8 Ekim 2012 Pazartesi

Konuşmaya Değer Çanta ve Ayakkabılar !!

Biliyorsunuz ki çantalarda Chanel ve Hermes dışında farklı markaların yeni modellerinin kullanıldığını görmek hoşuma gidiyor. Son günlerde bu konuda radarıma takılanlar ise ;


 
Özlem Önal 'ı eminim ki sadece ben özlemedim. Oldum olası ortalıklarda fazla görünmez ama son zamanlarda işin dozunu iyice kaçırdı. Ya çok özel ve basına kapalı davetlere katılıyor ya da zamanının çoğunu yurt dışında geçiriyor. Gerçi okuyucularımdan gelen anonim fotoğraflarda dillere destan eski güzelliğini ve şıklığını göremesem de yine de kalbimde özel bir yere sahiptir. Spor çıkışı çekilmiş görsellerde vücudunun nasıl da nefis bir fitlikte olduğunu görüyorsunuz. Yüzünü kapatmış belki de iyi etmiş. Çünkü gördüğüm kadarıyla estetik olayını ciddi bir şekilde abartmış. O yüzden böyle görmek iyi olmuş dersem inanın abartmam. Elinde ise Celine 'in kanvas Phantom çantasını görüyorsunuz. Böylesi markaların spora giderken kullanılmasını doğru bulmayanlarınız olabilir ama gerek kumaşı gerek rengi gerekse formuyla gayet kullanılabilir ölçülerde diyebilirim. Beğendim.




Begüm Şen 'in baştan aşağı look 'una bayıldım. Son derece enerjik, spor ve aynı zamanda modern bir tarz yakalamış. Çantası Louis Vuitton, ayakkabıları Isabel Marant. İkisi de 2012 sonbahar-kış koleksiyonundan. Siyah deri ceketi ve siyah eteğiyle harmanladığı aksesuarlar bir arada harika görünüyor. Buna hafif topladığı saçları ve kırmızı rujunu da eklersek son trendleri güzel taşımayı başarmış diyebilirim.



Feryal Gülman tote modellerde Hermes dışında sadece bir markayı kullanıyor o da Victoria Beckham. Yine elinde Victoria Beckham 'ın kızına ithaf ettiği Harper modeli görüyorsunuz. Bu çantayı giydiği Stella McCartney elbisesiyle yakıştırmadım ama tek başına süper bir seçim.



Etel Baler 'in çantası Hermes ama ayakkabıları Charlotte Olympia 'nın son Dolly modeli. Bilekte fırfır kumaş eklentiyi sevip sevmeme arasındayım. Kıyafeti renk açısından çok başarılı ama fularını bu denli tüm kıyafetini örtücek şekilde kullanmasını sevmiyorum.



Demet Sabancı Çetindoğan  'ı ise Prada 'nın pek popüler Borsa Cerniera modeliyle görüyorsunuz. Kıyafeti için birşey demek istemiyorum. Ama çanta tek başına çok cici.




Gül Gölge Saygı da başarılı bir kombine imza atanlardan. Bu sezon her kumaştan tiril tiril gömlekler çok moda. Gül Saygı 'nın yaptığı gibi özellikle kalem etekler üstünde kullanıldığını daha çoook göreceğiz. Nefis gömleği Elie Saab imzalı. Eteği Jil Sander 'dan. Bu sıcak havalarda siyah çoraba pek anlam veremedim ama şayet şıklık konuşursak son derece başarılı diyorum. Yeni saç rengini gün geçtikçe daha da beğeniyorum. Müthiş güzellikteki siyah bootie leri Louis Vuitton 'dan. Portföyü Chloé 'nin Sally modeli ve her kombinle rahatlıkla uyabilecek bir forma sahip.




Son olarak Tuğba Coşkun ve Şeyma Coşkun kardeşler. İkisi bir arada ilginç bir kare çıkarmış. Şeyma Coşkun son dönemde ünlüleri kazuret gibi zayıflatmasıyla ciddi bir şöhret sahibi oldu. Zaten oturuşundan havasından belli :) Givenchy 'nin "it" çizmeleri ortaya koymak istediği seksapelliğe güzel bir şekilde hizmet etmiş. Kısacık payet şort/etek ve Pamela Anderson saçlarıyla sosyetik isimlere haddinizi bilin der gibi :) Bir de şu sarı saçlara koyu renk kaş kullanmamayı öğrensek ne iyi olacak !! Bakalım bu Givenchy çizmeleri daha kimlerde göreceğiz. Ben hala ayılıp bayıldığım bir kullanış göremedim ama ümitliyim. Tuğba Coşkun 'un püsküllü botları ise Isabel Marant. Hangi kardeş daha iyi diye sorarsanız Tuğba Coşkun derim. En azından botlarının petrol yeşili rengini çok beğendim.

73 yorum:

  1. tuğba-şeyma kardeşler çok komikler...

    YanıtlaSil
  2. Ben Gul Saygi'nin kolye ve kupelerine bayildim

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  3. Gül Saygı'nın yeni saçlarını çok begeniyorum ben. Ama Begüm Şen'in de saç renginde değişiklikler var gibi ya da fotograftan oyle bilemedim ama onu da çok begendim.

    YanıtlaSil
  4. Tuğba Coşkun nasıl desem, Amerikalı kasaba kızlarını andırmıyor mu? (İyi anlamda değil ama) Çok redneck gördüm kendisini.

    YanıtlaSil
  5. Tuğba-Şeyda kardeşler,bizimde paramız varrr, bizde modayı takip ederizz,bizde sarışınız der gibiler. Çok komik ve iğreti duruyolar bence,hiççç olmamış. Begüm Ş. çok hoş

    elif

    YanıtlaSil
  6. Canta kanvas kumastan oldugu icin beni hic rahatsiz etmedi, bence cok guzel tasimis. B.Sen'in look'unu sizin aksinize ben hic begenmedim, cantasini tasiyisi ve ayakkabilari cok basarisiz. E. Baler'de bir olmamislik var, her sey cok goz yorucu. G.G. Saygi tek kelimeyle muhtesem! S. Coskun icin yaptiginiz "pamela" yorumuna hala guluyorum. Cok guzel bir post olmus, elinize saglik

    YanıtlaSil
  7. Feryal Gülmanın elbiessini merak ettim. Demet Sabancı ya söyleyecek birşey bulamıyorum. Bir insan lüks giyim kuşamın patroniçesi olsun ve her daim kötü giyinsin. Pelin Hanımcım yorumların nasıl yerli yerinde nasıll!! Sema

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feryal gülman 'ın elbisesini yazarken belirtmeyi unutmuşum. stella mccartney marka

      Sil
  8. Ben bu stella mccartney topuklulari oldukça kaba bulanlardanim, b.sen ayakkabısı dısında cok hos olmuş.arzu Sabancı da hostu bu davette. Charlotteler bence pek fena cici desen diil feminen desen diil çirkin!
    Ben pek taşlı tusli seyleri sevmiyorum fakat doğru bir kombinle orada çanta patlatilabilidi kahve ruhanini aldım gayet başarılı:)
    Gül gölge şahane sade sık feminen on numara!
    Kardesler birbirinden fena artık sarı saca bu denli bronz ya da otobronz hiç gitmiyor s.c sclAr düz fonlenip toplansa Rum yerine guzerl bir dudak kaldmıyor nude olsa küçük suratı boyle kaybolmazdi surette Yalçın gibi olmuş sevmedim,Tuğba coşkun daha iyice...s.c isibde cok başarılı tebrikler ama hadiseye o kdr zayıflık yakışmadı ki e yakisiyorki gaziler gibi olmak ??
    özlemin çantası cookk basariliinve kullanışlı!;)
    Hande t.

    YanıtlaSil
  9. Gul Saygi nin bilekligine, begum sen in deri ceketine, feryal gulman in elbisesine bayıldımm..

    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Gul Saygi para ve zevkin dogru orantili olabilecegini gosteriyor ve de icimi rahatlatiyor :)
    Sevgiler
    Ns

    YanıtlaSil
  11. hergün özlem önal haberi yapsan bıkmam valla. sosyeteye gelmiş geçmiş en güzel hatun bence bu kadındır. birde nazire dedeman. ondaki asalet ondaki o güzellik o kırlaşmış saçların verdiği zerfet hoşluk kimsede yok. asil ve güzel yaşı almış bir hatun denilince aklıma ilk nazire dedeman gelir.
    feryal gülmanın çantası çok hoşuma gitti. cicili bicili kıyafetlerin yanında evrak çantası gibi çantalar çok hoş gelmeye başladı bana. farklı bir hava katıyor.
    gül gölge nin bootilerine bayıldım.
    tuğba çoşkunun kardeşi mesleğinden dolayı iyi beslenen ve sürekli spor yapan biri. ama sanırım geceleri içindeki petek inçöz hortluyor. bu tür yaşam tarzı olan birinin saçının başının böyle olması ilginç geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya koptum yine :) petek diçöz benzetmesi cuk oturmuş :)

      Sil
  12. tugba ve seyda kardesleri yine boyle yapma sarisin iki kardes vardi onlara benzettim ama bunlar paralilari..bu seyda hnm vergi veriyor mu merak ediyorum.bnce kotuler..olmayinca olmuyor.

    reyhan

    YanıtlaSil
  13. postunuza bayildim.etel baler i cok sempatik buluyorum. g g s ya bayildim.bence trendleri en guzel yorumlayan isim.b s abartili olmus.kiz kardesler tam br rezalet,parayla nasil rezil olunura ornek.
    l from london
    Dilek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) rezalet demiyelim de benim zevkime ters diyelim çok daha iyi olur. sonuçta o tarzı da beğenen ve fazlasıyla uygulayan var. :)

      Sil
  14. Begum Sen'in ve Etel Balerin ayakkabilarini hic begenmedim malesef.
    Gul Golge'nin sac rengi sarisin halinden kat be kat iyi boyle, ama etek boyunu fazlasi ile uzun buldum. bel ve asagisi goruntu rahibe gibi olmus :)
    Sabanci'nin prada cantasini da vitrinlik buldum, elde cok guzel durmamis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet nihan aynısını düşünüyorum. prada çanta kesinlikle kullanımlık değil vitrinlik. çok doğru bir tespit :)

      Sil
  15. ETEL BALER'IN VE GUL GOLGE'NIN AYAKKABILARINA BITTIM.BUTUNUYLE COK HOS GOZUKUYORLAR.
    F.G STELLA MCCARTNEY ELBISEYI GIYMEKTE GECIKMEMIS.

    YanıtlaSil
  16. Yurtdisinda yasayan biri olarak Hermes cantalari hala cok sik buluyorum,cunku cok prestijliler,ulasilmasi zor hala.Sezonluk cantalardansa hermes'leri ozellikle kelly'i tercih ederim.Sezonluk cantalari sezonu gectikten sonra ucte bir fiyatina 2. Elde bulabilirsiniz ama Hermes'ler ikinci eli yenisinden pahalli.Demek ki arada bir fark var.
    Charlotte Olympia Paris'te sold out ,zaten cok sayili yerlerde var.Dolayisiyla Ethel Baler'i kutluyorum.Cok da hos bir model bence.
    Isabel Marant botlar da sold out 'lar arasinda .Tuba Coskun'a yakismis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrudur prestij ve kullanım süresi, zamansızlığı adına hermes chanel hala en top 2 markadır. ama ülkemde her santimetre kareye en az 10 hermes çantanın düştüğünü düşünürsek artık gözlerim daha farklı markaları arıyor.

      Sil
  17. Seyhan C.08 Ekim, 2012

    Begum Hanimin cantasini hic ama hic begenmedim.Hala LV takilmasina anlam veremedim.
    Prada cantayi rock chic bir kiyafetle dusunebiliyorum ama tayyor ile degil.
    Etel hanimin goruntusunu begendim.
    Seyma hanim en it parcalardan birini almis ama bu botlar sadece moda cekimlerinde kullanilabilir nitelikte sadece.

    YanıtlaSil
  18. Givenchy çizme favorim bugünlerde..

    Sibel

    YanıtlaSil
  19. Seyma ve Tugba Coskun kardesler beni bitirdi, hele Pamela benzetmesine cok güldüm. Elinize saglik Pelin hanim! Tugba haninmin o yamuk gülüsüne bir anlam veremedim. Nasil bir gülmektir veya gülümsemektir o ? veya gülmemek mi desem acaba? Begum Sen ve Etel baleri busefer begenmedim, normale herikiside siklik anlamindan en üstlerdeydi, fakat bu secimler benim fazlaca gözümü yordu. Feryal Gülman Stella elbiseyi almakta gecikmemis, cok hos olmus ama VB cantasini begenmedim. Gül Gölge Saygi muhtesem, hele o sac rengine ba-yil-dim!

    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
  20. Bence de Etel B. ve Begum S.siklik konusunda en bilincli ve idaali isimler
    Onlar yapiyorlarsa bir bildikleri vardir.

    YanıtlaSil
  21. Özlem Önal spora giderken canvas bir Celine phantom mı taşıyor? Harika! Demek ki modadan ödün vermeden de spora gidilebilirmiş :)
    Begüm Şen'in saç şekli çok yakışmış, Cartier Juste un Clou çok zarif. LV'ınana bayıldım!! LV bu sezon ya çok iğrenç ya çok güzel çıkarıyor ortası yok. Genel olarak hoş da olsa ben o Marantları çok alakasız buldum, beğenmedim.
    Feryal Gülman'ın Harper'ı harika! Ama kıyafetleri de bir o kadar güzel McCartneysi Zanottileri çok hoş!
    Etel Baler'in Dolylerini ben beğenmedim. Ama çirkin de değiller. Onun dışında fuları gereksiz kocaman senin de dediğin gibi.
    Demet Sabancı Çetindoğan'ın Pradası çoook güzel! Ama takımı için aynısını söyleyemem.
    Gül Gölge Saygı'ya tek kelime Bayıldım!!! Harika olmuş tam benlik! Kalem etek zaten favori etek formum gömlek de harika!! Chloe'si çok tatlı, hoş... O LV bootieler harika!!!! Onların kahverengisi de harika!!! Bu kombinle harika olmuuş!!! Kalan ayakkabılar pek hoş olmasa da bu iki bootie harika! GGS'nın sarı saçlarını da severdim ama bu saçları ayrı bir yakışmış! Mükemmel olmuş!!

    YanıtlaSil
  22. Dogruyu soyle,ek gerekirse hem seyda hemde tugba fizik olarak super gozukuyolar dedigin gibi seydanin kasi sacla koyu kalmis ve arabesk bir ifade vermis ,her zaman begenmesemde tugba coskun bu postun en sik ismi..gercekten cizmelerin rangi harika genel olarak tum kombinasyonu cok iyi diyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tugba Coskun gercekten en shik isim mi? Okudugumda hayrete dustum; acaba yakin arkadasi yada ailesinin bir uyesi midir diye merak ettim acikcasi. Felaket bir pozdalar her iki kardes de.

      Sil
    2. benim için en şıkı olmasa da en fit görünen şeyma coşkun 'dur. keşke müşterilerini de kendisi gibi yapabilse :)

      Sil
  23. Seyda coskunun cizmeleri cok guzel fakat bence pullu bir etek yada sort en son yakisabilevek sey bu guzelim givenchylere,umarim tam olarak yakistirani goruruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram da givenchy reklamlarında kullanıldığı kareyi paylaşmıştım. mesela o haliyle çizmelere bayılmıştım. kesinlikle seksapellik yoktu. üstelik deri pantolon ve siyah trikoyla kullanılmıştı. çizme ön plana çıkmadan tüm look 'un tamamlayıcısı olarak kullanılmış.

      Sil
  24. harika bir post hazırlamışsın pelinim ellerine sağlık ben hepsini ayrı ayrı çok beyendim ____________

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım beğendiğiniz zaman çok mutlu oluyorum :)

      Sil
  25. Ayy hep aynı cantaları gormekten ban da böyykk geldi. Ayrıca Gül Saygı'ya bayılıyorum ! :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. Feryal Gülman'ın gözlüğünü yakıştırmadım kendisine ama elbise ve çantası çok güzel. Bir de Gül Saygı mükemmel görünüyor bence.
    Ülkü

    YanıtlaSil
  27. Ozlem Onali tek geciyorum!! gerisi fasa fiso!! Bence Ozlem gelmis gecmis sosyetemizin en guzel kadınlarından biri ve benim gordugum uzere avrupa sosyetesinde de bizleri turk kadınlarını en iyi sekilde temsil eden insanlardan biridir.(her ne kadar estetigi birazcık abartasada) asaleti yetiyor.

    YanıtlaSil
  28. Feryal Gülman'ın güneş gözlükleri çok fena çoookkkk:(

    YanıtlaSil
  29. Seyhan C.09 Ekim, 2012

    Ben nedense Etel Baler ne yapsa bayiliyorum.Baskasi olsa fularina laf edebilirdim ama o kadar sempatik,tatli,asil bir durusu var ki bayildim yine de...
    Oh be soyle guzel bir yeni trendleri gorduk sayende,yasa varol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tarz fular kullanıldımı kıyafetin detaylarını göremiyorum ya uyuz oluyorum derdim ondandır :)

      Sil
  30. Yüz kapatma olayına gireceksek bana kalırsa Gül Gölge'nin ismini de listenin başına almalıyız. Dudaklarındaki ve tüm yüzündeki estetiği sadece ben görüyor olamam. Yüzüne estetik yaptıranlar yavaş yavaş birbirine benziyor; Ebru Şallı, Gül Gölge, Demet Şener, vs. vs.

    Sosyeteye hızla giriş yapan kadınlar için para ve estetik doğru orantılı deniyor ya, pes doğrusu diyorum ben de, bu sitede bazı kadınlar torpilli, Tuğba Ünsal ve Gül Gölge de onlardan sadece ikisi.

    Sevgiler.

    Güneş Y.

    p.s.: Yazıda yüzünü kapatmış, iyi olmuş, dediğiniz için aynı ifadeleri kullandım, umarım hakaret içerdiğini düşünmezsiniz. Bu arada Özlem Önal'ı tanımam, ilgilenmem, sadece sitenizi beğeniyorum ve samimi buluyorum, düşündüklerimi yazayım dedim, o kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estetik hakkinda bu kadar bilgili olan hanim,bu sayfada en buyuk estetiklerin ozlem onal ve etel baler de oldugunu bilmiyor musun yoksa.bazi kimselerin yorumlari cidden sacma olmuyor mu.yazanda hakaret ettigini bildigi icin aciklama yapmis

      Sil
    2. Özlem'i yakından görün dibiniz düşmesin ben de adam değilim.

      Sil
    3. Çok pardon ama Özlem ablanın çocukluk, gençlik ve erişkin fotoğraflarına bakıyorum; ne 5 yaşındaki yüzü 1 gram değişmiş, ne 15 ne de 35 yaşındaki yüzü... Ne demek bu sitede "en büyük estetikli olanlar"? Sanki kadının 40 yıllık ömrünün tüm hallerini görmüş gibi bir atıp tutmalar, bir "estetiiik" bağrışmaları... Estetisyen ya da plastik cerrah falan değilim sadece gözümün gördüğünü söylüyorum. Ayrıca ailem olduğu için de söylüyorum. Kaldı ki şunu da ekleyeyim; rahmetli Umut abiyi, babaları Tevfik Bey'i görseydiniz genetiğin nasıl bir biblo surat yarattığını da görebilirdiniz.
      Özetle diyeceğim şu ki; hayır öyle bir estetik durumu abartması falan yok. Sadece spora giderken normal bir insan olduğu için makyaj yapmıyor ve fotoğrafının çekileceğini bildiği için de boyanma ihtiyacı duymuyor, o yüzden şapkayı takmış çıkmış işte... Haklı yurtdışında kalmakla, burada goygoy bitmeeez.

      Sil
    4. Estetik hakkında bilgi sahibiyim, evet. Saydığınız diğer isimlerin estetik yaptırmadığını söylemedim, elbette yaptırmışlardır. Onların kötü görünmesi Gül Gölge'nin de kötü göründüğü gerçeğini değiştirmez.

      Yorumların saçmalığını hangi kalifiye özelliğiniz belirliyor, anlamadım.

      Son olarak, hakaret ettiğimi düşünmediğim için bahsettiğiniz açıklamayı yaptım, Pelin Hanım'ın cümlelerini kullandım ve sadece uyarmak istedim. Okuduğunu anlamamak acı verici olsa gerek Adsız, üzüldüm sizin için.

      Sevgiler.

      Güneş Y.

      Sil
    5. gül saygı 'nın estetik yaptırıp yaptırmadığına takılmıyorum çünkü yaptırmış ya da yaptırmamış olsun ortaya çıkan görüntü çok başarılı. ben ki bu estetik konularında çok hassasımdır aynen dediğiniz gibi herkesin birbirine benzemesine tepkiliyimdir, gül saygı da herhangi bir diğerlerine benzerlik göremiyorum. bir ara balık etliydi birdenbire zayıfladı ve o zaman ki yanakları çökmüş halini burda en çok ben eleştirdim. sonra olması gerektiği kadar kilosunu aldı fit kıvama geldi ve işi bitirdi. bence yüz güzelliği olarak bir gül saygı derim bir de siren ertan. hakkaten bebek gibiler. özlem önal 'a gelirsek. birçok okuyucumdan tanınmış kişilerin çeşitli organizayonlarda çekilmiş fotoları mail olarak geliyor. bu kareleri burda kişisel haklara saygısızlık olmaması adına yayınlamıyorum ama göreceğimi de görüyorum :) yanaklarına yaptırdığı silikonları kimse inkar edemez. ha keyfidir isterse istediği yere yaptırır ama bu kadının güzelliğine hayranımdır ben. havası, endamı bambaşkadır özlem önal 'ın. o yüzden kendine yazık ettiğini düşünür burda da sizlere bu duygularımı bu şekilde ifade ederim. mesela eski giyim kuşam zevkini de göremiyorum artık. ama bir kareyle tüm bu dediklerimi bana yutturabilir de :)

      Sil
    6. tuğçe ablaya katılıyorum

      Sil
    7. bence de özlem önel çok güzel bir kadın. tuğçe teyze doğru söylüyor.

      Sil
    8. Teyzelik rocks. Gerçi olsa olsa hala olur benden.

      Sil
  31. g s acik ara cok sik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet en şıkları bence de gül saygı

      Sil
  32. BEGUM SEN I HIC BEGENMEDIM KIM DEMIS O YAPIYORSA VARDIR BILDIGI DIYE.OLMAMIS ISTE,SABANCI COK KOMIK OLMUS,NEDIR O CANTANIN HALI,ETEL BALER FENA DEGIL,GUL SAYGI RAFINE,KARDESLERE TEK KELIME ETMIYECEGIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin kendi fikri. mesela ben begüm şen 'in kıyafetinin her parçasına bayıldım. ha sen beğenmezsin o da seni bağlar :)

      Sil
  33. Sanırım Gül Saygı'ya hayranım ben:)) Ama sadece burada senin daha yazını okumadan fotoya baktığımda opak çorap ne alaka şimdiden dedim. Hava sıcak bacaklar mümkün olduğunca geç örtülsün bence:) Gül Saygı'yı çok beğendim. Begüm Şen'in ayakkabılarının ben hem dolgu topuk oluşu hem sneaker olması yok yani sevemedim. Daha düze yakınları var bu sneaker'ların içeriden gizli topuk onları seviyorum bak. Bir de deri ceketini çok sevdim ama LV çantası o kıyafete biraz fazla parlak kalmış sanki bu defa.

    Tuğba-Şeyma kardeşler(!) yeni eküriler doğdu. Bunal rne yapar kimdir? Biri Mali'nin ex eşi, diğerini de önce Hadise ile adını duydum sonra da Malinin ex baldızı olduğunu:) Bir şekilde piyasaya girmeyi başardılar aferin onlara. Kıyafetleri ise sonradan zorlama olmuyor, o-la-mı-yor olursa da işt ebu kadar olabiliyor(!)

    Etel Baler'inde pabuçlarını hiiiç sevmedim değil Charlotte Olympia , feriştahı olsa bu modeli alıp giymezdim, paramı da bu modele markanın ilk parçası diye boşa harcamazdım. Ayy yoruldum yeter. Bir de Özlem Önal'ı cidden daha çok görebilmeyi ümit ediyorum. Eline sağlık Pelincim, emeğine, yorumlarına sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim beğenmeniz çok önemli benim için :) o kadar çok bu niye tanınıyor dediğimiz isimler var ki artık hiçbir şey beni şaşırtmıyor.

      Sil
  34. Bu arada Begüm Şen'in saç rengini ben çok beğendim. Dipler bakıra çalan tonda çok hoşuma gitti gerçekten. Çok yakıştırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım yeni saçlar çok daha iyi. hatta daha koyu bile yapabilir eminim çok yakışır.

      Sil
  35. Şimdi bu Şeyma Coşkun Givenchy çizme giymiş diye kendini olmuş mu sanıyor acaba? Tamam ben oldum artık:) O gözler de lens büyük ihtimal. Yapay ötesi oysa daha natürel olabilse.Neyse paralandılar yavaş yavaş yola girerler herhalde olmadı profesyonel bir imaj ve stil danışmanlığı alırlar artık:-)

    YanıtlaSil
  36. Coşkun kardeşlere dikkatli bakın, Songül Karlı gibi görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. songül karlı kim diye google yaptım ve gördüğüm resimlerle ben pek benzerlik göremedim ne yazık ki

      Sil
    2. arabesk tarz ikiside:) şeydanın bu görüntüsü assolist kokoş türkücüler arasında gidip gelmiş. su gibi programını izlediğim çıkacak ortaya ama maalesef songül karlı tarzındalar:)

      Sil
    3. Fiziksel bir benzerlikten bahsetmiyorum. Derya Hanımın dediği gibi, assolist bir havaları var. Anlatabildim mi?

      Sil
  37. Harper celine ve chloe cantalar favorim g.g.s hos gorunuyor ve b.sen in ceketi !

    YanıtlaSil
  38. pelin paris moda haftası yazılarını ıslarla bekliyoruz ??

    YanıtlaSil
  39. Ozlem Onal muhtesem, begenmeyenin aklimdan da suphe ederim, karakterinden de!

    YanıtlaSil
  40. Merhabalar modavesosyete.blogspot.com,

    Biz modaset.com moda e-ticaret sitesi olarak "Sosyal Destek" amaçlı 18 ünlü sanatçının kendileri için büyük anısı olan kostümlerini önemli bir toplumsal sorun olan aile içi şiddete dikkat çekmek amacıyla sitemizde satışa çıkardık. Kostümlerin satışından elde edilecek gelir, Hürriyet Aile İçi Şiddete Son Kampanyası kapsamında 7 gün 24 saat hizmet veren Acil Yardım Hattı’na aktarılmak üzere Aralık Derneği’ne bağışlanacak.

    Sizden ricamız bir moda bloğu olarak böyle bir sosyal sorumluluk projesinde sizinde yer almanızdır. Yapmanız gereken tek şey bloğunuzda aşağıdaki metni en az bir kez yayınlamanız.

    İlginiz İçin şimdiden teşekkürler

    Modaset Ailesi

    Görsel:
    http://blog.modaset.com/wp-content/uploads/2012/05/kostumlerle_el_ele1.jpg


    Eklenecek Metin:

    Kostümleri görmek ve detaylı bilgi için TIKLAYINIZ.


    18 ünlü sanatçının kendileri için büyük anısı olan kostümlerini önemli bir toplumsal sorun olan aile içi şiddete dikkat çekmek amacıyla "Kostümlerle El Ele" projesi adı altında satışa sunmaktadır. Kostümlerin satışından elde edilecek gelir, Hürriyet Aile İçi Şiddete Son Kampanyası kapsamında 7 gün 24 saat hizmet veren Acil Yardım Hattı’na aktarılmak üzere Aralık Derneği’ne bağışlanacak.

    Kim hangi özel kıyafetini bağışladı?

    Türkan Şoray, “Küskün Çiçek” ( 1979) filminde giydiği yeşil, ipek takım elbisesini,
    Huysuz Virjin, “Huysuz’la Görücü Usulu” programı için kendi diktiği kostümünü,
    Ebru Gündeş, Tv programı ve yeni albümünün ilk konserinde giydiği 5 kostümünü,
    Emel Sayın, “Devlerin Büyük Buluşması” projesinde giydiği mercan rengi tuvaletini,
    Sibel Can, Altın Kelebek 2011 Ödül Töreni ve 41. yaş gününde giydiği kostümünü,
    Hülya Avşar, konserlerinde giydiği 2 elbiseni,
    Nurgül Yeşilçay, 2008 Altın Portakal ödül töreninde giydiği kıyafetini,
    Meyra, son albümünün kapak fotoğrafında üzerinde olan kostümünü

    YanıtlaSil
  41. SANATÇILAR KOSTÜMLERİYLE ŞİDDETE KARŞI EL ELE

    18 ünlü sanatçının kendileri için büyük anısı olan kostümlerini önemli bir toplumsal sorun olan aile içi şiddete dikkat çekmek amacıyla "Kostümlerle El Ele" projesi adı altında satışa sunmaktadır. Kostümlerin satışından elde edilecek gelir, Hürriyet Aile İçi Şiddete Son Kampanyası kapsamında 7 gün 24 saat hizmet veren Acil Yardım Hattı’na aktarılmak üzere Aralık Derneği’ne bağışlanacak.

    Kostümleri görmek ve detaylı bilgi için TIKLAYINIZ.


    Kim hangi özel kıyafetini bağışladı?

    Türkan Şoray, “Küskün Çiçek” ( 1979) filminde giydiği yeşil, ipek takım elbisesini,
    Huysuz Virjin, “Huysuz’la Görücü Usulu” programı için kendi diktiği kostümünü,
    Ebru Gündeş, Tv programı ve yeni albümünün ilk konserinde giydiği 5 kostümünü,
    Emel Sayın, “Devlerin Büyük Buluşması” projesinde giydiği mercan rengi tuvaletini,
    Sibel Can, Altın Kelebek 2011 Ödül Töreni ve 41. yaş gününde giydiği kostümünü,
    Hülya Avşar, konserlerinde giydiği 2 elbiseni,
    Nurgül Yeşilçay, 2008 Altın Portakal ödül töreninde giydiği kıyafetini,
    Meyra, son albümünün kapak fotoğrafında üzerinde olan kostümünü

    YanıtlaSil
  42. Pelinnnm bizi ihmal ediyosunn :(

    YanıtlaSil
  43. dun akşamki atıl kutoğlu defilesi muhtesemdi(gece kyafetleri bolumu ozelikle) heyecanla yorumlarını bekliyorum pelincim :)
    iyi çalışmalar...xoxo

    YanıtlaSil
  44. Pelin hanım Dilek Hanif defilesinde Didem Antebi'yi çok çok beğendim. Demet Kutluay aslında çok klasik idi ama onu da pek beğendim. Deri taytı, leopar pabuçları fönsüz doğal saçlarıyla nedense bu kez çok hoşuma gitti. Konu edecek misiniz bunları? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  45. Yarın yazacağım biraz sabır ;)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails