6 Aralık 2012 Perşembe

KWANPEN Daveti

Kwanpen davetinde tüm Kwanpen sevenler bir arada.
 
Çantaların güzelliğine hele o yeşilin en güzel tonuna sahip parçaya olan sevdam için bir kitap yazılabilir.
 
Kwanpen 'i Türkiye 'ye getiren Aslı Bayraktaroğlu ile Feryal Gülman ve Revna Demirören 'in sohbet konularını çok merak ettim. Acaba Feryal Gülman elindeki güzelliği kaptırmamak için bahaneler sıralıyor olabilir mi :) Çok güzel sıcacık kareler !




Revna Demirören 'in elbisesini çok beğendim. Pek yakışmış. Feryal Gülman klasik Alaia elbiselerinden birini giymiş.  


Reyhan Demirören güzel, doğal ve hoş. Beyaz bluzunu çok beğendim.

 
Şirin Yalçın 'ın beyaz kabanı çok şık.
 
 
 
Benim  için günün şıkı Siren Ertan Çarmıklı 'dır. Üstünde kendi markasına ait nefis güzellikte siyah bir elbise. Loubi bootie ler şahane ! Saç modeli, pembe ruju ve gülümsemesiyle Barbie 'yi bile kıskandıracak bir güzelliğe sahip.
 

 
 
Biraz da Kwanpen 'in son modellerine bakalım. Yeşil en favorim !
 


 

47 yorum:

  1. Bu canta markasini ilk defa burda duydum ve arastirdim.sadece turkiyede ve singapurda satiliyormus.dogrusu Burda Fransa'da kimse bilmiyorum.diger italyan ve ispanyol arkadaslarima da sordum,kimsenin haberi yok.Dunyada gecerliligi olmayan bir marka yani.ben sahsen cok fazla wanna be buldum.

    Leila

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalite ve işçilik dünyada geçerlilikle kıyaslanamaz. Birşey iyise güzelse duyulmuş duyulmamış şahsen pek önem vermem. Tabi herkesin bakış açısı farklıdır.

      Sil
    2. Guzel soyluyorsun da her guzel sey duyulmaz mi?

      Leila

      Sil
    3. duyulmak zorunda değildir. Bazı markalar fazlaca bilinmeye önem vermez ve bu konuda fazla çalışma yapmaz ve bazıları da büyük kitlelere ulaşmamayı, sınırlı ve bilenin bildiği bir kitleye hitap etmeyi seçerler. Kaldı ki Kwanpen o kadar da duyulmamış bir marka değil bence. Ayrıyeten bir markanın nasıl duyulur nasılır duyulmaz olduğunun sınırını da bilmiyoru. Hasbelkader ben ya da bazıları çok ortada olmayan bir markayı misal duymamış ve ya keşfetmemiştir ama bilmemkim de mesela çoktan ürünlerinin müdavimi arasına girmiştir ama benim ya da çevremdeki başka insanların bilmediği bir markanın bilinirliği olmadığı anlamına gelmez bu diye düşünüyorum

      Sil
    4. Sanırım leila ve çeşitli milletten arkadaşları dünyanın genelini oluşturuyor.

      Sil
  2. kwanpen'i ilk defa senden duydum Pelin ve nişantaşındaki dükkana gittim.İnanmıcan ama içerisi Hermes Kelly modellinin tıpatıp aynısı vardı.Benim gözümde bir modeli birebir kopyalan herkes sıfırdır.Bu düşüncemi daha önce de çeşitli konularda! dile getirmiştim hatırlasan:)üstelik bu sahte çantalar gerçeğiyle aynı fiyat.Krokodil kwanpen alıcağıma düz hermes alırım,salakmıyım? yalın ayak kaçtım:)
    Şirin Yalçın bornozla mı çıkmış?
    SEÇ çok zarif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı Kelly nin tıpatıp aynısı olamaz imkanı yok ben yıllardır takip ederim bu markayı formu hep aynıdır. Üstelik kullanılan deri kalitesi aynı düzeydedir. Keşke bir fotosunu çekseydin de görseydik.

      Sil
    2. www.google.com.tr/imgres?q=kwanpen&hl=en&client=safari&sa=X&tbo=d&rls=en&biw=1242&bih=584&tbm=isch&tbnid=rqVoxLNSdXwBTM:&imgrefurl=

      eğer bu link'ten ulaşamazsan google aramaya "kwanpen" yaz ,görsellere bas,ilk sıranın en sonunda çıkan toplu birçok kwanpen çantanın olduğu resimdeki mavi ve draje pembeyi incele.Eminim sen alasını bulursun bu görsellerin.

      Sil
    3. Aslı ilk kez gördüm ve şaştım kaldım. Bunun mantıklı bir açıklaması vardır diye ümit ediyorum.

      Sil
  3. yılan derileri ve üç renkler dünyaaaaa sonu.Çok yaşlı işi çantalar.
    Feryal Gülman'ın Alaia elbiseleri sıktı artık.
    Şirin Yalçın Çekmiş kürkü almış ,krokodil çantayı,stil mu bu şimdi,hayvan katliamı mı?

    YanıtlaSil
  4. Hayvan hakları derneği nerede? Nasıl izin veriyorlar bu devirde böyle katliama? Şahsen bu çantaları protesto ediyorum.
    Elindeki o fecaat çanta olmasaydı Reyhan Demirören'i beğenebilirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum. Derisi,kürkü,dişi vs için katledilen hayvanlar geliyor gözümün önünde. Vahşi ve tropik hayvanların derilerinden elde edilmiş bu çantaları bedava verseler kullanamam.

      Sil
  5. Hermes 'i konu ettiğimde hayvan hakları denmez hatta ayılıp bayılırsınız nedense Kwanpen olunca birden cengaver kesiliverdiniz ilginç !

    YanıtlaSil
  6. Ama burada krokodil ve yılandan başka birşey yok ki! Hepsi katliam ,Ben daha bi hermes dükkandında 2 tane krokodil çanta aynı anda görmedim,çantaların çoğu düz deri

    YanıtlaSil
  7. Gonlume Gore06 Aralık, 2012

    Bende biraz negatif olucam burdaki havadanmidir nedir bilmiyorum :) Kwanpen leri bende hic begenmiyorum nedense ki haklisin Hermes krokodil olsa bayilirim ama adsiza katiliyorum Kelly nin birebir aynisi degilde kilitleri ayni modelleri var, cakma gibi duruyor.Sirin Yalcin montunu gostericem diye kapali mekanda kurdesen gecirecek itici geldi banada.SEC i begendim ben hep soylerim cit kirildim goruntuyu,zerafeti severim ben SEC te bunlar var siyah,bej filan cok yakisiyor ona.Bugun kirmizi dantelli saniyorum Stella bir elbiseli bir resmini gordum hic yakismamis mesela.Revna D sac modeli cok kotu demode degistirsin nolur.

    YanıtlaSil
  8. Gonlume Gore06 Aralık, 2012

    Yani yesil olan guzelmis gercekten Pelincim fakat oda benziyor yani Kelly e benzemiyor diyemez kimse .

    YanıtlaSil
  9. Asli dogru soyluyor ,Kwanpen'de Birkin de var Kelly de .

    YanıtlaSil
  10. Asli dogru soyluyor Kwanpen'de kelly modeli de var Birkin de.
    Simdi esas bombaya gelelim ,Sirin Yalcin 'in elindeki canta Birkin degil,Kwanpen zaten.Lutfen tokanin ustune zoom yap,Kwanpen oldugunu goreceksin.Gerci Sirin Yalcin'in hayatta bu cantayi satin aldigini dusunmuyorum,kesin davette bakarken cekilmistir,yoksa uzerinde baska bir sey yazan Birkin'le dolasmaz.Kimse dolasmaz.

    YanıtlaSil
  11. Fransa'da Kwanpen nasıl tanınmıyormuş anlamadım? Kimin tanıması lazım ki? Sokaktaki adamın mı? Bu link french luxe'ün sayfasına ait; ki ikinci el bir ürüne ait mesela bu ilan; http://www.frenchluxe.fr/annonce-2446-sac-a-main-kwanpen.html

    Bu da "gaddarlık ediliyor" nidalarında buluna arkadaşlara gelsin, Kwanpen'in kendi sayfasında yer alıyor bu açıklama:
    "The raw materials for all KWANPEN products are sourced only from wildlife institutions which adhere strictly to the rules and regulations laid down by the Convention on International Trade in Endangered Species of Wild Fauna and Flora (CITES). KWANPEN is a member of the Asian Conservation and Sustainable Use Group (ACSUG) and is licensed by the Agri-food and Veterinary Authority of Singapore to manufacture, distribute and export crocodilian products."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vahşi hayvanlardan elde edilen deri,kürk gibi malzemelerden yapılmış ürünleri kullanmak (isterseniz zaten ölmüş bir canlıya ait olsun), talep etmek, böyle ürünlerin arzına yol açar. Ben bu konularda hassasım ancak, benim çantamın derisi elde edilirken bilmem ne kurallarına uygun elde edilmiş, gönül rahatlığıyla takarım diye bir durum absürttür.

      Sil
    2. Şahsen böyle bir talebim olmadığı için en azından timsah derisi çanta, ayakkabı kullanmıyorum, gerek görmüyorum ama deri ceket giyiyorum mesela, deri ayakkabı, çanta kullanıyorum. Arz edenin koşulları önem kazanıyor bu durumda. Kuralına göre üretim yapıldığı sürece bir sorun yok. Ama kullanırsınız, kullanmazsınız sizi ilgilendirir üretim etik biçimde yapıldıktan sonra. Markayı töhmet altında bırakmanın alemi yok.

      Sil
  12. Ya da mesela şu var, atıyorum Mavi Amerika'da tanınıyor olsun, çok mu kaliteli malları var? Henüz iki paçası eşit bir kotunu görmedim. En azından fiyatları ürün segmntine göre nispeten daha makul. Bir de yatırım alanlarına bakarsak Türkiye çok akıllıca bir hamle olmuş.

    YanıtlaSil
  13. Ben de gördüm şimdi Birkin ve Kelly benzerlerini. En iyisi bunun sebebini yetkili bir isme sormak.

    YanıtlaSil
  14. Bende Şirin Yalçın'ın kabanını çok beğedim çok havalı duruyor.. Ama günün şıkı olmaya yeterli değil bencede günün şıkı Sİren Ertan makyajı, saçı, elbisesi çok tatlı, çok güzel :)) Kwanpenlerin ben clutchlarını beğeniyorum ve değişik bir marka herkesin elinde aynısını görmekten sıkıldık artık..

    YanıtlaSil
  15. Siren Ertan'in elbisesi guzel de ben halen Gonul Yazar sac renginin yasina yillar degil on yillar kattigini dusunuyorum. Gul Golge gibi kislik bir renk degisikligi yapsa pek fena olmaz.

    YanıtlaSil
  16. Ben açıkçası bunu geçen sene yer verdiğin Kwanpen davetinde görüp farkedip çok merak etmiştim. Nasıl bu kadar insanların gözüne sokarak sahtesini üretirler diye ve internette küçük bir araştırma yapmıştım kendimce. Bu linkte mağazadaki kadının açıklaması var. Tabi sen kesin Türkiye mağazasından daha net bilgilere ulaşırsın. http://chuletz.wordpress.com/tag/kwanpen/ . Özetle şunu diyorlar; OEM adlı Kwanpen'in sahibi olan şirketin sahibi ilk Birkin çantanın tasarımı sırasında ekip ile birlikteymiş. Hatta ilk krokodil Birkin'leri onlar üretmiş ama daha sonra şirket el değiştirince hem kaliteyi standartlaştırmak hem de üretim sayısını kontrol etmek için kendi bünyesinde üretmeye karar vermiş Hermes. Kwanpen'in sahibi de sanırım tasarımında yer aldığı için Birkin üzerinde hak görmüş.

    YanıtlaSil
  17. Hermes el değiştirince değil yönetim değişince demek istemiştim. Düzeltme yapıyorum yorumuma :)

    YanıtlaSil
  18. hani hep konuşuyoruz ya bir markaya ait özgün bir tasarımı kopyalamak çakmaya girer vs. diye.
    Şimdi bu Kwanpen'in kelly ve birkin bag'leri de hermes aşırımını açıkça ve rahatça gururla sergileyebileceği çalıntı mı yoksa değil mi ? Ben gerçekten bu konuda ne düşündüğünüzü çok merak ediyorum. birkin'in almış birebir aynısını yapmış (çok da güzel olmuş görüntüde gördüğüm kadarıyla) binlerce dolara göğsünü gere gere satışa çıkarmış. hatta dünyaya açılmışgelmiş istanbul'un göbeğine gururla mağazasını açmış, insanlar da gayet rahat ve gururla ellerinde birkin'vari çantayla poz verebiliyorlar.
    o halde günümüzde ne çakmadır ne değildir, ben bilmiyorum gerçekten bilemiyorum fena halde kafam karıştı bu konuda.

    YanıtlaSil
  19. bakın bu forum sayfasında da biri Kwanpen'in himalayan birkin'ini paylaşmış.
    Himalayan krokodil bile var yani

    YanıtlaSil
  20. Pardon linki eklememişim yoruma :

    http://forum.purseblog.com/hermes/kwanpen-bags-72575-5.html

    YanıtlaSil
  21. öyleymişde böyleymiş de polemiklerinden uzak fotolarda SirenErtan'ı görüncence içim açıldı :)

    gülnihan

    YanıtlaSil
  22. Kwanpen^'den Aslı Bayraktaroğlu 'nun açıklaması tüm sorularınıza cevap olacaktır.

    " Kwanpen ilk once buyuk markalar icin uretim yaparak baslamis. Ve bir donem (neredeyse bir jenerasyon) sadece Hermes 'in krokodil cantalarini uretmis marka icin. Daha sonra 2. Jenerasyon isi devralinca niye kendi markamizi yaratmiyoruz diyerek baska buyuk markalar icin uretimi birakip ilk Kwanpen magazasini acmislar 1970 lerde..fakat Bu model kendilerinden cok talep edilince, bir centilmenlik anlasmasi yapip, birebir aynisini degil detaylari farkli olarak tek bir modelini uretmeye devam etmisler. Ayni ciftligi kullandiklari icin cok yakin iliskileri var iki markanin.

    Zaten magazaya geldiginizde sadece bir ya da iki canta gorebilirsiniz bu modelde cunku one cikarmak istedigimiz modelleri kendi klasik modeli Raffles ve digerleri..cogunlukla siparis uzerine getiriyoruz bu modeli cunku inanin inanilmaz talep ediliyor. Fakat magazada ya da vitrinde goremiyorsunuz.

    Nesli tukenmeye yuz tutmus canlari koruma dernegine ait Cites belgesinden de bahsetmek istiyorum.
    Bir zamanlar dunyada krokodil sayisi 4000 lere kadar dusmus ve tukenmek uzere olan canlilar listesindeymis. Mr. Kwan in da icinde bulundugu ve onculuk ettigi bir grup uretici krokodil derilerini aldiklari insanlarla konusup, onlari ciftlik kurmaya ve belli sartlari yerine getirmeyi gerektiren cites belgeli deriler satmaya ikna etmisler. Fakat sartlari ciftlikte yetistirilecek her 10 timsahtan 4 unun vahsi dogaya birakilmasi olmus. Bu sayede ciftlikler kurulmus, Cites belgesi zorunlu hale getirilmis ve timsah turu yok olmaktan coktan kurtulup gunumuzde 100.000 lere ulasmistır."

    YanıtlaSil
  23. Aslı Hanım'a detaylı açıklama ve en doğru kaynaktan bilgilendirme için biz de okuyucu olarak teşekkür ederiz.
    şahsen kişisel olarak ben de Abide Tuğçe ve diğer bazı okuyucular gibi belirli sebeplerden timsah derisi çanta kullanmayı tercih etmem ama öte yandan Kwanpen'in renkleri, modelleri de görsel bir şölen ve marka değerinin de çok üstlerde olduğunu çok iyi anlıyorum.
    hoşçakalın

    YanıtlaSil
  24. 10 timsahın o şanssız 6 timsahına üzülmemek içten değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her canlının fazlası doğaya zarar. Ne yapsınlar yer yer timsah dolsun da ekosistem mi bozulsun? Adamlar sertifika almış, çözüm bulmuş, doğayı kotumayı da ihmal etmemiş, siz hala timsah derdinde. Aman dikkat edin de sığ yerlerde gelip ısırıvermesinler bari.

      Sil
    2. ne cahil ne cühela bir yorum, (yer yer timsah mı dolsun diyen) şaka mısın yaşını anaokul düzeyine mi sabitledin adsız ?

      Sil
    3. Senin yorumun da bir o kadar saygısız ama uğraşamiycam.

      Sil
    4. mesajınızı ben de çok acımasız ve düşüncesiz buldum. derilerinden çanta ayakkabı giysi yapılmayan canlılar dünyayı istila mı etti bugüne kadar?

      Sil
    5. dipsizkuyu'ya sonuna kadar katılıyorum.
      insanın aslında ne kadar bencil bir varlık olduğunun kanıtını uzaklarda aramamıza da gerek yok, çevremize, mantalitemize bakmak yeterli

      Sil
    6. herşeye çok güzel bir kılıf takılmış (görünüşte)
      hele "her canlının fazlası doğaya zarar" cümlesine, bakış açısına okuyunca gülsem de yüreğim sızlamadı hiç değil.

      Sil
    7. Komik! madem herşeyi çok biliyorsunuz krokodiller yerine arılara üzülün o zaman nasıl olsa ucu tüm insanlığa dokunan zararları var arı nüfusunun azalmasının.Hepinize birer Hermes gelse gerine gerine takmayı bilirsiniz, ama az bilinen markanın krokodili oldu mu herkes bir hassas bir hassas nasıl ikiyüzlü bir tutum.gülüyorum hepinize.

      Sil
    8. adsız kişinin söylediği ultra mantıklı (!!!) zihniyetten yola çıkarak şunu düşünebiliriz. dünyada en fazla bulunan ve doğaya da en zararlı olan, ekosistemi de mahveden tek canlı insan. O halde niye biz de "fazlamız"ı bir şekilde katletmiyoruz ?

      Sil
    9. kendi adına konuş. Belli ki herşeyi çok iyi (??) biliyor, belli ki fazla bilgili ve eğitimlisin. ben hermes'in de marka etiğini ayakta alkışlamadığım gibi değil bedava gelse, üzerine para verilse isterse altın yaldızlı Kermes markası olsun keyfi öldürülmüş ölü hayvan takmam giymem. giyen giyer. tercih ve vicdan meselesi

      Sil
    10. bu kadar insan komikse sen komik üssü 3'sün adsız. biz sana fazlaca gülmüşüz, biraz da buyur sen gül, çok mu ?

      Sil
  25. sirenciğim harikasın saçın makyajın gülüşün allahım nasıl bir asalettir bu kadındaki___şirin yalçın çok tatlı olmuş üzerindeki beyaz paltosu harika bence çok yakışmış feryal gülmanda her zamanki gibi çok güzel___ opak çoraplarla elbiseler ne kadar güzel durmuş taytla çizmeler____

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails