17 Ekim 2012 Çarşamba

2012 IFW - Davetliler Vol.2

Bir kez daha gördüm ki davetliler defilelerden daha çok ilgi çekiyor :)


İlk olarak Eda Taşpınar 'a bakıyoruz. Beyaz kıyafetiyle kusursuz nefis bir şıklık içinde diyebilirim. Pantolon ve bluzu yanılmıyorsam Elif Cığızoğlu olmalı. Makyajında daha cesur hareket ederek kıyafetinin havasıyla harika bir bütünlük çıkarmış. İkinci kıyafeti de yakışmış. Özellikle parmakları açık gladyatör sandaletler Manolo Blahnik 'in Victoria Beckham SS2013 koleksiyonu için hazırladıklarına benziyor. Fakat siyah kıyafet Chanel Fall koleksiyonundan birebir koya edilmiş bunu da belirtmezsem olmaz :) Sadece dekolteye minik bir dantel eklenmiş o kadar. Her ne kadar beyaz kıyafeti kadar beğenmesem de kesinlikle kötü denilemez. Eda Taşpınar IFW 'ye yakıştırdığım ve görmekten memnun olduğum bir isim.
 

Arzu Sabancı çok klasssss !! Üstünde Prada 'dan nefis bir parça var.. Yelek/ceket karışımı üstün kuyruğundaki aplikeler müthiş şık. Bu ilginç parçayı binici pantolonuyla eşleştirmesi harika bir seçim olmuş. Saçı ve makyajı her zaman dört dörtlük. Sadece çizme konusunda tereddütteyim. Acaba bu leziz kombine o bir türlü kimseye yakıştıramadığımız Givenchy çizmeler daha mı iyi olurdu diye düşünmüyor değilim.


Deri pantolonuyla olduğu kombin de çok iyi. Zaten bu boy paça derileri en iyi taşıyanlardan. Keşke anketimden sonra görmeseydim. Listede olsaydı oylamalarda mutlaka değişiklik olurdu.



Beyza Aslan, Ece Doğulu ve Etel Baler. Beyza Aslan, Arzu Sabancı için giyse daha iyi olurdu dediğim Givenchy çizmelerle..Deri pantolonuyla  o kadar çok beğenmiştim ki bu kombini fazlasıyla sıradan geldi hiç memnun değilim :) Ece Doğulu hoş. Deri pantalonu altına giydiği Gucci güzellikler nefis. Etel Baler yine harika görünenlerden.  Şık görünebilmesi için Karl Lagerfeld baskılı t-shirtü yetmiş :) Saçı, makyajı ve gülüşüyle sıcacık bir Etel Baler. Oturur pozisyonda olduğu için kıyafeti hakkında fazla birşey diyemesem de havası ve güleryüzlülüğü yetiyor. Bazı insanlarda da böyle enerji oluyor işte ! Sıradışı Givenchy küpesi dikkatimden kaçtı sanıyorsanız yanılıyorsunuz :)


Beyza Aslan 'ın bu deri bluzlu kombini de çok şık. Beyaz etek, yılan derisi ayakkabılar ve zeytin yeşili çantasıyla ortaya çok hoş bir renk uyumu ve şıklık çıkartmış. Çok beğendim.


Burcu Karabacak 'ta son derece iddialı bir Emilio Pucci görüyorsunuz. Elbise tek başına olağanüstü güzellikte. Fall koleksiyonununda en beğendiklerimin başında geliyor. Ama Burcu Karabacak 'ın üstünde havasını bulmuş mu diye sorarsanız hayır derim. Vücut hatları güzel olmasına rağmen kollardaki tül detayın bol ve katlanmış halini sevmedim. Mutlaka streç gibi kolları sarmalıydı. Şu kadarcık detay bile bana ne kadar uzun yorum yaptırıyor görüyor musunuz :)


Yine Ceylan Çapa ve yine kasvetli insanı boğan bir kombin..


Deniz Akkaya 'nın üstündeki büyük olasılıkla bir Cengiz Abazoğlu. Bu sezon barok desen ve baskılar ne kadar moda biliyorsunuz. Ama barok desen üstü allı pullu aplikelerde birtek Cengiz Abazoğlu 'na has olmalı. O etek altından görünen astar olamaz değil mi ?!!


Didem Antebi IFW boyunca en fazla kombinle görülen isim oldu. Bunun anketini yapmazsam olmaz:) Bu sefer üstünde çok şeker pileli bir elbise görüyorsunuz. Bayıldım !! Müthiş yakışmış. Kahkülden vazgeçmesi iyi olmuş. Yüzünün hatları çok güzel ve bu tarz modelle çok daha hoş göründüğünü söyleyebilirim.


Belden minik pencereli turuncu elbisesi de güzel ama favorim ilk elbisesi. Ayrıca Antebi'lerin çok güzel bir çift olduklarını yazmadan da geçmek ayıp olur :) 


Emina Sandal çok demode görünüyor. Nerde o ilk postda ki ışıl ışıl görüntüsü nerde bu silah zoruyla geldim havası !


Esin Övet 'e bakınca sadece nar çiçeği rengindeki rujunu görüyorum o kadar !


Evren Kayar 'ın spor/modern çizgilerdeki kombinine bayıldımmm !! Renkler ve kesim müthiş yakışmış. Hele bu renklere saçlarını toplayıp vurucu renkte bir ruj kullanmasına hayran kaldım. Ojelerinin kırmızılığını sevmesem de total look çok başarılı !


Pınar Sabancı bana ne diyeceğimi şaşırtanlardan. Gömlek elbisesine taktığı kalın kemeri sevmedim. Sanki 90'lardan gelmiş gibi bir hava var ortada. Cildinin güzelliğine hayranlığım tam gaz devam ediyor. Ha birde sanırım saç dibini boyatmayalı epey olmuş ya da özellikle bu denli fazla bırakılmış.


Muhteşem 3'lü tarzında bir kare var elimizde. Eda Kosif, Aslı Şen ve Arzu Sabancı. Bu tarz front row görselleri daha çok hoşuma gidiyor. Eda Kosif harika görünüyor. Doğuma ne kadar var bilemiyorum çünkü gördüğüm kadarıyla göbeğini saklayabilmeyi iyi beceriyor.


Aslı Şen 'i tutabilene aşkolsun :) Üstünde pembe peplum bir bluz altına siyah kalem etek seçmiş. Benim favorim hala siyah deri etekli olanı. Bu kıyafeti de güzel ama kanım ısınmadı. İddialı deri bir etekle yapılan kombin bana IFW ruhuna daha uygun geliyor. Bu pembe kombinle fazla mı kokteyl havası fazla mı bir sosyetik hava var bilemedim ama sevemedim işte. Bir de röflelerinin tonunu iyice açmış kaş rengiyle bir uyumsuzluk oluşmuş gibi. Şahsen modern ve spor tarzdan vazgeçmesin derim. Ahh bir de o serçe parmak diyorum :) Benim de sık sık başıma gelen uyuz ötesi bir durumdur bu !! O papişlerine de minik kalpçiklerimden gönderiyorum :)


Melissa von Faber Castell 'in kıyafeti bana kurdeşen döktürebilir. Çok kasvetli, çok sıkıcı, siyahlar, deriler, çoraplar offf kurtarın beni bu işkenceden !!


Merih Turan sade pembe bir elbiseyle işi bitirmiş. Bazen ne kadaraz o kadar iyi. Loubi papişleri, takıları, saçı, makyajıyla yaşının en iyilerinden diyebilirim.


Seda Domaniç 'in kim olduğunu bilmesem sıradan alalade bir blogger derdim !


Sinem Güven beni hiçbir zaman hayal kırıklığına uğratmayanlardan. Bu tarz demi spor stili harika uyguluyor. Kendisine neyin yakışıp yakışmadığının fazlasıyla farkında.


Tuğçe Eyilik 'in kıyafetlerini gördüğümde şöyle derin bir nefes alma ihtiyacı duyuyorum !!


Yasemin Taciroğlu 'nun kıyafetlerini ve havasını çok beğendiğimi biliyorsunuz. Bu yüzden bu kombinine şaşkınlık içinde bakakaldım diyebilirim. Zeytin yeşili rengi deri pantolon üstüne gri rengi kombine etmeyi hadi bir derece anlarım ama yelek/ceketin o kadar manasız bir kesimi var ki beğenebilmem imkansız !


Feryal GülmanBurberry Prorsum etek ve baykuşlu t-shirt ile görüyorsunuz. Bootie'leri Gianvito Rossi. Keşke daha iyi kalite bir görselimiz olsaydı.


Suzan Toplusoy 'un deri yeşil bluz ve yeşil etekli kombini çok daha hoş ve klas.


Şükran Güzeliş 'in kıyafeti bana hiçbir enerji vermeyenlerden. Saçının rengini ve yüzünün hatlarını çok beğeniyorum. Ama stil konusunda Houston we have a problem! diyorum.


Ayşe Kucuroğlu kendisine çok yakışan siyah bir elbise giymiş. Saçı ve makyajı çok hoş. Chloé bootileri şahsen sevmesem de bu elbisesiyle yakıştırdım. Ama gündelik kullanımlı Prada çantası bu kıyafetiyle son derece alakasız.  
 
Ve IFW davetliler postları böylelikle sona erer ! Okurken umarım benim yazarken aldığım keyfi almışsınızdır :)




68 yorum:

  1. Aslı Şen'in minik parmağını ittirip bandın altına lama hissiyatim maksimum düzeyde, birde bluzunun üstü göğüslerine baskı yapmış sonuç mu felaket:(

    YanıtlaSil
  2. Seyhan C.17 Ekim, 2012

    nerden başlasam acaba.
    -Aslı şen ifw'yi çok ciddiye almış heralde;ne bu saten bluz,yerlerde etekler.Kuyruğundan 200 kişi geçmiştir o kalabalıkta.Belli tarz peşinde koşuyor ama başaramamış maalesef
    -Velev ki huysuzum'a katılıyorum,Eda Taşpınar'ın kafasını kes İvana Sert san.Gerçi bu son programında o kadar antipatik ki Eda,İvana'yı tercih eder oldum.O da başka gerçek.
    -Altın üçlünün ikisini beğendim.Feryal Gülman'ın ve Etel Baler'in t-shirt'leri çok havalı.Küpe ise olay.
    -Seda Domaniç'in ayakkabıları farklı.
    _Deniz Akkaya'yı 30 derecede mus çorap giymese beğenebilirdim.
    _Arzu Sabancı sezonun trendini ilk uygulayanlardan olmuş.
    Diğer isimleri konuşmaya layık bulamadım,sorry...

    YanıtlaSil
  3. Ethel Hanimin kupesine bayildim.Bir sorum olucakti.Nasil duruyor o oyle kulagin ortasinda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek küpe olarak kullanılıyor. kulak arkasında kalan kısımda büyük olduğu için sıradışı görünüyor ama kullanımı çok rahat.

      Sil
  4. Tek favorim var. Resmen ba-yıl-dıııımmmm..Kesinlikle Arzı Sabancı. bence o Givenchy çizmeleri giymemesi çok daha isabetli olmuş. O nasıl fit bir vücut, o binici pantolon nasıl mükemmel durmuş. Bir pot yok o uzun bluzuna bayıldım. Aşırı beğendim. Çok yakışmış:)

    Aslı Şen'e peplum bluz olmamış. Aslında kendisini çok beğeniyorum. Çok hoş bir bayan. Acaba fotoğrafın çekim açısından mı bilemiyorum ama peplum bluzla biraz kilolu görünmemiş mi?

    Suzan Toplusoy'un da üzerindkeiler hele ki deri bluz emanet gibi durmuş. Yani bilemiyorum o bluzun modeli mi öyle yoksa taşıyamış mı anlam veremedim:(

    Feryal Gülman'ın kıyafetini kışın Londra'da yapılan defilede aynen olduğu gibi Rosie Huntington'da giymişti diye hatırladım ama.

    YanıtlaSil
  5. Blogger times17 Ekim, 2012

    Uzun zamandir ifw volume 2 yi bekliyordum.
    Butunden cok parca begendim:Yasemin Taciroglu'nun papuclari,Etel Baler'in givenchy kupesi,Arzu Sabancı'nin Prada ceketi.
    Aslı Sen personal shopperını kovmus heralde ,eski cabaliyo ama basaramiyo tarzına geri donmus.O serce parmak ne oyle???
    Burcu Karabacak ya goz zevkimizi bozmasın ya da profesyonel yardım alsın.
    Suzan Toplusoy cok bogucu olmus.

    YanıtlaSil
  6. Pardon Rosie'nin ki baykuş detaylı kazakmış:)

    YanıtlaSil
  7. Eda Taspinar yine cok havali cok iddali. Gunluk siklik olarak en begendigim Ece Dogulu. Cok sade ve hos gorunuyor. Bu tarz organizasyonlarda abiye yada cok ozenilmis goruntuleri fazla buluyorum. Casual look gozume daha hos geliyor.

    YanıtlaSil
  8. Feryal Gülman'u begendim lakin görüntü bana hemen Burberry Prorsum fall 2012 de Kate Bosworth'un lookunu hatırlattı.. Onun harici oturuyor olmasına ragmen klasını ortaya koyan Etel Baler ve daha sonra Arzu Sabancı favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah işte yaa, aynen Kate Bosworth giymişti aynını ben de Rosie ile karıştırdım yukarıdaki yorumumda. Sağol Elif.

      Sil
  9. Eda Taşpınar beyazlar içinde rüya gibi fakat siyah olan kombinininde kendisini frapan buldum. Arzu Sabancı ilginç ve göz alıcı bir şıklık içinde. etel Baler ve Ece Doğulu yanyana çok hoşlar. Ceylan Çapa benim hoşuma gitti. Didem Anteni her zamanki gibi şeker gibi ayrıca blogunda izlediği defilerlerden derlediği postlarıvar tavsiye ederim. Melih Turan çok asil bir şıklık içinde.Ve Sinem Güven her zaman şık ve güzel bu hiç bir zaman değişmedi değişmeyecek gibide görünüyor.feryal Hanım podyumdan fırlamış gibi. Şükran Güzeliş'i çok sempatik ve doğal buldum.

    YanıtlaSil
  10. Eda Taşpınar ve Arzu Sabancı favorilerim. Onların dışında Etel Baler konusunda sizinle aynı fikirde değilim. Givenchy küpesi dışında pek beğenmedim ama sıcacık gülüşü bile yetiyor Etel hanımın :)
    Aslı Şen de bu defa olmamış diyorum üzerindekiler olduğundan kilolu göstermiş.
    Deniz Akkaya'nın da kıyafeti değil ama kumaşı tanıdık geldi.Deniz Berdan İfw benzer kumaştan bir şeyler giymişti yanılmıyorsam!

    YanıtlaSil
  11. Ece Dogulu nun stiline gore alyansini degistirmesi gerekmez mi?

    Zeynep Turan

    YanıtlaSil
  12. ETEL BALER VE AYSE KUCUROGLU SEMPATİK TAVİRLARİYLA HER ZAMAN FAVORİM.

    YanıtlaSil
  13. Pelin çok teşekkürler, harika bir post olmuş.. Beyza Aslan'ı bir önceki postunda tanımıştım. Orada değil ama bu postunda tek kelimeyle bayıldım. Deri bluzlu, beyaz etekli kombinasyona, yılan derisi ayakkabılarına bittim. Çanta seçimi biraz sıradışı, farklı bir renk seçmesi çok fresh... Kendisini takipteyim bundan sonra... Didem Antebi'nin pudra rengi elbisesi de çok güzel, çok cici...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek benim için büyük keyif :)

      Sil
  14. IFW ye kesinlikle elbise giymem. Böyle organizasyonlarda bence biraz emeği konuşturmalı. Kesinlikle 2 parçalı bişiyler tercih ederdim. Çok daha şık ve zengin duruyor.
    Deniz Akkaya ve Burcu Karabacak'ın giydiği elbiseler bence uygun değil. Biraz kokteyl biraz düğün havası onlarda da var. Özellikle Deniz Akkaya da.
    Didem Antebinin eski saçlarını daha çok seviyordum doğrusu=) Eşiyle çok hoş görünüyorlar.
    Şükran Güzeliş gibi minyon bayanlar bu derece bol pantolonlardan uzak durmalı. Daha kısa gösteriyor. Annemden bana bir tavsiye bu, haklı olduğunu görüyorum.
    Bu deri modası beni çatlatıcak, spora devam=) Beyza Aslan muhteşem görünüyor. Yasemin Taciroğlu nun pantolonu ve ayakkabıları çok şık. Üst kısmı görünce neden diye çıldırmamak elde deil. Tam gol olacakmışta olamamış gibi =)
    Eda Taşpınarın beyaz kıyafetinin altına giydiği ayakkabıları çok hoş. Siyah oje ile siyah önü açık ayakkabılar bi ayrı güzel duruyor.
    Feryal Gülman bu kombini yinelemiş. Çok iyi gerçekten.
    Kate Barsworth da baykuşlu t-shırth un kazagı ile aynı kombini Londra Fashion Week te geçen sene giymişti. Yine bayılmıştım.
    Bu kadar sanırım...

    YanıtlaSil
  15. Şükran Güzeliş ne güzel yarabbim bebek gibi, bayıldım. Deniz akkaya da zaten her zaman öyle... Ayşe kucuroğlu'na bayıldım. Feryal Gülman tam görmek istediğim gibi pırıl pırıl t-shirt'le görünce mest oldum :)

    Fakat dostum Eda Taşpınar diyorum, geçen post'ta ıvana sertleşmesi yaşıyor demiştim ya, o dudak kalemi, o makyaj.. Brrr... Tövbeler olsun o neee!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba haklısın be tuğçem. senden mi etkilendim acaba bilmiyorum ki :) gerçi ben koyu makyajı yakıştırdım kendisine ama sade haliyle çok daha özgündü bak bunda hem fikiriz :)

      Sil
  16. pelin sen benim herşeyimsin pelin sen bizim herşeyimizsin___________diye tezauratlar uzar giderr harika olmuşş emegıne ellerine sağlık pelinimm________biliyosun eda benim favorilerimden harika gözüküyor bayıldım____ etal bayer in Karl Lagerfeld baskılı t-shirtü ne bittim hemen bende almak istiyorum nerden oldugunu biliyomusun?__ceylan çapa hoş kızldır neden bu kadar özensiz bu aralar anlamış değilim____ece dogulu ve didem antebi çok asıl duruyorlar___sinem güven gibi olması çok isim var bence çünkü kendisi spor şıklık içinde çok güzel gözüküyor______aslı şen ne yapmış giydikleri onu şişman göstermiş bu kadar hoş ve güzel bir bayana hiç yakışmamış şaşırdım doğrusu________deniz akkaya güzelsin tamam özelsinde o kalın opaklar ne canım benimm__________ayşe kurucuoğlu harika ya çanta kötü ok ama olsun kendi farklı ve güzel bence_______feryal gülmanda her zamanki gibi asalett tanrıçası___________

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğbade yine mest eden bir yorum harikasın seda sayanvari tarzda öpücüklerimi gönderiyorum sana :)) etel baler 'in t-shirtü eleven paris 'den olmalı.

      Sil
  17. eda taşpınarın beyaz kıyafetini çok beğendim. siyah olanda biraz irice görünüyor sanki. arzu sabancı da muhteşem görünüyor. didem antebinin pileli elbiseside çok hoş. en beğendiklerim bunlar ama geneli hoş geldi birkaç istisna hariç. özellikle esin övet. esin övet hakkında çok yazasım var ya biri iki laf edeyim sadece. bu kadının her köşe yazısını okuyorum. sevdiğimden beğendiğimden değil. hani bazı isimler var sevmezsiniz ama izlemeye bayılırsınız esin övet te öyle benim için. her gece iki üç mekan gezen hatunun, kadın olsun erkek olsun herkesin her hareketine şaşırmasına, "ne insanlar var inanamıyorum", "anlayamıyorum bu insanları" gibi kelamlar ederek kendisnin, ahlak abidesi insan ötesi abidesi, 4*4 lük insan hatun imajı çizmesine HASTAYIMMMM!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya nokta atışı yapmışın yine. esin övet hakkındaki düşüncemiz tamamiyle aynı.zaten tüm yazıları eş/dost kıyağıyla dolu. ben okumuyorum artık.

      Sil
    2. ben de esin övet ile bir defa aynı ortamda bulunmuş (klup ortamı) ve kendisi hakkında "ne insanlar var inanamıyorum" diye düşünmüştüm

      Sil
  18. Benim anlamadigim. IFW de insanlarin kendi defileye gidecek gibi gelmeleri. Bu konuda ilk takintim. Asli Sen. Gecen seferki el belde durusuda dahil Tum giysilerini abartili buldum. Arzu Sabancida siyah ceket cok iddali ve tayt pantolon onu kismi kapanmadan giyilince hic sevmiyorum. Deri pantolonlu kombini ortama uysada pantolonun onunde yine potlluk var. Eda Taspinar tam kendi gibi giyiniyor derken ne oldu? Ben Didem Antebide cok ozendigi halde sempatik buluyorum. Beyza Aslanda hos. Favorim. Feryal Gulman her zaman tek gecerim. Ethel Balerde tam ortama gore giyinmis. Su Burcu Karabacak hic konmasa olmazmi? Ceylan Capada tum guzelligini giysilerle katlediyor. Merih Turanin rengini sevdim.
    Ellerine Saglik. Mina.

    YanıtlaSil
  19. Benim şahsen defileler hiç ilgimi çekmiyor. Davetliler de en azından beğendiğim, tanıdığım parçalar ve şıklıklar yakalıyoruz...
    Eda Taşpınar ile başlarsak beyaz kombini hiç benim tarzım olmasa da kesinlikle şık. Makyajı bence de hoş olmuş.
    İkinci Chanel "Esinlenmesi" kombinine gelirsek güzel, ilginç olmuş. Bir tek makyajdan hoşlanmadım ben. Ama bu "Esinlenme" olayından dolayı ben şık diyemem. Bir de bu olay hakkında Pazar günü gazete de bir şeyler vardı. Kabul etmiş ve kendisince sorun görmediğini söylemiş, tabii kabul etmesi takdire şayan.

    Arzu Sabancı'ya gelirsek çok şık ve havalı olmuş! Binici panyolonu harika! Ben bir tek bottan emin değilim ama kötü demiyorum. Ama Givenchy'ler de Prada ile gitmeyebilirdi belki?.. Ha bir de ben o Serpenti'leri sevemedim gitti...
    Deri pantolonlu kombine Ba-Yıl-Dım! Ceketine, geçen sezon Prada küpelerine ve Bottege Veneta'sına ise kalpleeer :)

    Ben Beyza Aslan'ın bu Givenchy'li kombinini çok beğendim. Sade ama etkili! Bileklilker harika!
    Ece Doğulu çok hoş! Saç modeline bayıldım ben bir de burnuna hehehe :)
    Etel Baler'i bu sefer beğenemedim. Ayakkabılar olmamış. Ama Karl t-shirtü çok tatlı :)
    Beyza Aslanın ikinci kombininde kolyesi dışında çok hoş. Kalem etek + VB çantası nasıl beğenmem ki?? :)

    Burcu Karabacak'ın Puccisi fena durmamış ama tam anlamıyla hakkını verememiş. Louboutin'latı hiç gitmemiş.

    Ceylan Çapa'nın ayakkabıları diyorum. Iyy diyorum ve susuyorum.

    Deniz Akkaya çirkin bir elbise ile tamamen rüküş.

    Didem Antebi'yi çok beğendim, çok tatlı! Ama Çanta işi karışmış bir şeyler olmuş... Yanındaki kızda kendi çantası ama Pembe Python Chanel de onunmuş gibi duruyor... Anlamadım. Buna mı takılır insan şimd? :D
    Turunculu Charlotte Olympialı kombini de çok güzelmi ama pembeli olan derim kesinlikle :)

    Emina Sandal tek kelime kötü.

    Evren Kayar başarılı.

    Pınat Sabacı demode.

    Aslı Şen hakkında ben de @Blogger Times gibi düşünüyorum. Stylistini kovmuş herhalde anında alaturkaya dönmüş. Ayakkabılar çok saçma kaçmış. Sonra o Chanel??!! Kıyafeti de çok Kokteyl olmuş bence.

    Güzelim Faber Castel sülalesinden Melissa ise olmamış.

    Merih Turan çok hoş olmuş. Bir tek küpeler olmasaymış keşke :)

    Seda Domaniç çok sönük malesef ki :/ Ama diğer karelerde bir Türk daveti havası varken onun karesinde bir Yabancı moda haftası havası sezdim ben :) Yani arka plan doğal ışık falan :)

    Feryal Gülman'I ben pek bir beğendim ama Burberry'ler tam olarak Kate Bosworth'dan direk alınmış hani...

    Ayşe Kucurğolu konusnda da tamamen katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazılhancım evet okudum o yazıyı kabul etmesinde sorun yok zaten. sorun tüm bu esinlenmelere "kendi tasarımım" demesi. benim tüm takıntım bu noktada. yoksa istediğine istediğini yaptırır kime ne. satış yapmıyorum ki demekle olmuyor açık açık esinlendim üstünde 2-3 değişiklik yapıp kendimce şu tasarımcının şu tasarımını yorumladım dese daha şık olmaz mı?

      Sil
  20. Didem antebinin pudra rengi elbisesi çok güzel pek cici olmuş ayrıca eşiyle çok yakisiyorlar

    YanıtlaSil
  21. beyza aslanın mor deri pantolonu ve krem deri bluzuna bayıldım amrkalarını öğrenebilirmiyim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki bilmiyorum. belki bilen bir arkadaşımız yardımcı olur.

      Sil
  22. Aslı sen'i cok sevdiğim icin ona daha cok kızdım bu pembeli haliyle, biz yuvarlak hatlı bayanlara modern kesim giysiler ve renkler diyorum ve susuyorum diğer taraftan Feryal hanım beni hayal kırıklıgına ugratıyor sanki giyinip kusanmaktan kombin yapmaktan eskisi gibi zevk almıyor gibi resimlerde eski ışıltısı yok podyum tarzı üstüne alıp değiştirmeden aynı şekilde giyiyor :( Deniz Akkaya ise belli ki yakın dostu Cengiz beyi kırmamak için onun koleksiyonundan bir parçayı zorlaya zorlaya defile giysisi haline getirmiş, getirmiş ama 30 derece de mus çorap konusunda yukarıdaki arkadaşa bende katılıyorum ııh ıhh olmamış. En beğendiğim isim Arzu Sabancı oldu, Bir de dip not yeminle deri pantalondan tayttan soğudum. Kapıda kızılay dağıtmış gibi herkes mi sivri burun pabuc deri tayt kombini yapar biraz yaratıcılık yahu
    eline sağlık pelin baya baya güzel bir post yapmıssın yine
    Bilun

    YanıtlaSil
  23. Pelincim,Etel Baler,Didem Antebi Yasemin Taciroglu ve Feryal Gulman harici hepsi felaket.Aslı Sen bu sefer hayal kırıklıgı yarattı bende.

    YanıtlaSil
  24. Biri Etel Bayer in kupesinin nasil kulagin tam ortasinda durdugunu aciklar mi lutfen? Bu hatun da hep orijinal farkli seyler buluyup orta yerimden catlatiyooo beni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selin küpenin arka tarafı yani kulak arkasında kalan bölümüde önü kadar uzun olunca bu şekilde görülüyor.kulağa taktıktan sonra arkada kalan bölümüde küpeye geçiriyorsun olay bu :)

      Sil
  25. Gonlume Gore17 Ekim, 2012

    Bende abarti gidilmesinden cok kokteyle gidiyomus gibi gidilmesine karsiyim fashion week iste adi ustune biraz modayi takip etmek biraz stylish olmak lazim bu yuzden abarti olsada kirmizi tulum ve sapkali kombine gore Eda Taspinari daha hos buldum ozellikle beyaz tulumlu haliyle bu ortama yakismis ve orda olmasidan bende memnun oldum,Asli Sen I deri etekli halinde cok abarti bulmustum ozellikle pozu fazla gelmisti fakat bu goruntusunden sonra meger orda ne kadar hos ne kadar guzelmis diyo insan.Burda ordan daha kilolu durmus ve tam kokteyllik alaturka olmus begenmedim.Ceylan C ve Burcu K ve Deniz Akkayada hic begenmediklerim.En begendigim Arzu Sabanci oldu bayildim bende yelegine Feryal G de cok hos valla ikiside genclere tas cikarmislar,Beyza Aslan i da begendim ozellikle 2.kombindeki yesil Victoria Beckham yilan derisi canta super,Yasemin T nin yelegi Martin Margiela ben yelegi begendim sahsen fakat o renklerle ve combine olmamis.Postun en kotusu Tugce E ve Ayse K canta diyorum ve bitiriyim artik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönlüme göre martin m. ceket benim asla beğenemiyeceğim kadar fütüristik bir tasarım. ceket dediğin ceket gibi olacak başka yolu yok !! :)

      Sil
  26. Etel Baler gercekten cool gozukuyor.Ece Dogulu ile yanyana cok tatli olmuslar.

    YanıtlaSil
  27. Ben de Feryal Gulman'in bu sezonki kiyafet ve kombin secimlerinde gecen seneki heyecan ve yaraticiligi goremiyorum, her seferinde Aaaaa diye hayal kirikligi. Kate bosworth'a gormedik mi biz bunu simdi? Biraz da resimlerde eskisine gore cani sikkin duruyor ne yalan soyleyeyim.

    Ceylan capa en azindan modern birseyler giyip kezban model sac yapmamis. biz neler gorduk. :) tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  28. Didem Antebi yine ışıldıyor. Etel Baler'i de çok beğendim.

    Aslı Şen bu kıyafetle LCD geniş ekrandaymış gibi duruyor. Serçe parmağı dayanamamış, ben bari kaçayım bu kareden demiş ama yakalanmış !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o serçe parmaktan bende de bir adet var. napsam estetik mi yapsam acaba çok bela oluyorlar başıma :)

      Sil
  29. Eda Taspinara bayilan biri olarak sunu söylemeliyim ki yaptigi seyi etik ve dogru bulmuyorum.. Onun kendi tarzi, yaraticiligi ona yeterde artar halbuki, neden böyle seyler yapmaya gerek duyuyor acaba..
    Ayrica Eda son zamanlarda çok agir makyaj yapiyor, eski dogal halini (az makyajli, ojesiz) daha çok begeniyordum.
    Arzu Sabanci nin ilk kombinini sevmedim, fazla futuristik ama ikincisi nefis..
    Benim için bu postun en siki ve defileye en uygun giyineni Ece Dogulu, çok begendim..
    Ceylan çapa her zamnki rüküslügünde..
    Esin Övet acilen botoxu birakmali, yüzü taninmayacak halde!
    Ayse Kucuroglu'nun elbisesine ve bootilerine bayildim, çantasi pek alakasiz olmus.
    Sinem Güveni begenmedim, çok siradan giyiniyor bence..
    Seda Domaniç, her zaman söyledigim gibi konumuna uygun giyinemiyor.
    Asli Senin kiyafeti hem abartili hemede kendisini sisman göstermis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lara eda taşpınar 'ın son derece pahalı tasarımları birebir kopyalayıp giydiği için orjinalini alanların aldıklarını geri verdiği uzun zamandır kulağıma geliyor. doğal olarak kimse orjinaliyle görülmek istemiyor. haklılar da kim suçlayabilir ki.

      Sil
    2. Eda bir röportajinda 'evet büyük markalardan esinleniyorum modifye ediyorum ama sonunçta onlari satmiyorum, kendim giyiyorum' diye savunmus kendini.. Bence o tasarimcilarin emegine buyuk saygizlik ve Edaya kesinlikle yakistiramadim bunu.

      Sil
    3. ben bu esinliyorum dediği röportajı görmemişim. tv programında da balmain iğneli cekete, dans şovunda d2squared elbiseye hep kendi tasarımım dedi. yavaş yavaş doğruyu söyleme gereği duyuyorsa ne ala. ben aslında modifiye edip giymesini yanlış bulmuyorum. o kadar manasız büyük paralara satılıyor ki bazı parçalar beğendiysen kendi imkanlarınla dikip giyilmesine karşı değilim. ama tabi işin en önemli tarafı böyle kopyacılıkla bir moda ikonumuzun olmuş olması. bunda bile özgün olmayı beceremiyoruz ya daha ne diyim.

      Sil
  30. Favorim Etel Baler.Ortama uygun,abartisiz,sempatik...

    YanıtlaSil
  31. Red Carpet18 Ekim, 2012

    Her zaman modayı, defileleri,moda dergilerini ve blogları seven ve takip eden biri olarak bende Seda Domanic i hic pozisyonuna uygun bi tarzda olmadıgını dusunuyorum biraz daha kreativ olmalı :(Front row goruntuleri benimde hep hosuma gitmistir ve takip ederim kendi front row goruntusu birincilerimi seciyorum tarz ve yakısma olarak Etel B,Ece D ve Beyza A bi uyum icindeler guzel gozukmusler.Bide Emina Sandalın o pantalonun altına giydigi tonuna yakın botlara taktım cok kotu durmus guzelim kız hayret bisey!

    YanıtlaSil
  32. Benim favorim Didem Antebi. Nedense o kadını çok sempatik buluyorum. Bu nedenle ne giyse yakıstırıyorum :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  33. Arzu Sabancı muhtesem gözüküyor. Seda Domanic ve Vogue yanyana hiç yakışmıyor. Feryal Gülman'ı kim giydiriyorsa zaten yurt dışındaki ünlüleri taklitte. Etel Baler her zamanki gibi çok şık. Didem Antebi kendini IFW ye adamış,hergün ordaydı ama saçı başı çok fena,biraz daha özen göstermeliydi. Kocası da defilelere en az kendi kadar ilgiydi,bravo. Emina Sandal çok alaturka olmuş. Esin Övet'i konuşmaya gerek yok. Aslı şen napsa olmuyor. Ceylan Çapa stil çabalarında,ha gayret olcak.
    Sevgiler, Esra.

    YanıtlaSil
  34. Eda Taşpınar ve yamuk çizilmiş 3 cm lik dudak kalemi.. çok acıklı..

    YanıtlaSil
  35. _ Nerede eski natürel Eda Taşpınar, nerede bu assolist Eda T.!

    _ Aslı Şen ne yapsa olmaz çünkü ruhunda yok, herşey zorlama

    - Ayşe Kucuroğlu'nun tam da bu alakasızlıklarına bayılıyorum!

    _ Feryal Gülman o t-shirtü Burberry olmasa hayatta giymezdi, ömründe o tarz bir t-shirt mü giymiş sanki!

    _ Emina Sandal kendini, paçalarını ve botlarını kaybetmiş, yardım edin!

    Gücüm kalmadı diğerlerine, benden bu kadar!

    YanıtlaSil
  36. Ayşe Kucuroğlunu tek geçerim.Ne güzel kadın ya.Şeflerin düellosu adlı programda da müthiş güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  37. Favorim

    1.Etel Baler
    2.Feryal Gulman

    Bir de feciler var: 1. Asli Sen (cok ozenmis)
    2.Burcu Karabacak (herzaman rukus)
    3.Tugce Eyilik (cok ciplak)
    4. Melisa kontes (cok bogucu)

    YanıtlaSil
  38. Eda Taşpınar dudak kalemiyle boyanıp kendini tepeden çeken Ayşe Deniz isimli kadın ve dudak kalemiyle gezegeze bu hale geldi heralde ikiside gerçekten içler acısı haldeler entel çevreleri bile kurtaramaz artık onları

    YanıtlaSil
  39. Hanımlar ne dikkatlisiniz yahu:) Vallahi yorumları okuyunca Aslı Şen'in parmağı dikkatimi çekti. Sizden korkulur:) Hiçbir şey kaçmıyor. Sanırım Aslı hanımın ayakkabısı gibi ayakkabılara daha ince ayaklar lazım. Hafif etli olunca bant çeperi dar olunca böyle fırlıyor bu parmaklar heralde:)

    YanıtlaSil
  40. eda taşpınar'a makyaj çok yakışmış. arzu sabancı hakikaten çok şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda Taspinar'a belli olmayan makyaj daha cok gidiyor. Ay zaten kimse artik oyle gezmek istemiyor ki. Kendisine hayalet makyaj tam oluyor.

      Sil
  41. Aslı Şen çok güzel kadın ama nedense birçok parça üzerinde eğreti duruyor. Bir şeyler eksik ama ne çözemedim:( Çok nadir kıyafetleri süper taşıdığını gördük( senin yazdıklarından takip ettiklerim kadarıyla Pelin'ciğim) Yok yani bu pembe peplum bluzla mahvetmiş kendisini. Ya kilo almış, ya fotoğrafın çekim açısı veya bu kombin ona hiç ama hiç olmamış.

    En beğendiğim isim Arzu Sabancı oldu.Beyza Aslan'ı ben hiç beğenmedim.Etek onda güzel durmamış. Etek beyaz bluz vizon rengi yok bana göre olamamış. Deniz Akkaya ne yapmış öyle? O kalın çorapları giymeseydi inan daha güzel olacaktı. Feryal Gülman'ı ben de enerjisi bitmiş, yorgun gördüm. Ama ona ne giyse yakışır. Bu kadar yoruldum daha fazla yazamayacağım:-) Eline sağlık Pelin'ciğim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  42. Evet tabii ki büyük saygısızlık, en karşı olduğum şey. Ama herkesin gözü önündeki birisinden en azından artık "Kendi tasarımım" lafındansa esinlendim demesini tercih ederim. Ama inşallah yakında tamamen bırakıcağız bu işleri :) Ama dediğim gibi yine de bir gelişme bence, ve her gelişme takdiri hakkeder :)

    YanıtlaSil
  43. sinem güven zorlamadan hem rahat hem sik nasil olunuru harika göstermis. ceylan capa yasinin ve güzelliginin kiymetini bilmiyor!!! ah deniz akkaya vah deniz akkaya, bu kare 2012 den olamaz!

    bu arada ellerin dert görmesin, almanya dan da oralari takip etmemi sagladigin icin ayrica tsk.
    sevgiler Kader

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel benim de amacım bu zaten çok teşekkürler :)

      Sil
  44. elinize ve yorumlarınıza sağlık

    esra betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de güzel yorumun için sana teşekkür ederim :)

      Sil
  45. Favorim Arzu Sabanci. Muthis guZellikte bir kadin. Kendisini google da aradim, eskisine gore cok daha guzellesmis. Saclari, teni, kaslari cok ayri bir hava gelmis. Kendisinin yasi kac acaba, cok merak ediyorum.
    Bu arada binici pantalonu bir harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arzu sabancı genç daha 40'larında olmalı. gerçekten de çok güzel bir kadın ben de hayranıyım :)

      Sil
  46. Eda Taspinar hayalet makyaja geri donsun, eski havasina tekrar burunsun diyorum!!!!

    YanıtlaSil
  47. Kadriye Korkmaz18 Ekim, 2012

    Ayse Kucuroglunun teninin beyazligi muthis. Saclar ve kaslar harika. Elbisesi cok hos. Ama o canta herkesi oldugu gibi beni de benden aldi.
    Buarada maillarini hic check etmiyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye anlamadım benden mi bahsediyorsun ? maillerimi kontrol ederim de ondan soruyorum :)

      Sil
  48. Sitenizi yazargider oalrak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails