12 Ekim 2012 Cuma

2012 IFW - Davetliler Vol.1

Paris, Milan, Londra ve NY Moda Haftalarında sunulan koleksiyonlar ilgimi çeker IFW 'de ise davetliler :) Defileler hakkında yapacağım postu sona saklıyorum. Şimdiye kadar gördüğüm defileye giden herkesin hayatından pek memnun olduğu. Herkes her koleksiyona ayılıp bayılıyorya şaşkınlıktan küçük dilimi yutacak hale geliyorum. Kimsenin etliye sütlüye bulaşmaya niyeti yok. Bu gibi durumlarda sürünün içinde olmadığıma memnun oluyorum. Hele tasarımcıların eleştiri kabul etmeyi bilmemesi büyük bir yanlış. Bu iş kişisel zevklere hitap eder. Ve bir blog yazarıysam üstüme düşen vazifede zevkime hitap edenleri beğenmek etmeyenleri de niye beğenmediğimi belirterek kendimle ve dolayısıyla sizlerle paylaşmaktır. Bunun yanısıra zamanında sivri dilimden nasibini almasına rağmen davetiye gönderen tasarımcıların hepsine teşekkür ederim. Özellikle Elif Cığızoğlu beni en şaşırtanların başında geldi. Nazik ve sıcacık daveti için burdan kendisine teşekkür etmeyi borç bilirim. Profesyonellik budur. Böylesi yeteneğine güvenen, olumlu olumsuz her türlü eleştiriyi göğüsleyebilen dolayısıyla kendiyle barışık insanlara olan hayranlığımı beni takip eden sizler zaten biliyorsunuz.  

IFW bu senede bomba bir skandalla başladı. Bir moda haftası düşünün ki düzenlendiği ülkenin en önde gelen moda dergileri tarafından takip edilmiyor. Evet yanlış okumadınız. Haftanın sponsorlarından biri Vogue olduğu için Elle, Marie Claire, InStyle, L'Officiel gibi dergiler moda haftasını takip etmeme kararı almış. İki ucu moklu değnek bu olmalı. Vogue sponsor olduğu için suçlamak ne kadar doğru değilse diğer dergilerin toplu kararla buna tepki göstermesini de anlayabiliyorum. Bundan çıkan sonuç ise iletişim dedikleri medeniyete hala sahip olamadığımız.
 
Neyse lafı fazla uzatıp da canınızı sıkmadan hemen geçelim davetlilere. Geçen senelerde olduğu gibi IFW 'in kemikleşmiş bir davetli listesi var. Aynı insanlar arasında dönüp dolaşıyoruz :) Neyse ki çoğu moda anlamında keyif veren isimler.


Feryal Gülman beyaz Valentino elbisesi altına giydiği taba renkli süet çizmeleri ve zincirli çantasıyla her zaman ki klaslığında. Dün bu kıyafetini çok beğenmiştim. Ama bugün deri pantolonlu kombini görünce fikrim değişti :) Sonbahar-kış sezonunun en moda rengi bordoyu kullanmaya başlamış bile. Komple çok şık. Isabel Marant papişlerine ve Victoria Beckham çantasına minik kalpçiklerimi gönderiyorum :)


Ceylan Çapa değişik bir tarz denemek istemiş ama başarılı olduğunu söylemek zor. Ama en azından birşeyler denemiş farklı görünebilmeyi başarmış. Keşke şu bakarken içimi yoran saçlarını annesi Şebnem Çapa 'nın yaptığı gibi kestirsede daha modern bir havaya kavuşsa.


Eda Taşpınar Valentino 'nun kırmızı tulumuna benzer kıyafetiyle hemen farkediliyor. Seksi kıyafetleri de güzel taşıyor ama ben ona en çok bu tarz tulum ve maksi etekleri yakıştırıyorum. Kırmızı tulumun derin bir sırt dekoltesi var. Üstünde nefis durmuş ama ne yazık ki instagram karesi özel olduğundan burda kullanamıyorum. Şapkası, clutchı, makyajı havasıyla beğendiğim bir Eda Taşpınar var.


Demet Şener Kutluay çok hoş. Bugünlerde yüzündeki güzellik feci dikkatimi çekiyor. Anlaşılan yüzüne ne gibi işlemler yaptığını öğrenmem için benim de doktorum olan Gönül Ergenekon 'u sıkıştırmam gerekiyor. Laf çıkmaz ya yine de deneyim :)  Deri pantolonu, bluzu ve ceketiyle klas bir şıklık sergilemiş.

 
Didem Antebi 'yi 3 farklı kombinle görüyorsunuz. Favorim ise Mehtap Elaidi tasarımı siyah gömlekli ve mürdüm renkli deri pantolonlu olanı.
 
 
Fatoş Sarıgül 'ün seçtiği renkleri kendisine yakıştıramadım. Onda canlı renkler çok daha iyi ve gözalıcı görünüyor.
 
 
Renk konusunda sıkıntı yaşadığını düşündüğüm bir diğer isim Ece Sükan. İki kıyafeti de çok kasvetli ve sıkıcı geldi. Ece Sükan 'a her daim tiril tiril floral elbiseler giyme cezası verilmeli :)
 

 
IFW 'nin hiçbir defilesini kaçırmayan varsa o da Işıl Reçber olmalı :) Yine bana bakmayan ölsün gebersin tarzı dikkat çekici kıyafetleriyle arz-ı endam etmiş. İlk kez uzun boylu olup da bu boy jakar pantolonun birine yakışmadığını görüyorum. Hani düdük gibi durmuş deriz ya aynı o hesap. Saç ve makyajı için herşeyi söyledim ve kelimeleri fazlasıyla tükettim. Mercan renkli straplez deri büstiyeri ise büyük olasılıkla Nihan Buruk imzalı. Benim kontrolsüz abartıya karşı tepkim olduğu için birçoğunuz kıyafetini beğenebilirsiniz ama benim tarzım değil. Kararı size bırakıyorum.
 

Moda ve stil programında eline düşen kadınları normal hallerinden daha berbat duruma sokmasıyla Emel Acar kesinlikle şov programlarında unutulmazlar arasında :) Lakin iş kendisine gelince gayet başarılı. Mesela sıradan beyaz bir t-shirt üstüne yaptığı topuzuna ve koyu makyajına bayıldım. Çok yakışmış. Tam kıvamında. Bootie'leri çok şık. Sıradışı küpesini bile beğendim.
 
Bahar Şer hemencecik Dolce&Gabbana bluzdan edinmiş. Deri pantolonuyla güzel taşımayı da bilmiş. Makyajı biraz koyu geldi o kadar. İki arkadaş bir arada güzel bir kare çıkarmışlar hoşuma gitti.


Yasemin Taciroğlu da bir diğer şıklarımdan. Deriyi zarif şekilde taşıyanlara bayılıyorum. Gianvito Rossi bootie'ler çok şık !


Ayşe Kucuroğlu 'nun ilk kıyafeti çok şeker çok hoşuma gitti. Hakan Öztürk 'ü seviyorum logolu t-shirtün esprisi ve tüm kombin tam onluk ve güzel. Ama keşke ikinci kıyafetini görmez olaydım.  
 

Berrin Yoleri 'nin üstündeki Tom Ford 'un meşhur fermuarlı modellerinden olmalı. Bu tarz tek parça kokteyl elbiseleri çok seviyor ve sık sık kullanıyor. Genelde de güzel taşımayı başarıyor.



Aslı Şen epey iddialı bir görünüm içinde. Deri eteği Arzu Kaprol imzalı. Çok güzel taşımış. Kesim itibariyle boyunu daha da uzatmış. Gömlekle kullanmasını sevdim. Duruşu kıyafetinin hakkını verircesine gayet güzel. Bilezikleri muhteşemm !! Toplu saçları iyi makyajı çok hoş. Hele ruj rengi ideal. Ama olmazsa olmaz değil mi :) Ama Chanel çantası bu look 'ta emanet gibi durmuş feci sırıtmış. Minik zarf yada medium boy kutu bir form seçseymiş daha iyi olmazmıymış diye size sorarım.
 
 
Burcu Karabacak 'ın jean gömleğini çok beğendim. Sezonun iri ve taşlı model kolyeleriyle eşleştirmiş yakışmış. Deri eteği ayakkabıları güzel. Bordoya çalan ruju yakışmış. Saçları toplamış harika. Ve meşhur ama'm geliyor :) Çanta duble oversize büyüklüğüyle hem minyon fiziğinin çok önüne geçmiş hem de look 'u baltalayarak yazık etmiş.
 
 
Ve karşımda şu ana kadar en beğendiğim Beyza Aslan şıklığı !! Tek kelimeyle bayıldım. Kusursuz. Meğer deri pantolon kendisine ne kadar yakışıyormuş. Bıraksın elbiseleri etekleri sık sık bu boyda deri ya da kumaş pantolon giysin. Pantolonun rengi harika. Üstüne beyaz pelerin bluz muhteşem bir seçim. Stella McCartney ayakkabılar kıyafete çok yakışmış. Saçıyla makyajıyla herşeyi dört dörtlük. Van&Cleef Arpels Alhambra küpeler nefis durmuş. Davetliler içinde en şık bulduğum isim diyebilirim. Çıtayı roket hızıyla yükseltti bir sonraki kıyafeti çok önemli ona göre :)

 

Demet Sabancı Çetindoğan da beni bugün mutlu edenlerden. Kıyafetinden çok makyajındaki değişiklik dikkatimi çekti. Nihayet olmuş diyorum. Toprak renklerinden ziyade demek ki bu tarz kırmızı tonlar yüz hatlarına daha yakışıyormuş. Böyle devam etmesini dilerim.
 
 
Ve karşınızda muhteşem blogger 'ımız, guru'muz, stil abidemiz, moda haftalarının en kıdemli yorumcusu Buse Terim ! Potansiyelinin en az 100 katı ilgi görmesinde inanın soyadının hiçbir etkisi yok. Çünkü o, kimsede olmayan ve bakmasını bilen bir "moda gözüne" sahip. Dolayısıyla ne giydiği ya da yakışıp yakışmadığı hiçbir şey önemli değil !  


Emina Sandal çok hoş görünüyor. Gömlek yakası üstüne yaka tasma/kolye kullanma son zamanlarda epey rağbet gören bir tarz. Herkese yakışmıyor ama Emina Sandal da gayet hoş durmuş. Belki de kıyafetinde sakin renkler kullandığı için. Saçıyla makyajıyla hoş görünüyor.


Pervin Ersoy 'un oturduğu karede ki görüntüsü daha çok hoşuma gitti. Alaia elbisesinin etek duruşu ve bacakların güzelliğiyle ortaya güzel bir görüntü çıkarmış.
 
 
İdil Fırat komple çok cici çok hoş görünüyor.
 

Evren Kayar 'ın jean pantolonu olmasaydı kıyafetini çok beğenecektim. Ekay marka kendi tasarımı kolyesi nefis. Robe de Chambre kesimi ceketine bayıldım. Ama o pantolonla değil :(
 

Özge Ulusoy 'un bu kıyafeti kendisine mi ait yoksa sunduğu bir koleksiyondan mı bilmiyorum ama gördüğüm en iyi Özge Ulusoy diyebilirim. T-shirtü, deri minisi, biker botları, makyajı ve saçıyla müthiş görünmüyor mu ?
 
 
Offf yaz yaz bitmiyor inanın bir bu kadar daha var ama ben de vakit yok :) Bugünlük bu kadar diyorum. Haftasonu için moda ve stil konuşmak için elimizde bolca malzeme var. Kimlerin tarzını beğendiniz kimleri beğenmediniz paylaşalım öğrenelim bilgilenelim. Hepinize mutlu mesut bir haftasonu diliyorum ve öpüyorum :)
 

121 yorum:

  1. Işıl Reçber'in büstiyeri Nihan Buruk'muş, geçen gün Seda Sayan'ın programında da aynı kombini giymişti orada söyledi Nihan Buruk olduğunu:)

    Emeğine sağlık süper bir yazı olmuş Sevgilerimle..

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süm teşekkürler bilgi için. benim için bu post klasiklerden ve her yazışımda büyük bir keyif alıyorum :)

      Sil
    2. Rica ediyorum:) İnan biz de okurken en az senin kadar zevk alıyoruz!:))

      Sil
  2. Beklediğim postt :) Bir solukta okudum suppersinnn! :)Aslı Şen, Emina Sandal favorim, Feryal Gulman As! :)
    Yalnız Ozge Ulusoy guzel fakat cok fazla Holywood Street style copy paste değil mi? Ekstra bir farklılık goremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim :) özge ulusoy farklı bir tarzda değil evet ama en azından ilk kez üstünde saçma sapan birşey yok. bu rock style çok yakışmış keşke böyle devam etse.

      Sil
  3. allahım ceylan capa napmiş? o ne manasiz ne komik bir kiyafet.bende didem antebi ve beyza aslani begendim.didem antebinin deri etekle giydiği ceketi süper markasi ne acaba cok hos duruyor.bide buse terim yorumlarina koptum pelincim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceylan çapa güzelliği ve gençliğini bir türlü doğru kullanamayanlardan. mesela annesini bu konuda daha çok beğenirim. hele saçları kesmiş afet üstü birşey olmuş.

      Sil
  4. Super bir post, 4 gozle bekliyordum, eline saglik. Ceylan C., Isil R., Demet S.C ve medari iftiharimiz Buse T. disinda bence herkes iyi, hatta tek tek yazamasam da cok iyi olanlar daha fazla.
    Yalniz bu yil birsey dikkatimi cekti, kimse kiligi-kiyafeti, saci, makyajiyla dugune gidiyor gibi degil, olmasi gereken gibi, olumlu gelisme!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ylz kesinlikle doğru bir tespit. eski haftalardaki aşırılık kesinlikle yok bu da mutluluk verici :)

      Sil
  5. ASLI SEN (bence giydigi herseyi yakıstırıyor tarzına bayılıyorum),FERYAL GULMAN VE BEYZA ASLANI TEK GECİYORUM.Idılıde unutmayalım:=)

    Digerleri cok cok kotu,abartı hatfasada..Isıl Recber bence acilen bir stil danısmanı edinmeli assolist hafasında cıkmalı.Buse 'TERİM' olmasaydı acaba hangimiz tanırdık tam bir fiyasko.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her konuda ne yazık ki adaletsiz bir sisteme sahibiz. blogunda lezzetli bir tarz ve işleyiş görsem inan bu şekilde düşünmem.

      Sil
  6. Aslı Şen'e bayıldımmmmmmmmm muhteşem görünüyor zaten kendisini sıkca takip ediyorum.Gerisi pek hoşuma gitmedi.tarzım değiller.

    YanıtlaSil
  7. Pelincim elllrine saglık. Bekledigime degdi. Daha önce yazacaktım ama ne bereketli postmus yarabbim her okumaya kalktıgımda ya telefon caldı ya da ofise birisi geldi, masallah diyorum.(telefon yine caldı:)) )
    Bende moda haftasını merka eetigim icin baska sitelerden defilelere ve katılanların fotolarına baktım. bazı moda gurularının yorumlarınıda okudum. "tum defileler coook guzelmis ve herkes herseyi cok begenmis ". Ben moda gurusu falan degilim sadece takip ediyorum cok yorum yapmak haddim degil ama hersey o kadar da guzel olurmu ya hic mi kotu birsey yok anlamadım. Bu nasıl bir moda yazarlıgıdır ben birsey anlamadım.
    Katılanların fotolarına baska sitelerden bakmıstım ama senin yorumlarını cook merak ediyordum.Begenilerimizin ortak olmasına cook sevindim.
    Ben her zamanki gibi Feryal Gülmanı coook begendim. bunun dışında Didem Antebi nin deri pantolonlu kombini, Burcu Karabacak ve Aslı Şen de favorilerim arasında. Bir de Nedret Taciroglunun ayakkabılarına bayıldım.
    Tekrar ellerine saglık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep teşekkür ederim çok mutlu oluyorum bunları duyunca :) ben koleksiyonlar hakkında ne düşünüyorsam onu dile getireceğim. çünkü bu eş/dost/tanıdık sistemin içine kendimi katmadım hep dışında tuttum. bu da rahatça yazabilmemi sağlıyor :)Yasemin Taciroğlu 'nun bootieler gianvito rossi beymen'lerde bulabilirsin :)

      Sil
  8. aynen yazdıklarına katılıyorum... artı siyah pantalon ve üzeri kombinler biraz kolaya kaçma yöntemi değil mi? bunun üzerine de bişeyler yazmanı beklerdim :)) bu kadar gelirim olsa bende mi böyle giyinirdim acaba? :) Artı Emina'nın her zaman cool bir havası var beğendim. Burcu Karabacak = Kim Kardashian'la aynı kombinleri yapması bir tesadüf müdür? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incie dediğine katılmıyorum. evet kolaya kaçış konusunda haklısın ama saçma sapan görünmektense ya da cesur kombinler yapamayacağının bilincindeysen bu tarz kolay kombinleri alır başımın üstüne koyarım :))

      Sil
  9. Işıl Reçber acilen bir değişikliliğe girmeli.Çok hoş güzel bir bayan fakat tarzı ona yakışmıyor.Aslı Şen'nin iyi takipçiiyim ve tarzı tam bana hitap ediyor buradada tam anlamıyla Yı-kı-lı-yor! takılarına bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle harika bir post olmuş valla kıyafetlerden çok bunu merak ediyordum:))

    Bu arada etik anlayışına hayranım. Sen Eda Taşpınar'ın instaram fotosunu yayınlamıyorsun ama gazeteler hiç çekinmiyor.. http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/GaleriDetay.aspx?cid=61322&rid=2368&p=12

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler esra :) instagram facebook twitter benim için özel alana giriyor ama bazı ünlülerin özellikle medya alıp haber yapsın diye de bu yolu kullandığını biliyorum. :)

      Sil
  11. Ay hangisine ekleme yapacağımı şaşırdım Buse Terim hakkındaki fikirlerini çok sevdim ama nedense Demet Şener bana güzelleşmiş değil aksine yüzü çökmüş gibi geliyor. Ayşe Kucuroğlu'nu daha iyi gördüğümüz çok oldu, sevmedim iki kıyafetini de. Özge Ulusoy'u bu botlarla sık görer olduk, daha da görürüz gibi, ortalamanın üzeri ama kendi ortalamasının. Ceylan Çapa, Işıl Rençber hakkındaki yorumların süper.
    Dilek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayret bana da güzelleşmiş geliyor. cildi muhteşem geliyor bilemedim. ayşe kucuroğlu zorlamadığı günlük kendi halinde olduğu zamanlarda çok daha başarılı. ne zaman zorluyor o zaman tökezliyor. tabi bu benim şahsi düşüncem :)

      Sil
  12. Buse TERİM bir felaket.Başımıza stil ikonu,stlisit yaptılar ya te allahım yanı.
    Beyza Aslan,feryal gülman,Aslı sen,ve didem antebi muhtesem gorunuyorlar.
    aslında CC isimli stilist arkadasım istanbulda olsaydı ki olsaydı büyük ihtimalle önceligim aslı sen ve sonra o arkadasım olurdu.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CC isimli arkadaşını merak ettim desem :)

      Sil
    2. Cigdem arkadasim muthis zevklidir.Fakat uzun zamandir gorunmuyor.Turkiyeye yerleşti diye duydum yakında çıkar piyasaya harika bir tarzı ve duru guzellige sahip.

      Sil
    3. Kesinlikle Merva'ya katılıyorum.Bir gün Çiğdem Sonkurt arkadaşımızıda konu edersen cok mutlu oluruz Pelin Hnm.

      Sevgiler.

      Sil
    4. CC dediginiz arkadasiniz saniyorum Cigdem Ceylan. Bir ara basta instagramda, twitterda cok aktifti. Devamli tatil resimleri, partiler, eventler vs. Tabi sevgili arkadasi Sandra Missoni ile birlikte. Ancak biranda heryerden silindi. Hicbiryerde yok. Zaten ilginctirki cok aktif oldugu donemde de google da ismini ve sandranın ismini search ettim bir tane mi haber yada link olmaz. Populer yada sosyetik bir tip degilim ancak benim bile hakkimda googleda cok fazla sey cikiyor, gorsellerde resmim cikiyor. Bunlarda sadece Cigdemin blogunda ve web sitesinden gelen linkler, cok ilginc. Arti instagramdaki resimler cok karmasik, baska kisilerdede birebir aynilarini gordum. Ama bahsettigim mesela yuzunu cekmeden look resimleri, altina da suradaydim buradaydim sunlaydim vs yazilari. Ne alaka diyecesiniz bir tlf gorusmemiz oldu, bir mevzu icin tlfnumu istemisti ve alakasiz bir zamanda aradi, bence bunlar da cok tuhaf, diyeceksiniz ki niye tlfnunuzu verdiniz evet sacma bir konu uzerine gelen sacma bir durum oldu. Olabildigince konusmayi kisa kestim ancak o da uzatti. Isin ilginci sanki adimi googleda aratmis ve hakkimda gerek is, gerekse genel yasamtim ile ilgili bilgileri toplamis sanki cok tesadufmus gibi ortak paydalar sundu bana. Arkadasim dediginiz CC yani Cigdem Ceylan ve Missoni ailesinin bir ferdi oldugunu soyleyen Sandra Missoni kesinlikle fake kisilerdir; ancak hangi akla hizmet acildilar ve uzerlerinde bu kadar zaman harcandi anlayabilmek cok zor. Hatta Pelincim siz de birkac kez konusmussunuz saniyorum, instagramda commentlerde dikkatimi cekti, eminimki sonradan sana da cok tuhaf gelmistir.
      Sevgiler
      Narin

      Sil
  13. Süper yine:) bir şeyi çok merak ediyorum. Senin adına fotoğrafları çeken birisi mi var yoksa bütün bu davetlere sen mi katılıyorsun? eğer katılıyorsan neden bize bu işkenceyi yapıp kendini gizliyorsun :D:D:D

    2. olarak dikkatimi çeken şey Emina SANDAL'ın arkasındaki Gönül YAZAR:( acaba "bir zamanlar en ön sıralarda ben oturuyordum" diye mi düşünüyordur. :( yaşlanmak ve modanın geçmesi böyle bir kareden daha güzel yansıtılamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım meslek sırlarımı ifşa etmemi beklemiyorsun dimi :) gönül yazar 'ı görmemişim bile düşün hihih

      Sil
  14. Tek Favorim ASLI ŞEN.

    YanıtlaSil
  15. Aslı Şen,Feryal Gülman,Beyza Aslan,İdil Fırat ve Yasemin Taciroğlu dışındaki herkes bir felaket görüntü kirliliği.Özellikle hayranlıkla takip ettiğim Fatoş Sarıgüle o kombini hiç yakıştıramadım.Işıl Reçbere lütfen biri bir yol göstersin.Ceylan Capa burda da çok kotu malesef nasıl bir kıyafettir o!!

    YanıtlaSil
  16. Asli Sen, Didem Antebi, Özge Ulusoy ve Beyza Aslani begendim..
    Isil Reçber tam bir felaket, assolist havalarindan vazgeçmiyor, acilen sadelesmeli!
    Ceylan çapa tarz yapayim derken komik olmus.
    Emel Acar hos olmus ama artik su kurukafa saplantisindan vazgeçmeli, midem almiyor artik!
    Buse Terime ne desem bilemedim, suç onun degil, onu basimiza taç yapanlarin: moda bilgisi sifir, ne yasina nede fizigini uygun giyinmiyen simarik bir kizimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son cümlene tüm kalbimle katılıyorum :)

      Sil
  17. En çok didem antebi'yi beğendim. Deri pantolonlu hali favorim ama diğer kıyafetleride hoş. Feryal gülman çok güzel görünüyor. Demet kutluay sıkıcı rüküş değil elbet ama bu kadar risk almadan giyinmesin ya!! Birşeyler yapsın yorumlamaya değer. Burcu karabacak mesala rüküş bile olsa birşeyler deniyor kadın yorum yapmaya değer. Ama demet kutluay hep aynı. Pantolon ceket kombini çok sıkıcı. Bu tarz kıyafetlerle rüküş olmazsınız kabul ama çok şık da olamazsınız maalesef demet hanım için üzgünüm. Ceylan çapa'yı beğenmedim. Aslı şen çok iyi değil ama kötü de değil. Işıl reçber'in yanında eşi varken olan kombininden gömleği beğendim. Büyütüp baktım güzel gömlek ama pantolon olmamış. Keşke o gömleğin altına didem antebi tarzı deri pantolon giyip saçlarını toplasa. Ayakkabıları da fena değil aslında. İkinci kombinde de eteği beğendim ayakkabı güzel ama bu sefer de turuncu üstü sevmedim. Abartı olmuş. İlk kombindeki gömleği keşke kalem etekle giyseymiş ve yine saçlarını toplasaymış. Tek tek beğendiğim parçalar var ışıl hanımda ama toplu kombinleri hoş değil. Eline sağlık çok emek harcamışsın güzel bir post olmuş pelin teşekkür ederim bu güzel post için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek benim için büyük bir keyif beğendiğine sevindim :) evet gömleği güzel ben de beğendim.

      Sil
  18. Birşey daha söylemeyi unuttum. Işıl reçber'in siyah gömlekli kombininde taktığı yüzüğü beğendim. İşaret parmağı sanırım. Resimler büyük olunca herşey görünüyor maşallah:) Gözlerdeki lensler bile belli oluyor. Resim kalitesi için bir kez daha teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görseller konusunda çok iddialıyım bunu duymak harika oldu :)

      Sil
  19. Özge Ulusoy'un üstü h&m gerisi hakkında bir fikrim yok ama:) kendisinin kesinlikle stil sahibi olduğunu söyleyebiliriz. Her daim favorim Ece sukan ama nedense kendisini biraz özensiz buldum... Onun dışındaki tek favorim ise Ayşe Kucuroğlu o ne giyse kabulüm:) bir de senden sokak stili ve biraz daha farklı isimler bekliyorum artık:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyetede farklı isimler nasıl olabilir bilemiyorum. iyi-kötü konuşmaya değer isimleri seçmeye çalışıyorum. ayşe k. 'nin enerjisi süper bende çok severim.

      Sil
  20. bu kadar yerinde yorumlar olur, harikasın:)Buse Terimle ilgili yorumuna ayrıca bittim. Ayrım yapmayayım tümüne katılıyorum, Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. 1.Feryal Gulman çok şık ve asil duruyor.
    2.Ceylan Capa'nın yaşına kesinlikle bu kıyafet gitmemis.Bir insan neden boyle giyerki? üstüne para verseler giymem!
    3.Eda Taspınar'a 10 üstünden 1 bile veremiyorum.Ok adar kotu gorunuyor bence.
    4.Demet Sener gercekten cok şık gorunuyor.
    5.Didem Antebi bence biraz sac renginde degisiklilige gitmeli ve bordo pantolunlu resmi haricinde digerlerine bayıldım.
    6.Fatos Sarıgul aslında guzel giyinen bayanlardan biri ama burda yasından oldukca fazla olgun gorunmesini saglayan bir kıyafet icerisinde ve artık saclarında kesiminde renginde bir degisiklilige gitmeli.
    7.Ece Sukan cok kotu gıyınmıs anlamadıgım sey yurt dısındakı moda haftalarında muhtesem gıyınebılıyorlar ve tum yabancı bloglar ve sıtelerde yer alırken resımlerı neden turkıyede'ki etkinliklerde bu kadar kotu gıyınıyorlar acaba ciddiyemi almıyorlar merak ediyorum!!
    8.Isıl Recber'E yorum bile yapamıyorum o kadar kotu.
    9.Emel Acar ve Bahar Ser'ede yorum yapamıyorum felaketler.
    10.Yaesemin Taciroglu cok hos gorunuyor gercekten.
    11.Ayse Kucuroglunu basımıza guru,stil iconu yaptılar ya pes dogrusu.yorumsuz:=) birsey yazıcaktım vazgectım hatta:=)
    12.Berrin yoleri yasına gore giyinmis sevdim:=)
    13.Aslı sen gercekten cok sık hatta en sıklardan biri bence cok asil duruyor.Harika.
    14.Burcu Karabacagın cantası keske o kdr buyuk olmasaydı dıyorum.resmen eteginin boyunda
    15.Beyza Aslan cok guzel cok sık olmus ayakkabıları muhtesem.
    16.Yahu Demet Sabancı nasıl hep bu kadar rukus olurkı tum markalar elının altında olmasına ragmen sasırıyorum dogrusu
    17.Buse Terim'e yorum bile yapamıcam.Okadar yerlerde.
    18.Emina Sandal ve Pervın ersoy cok seker gorunuyorlar.
    19.İdil gercekten cok sekerdir.tam yasına gore giyinmis.
    20.Evren kayar ve ozge ulusoyuda begenmedım.
    20.

    YanıtlaSil
  22. pelin sen iyiki varsın ya:) buse terim yorumuna bayıldıım.stil ikonu oldu çıktı düşman başına kendisi.moda haftalarında sanem tezmanı görsek keşke.o takip etmiyor galiba ifw leri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl iyiki sizler varsınız :) sanem tezman hiç katılmadı haklısın. ama eminim katılsa bile olabildiğince sade bir tarzla görürdük.

      Sil
  23. Pelincim ellerine sağlık, 3 gündür Fashion Week'den çok uzaktım sayende arayı kapattım :)
    Öncelikle medar-ı iftiharımız bir tanecik tazecik blogger kızımız hakkında yazdıklarına bayıldımm :D (umarım medar-ı iftihar doğru yazdım yoksam beni topa tutarlar maazallah) :))))
    Neyse konumuza dönecek olursak, Feryal Gülman benim için hemen hemen her daim şık olduğu için onu ayrı tutuyorum. Onun dışında beğendiğim sadece 2 isim var. Didem Antebi ve Emina Sandal. Eda Taşpınar da hoş ama paçasındaki ve ayakkabısındaki o tozları görünce......bende film koptu :)
    2 tanecik de dipnotum var;
    1. Işıl Reçber'in turuncu kıyafetini doğru demişsin, Nihan Buruk tasarımı. Aynı gün muhtemelen defileye gelmeden Seda Sayan'a katıldı, orada söylemişti.
    2. dipnotum da bir adsız arkadaşımızın belirttiği Özge Ulusoy'un botları hakkında. Efendim bu botlar hem Ivana Sert'te, hem de Hakan Akkaya'da var :) hatta ve hatta Hakan Akkaya'nınkini 2-3 gün önce programda Çağla Şikel hediye etti. İlk olarak Ivana Sert Amerika'dan almış, sonra da diğerleri. Çağla Şikel, Hakan Akkaya'ya internetten getirtmiş. Çağla Şikel kendine aldı mı bilmiyorum, ekipçe giyerler artık. Ama sonuç şu ki markasını bilmiyorum :)
    Benden bugünlük bu kadar..öpüldün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlıcım internetten, yurtdışından boşuna uğraşmışlar 1v1y.com'da var bu botlar. Vetrina'da:)

      Sil
    2. tv ünlüler dünyasının moda duayeni arkadaşım çok teşekkür ederim. bu iltifarları senden duymak ayrı bir keyif. bilgiler içinse ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  24. Walla süper bi post eline sağlık ben de Emina Sandalın arkasında ki dedeye seslenmek istiyorum dedem moda haftası ne iş senin hac vaktin gelmiş ya :)) işin şakası çok tatlı ya.. bi de D.Şener le ilgili sırları öğrenince bizede fısıldarsın artık bayagıdır güzellik sırları vermiyosun zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy Adsız arkadaş kopardın beni, şu an gülme krizindeyim:)) Sen çok yaşa e mi? :))) O dede benim de dikkatimi çekti ve benzer düşünceler aklımdan geçti:))

      Sil
    2. teşekkürler ve süpersin :)) o dede nasıl olmuşta gözümden kaçmış. Muhteşem bir kare hahahaha :)))

      Sil
  25. Feryal gülmanın ilk kombini süper:))))) eda taşpınarın tulumuna bayıldımmmmm. Didem antebi çok zarif ve şıkkkk. Bt hanımın ilk kombin çok başarısız, ikincisi de çok sıradan. Özge Ulusoy'un saçları çok güzel görünüyor. Demet Şener de hep aynı tarz aynı sıradan şıklık, Rüştü'nün karısı faciaaaaaa, beyza Aslan harika görünüyor;) ı love you pelinnnnnnn! Süper post için ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  26. Çok hoş bir post olmuş.. Ben nedense senin daha fazla eleştireceğini düşünmüştüm ama bu post için genellikle beğendiğin ''look''ları yazmışsın.. Biraz daha sivri dilini kullandığın IFW postlarını da merakla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. j.d. teşekkürler :) daha fazla eleştirecek birşey gelmemiş demek ki önüme :)

      Sil
  27. ifw'ye deri parçalar damga vurmuş anlaşılan, ben başta Feryal Gülman ve Beyza Aslan olmak üzere tüm sadeleri begendim. Dileğim diğer ifwler için ünlülerimizin biraz yabancı front rowları takip edip, en az onlar kadar abartısız olması..
    (Bu arada sanırım soran olmuş, Özge Ulusoy'un bikerları Ash marka diye tahmin ediyorum.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya aslında yabancı haftalarda da abartanlar oluyor. ama giydiğini taşımayı ve yaşatmayı bilen hatunlar olduğu için bu konuda ciddi bir fark olduğu aşikar. deriler konusunda haklısın zaten hemen bir sonraki postumda anket hazırladım :)

      Sil
  28. Peliin öncelikle bu postu böyle sabırla ve özenle hazırladığın için sana yürekten teşekkürler. Ben d eişte senin bunu yazmanı bekleyenlerdenim. Bazı bloglar paylaşmış fotoğraflar falan. Katılanlar yazmış çizmiş ama yok yani tatsız tutsuz. Senin yorumların, lezzetin bambaşka.

    Kimden başlasam bilemedim ki:))
    1) Feryal Gülman, hastasıyım-hayranım gerçekten. o deri pantolonlu kombine bayıldım, ayılamıyorum. Çok beğendim hele ki pabuçlar nefissssss...

    2) Burcu Karabacak'ı çok beğendim. Jean gömleği nefissss. Acaba markası ne?

    3) Demet Kutluay. Dün gördüm başka blogta çooook beğendim. Fönsüz saçları ile bile gerçekten bayıldım. Bir de kaşları düzelmeye başlamış. Ebru Şallı kaşı gibi değil bunu çok sevdim:))Deri pantolonlar ve etekler bakıyorum da sosyete hanımlarımızda çoktan giyilmiş ve yine bu sezon da revaçta demek. Ona göre yatırım yapalım biz de:))

    4) Emel Acar'ı çok beğendim. Aynen sana katılıyorum, saçı pabuçları harika.

    Ben Aslı Şen'i maalesef beğenmedim. Gömleği güzel ama o eteği nedense kendisinde beğenemedim.

    Diğerlerine yorum bile yapmaya gerek görmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hülya'm asıl ben teşekkür ederim. burcu karabacak 'ın gömleğini bilmiyorum. burayı okuyor belki kendisi yardımcı olur.demet şener 'in kaşlarında haklısın. herhalde o yüzden beğenmeye başladım o sivrilik yok gerçekten de. darısı diğerlerinin başına hihihi :)

      Sil
  29. Ya bu bordo ruj iyi güzel de herkese yakışmıyor, ayrıca etek ya da elbise altına giyilen bacağı kısacık gösteren bootieler de herkese yakışmıyor bence, Emina Sandal'da süper durmuş o ayrı.

    Feryal Gülman, Demet Şener, Didem Antebi, Eda Taşpınar, Beyza Aslan her zamanki gibi şıklar. Işıl Rençber, Ceylan Çapa ve Fatoş Sarıgül hiç olmamış! Özge Ulusoy güzel ama kendi gibi durmuyor, sanki başkası giydirmiş.

    Ama favorim kesinlikle Aslı Şen! harika harika harika!

    b-lure.blogspot.com

    YanıtlaSil
  30. Ayşe Kucuroğlunun siyah eteği ve Burcu Karabacakın kolyesi Zara. Dipnot olsun diye soyleyeyim dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asko harikasın çok teşekkürler :)

      Sil
  31. Pelin, cok tesekkurler!..ben bu kadar elbise ve ayakkabi arasinda, Emina Sandal'in yanindaki kisinin kahverengi siyah ayakkabisina takildim, ne oldugunu bilen? Bir de tabii ki ayni resimdeki amcaya sevgilerimi iletiyorum, cok seker:)
    Sevgiler,
    Nazli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lanvin sneakers lara benziyor ama o kadar çok marka aynı tarzı yaptı ki kesin celine 'dir diyemiyorum.

      Sil
    2. teşekkür etmeyi unutmuşum :)

      Sil
  32. Iff yakindan izleyen biri ve yukardaki bayanlarin cogunu yakindan goren biri olarak yorumlarim soyle;
    Begendiklerim: Feryal Gulman, herzamanki sikliginda cok zarif. Asli Sen, cok havali, durusunu ve guzelligine hayran kaldim. Eger okuyorsa bize kuaforuni soyler mi? En sik bence Asli hn. Didem Antebi ozellikle first look'u. Emina sandal cok hoss... Vee en rukuslerr; Isil Recber felaket, fazla makyaj fazla abarti herseyden, yoksa tek tek parcalar guzel. Ceylan Capa ,eskiden daha huzel giyinirdi her gecen gun dahada rukus secimler yapiyor. Buse Terim yaraticiktan fazlasiyla uzak, zevksizz malleaef.

    Elif C.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tony&Guy etiler Aslı Seni ara sıra goruyorum oraya gittigimde.

      Sil
  33. Feryal Gulman’in ilk gun kiyafeti onu cok genc gostermis,cok hos olmus.Fakat 2.gun kiyafeti uyumu yakalayacagim tonlar tutsun diye cok ugrastigi belli oldugu icindir.Kolyeyi ve kupeyi cikarsa,cantanin altin rengi olan sapiyla tezat olusturan gumus bilekligini cikarsa ve..ya da cık begenmedim bunu.
    Bazi seylerin insanin icinde olmasi gerekir.Sırf farkli olmak icin farkli olmaya calisinca egreti duruyor.Gercekten kendi tarzi birseyle gelseydi bence cok cok daha hos olurdu Ceylan Capa.
    Eda Taspinar iste bahsettigim insan,farkli tercihleri isiltili tasiyor.Bunun orijinal/cakma Gucci lerle Versace ler le alakasi yok ,bu kadin duz beyaz tisort giyse fark edilir,icindeki isigi saciyor cunku.Fakat bu kiyafetinde, tek basina hos olsa da canta ve sapkasiyla uymayan ayakkabilari yakistiramadim.
    Demet Sener sadelikle sıkıcılıgın farkini bir cozse..Didem Antebi’nin uc kiyafetini de begenmedim.Fatos Sarigul’un renk uyumunu begenmedim.Ayakkabilari siyah degil de koyu mat gri secseydi belki kurtarirdi diye dusunuyorum.Valla ne denirse densin ben Ece Sukan’i bir turlu stil ikonu olarak goremiyorum.Bir sey eksik geliyor bu kadinda,cozemiyorum.Isil Recber’e sadece “Neden?” demek istiyorum.Emel Acar’a sasirdim hos olmus ama tabi bunun nedeni sezonun moda olan parcalarini giymesi o kadar.Bazilari onu da basaramiyor oyle degil mi?:)Dedigin gibi Ayse Kucuroglu’nun ilk gun kiyafeti cok hos,isildamis kadin.2.gun yorumuna koptum.
    Bence Asli Sen in kafasinda belli bir stil var,onu giymek istiyor ve o tarzla da mutlu.Ustundeki kiyafetin her parcasi sahane,rujuna bayildim ama..ama olmamis be Asli.Canta fazla buyuk ,bilezikler abarti,belki daha uzun bir topukluyla(tabii etekten gorunmeyecek kadar) daha mi iyi olurmus diye dusunmedim degil.Beyza Aslan, keske gri yakali bir bluz giyip gri ayakkabi giyip icinde altin rengi olan bir kupe takmayaydi diye dusundum.Kupeyi cikarsa,ortadaki bilekligi cikarsa,pirlanta bilezigi cikarsa,sacini da arkada toplasa daha iyi olurdu bence.Buse Terim seveni cok,elektrigi guzel bir bayan ama onun secimlerinin de populer parcalar disina ciktigini dusunmuyorum.Emina Sandal cok duru,cok hos.
    Ay herkese bir sey yazicaktim da ofiste anca bu kadar oluyor.Ayrica da blog benim degil :)Eline saglik Pelin valla ,ne zevkliymis arkadas kendi aramizda konustugumuz seyleri bir platformda dile getirmek :P :)
    Sevgiler
    Ns

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ns asıl ben teşekkür ederim :) detaylı yorumlarını okumak büyük bir keyifti :) blog nerdeyse benim olmaktan çıktı sizin oldu dersem inan abartmam :) ben bir yemeği ortaya koyuyorum siz de beğenilerinizi iyi-kötü dile getiriyorsunuz. sizsiz buranın tadı tuzu olmaz :)

      Sil
  34. bütün yorumlar super ama buse için olana koptum:)) müthişsin:)

    YanıtlaSil
  35. Gül Gölge Saygı bu IFW'e hiç katılmadı mı acaba? Onu çok görmek isterdim bu postta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katıldı ama bana hala görselleri gelmedi. bugünküler içinde vardır umarım.

      Sil
  36. Gonlume Gore13 Ekim, 2012

    Super post icin tesekkurler.Asli s kuyruklu etek cok abarti bide pozuyla birlesince tam olmus,Burcu K kendine gore iyi Fatos S kendine gore kotu olmus,Emina S cok hos gozukuyor,Beyza A yi bu sefer bende begendim,Feryal G yi bi kombinle gormek hosuma gitti hep sezonun populer tek parca elbisesini giyip risk almiyor,Didem A nin derili kombini guzel,Ceylan C Isil R hic hic begenmediklerim olamaz bu kadar dedirtiyolar Eda T sirkte sov yapicak kostumu gibi geldi bana.En begendigim tek parcalar Berrin Y elbise Beyza A deri pantalon,Yasemin T ceket Burcu K kot gomlek,Feryal G ayakkabilar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonlume Gore beğendiğine çok sevindim yazması çok keyifliydi :)

      Sil
  37. Beğendiklerim Yasemin t,,emina sandal ! beyza aslan, Özge Ulusoy,aysekucuroglunun ilk halı1, emel acar , feryal gulman cizmeler fazla geldi ama olsun:)digerleri cokk fenalar ...
    Hande t.

    YanıtlaSil
  38. Resim cok olunca isim unutmuşum didem anteninin ilk fotosu ve berrin tolerim beğendim...
    Hande t.

    YanıtlaSil
  39. post'un yarısına geldim ama buse terim'i görünce sonuna kadar dayanamadım. o mor mürdüm ya da her neyse eteği giymek kendisinin nesineymiş acaba? üzerindeki eşofmandan bozma bluz de cabası. istediği markayı giysin, hiçbir zaman bir moda ikonu olamayacak. hele hele bir MARKA, asla.

    YanıtlaSil
  40. bu arada özge ulusoy'un botları ash olmalı.

    YanıtlaSil
  41. Feryal Gulman neden o cantayi ayni Victoria Beckham gibi tasiyo? Clutch olmayan bi cantanin ole tasinmasi cok komik. Biliyorum VB cikardi bu akimi ve cantasi bir VB ama so what? Bu yasta stili oturmus birinin elinde o canta ole cok komik durmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aksine bu tarz çantaların aynı böyle taşınmasını daha estetik buluyorum :)

      Sil
  42. Herkese merhabalar,

    Pelincm oncelikle ozenli ve kaliteli yazilarin icin tekrardan tebrikler, severek takip ediyorum seni :)

    Tum yorum yazan iyi, kotu herkese tesekkurler. Oncelikle etegim ARZU KAPROL. Cok severek aldigim bir etek, bayilarak giyiicegim birbirinden parca.

    Sevgili Elif c, boys icin tony guy ozcan bey, kesin icin Yildirim 'a gidiyorum. Ayrica Ns, Lure, Cigdem, Lara, Bahar, Suna :), Merva, Gizem :), Zeynep:), Sezin :), Merve :), Ylz, Adsiz arkadas, Ciiden e ayrica tesekkur etmeden olmazzzzz...

    Herkesin begenmissinizdir beklemek cok bencilce olur, ama sizlerle begenilerimizi paylasmak cok guzel. Keyifli bir haftasonu dilerim. Sevgi ve saygilarimla,

    Asli SEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı Şen çok naziksin gönülden kocaman bir teşekkürler :) Arzu Kaprol bilgisini hemen ekliyorum harika oldu.

      Sil
  43. Ben feryal gülman ve Burcu Karabacak ı çok begendim

    YanıtlaSil
  44. Asli Sen muhtesem guzellikte, kas modeli degisikligi bir kadini bu kadar mi degistirir. Googledan search edin kendisini, bu kadar nasil degisrbilir bir kadin sadece kaslariyla. Elbette kilo da vermis ama belirgin degisiklik yuzde. Kendisine moda haftasinda da bayildim.

    YanıtlaSil
  45. Lian ve Ezgi neredeler?!?! Cool bir hava vermek icin katilmiyorlar mi IFW'e? Ezgi'nin yakin cevresi kendisinin bu tur takintilarinin cok fazla oldugunu ve her daim rol yaptigini soyluyor. Konu tabiki katilip katilmamalari degil, instagramdan takip ediyorum, orada da bir resimlerini goremedim. Bugun de boyle bir sohbet gecince belki sen resimleri arastirirken gormussundur diye yazmak istedim.
    Bu arada Demet Kutluay cok klasik de olsa her daim hos bence. Asli Sen muhtesem. Didem Antebi harika otesi ve tatli. Feryal Gulman cok hos ancak makyajini herzaman fazla buluyorum. Fatos Sarigul oturdugu icin cok iyi anlasilamiyor ama kotu olacagini hic sanmiyorum, hele bence Elie Saab defilesinde harikaydi, instagramda gordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu haftaya katılmak zorunlumu ki anlamadım açıkçası tepkini. söylentilere fazla takılmayalım derim. bence ikisi de son derece cool ve başarılılar.bana çok soğuk geldi sorun fatoş sarıgül için kıyafeti kötü demedim zaten. kıyafetinin renklerinin yakışmadığını söyledim. çarpıcı renklerle çok daha hoş buluyorum kendisini. bu renkleri soğuk buldum o kadar.

      Sil
  46. Moda gurumuz Buse Terim her zaman cok kotu, eklemeyi unutmuaum.

    YanıtlaSil
  47. Özge Ulusoy'un "ASH" botlarından Vetrina'da var. Hatta internette 1v1y.com'da da var. İlgililere duyurulur:)

    http://www.1v1y.com/markalar/vetrina-759/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgi için teşekkürler canım mucukkk :)

      Sil
  48. Didem Antebi'yi her kıyafetiyle beğendim. Hatta ekru gömlek, siyah etekli olan kombin favorimdir. Ancak ben Didem hanıma kakül saçı hiç yakıştıramıyorum. Yüzü, gözü açık daha çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  49. Buse Terim hakkında yazdıklarına bayıldım :) Bende tek bu şekilde düşünen bendim sanıyordum bir baktım herkes benim gibi düşünüyor :) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bu kiz erkek arkadaslarina Bodrum'da tartistigi kizi dovdurmedi mi? Barin guvenlik kamerasi goruntulerni sildirmedi mi? Garsonlara yalanci sahitlik yaptirip yok efendim kiz sorunluymus da kendini kesmis fln dedirtmedi mi? O erkek demeye dilim varmayan magandalar kizi herkesin gozu onunde hirpalamadi mi? Noldu dava? Simdi dE evlerinde calisan kadin dava acmis trhdit edildigi icin.. Ama tabi bunlarin hepsi palavra, Terimleri yipratma cabasi lutfen ama. Ayrica NY'a gidip de o kadar yer icinde Soho'daki Topshop i h aber yapan sahsiyet. YOlda gorsem korkup kacarim ben bu aileden bu haberlerden sonra

      Sil
    2. ben o olaylarda değilim açıkçası. çünkü işin gerçeğini bilemeyiz. ünlüler bu konuda yeri geliyor haksız yere epey yıpratılıyor.

      Sil
  50. Buse hakkında yazdıklarından sonrasını gülmekten okuyamadım. 15 dk sonra geri gelip devamını okuyacağım. Ama zaten bilmem kaç kişilik bir ekibe yazdırdığı bloguyla "moda gurusu" olmasını beklemeyelim. Kendisi istihdam yaratan bir iş veren. Soyadını kullanarak işleri alıyor, ekibi de yazıyor. O yüzden kendisi uğraşan, sabahlayan bloggerlar ya da kendinle karşılaştırman yanlış olur. ama hala gülmemi durduramıyorum malesef ahahahahahaa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın ciddi ciddi asistanları yazarları varmış. markalaşmak bu olsa gerek :)

      Sil
  51. ŞEBNEM Ç.14 Ekim, 2012

    Çok kişi olunca aklımda kalanları sizlerle paylaşmak istedim. İlk defa canlı gördüm Aslı Şen i, güzelliği, havası ve kıyafetiyle çok beğendim. Ayşe K. ilk kıyafetine bayıidım. Feryal Gülman herzamankı gibi hep ve yine şıkk... Emina Sandal favorilerimden, hem hoş hem tarz bi kız, çokk beğendim. Ve tabikiii beğenmediklerimin başında Ceylan Çapa ve hep Buse Terim. Buse hanımın çalışkanlığını takdir etsemde kimse bana şık bir kız demesin, hele böyle bir platformda arkadaslar. Saygılarımla

    Şebnem Ç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bir blogger şık ya da çok güzel taşşş gibi olmak zorundamı diye sorarsan sana hayır değil derim. ben işin ilgi görme kısmındayım. görseller copy/past, konular sıradan, röportajlar eş/dost sayesinde vs. yani ortada hiçbir orjinallik olmayınca insanın neden niçin diyesi geliyor.

      Sil
  52. pelinim öncelikle şunu söyliyim harikasın heyecanla hergün postlarını bekliyorum________eda taşpınar ece sükan özge ulusoy emel acar zaten benim favorilerimdir her zaman o yüzden fazla söz söylemem feryal gülman zaten tek geçilir ayşe kurucuoğluda çok coll ve çok tatlı olmuş aslı şen çok şık burcu karabacak didem antebi yasemin tacir ogluda çok asil ve hoşlar ellerine sağlık canım____________

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim bunları duymak harika !! bugün vakit bulursam vol.2 gelecek hazır ol :)

      Sil
  53. Bugün 1 haftalık hastalık sonrası ilk iş günüm ve inanımaz yoğunum. Resmen söleşmeleri bırakıp 1 haftadır ne kaçırdım diye blogu açtım:) O kadar güzel yazmışsın ki:) Ayrıca saçma gelecek belki ya da kendimi fazla kaptırdım bu bloga ama Aslı Şen'in yorumunu görünce seninle gurur duydum. Bence bu blogun amacı buydu. Eleştirilenlerin de okuyanlara cevap yazdığı, okuyanların yüzünde hoş bir tebessüm bırakan yazıların olduğu ama en önemlisi eleştirdiğin kişilerin şahsına hiçbir hakaret olmayan bir sohbet ortamıydı. Kim ne derse desin yukarıda yazdığın yazıyı hazırlamak ne kadar zamanını almıştır. 4-5 saat mi? Bu çok büyük bir emek. Buna herkes saygı duymalı. Ayrıca yazı dilin o kadar iyi ki bir solukta okunuyor. Seni bir kez daha tebrik ediyorum ve cidden seni tanımasam da ilk başlardan bu yana takip ettiğim için seninle gurur duyma hakkımı kendim de görüyorum. kısaca seviyorum uleynnn seni ve blogunu:) neyse çenem fena düştü :)

    son bir dip not. buse terim'e çok yüklenildiğini düşünüyorum. evet özel bir yeteneği yok, babasını fena kullanıyor ama acaba bunlar onun suçu mu, yoksa NYFWi izlemeye bile onu gönderen Vogue gibi bir dergi ve onun benzerlerinin suçu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vogue TR berbat çalışıyor bence. Son 8 aydır değil almak markette rafta direk es geçiyorum. Vogue'un bu ayki konuları ne acaba? bile deyip bakmadan es geçiyorum.

      Resmen Buse T'i soyadı zerafetiyle kullanıyor. Ve sana katılıyorum NYFW'e Vogue'un onu seçip göndermesi de ayrı hata. Ama dergide Terim soyadıyla kendi reklamını yapıyor sanırım. Karşılıklı alışveriş.

      Sil
    2. Kesinlikle katiliyorum Vogue TR nin kalitesini yerlerde.
      Bugun ne giydim kösesine Ebru Salli gibi stilden yoksun bir insani tasimak, Buse Terim gibi yeni yetme basarisiz bir insanla is birligi yapmak, derginin kendi kalitesizligi, vs..
      Seda Domaniç bu isi birakmali bence. Pelin seninde fikrini merak ediyorum..

      Sil
    3. ZO canııım ne kadar güzel bir yorum bu haha bayıldımmm harikasın bende seni uleynn :))
      çenen hep böyle düşsün benim şikayetim yok :)
      yazı inan 3-4 arasında bitti. özellikle görseller beni en çok uğraştıran kısmı. yazımı ise karşımdakiyle konuşurcasına yazıyorum. inan geri dönüp düzeltme bile yapmıyorum çoğu zaman.

      buse terim olayına gelirsek. kızın çalışkanlığına benimde lafım yok gerçi ekip kurmuş artık bir blogger değil bir site profesyonelliğinde çalışıyor. yapsın da eleştirmeye kimsenin hakkı yok. ben sadece işin küçük bir kısmındayım. o da beyaz şov da kendisine sorulan bir sorudan çıkıyor. senin blogunun ne farkı varda tanınıyorsun sorusuna verdiği cevap aynen şuydu: "farklıyım çünkü herkeste olmayan bir moda gözüne ve vizyona sahibim" !! tahmin edersinki o farklı vizyon ve gözü aylardır arıyorum ama bir türlü bulamıyorum. moda gözü ve vizyon dediği salt soyadı o kadar. blogu copy/past görsellerle, ürün basın bültenleri ve eş/dost kıyağıyla yapılan röportajlardan ibaret. yoksa ne diye kızcağızla problemim olsun ki. ki ben blog açan herkesi destekleyen biriyim. buna sosyetik isimlerde dahil. yani önüne gelen blogger oldu tepkilerini bile doğru bulmayanlardanım. ve evet kesinlikle vogue konusunda haklısın. zaten bu konuda eleştiri okum buse terim 'e değil direkt vogue 'un kendisine.

      Sil
    4. konu olanların yorum bırakması konusuna gelirsek gerçekten hepsine bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum. çok büyük incelik. çok hoşuma gidiyor. birde mail yoluyla gelenler var ki etik olarak sizlerle paylaşmam doğru olmadığından konu edemiyorum. arada anlayışlı olmayanlarda oluyor ama olsun canları sağolsun :) bugün pamuk şeker kıvamındayım sanırım :)

      Sil
  54. Buse Terim'e çok yüklenilmiyor kız elbette çalışkan buna hiç lafım yok ama bu ilgiyi görmesi için önce daha dişe dokunur birşeyler yapması tecrübe kazanması gerekiyor. Fiziğini eleştirmek yanlış zaten ben mankenim demiyor yakışanı giymeye çalışıyor. Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim twitterda bir haddini bilmez takipçisi güzellik yarışması yayınlandığı sırada bu yarışmaya sen katılmalısın yazmıştı :)
    Diğer yandan Feryal hanım her zamanki gibi zarif ve şık. Burcu Karabacak'ın spor şıklığını çok sevdim ve Aslı Şen'de herzamanki gibi çok cici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dediğin gibi. olay fizik ya da ne giydiği değil. bunu hep söylerim yine söylüyorum. bir blogger ın süper cool ya da stil ikonu olmak zorunluluğu yoktur diye. blogu ilginç kılanın her zaman içerik olduğunu savunuyorum.

      Sil
  55. Uzun paça, uzun paça deniyor ama sonuç Eda Taşpınar'ın paçasındaki toz olacaksa ben almayayım:))))

    YanıtlaSil
  56. Super ilgiden dolayı tebrik ediyorum .Bir kac gundur bende bakamadım meger ne cok kacırdıgım sey varmıs cok uzun yazmıycam herkez yazmıs zaten ben Ozge U,Demet K, Beyza A ve Emina S yi begendim genc ve fresh lookları var icim acıldı Didem A da fena degil yani bi tek kıyafete bakmıyorum sacıyla vucutlarıyla hos gozukmeleri onemli benim icin biseylere bakıp kendimde gidip kuafere soyle olsun vs dersem ornek alıcak biseyler oluyor hosuma gidiyor.Tesekkuler bunlari paylastıgın icin pelin ablacıım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy abla demeyin yahu bana :) ruh yaşım 18 ona göre :))

      Sil
  57. Uff ilk defa bir IFW'de birden çok ismi gerçekten çok beğendiğim ve inanılmaz yorgun olduğum için yorum yapmaya üşendim desem :)
    Aslı Şen, Yasemin Taciroğlu, Feryal Gülman, Beyza Aslan, Pervin Ersoy epic win'lerim. Demet Kutluay da zira öyle, hatta siyah beyaz son derece düz giyimiyle o kadar benim tarzım ki, çok beğendim.

    Yalnız yorgunluğuma rağmen özet vererek tutu shot yapıyorum: Emina Sandal'ın arkasında oturan "Bezdim gürültüden" ifadeli yaşlı amca ve yanında duran Gönül Yazar diyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dede olay hakkaten hatta ifw 'in tema karesi bile olabilir :)

      Sil
  58. Hah bir de; Eda Taşpınar'ın günden güne adeta bir Ivana Sert'e dönüşmesi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ben niye görmüyorum ki genelde senle aynıdır hep düşüncelerimiz. makyajdan ötürümü diyorsun acaba ?

      Sil
    2. Kafasındaki o hasır "şey", metalli falan bootie'ler, koyu göz makyajı, yapışık topuz, kırmızı-bordo arası tulum... Tüm bunları bir araya getirip kim bu desen, fotoyu görmesem Ivana derim :)

      Sil
  59. vallahi bekliyodum sonunda kavustum okul is kurs derken uzak kaldim biraz neyse tekrar sahalardayim :)) herkes guzle hos ama o buse terim dedigimiz moda bloggeri arkadasimiz acaba israrla neden boyle giyiniyo ? hayir terzi sökük olayina girersek burda isler degisir neyse artik kendisine celebriti blogger olma egosundan kurtulma dileklerimi iletir basari ( varsa tabi ) devamini dilerim :D

    YanıtlaSil
  60. Ya bilmiyorum bir tek ben miyim boyle dusunen de.. Feryal Gulman'in makyajlari cok kotu ya. Zaten tek bir tip makyaji var; siyah boyali falan. Cok yasli gosteriyor o kara kara boyalar. Ne biliyim biraz daha sade olabilir. Dumanli goz makyaji bu mu? Parfumeri calisani gibi. Kiyafetlerine bir sey demiyorum, zaten yuzune bakmaktan kiyafetine bakasim gelmiyor hem de modadan oyle anlamam. Ustumu kapatsin, sicaktan-soguktan korusun yeter. Fonksiyonellik disinda iiih.. Yine de arada sirada hosuma gidiyor boyle bakmak :) Kaba olduysam ozur dilerim de gercekten o makyaj yakismiyor ya.. Hani burada o kadar estetikten anlayan insan var. Ya da sorun bende, bilemedim. Ondan da daha once yazmaya cekindim.

    YanıtlaSil
  61. Ayol Demet Kutluay!! Bu kadin hic gulmuyor ya Allah kocasina sabir versin. Boyle yuzunde zorlama bir ifade. Sanki yarin olecek. Guzel gozukuyorsa uzayli gibi kaslari biraz biraz normale dondugundendir. Makyaji da cok fena bence. Allik konusunda ve goze kalem cekme konusunda calismali.

    Buse Terim'i oyuncaklariyla oynayan kucuk kiz cocuklarina benzetiyorum.

    L.K.

    YanıtlaSil
  62. Demet Kutluay bir zamanlar nasil güzel bir kadindi, su gibi.. Simdi o hallerinden eser kalmadi, zayiflik tutkusu ve estetik onu bu hale getirdi..
    Giyimine gelicek olursak, hep ayni tip giyiniyor, jean pantolon, blazer ceket gömlek hiç risk almiyor, çok sikildim artik onu böyle görmekten..
    Buse Terime laf söylemeden geçemiyecegim, çok kötü giyiniyor, modadan falan anladigi yok, sadece marka olan ve kaliteli seyler giydigi için bazilari onu moda gurusu yapti, ama yetenek yok kizcagizda.
    Son olarak bir arkadasimiz Ezgi Kiramerin IFW ye katilmadigini yazmis,ben bir kaç defileye katildi diye biliyorum..

    YanıtlaSil
  63. ÖZGE ULUSOY GERÇEKTEN BU İŞİ BİLİYORSUN ÇOK TARZ VE MASKÜLEN BİR TARZIN VAR SANA SEN MODA İKONUSUN SENİ TEK KELİMEYLE ALKIŞLIYORUM.

    YanıtlaSil
  64. emel acar'ın sıra dışı kuğu küpesine bayıldım.... hangi markanın çok merak ettim

    YanıtlaSil
  65. Ben kim şık,kim rüküş diye yazmıcağım pelin'im. Başka birşey var. Şimdi elime bir dergi geçti. Sosyetik hanımların kıyafetlerine puan veriyor. Burcu karabacak'ın ''körün gözüne parmak'' Valentino çantasına ''chanel'' dedi ya!!! Ama Aslı Şen'in deri eteğine şaakk diye Arzu Kaprol dedi ya!!! eee pess!!! Peeesss!!!

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails