29 Kasım 2012 Perşembe

TOG Daveti !

TOG Daveti her zaman şıklık ve sevdiğimiz markaları görmek adına en sevdiğim etkinliklerden biridir. E işin içine bir de yardım girince daha da bir sevesim geliyor. Keşke herkesi konu edebilecek boş vakte sahip olsam. Bu yüzden sıkı bir elemeden sonra seçtiklerimi paylaşıyorum.

Davette birçok şıkım var. Bunun yanısıra süprizler ve piştiler de var.



Gecenin en sevdiğim karesiyle başlıyorum. Yani Beyza Arslan ile. Yani güzel mi güzel bir Tom Ford sırt dekoltesiyle. Beyza Arslan 'ın Tom Ford elbisesine cepheden baktığımda çok heyecanlanmadım. Bu elbise bedene çok oturmamalı ama Beyza Arslan 'ın ki gibi fazla da bol durmamalı. Lakin sırttan çekilmiş spontane kare harika ve gözlerim sayesinde estetik bir ziyafet çekmiş oldu. Aksesuarlarda gold renkleri seçmesi yerinde olmuş.
Ayakkabısını tam göremiyorum ama gördüğüm kadarıyla o da dünyalar güzeli bir Tom Ford. Portföyü ise piton VBH. Daha birkaç ay evvele kadar kendisini tanımazdım ama giyim kuşam konusunda büyük bir gelişme gösterdiği ortada. Zevkle takip etmeye başladım ki bilirsiniz bu da beni mutlu etmeye yeter :) Keşke saçlarının sarılığını biraz koyultsa.
Aynı elbiseyi Derin Mermerci L'Officiel dergisinde de giymiş.

Ece Doğulu da gecenin zarif hanımlarından. Kırmızı elbisesi çok yakışmış. Saç modeli, makyajı ve aksesuarlarıyla son derece zarif ve hoş görünüyor.


Harvey Nichols iyi ki Tom Ford 'u getirmeye başladı sayesinde tüm koleksiyonun bu sezon sık sık giyildiğini görebileceğiz.. Ama tabi biliyoruz ki sözkonusu Feryal Gülman ise Türkiye 'ye getirilmiş getirilmemiş hiiiç farketmez. Üstünde eminim ki hepimizin 1 nanosaniyede tanıdığı Tom Ford elbiseyi görüyorsunuz. Bu elbisenin beyaz renkli olanını Gwyneth Paltrow Oscar 'da giymişti ve benim gibi birçok modaseverin Oscar'ın en şık kıyafetlerinde birinci sıradaydı. Gwyneth gibi kusursuz bir taşımadan sonra Feryal Gülman 'ın aynı elbisenin kırmızısı bile olsa giymiş olması kendisine ne kadar güvendiğini gösteriyor. İyi ki güvenmiş giymiş çünkü yakışmış yakıştırmayı da taşımayı da bilmiş. Saçı, makyajı ve aksesuarlarıyla dört dörtlük görünüyor.


Gecenin en hoşuma gidenlerinden biri de Ceyla Aysal oluyor. Genelde giyim zevkini beğenmem ama bu gece nolduysa tam bir kırmızı halılık şıklık sergilemeyi başarmış. Beyaz elbisesinin romantik omuz detayları çok yakışmış. Aksesuarlarda kırmızıya yönelerek en doğru hamleyi yapmış. Saç modeli, makyajı, etolüyle adeta Hollywood 'un Altın Dönemi 'nden çıkmış gibi. Bayıldım !


Fani Uysal da kırmızı rengi seçenlerden. Elbisesi üstüne mum gibi oturmuş. Zarif bir havası var. Saç modeli, makyajı ve aksesuarlarıyla çok hoş görünüyor. Gerçi takma kirpikleri biraz dengemi bozu ama yine de idare eder :) Alexander McQueen 'in İngiliz bayraklı clutchı güzel bir hareketlilik katmış. Bana hafiften Monaco Prensesi Charlene 'i anımsattı. Yanılıyor muyum ?



Arzu Sabancı 'nın üstünde nefis bir bir Elif Cığızoğlu elbise görüyorsunuz. Görür görmez metal detaylarından hemen tanıdım. Hem bu tarz özgün bir tasarım hem de bizden birini seçtiği için Arzu Sabancı 'yı kutlarım. Doğrusu bildiğiniz sebeplerden ötürü Türk modasına karşı o kadar soğudum ki ruhuma iyi geldi. Arzu Sabancı elbiseyi çok güzel taşımış. Gazetenin birinde Arzu Sabancı 'nın ilk kez bu kadar derin yırtmaç giydiği yazıyordu. Ahh benim modadan tasarımdan zerre kadar anlamayan cemiyet gazetecilerim !! O gördüğünüz yırtmaç değil metallerin bittiği yerde ten rengi astar var. Yani dekolte namına kollarda gördüğünüzden başka birşey yok ! Bu kombinde ahh keşke dediğim sadece saç modeli. Keşke daha sade bir model yapıp saçları toplasaymış. Ayakkabılar Giuseppe Zanotti.



Aytül Türkmen kim bilmiyorum ama üstündeki elbiseyi biliyorum. Bir Stella McCartney. Bu modelin birçok farklı versiyonu var. Ama tıpatıp aynısını Gwyneth Paltrow giymişti. Sosyetiklerimiz Gwyneth 'den gitmiş bu davette :) Gördüğüm kadarıyla Aytül Türkmen de en az Gwyneth kadar güzel taşımış elbiseyi. Modern ve hacimli saç modeli çok yakışmış. Ama keşke o kemer varken o saati ve aynı renk clutchı seçmeseymiş. Yine de gecenin en iyilerinden.


Elif Dürüst gecenin en iyilerinden. Bu tarz balık modelleri her zaman çok iyi taşıyor. Düz elbiseye oversize küpeleri ve taşlı clutchı müthiş yakışmış.


Esra Dinçkök çok hoş sade ve klas bir elbise giymiş. Bana geçen senenin kol aplikeli Miu Miu elbiselerini anımsattı. Topladığı saçları, dingin makyajı ve yerinde aksesuarlarıyla çok hoş görünenlerden.



Fatoş Sarıgül 'ün elbisesi bas bas ben bir Elie 'yim diye bağırıyor. Bu elbise Elie Saab 'ın kendisine hediye ettiği bir elbise. Çok yakışmış, vücut hatlarına gitmiş..Maşa yaptırdığı ve hacim verdiği saç modelini çok beğendim. Daha bir yaşında genç bir hava katmış ifadesine.


Burcu Hanif 'in monokrom elbisesini de beğendim. Tarzına çok yakışan bir model seçmiş. Doğal saçları ve yerinde makyajıyla çok hoş görünüyor.


Vuslat Doğan Sabancı ipek jarse elektrik mavisi elbisesiyle nefis görünüyor. Bu tarz elbiseler en ufak bir fazlalıkta bile müthiş acımasızdır ama gördüğüm kadarıyla Vuslat Doğan Sabancı için bu konu pekte önemli değil. Harika görünüyor !



Edvina Sponza yine tarzına çok yakışan nefis bir model seçmiş. Keşke daha çok görselim olsaydı da detayları daha yakından inceleyebilseydim. Her zaman ki gibi saçı, makyajı ve kıyafetine seçtiği aksesuarlar çok başarılı. Bulgari clutchı ise ayrı bir güzel.




Siren Ertan Çarmıklı kendi tasarımı bir Siren Ertan Istanbul ile. Dümdüz bir elbiseyi usturuplu pencerelerle güzel bölmüş ve zenginlik katmış. Beyza Aslan 'dan sonra bir Edie Parker clutch daha.


Sinem Güven de gecenin siyah şıklarından. Fiziğine yakışan omuzları açık siyah bir elbise, kürk etol, ve kırmızı rujla işi bitirenlerden. Bazılarının hiçte fazla uğraşmasına gerek yok.


Şirin Yalçın gecede performansı olan isimlerdendi. O yüzden geceye buna uygun giyinmiş. Dilek Hanif üst son derece başarılı. Bu kıyafeti daha evvelden giymişti o yüzden yabancısı değilim. Deri pantolonu, aksesuarlarıyla gayet hoş görünüyor.



Ve gecenin en büyük süprizlerinden biri Gül Gölge Saygı 'dan geliyor. Evet gördüğünüz gibi artık kendisi bir esmer güzeli oluyor ! Ara rengi bir beğendik bir beğenmedik ciddi ciddi fikir farklılıkları yaşadık ama sanırım hepimiz siyah saçlı halini beğeneceğiz. Açık ten, renkli göz ve belirgin hatlı kadınlara siyah saçı çok yakıştırırım. Çok beğendim. Hele güzel bir makyaj ve vurucu renkte bir rujla fevkaladenin fevkinde bir görüntü var karşımda. Siyah elbisesi yakışmış ama keşke o yaka varken ayakkabıların burnu kapalı olsaymış. Bunun dışında herşey mükemmel ! Bundan sonraki kombinlerini merakla bekliyorum.



Davetin moda anlamında şanssız 2 ismi ise Sedef Karamehmet ve Sedef Baran. İsimler aynı, davet aynı, elbiseler aynı ! Sedef Baran 'ın göğüs dekoltesi o kadar olmamış o kadar gözü rahatsız edici ki Sedef Karamehmet 'i roket hızıyla gecenin en şıklarından yapabilecek güçte !





Gecede hayal kırıklığı yaşatan isimlerden biri de Sanem Tezman oldu. Monique Lhuillier elbisenin yaka işlemelerini sevmedim. Üstelik daha o kadar genç ve güzel ki gereksiz yere havasına bir ağırlık bir orta yaşlılık katmış. Saçını ve makyajını her zaman beğenirim. Ve bir Edie Parker clutch daha :) Bu elbisenin farklı renginden olanını Ginnifer Goodwin MET Gala 'da giymişti.  


Reyhan Demirören çok şık bir Valentino seçmiş. Elbisenin kupu yakışmış fiziğinde güzel durmuş ama o kolye o kadar manasız ki elbisenin naif ve zarif havasını bertaraf etmeye yetmiş.

Aylin Tahincioğlu 'nu uzun zamandır göremiyorduk. Bu gibi durumlarda aklıma hemen zoraki estetik operasyon tatilleri gelir :) Ama gördüğüm kadarıyla eski Aylin Tahincioğlu herhangi bir farklılık yok. Elbisesi Emilio Pucci. Ama elbisenin gümüş detaylarının üstüne aksesuarlarıyla o kadar fazla yükleme yapmış ki elbisenin detay etkisini iyice azaltmış. Makyajını da saç modelini de beğendiğimi söyleyemem.
Ve benden bu kadar. Sıra sizde :)

112 yorum:

  1. ne kadar çok uzun kollu, yere kadar elbise var değil mi davette? bu da bir pişti konusu bence :)

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık, gayet aydınlatıcı oldu, kasvet dağıttı :)

    YanıtlaSil
  3. Off nerden baslasam bilemedim, ellerine saglık Pelincim gozum gonlum doydu sayende:)
    Beyza Aslan gercekten cok yakıstırmıs elbiseyi kendisine, gercekten gecenin şıkı olmuş.
    Aytül Türkmen maalesef saçı ve saatiyle elbisenin orijinalliğini bozmus bence, oyle ki sahte mi diye dusunmeden edemiyorum kendimi artık son yasananlardan sonra! :)
    Elif Dürüst'ün karizması diyorum, müthiş.
    Neden bilmiyorum ama Fatoş Sarıgül ne giyerse giysin bi olmamışlık hissi yaratıyor. Kendisini ve yaptıgı işleri cok seviyorum. Sanırım o olmamıslık yaratan şeylerin sebebi şapkalı a gibi duran kaşları.. Kesinlikle acilen el atmalı..
    Edvina Sponza'yı da cok cok begendim, cok asil gorunuyor.
    Son olarak Gül Gölge Saygı'nın yeni sac rengini cok begendim ama bence kabartma işini biraz fazla abartıyor kuaforü, bu kadar fazla kabartmamasını tavsiye ediyorum zira yüzü zaten uzun oldugu icin kaçak teras katı gibi gereksiz bir goruntu ortaya cıkıyor.
    Feryal Gülman ise her zamanki asım, asilim. cok seviyorum onu:) Hayranım zevkine!

    Çiğdem



    YanıtlaSil
  4. Bu kadar çirkin bir elbiseyle pişti olmak!Sedef K.'yi hç beğenmedim, Ama SEDEF BARAN o kadar dünya sonu ki yılın rüküşüdür bence.Beni bilirsin insanları kötülemeyi sevmem ama bu kadar büyük ve sarkık göğüsle habire dekolte giymeye anlam veremiyorum.Sedef Baran'ı ne zaman görsek göğüs dekoltesi ve ultra mini giyiyor.Evindeki aynalar lunaparktakilerden heralde,kendini 30 yaş genç,4 beden küçük sanıyor.Gerçekten ultra komik gözüyor.
    Gecenin şıkı Burcu Hanif bana göre,çok asil olmuş.
    Feryal G'nin elbisesine bayıldım ama daha dar omuzlu biri giymeliydi sanki.
    Elif Cığızoğlu'nun diktiği kıyafet Aylin Tahincioğlu'nun giydiği Pucci'nin esintilerini taşımıyor mu?

    YanıtlaSil
  5. Esra Dinçkök çok zayıflamış,hoş olmuş.
    Beyza aslan 'ın sırtının etleri sarkmış gibi.
    Feryal'da göbek çıkmış biraz.
    Aman Tanrım Sedef Baran nedir öyle???Şaka mı bu???Felaket ötesi!O göğüsler nedir,o göbek?o saç rengi? Banu Alkan yanında stil ikonu kalır.

    P.S:Pelin,harika bir post.Ben rejimdeyim,sadece kilo görebiliyorum;)

    YanıtlaSil
  6. Herkese selam!! Özledim ev taşıdığımdan dolayı ara ara yazabiliyorum fırsat buldukça hemen bloglamaca:) Hemen başlayalım; En beğendim Beyza Aslan oldu. Bayıldım!!! Elbise çok güzel ve çok yakışmış,çok havalı,çok iddaalı,çok zarif... çok çook çook iyi!! Kendisine sevgilerimi iletiyorum. Tanımazken,bu kim diye birbirimize sorarken, öyle tercihler yapıyor ki,şık denince akla ilk gelen isimlerden olmaya başladı nerdeyse. Tebrik ediyorum her davette beğenmeye başladım kendisini. Fatoş Sarıgül; beğendiğim ikinci isim. Ben yazmıştım fatoş hanım saçlarınızı maşalı görsek diye,kendisi cevap vermişti,yaptım ama bir davette beğenmedim demişti. Mütevazi konuşmuş. Maşalı,hacimli saç on numara beş yıldız. Fevkaledenin fevki!! Mükemmel... yüzüne çok gitmiş,genç göstermiş,havalı olmuş. Toplu saçla 40 yaşında gibi duruyor,böyle tam yaşında. Gencecik 30 yaşında bir kadın. Hiç gerek yok kendisini yaşlı göstermesine. Elbise çok yakışmış. Elie denince zaten pek fazla da konuşmamak gerekiyor. Gül saygı; beğendiğim üçüncü isim çok güzel görünüyor. Siyah saç çok yakışmış, asla sarıya dönmesin asla!!!! Çok havalı,çok şık,saçlarını toplamasını sevdim. Geçen bir postunda sen hayal kırıklığı demiştin,tam hatırlayamadım,kalem etekliydi sanırsam orda açıktı saçları ve fazlasıyla bakımsız görünüyordu,kaynak gibiydi. Bu toplu hali mükemmel. Küpeler tam benim tarzım. Elbiseyi çok sevmesemde çok yakışmış,genel hava on numara. Bu üç isim hariç kimseyi beğenmedim. Feryal gülman'ı hiç beğenmedim. O elbise hiç yakışmamış,yaşına gitmemiş, sanki ağlıyor elbise üstünde. Daha kısa boylu yapmış onu elbise. Nerde beyaz elbise,nerde bu elbise. Sanki aynı elbise değil. Saçı da hiç olmamış. Gördüğüm en kötü feryal gülman. Siren ertan'ı da beğenmedim. Saç rengi ciddi ciddi gözümü tırmalıyor,yok gibi saçları. Ne kadar beyaz. Kötü duruyor,bebek saçları gibi. Artık rahatsız ediyor beni siren ertan'ın saçı. Sanem Tezman hiç olmamış. O elbise nasıl kapatmış onu!! Babaanne gibi çok kötü. Ayrıca Sanem hanımın saçı da çok kötü görünüyor. Çok beyaz. Platin mi nedir bilmiyor ama çok kötü duruyor,yok gibi... sevemedim. Sedef Karamehmet'le ilgili konuşucak olursam; hiç pişti oldum diye üzülmezdim yerinde olsam, aksine salındıkça salınırdım. Bu elbiseyi benim gibiler giymeli işte olay bu derdim. Diğer büyük göğüslü hanım kaçacak delik arardı:)) Sedef hanıma çok yakışmış elbise. Böyle piştileri severim ben. Diğer hanımda sırıtmışsa,bende güzelse o gecenin en havalısı bile kabul ederim kendimi:)) Öperim pelin:) Bu arada sana mail attım geldimi? Çanta sormuştum da. Cevaplarsan sevinirim. Gelmediyse bir daha mail atayım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ben de en sonunda feryal gulman'i begendim diyecektim. Bence saci cok guzel, hep boyle yapmali.

      Sil
    3. Selincim teşekkürler canım çok naziksin:)

      Sil
    4. Aynen soluksuz okuyorum ben de yorumları :)

      Sil
    5. Gamzecim gelmemiş mailin yine alayım ;)

      Sil
  7. Beyza aslan ın kıyafeti oldukça şık ve kendisine çok yakışmış.
    Reyhan demirören ın kıyafeti çok hoş olmasına rağmen duruşu ve taktığı anlamsız kolye ile biraz sonra görücüye çıkacak genç kız gibi bir görüntü oluşmuş:)
    beğendiğim ikinci isim de şirin yalçın ın iddiasız gibi duran ama iddialı tarzı:)

    YanıtlaSil
  8. Unuttuklarım var pelin'im yazayım aklım kalmasın. Edvina olmamış beğenmedim benim hiç tarzım değil son zamanlarda eskisi kadar beğenemiyorum kendisini. O anma gecesinde miydi spor hali? Çok kötüydü orda da pazara kadar gibi.Spora çıktım da,eve gitmeden uğrayım der gibi çok kel alakaydı. Fazla umursamazdı neyse!! O diğer postun konusu. Aylin hanımı hiç beğenmedim. Aslında elbise kötü değil ama saçla,makyajla birleşince fena bir görüntü oluyor. Sevemedim. Elif dürüst hep aynı ya. Siyahlar içinde baydı beni. Çok sade,risksiz,hani giyeyim uzun siyah bir elbise kimse bana rüküş demesin der gibi. Demet kutluay style:)) O anma törenin de miydi giydiği gece elbisesi? Yerden yere vurulan? O elbise çok güzeldi aslında çok da yakışmış dı üstüne. Ama yanlış mekan işte:) Sinem güven'de aynı, Demet kutluay style:)) Kimse bana rüküş demesin,çok da uğraşmıyım,siyah elbise işte kurtarır beni. Güzel kadınım da zaten:) Yemiyorum ben kendi adıma. Bir kadın davete gittimi, en az 4 saat de falan ne giyeceğini düşünmeli:))) aksesuar seçmeli,saç çok önemli. Öyle bedava şıklık yok!!! Giy dümdüz siyah elbise gel. Dümdüz siyah elbiseyle zaten çok zor rüküş olunur. Hani Hande acar falan olman lazım!!:)) Böyle risksiz şıklığa karşıyım pelin:) Çok konuştum yine!! Susayım ben. Gamzee:))

    YanıtlaSil
  9. Pelincim önce seni sonra blogunu ve kış davetlerini çok seviyorum :)

    Feryal Gülman tek kelimeyle muhteşemm yıkılıyorrr. Elbise vücut yapısına çok uygun saç ve makyaj kusursuz.
    Beyza Aslan'ı fazla iddialı buldum çokda iyi olmamış bence.
    Arzu Sabancı'nın Türk modacısından birini seçmesini çok tuttum keşke diğer isimlerde daha fazla destek verseler.
    Aytül Türkmen elbiseyi Gwyneth'den daha bile güzel taşımış çok hoş.
    Elif Dürüst çok düz bir seçim yapmış ve bence o saçlar ve ten rengi uyuşmuyor.
    Fatoş Sarıgül'ün elbisesi aslında hoş ama üst dekoltesi ve elbisenin rengi kendisine gitmemiş.
    İlk defa Edvina Sponza'yı beğenmedim.
    Ahhh Siren yine kendi tasarımıyla harikalar yaratmış. Yüzündeki o gülümseme hiç eksik olmasın.
    Sinem Güven sade ama bir o kadarda zarif.
    Şirin Yalçın ne kadar da sempatik yine bir Türk tasarımcı tercih etmesi beni sevindirdi.
    Sanem Tezman tam bir hayalkırıklığı sanki kendi gibi değil yaşından çok daha olgun bir kadına bürünmüş.
    Reyhan Demirören'i kolyeye rağmen çok beğendim çok avrupai bir duruşu var.
    Aylin Tahincioğlu seçimleriyle hep beni etkilerken maalesef burda aynı duyguyu yaşayamadım. Sanırım renk seçimi yanlış.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  10. Aylin Tahincioğlu'nun elbisesine sanki bir ayı ya da panter bir sağdan bir soldan pençe atmış da onun elinden kaçmış gibi. :) ama kötü bir elbise değil. elbise kötü değil de saçları ben hiç beğenmedim. Bir de Özcan Tahincioğlu bu sakaldan hevesini almadı mı, insanların kılık kıyafetine kimsenin karışmaya hakkı yok ama bu sakal çok çirkin yahu :)

    YanıtlaSil
  11. Gamzeye hiç ama hiç katılmıyorum.
    belli ki kendisiyle zevkimiz hiç örtüşmüyor.
    zira bence siyah da, sadelik de her zaman zamansız güzelliklerdir, gereksiz göz yormasının ve başırız bir iddialı kılık ise iç sıkma faktörünü ortadan kaldırdığı gibi kişinin kendi cevherinive kendi güzeliğini ortaya serer. Ve dünya üzerindeki hiçbir kıyafet ya da kılık kişinin ne olduğundan önemli değildir. Giyinmek, şıklık güzeldir ama asıl olan kılıf değil içinde kim olduğu önemlidir. İnsan kendini yalınlık ve düz rafine modellerde iyi hissediyorsa niye giymesin ?

    Bir de bir kişi davete gitmeden 4 saat uğraşmalı, saçlar vs önemli demiş Gamze ama şayet iddialı bir elbise giymeyi seçerseniz hem saç başlar full frapan yapılı, hem iddialı ve detaylı makyaj yaparsanız, bir çuval inciri berbat edersiniz çünkü hepsini birden iddiası patlayıp birbirini gümbürtüye götürür ve rüküş olmaktan öteye geçemezsiniz, tüm uğraşılarınız boşa gider. Bir şeyde iddialıysanız mesela kıyafette frapan olacaksanız, saçları doğal veya uğraşılmamış modellerle tamamlamak ve sade makyajı tercih etmek genel görünüme daha iyi sonuç vereceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili eray sen beni anlamamışsın,yada ben kendimi anlatamadım. Senin dediklerine katılıyorum. Bende kesinlikle sadelikten hoşlanırım. Saç ve makyajda da frapanlık sevmem. Zaten bu blogda hemen hemen hepimiz sadelik seviyoruz,gereksiz aşırılık olunca hep bir ağızdan eleştiriyoruz buraya kadar sorun yok sanırım:) Ben ne demek istedim aslında, hani vardır ya demet kutluaygiller böyle rüküş değildirler. Şık da olmayı beceremezler. Davetlerde dekoltesiz,genelde koyu renk giyerler. Hani sanki böyle çok uğraşmamış gibi havaları vardır. Dümdüzler. Ben onlardan bahsettim. Genel olarak elif dürüst öyle olmayabilir ama yukardaki hali öyle. Hani davetlerde ilk akla gelen siyah uzun elbisedir. Elbette siyahtan siyaha fark var ama. Bu yukardaki elif hanım çok düz bir siyah elbiseyle. Her kadının gardrobunda olan cinsler bunlar,heycanlandırmaz adamı. Şık yapar ama heycan uyandırmaz. Hani üstüne çok konuşamazsın şık der geçersin. Öyle şıklıktansa rüküşlüğü tercih ediyorum bazen. Heyecan arıyorum. Neyse uzun uzun açıklama yaptım yine. Benim görüşüm,senin görüşün olayları aslında:)) Gamze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Gamze,
      Şimdi daha iyi anladım söylediğini, uzun açıklamana da hiç mecbur olmamana rağmen oturup uzun açıklama yapmana da ayrıca teşekkür ederim.
      sanırım haklısın söylediklerinde.
      ben biraz sazan gibi anlamadan atlamışım :) katılmıyorum dedim ama, söylemek istediğini anlayınca hak vermemek mümkün değil. ve sadeliği ben de sevmeme rağmen bazen tıpkı senin gibi tarif ettiğin gibi bir şıklıktansa rüküşlük daha renkli ve heyecanlı olabiliyor çok haklısın :)
      sevgiler

      Sil
    2. Estağfurullah Eralcim,anlatabilmeme ve anlaşabilmemize sevindim canım sevgiler:))

      Sil
    3. ben den de :))
      xxx

      Sil
  13. Sanem Tezman'ın elbisesi Ginnifer Goodwin'in Met Gala'da giydiğini Monique Lhuillier elbisesine ne kadar benziyor! Baktım ikisine ancak sanırım Sanem hanımın orjinal değil. Gövde kısmında olan dikişler daha tuhaf görünüyor, üst kısmında olan işlemelerde de farklılık var. Tom Ford elbiseyi giymeyen kalmadı zaten :)) Feryal Gülman'ı bu sefer beğenmedim. Çok Gwyneth Paltrow olmuş. takı seçimine kadar nerdeyse. Açıkçası çoğunu beğenmedim. Ya saçını makyajını, ya aksesuar seçimlerini sevmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. +1 diyorum, ben de begenmedim. sirin yalcin cok havali, gerisi bos.

      Sil
    2. curcunam canım evet haklısın ginnifer ile aynı elbise bu. yaka detayda farklılar var haklısın. daha bir kırpılmış ve tül sanem tezman 'da ki gibi fazla değil. hatta tülü tamamen kaldırmış bile olabilir emin olamıyorum resimlerden. gövde kısmı aynı ama sanem tezman kemeri takmamış farklılık burdan geliyor. sen söyleyince hemencecik ekledim. benden kaçsa da senden sizden hayatta kaçmıyor. öpüyorum :)

      Sil
    3. Tamam şimdi fark ettim Ginnifer'ın üstünde benzetmememin nedeni işlemelerde ve göğüs kısmında olan farklılıklardı. Defilede olan elbiseyle aynısı. O alternatif hiç aklıma gelmemişti asıl Eva Longoria daha önce siyahını giymiş onla aynıymış işlemeleri falan :)) Ginnifer için elbise düzenlenmiş belliki :) Bende öptüüüüüm :))

      Sil
  14. Ben yine tahammul edemedigim(kendimce tabi)seylerden bahsedeyim.1.evt sedef baran hanim yok yani yorumsuz..2.gul golgeye azdaha zaman taniyin sac konusunda.nedenmi?suan ayni seyi bende saclarimda yasiyorumda ondan.taban sari olupta koyultmaya kalkinca o renk akar akar tekrar boya akar yesillesir aylar gecsinki istenen renk otursun.eminim bisure sonra onunda istedigi renk cikacak ortaya.3.beyza hnm.son aylarda bi cikus yapti.eski evlenmeden onceki giyimini hatirlayip simdiye bakinca evlilik yaramis diyorum..4.gul durust acaba dudak yapisimi oylede surekli 'aralik'seklinde cikiyor.5.sedef k.mehmet boyu cok uzun olmadigi icin balik kuplarini secmemeli.6.sanem tezman nolur soft bi sariya don.7.fatos hnm.la ilgili bir yorumda kaslara deginilmis.demekki benim hep dusundugum seyi dudunenlerde varmis.fazla kavis yuz hattina cok gitmiyor..kendisi bukonuda kas sekillendirme konusunda uzman yerlerden birini gidebilir.bende uzun zaman problem yasadim ama suan hafif kontur ciziniyle olayi dhzrlttim ve evt yuz seklini coook etkiliyor.zaten genc hos biri kendisu ama en tarz saclari bence duz fonlu kut kesim yada atkuyruklu halleri.buarada kendisini cooook kiskananlar var soylemesiiii

    YanıtlaSil
  15. Bu postta iki tane EN'im var.
    !) Feryal Gülman,
    2) Burcu Hanif
    Sonraki sıralamam ise Aytül Türkmen.

    Ben bu kez Gül Gölge'yi beğenmedim. Koyu saça koyu elbise iyice karartmış ortalığı. Onun saç rengi benim için sizin tam tersiniz sarı. Sarıya dönmeli diyorum. Ben kıyafeti belki saç renginden yakıştıramadım. Siren Ertan şık ama bu kez çok üstlerde değil benim için. Eline sağlık Pelincim.

    YanıtlaSil
  16. sevgili pelin yine çok güzel bir post olmuş.Ben en çok Fatoş Sarıgül,Siren Ertan ve Sanem Tezmanı beğendim.Ayrıca Ralf-Sanem Tezman çifti ne kadar hoş bir çift:)çok yakışıyorlar..

    YanıtlaSil
  17. ben de isterem
    aylin tahicioğlu'nun elbisesinden
    ben de isterem :)

    YanıtlaSil
  18. ece dogulu ve elif durustun elbiseleride ayni yalnizca renk farkli

    YanıtlaSil
  19. Gül Gölge'nin saçları olmamış bana göre.
    Siyah saç herkese gidebilen bir saç değil bence kadında. zor renk aslında.

    YanıtlaSil
  20. bu ne böyle ya, herkes çok şık ! blogunuzu takip ettiğim kadarıyla biliyorum sosyeteyi ve bu tarz davetleri. daha önce böyle bir manzaraya rastlamamıştım, herkes aşırı derecede sık, sade, zarif olmuş.

    YanıtlaSil
  21. Siren Ertan'ın saç rengi hususunda Gamze'ye yürekten katılıyorum. Ve Sanem Tezman'da aynen. Siren hanım neden daha soft sarılar tercih etmez. Hiç denedi mi acaba çok merak ediyorum. Bu genç yaşta bu Gönül Yazar rengi saçları niye tercih ederler?Gül Gölge'ye koyu saç hiç ama hiç yakışmıyor. Bir insan doğal sarışın olup da niye saçlarını koyu boyamak ister. Biraz kullansın bu rengi belli ki sıkılmış ama lütfen eski sarışın haline dönsün.Elbisesinin kesimi güzel ama yakışmamış. Feryal Gülman yıkılıyor. Bence saçı da çok güzel olmuş çok yakışmış. Burcu Hanif ne kadar şık olmuş.Maalesef Fatoş Sarıgül'ü yine beğenmedim yine beğenmedim. Bu kadın ne yapsa ne giyse ol-mu-yooorrr. Elbise olay ama bir şeyler yine eksik yine eksik. Bence acil stil desteği alsın.Pelin ellerine, kalbine, klavyene sağlık:-) Hayranım dikkatine, bilgine.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ya ben Siren Ertan'ı çok seviyorum ama saç rengi çok kötü ya :(

      Sil
  22. Fatos Sarigul'un sorunu bence kaslarinda degil,burnunda.Estetik burun suratina yakismamis,orantisiz duruyor.Kiyafetlerini de tarzini da begenmiyorum.
    Ama en olmamis Sedef Baran ,katiliyorum.Kendisini tanimiyorum ama sosyetedense sasiririm.Coookkkk baska bir cevreden duruyor.Acilen solaryumu birakmali,saclarini normal bir renge getirmeli,yasina uygun dopyesler giymeli,ve kendisine "ne hos olmussun" diyen herkesle alakasini kesmeli! 60 yasinda ve hele o vucutla boyle bir tarz nayir nolamaz!
    Begendiklerim ise Burcu Hanif ve Siren ertan.


    Zeynep

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Piştiler hariç herkes çok hoş, çok şık ama benim anlamadığım bir nokta var; neden TOG gibi bir STK gecesine dehşet dekolteler, yerlere kadar tuvaletler, acayip makyajlar, fırfırlar doreler falan giyilir ki? TOG'un yönettiği, destek verdiği projeler çok mu ihtişamlı varlıklı, hayat mücadelesi olmayan bir kitlenin hayatına ışık tutuyor da acaba biz mi TOG'u yanlış anladık... Bilmiyorum özellikle Beyza Aslan'ın dekoltesi son derece itici geldi. Bu kıyafeti TOG davetinde değil de başka yerde giyseydi bu kadar batmazdı gözüme, gerçi dekoltenin bu kadarını hiç bir şartta beğenmiyorum ama ortam/amaç/ortak payda göz önünde bulundurulunca benim favorilerim Gül Saygı ve Reyhan Demirören.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sağduyulu olmak adına buna katılmamak mümkün değil.
      Ben aynı şeyi olağan yardım dernek faaliyetleri/toplantıları ve onların özel geceleri için de sıkça düşünürüm.
      Baktığınızda içinizin sızlayacağı şekilde bir mağduriyeti olan küçük çocukluklara ya da gerçekten ciddi olarak yardıma ihtiyacı insanlara yardım elinizi uzatıyorsunuz. çok zor durumlar, zor hayatlar. karşınızdaki insanların yerine koyduğunuzda kendinizi, çok hazin.
      fakat "sözde" çok yardımsever sosyetemiz (sözüm herkese değil, bazılarınadır) dernek toplantılarını sanki aralarında dedikodu yapabilecekleri Kraliçe Elisabeth'in 5 çayı daveti, gecelerini de sanki her zamankinden daha da ihtişamlı ve bol gösterişli Oscar Ödülleri törenine çevirdikleri için ortaya inanılmaz samimiyetsiz ve bana göre amacına çok da hizmet etmeyen bir sonuç çıktığı gibi mağdur durumda olan insanlar, belki de bazı insanlarla aslında aralarında ne kadar büyük uçurumların olduğunu daha da iyi idrak edip, zaten zor durumlarının verdikleri psikolojiye daha derin yaralar katabilirler.
      bu bir yardım gecesidir, burada amaç en güzel ya da en şık olmak değildir, keşke bu gecenin önemine göre hareket etse insanlar ve şıklık ve güzellik yarışlarını başka gecelere bıraksa. yardım konularına, sosyal sorumluluk konularına bunları hiç bulaştırmasa. bir parça daha duyarlı olsa.
      ben demiyorum insanlar cenazeye gider gibi giyinip gelsin ama gerçekten böyle ultra frapan dekoltelere, cafcaflı kılıklara çok da anlam veremiyorum. bana göre bu "bakın ben mağdur değilim, hayatım ne kadar ihtişamlı" demenin dolaylı bir yolu, abartılı bir düşünceyle.
      benim inandığım budur.

      Sil
    2. Yukaridaki iki yoruma da sonuna kadar katiliyorum. Yardim geceleri yilbasi balolarina donunce amac sapiyor. En cok Elif Durust'u begendim, diger herkeste ya kendisine, ya ortama ya da gecenin amacina uymayacak birseyler buldum. Daha sade, daha zarif, daha natural olmak cok mu zor turk sosyetesi icin??!!

      Sil
    3. Tuğçe sen gerçekten bambaşka kafada bir insansın olaya hiç bu yönden bakmamıştım ne kadar dürüst bir beynin var. Her cümlenin altına imzamı atarım. Yardım gecesi mi defile mi belli değil gerçekten düşündürücü.Elbet herkes yardım yapıyordur ama dingin olunması gereken biraz daha sakin olunması gereken bir davet olduğunu düşünüyorum. Defile değil yardım gecesi ve herkesin giyinecek bir sürü okazyonu mutlaka oluyordur bir gece için bile sakin olunamaması gerçekten çok ilginç.

      Sil
    4. Tuğçe'ye de her iki Adsız'a da Yeliz'e de katılıyorum.

      Sil
  25. OO Gul Hanım Angelina Jolie'ye benzemis, bir an o sandim

    YanıtlaSil
  26. Siren Ertan'in makyajinda bir gariplik var, yani eye liner biraz garip cekilmis, ruj rengi alakasiz. Sac rengi ise uzayli gibi. Halbuki coooooooooooooooooooooook guzel bir kadin niye boyle oldu ki?

    Arya

    YanıtlaSil
  27. Edvina Sponza dışında, herkese iyi ki geldiniz, ayağınıza sağlık diyerek, bye bye diyorum. Üzgünüm aradaki farkı burada çok uzun yazacak bir zamanım yok ama iki kelam etmek istedim. Ve bu farkı da en güzel özetleyen G.Paltrow ve -Pelin'in değişiyle- canım sosyetem arasındaki ince çizgidir. Ayrıca Abide Tuğçe'nin yazdıklarına da katılıyorum, TOG başlığı altında bu kadar dekolte, ben de soru işareti bırakıyor '?'.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. kıyafetlerle ilgili yorumum niyeyse yok ama aytül türkmen'in kim olduğu bilgisini vereyim :)
    dilara endican'ın ablası,türkiye'nin büyük tekstilcilerinden türkmen holding'in sahibi atilla türkmen'in eşi oluyor kendisi. çok zarif görünümlüdür her daim.

    YanıtlaSil
  29. Abide Tuğçe tam benim düşüncelerime tercüman olmuş. Bakınız Gwyneth Paltrow bile Oscar töreninde beyaz Tom Ford elbise giymiş. Bir de bize bakınız maaşallah değil düğüne Oscar'a ödül almaya gider gibiler. İçim acıdı içim. Herkesin üst-başı bir kişinin maliyeti burada(mücevherler hariç) 10-15.000-dolar. Nereye? Yardıma gidiyoruz!!! Bravo!

    YanıtlaSil
  30. Ben genelde herkesi begendim ama sanem tezman beni cok sasirtti kiyafeti sac rengi gercekten oldugundan yasli gostermis acilen sacini duzeltmeli resmen beyaz olmus

    YanıtlaSil
  31. Huysuzu çok seviyorum gerçekten hepimiz kıyafetlere,dekoltelere,küpelere vay anam olmuş,yok anam bu bununla gitmişmi diye kaptırmış yorum yaparken,huysuzum ''bir dakka'' dedi hepimize. Huysuz farkı neeett!!! Kesinlikle katılıyorum her yazdığına imzamı atıyorum eline sağlık diyorum. Bizdeki sosyetede nerde ne giyilir olayı tam çözülememiş. Anma gecesine bir başka gidiyorlar,yardım gecesine bir başka. Eminim yukardaki hanımlar hepsi yardımsever,düşünceli insanlar. Ama türklük böyle birşey birşey işte. En sosyeteden tut,sokaktaki kadına kadar aynı. Nerde ne giyilir tam bilmiyoruz. Abartmayı seviyoruz. Davet var deseler,en güzel ciciler çıkıyor hemen dolaptan. İster en zengin ol,ister orta halli ol. İnsan içine çıktık mı,birilerine kendimize beğendirme cabamız var. Orta halli üç arkadaş öğlen çay içerken de full makyajlı ve en güzel cicileriyle. Zengin kadın baby shower'da çocuk partisinde de full makyaj,marka,topukla. Diğer türlü olunca rahatsız oluyoruz. Türk kadını sokağa makyajsız,bir kot bir tişört,saçlar alalede çıkamıyor. Çıkınca paspal oluyosun. Oysa koskoca Angelina jolie,Jessica Alba,Jennifer Lopez,Julia Roberts sokakta nasıl geziyorlar. Rahatlar yahu!!! Hangimiz onlar kadar ünlü,güzel,zenginiz. Ama rahatlar rahat!!! Kasmıyorlar. Kendinilerine güveniyorlar. Bizim kadınlar güvensiz kendilerine. İlla marka,illa abartı olacak öyle şık sanıyorlar kendilerini. O zaman paspal değiller. Bakımlılar. Bu para işi falan değil. Evde gün yapan kadın bile günü var diye gidip kendine kıyafet alıyor. Parası önemli değil,gidip kendine göre en iyisini alıyor. Oysa evdesin otur arkadaşlarınla ohhh!! Keyif yap. Ama diğer kadınlar giydiğimi beğendiğimi diye düşünüyor? Elinde deil. İlla kendini beğendiricek. Rahat değiliz değiliz. Şık olmayı,bakımı hep yanlış anlıyoruz. Hepimiz makyajlı olmayı ve topuklu giymeyi bir halt sanıyoruz. O zaman da yerinde ve zamanın da nasıl giyilinir öğrenemiyoruz. Hep görünelim çabamız var. Gösterelim çabamız var. Sarı saçlı olmayı da gündüz vakti fener gibi dolaşmayı da marifet sayıyoruz. Tog daveti de aynı anma gecesi de. Baby shower'da gündüz vakti yenen öğlen yemeği de. Sosyete de aynı,orta halli de. Kadın gereksiz süslenmeyi bakım sandıkça,kadın beni görsünler zihniyetinden kurtulmadıkça bu böyle!!! Huysuma sevgilerle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helal olsun her kelimene katılıyorum, Huysuz da gercekten tokatladı suanda yazarken kendimi o kadar kaybetmişim ki hiç o acıdan dusunememiştim.
      Şimdi soylemek istiyorum TOG bir toplum gonulluleri dernegi ve daha 10 yıllık bir dernek. Hatta ben universite 1. sınıftayken yeni acılmıslardı ve ben de gonullusuydum okurken. Nerde bu toplum diye sormadan edemedim kendimi? :)

      Keşke dediğin gibi biraz daha sade ve yardım edilen insanlarla birarada olunabilen( bilmiyorum orada var mıydı ) bir organizasyon olsa daha şık olurmuş.

      Sil
    2. Canımsın Gamze'cim ben de tam bunu anlatıyordum ama dehşet yorgun ve azıcık gripliyim uzun uzun yazamadım. Öpüyorum çok :)

      Sil
  32. Gonlume Gore30 Kasım, 2012

    Velevki benimde favorim burda yorum yapanlardan hatta gecen bir postta altina imzami atarim ne derse demistim fakat bu sefer bu yorumlara katilmiyorum.Elbette bir yardim gecesi olabilir fakat ortada bir matem vaya magduriyet ortami yokki.Bu bir balo ustelik kantolarin Greece lerin yapildigi,Ebru Gundesin hareketli sarkilarini soyledigi,Ozan Dogulu nun basinda bulundugu bir orkestrayla sosyetenin sarkilar soyledigi,derneginde salonu cok sik dekore edip somonlar verdigi bir ortam.Yani cok emek ve para harcanmis bir event.Yani bir Lutfi kirdarda basit bir kokteylle yapilan bir tiyatro gecesi filan gibj bisey degilki.Dolayisiyla cemiyetteki insanlardan secmisler sik kiyafetlerini gelmisler,bu kadar tepkiyi yersiz buldum 10000$ harcamis Feryal G gibi e gunduzleri bile 5000$ giyiyolar ozamanda laf edelim burda biz bunlari hic birzaman konusmuyoruz ki :) neyse tabi bunlar benim fikirlerim.Kimler beni heyecanlandirdi :
    1)Feryal G
    2)Sirin Y
    3)Beyza A
    4)Burcu H
    Digerleriini hic begenmedim ozellikle Sanem T ye noluyor dogumdan sonra hic anlamadim.Bir kac aydir hic sik goremedik onu bir degisti oysaki benim en
    begendigim isimlerden biriydi.Tesekkurler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok zaten ben de matem gibi olsun demiyorum. Elbet herkesin bir giyim standardı var ama şunu anlatmaya çalışıorum, mesela Siren Ertan çok şık, siyah düz bir elbise; Edvina Sponza zira öyle, Elif Dürüst desen yine öyle, Sanem Tezman öyle... Pullar, doreler, timsahlar ve hangi tasarımcının hangi koleksiyonuna ait olduğu kör göze sokulan parçalar ve dekolteler irite ediyor beni bu tür gecelerde. Ki, o da dress code dolayısıyla organizasyonun kendi tutumudur, o tutumu beğenmiyorum... Yani Ebru Gündeş şarkı söylese ne olur, söylemese ne olur gibi... tamamen organizasyonun fail'i. Şıkırtı olmadan, eğlence olmadan yardım toplanamıyor sanki...

      Sil
    2. Aslında ben de "Gönlüme Göre" ile aynı fikirdeyim burada. Bu eğlenceli ve özel bir yardım gecesi. Demek ki konsept onu gerektiriyor, öyle giyinmelerini gerektiriyor. Ve bu insanlar özellikle bu post altında merceğe alınanlar zaten günlük yaşantılarında da lüks markalardan giyiniyorlar. Onlar için gayet normal bu markalarla böyle bir organizasyona katılmak ve yardımda bulunmak, diye kendi fikrimi beyan etmek istedim. Herkese sevgiler.

      Sil
  33. BU YARDIM GECESINDE 1 MILYAR TL TOPLANDI,LUTFEN SACMA SAPAN ZENGIN DUSMANLIGI YAPMAYIN.SIZ EN SON KAC TL BAGISTA BULUNDUNUZ? HAAA EGER BOYLE BIR KATKIDA BULUNDUNUZSA ISTEDIGINIZ ELBISEYI GIYIN HELAL OLSUN DERIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bu yorum benim yorumumdan çıktığı için cevap verme durumunda hissediyorum kendimi: Kimse ne kadar toplandığına bir şey demiyor. Üstelik tabii ki toplanacak gecenin adı TOG gecesi, yardım toplanmasında şaşırılacak bir durum yok. 1 Milyar Teee Lee'yi de tek bir kişi cebinden çıkarıp vermediğine göre, buradaki kimseyi de tanımadığına göre, kimin ne yardım yapıp yapmadığını bilemeyeceğine göre, görgüsüz görgüsüz yok zengin düşmanlığı yapmayın, yok siz de yapın varsa giyin yok bilmem ne konuyu ipe sapa gelmez bir düzeye çekip, zırvalayacağına bir katkın varsa buyur yap.
      Şimdi bir bey Brioni giyip katılsa, o takımın Brioni olduğunu anlayacak adam sayısı kaçtır? Ama bir hanım son model bir atıyorum Tom Ford'la katılırsa onun markası anlaşılır anlatabildik mi? Ben demiyorum ki sakil sakil giyinilsin, sadece yardım gecelerine biraz daha dingin katılınabilir. İlk defa yardım gecesi Türkiye'de düzenlenmiyor, biraz yurtdışından örnek alınabilir, biraz daha sakin olarak daha elit bir duruş sergilenebilir. Yoksa CAPS' AÇIP "SİZ FAKİRSİNİİEEEZ" demeyi inan biz de biliyoruz...

      Sil
    2. 1 Milyon mu ?
      yoksa 1 Milyar mı ??

      Sizin hesaplarda 1 karışıklık olmuş sanırım ! Zira 1 Milyara Türkiye Dış borçlarının 1/20'si kapanıyor.

      Sil
    3. 1 MILYON YTL DEMEK ISTEDIM

      Sil
    4. 550 MİLYON $ + 'DAN MI BAHSEDİYORSUNUZ TOPLANAN BAĞIŞ MİKTARINDA ?

      BU ARADA SİZİN CAPS LOCK AÇIK KALMIŞ.

      tüh benim ki de açık kalmış.

      Sil
    5. ASLA SIZ FAKIRSENIZ DEMEDIM.ESAS BENIM SOZUM SAPTIRILIYOR.SADECE BIR SURU KISI BU YARDIMLARDAN BUYUK FAYDALAR GORUYOR.DIDEM HANIMIN (KI SOZUM ONAYDI ILK PLANDA) KONUSMASI BIR TANESINI BILE RAHATSIZ EDIP BIR DAHAKI BALOYA KATILMAZSA GELIR KAYBINA UGRANILIR.YARDIM GORENLERIN AHI SIZIN BOYNUNUZA KALIR.TABI CEVAP VERMEK KOLAY.RICAM ELINIZI VICDANINIZA KOYUP DUSUNUN.

      Sil
    6. Tabii ki, çok doğru 1 kişi eksik olsa gelir azalır, kesinlikle katılıyorum. 1 kişi bile çok önemli STK projeleri için. O 1 kişiyi bile kazanmak o kadar zor ki. Zaten benim değindiğim nokta başkaydı. Ters anıma da denk gelince kızıvermişim :) Sevgiler :)

      Sil
    7. Kıyafeti eleştirildi diye yardımını kesiyorsa zaten..

      Sil
    8. AL ISTE KONUYU SAPTIRAN BIR ZAT DAHA.KIMSE DUYMAK ISTEMEYENDEN DAHA SAGIR OLAMAZ.KIYAFETINE CIRKIN DENMESINE KIMSE ALINMAZ,AMA 10000 DOLARLIK KIYAFETLERLE GOSTERISE GELIYORSUN DERSEN,,O KISI BIR DAHA GELMEZ.TELEFONLA ARANDIGINDA BAGISINI YAPSA BILE,O O GECEYE KATILIP BARKOVIZYONDA YAPILANLARI DILEDIKTEN SONRAKI COMERT OLMAZ.CUNKU COK BUYUK RAKAMLARDAN KONUSUYORUZ VE BUNUN NASIL KULLANDIGINDAN EMIN OLMAK ISTERLER.ARADA BUTUN BU ORGANIZASYONLAR SPONSORLA YAPILIYOR VE KASADAN PARA CIKMIYOR (SAPTIRMAK ISTEYEN BASKA ZATLARA SIMDIDEN DUYRULUR) PELIN HANIM,SIZDEN DE BU YORUMLARI YAYINLARKEN DUYARLI OLMANIZI RICA EDERIM.SAYGILAR

      Sil
    9. Boyle buyuk harflerle yazip bagirip cagirmak falan ikaz edilmesine ragmen? Ilk kez mi klavye kullaniyorsunuz? Ayrica Pelin nerede bir duyarsizlik yapmis hayret bisey. Siteden ozunde kimin soyledigi bilinmeyen ufacik bir elestiriye takilacak kadar kucuk dusunen insanlar olduklarini sanmiyorum. Bu ne ya

      Sil
    10. Aynen önce şu Caps lock'ı kapatsak sonra çirkefleşmeye devam etseniz adsızcım? Kimse bu insanlar zengin kıskançlığımızdan onlardan nefret ediyoruz demiyor. Ama kimse de elitlere çekebildiğim kadar yağ çekeyim de bu acınası hayatımdan kendimi kurtarıp hayal dünyamda Elie Saab elbisemle davettelere koşayım da demiyor. Biz burada düşüncelerimizi paylaşan gerek olumlu gerek olumsuz eleştiriler de bulunan bir grup modaseveriz sadece.

      Sil
  34. sanem tezman nolur nolur şu botoxları azalt ve saçlarını normal bi renge döndür. neden 45 yasında gibi gorunmeye calıstıgını biz hiç anlamıyoruz.
    sevgili feryal gülmanım canım sana hayranız. gywenth de kimmis,onu bile sollamış geçmişssin.
    gül gölge nin saçlarının rengi guzel ama sekil felaket bence. bir babane modasıdır gidiyor.
    ben ece doğuluyu da begenmedim, o garip kırmızı, o garip vücudu çirkin gosteren kesim le olmamış.
    bir de burcu hanif i çok begendim. o minik tatlı yüze ne giyse yakışıyor bence zaten=)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  35. Bu kadar cok renkli kiyafet gormek cok guzel, cogu herkes ozenmis, cok guzel kareler cikmis.
    Arzu Sabanciyi ilk defa hic begenmedim. Ne sacini basini ne elbisesini. hayal kirikligi.
    Sanem Tezman da plastik bebek gibi olmus makyajindan dolayi, o kadar cok parlamasin. elbisesinin yaka detayini ben cok begendim, ama karin bolgesi tekrar hamileymis gibi gosteriyor. belki de oyledir??
    Siren Ertan hakkindaki elestirilere katiliyorum, sadece Gonul Yazar sac rengi/boyu degil bence cogunlula sectigi kiyafetler de onu oldugundan 20 yas yasli gosteriyor.

    YanıtlaSil
  36. Bir seneyi aşkın süredir bu blogu takip etmekteyim. Blogun içeriği sosyete modasını takip edip bu konuda yorumlarımızı bildirmek olarak biliyorum zaten adı üstünde "modavesosyete". Yardım yapmanın ssyal sorumluluk projelerinde yer almanın türlü yolları var. Bu posttada anlamlı bir gece düzenlenmiş ve onun fotolarını inceleyip yorumlar yapıyoruz. Bu yorumları yapmamız TOG gerçeğini gözardı ediyoruz demek değildir. Bu blogun karekterinden kaynaklanan bir durumdur ve bu karekterden dolayı da çoğumuz takipcisiyiz. Huysuz bu anlamlı geceye bu tür kıyafetlerle gelinmemesi konusunda benimde kendisini haklı bulduğum bir yorum yapmış ama olay nerelere gelmiş.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  37. Dünyanın her yerinde yardım gecelerinde insanlar şık giyinir ama bağışlarını da esirgemezler. Dolayısıyla yorumları gereksiz buldum. Beğendiklerime gelince, Şirin hanım,Arzu hanım ve Fatoş hanım. Beğenmediklerim, Feryal hanım,Beyza hanım,Sanem hanım. Özellikle Feryal hanım o kıyafeti nasıl kendisine yakıştırıp giyebilmiş anlamadım. Gwyneth Paltrow kugu gibi görünürken, Feryal hanım lebiseyle yuvarlak bir ateş topu gibi görümüyor. Beyza hanımda heralde hep marka giyerek dikkat çekmeye çalışıyor ama elbise üzerine olmamış bence. Sanem hanımın yüzündeki ifade her zaman o kadar donukki,kıyafetler sakil duruyor. Arzu hanım her zamanki gibi zarif ve şık. Fatış hanıma saçları çok yakışmış. Kıyafet zaten çok güzel.Gül hanımın kıyafeti ortama az kalmış ama yüzü ve saç rengi güzel. Ece hanıma da kıyafet gitmemiş bence.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  38. Davetiyelerde gece elbisesi yaziyor,ne ile gelsinler,esofmanla mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahay sen cok yasa :) Valla ben de kiyafetlerde bir sey bulamadim. Sonucta sokakta giydikleri bile inanılmaz kendilerine baktiriyor. Biri Oscar'da giymistir biri davette nolmus ki? Yani benim bir arkadasim Lacoste ile geceleri uyurken, diger bir arkadasim Lacoste'unu cok ozel gunlerine sakliyor. Herhangi biri dogru ya da yanlis demiyorum; ama bir giysi bir kisi tarafindan Oscar'da giyildiyse o giysi davette giyilmez diye bir sey yok. Duz sade elbise o da ve Feryal Gulman'a cok yakismis, sadece rengini pek begenmedim.

      Sil
    2. Evet tabii ki. Hatta yün içlik giysinler diyorum. Ne de güzel anlamışsın.

      Sil
    3. Adsız siz tamamen bu kadar insanın söylemek istediğini başka şekilde algılıyorsunuz ya da o şekilde anlamak istiyorsunuz. önce doğru düzgün okumayı ve okuduğunuzu anlamayı öğrenin. kimse kimseye eşofmanla gitsin demiyor. insanların söylemeye çalıştıkları başka şey. ama tabii anlayana.

      Sil
    4. Kıstas Lacoste yalnız

      Sil
    5. Aklıma ne geldi; “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course.” :)))

      Sil
    6. Kıstas Lacoste degil. Sadece Lacoste gibi bir markayi ozel gunune saklayan dahi oldugu gibi, onu pijama gibi kullanan da var. Acik acik yazmisim yani yuh ya.

      Sil
    7. bir de iç çamaşırını yatmaya saklayan olduğu gibi sokağa giyen de var :)
      bu da bir bakış açısı

      SemaHi

      Sil
    8. Yalnız gece elbisesi demek tek bir kategori de değil. Kırmızı halılık olanı da var böyle eventler için olanı da var yani. Ama bunun ayrımına varamamanız da kriterinizin gece elbisesinden eşofmana veya Lacostela olması da doğal.

      Sil
    9. fazilhan o halde, Feryal Gulman'in kiyafeti kirmizi halilik mi? Davetlik degil mi? Oyle ise neden? Lutfen aciklar misin. Mantikli bulursam yeminlen kabul etcem her dedigimi geri alcam.

      Sil
    10. Mesela Sanem Tezman daha iyi bi örnek olur. Feryal Gülman çok sakil kaçmamış olsa da o pelerin kısmı elbisenin rahatlıktan çok, mükemmelliyetçi havası ile bence daha gösterişli bir olayda tercih edilebilirdi. Mesela kollarını bile kaldıramaz. Onun yanında Beyza Aslan'ın Tom Ford'u çok daha uygun bence.

      Sil
    11. Valla pek aciklayici olmadi fazilhancim.

      Sil
  39. Tuğçe hanım kişisel fikrini dile getirmiş, nihayetinde düşünceler özgürdür....
    bu duruma savunma getirmek isteyenler elbette olacak ama bunun kırıcı şekilde mi olması gerekiyor, yine Tuğçe hanım ve diğerleri alkışlarken iyi, ama olmamışlığı kendilerince dillendirirken mi kötü...
    şöyle bir gerçek var bu tartışma seviye düşürmekten ileri gitmez, çünkü fikri beyan edeninde, fikre karşı çıkanında bu tartışmalarla düşünceleri değişmiyor.. değişen tek şey seviye...
    saygı çerçevesinde bol muhabbetler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, çok teşekkür ederim :) Fotoğraflar içinde çok sevdiğim insanlar olmasına rağmen aksi görüş belirtince (ki bugüne kadar hiç sakınmadım bu yaştan sonra da sakınmak gibi bir derim olmayacak inşallah) iş "beğenmiyorsan fakirsin, varlık düşmanısın"a kadar gidiyor ki, görgüm, terbiyem buna gülmekten başka bir tepki veremiyor. Fakir, yoksun, kıskanç ve yoz bir insan olduğum içindir belki de... ;)

      Sil
  40. bazı yardım edenler de onu bir hava atma meşgalesi haline getirmişler.

    aliye

    YanıtlaSil
  41. Ay Allah askina o Ingiliz bayrakli clutch ne yaaaa.. Hediyelik esya dukkanindan almis gibi. Valla kimin tasarimi olursa olsun bence cok siradan.

    Ayrica kiyafetine de I <3 LONDON fln bastirabilirdi.

    R.K.

    YanıtlaSil
  42. Niceleri anlaşılmadı koca dünyada
    Gelip geçiciyiz şu sonsuz handa
    Kimi tabanda yürür, kimi tavanda
    Uzam içinde kimi göremez beni

    Kimi tanımaz kişiyi, taşır önyargı
    Kimi biçimi seçer, kimi kurar kurgu
    Kimi sonuçtan gider, kimi yapar sorgu
    Bu çeşitlilik içinde göremez beni

    Kimi bakmaz içeriğe, biçimsel bakar
    Kimi okumadan, anlamadan karşı çıkar
    Kimi aynı şeye doyumsuzdur, kimisi bıkar
    Bu amalgam içinde göremez beni

    :) biraz TRT Radyosu gibi oldu ama idare edin artık:)))
    esenkalın:)))
    esra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "İşim yazmaktır benim, isteyen okur
      Herkes libas giyer, çok azı dokur
      Bunu asla kendime yapmam ki vakur
      Nedense dostlarım anlamaz beni"
      :)
      Çok severim çook :)

      Sil
    2. ;))) süleyman zaman'dan
      anlayana diyelim...
      sevgilerrr...

      Sil
  43. tom ford elbise gerçekten ama gerçekten çok klas.bide pelin sen geçenlerde jennifer lopez duruşunu tependen tırnağa yorumlamıştın.bakışı dudaklarının hafif aralığı bacaklarının duruşunu vb.sanki gül gölge de böyle esinti gördüm.yazdıklarından etkilenmiş olabilir mi? :) belki de bana öyle geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şeyi ben de düşündüm :)

      Sil
  44. Kalpten kalbe bir yol vardır izlenir
    Sevgim hazinemdir kalpte gizlenir
    Eyüp'ün sabrıyla gönül bezenir
    Sevda bilmez dosta sitem eylerim

    Dostun bahçesine güller ekmeyi
    Vuslat eylemeyip özlem çekmeyi
    Canımı yandırıp cana bakmayı
    Anlamayan dosta sitem eylerim

    Bu da benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of şimdi şiirlerden mi gitmeye başladık yani ?

      Sil
  45. fatoş sarıgül assolist elbisesi giymiş, eşi de herr fotoda aynı gülümseme, duruş ve bakışı nasıl tutturabiliyor anlamış değilim. siren ertan'ın portre fotoğrafında yüzüyle boynu arasındaki renk farkı çok belirgin ve makyajı da bana çok sert geldi. en çok reyhan demiröreni beğerndim. çok zarif.

    YanıtlaSil
  46. Ben Sedef Baran'i hic de gozu rahatsiz edici falan bulmadigim gibi, aksine son derece pozitif elektrik sacan bir kadin olarak gordum. Herkes 36-38 beden mi olmak zorunda? Ya da siz gercekten sadece ince uzun bicimli vucudu olan kadinlari mi guzel buluyor, giydiklerini yakistiriyorsunuz? Su durustaki kendine guvenin, hayat dolulugun farkinda degil misiniz? Kadinin gogusleri bu, illa estetikle kuculttursun mu? Dekolte seviyor ve boyle giyinmek istiyor, olculerim uygun degil diye yapmasin mi? Neden herkesi tek tiplestirmeye meyilli bir toplumuz? Sahsen beni de su ustteki resimler arasinda cok daha ince gorunen bircok diger kadin daraltiyor. Zaten pardon, tek bir kadin tipi ve onun varyasyonlarini goruyoruz ekseriyetle. Onlar cok normal, Sedef Baran anormal oyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kilosu değil, o dekoltenin basitliği eleştiriliyor. 30 kilo olup da yine aynı giysiyi giyseydi yine aynı tepkiler gelirdi. Kimse zayıflasın, kilolu vs demiyor farkındaysan.

      Sil
    2. Sevgili Işıl Hanım, şahsen aksi bir düşüncede değilim haklısınız, fakat bizler toplum olarak ; ilk etine dolgun kişiyi (iş kadını, sanatçı, şarkıcı, tiyatrocu...vs) "Sedef Baran" olarak bilmedik.. ne ilk ne de son...
      Zerrin Özer sahnede devleşirken bizler kilosuna dem vurmadık, Muazzez Abacı' da keza öyle...
      ve hatta Nur Yerlitaş, ve muhteşem kadın Serra Yılmaz....vs.
      ideal vücut tipi hakkında kimse yargıda bulunmadı bulunmaya da hakkı yok takdir edersiniz...
      işte yukarıdaki saydığım isimler gibi aşina olduğumuz durum , giyinirken fazlalıklarını olabildiğince geri plana çekmeye çalışmalarıydı...
      bu kimseyi tektipleştirmez ki, lütfen yanlış anlamayın sadece estetik açıdan değerlendirilir.. nihai olarak konu kilodan ziyade, kostümün ahengidir, nasıllığıdır...
      yoksa özgüvenine, dekolte sevgisine , hayata bağlılığına sonsuz saygılar:))

      Sil
    3. Işılcım güzel bir noktaya değinmişin teşekkürler. Ama söylediklerine ne yazık ki katılmıyorum. Giyinmenin kodları vardır. Daha doğrusu güzel ve doğru giyinmenin. Burda yıllardır söylediğim kimse 36 beden olmak zorunda değildir ama bedenine göre giyinmek hem kendine hem de etrafındakilere bir saygı şeklidir. Eline aldığın her dergide zilyon adet bedene uygun tüyo konularını okursun.Kalçan varsa kapatacaksın, kollar kalınsa ince askılı giymeyeceksin, bacaklar kalınsa capri giymeyeceksin, bileklerin kalınsa bantlı ayakkabılardan kaçacaksın, yüzün uzunsa şu saç modeli, dudakların inceyse ruju şöyle süreceksin gibi yüzlerce örneği vardır bunun. Amaç nedir ? Her tarz bedende görünebileceğin en iyi duruşu ve şekli yansıtmak. Bu yüzden Sedef Baran 'ı ele aldığımızda olay kişiliği, pozitifliği değil bedenine göre son derece yanlış bir parça seçmesidir. Kadın göğüslerini küçültsün demiyor zaten hiç kimse ama haute couture elbisenin altından sütyenini de görmeyim bir zahmet. Ha bunu Madonna yapsa aa ne kadar değişik deriz ama bedeni izin verdiği içindir gözüme faux pas görünmediği içindir. Nihayetinde dileğim herkesin sahip olduğu bedeniyle bilinçli tercihler yapmasıdır.

      Sil
  47. Fatoş Sarıgülün elbisesi çok güzel ancak bir sorum ve bir sorunum var veee en doğru cevabı sizden alabilirim diye düşündüm. bu Elie Saab nasıl okunuyor? :( eli mi ? el mi? elya mı ? vs. :(

    YanıtlaSil
  48. Pelincim seni cok severim ,korka korka yaziyorum ,ters dusmek istemem ama yukarda buyuk harflerle yazan arkadas dogru konusuyor bence.Bence kimseyi de asagilamamis,sadece bizim de baskalarini boyle kategorize etmememiz gerektigini soyluyor.Sahsen beni cok etkiledi soyledieri.Umarim bana bozulmazsin.

    Konu Sedef Baran'a gelince maalesef bu kadar anlayisli olamicam. Ortada saciyla,makyajiyla,kiyafetiyle,tutumuyla 20'lik citir gibi gozukmeye paralanan sarkmis bir nine var.Sorun sadece giydigi degil,butunuyle tum goruntusu.

    Rukiye

    YanıtlaSil
  49. Tom Ford kirmizi zipper dress i Jennifer Lopez de giymisti cok guzel bir elbise Beyza Aslan a da yakismis.Bende sana katiliyorum Pelin cok farkli ve hos bir gorsel olmus.Nedir bu dekolte tartismalari anlamadim ben bi aciklik goremedim.Genel olarakta herkez sik olmus ozenmis.Aylin T nun elbiseside elbiseside cok guze Beyza hnm da Aylin hnm da benim calistigim yerden aldi cok yakistigini dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  50. Allahım burası yine coşmuş :)) Huysuzumun dediklerine katılmakla birlikte bu etkinliğin bir balo olduğunu unutmayalım derim. Bu baloda şarkılar söyleniyor, müzik, dans eğlence gırla. Avrupa ve Amerika 'da da özellikle Hollywood 'un düzenlediği tüm yardım baloları da aynı bu şekildedir. Hepsini didik didik ettiğim için arada hiçbir fark olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Dekoltelisi, allısı pullusu, mankeni, oyuncusu, sosyetiği her kesimden elini cebine atmış kalburüstü tüm kesim katılır. Şahsen kıyafetlere gösterilen önem benim gözüme batmıyor. Ama Velev ki Huysuzum düşüncesini çok güzel bir şekilde ifade etmiş. Benim yayınlarken duyarlı olmam isteniyor ama yapılan yorumun ne denli duyarlı olduğu gözden kaçıyor. Farklı düşüncelere biraz daha saygı lütfen.

    YanıtlaSil
  51. Bu arada belirtmek isterim uygun elbise giymis dediginiz elif durust, ece dogulu'nin kirmizi michael kors elbisesinin siyahi. İkisininde sirt dekolteleri beyza aslanininkini aratmayacak duzeyde!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların dekolteleri burada gözükmüyor ki.

      Sil
    2. Iyide onlarinda oraya oyle gittigini gercegini degistirmez.Yani Elif gibi sade giyinsinler filan yazilmisya ona cevap heralde.

      Sil
    3. Bu yorumun da çıkış noktası benim yorum olsa gerek. Lakin düzeltmek isterim; siyah-sade demişim. Elbisenin dekoltesini bu fotoğraftan da göremiyorum. Ama bahsettiğin gibi dehşetengiz bir dekolte varsa iyi, onu da beğenmemiş olayım. Ee nedeğişti hayatımızda şimdi?

      Sil
  52. Feryat Gulman in yası ve boyu o Tom Ford elbise icin hic uygun degil, bence stili yok, en ulaşılmaz ve en moda neyse onu giyiyor. Edvina Sponza' yi begendim

    YanıtlaSil
  53. Pelin cim sen bu beyza hanimla ilgili bir iki yorum yaptin.goruyorum ki ondan sonra calisma icerisine girmis kendileri.ELIf gonlum dede aynisi olmustu.diyecegim o ki bu elbise hem kendisi icin hemde gittigi yer icin cok abarti.edvina,gul ve reyhan demiroreni begendim.zarif ve sik olmayi basarmislar.

    YanıtlaSil
  54. Feryal Gülman her zamanki gibi ultra şık. Bu Tom Ford elbise de mükemmel olmuş. En tarz sahibi kadınlardan biri, zira Feryal Gülman denilince gözünüzün önüne belirgin bir silüet hemen geliyor

    YanıtlaSil
  55. Pelincim, Ece Dogulu ve Elif Durust'un elbisesi ayni degil mi?Elif Durust'unki renkten dolayi duz gibi duruyor ama aslinda onun da karin kismi ayni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet selincim iki elbisede Michael Kors ama ikisinde de o kadar farklı durmuş ki anlamadım ilk bakışta.

      Sil
    2. Dün Hello'daki fotolarda görüp farkettim ve sabah ilk iş sana sorayım dedim ama sanırım bunu farkeden bir tek ben değilmişim :) Gerçekten ikisinde de çok farklı duruyor. Her ikisinde de ayrı güzel.

      Sil
  56. ece doğulu ve elif dürüstün elbiseleri aynı

    YanıtlaSil
  57. feryal Gülman elbiseyi mahvetmiş,yapma pelincim neyini beğendin. Gwyneth Paltrow bir elbiseyi kusursuz şekilde taşıdıktan sonra başka birinin aynı parçayı giymesi büyük cesaret orası net. belkide Gwyneth Paltrow çıtayı çok yükselttiğinden gözüme bu denli vahim görünmüş olabilir.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails