26 Kasım 2012 Pazartesi

MasterCard Daveti !

MasterCard davetinde dikkat çekici güzelliklerin başında Etel Baler 'in Chanel şıklığı ve Beyza Arslan 'ın son günlerde çakmalar yüzünden günün konusu olan Balmain 'in incili ve kristalli Fabergé motifli pantolonu geliyor. Zamanlama müthiş :)



Etel Baler 'e bu post altında fazla değinmeyeceğim çünkü kendileri bir sonraki postum Günün Şıkı 'na konu olacak.



Beyza Arslan 'da sezonun en hit koleksiyondan giydiği pantolonu kötü durmamış ama kalp çırpıntımı da artırdığını söyleyemem. Giuseppe Zanotti papuçlar yakışmış. Doğal olarak sade siyah bir t-shirt giymiş. Keşke saç tonunu koyultsa. Sarışınlığı yüz hatları kaldırmıyor. Ne kadar koyu renge geçerse o kadar iyi görüneceğini düşünüyorum. Ama memleketin namusunu kurtarma açısından kendisine teşekkürü borç bilirim :) Pantolonun orjinal olduğu mum gibi dizilmiş incilerden hemen anlaşılıyor. Umarım bunla son bulmazda daha bir çok Balmain Fall 2012 'den güzeller güzeli ciciler görmeye devam ederiz.


Davetten beğendiğim bir diğer şık isim ise Sitare Akdilek oldu. Bu tarz pantolon, bluz ve ceket üçlüsüyle tek parça elbiselerden çok daha şık ve alımlı görünüyor. Bir ara koyu makyajını beğenmiyordum ama son günlerde yakıştırmaya başladım. Vişneye dönük ruju ve koyu göz makyajıyla çok hoş görünüyor.



Gül Gölge Saygı da ise hafif çaplı bir hayalkırıklığı yaşıyorum. Yüksek belli eteğin rengini ve bluzu sevmedim. Tam bir mürebbiye havasında. Bu sayede bir kez daha görüyorum ki ona yakışan ve havasını güzelliğini yansıtanlar dinamik parçalar ve capcanlı renklermiş.

28 yorum:

  1. Gül Gölge'yi ilk kez bu kadar kötü görüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Pantolon çok hoş ama dudaklar biraz fazla silikonlu geldi bana sanki.. biraz azaltsa daha iyi duracak ..

    YanıtlaSil
  3. Şimdi son postlar en yukarıda ya, Beyza Aslan'ı bir gördüm Etel Baler'in yanında önce aa makyajı ne hoş olmuş yüzünde bir hoşluk var derken pat pantalonu gördüm ve bayıldım. Nefis durmuş pantalon ya çok ciddiyim kalem gibi olmuş harika duruyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonlume Gore26 Kasım, 2012

      Velev ne diyosa imzami atarim gercekten ayni fikirdeyim bende Beyza Aslan hakkinda ve genelde :))

      Sil
  4. Etel Baler'in elbisesinin kollarında bir sıkıntı mı var. Sanki iki beden büyük gibi duruyor.

    Ve maalesef, bu postta ağzımın tadıyla "güzel olmuş" diyebildiğim kimse yok.

    YanıtlaSil
  5. Etel Baler çok mu zayıf ondan mı palto böyle bir büyük gibi durmuş. Beyza Aslan pantolonu ve kombinasyonuu çok hoş olmuş .Yani bayıldığım Gül Gölge nerde bu Gül Gölge nerde olmamış maalesef...

    gülnihan

    YanıtlaSil
  6. i will survive26 Kasım, 2012

    Etel Baler'in çok cici olmuş.
    Beyza Aslan'ın pantalonu güzel.
    Sitare akdilek'i siyahlarla görmekten gına geldi.
    Gül Saygı belli ki gününde değil.

    YanıtlaSil
  7. Gul Golge yi hic begenmedim bende maalesef,fizigi cok hos bir bayan sarı saclarıyla canlı renklerde kıyafetlerle gormek istiyorum ben onu.Bir jean beyaz tshirt bundan daha cok yakısır ona.Etel Baler hos olmus bence bu Chanel tarzlacok sık tam kokteyl tarzı.Ama en cok Beyza Aslan ı begendim bu kıyafetler arasında giyinecek olsam bunu secerdim.

    YanıtlaSil
  8. EvrimKuzey26 Kasım, 2012

    Ben neden artık Balmair gorunce yüzümü ekşitiyorum.. neden olanlar utansın :)

    Gul Golge, sacının rengını degıstırmekle asrın hatasını yaptı bence.. kıyafete yorum dahı yapmak ıstemıyorum.. o da ayrı bır konu.

    YanıtlaSil
  9. Pelincim, ben önce fotoğraflara bakıyorum sonra senin yorumlarını okuyorum.Burada da düşüncelerim şöyle:

    Gül Saygı bence sarı saçına geri dönmeli!!! Bu kıyafetini hiç kendisine yakıştırmadım. Eteğin rengi, yüksek bel oluşu( -ki bazen yüksek bel etekleri çok severim) Gül Saygı'ya gitmemiş. Olmamış bu renkler ona.

    Etel Baler'in paltosu şa-ha-neee. Ama o palto üzerine oturmamış sanırım kol altları göğüs kısmı bir pot durmuş nedense? Ha ama yakışmamış mı çok da yakışmış. Kendisi zaten güzel bir hanım olduğu için güzel taşımış keşke o potluk gözümü tırmalamasaydı :)

    YanıtlaSil
  10. Etel Baler beyaz paltosuyla prensesler kıvamında.Sitare Akdilek hoş olmuş,keşke gömlek boğazdan bağlı olmasaydı.Beyza Aslan'ın pantalonu çok güzel ,yakışmış da ama bence böyle parçalar sadece runway'e uygun,Günlük yaşamda kullanılabilir bulmuyorum.

    YanıtlaSil
  11. Etek baler bellimi Haris'te farklı davete gitmiş ve pratik bir çözüm bularak paltosunu çıkarıp devam etmiş:) inanın su paktını bu clutch tarz ve cici Durmuş beğendim:)
    Beyza Aslan nin pantolonunu ipek siyah bir gomlekle takimlamasini tercih eder ve sacını da tepeden ufak spor bir topuz yapmasını yeglerim:) pantolon bence kolay gozuksede işlemeleri ve ağırlığı yüzünden aslında kombinasyon yapılırken zor bir parça, saclarını koyulastirmasi fikine katılıyorum :)br de paça boyu birikmeyip aldirilsamiydi acaba ? Ama işlemeler müsaade etmiyorsa geri aldım tabiki:)
    Gül gölgenin eteğini ve ayakkabısını beğendim ama bizi yanıltayım gömlek olduğunu düşünüyorum ,nar çiçeği bir triko, d&g Melekli ipek bluz tarzı bir bluz eteğin kendi havasının hakkını verirdi :) bence etek ve ayakkabı cok yakışmış.
    Sitare akdilek sık olmus fakat makyajını ben micheal myers a benzettim guzel diil ,sacları ve kıyafeti siyah ya da tonlarında birinin göz makyajın da sade tonları seçmesini daha doğru buluyorum , bu ton Ruj kullanılacaksa sade bir eyeliner ve rimel ve patlayan bir dudak rengi olmalı, beni görüntü boğdu açıkcası,Boğazda bağlı gömlek, saclar acik ,makyaj koyu:((( kıyafet guzel, saclar toplu , sade göz makyajı ve seçtiği renk Ruj ok:)
    Hande t.

    Hande t.

    YanıtlaSil
  12. Sevilay Seray26 Kasım, 2012

    kabanı da şimdi gördüm ve yapıştım.Etel Baler gerçekten Grace Kelly kıvamında kabanıyla.En sonunda birinin orijinal Balmain giydiğine sevindim.Gül Saygı hoş kadın ama bu tarz olmamış.

    YanıtlaSil
  13. Beyza aslan'a balmain pantolonu gercekten yakıştığıni dusundugunuzu sanmiyorum ya.cok"renksiz" sıkici durmus bence.gul golge de sarıya geri donsun kesinlikle katilmaktayim:)

    YanıtlaSil
  14. Keşke mastercard konseptine uygun giyineymiş biride.ııh yok kimseyi beğenmedim.
    ama arkadaki pano güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mastercard'a uygun giyinmek ne demek?
      Uzerlerine numaralar koyup manyetik bant mi yapistirsalardi?
      Sonucta sik bir davet bu,kiyafet balosu degil.
      Bazi arkadaslar da sirf kotu yorum yapmak icin konusuyorlar gibi geliyor bana.

      Sil
    2. ayy yapma
      aşkolsun adsız olur mu. bizden kötü yorum çıkar mı. başkalarını bilmem de benden çıkmaz en azından
      öyle değil tabii numaralar falan da..
      daha bir para saçılmış, mastercard'la daha bir takı taklavatlar alınmış, şöyle bir ellere kollara ışıldak mücevherler alınmış gibi gelinseydi davetin anlam ve önemine daha bir uyardı diye düşünüyorum naçizane.
      keyifli salılar

      Sil
  15. ay Balmain pantolon çok ciciii

    YanıtlaSil
  16. etel baler'in kıyafeti bir beden büyük gibi duruyor. çok sevimli bir hanım ama bence ayna karşısında duruş çalışmalı, anaokulu öğrencileri gibi poz veriyor. yüksek belli etek gül gölgeyi kalın belli hatta beli yok gibi göstermiş ve evet bu tonlar ona yakışmamış.

    YanıtlaSil
  17. Gül Saygı henüz 30'lu yaşlarının başlarında ama yukarıdaki görüntüsü bana 40larına gelmiş yüzü işlem görmüş kadınları hatırlattı. Kısa saç ile kesinlikle daha genç ve dinamik görünüyordu, ben begenmedim.

    Beyza Aslan'ın pantalonu ona yakışmamış, bu pantalonu basic bir tshirtle begenmedim, platform topuklu ayakkabı veya bootie ile ve pantalonun içine koyacağı ipek bir üstle görmeyi tercih ederim galiba.
    Dilek.

    YanıtlaSil
  18. hii ne güzel ay herkes Çalıkuşu'ndaki Feride gibi
    çapraz atılan bacaklar, romantik muallim etekler, mahçup gülüşler,
    kırım kırım ne şeker..
    ben herkesi çok beğendim
    SemaHi

    YanıtlaSil
  19. Allahım balmain kolleksiyonun her bir parçasına vurgunum ölüyorum ama malesef benim için ulaşılmazlar...

    YanıtlaSil
  20. ben de istereem
    o Beyza Aslan'ın güzel tshirtünden
    ben de istereeem

    YanıtlaSil
  21. Bence B.A.'ya omuz yapisindan dolayi, bu tip yaka gitmemis, tshirtun yaka kesimi farkli olsaydi, belki daha hos bir butunluk saglanabilirdi, bir de dip boyasi gelmis ki o en fenasi bence. Ama tek basina pantolonu ele alirsak guzel tasimis.

    YanıtlaSil
  22. SemaHi'nin yorumlarını çok beğeniyorum.
    Seni seviyorum SemaHi

    YanıtlaSil
  23. Beyza Hanım'ı her gördüğümde, bir olmamışlık, bir eksiklik hissediyorum ama nedir bilemedim. Kendisi burayı okuyorsa, kusura bakmasın ama o güzelim Balmain bile sanki "ben burada ne arıyorum" der gibi.. Acaba makyajdan mı, eşleştirdiği parçalardan mı, yoksa sadece benim huysuzluğumdan mı, bilemedim artık.

    YanıtlaSil
  24. gül gölgeee diyorumm başkada birşey demiyorumm____________

    YanıtlaSil
  25. gül gölge kesinlikle çok uyumlu giyinmiş.herzaman iddia insanı yorar sisli bi erde arkasından görünmek istemiş belliki ve seçtikleri asla kötü değil ama üst gömlek renginin karışıklığı yerine tek renk bi bluz yada gömlek aynı renk yada krem yaa ekru hoş olabilirdi....ama yinede kadın mabet gibi ve abide:))

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails