11 Ocak 2013 Cuma

Gözde Tasarımcılarımız Tek Bir ODA 'da..

Başarılı stil danışmanları Başak Dizer Fransez ve Deniz Marşan 'ın son projelerinden haberiniz var mı ? İki ortak süper bir fikirle gözde tasarımcılarımızı tek bir çatı altında topladılar ve geçtiğimiz günlerde hoş bir partiyle ROOM ismini verdikleri showroom un açılışını gerçekleştirdiler.

Son koleksiyonlarıyla showroom da kimler yok ki... Nişantaşı ROOM 'a gidiyorsunuz ve Özgür Masur, Elif Cığızoğlu, Simay Bülbül, Özlem Kaya, Zeynep Erdoğan, Begüm Salihoğlu, My Best Friends, Özlem Ahıakın, Nihan Peker gibi tasarımcılarımızın koleksiyonlarının tümünü bir arada görebiliyorsunuz. Avrupai bir çalışma olması bir yana pratik olması en güzeli. Üstelik styling konusunda uzman kişilerce yönlendirilmekte işin bonüsü. Kısacası popişimi ve göbişimi şekle sokar sokmaz koşacağım ilk adres :)

ROOM sadece bununla kalmayıp bir de hazır giyim markalarına ve moda tasarımcılarına yönelik halkla ilişkiler, tanıtım, defile, ekspozisyon, lookbook, katalog çekimi gibi hizmetler de sunuyor.

İşin bilgi vermek kısmından geçiyoruz açılış davetine kimler gelmiş ve nasıl gelmiş'lere. Yani en sevdiğimiz kısma :)


Öncelikle evsahipleri Başak Dizer Fransez ve Deniz Marşan 'ı ele alalım. Tek kelimeyle nefis görünüyorlar. Eleştirecek bir unsur bile bulamamanın ızdırabı içindeyim :) Başak Dizer Fransez 'in üstünde Simay Bülbül tasarımı elbise, Deniz Marşan da ise Elif Cığızoğlu. Modern, dinamik, seksi ve uber klas bir şıklık sergiliyorlar.




Kanımca Türkiye 'nin en vahşi ve yahşi güzeli Berrak Tüzünataç da harika. Baştan aşağı Özgür Masur imzalı deri pantolon ve cesur sırt dekolteli siyah bluzla nefis görünüyor. Ona en yakıştırdığım tarzda dağınık bıraktığı saçları ve doğal havasıyla gönlümü bir kez daha fethetmiştir.


Bade İşçil 'de Tuba ve Beren gibi normal hayatında cool takıldığını sanan sıradangillerden. Hele o kukuletalı şapkasına alkış !! Bu mudur yahu starlık ??!!



Yakın dostlar Sibel Arna ve Çağla Şikel ikilisine bayılıyorum. Çağla her zaman ki gibi karman çorban neyin ne olduğunu anlamak için dürbünle bakmam gerektiği bir kombinle. Ama bir şekilde yakışmış. Kötü görünmüyor. Sibel Arna da ise şiddetle bir Çağla Şikel 'e benzeme sendromu seziyorum. Ya da üzüm üzüme baka baka karar mı desem ne desem bilemedim.


Tanem Sivar çok hoş. Şort, bluz ve ceket üçlüsü bir arada nefis yakışmış ve çok iyi taşımış. Örgü saçları, yüzüne yakışan makyajı ve doğal duruşuyla bağırmadan insanın gözüne gözüne sokmadan dingin ve klas bir kombin yaratmış.


Geçenlerde Beren Saat için nasıl nihayet gördüğüm en şık Beren dedim aynı şeyi bu sefer de Özge Ulusoy için söylüyorum. Giydiği her parçayla dört dörtlük süper bir kombin içinde. MMM for H&M deri pantolonu, Zara gömleği, Zara yeleği, Kurt Geiger botları ve Celine çantasıyla hem renk olarak hem de tarz olarak son derece başarılı. Saçı ve makyajı da aynı oranda süper görünüyor.


Ayşe Kucuroğlu yine gitmiş kendisine hiç yakıştırmadığım çok desenli çok detaylı bir elbise seçmiş. Elbisesi Mehtap Elaidi marka. Çok karışık ve göz yorucu görünüyor. Lakin clutchı, uzattığı saçları ve makyajı çok hoşuma gitti.


Günsel Ülkü 'nün kıyafeti ortama hiç gitmemiş. Tüvit ceketli döpiyesi, Hermes çantasıyla sanki başka bir dünyadan gelmiş gibi. O Hermes çantasını keşke başka bir organizasyona en azından sosyetik bir davette bizlere gösterseymiş :) Ama dikkatimi çeken güzel bir detayı da paylaşmazsam olmaz. Natürel tonlardaki makyajı çok hoşuma gitti. Sakın iddialı bir ruj rengi sürmesin. Bu tonlar yüzünün güzelliğini ortaya çıkartmış.




Elif Cığızoğlu, Simay Bülbül ve Özgür Masur yıllardır kendilerinde görmeye alıştığımız ve benimsediğimiz tarzlarıyla.




My Best Friends 'in yaratıcıları Ayşegül Afacan Köksal ve Yasemin Ögün de dikkatimi çeken şıklardan. Bu çalışkan ikiliyi seviyorum ve takdir ediyorum. Kendi tasarımları olan smokin ceket ve pantolon nefiss. Zara deri etek altına ucu beyaz Giuseppe Zanotti botlar şahane olmuş. Çok bantlı Kurt Geiger ayakkabılar ve Balenciaga portföye öpücüklerimi gönderdim bile :)



Şu aralar gece aleminin partilerden sorumlu ismi Mert Vidinli ve Derya Şensoy. Mert Vidinli 'nin kendine has tarzı hoş. Derya Şensoy için stil adına birşey söylemek zor ama aydınlık yüzü ve samimi gülümsemesini beğeniyorum. Tam yaşına uygun gencecik ve spor bir görünüm içinde. Herkes illaki iddialı olmak zorunda değil ki.


32 yorum:

  1. deniz marşanın kuyafetini beğendim. elif cığızoğlundan genelde iyi şeyler çıkıyor. akıbeti zeynep tosun gibi olmasın diye dua ediyorum.

    berrak muhteşem görünüyor. doğal görünüp aynı zamanda çarpıcı görünen bir görüntü var berrakta. valla alışveriş isteğimi yine coşturdu sağolsun.

    çağla şıkelin ne fiziğini beğeniyorum ne de stilini. bikinili resimlerini görünce etli butlu olayım daha iyi diyorum valla. öyle soğutuyor insanı zayıf olmaktan. son zamanlarda fazla bilir kişi pozlarında. ahh beyaz ahh keşke ketum demeseydin şu kıza bir açıldı pir açıldı:)

    sibel arna ise böyle pek vasfı olmayan mesleği gereği şu camiadan kendine çevre edinmeye çalışan biri. bugün çağlayı yarın başka birini taklit ederken görmemiz pek bir mümkün. ya bir daha baktımda resime, annesine özenip giyinmeye çalışan bir kız gibi olmuş:) olmamış sibelcim ya:)
    tanem sivara bakınca tamamen rahatlık hissediyorum ama bu kadar siyah artık çok boğucu geliyor bana.

    özgenin üzerindekilerini ise çoookkk beğendimm. bu aralar herkesin saçlarında doğal dalgalar görmeye başladım kuaförler öğreniyor galiba bu işi ya da kadınlar artık daha baskın çıkıp nasıl yapması gerektiği konusunda daha baskıcı oldular.

    özgür masur da eksik bişey var ama ne bulamıyorum. tam bir modacı diyemiyorum nedense ona. çokda fifi diyordur kendisi ama:))

    derya şensoy çok güzel bir yüze sahip ama bu kız bu kilolarla gençliğini heba ediyor. çok güzel yüz hatları var. az kilo verse bu kız çookkk daha fazla dikkat çeker.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum.

      Sil
  2. Özge Ulusoy kendinden geçmiş, bu nsl güzellik...Onu böyle şık daha sık sık görmek isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge Ulusoy hep güzel yaaaaa ne giyse yakışıyo.

      Sil
  3. Merhaba Pelin hanım :)
    Yorumlarınız harika.
    Ama mybestfriend tasarımcılarından Yasemin hanımın soyadı Öngün değil Öğün. :)
    http://modatutkusu.net/mybestfriends
    Sevgiler,iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen düzelttim buse teşekkürler :)

      Sil
  4. Berrak kesinlikle çok alımlı bir bayan çok beğeniyorum kendisini.Ayrıca Özge'nin kombini güzel celine çantaya bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ben buraya gitsem nasıl giderdim diye şöyle bir baktım, kuşkusuz Özge Ulusoy, günlük şıklık, hem açılışa katılıp arkasından arkadaşınla yemek yemek için 4-4lük lakin yarışma programlarından mı kaynaklı bilinmez, ben sahsen tv'de kendisini (doğal olarak) hep farlı, gölgeli gördüğüm için böyle zamanlarda saçları daha doğal olsa, makyajı naturel olsa daha cok hoşuma gider diye düsünüyorum, çünkü ünlüler hem tv hem böyle sosyal medyada aynı yüzle karşımıza cıkınca bende kalıp izlenimi doğuruyor, Özge'yi seviyor ve daha fresh görmek istiyorum.
    İrem

    YanıtlaSil
  6. berrak t. yi demode buldum. pantolonu çok 90lar. bluzu ise abartı.(exi bonomomun dediği gbi sorunlu çocukluğa bağlıyorum) bu esrik ve bohemsi stayla ruhen alaturka olduğumuz için ırk olarak, sakil duruyor bizde. sibel arna ve çağla şikel olsen ikizlerinin esmer versiyonu olmuşlar. ayşe kucuroglunun imkanlarının sağladığı alternatifler nedeniyle kafasının karıştıgını ve bazen yanlış seçimler yaptıgını düşünüyorum.(zenginlik de zor aslında o kadar çok marka var ki alıp giyebileceğiniz) bade işcile ise diyecek bir şey yok.çok güzel bir kadın ama davete istinyeye yaptıgı yürüyüşlerden birinin dönüşünde uğramış sanırım.
    beğendiklerime gelirsem ev sahipleri 2shoppersı beğendim. designer olduğunu belli eden güzel seçimler yapmışlar.tanem sivarı ise oyuncu/sunucu olarak beğenmesem de tarzı hoş. aynı şekilde özge ulusoy casual chic olarak başarılı bir kombin yapmış.
    room eminim kişisel alışverişlerden ziyede dergilere, ya da başka projelere yapılacak çekimlere faydalı olacaktır. aşkı memnu ile zaten başarılarını ispat eden fransez/marşan ikilisine bol şans diliyorum.
    sevgiler, cansın

    YanıtlaSil
  7. Bir şekilde herkesi beğendim. Berrak Tüzünataç'ı gerçekten çok beğeniyorum ama bu kıyafetin anlmı nedir? "Deri pantalonum içine alttan çıtçıtlı badi giydim!" mi yoksa "Deri pantul içine mayo giydim?", "millet kapalı alanda bile montla ceketle dolaşır, dışarıda lapa laa kar yağarken ben üşümüyorum!" mu, nedir bilemedim. Aksi gibi zerre kadar beğenmediğim ve neden, nasıl hayatımıza girip de adını duyduğumuzu hala çözemediğim, oynadığı dizilerle de zerre alakam olmayan Bade İşçil çok daha normal gözüktü gözüme. Hatta beresine de 10 puan veriyorum bere süper :)Simay Bülbül ve Özgür Masur zaten beğendiğim iki tasarımcı, SB'ü özellikle çok beğeniyorum. Ama Berrak Tüzünataç üşümemiş mi ya... İçim titredi bakarken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başta valla ben de mayo giymiş sandım Tuğçem :)

      Sil
  8. Pardon, bir de + Derya Şensoy ultra sevimli, tam yaşının insanı artı çok da güzel bir kız böyle normal, düzgün, kasıntısız genç kızları gördükçe içim açılıyor.

    YanıtlaSil
  9. Başak Dizer Fransez ve Deniz Marşan çiftinden pantolonlu olanın ( gerçekten kim kimdir bilmiyorum özür dilerim)paçaları yerleri süpürüyor, bir ik santim daha kısa olsaydı sanırım daha iyi duracaktı. ayrıca kişisel olarak ben bu tip paçaları hiç sevmiyorum. sanırım sadece Türkiye'de çok popüler.

    YanıtlaSil
  10. Vogue TR Bugun Ne Giydim, Ece Dogulu!!?? Nassi ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık orayı hatta dergiyi bile takip etmiyorum senden öğrendim kimin olduğunu. ece doğulu 'nun kim olduğu bile fazla bilinmiyor bu yüzden riskli bir seçim yapmışlar. ama giyim kuşam konusunda çok bilinenlerden daha iyi olduğunu söyleyebilirim. O yüzden bakınsam iyi olacak :)

      Sil
  11. Bu postta şıklık olarak ennn beğendiğim iki isim My bestfriends. Hatta deri etekli olan Ayşegül idi sanırım daha da favorim. Çok yakışmış. İkisine de bayılıyorum. Sonra Özge Uluso'u beğendim. Tonlar ve kıyafet uyumlu ve güzel olmuş.

    Kusura bakmayın ama Ayşe Kucuroğlu'nu bu kez hiç beğenmedim. Hele ki ayakkabısı kendi tarzına çok uygun olsa da benim aslaaa alıp giyeceğim bir ayakkabı değil. Tabii tarz meselesi.

    Çağla Şikel'in kaşları yer çekimine karşı koymaya çalışıyor ve adeta uzaya doğru yol alıyor gibi. Çok çirkin, çok zayıf, bu kadar zayıf olacağıma inan etli butlu olmayı yeğlerdim.BNG'de milleti pek zor beğeniyordu ama bu kıyafetiyle ben şahsen onu hiç beğenmedim.

    Derya Şensoy ne tatlı kız, çok beğendim. Pırıl pırıl. Ve Tanem Sivar inanılmaz sempati duyduğum, sıcacık bir insan. Ve kıyafeti de çok yakışmış. Hele ki altına düz çizmelerle nefiss nefisss.

    YanıtlaSil
  12. Bade İşçil için söylediklerinize kesinlikle katılıyorum.Ezel dizisinde oynarken Yeditepe Üniversitesi Moda ve Tasarım Bölümü mezunu olduğunu,moda tasarımları yapmak istediğini söylemişti.Kendisini ne zaman görsem,üzerindekileri dikkat ederim.daha bir kez şık görmüş değilim!
    Sadece o değil diğer dizi oyuncuları içinde aynı düşünüyorum. Ahh bizimde belki bir gün peşinden sürükleyecek bir moda iconu Şarkıcı veya Aktrisimiz olur İnşallah...

    YanıtlaSil
  13. bade işcil beren saat tugba büyüküstün gibi Türkiye'nin güzel yüzlerinin normal hayatta böyle salaş takılmalarına ben de anlam verebilmiş değilim..

    YanıtlaSil
  14. Bir süredir Çağla Şıkel'in boynunda haç şekilli bir kolye var, herkes bunu konuşuyor ne oldu bu kadın din mi değiştirdi yoksa haç takmayı çok mu cool sanıyor?

    YanıtlaSil
  15. Ayse Kucuroglu'nun clutch'ı benim tasarim markam BEGART :) bileklikleri lidyana.com da, cantaları da haftaya orda bulabilirsiniz, cok yakinda belki de ROOM ' da :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begart tasarımlarını beğeniyorum ve son günlerde tasarımlarınız karşıma çok fazla çıkmaya başladı ellerinize sağlık ve tebrikler :)

      Sil
  16. Snowwhite12 Ocak, 2013

    Sibel Arna sezonda ne varsa alakalı alakasız üstünde toplamis, Çağla Sikel'le birlikte Mad Max filminden fırlamış gibi gorunuyorlar. Çağla Sikel guzel bir kadın ama bir cok kadının basına gelen yaşla birlikte ilerleyememe, kendini iyi hissettiğin bir moda döneminde takılıp kalma sendromundan muzdarip :((

    YanıtlaSil
  17. berrak ın pantolonu hiç yakışmamış. bir pantolonda en önem verdiğim şey ağının pot durmamasıdır.çok kötü durmuş.pantolonun özgür masur a ait olduğunu okuyunca çok şaşırdım.çünkü güzel bi kalıbı yok bence.olmamış yani.

    günün şıkı özge bence.ama bu karda kışta bu kıyafeti zor seçtiğini söylüyo.ben üzerinde soğuk havalarda ısıtacak türde bi kıyafet göremedim

    YanıtlaSil
  18. herkes oradaymış ben nasıl kaçırdım bu daveti:)

    YanıtlaSil
  19. Berrak T hiç begenmedim,pantolon üstune oturmamis ve fazlasiyla demode, üstündeki mayodan bozma seyide sevmedim, hele bu mevsimde..
    çagla Sikel çok fena görunuyor, böyle giyinip birde moda programi jürisi oldu ya, ne denir pes!
    Özge Ulusoy ilk defa sik olmus, sasirdim.
    Ayse Kucuroglu tam cadi kazanlik Pelin.. Kelimeler kifayetsiz kaliyor.
    Bade Isçil'de pazara çikmis, geçerken ugramis gibi, güzelligine yazik ediyor.
    Aysegul Afacan'a bayildim!

    YanıtlaSil
  20. Canim Cagla sikel siyah omuzu delikli hirkaya bayildimmm nedir acaba :)/??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir bilgim yok :( umarım burayı okuyan ve bilen biri yardımcı olur

      Sil
    2. eger bendekiyle ayniysa, Cashmere in Love´in gecen sezonundan...

      Sil
  21. Amanııınnnnn!!! Çağla Şikel'in bacaklar nasıl zayıf, nasıl çırpı öyleeeee !!! Zayıflıktan böyle bir dönmüş kıvrılmış gibi. Kaşının rengi ne kadar açık kaşsız gibi görünüyor. Özge Ulusoya bayıldım. Ayşe Kucuroğlu feciii, çok feciii. Japon style gibi kimonodan dönme portakal reçelli, çiçek desenli elbise isterse markaların feriştahı olsun yazık çok yazık. Olmamış, olamamış.Bade İşçil günlük çok günlük olsa da yine de güzel kız be Pelin hanımcım :-) Özge Ulusoy fıstık gibi hatta fındıklı lokum gibi :-P Tanem Sivar çok tatlı. Şortu, ceketi, örgü saçı çok yakışmış ona.

    YanıtlaSil
  22. deniz marşanın pantalon pacaları nedir allah askına? bu fil ayak paca modası biteli cok sukur iki sene oluyor bir stil danısmanı bu hatayı nasıl yapıyor, yakıssa neyse ama cok kotu bir görüntu diger yandan berrak hanımın mayosu cok fena, ayse kucuroglunun elbisesi ve alakasız cantası daha fena
    ozge ulusoyda markayım diye bagıran cantalarla sıklık yaratma cabasına devam edıyor anladıgım kadarıyla,,, bu kaousun ıcınde en ıyı buldugum my best friends kızları oldu ne yalan soylıyım

    YanıtlaSil
  23. özge ulusoyu normalde hiç mi hiç beğenmiyorum, yüz güzelliği olarak. ama burda çoooook güzel görünüyor. hep bu tarz saç ve makyaj yapmalı bence.
    ayşe

    YanıtlaSil
  24. çağla, sibel arna, ayşe Kucuroğlu, Bade işçil. al hepsinin elbiselerini vur birbirine haha :))

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails