21 Eylül 2012 Cuma

İstanbul FNO 'da Tanınmış Simalar !

FNO etkinliği süresince Nişantaşı ve İstinye Park 'da görülen ünlülerimize bir göz atalım isterim. Bakalım kimler nasılmış neler giymişler şıklar mı değiller mi :)


Arzu Kaprol 'un Vogue 'da ki Bugün Ne Giydim? kombinlerine bayıldım. Hergün birbirinden değişik ve tam onluk kıyafetlerle Ebru Şallı Tan hezimetini biraz olsun unutturmayı başardığı için şahsen kendisine teşekkür ederim :)


Aslı Şen 'in Balenciaga etek ve bluz kombini epey iddialı. Etekteki incecik pembe çizgi sayesinde bluz seçiminde de hakkıyla coşmuş. Gayet de güzel taşımış. Şahsen desen cümbüşünü düz renkli bir çantayla biraz olsun dizginlerdim ama yine de kötü diyemem. Saçları, sade makyajı ve ayakkabı eşleştirmesiyle çok hoşuma gitti.


Aslışah Alkoçlar 'ın giyimi çok hoşuma gidiyor. Yaşına uygun gencecik seçimleri ve dupduru güzelliğiyle hiç kuşkusuz ki pek alışık olmadığımız bir tarzda :) Yine sade elbisesi ve babetleriyle çok hoş.


Azade Balkaner 'in kıyafetini beğenmedim. Hele o ayakkabılar pek bir fena. Ama yüzünün ışıl ışıl görüntüsü ve güzelliği çok hoşuma gitti.


Başak Fransez 'in kıyafetini beğenmedim. Bu Chloé 'nin zımbalı botlarına benzer modelleri birtek ben mi beğenmiyorum acaba :)


Begüm Şen 'in etkinlik süresince Pinko 'da özel bir daveti vardı. Üstündeki bluzu Pinko 'dan. Ve o güzeller güzeli ayakkabılar da Christian Dior 'dan. Kaba formu ve topuk güzelliği insana yemede yanında yat dedirtiyor. Bayıldım !!
 
 
Burcu Karabacak bana günün süprizini yapan isim oldu. Hatırlarsanız kendisinin saçlarını ve makyajını epey eleştirmiştim(k). Belli ki saçlarına platin attırmış ve çok yakışmış. Özellikle tüm fotolara baktım ki acaba ışıktan mı diye. Ama yok tüm fotolarda renk aynı. Bu renk yüzüne ve ten rengine çok yakışmış. Elbisesi, aksesuarları makyajı bile gayet hoş. Bu olumlu değişikliğe devammm diyorum !
 
 
Dilek Hanif 'in Balenciaga ayakkabıları son gözdem. Seda Domaniç 'in dore etekle oluşturduğu kombini gayet şık.
 
 
Ebru Kadayıfçıoğlu Roland Mouret elbisesiyle çok şık. Çantasını tam göremesem de sanırım bir Victoria Beckham.
 
 
Ve Gül Saygı. Fotoyu görür görmez içimden uzun bir sarıııııı diye bağırmak geldi :) Evet yüzünün güzelliğiyle her renkten saçı rahatlıkla taşıyabilir ama sarı rengi o kadar yakıştırıyorum ki bu radikal değişiklik karşısında isyan edesim var !!
 
 
 

Eda Taşpınar 'dan bahsederken epey temkinliyim. Mesela üstündeki bariz Dolce&Gabbana kokuyor. Ama gelin görün ki orjinal olduğu müthiş şüpheli. Lakin dikişlerin acemiliği burdan bile belli. Christian Louboutin 'in slipper modeliyle güzel bir eşleştirme yapmış.

Omuzda o LV çanta olmasaydı Merve Hasman için yazacaklarım çok iyiydi.


Reyhan Çiftçi saçlarını kestirmiş iyi etmiş. Makyajını da düzeltirse eski günlerine geri dönecek gibi. Tabi bir de giyim kuşamında ki vamplıktan acilen kurtulması gerekiyor.


Rezzan Benardete 'nin tarzına bayıldım. Gayet sıradan beyaz bir bluz ve siyah etek giymiş ama nefis görünüyor. Napacam ben bu doğallık manyaklığımı bilmiyorum ki :) Mehry Mu çantası da ayrı bir güzel.

                                                               
Sinem Güven yine hoş hep hoş ! Abartısız şıklığı çok iyi uygulayanlardan. Kalp formlu çantasına bayıldım.


Sitare Akdilek her zaman ki iddialı giyinmiş. Yanılmıyorsam epey zayıfladı. Yüz ifadesindeki değişiklik bu fotoğraflarda çok belirgin.


Bahar Şer 'in modern kombinasyonu çok yakışmış. Özellikle deri pantolon harika duruyor. Aynı renkten gömleği ve siyah aksesuarları ile dozunda bir iddialık içinde.



Suna Vidinli 'nin sıradışı yeşil bluzunu beğenmedim. Ama kendisine yakışmış orası ayrı.


Yelda Tiftik 'in monokrom kıyafeti çok yakışmış. Narin hatlı yüzü koyu makyajı güzel kaldırıyor. Orada bir yerde de mini bir Chanel Boy görüyorum sanki :) Çok hoş.


Türkiye 'nin tek(!) top modeli Tülin Şahin mesleğine yaraşır bir görüntü içinde. Bu sefer gayet hoş ışıl ışıl görünüyor.


22 yorum:

  1. Bahar Ser cok degismis. Yasina uygun giyinmis. Cok begendim. Seda D. Arzu K. Dilek H. Uclusu fena degil. Diger hickimseyi ben begenemedim. Begum Senin ayakkabilari ise cok fena.

    YanıtlaSil
  2. Ebru Kadayıfçıoğlu çok şık ve çok güzel görünüyor, Gül saygı nın saç rengini de çok beğendim...

    YanıtlaSil
  3. EBRU KADAYIFÇIOĞLU NUN ELBİSESİ ÇOK GÜZEL, KENDİSİ DE ÇOK ZARİF BİR BAYAN...

    YanıtlaSil
  4. Bahar Şer, Rezzan Benardete, Tülin Şahin gerisi görüntü kalabalığı.
    Bahar Şer süper olmuş ama!!! Bacak uzun, deri pantalon ve bu renk deri pantalon. Bravo!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. En tarz benim için Edaaaaa Taspinar! Bayiliyorum kendisine..
    Ama Asli Sen ide begendim

    Bahar Serin bir metrelik çantasi çooook kötü bence!Nefret ettim..

    Seda Domaniç bence konumunun gerektirdigi gibi giyinmiyor, ne giyse egreti duruyor kanimca..

    Bu arada Gul Gölgenin yeni saç rengi kendisine muthis yakismis!

    Benden bu kadar :))

    YanıtlaSil
  6. Eda taspinar ustlendigi misyon geregi dogru ve guzel bacaklarina cok yakisan sirin bir kombinasyon yapmis cok begendim ve de ilk defa bahar ser e bayildim kiyafetinin rengi muthis herseyiyle uygun tercihlerde bulunmus!!alkis:))
    Hande t.

    YanıtlaSil
  7. Valla başka seylere uzun yazmaktan bu posta enerjim kalmadı:)))
    Hande t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handecim sevgilerimi yolluyorum ve seni çok iyi anlıyorum diyorum :)

      Sil
  8. Şen gelinlerini çoook beğendim:) Begüm Şen'in ayakkabılarına tap-tııımm. Nefissss. Aslı Şen'i çok beğendim. Desenleri karıştırması çok hoş olmuş ve yakışmış.

    Bahar Şer'in de kıyafetini çok beğendim ama o elindeki portföy fazla uzun kalmış hiç olmamış bence.Haaa göze batıyor mu hayır ama bu blog sayesinde dedektif gibi olduk valla:))

    Gül gölge'ye sarı saç çooookk yakışıyor. aslında bu renk de güzel ama yok o sarı saçlarla başka havalı duruyor. Biraz bu ton kullansın bence sonra yine sarıya dönecek. 100% eminim:))

    YanıtlaSil
  9. Pelin konuyla çok alakasız olacak ama sanırım bu kış gelmeden sosyetemin birçok mensubunda şu Givenchy'nin uzuuuunn tozluklu görünümlü çizmelerinden bolca göreceğiz gibi geliyor bana.Lakin şimdiden paylaşımlarda bulunanlardan gına geldi bile.

    YanıtlaSil
  10. Aslı Şen i görünce korktum valla. Elektrik çarpmış gibi.Eda Taşpınar da ise güldüm. İkiside cadılar bayramından çıkmış gibi.pantoffel ları nasılbeğenirsiniz benim kafam almıyor. G.G nin saçı çok güzel.Kendine her renk yakışır. Kemik yapısı güzel bu kadının. B.Ş valla über-trendy gözüküyor. Ama R.Ç ye ne oluyor. Nerede kendisi göremiyorum. Ne hoş kızdır aslında. Makyajsız herkese bin basar. Neler oluyor?

    YanıtlaSil
  11. Kızlar biliyorsunuz son bir senedir sevgili g.g saclarını bayağı sarı yaptı kestirdi vs...ve Rofleden yaptırdığı icin ben de bir sarisin olarak diyorum ki bu degisim kesinlikle sac saglıgı yüzünden olan bir degismdir:)) kadın güzeller güzeli ne yapsa yakisiyorrr:)) napicaksin :) en azından şanslı guzel oldugu icin;)
    Hande t.

    YanıtlaSil
  12. Cok kisi koydugun zaman yorum yapmak zor oluyor. Sadece dikkatimi ceken bikac isimden bahsetmek istiyorum. Oncelikle Bahar Ser, cok begendim, yakistirmis kendisine. Canta da kotu diil bence. Asli Sen iddaali kombini, saci ve makyajiyla cok hos duruyor. Bayildim. Begum Sen vasat denebilecek kiyafeti Dior ayakkabilariyla kurtarmis ve iyi.

    Cadi kazanlik olabilecek cok kisi var tabii. Reyhan hn ve Burcu hn bizimle diilsin, olmuyor olamicak. En basit kiyafette bile bir aksesuarla frapan oluyorlar. Bide Reyhan hn poz verirken vucudunun ust kismini one vermese daha iyi durabilir!!!

    Joel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joel ,Reyhan Ciftci vucudunu one vermiyor,Bodrumda gordum Pamela Anderson boyu silikon yapmis,vucudunun denge noktasi degismis,yururken cok dikkatli olmak zorunda yoksa silikonlardan ve dolgulardan one yapisicak.Acinasi bir durum...
      Bu postta kimse ilgimi cekmedigi icin yorum yapamamistim ama madem konu acildi: En fecisi Eda Taspinar,donla cikmis ,ayakkabilarina deginmek bile istemiyorum.Asli Sen'i gecen sene begeniyordum,bu seneye kotu basladi.
      Begum Sen ve Sitare Akdilek cökmüs gozukuyorlar.Bahar Ser'i ilk defa begendim soktayim.Gul Golge'nin saclari harika olmus.

      Sil
  13. En çok Gül Saygı'nın saçlarını, Aslı Şen'in ilginç biçimde hakikaten gayet hoş olmuş renkli kombinini ve Bahar Şer'in kıyafetini beğendim :)

    Peki Eda Taşpınar'ın üzerindeki nedir? Mayo mu, paçalı içlik mii, nedir?

    YanıtlaSil
  14. G G NIN SACLARINA BAYILDIM!her renk yakisir bu hanima.kiyafetide cok zarif,A S gozlerimi yordu,B S i fena bulmadim.

    eda

    YanıtlaSil
  15. Bu sefer rukuslerden basliyorum; Suna Vidinli hep bir cici kiz modunda, kendini bulamadi gibi geliyor bana. Reyhan Ciftci kusura bakmasin lutfen artik yuzuyle vucuduyla oynamasin, guzelim kiz gitti, yerine Baska bir bayan var, uzuluyorum. TUlin Sahin cok zarif bir model, dozunda siklik icinde. Asli Sen'i cok begeniyorum, dogalligini Korean bir bayan, umarim arkadaslarina ozenmez ilerde. Bahar Ser' e kocaman bravo

    YanıtlaSil
  16. Asli Sen muhtesem!

    YanıtlaSil
  17. Begum s. Ve dilek h. Ayakkabilari super

    YanıtlaSil
  18. Sizce Seda Domanic'in kombini gercekten olmus mu? Ilk bakista belki, ama: Bluz'a hadi neyse, ama o ayakkabilar...zaten güzel degiller, o etekle'de hic olmamislar.

    YanıtlaSil
  19. Tüm yaz boyunca Aslışah Alkoçlar'ı 7800 Çeşme plajında gördüğümden yazmadan geçemeyeceğim. Kendisi gerçekten çok şirin sade ve doğal bir genç kız olup genç yaşında sahip olduklarını çok güzel hazmetmiş. Bir çok kişiye örnek olabilecek nitelikte.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  20. begüm şen in renk karıştırma olayına hayran kaldım aslışah alkoçlar süper eda taşpınar ve gülgölgenin zaten hayranıyım paha biçilmez birşekilde harikalar net_____________

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails