4 Ekim 2012 Perşembe

18- CADI KAZANI

Cadı kazanımda bugün 5 isim var.


İlki Burcu Güneş. Üstünde öyle berbat bir tulum var ki her an Ice Ice Baby diyecek diye ödüm koptu. Baştan aşağı felaket diyebilirim.


Serap Tibuk 'un üstünde manasız bir kombin görüyorsunuz. O süet tünik gömleği acaba parıldak bir bluz-etek üstüne mi yoksa elbise üstüne mi giydi diye dünden beri düşünüyorum :) Yok çıkamadım işin içinden. Manasızlıklar kolyesiyle devam etmiş ve renk uyumu yakalamak adına bot ve Chanel manasızlıklarıyla devam etmiş.


Esin Moralıoğlu 'nun estetiklerden yüzü epey şişmiş ya da öyle görünüyor. Uzay Yolu kaşları ve şişkin dudaklarıyla Hande Acar 'ın yolunda azimle ilerliyor. Makyajı ve saçları o kadar frapanki tulumun rengi ve kesimi yakışmış olsa bile tüm etkisini kaybetmiş.


Bir diğer saç ve makyaj kurbanı Işıl Reçber olmuş. Saçlarının görüntüsü o kadar başrolde ki inanın ne giydiğine bile bakasım gelmiyor. Üstelik saç uçlarının kesimi müthiş amatörce görünüyor. Sanki almış eline makası kendisi kesmiş. Lanvin kolyeyi bile saçlar almış götürmüş. Makyajı her zaman ki gibi fazlasıyla baskın. Bir de bu kadar uzun boylu olup kalem gibi bacaklara sahip olunurken neden o platform ayakkabılar giyilir anlamakta zorlanıyorum.


Ve son olarak kızına bak anasını al tadında bir kare. Anne Bilgün Dereli 'nin kıyafeti yakışmış ortaya çok hoş bir dişilik çıkartmış. Tepeden tırnağa harika görünüyor. Ama bunun yanısıra kızı Elif Boyner 'in bu yaşta başöğretmen kıyafetine ne demeli orda tıkandım kaldım işte !

23 yorum:

  1. ışıl reçber ve halhalı diyorum ve susuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben nedense burcu güneşi oldum olasi sevmem ,nedenini de bilmiyorum.
    Elif Boyner'in tarzı bu , ve bence bulunduğu cevrenin beklentilerine uygun giyinmelerine ve ailesinin bulunduğu konuma uyucam diye bir caba göstermemesine bayılıyorum ve de ozgunlugunu seviyorum :))) bilgun Dereli'de cokk jox olmuş tek kelimeyle bayildimmm:) digerlerine bisi demek bile istemiyorum.
    Hande t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası kişinin konumuna bakmıyorum hiç. genel olarak bu kadar genç bir insanın yaşlı gibi giyinmesi estetik gelmiyor gözüme. tabi herkes nasıl rahatsa öyle giyinsin ama bunu da dersek bu blogu kapatmam lazım :)

      Sil
  3. Aslında ışıl reçber'in deri ceketi ve leopar eteği güzel. Hele ceketi çok beğendim ama makyaj çok kötü rujunu hiç sevmedim. Saçlarını keşke toplasaymış at kuyruğu daha iyi olurmuş. Ayakkabıları daha zarif olsaydı tamamdı. Bugün haftasonu dergisinde bir resmi var. Nişantaşı striptiz Kulübü galasında beyaz bluz siyah pantolon. O hali daha güzel saçları bile orda güzel. Görmediyseniz bakın derim. Burcu güneş çok kötü hiç yorum yapamıcağım. Nerden almış o üstündekini merak ettim. Seksenler dizisinin kostüm odasına mı girmiş acaba?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet saçları toplu olduğu bir görseli daha var elimde. deri pantolon ve çizgili gömlek giymiş orda saçları çok yakışmış. makyaj hala aynı ama en azından yüzünün hatlarının güzelliğini toplu saçlar daha bir ortaya çıkarıyor.

      Sil
  4. ben ışıl reçberi seviyorum özellikle saçlarına hayranım sadece arada sırada aşırıya kaçıyor mesela o halhalı bende sevmedim ya da sedefli ojeleri fazla frapan tırnakları sevmiyorum ama deri ceketi leopar eteği özellikle kolyesine bayıldım. Diğer isimler için yorum yapmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  5. Işıl reçber'in üzerindeki güzel şeyler Bottega Veneta clutch,Lanvin kolyeden ibaret.
    A bu arada yarışmacı arkadaşlara başarılar :)

    YanıtlaSil
  6. Serap Tibuğun giyim stilini çözmeye çalışmak suyun kaldırma kuvvetini bulmakla eşit zorlukta. bişeyler yapmış ama ben çözemedim,,iyisi mi fazla karıştırmıyim yüzüme gözüme bulaştırabilirim zira:)
    Işıl Reçber hakkaten çok hoş bir bayan, çok hoş bir fiziğe sahip ama abartıyı seviyo illa abartıcak zevk meselelesi tabi o da bunu beğeniyo.. Pelin senin de dediğin gibi bu boya bu ayakkabıyı giymeye ne gerek var ama şu da var ki bu ayakkabılar Loubotin'in en rahat modeli :) Saçları ben beğendim bana kötü gelmedi..Bununla beraber makyajı çok alaturca ben notumu makyajdan kırarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seliiiin :)) Platform Loubi 'ler evet çok rahatlar ama uzun boylulara ki hele hele Reçber gibi ciddi uzunlukta hanımlara yakıştıramıyorum bir türlü. bunları minyon hanımlar ya da bacağını daha ince göstermeye çalışmak adına giyilmeli derim.

      Sil
  7. İnan Pelincim burda bana göre Elif Boyner'in yanında Işıl Reçber bile çok iyi. Yani bu kızlar bu kadar markayı TR'ye getirip satan bir işin içinde olup bu kadar mı kötü giyinir yada giydiklerini yakıştıramaz. Özellikle mi yapıyorlar anlamış değilim yoksa terzi kendi söküğünü dikemiyor mu? Nasıl genç kız bunlar? O ayakkabılar o kalın bilekli bacaklara hiç olmuş mu? O etek desen ne öyle? Çok fena çoookk. Acil stil ve imaj desteği alsın Boyner kızları.

    Işıl hanımın saçlarında ise makas izi resmen. Ben saçımı makasla kestirmeyi sırf bu kalan makas izlerinden dolayı istemem jiletle keser kuaförüm. Bir de kuaför amatörce kestiyse o izler hiç gitmiyor ve o saçlar şekil almıyor. Işıl hanımın ben eteğini beğendim kendisine de yakıştırdım aslında ve deri ceketle kombinlemesini de sevdim ama ben olsam daha farklı pabuç tercih ederdim.

    Esin Moralıoğlu, Ebru Şallı, Özlem Yıldız ve bu liste böyle uzaaarr gider bunlar kaşlarını aynı yerde ektirdiler galiba. Hepsi aynı model ve kalınlıkta yahu:)Eskiden Esin Moralıoğlu ne hoş kadındı. Biraz da kilo almış kötü durmuyor ama(kilo) daha da almaz umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlüme Göre 'nin dediğine göre kaynakmış saçları. Şimdi daha mantıklı geldi görüntü.

      Sil
  8. Gonlume Gore04 Ekim, 2012

    Isil R saclarinin kaynak oldugu icin kesiminin oyle oldugunu dusunuyorum.Dikkat edin omzuna kadar baska bi renk ve sac kalitesi var ordan assagi tamamen ek.O kesimde oyuzden ,normal sac gibi dogal ve katli gozukmesi imkansiz ek saclarin oyuzden tek boy kesilir.Bu sacin nesine hayran yukardaki arkadas anlamak mumkun degil.Serap T tarz yapmaya calismis ama bende hic bi mana veremedim bu kombine.Bende Elif B in bi tarzi oldugunu ve bunu hic degistirmedigine katiliyorum birazda maskulen bi tarz tabi guzel olup olmadigi tartisilir.Ama annesi cok hos Bilgun d kendi arkadas ve yas gurubunda acik ara onde!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklı olabilirsin büyük ihtimalle kaynak olmalı. Hayret hanımlarımızın hala kaynak saça rağbet etmesi şaşkınlık verici. Yani sahne sanatçısı değilsen ne gerek var ki yahu. Aksine şöyle Hande Altaylı, Şebnem Çapa gibi kısa kestirse yoğun dalga verse ne kadar yakışır.

      Sil
  9. Boyner kizlarinin ikisi de birbirinden babaanne giyiniyor. Yukaridaki yorumun aksine fikrim bu cevre baskisina karsi koyup ozgur olmak gibi de durmuyor, cunku ozellikle boyle nine isi seyler giyerek ozgun gorunme kasintiligi gibi. Hic ugrasmiyormus havasi yaratmak icin sabah aksam ugrasmak kadar suni duruyor. Onlarla ayni yastayim, boyle birseyi ancak bir tiyatro sahnesi icin giyerim. Illa marka giyinsinler istemiyorum, ama hem ozgun hem estetik hem de sik olabilirler, imkanlari sayesinde ellerinin uzanamayacagi hicbirsey yok. Avrupa yakasinda bi nine malimla malamat oldum derdi ya, bu da oyle birsey iste. Gece gece sinirlendim :)

    YanıtlaSil
  10. Dikkat edin,Elif Boyner'in bütün fotoğraflarında bacakları böyle bir tuhaf çıkıyor. Sanki ayaklarını nereye koyacağını bilemeyen utangaç kızlar gibi.Biraz düzgün durmayı öğrense,çok daha güzel görüntü verebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet duruşuna ben de dikkat ettim. kameralar karşısında rahat etmiyor belli ki. olabilir gayet normal buluyorum ben de böyle olurdum sanırım :)

      Sil
  11. Ice ice baby ve uzay yolu yorumlarina o kadar guldum ki kafedekiler bana bakti! Londra'dan sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Londra 'ya kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum. Yüzüne gülümseme koyabildimse ne mutlu bana :)

      Sil
  12. beymen ve harvey n tr en elegan en sik kiyafetlerin bulunabilecegi yerler ama bu ikisininde sahibinin kizlari felaketler bu yorumu daha oncede yapmistim magazalarinda ellerine carpan herhangi bisey bile giyseler daha sik olurlar.bence bunun coolluk yada baskaldiiyla alakasi yok.yapilan ise saygi biraz lutfen

    YanıtlaSil
  13. Uf uf uf yine coşulmuş :)

    Birtanem sen çok yaşa Ice ıce baby ile koptum burada :) Saçlar da Mr. Spock'dan alıntılanmış sanırsam, oldukça ilginç bir uzay yolu teması oluşturulmuş.

    Serap Tibuk kısa bir üst parçanın kısacık etek boyuyla eşit olması durumunu çekici ya da hoş buluyor olabilir ama bırakalım da onu yaşı başı müsait kızlar yapsın, ne bileyim 15-17 yaş grubu, haydi max 20 olsun ama 1 yaş üzeri bile kaldırmıyor. Hele o ayaktaki şey'ler ve o çanta...

    Esin Moralıoğlu'nun kaşları, Ebru şallı'nın kaşları... Bilemiyorum. Hani kalın kaş doğallık falan deniyor ama bir ucu arşa bir ucu fezaya bakıyorsa ortada bir doğallık kalmıyor. Bir de şu tulumlardan illallah geldi hele böyle son derece a la turca kombinlendiğinde çok fena oluyor. Bu tulum olayını anca Eda Taşpınar ve Özben önal türü süpermodel fiziği olan, daha doğal ve net duruşlu kadınlar kaldırır bizim coğrafyada.

    Işıl Reçber desen... Neyse demeyelim daha iyi. Ojeler 80'lerden lens galiba.

    Öte yandan biliyorum tefe koyacaksınız beni ama ben beğendim Elif Boyner'i, gerçi hep beğeniyorum tarzı bu, biraz vintage takılmış, aslında güzel de olmuş... Belki vatkaları söktürseydi çok daha modern bir vintage olabilirdi, bunun haricinde ben beğendim ve altına bir asker botu çekip giyerim de o kadar ciddiyim :)

    YanıtlaSil
  14. kafayı bu kadar platin yaptırısan kafada saç kalmaz ve kaynak yaptırısın dikkat ederseniz doğal kumral insanların dışında sonradan sarışın olmaya çalışan insanların saçları hep kısadır istisnalar hariç o yüzden ışıl reçberin etegi ve kolyesi dışınca bence vasat____________esin moralıoğlu kilo almış ama geçmiş fotoğraflara bakın duruş saç herşey aynı çok demode duruyor burcu güneş zaten oldum olası giyinmeyi öğrenemedi___________ elif boyner bence direk bir stil danışmanıyla çalışmalı___________________

    YanıtlaSil
  15. Burcu Güneş , Esin Moralıoğlu , Işıl Reçber isimleri ne yaparlarsa yapsınlar gerçekten şık ve zarif olmayı bilemiyorlar. Burcu Güneş zaten bizim dünyamızda yaşamıyor kendisi çok değişik bir insan; kötü anlamda değil gerçekten çok iyidir ama giyim konusunda hiç bilinçli değil maalesef.
    Elif Boyner'e gelince kesinlikle tarzı kendisine yakışmamış ama duruşunu düzeltsin demekle de olmuyor içinde yoksa artistlik olmuyor işte kendisini çok iyi anlıyorum :)

    gülnihan

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails