilar herhalukarda korkunç

    NY

    YanıtlaSil
  5. Burak Kut'un yanındaki eşi Cansen Yeni; gerçekten de çok frapan gözüküyor.

    YanıtlaSil
  6. Bence Tülin sahin nude bir ayakkabı tercihi yapsamız ve makyajda da şeftali tonucok cok doğru olurmuş, karun Kıraç aslinda sık bir bey yalnız dediğin gibi paça boyu 3,parmak asagida olmalıydı boyle olunca bacak boyu da iyice kısa Durmuş çünkü, sevim Emre aslinda cok güzel bir kadın fakat hiç yasına göre giyinmiyor ve saclarını kesinlikle kisaltmaliii!niye kendilerini cirkinlestirler anlamıyorum:(((
    Hande t.

    YanıtlaSil
  7. Ece Vahapoğlu'nu beğendim ben
    Deniz seki bir an önce kılık kıyafet konusunda destek almalı bence. Süreyya Yalçın'ın hali nedir öyle nasıl bir zevktir anlayamdım.
    saba Tümer o göğüslere straplez giymemeliydi.
    Tülin Şahin derhal kilo almalı böyle çok sağlıksız görünüyor.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  8. Ahhhh Sureyya, Vahhhh Sureyya diyorum, baskada bisey demiyorum!
    Bence Irmak Atuk makyajini saymazsak o kadar kötü degil, dore lame birlikteligi biraz göz yorsada, kötulerin iyisi sayilabilir..
    Deniz Seki acilen vucuduna göre giyinmeli, yada vucudunu forma sokmali!
    Tulin Sahin kendini moda gurusu sanan bir kizcagizimiz ama sinifta kalmis, saçina anlam verebilen varsa banada söylesin (kendisi yapmis belli, keske isi uzmanina biraksaymis)

    YanıtlaSil
  9. sanırım erkeklerde bir aytek şavkana benzeme gibi durum var (gerci o da feciydi onceden iyi giyinirdi sanki! yeni sevgiliside aslında felaket giyiniyor e biraz üzüm üzüme bakarark kararır hesabı)...Cok kötü..gecce.com gecesi bir felaket bence kimse iyi giyinmemiş

    YanıtlaSil
  10. Herbirine bakarken ey yarabbim yok daha neler dedirttiler bana. Hepsi birbirinden korkunc ama en kabusu da SY o nedir ya kan pihtilari sicramis donmus ustunde gibi. Ey allahimmmm insan kendini ancak boyle mahveder bizim goz zevkimizide ancak boyle katleder.
    Oyyy fredinin kabusuuuu...
    Birde poz veriyorlar ya direk kesesim geliyor kendimi

    YanıtlaSil
  11. Tülin Şahin'e aşık olduğumdan mıdır nedir yine beğendim ben, bence bunca kötü ismin arasında olmamalıydı. Saçları da bence gayet güzel, simli nişan başı yaptırıp gelmektense böyle gelsin daha iyi.

    Bir de şu Irmak Atuk herkimse tvde gördüm aynı elbiseyle, doreyle lameyi nasıl mükemmel kombinlediğini, nasıl başkalarının cesaret edemeyeceğini falan anlatıyordu, hadi canım ordan...

    YanıtlaSil
  12. burak kut un eşiyle başlayayım kendisi bir doktor ve maalesef doktorların hatun cinsleri giyinmeyi bilmiyor. ya çok bakımsız salaş ya da böyle bir bülent ersoy var içlerinde hortluyor. bunu sadece burak kut un eşine dayanarak demiyorum çevremde çok var böyle türler:) bu arada benden size bir tavsiye doktorun iyisini seçmek istiyorsanız bakımdan süsten püsten uzak olanı tercih edn. çünkü bu bakım giyim işi çok efor istiyor ve maalesef bunu yaparsa doktorluk mesleği iyi icra edilememiş oluyor. bu sadece kendi gözlemimdir,istatiksel bilgi değildir:)
    emine ün e pavyondan çıkmış gelmiş desem acaba kendisi alınır mı ya da ailesi akrabaları sülalesi falan bozulurmu. ne bilim burada birileri konu edildiğinde ebeği şebeği gelip yok 1 sene hazırlandıda bu geceye yok ailesi çok üzüldüde diye zırvalamaya başlıyolar sonra:) elim titreyerek yazıyorum ne yalan diyim:) bu arada eşimi yarimi nedir bilemediğim bu bey amca acilen poz verirken gözlerin açık olması gerektiğini öğrensin sonuçta gittiği yer mahalle düğünü değil sünnet değil. azcık emine hanım öğretsin her daim o gözler açık olacak.
    dişi gencebay acaba zayıflamasamı neydi demek ki kimileride etine dolgun olmalı hele bir ömür dobiş dobiş gezip sonra o kiloları verdimi başka bir alien e dönüşüyor.

    tülin şahinde gördüğüm elbise en kötü pucci, yastık kılıfı gibi fna bişey.

    süreyya yalçının sadece sahip olduğu serveti kıskanıyorum ve keşke en can arkadaşım olsaydı diyorum.
    ırmak atuktaki o uzun şey, konfeksiyonda işe başlamış ve bir anda modacı olmaya heves etmiş birinin elinden çıkmış gibi.

    şimdi bu sosyetede bazı hanımları görüyorum ya en az %95 i diyeyim şimdi bunlar sosyetenin güzellik oranını feci yerlere düşürüyor. bu mankenlerle ya da oyuncularla evlenen sosyetik beyler bu oranı yükseltiyor birnevi yani azda olsa sosyete daha bakılabilir daha takip edilebilir hale geliyor. bu dergilere baktığımda yahu ben daha güzelim bu gacılardan ben neden bu adamlardan biriyle evli değilim ki diyorum, yani Allah insana çirkin şansı versin ne diyim.

    bu arada arte tahirin yanındakini animasyon gösterisi yapan biri sandım valla:) gecenin espirisini ben yapayım demiş sanırım:)

    YanıtlaSil
  13. Gözlerim!!! Aaaargh!!! Seval Birinci midir kimse lütfen benden uzak olsun.
    Süreyya Yalçın'ın ayakkabılarını görmedim ben. Görsem rüyama girer.
    Saba Tümer o görmemişlik eseri Alhambra'larını çıkarmış oh derken duramamış takmış yine. Allahım Van cleef & Arpels ve Cartier Love'ın bile yakışamayabileceğini gösterdin ya bana ah aah...

    YanıtlaSil
  14. Sahidende Tulin Sahin evdeki nevresimi almisda onu elbiseye çevirmis gibi :))
    Emine Ün nasilda kiymis o bebek yuzune, çok yazik!!

    Bence gecenin en siki SEVIM EMRE dermisimmm hahah :))

    YanıtlaSil
  15. @Fazilhan,
    Friends izliyor muydun bilmiyorum ama
    mesajın Phoebe'nin ohh my eyes my eyes repligini hatırlattı bana, gece gece güldüm:) Kıyafetlere denecek söz yok. Hande Ataizi'ne esinlenmesinden ötürü haklı eleştiriler geldi ama şu şov dünyasının içinde parmakla gösterilir. Pelin Valentino postuna yazamadim, şimdi tesekkur edeyim, çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  16. Pelin bir insan bu kadar mı güzel yorumlar bu kadarmı aynı fikirde olabilirim seni okurken zevkten dört köşe oluyorum,ne kadar güzel bir eleştiri yeteneğidir ne kadar akıcı ve dikkat çekici bir usluptur seninkisi,
    ben blogunu kanadadan buyuk bır zevkle takip ediyorum,umarım yazmayı hıc bırakmassın
    turkıyede tek gercek moda elestırısı yapılan,ınsan kayrılmayan yer burası
    muthıssın
    guzel kızın aycayı ve senı cok opuyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. ayşegül sabah sabah ilaç gibi geldinçok teşekkür ederim bu güzel ögülerine öpüyorum çok :)

    bence tülin şahin bu renk yanık tene bu elbiseyi seçmemeliydi. yanığı zaten krem yanığı gibi doğal bir renk değil. ve elbise üstüne oturmamış zaten çok boşluklar var. bu gibi örneklerden sonra hollywood da neden kimsenin bronz tene sahip olmadığını daha iyi anlıyorum. zencisi bile beyazlıyor :) saç modeli ise gerçekten çok kötü. ha bunları diyorum ama çoğu zaman giydiğini çok yakıştıran biriyimdir. hoşuma gider tarzı. buna kaza olmuş diyorum :)

    derya yine bıçak sırtı bir yorum :) bir kelimen yüzünden yayınlamayacaktım ama o kadar samimi yazmışın ki kıyamadım arkadaşım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. J.C.C hiç kolay değildir. eğer elbise de buysa hem yaş, hem tarz olarak L.A nın bu elbiseyle ne işi var. D.B korkunç bir demode elbiseyle. O dekolte, o askı nedir? Renk te kendinde 0. Valla en yerinde görünen şaşırsam da A.Ö dür

    YanıtlaSil
  19. son yorum yapan adsızın ne yazdığını anlamak için şifre çözücü lazım :)

    YanıtlaSil
  20. emine ün sünnet annesi modunda olmuş o saç ve makyajla_________ama ben süreyya yalçını seviyorum rüküşte olsa alaturkada olsa neysem o diyor hiç kasmıyor kendini biz onu öyle seviyoruz______ben ırmask atugun elbisesini ve makyajını beyendim aslında çok sırıtmadı hoş geldi bana____tülin şahin de fena değil bence ayakkabıları hariç_____geri kalan isimlere yorum dahi yapmıyorumm________

    YanıtlaSil
  21. ebru şancı da olabiirdi

    YanıtlaSil
  22. @Jbck24
    Yok izlemiyordum ama kaliteli ve efsane bir dizi repliğini çağrıştırıp, güldürdü isem ne mutlu bana :)
    Hande Ataizi konusunda ben de katılıyorum. Giyinmeyi bilen nadirlerden... :)

    YanıtlaSil
  23. Tülin Şahin'i dün gece İstinye Park FNO'da gördüm. Ve etrafında kendi yazdığı kitapla dolaşan bir sürü kişi ve kameramanlar olmasa tanınması mümkün değildi. İnanılmaz zayıflamış, yüzü incecik ve upuzun kalmış, bir de o yüze yanakları kontürleyerek makyaj yapmıştı, dehşete kapıldım. Televizyondaki haliyle alakası yok, artık herkes zayıflama filtresi kullanırken o kendini genişletmek için filtre mi kullanıyordur nedir ama yakından inanılmaz sağlıksız görünüyordu.

    YanıtlaSil
  24. Aslinda bircogunuz hakli bende S.Yalcin hakkinda ayni seyleri dusunuyorum o hep ayni ona alistik biz : ) S.Tumer ne zaman guzel giyindi onu merak ediyorum bu basitlik her zaman vardi T.Sahin i bende iilk kez boyle goruyorum ne olmus ona boyle ? K.K.ve bu tarzi deneyen erkekler daha dikkatli olmalilar cunku paca boyu, ayni.zamanda ceketle birlesince bacak boyunu cok kisa gostermis

    YanıtlaSil
  25. Bu arada bugün gazetede gördüm Irmak Atuk'un elbisesi Ninni marka. Ama marka için iyi bir lansman olmayacak gibi :)

    YanıtlaSil
  26. Siren Ertan'ın makyajına bayıldım,,benim sevdiğim tonlar..Ayakkabıları benim de favorilerimden ama çok rahatsızlar..
    Feryal Gülman'a mavi çok yakışmış ama ayakkabılar felaket felaket felaket...

    YanıtlaSil
  27. U-huuuh... Gerçekten bir coşma durumu söz konusuymuş.
    Şimdi biliyorum çok seveni var ama lütfen kimse alınmasın; Tülin Şahin'in bu gerim gerim pozlarından, "Hmm çok Avrupaiyim ben hmmppf" kasılmalarından ve bu inanılmaz rüküş hallerinden, bu 80'lerde kalmış saçlarından ve ağır ötesi makyajlarından çok sıkıldım ben. Kitap çıkartmalar, Türk kadınının açık olduğu alanlara oynamalar falan gerçekten sıkıldım yani. Şu korkunç pembe ruj, o kabus gibi beyaz ayakkabılar... Ya of bilemiyorum biraz sakin, biraz modern olsun artık gerçekten içim daralıyor bakarken. Sanki Burda dergisinin Alman baskısı 70'ler sayısına göz atıyor gibi oluyorum :(

    Aksi gibi Süreya Yalçın'ı seviyorum galiba, bir ölçüsüz bir enerji patlaması bir Bülent Ersoy'luk var, sevimli geliyor, kendi halinde, kendi kendine mutlu. Seviyorum ben böyle insanları ya :) Batmıyor :)

    YanıtlaSil
  28. Kısa paca pantalonların Turk erkeklerine yakismamasi konusunda soyle bir yorumum olacak. Olay Turk erkegi degil aslinda, vucut tipi. Kalin ve kisa bacakli erkeklerde bu model guzel durmaz. Hele kilolularda asla. Italyan erkeklerinin yillardir o paca boyunu giyiyor ve yakistiriyor olmasinin nedeni de cogunun ince bacakli olmasi.
    Bir diger konu da bu pacayi giydiginde erkeklerin ayakkabi secimini cooooook dikkatle yapmasi gerektigi. Bu resimdeki beyin ayakkabilari bir facia olmus. Loafer var loafer var. Tod's modeli hafif dekolteli bir model olacak ki sakil bir goruntu olmayacak.

    Sevgiler :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  29. Ayshe Rose'un yorumuna aynen katılıyorum. Bacakların boyu ve şekli nedeniyle. İtalyan erkeklerinin bacakları genelde düzgün şekilli ve uzun olduğu için bu tip pantolonlar çok iyi duruyor. Türk erkeklerininse bacakları genelde kısa ve kalın olduğu için ortaya bu tarz hoş olmayan görüntüler çıkıyor. İnsanlar vücut tiplerine göre giyinmeyi bilmeli. Şu an moda bu tarz paçalar diye kısa bacaklı erkeklerin de o paçalara sahip pantolonları giymesi tamamen moda olana gözleri kapatıp da dalmak.

    YanıtlaSil
  30. Şaka gibiler hele ilk karedeki kadının suratı...

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails