21 Aralık 2012 Cuma

Begüm Şen 'den Louis Vuitton Yeni Yıl Daveti

Begüm Şen geçtiğimiz gün Nişantaşı Louis Vuitton mağazasında yakın dostlarına yeni yıl partisi verdi. Elbette tüm sevenleri, arkadaşları kendisini yalnız bırakmadı. Bizde fazla vakit kaybetmeden hemen kimler gelmiş neler giyilmiş işine girelim :)

Bazı davetliler Tohum Vakfı 'nın kermesinden geldiği için kıyafetler aynı dolayısıyla bu kişilere tekrar yer vermiyorum. 

Ama Begüm Şen 'e hem evsahibi olduğu için hem de elbisesini daha rahat görmek adına tekrar yer veriyorum. 


Elbisesi güzel hoş hatta şirin mi şirin ama Begüm Şen 'in tarzı mı deseniz hayır derim. Ben kendisine dinamik parçaları modern kesimleri daha çok yakıştırıyorum. Bu elbisenin ruhuyla pek uyuşmamış gibi. Ama saç rengi o kadar yakışmış ki elbisesini yakıştırmasam da genel havası gayet hoş.



Arzu Sabancı kermes sonrası kıyafetini değiştirmiş. Böyle değişik kombinler görebildiğimiz için elbette sevindirici bir olay. Ve yine çok şık yine harika görünüyor. Her zaman şık ve güzeldi ama son dönemde çok daha hoş göründüğünü birtek ben mi farkediyorum acaba ? Sanki sihirli bir değnek değdi kendisine. Her giydiğini en klas şekilde taşıyor. Güzeller güzeli eteği Prada 'dan. Hatırlarsanız eteğin biraz farklı bir modelini de Anna dello Russo giymişti. Hatta Anna 'nın üstündeki aplikeli siyah Prada bluzu da Arzu Sabancı da görmüştük. İki farklı tarzda iki güzel kombinleme. Valentino 'dan Va Va Voom çantası ve YSL çizmeleri kombinle süper yakışmış. Küpeleri, makyajı herşey dört dörtlük. Bir Feryal Gülman bir de Arzu Sabancı. Bu iki hanıma gelecek gelinler yandı ki ne yandı :) 


Aslı Şen de harika ! Jean pantolon üstüne giydiği turuncu gömleği ve Victoria Beckham paltosuyla tepeden tırnağa nefis bir şıklık içinde.


Revna Demirören ve Sitare Akdilek. Revna Demirören baştan aşağı beyazlar içinde. Gayet hoş görünüyor görünmesine ama benim için heyecanlandırıcı bir kombin değil. 


Sitare Akdilek 'i ise ilk gördüğümde tanıyamadım. Birine çok benzemiş ama kime benzettiğimi de çıkaramadım :) Saç modeli çok demode olmuş. Hani sizlerin kat çıkmış dediği modelden. Daha yumuşak hatta maşalı, dalgalı modellerle çok daha hoş görünüyor. Makyajı gereksiz koyu kıyafetinin renkleri boğucu.


3 yakın arkadaş bir arada harika bir kare vermiş. Funda Filibeli, İpek Varol ve Ebru Kadayıfçıoğlu. Funda Filibeli 'nin pied de poule paltosu çok şık. Etek ucundan dantel elbisenin görülmesi romantik bir hava oluşturmuş çok sevdim. 

İpek Varol 'un kürk ceketi çok yakışmış. Makyajı saçı herşey harika görünüyor.

Aynı şekilde Ebru Kadayıfçıoğlu 'nun da paltosu çok şık. Keşke 3 hanımında neler giydiklerini tam görebilseydik. 


İpek Ayaydın 'ı yaz aylarından hatırlıyorum. Kilolu haliyle dar, ipek jarse bir elbise giymişti de epey eleştirmiştim. Şimdiyse taktir ediyorum. Ciddi kilo vermiş ve harika görünüyor. Gençliği güzelliği çıkmış ortaya. Bravo bravo ! 



Burcu Karabacak 'ın renklerini daha doğrusu saç rengiyle pantolon ve çanta rengi uyumunu sevmedim. Saçlarını toplasaymış ne iyi olurmuş. Ama Celine Phantom çantasına en güzel dileklerimi gönderiyorum :) 



Melisa Kanatlı muhteşemmm !! Fiziğiyle olmasa da giyim kuşamı ve stiliyle kendisinde Fransız kadınlarının havasını görüyorum. Yine çok hoş tam benim keyif aldığım romantik bir hava içinde. Hele ilk resimde ki o paltonun omuzda duruşu, aradan elbiseyi de görmemiz, pozu tam anlamıyla creme de la creme.



Tuğana Savgı gayet hoş görünüyor. Ama bluzu ve tül kollar daha dar kesim olsaydı mükemmel olacakmış. Saçları ve makyajı çok hoş. Alhambra küpeleri nefiss. Ve elbette bir LV davetine de Louis Vuitton 'un Le Fabuleux çantasıyla gidilir. 



Zeynep Ilıcalı 'nın kıyafetini göremiyoruz ama sanırım aynı gün başka bir davette giydiği kırmızı bluz ve kalem etekli kombin olmalı. Biliyorsunuz genelde giydiklerini fiziğine pek yakıştırmıyorum ama bu kırmızı bluz ve kalem etekle tam da vücut yapısına uygun olan parçaları seçmiş. Hatta metal fiyonk kemer bile güzel bir uyum yakalamış. Bu kesim etekleri rahatlıkla giyebilecek fiziğe sahip. Dar hele hele deri pantolonlardan vazgeçmesini bu yoldan devam etmesini dilerim. Bir de saç rengini koyultsa hatta kendi renginde bıraksa ne iyi olur. 

Gül Saygı 'nın kıyafetini tam olarak göremiyoruz sinir oldum ! Gri tonlarına ve o mükemmel yüz hatlarına bir bordo ruj ancak bu kadar güzel gider ! Muhteşem ! 

53 yorum:

  1. Sitare Akdilek, Yeşim Salkım olmuş.
    Bu hanımlar senelerdir ortalıkta, davetlerde olan hanımlar. Ben giyim-kuşam, stil üzerindeki gelişmelerini bir ht kulup programına ve sitesine bir de sana bağlıyorum Pelincim. Farketmediğini söyleme sakın:)) Arzu Sabancı burada takdir topladıkça sanki daha da çarpıcı kombinler yapmaya çalışıyor. Çoğu eskiden daha sıradan giyinirken herbiri artık moda gurusu oldu çıktı. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum? Sevgiler. Sema.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet olabilir bana da andırdı haklısın gerçi sitare akdilek çok çok daha güzeli ama bu kıyafetle olmamış. yeşim salkım da sanırım en fotojenik kadın olsa gerek. bütün resimlerde dünya güzeli çıkar ama gerçek hiçte öyle değil

      Sil
    2. O elbise ve kahverengi cizmeler felaket, saci ve makyaji yasli gosteriyor, yuzunu sertlestiriyor. Acilen makyaj konusunda destek almasi gerek ama dogru kisiden...

      Sil
  2. En bayildigimm asli sen cok cool farklii offf cok sik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paltosunu cok begendim, koyu renk dar jean altina sivril burun stiletto giymesini cok dogru bir secim ve gozume hos gorunuyor.

      Sil
  3. Sizi tebrik ediyorum Pelin hanım süper yorumlar yapıyorsunuz. Bence Arzu Sabancı tarzı konusunda profesyonel destek alıyor. Gün geçtikçe daha şık olmaya başladı. Özellikle oğlunun Özge Ulusoy ile anılmaya başlamasından sonra sanki daha bir tarz ve özenli giyinir oldu. Acaba bu şıklığın altında ufaktan bir gelin kaynana çekişmesi olmuş olabilirmi:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) doğrusu özge ulusoy 'un ne güzellik ne de şıklık konusunda şansı var herşey ortada :)

      Sil
    2. ahaha kesinlikle katılıyorum :)) arzu sabancı şıklığıyla döver bence özge ulusoy'u :)) tarz adına stil adına şıklık adına hiç bişey yok çünkü bence özge ulusoyda :) hatta biri yere biri arşa bakan kaşları, makyajın hiç bir çeşidinin yakışmadığı yüzüyle güzelliklede yarışamaz :) ama iyi kalpli biri gibi görünüyor orası başka :))

      Sil
    3. Cok dogru bir noktaya degindiniz, Ozge Ulusoy cok alaturka, kaslari, makyaji ve garip kiyafet secimleriyle...Marka giyse bile stili yok. Eskiden kisa sacli, sade hallerini gorurdum Istinye parka , bin kat iyiydi. Hele o programda bin yildir moda dunyasindaymis gibi ahkam kesmiyormu

      Sil
    4. Sevgili Pelin harikasin gercekten tebrik ediyorum. DEVAAAM :)))

      Sil
  4. Pelin, mutlaka basılı yayından birileri seni "önce kapmalı yarışı"na girmeli bir köşen olsun satışları artsın. red carpet fashion awards neyse Türk versiyonusun o derece beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok utandım amaa teşekkürler ben de senin için aynısını düşünüyorum çok keyifli yazıların konuların ;)

      Sil
    2. Pelin'im ben de tam tersini düşünüyorum. Eğer sen basında bir yerde yazsan inan bu kadar tatlı olmaz. Ben -ki senin blogun konsepti gibi magazini, daha doğrusu sosyetemizin ne giydiklerini takip etmeyi seven biri olarak seni bulduğumdan beri( yaklaşık 2 yıldır) ne bir dergi alıyorum ne de bazı gazetelerin stil-moda eleştirmenleri okuyorum.Hatta o magazinlerin internet sayfalarına bile bakmıyorum. Sen bir defa basından en önce haber yapıyorsun, kaliteli görsellerinle kendine has yorumlarınla ve okuyucularının yorumlarıyla bu blog bambaşka lezzet buluyor. Haaaa basından bir dergide bir gazetede keyfi haftada bir yazabilirsin belki ama onda bile bir süre sonra keyif almayabilirsin biz de almayabilirzi. İşin içine basın girince maalesef istediğin gibi kaleme almak zor olabiliyor. Onun hatrı, bunun eşi, şunun dostu derken istediğin gibi yazamadıktan sonra ne anladım o işten.

      Sil
    3. evet hülyacım sen yakinen biliyorsun zaten her zaman tercihim yuvam, kendi çöplüğüm :) buranın yıllar içinde oturan en güzel farklılığı eleştirilen kişilerin de olgunluk ve medeniyet içinde yaklaşımları. yoksa herkese güzel herkese iyi dersem ne anlarım ben bu işten. nerde o zaman benim kişisel zevklerim beğenilerim. hem bir farklılığım olmaz hem kendimi hem de sizi aldatmış olurum ki olacak iş değil.

      Sil
  5. Pelincm cok tebrik ediyorum. Arzu Sabanciaya ba-yil-dim. Asli Sen daha da mi guzellesiyor. Paltosu ne marka acaba? Funda hn soyadini hayirlayamadim paltosu na da bittim. Amaaa olmayanlar var maalesef sitare akdilek, bu sefer Begum Sen ve karabacak adini yine unuttum kusura bakmayin. Saygilar

    YanıtlaSil
  6. Benim yorumum gelmedi sevgili pelin:)
    Hande t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bana mail atarmısın sana geri döneyim

      Sil
  7. Arzu Sabancı'ya bayıldım, bayıldım,bayıldım. Etek muhteşem, total look şahane. Begüm Şen'in fotoğrafında arkasınki kafasını çevirmiş olan adama çok güldüm: "Karda kışta bu ne yahuuu. Donacak bu gariban." der gibi bakıyor.

    YanıtlaSil
  8. Davetin icerigi ne bilmiyorum ama anladigim kadariyla Turkiye'de luks markalar musterilerini memnun etmek icin herseyi yapiyor. Nasil bir alisveris yapiyorlarsa. Hermes'in yemegide bir baska ornek mesela. O gun yazamadim ama kusura bakmayin Gulsen, Demet Kutluay ve ismini bile bilmedigim C list sosyetenin Hermes gibi bir markanin yemeginde ne isi var?
    Neyse demek istedigim, tum emerging ulkelerde oldugu gibi Turkiye'de luks tuketiminin inanilmaz oldugu. Ve Fransiz markalarin bu ulkelerde kendi ulkelerinde hayatta yapmicaklari saklabanliklari yaptigi.
    Bir baska dip notumda, Turkiye'de cogu sosyetemizin gorgusuz oldugu. Hermes, Chanel, LV ile birsey olmuyor. Cigdem Simavi gibi kallavi bir sosyetigimiz varken geri kalan herkes hava civa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet, Gülşen? Aynen aklımdan geçti, al beden de o kadar! Sema

      Sil
    2. sevgili adsız bu tarz davetleri markalar dünyanın her yerinde verir. paris 'te de olur londra 'da da. ama evet bir konuda haklısın bizdeki kadar medyaya yansımaz. amaç hem vip müşteriyi onore etmektir hem de böylelikle yeni potansiyel müşteriyi çekmektir. kısacası bu tarz davetler birtek türkiye 'ye has değil. ben davetlilerde demet kutluay ya da gülşen 'in olmasını yadırgamadım açıkçası. ikisi de tanınmış simalar. üstelik biri ülkenin star mertebesinde. bazen çok acımasız oluyorsunuz :)

      Sil
  9. begüm şen in ayakkabıları fazlasıyla güzell!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok mersi cok severek giyiyorum herseyle uyumlu hatta cikartamiyorum ::) sevgiler Begum

      Sil
  10. harikasın pelinim bir tek blogla kalmamalısın bencede modaeretor'e kesinlikle katılıyorum senin gibiler çok az hatta senin gibisi yok bitanem seni kaçırmazlar umarım ve farklı projelerle yine hep bizimle olursun_______gelelim begüm şen'e elbisesi güzel aslında ben çok yadırgamadım ama begüm şeni çok iyi gördüğümüz için bu bize biraz vasat geldi saçlar fena olmamış degişim için iyi sayılır__arzu sabancı süper bir kadın taş gibi nerdeyse ne giyse baktırır taşır etegi ve siyah kazagı güzel Anna Dello Russam da güzel taşımış tı ona benzer etegi diymi ama pelinim müthiş bir kadın o neyse________begüm şen süper bir kaban içindeki harika gömlek saçları toplu bitirmiş olayı keşki hep böyle görsek onuda birde beğüm şene toplu saç bence daha çok yakışıyor_______sitare hanım o makyaj o saççç yorum yokk__________Burcu Karabacak çok hoşş saçı çantası kıyafeti çok beyendim___gelelim en güzel kadınlardan birine gül saygı tek geçiyorum müthiş başka söze gerek yokkk_____Zeynep ılıcalı ne yapma olmuyor ya beyenemiyorum ben bu kadını hep bir eksik var bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğbadem teklifler oldu hala da geliyor ama ben pek yanaşmadım canım. sonuçta bu benim hobim zevk için yapıyorum şimdi şimdi para yapmaya başladım. o da eşimin zoruyla :) oturmuş bir düzenim ve hiçte yabana atılmayacak bir okur sayım var. kısacası beni burdan ve kurduğum düzenden koparmak o kadar kolay değil :)

      Sil
    2. Sevgili tugbade çok teşekkür ederim :) sevgiler
      Burcu Karabacak

      Sil
  11. Sevgili Pelin, yukardaki seninle ilgili yapilan tum yorumlara katiliyorum, ve hakkinda hayirlisi ne ise oyle olmasini diliyorum.

    Davet Begum'un olunca siklik kacinilmaz oluyor. Adsiz arkadas paltomu sormus, Victoria Beckham. Begendiginize sevindim. Tum okuyuculara sevgi ve saygilarimla, kocaman opuyorum.

    Asli Sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz teşekkür ederim. teklifler yok değil ama her zaman bana ait bir mekan daha çok işime geliyor. yazarken ne kadar özgürsem o kadar mutlu oluyorum.
      palto bilgisi harika oldu çünkü mailler gelmeye başlamıştı iyi yaptınız kurtardınız beni :) sevgiler.

      Sil
  12. Kışın gelmesine bu yüzden seviniyorum böyle güzel güzel kareler çıkıyor ortaya :) Herkesi beğendim yalnız İpek Ayaydın'ın çok başarılı kilo kaybı ve Burcu Karabacak'ın her zmankinden daha hoş gözükmesini ayrıca takdir ettim. (Ay sanırsın otoriteyim te Allahım ya... :))

    Aslı Şen'in mantosu, Sitare Akdilek'in ruju ve ceketi, Gül Saygı'nın saçları. Hepsine tek tek kalpçikler fırlatıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Abide Tuğçe çok teşekkür ederim sevgiler
      Burcu Karabacak

      Sil
  13. Bu postta yine favorim Arzu sabancı. dediğin çok doğru tespit son zamanlarda giyim kuşam hususunda inanılmaz yol aldı, inanılmaz değişim yaptı. Harika parçalar seçip çok güzel taşıyor.

    İpek Varol,çok şeker görünüyor. Funda Filibeli de daha doğrusu 3 arkadaş üçü de çok sempatik ve hoş görünüyorlar. Onların yanında gözüm Fatoş Sarıgül'ü aramadı değil. O da bu grupta arkadaş diye hatırlıyorum. Bu aralar Didem Antebi yok ortalarda. Hala yurt dışında, dönmedi sanırım.


    Sitare Akdilek'i daha önceki postlarından birinde çok beğenmiştim ama burada tammmm tersi hiç beğenemedim, kusura bakmasın.

    Begüm Şen'e ben bu elbiseyi yakıştıramadım. Saçı çok güzel yalnız sakın bozmasın bu rengi.

    Burcu Karabacak hiç olmamış üzgünüm. O saçlarla niye yüzünü iyice örtmüş ki. offf :(

    Gül Saygı'nın kabanı güzelmiş ama ona bu koyu saçla hiç alışamadım :(

    Tuğana Saygı'nın pantolonunu sevdim yada tayt üstüne takılan bir kumaş kemer mi o acaba? Çok hoş göründü gözüme. Bana inspiration verdi hemen dikecem bi tane o volanlı kemerden :)

    Aslı Şen'i bu kez çok çok beğendim. Paltoyu çok güzel taşımış. Saçı makyajı da güzel olmuş.

    Zeynep Ilıcalı'yı ben maalesef hiç beğenmedim. Saç rengi konusunda çok haklısın, rengi koyultmalı. Bu saçla daha büyük görünüyor.

    Pelin'im sana yine teşekkürler. Ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuaforde goruyorum Zeynep Ilicali'yi o saca saatler harcaniyor. O sac ve kiyafetler ona ait degil, rahat gorunmuyor, kendini bulabilse, topluluga uymak icin giyinmese ne guzel olur.

      Sil
  14. Begüm Şen ve Arzu Sabancı beğendiklerim.Melisa Kanatlı da bana Nicole Kidman'nın ilk meşhur olduğu kıvırcık saçlı hallerini hatırlattı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın nicole kidman 'ın havası var.

      Sil
  15. Zeynep Ilicali elli küsür yaslarinda gorunuyor. Sac ve makyaj degistirsin, kilo versin bence.
    Gül Gölge Saygi, Feryal Gülman'i idol olarak görüyor sanki ve tarz olarak ona benzemeye cabaliyor hep.
    Arzu Sabanci'nin tarzina hastayim, bravo kendisine.
    Bu blog harika ötesi ve degme tv programlarini solda sifir birakir.

    sevgiler.

    Merve.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep ılıcalı 'da öyle kilo verse de genç görünecek kadar fazlalık görmüyorum. ama tek bir saç rengiyle olumlu anlamda değişeceğine eminim.

      Sil
  16. Gul Golge sari kisa Brigitte Nielsen saclarina donmeli! Ilk defa farkli ve hos gorunuyordu, birbirlerine benzeyen kadinlarindan arasindan siyriliyordu. Tuvana Saygi altina gym tayti gitmis gibi ve cok orantisiz durmus, Begum Sen in elbisesi ona ait degil, maskulen giyim cok daha fazla yakisiyor, Asli Sen'in paltosu, koyu renk jean ve stilettolari, saci hepsine bayildim. Kesinlikle ne yaptigini biliyor. Ebru Kadayifcioglu nun paltosunu cok begendim. Revna Demiroren o Kifidis modeli ayakkabilari ve kurklu ceketleri gitmek icin cok genc

    YanıtlaSil
  17. Asli Sen ve Arzu Sabanci harika gorunuyor.Zeynep Ilicali'nin sac rengi onu daha yasli gosteriyor.Boyle keyifli postlar hazirladigin icin cok tesekkurler Pelin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. Zeynep Ilıcalı 'nın saç konusunda aynı fikirdeyiz.

      Sil
  18. Merhaba Pelin! Bu aralar postlarina doyum olmuyor. Uzun uzun okuyoruz ustune bir de artik stil anlamda olgunlasmis ve hepimizin gozlerini bayram ettiren isimleri goruyoruz :)

    Sitare Hnm in saci evet oldukca demode olmus ama o kadar hos yuz hatlari var ki tolere etmis ben gene de cok guzel buldum.

    Arzu Sabanci nin her giydigi ayri bir olay. O etegi, cizmeleri, takilari hepsi bir butunluk icinde. Mukemmel!


    Pelin acaba bu aralar senin bu iyiliginin, tatliliginin sebebi yeni bir bebek olabilir mi ;) Ayca ya kardes mi geliyor yoksa?

    Ebru S.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ebru yazdıklarımdan keyif aldığınızı görmek mutluluk verici iyi ki varsınız çok sevgiler ;)

      Sil
  19. BENCE KIŞ ŞIKLIĞI PALTO VEYA GENEL OLARAK DIŞ GİYİM ŞIKLIĞI İLE DOĞRU ORANTIlı.ASLI ŞEB VE BEGÜM ŞEN BUNUN EN İYİ ÖRNEKLERİNİ VERİYORLAR.PİED DE POULE KABAN MAX MARA WEEKWND GALİBA.SEZONDA SEVİŞTİM VARSA ALACAĞIM BURADA GÖRDÜKTEN SONRA.BEGÜM ŞENİN MANTOLARINI DA MERAK EDYORUM.LACİVERT OLANI ÖZELLİKLE.SEVGİLERRRRR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim cok naziksiniz . Bende en cok onu seviyorum Altuzarra nin bir kisa kabani :) sevgiler

      Sil
  20. pelincim 2 kere yorumumu yazdım gönderdim sayfanda çıkmıyor ama..
    Hande t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 1 kere geldi onu da özellikle yayınlamadım sebebini söylemek için mailini istedim cevabın gelmedi ;)

      Sil
  21. BİR M HARFİ EKSİKLİĞİ NELERE KADİR.SEVMİŞTİMMMMM

    YanıtlaSil
  22. Begüm sen yine coK guZel. Çilek sarısı sacları yuzuyle makyajiyla çok uyumlu. Elbise de guzel ama LV yakayi beğenmedim. Olmamış gibi. Begüm Hanim bu ayakkabılardan vazgeçemiyor gibi. Hep giyiyor :) hal böyle olunca 2 elti ayakkabıda pisti olmuş :) Asli Hanım'da guZel bu sac modeli Ona çok yakışıyor. Kabanı ilk bakışta 3 boyutlu bı etki uyandırdı bende. guzel bir parça.
    Pelincim sende hep arzu Sabancıyi en üste koyuyorsun. Bizi bı çarpıyorsun. Sonra digerlerini begenemiyoruz gibi oluyo :) Yine çok sık. Adr kimmiş arzu hn varken :) sitare Hanim gercekten Yesim salkım olmuş. Gecen hafta da benzetmistim :) burcu k. da uzun bir aradan sonra beğendim. Sade secimler ona daha çok gidiyor.

    Merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevdim cilek sarisi dogru birazpembe de cikmis :))
      ne diosunuz ayakkabilar resmen yapisti ayagima :)))) ama napiyim cok uyuyor herseyle tam oluyor

      Sil
  23. Melisa kanatli'nin tarzını seviyorum kendine has çizgisi olan birilerini görmek keyifli:) Gül gölgeyi bu kombinasyonuyla cok beğendim;) ruju da cok yakışmış;)
    Cisil

    YanıtlaSil
  24. Begüm şen'in saçlarına bayıldımmm bence hep bu şekilde açık bırakmalı toplu halinden daha çok yakışıyor.
    Burcu Karabacak'da çok hoş olmuş ben saçlarınıda sevdim. Birde İpek Varol çok elegant.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  25. Pelin,
    Tugana Savgı'nın pantolonu Zara sanırım. Yoksa onun ki bir marka da Zara mı esinlenmiş acaba?

    http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/tr/en/zara-W2012/269187/989014/PEPLUM%20TROUSERS

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails