18 Ocak 2013 Cuma

GÜNÜN ŞIKLARI : Begüm Şen, Ezgi Mola, Romina Hakko, Arzu Sabancı, Siren Ertan Çarmıklı, Gül Saygı ve Figen Kıral




Güne en şık bulduğum isimle yani Begüm Şen ile başlamak istiyorum. Louis Vuitton Resort koleksiyonundan nefis bir ceket seçmiş. Beyaz jacquard etek, beyaz ince bir triko, beyaz ayakkabı ve yine aynı renkte Hermes Pochette ile cekete hakkı olan ilgiyi ve başrolü vermiş. Saçları toplamış, harika bir makyaj yapmış ve işi bitirmiş. Baştan aşağı kusursuz bir şıklık ve güzellikte.




Nihayet memleket sınırları içinde tüm oyuncuların şık olduğu giyim kuşamlarına özen gösterdiği bir galaya şahit oluyorum. Bu işler sanıldığı kadar zor değil. Aslında yine bir orantısızlık yok değil. Mesela sağ ve soldaki ilk beyler oyunbozanlık etmişler ama yine de ana kadro durumu kurtarmış. Eşofman altından başka birşey giymeyen Şahan bile şık daha ne olsun değil mi :) Ezgi Mola ise verdiği kilolar sayesinde bir içim su. Özgür Masur elbisesi çok yakışmış. Zaten Özgür Masur 'un dantel kullanmada ustalığı biliniyor. Daha önce Beren Saat ve Bade İşçil 'de dantelin bolca kullanıldığı Özgür Masur imzalı elbiseler içinde peri kızı gibiydiler. Ezgi Mola 'nın saç modeli ve makyajı da kusursuz. 



Romina Hakko 'nun değişik desenli haki yeşili elbisesi yakışmış. Valentino ayakkabılarla güzel bir eşleştirme yapmış. Doğal bıraktığı saçları, makyajı ve aksesuarlarıyla yaşına uygun çok hoş bir şıklık içinde.



Acaba Arzu Sabancı için birgün olmamış, napmış, olacak iş mi bu diyecek miyim çok merak ediyorum :) Bu gidişle hayalden öteye gidemez görünüyor. Deri pantolonu üstüne giydiği bordo bluzu çok klas ve tam onluk. Kürk yaka astragan ceketi, takıları, Tom Ford çantası, saç modeli ve kusursuz makyajıyla yine bakmaya doyulmayan bir Arzu Sabancı.





Siren Ertan Çarmıklı bu günlerde Chanel 'den vazgeçmiyor. Dikkatimi çeken ise ne zaman herkeste bir Chanel çılgınlığı yaşanıyor Siren Ertan bu markadan kaçıyor. Ama ne zaman Chanel 'i nadir görüyoruz işte o zaman Siren Ertan 'ın Chanel koleksiyonu ortaya çıkmış oluyor. Bu kadar da dikkatli bir kadınım işte hehe :) Mor renkli Chanel 'ine de yer veriyorum ama günün şıkına altın renkli müthiş güzellikteki Chanel döpiyesi ile giriyor. Nasıl bir güzelliktir o bayıldım aşık oldum ! Siyah tüylü Roger Vivier clutch ile eşleştirmiş. Siyah ve altın renkli Christian Louboutin Duvette düşünmesini anlayabiliyorum ama siyah renkli çorap işin içine girdiğinde birşeyler gözümü rahatsız etti. Ya da düz renkli bir ayakkabı seçseydi daha mı iyi olurdu.. Uzun lafın kısası Chanel döpiyesini o kadar beğendim ki acabalarım olsa bile günümüm şıklarındandır.



Gül Saygı baştan aşağı siyahlar içinde. Araya hareket katmak için Louis Vuitton eşarp kullanmış ve yetmiş. Çok daha iyi hallerini görmüş olsam da bu kombinini sevdim. Saç renginin kaldırdığı, yakıştığı bir görünüm içinde. Makyajı yine çok hoş. Havalı tarzda eşarp kullanımı konusunda da bizlere güzel bir örnek sunmuş.  


Figen Kıral 'ın deri elbise üstüne astragan manto giymesini çok sevdim. Mürdüm renklerindeki çanta ve ayakkabı eşleştirmesi kıyafetine dozunda bir renk katmış. Fuları, sade bir şekilde topladığı saçları ve makyajıyla rafine bir şıklık yakalamış. 

39 yorum:

  1. Gerçekten de üstünde konuşulması zevkli, şık kıyafetler ve güzel kadınları seçmişsin. Bu blogu işte bu yüzden seviyorum:) Yazdıklarına büyük ölçüde katılıyorum. Ama birkaç noktayı belirtmek isterim. Mesela Begüm Şen'in ilk karede verdiği pozu ben direkt sana yönelik "Bak gördün mü, taktım takıştırdım, ne güzel yakıştırdım!" şeklinde bir zafer pozu olarak yorumladım:) Ezgi Mola'nın elbisesi tamam güzel ama bence böyle siyahlar içinde olduğundan kilolu göstermiş onu, daha doğrusu benim dikkatimi ilk çeken konu kilo konusu oldu... Siren Ertan'ın kıyafetleri gerçekten de muhteşem! Arzu Sabancı'nın kıyafeti, makyajı, duruşuyla harika, çok şık, kendine çok güvenen ve havalı. Astragan ceketini sevdim, yakası Rus samurundan. Figen Kral'ın astragan mantosu imitasyon gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh, yakada baska hayvan, cekette baska, hayvanat bahcesi masallah!

      Sil
  2. Gül Saygı yüzüne her ne yaptırıyorsa artık yaptırmasın..o doğal güzelliği bozulmaya başladı..Ezgi Mola'yı çok şeker buluyorum..Siren Ertan ve Arzu Sabancı'nın klası ise tartışılmaz..

    YanıtlaSil
  3. Begum Sen in cantasi,SEC in altin renkli Chanel döpiyesi,Gul Golge nin esarbi konusuyor resmen..
    Sevgiler
    Ns

    YanıtlaSil
  4. ezgi mola nasıl yakışmış bu elbise sana .... çok güzellll

    YanıtlaSil
  5. Karagüller tamamen kıvırcık tüylere sahiptir. Ancak bu tüyler yavrunun doğumunu takip eden ilk üç günde kıvırcıklığını kaybedip düzelmeye başlar.Yani özelliğini kaybeder ve yavru öldürülmekte geç kalınırsa kürk ASTRAGAN olmaz artık. İşte tamda bu yüzden YAVRULAR DOĞAR DOĞMAZ ÖLDÜRÜLÜR. İnsana bu işkence ve kalite de yetmemiş olacak ki daha da inanılmaz bir yöntem bulmuş. Karagül koyunlarının gebeliklerinin son15-30. günlerinde hapsedildikleri yerden alınarak beyaz fayans kaplı ölümodalarına alınırlar ve yaşam hakları, yavrulu olmaları hiçe sayılarak gırtlakları kesilir, hemen doğmayı bekleyen yavru karından alınır ve yüzülür bir tek nefes dahi alamadan..

    İşte en değerli en pahalı kürkleri isteyenlerin bir şekilde ortak olduğu iğrenç cinayeti nasıl buldunuz? Bu şekilde alınan yavrunun kürkü en pürüzsüz en güzel kürktür ve kendini bilmez insanoğlu bununla güzelleştiğini, caka yaptığını sanmaktadır üzerine bulaşan kanı görmekten acizdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kelimeyle vahşet.

      Sil
    2. Gercek kurk giyen herkesi siddetle kiniyorum, cok yakinda olmasa da bir sure sonra gercek kurk giyenlerin girdikleri her ortamda ayiplanacagini dusunuyorum, bir gun!

      Sil
    3. Eti de yenen hayvanlardan aci cektirilmeden elde edilen kurklerin ve/veya derilerin kullanilmasina karsi degilim (koyun, dana, tavsan gibi) ama burada anlattiklariniz korkunc. Pek cok hayvanin soyu bu tutku yuzunden tukenme tehlikesiyle karsi karsiya. Dunyada sadece biz yasamiyoruz, biraz daha duyarli olmak lazim diye dusunuyorum. Foklarin baslarina vurula vurula nasil olduruldiklerini seyredin!

      Sil
    4. Tek kelimeyle: Katılıyorum. Kürk giymek ayıp addedilmeli artık. Üstelik peluş ve tüy severler için çok başarılı imitasyonlar varken bir canlının postunu üzerine sermenin neresi şık ve zarif aklım ermiyor.

      Sil
  6. Siren Chanel döpiyesler içinde çok şık , sadece altın rengi olanın altına farklı renkde bir çorap giyseydi daha mı iyi olurdu diye düşündüm bende. Zaten kendisi bence tam bir Chanel kadını.
    Begüm Şen elegant bir şiklık içinde. Gül Gölge herzamanki gibi çok zarif ve bu renk saçlarına alıştım galiba yadırgamıyorum. Arzu Sabancı çok fit ve herzamanki gibi çok şık.
    ayrıca Siren'in ve Gül Gölge'nin samimi gülümsemelerini çok hoş buluyorum...

    YanıtlaSil
  7. Ben de Begüm Şen'e bayıldım, gerçekten herşeyiyle çok güzel(ben pozunu zafer pozu gibi algılamadım, zaten öyle pozlara girecek bir insana da benzemiyor:))Bu arada yukarıdaki yorumcuya katılıyorum. Gül Saygı lüften güzelim yüzünü mahvetmesin, bana da ifadesi gün geçtikçe değişmeye başladı gibi geliyor. Sevgiler...
    Sibel

    YanıtlaSil
  8. Ezgi Molaya ve Gül Saygıya bayıldım. Romina Hakko'nun ayakkabıları, saçı ve makyajıda çok hoş :)

    YanıtlaSil
  9. N'oldu Gül gölge kakül kestirmişti ama yakışmamıştı (bence) kendi de sevmedi heralde ki atmış arkaya bu kez de olmuş saçları 90 lardaki aslan başı Ahu Tuğba modelleri. Bu saç rengi kendisine yakışmıyor ama ısrarla gidip dah ada koyulaştırıyor. Bir insan bu kadar güzel olup da kendini neden bu kadar silikleştirmeye çalışır anlamıyorum. (renk olarak, hava olarak siliklikten bahsediyorum)
    Begüm hanım çok çok güzel olmuş, çok şık olmuş. Çok beğendim. Bu saç rengini nolur bozmasın, daha çık civciv sarısı önceki saç rengine sakın dönmesin. Arzu Sabancı'yı çok beğendim. Keşke Siren Ertan'da Arzu hanımın saç rengi gibi tonlarda kullansa saçını. Ezgi Mola ne şeker kadın. Çok doğal oynuyor. Bu filmi izledim filmde'de çok tatlıyıd ve doğaldı. Ve bu kıyafeti kendisine çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gul Golge yorumuna katiliyorum, sari sactan asla vazgecmemeli!

      Sil
    2. bence de! bazı şanslı kadınlar vardır ki saçlarını ne renk yaptırsa yakışır. bazı sarışınlara koyu renkte yakışır, sarı da, insan karar veremez. ama bazıları asla sarıdan başka renk kullanmamalıdır gül saygı gibi...

      Sil
  10. Peliiin oh bee içim açıldı:) Sanırım Siren Ertan çuval da giyse yine çok yakışacak, çok güzel olacak. ben 2 kıyafeti de çok sevdim. Ben de mor olan döpiyesinin altına siyah ince çorap giymesini sevdim o kadar. Onun dışında çok elegan. Ve sevgili begüm Şen'e ba-yıııılll-dıııımm. İnanılmaz yakışmış üzerindekiler ve o beyaz pabuçları da pek sevdim:)

    Gül saygı(GS) için ısrarla ve ısrarla (her GS'nın olduğu postunda ben aynı şeyleri söylüyorum ve söylemeye de devam edeceğim:)) sarı saç diyorum, yazık ediyor diyorum, vazgeçsin bu kumral olma sevdasından diyorum. Bir de ne yapmış öyle saçının önlerine?? sanırım geçenlerde kahkül kestirmişti onlardan sıkılıp geriye taramış ama bu kez de kısacık iyi durmamış. Neyse saçına bu kadar takılmayayım. Kadının kendi zevki nasıl isterse, nasıl mutluysa öyle kullanır tabii.Son olarak da Ezgi Mola'yı çok ama çook beğendiğimi söylemek istedim. Ne tatlı bir kız , ne sempatik insan. Yolu daha çok açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy yukarıda yanlış yazmışım, "siyah ince çorap giymesini sevmedim" olacaktı :)

      Sil
  11. Begüm Şen her zamanki gibi çok hoş olmuş, kendisini çok beğenerek takip ediyorum.
    Ezgi Mola'ya kocaman bir maşallah, elbise çok yakışmış.
    Arzu Sabancı'yı da çok beğendim.

    Siren Ertan'ın siyah çorapları çok rahatsız edici bence, keşke ten rengi bir tercih yapsaydı.
    Gül Gölge'nin eski saç rengini ve modelini daha çok beğeniyordum. Bir de belki sadece fotoğrafta öyle gözüküyor olabilir ama güzel yüzüyle daha fazla oynamaz umarım.

    Feride


    YanıtlaSil
  12. Bence en şık Siren Ertan ..

    stilmodatrendy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. şık giyinmek başka tarz sahibi olmak bambaşka; romina hakko her ikisini de başarıyor, görüp de beğenmediğim hiç olmadı.
    gül saygı için de bir şeyler yazmak istedim ama ne mümkün! yazık diyebiliyorum sadece.

    YanıtlaSil
  14. Gül Gölge kendini özellikle çirkinleştirmek istiyor herhalde. Acaba estetikler, küçük dokunuşlar bağımlılık yapabilir mi? Kuvvetle ihtimal öyle. Franny Glass'a katılıyorum yazık ediyor çok yazık!

    YanıtlaSil
  15. En çok Romina'yı ve Arzu S.yı beğendim. Siren E. çok güzel bir hanım ama bu kıyafetler istediği kadar Chanel olsun onu yaşlı göstermiş. Altın rengi kıyafete siyah opak giymesini sevdim ama diğer kıyafetiyle o çorapları hiç yakıştırmadım keşke çorapsız olsaymış. Gül Gölge Saygı hanımefendi her geçen gün kötüye gidiyor. Gerek giyim kuşamda gerek yüz hatlarında. Burada ben beğenmedim. Ha birde eski saç rengi çok daha güzeldi. Ne bu böyle modeli bir tuhaf rengi desen öyle. Cıkk yani.Begüm Şen çok şık onu da beğendim söylemeden edemeyeceğim.Elinize sağlık Pelin hanım, çok güzel takip ediyor, yorumluyor ve yazıyorsunuz. Sizi ve kaleminizi çok seviyorum.Teşekkür ederiz. Her zaman size yorum yazamıyorum ama hep okuyorum. Bütçeme de katkıda bulundunuz epeydir magazin dergileri almıyorum çünkü modavesosyete onlardan çok daha iyi bence.

    YanıtlaSil
  16. vaaaaaaayyyy iki şıkım var: 1) Begüm şen, 2) Arzu Sabancı.

    YanıtlaSil
  17. güzel yorumlamışsın eline saglık=) bu postlardan daha cok yapsan keşke. begum şen en beğendiğim isim oldu. Siren ertan da tartışmasız çok şık sadece kendi yaşından buyuk göstermek istiyor. nedense. ama kaldırıyor mu? evet. =) güzel giyinen, kombini doğru yapan kadınların zeki olduklarını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  18. siren ertan ın cartier kolyesi çok zarif bir seçim olmuş. sanırım antikaş müzayedesinden aldı kendileri bu parçayı. ama chanel le marka fazlalığı yaratmadan zihin yormadan birleştirmeyi gerçekten çok iyi başarmış . kendileri sosyo-elit kesimin başarılı bir temsilcisi...

    YanıtlaSil
  19. bademlimon19 Ocak, 2013

    Begüm Şen'i, Ezgi Mola'yı, Arzu Sabancı'yı, Gül Saygı ve Siren Ertan Çarmıklı'nın mor kombinin beğendim, altın renkli döpiyesini ise hiç sevmedim, kesinlikle çok yaşı göstermiş. ayrıca siyah çorap ile ayakkabının siyahının tonları tutmadığı için gözümü çok rahatsız etti. Bir şey gözümü rahatsız edince o kombini beğenemiyorum. Ama Siren Hanım çok güzel bir kadın her halükarda güzel :) Gül Saygı içinde arkadaşların söylediklerine katılıyorum, bende aynı şeyleri söyleyecektim, yüzü değişmiş resmen! Derin Mermerci ve Gül saygı her ne yapıyorlarsa lütfen vazgeçsinler o kadar yapay ve kötü duruyor ki! zaten bu yaşta hiç ihtiyaçları yok... yazık etmesinler.. üzülüyorum valla :))

    YanıtlaSil
  20. LV vernis serisinde siyah üretim yapmadı diye biliyordum, Gül hanımın vernisi siyah gibimi çıkmış LV siyah uretim yapmış mı merak ettim şimdi???

    YanıtlaSil
  21. Arzu Sabanci'nin saatinin markasini bilen var mi?

    YanıtlaSil
  22. Ezgi Mola'ya bayıldım! Elbisesi çok şık gerçekten. Siren Ertan'ı uzun zaman sonra ilk defa altın renkli Chanel'i ile beğendim. Mor içinde hani nerede o christian dior çantan diyorum unutmadım o çantayı :))))

    YanıtlaSil
  23. Ezgi MOla müthiş. Ne kadar tatlı bir kadın. Siren Ertan yine minik bir serçe gibi zarif, şirin, güzel. Gül Gölge'nin saçları bence çok yakışmış. Bu renkle daha iyi. Bu post çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  24. Romina'nin kiyafetine ben de bayilmistim gunun sIklari arasina alman super olmus. Arzu Sabanci da her zamanki gibi 10 numara :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  25. Gul Golge acilen yuzune ne yaptiriyorsa durmali! Cok fazla mimik kaybi var! O kadar guzel kadin gerek yok ki hic :)

    Bir de Pelin'cim bi sen bilirsin, paylasirsin nedir bu guzel kadinlarin guzellik sirlari. Bilirsin kimse bu konuda bisey bilmez, bilse de paylasmaz. Sen paylasirsin :) Yuz konturlemesi, botox, dolgu nasil genc ve guzeller bilgilendir bizi Pelin :)

    YanıtlaSil
  26. Gul Golge'mi,UMut Akyurek'mi bir an cozemedim:)
    Siren Artan'in kombininde beni rahatsiz eden 3farkli tonda siyah olmasi...

    http://www.nesliyildirim.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de umut akyurek sandm gul saygiyi.yuzunu mahvetmis ayrica nolmus inanamadim.ne yaptiriyorsa vazgecmeli.Aslinda altmis yasinda da botoxla 45 gosteriyo gibi bir hal icinde..

      Sil
  27. Genel olarak herkesi beğendim yalnız Siren Ertan Çarmıklı ve Gül Gölge Saygı favorilerim. Çoğunluğun aksine Gül'ün yüzünün çok çok iyi gözüktüğünü düşünüyorum ve saçları da aynı şekilde enfes gözüküyor. Lütfen o sarıya dönmesin. Mimik kaybı olup olmadığını fotodan anlayamayız, konuşurken, gülerken görmek lazım. Şahsi fikrim; şu fotoda yıllardır gördüğüm en güzel GGS'yı görmüş olduğum yönünde.
    Bu arada güzellik/bakım/estetik sırlarını merak edenler NewBeauty alsınlar :) Uygulamaların yanı sıra, ünlülerin ve sevdiğimiz isimlerin de sırlarına geniş oranda yer veriliyor dergide. Herkese sevgiler!

    YanıtlaSil
  28. Gül Saygının ayakkabılarının markasını söyleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesajı yeni gördüm :( ayakkabısı Chanel sevgiler

      Sil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails