25 Ocak 2013 Cuma

GÜNÜN ŞIKLARI : Gül Saygı, Beyza Arslan, Ceylan Çapa, Sanem Tezman, Başak Dizer Fransez, Siren Ertan Çarmıklı, Mine Kalpakçıoğlu, Ayşenur Aksoy, Meral Yazıcı, Işıl Reçber, Burcu Karabacak, Etel Baler....



Dün hayalkırıklığı yaşatanlar bugün günün şıklarında :) En beğendiğim 2 isimle başlıyorum. İlk olarak Gül Saygı. Gül Saygı 'nın yeni saç rengini giydiği kıyafete göre beğeniyorum. Mesela MyBestFriends 'in yeni showroom açılışında giydiği kıyafetle saç rengi ve modeli kusursuz görünüyor. Kolları deri Reed Krakoff trikosu şahane. Siyah kalem eteği, Hermes Jypsiere çantası ama özellikle kısa çoraplarla giydiği Christian Louboutin eşleştirmesiyle müthiş modern ve dinamik bir kombin yaratmış.





Bir diğer en beğendiğim isim ise Beyza Arslan oldu. Baştan aşağı müthiş rafine ve klas bir şıklık sergilemiş. Gucci ipek gömleğin önden efendi sırt dekoltesiyle seksi havaya sahip olmasına bayıldım. Hakan Akkaya imzalı siyah maksi etekle giymiş olması ince bir zevkin eseri. Özellikle eteğin çok uzun olması şahane olmuş. Boynunda Dior kolyesi enfes. 3 taş görünen yüzüğüne bayıldım. Bir de omuzdan zincir askılı mini Gucci çantasıyla benim zevkimin tam kalbinden vurmuş :) Saçlarını salaş bir şekilde toplayıp sarılıkları gizlemiş olması da elbette işin bonusu. Açık bırakmış olsaydı tüm havayı baltalayacaktı.



Nihayet Ceylan Çapa 'yı kusursuz fiziğine ve gençliğine yakışan bir kombinle görüyorum. Deri pantolon çok yakışmış. Givenchy botları yerinde seçim. Kıyafetinde beni rahatsız eden tek unsur gereksiz bulduğum metal kemeri. Ama olsun beğendim ya önemli olan o :)


Sanem Tezman 'a bu tarz elbiseler müthiş yakışıyor. Bu sefer üstünde çok hoş bir Alexander McQueen var. Charlotte Olympia ayakkabılarla eşleştirmiş. Omuzda bıraktığı kürk mantosu, toplu saçları ve doğal makyajıyla yine çok hoş yine çok klas görünüyor. 


Başak Dizer Fransez yine çok hoş yine güzel yine stilini konuşturmuş.



Siren Ertan Çarmıklı 'nın Valentino elbisesine kalpçiklerimi gönderiyorum. Bu kup tam da onluk. Nasıl yakışmış nasıl güzel taşımış hayran kaldım. Kalbimi fetheden hamlesini bu elbiseyle gidecek en güzel çorap modelini seçmekle yapmış. Öldürücü hamlesi ise elbisenin havasını bile bastıracak uzunluktaki Hermes eşarbı olmuş. Yeşil Kwanpen çantası, saçı, makyajıyla her zaman ki prenses havasında.


Mine Kalpakçıoğlu 'nun beyaz elbisenin üstüne giydiği güzeller güzeli paltosuyla Tom Ford ayakkabı uyumu dört dörtlük !


Ayşenur Aksoy. Helmut Lang deri pantolon ve ceketle yarattığı kombin içinde harika görünüyor. Gayet enerjik ve modern bir stil yakalamış. 



Meral Yazıcı 'nın kürk yakalığı olmasaymış süper olacakmış. Ama bu listeye almamın sebebi elinde tuttuğu gördüğüm en güzel Salvatore Ferragamo Sofia çantadır. 



Değişik marka ve model çantalar gördüğümde mutlu oluyorum :) Arzu Komili 'nin kıyafeti hakkında konuşacak fazla birşey olmasa da elindeki Philip Lim çantasının bordo rengine aşık olmamak elde değil.


Işıl Reçber iddialı olmak için zorlamadığı zamanlarda kesinlikle çok daha iyi. Mesela yeşil kürk yakalık olmasaymış Dior çantası ve pantolon ceket takımıyla müthiş hoş görünecekmiş. Ama olsun Işıl Reçber 'i yine de beğendim ya benim için yeterlidir. 


Burcu Karabacak Celine 'nin Trapez modelini alarak ne iyi etmiş. Üstelik süet bluzuna ve ceketinin modeline bayıldım. Valentino ayakkabılarıyla baştan aşağı çok hoş bir şıklık yaratmış. Takıları da çok uyumlu. 


Etel Baler kadife pantolonu ve beyaz gömleğiyle doğal ve klas bir şıklık içinde.

Şimdi gelelim dün değindiğim çocuk organizasyonları olayına. Bu sefer sizlere bu tarz organizasyonlarda nasıl giyinmelinin örneklerini sunacağım. Buna ara ara değiniyorum çünkü beni çok rahatsız eden bir konu. Bu işin zenginlikle ya da peynir ekmek gibi Valentino 'lar Hermes 'ler alabilmekle ilgisi yok. Demet Kutluay Chanel 'ler Hermes 'ler alamaz mı ? Pekala alır ama iş nerde nasıl giyinilmesi gerektiğini bilmekte. Üstünde oduncu gömleği, paltosu ve Isabel Marant 'ları ile yerine ve organizasyona uygun giyinmesiyle şıklar listemde. 



Sinem Ersönmez arka fonda CanBebe yazısı önde jean pantolonu ve sade bluzuyla hiçte gözümüzü ısırmıyor değil mi ?


Aynı şekilde Didem Antebi 'nin kombini de ortama uygun.


Ceren Çatmaz ve Evrim Çetin kim bilmiyorum ama bir çocuk organizasyonu için maksimum dozda hem bakımlı hem de gayet şık görünmek adına güzel örnek vermişler. 



29 yorum:

  1. Gul Golge, Suratina her ne yaptiriyorsa 40larinda bir insan gibi gorunuyour. Tahminim ise daha genc oldugu, belki 30-32? Maalesef surattaki o saskin ordek ifadesi bu tarz gereksiz mudahale yaptiran herkesteki ortak ozellik,

    Gul

    YanıtlaSil
  2. Bence bugün iyimser bir günündesin Pelincim çünkü ben Beyza Aslan, Işıl Reçber, Sanem Tezman ve Burcu Karabacak ın kombinlerini beğenmedim. Aslında Beyza Aslan ın kombini güzel fakat artık onun uzun etek boyundan ve vücut tipine uymayan kıyafetler giymesinden dolayı bu kombininide beğenmedim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Favorilerim:
    1) Başak Dizer,
    2) Gül gölge,
    3) Siren Çarmıklı.

    Işıl Reçber'i de beğendim ama dediğin gibi mavi kürk yaka olmasaymış çok süper olacaktı.Veee ortama uygunluk konusunda kesinlikle favorim DEMET KUTLUAY. O maskülen paltosununu da ne güzel taşımış. Bu kadının sadeliğini, casual tarzını seviyorum sanırım:)

    YanıtlaSil
  4. Başak Dizer Fransez'e bayıldım. Pelin hanım acaba Başak hanımın ceketinin markası nedir? Fikriniz veya fikri olan var mı?Siren Ertan ne güzel kadın. Çok tatlı olmuş. Gül Gölgenin dantel detaylı çorapları botuyla ne tatlı durmuş. Çorapları Calvin Klein onu biliyorum :-)

    teşekkürler pelin hanım, sevgiler

    alanur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Dizer Fransez'in ceketi mybestfriends marka..

      Sil
    2. Beyaz Arslan'ın çantası ve gömleğinin sırt dekoltesine bayıldım... Bir de o Philip Lim çanta muhteşem...

      http://onfashionandthings.blogspot.com

      Sil
    3. Bu ceketi bende çok beğendim ve nereden diye merak ediyordum. teşekkürler Helin ve Pelin :))

      Sil
  5. Gül Saygı'nın Hermes çantasını istiyorum! Muhteşem bir parça.
    Günün şıkları içinde ise en beğendiğim Beyza Aslan. Mükemmel bir kombin yapmış, çok başarılı.

    YanıtlaSil
  6. Beyza Aslan harika olmus ozellikle gomlegi muthis! Mine Kalpakcioglu'da cok klas ama ben bu sefer Gul Golge Saygi'yi sevemedim o coraplarla uzgunum.

    b-lure.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Gül Gölge o kadar güzel ki, yüzüne gözüne yaptırdıklarını ve saçlarının rengini bile görmezden gelebilirim.
    Beyza Aslan'ın ise kıyafetini çok beğendim. Ancak saçları o kadar bakımsız görünüyor ki, ben bırakın bir daveti, o saçla markete alışverişe bile gitmem. Kaldı ki, Beyza Hanımı şimdiye kadar hiç iyi bir saçla göremedik.
    Bir de şu boğaza sarılan, omuza atılan, sarınıp sarmalanılan kürkleri gördükçe ve bu kürklere edilen övgüleri duydukça, bir an önce kış bitse de kurtulsak diye düşünmeden edemiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ceylan Çapa aşırı zayıf. Bacaklar kopacak. Azıcık kilo alsın bu kızcağız. Bu kadar zayıflık hiç güzel değil. Kimse bir şey demiyor mu Ceylan Çapaya? Siren Ertan hanım niye bu kadar güzelsiniz:-) Demet Kutluayı sevdim. Etel Baler çok güzel ancak o kadife pantolonun onda duruşunu sevmedim. Başak Fransezi çok beğendim.Gül Gölgeyi beğenip beğenmemek arasında kaldım. Sanırım saç rengi ve modelikıyafetide kötü kılmış.Eline sağlık Pelin.

    YanıtlaSil
  9. Özellikle beğendiklerim
    * Beyza Aslan'ın eteği
    * Mine Kalpakçıoğlu'nun paltosu
    * Hermes olmayan çantalar
    * Ceren Çatmaz ve Evrim Çetin'in kıyafetleri

    Ve de dilek listem:
    * Gül Gölge eski saç rengine dönsün, yüzüne de müdahele ettirmesin
    * Beyza Aslan saçlarının rengini / modelini değiştirsin - mesela kumral üzerine bal rengi / koyu sarı (kesinlikle açık sarı değil) gölgeli modern bir kesim (omuz hizasında ya da daha kısa) çok hoş olabilir
    * Işıl Reçber çok güzel bir bayan, biraz daha sadeleşse daha da çekici olacak

    Feride

    YanıtlaSil
  10. Beyza aslan'a bayıldım. gül gölge, başak dizer, mine kalpakçıoğlu ve ethel baler çok hoş olmuşlar gerçekten. Kıyafetlerini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  11. Ethel hanim gercek bir klaslik ve asalet abidesi...
    Cok begeniyorum.
    Siren hanimin yesil canta yesil kaskol olayini sevmedim,artik gecti boyle eslestirmeler...

    Asli

    YanıtlaSil
  12. Bence bazı şeyler hiç geçmez. Klasiktir. İsteyen uygular istemeyen uygulamaz. Yeşil çanta yeşil şal olayını ben de tam tersi çok sevdim.Siren hanım ne giyerse giysin hep yakışır hep güzeldir. Etel hanımda çok tatlı ama pantolonu güzel durmamış.Beyza Aslan'da bir olmamışlık var. Kombin güzel ama yok olmamış.Başak Fransız hanım çok hoş olmuuşşşş çooookkk beğendim.Oyyyy ceylan Çapa kızımız ne kaddan ince n ekaddan zayıf. O bacaklar kırılacak. Aç mı geziyor bu evlat yahu?

    YanıtlaSil
  13. Koca koca Hermesler icleri bos olunca boyle cokuyorlar (bakiniz Etel Baler resmi) ve cok kotu duruyorlar. Hanimlar bi sal dolayip atin icine, bir iki hacimli birsey de en azindan. Ya da belki bir dahakine sirf moda diye ihtiyaciniz olmayan boyda canta almayin.

    Beyza Aslan bordo rujunu yeni ve cok severek almis belli ki. Gule gule kullansin.

    Gul Golge'nin her sey cok iyi de o coraplarin ucu dantel olmasaymis keske. ilkokul coraplari gibi. :)

    Siren Ertan'in salini nasil begendiniz, anlamadim. boyu kadar sal, tum elbiseyi de kapatiyor. Ben diger arkadaslarin dedigi gibi yesil-yesil renk uyumunu gectim, tamamen varligi hata.

    YanıtlaSil
  14. Beyza Aslan'a bayildimmmm, saçi, etegi, gömlegiyle kusursuz!
    Siren Ertan'da çok hos görunuyor.. Basak Dizer keza öyle..
    Amaaaaa!En çok dikkatimi çeken sey Beyza Aslan'in silikonlu dudaklari, ve Gül Gölge'nin botoxlu yüzü.. Lütfen gencecik yüzlerinizi mahvetmeyin estetikle!
    Aysenur Aksoy'u çok begendim.. Ceylan Capa'nin bacaklari kirildi kirilacak..
    Demet Kutluay event'e uygun giyinmus olabilir ama her zamanda söyledigim gibi silik ve banal bir stili var (yada yok)!
    Isil Recber ne yaparsa yapsin bana çok alaturka geliyor, ise o saçlarini kahve rengiye boyayarak ve lenslerini firlatip atarak baslayabilir.Ayni sey Burcu Karabacak içinde geçerli..

    Post için tesekkurler Pelin, harikasin ;))

    YanıtlaSil
  15. Bu postta herkes harika mı görünüyor yoksa ben mi sağ tarafımdan kalktım bugün :)
    Ama Beyza Aslan'a ayrıyetten sevgilerimi yolluyorum. Üzerindeki her şey tek tek güzel ve ben olsam ne giyerdim sorusunun cevabı benim için. Benim kalplerim de Valentino mini çantaya gidiyor :)

    YanıtlaSil
  16. Meral Yazıcı dışında herkes süpppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  17. Isil Recber'i hic begenmedim, hersey ust uste duruyor. Nasil beceriyorsa uzerinde cok guzel fizigi olmasini ragmen en klas en guzel parcalar bile egreti durabiliyor. Bazen ( ki bu cok nadir ) kiyafetini begensemde, mutlaka butununu bozan bir parca oluyor.

    Sanem Tezman klas otesi klas, herzaman ki gibi sade ve sik. Makyajinda ufak oynamalar yapsa daha hos olacak diye dusunuyorum.

    Ceylan Capanin butun gorunumunu cok begendim, Pelin senin aksine ben kemerini cok begendim. Hermes havasi var emin degilim.

    YanıtlaSil
  18. Unutmadan su Isabel Marant ayakkabilardan daral geldi, imdaaat demek istiyorum!!!

    YanıtlaSil
  19. Siren Ertan'ın siyah klasik bir elbiseye arkadaşların aksine yeşil ile hareketlilik kazandırmasını beğendim. İkinci olarak Gul Golge'nin saçlarını çok başarışı buldum bot ve çorap eşleştirmesi de çok başarılı. Başak Dizer her zamanki gibi çok hoş ve başarılı.

    YanıtlaSil
  20. Beyza Aslan ı nasıl beğendiğini anlamadım. üstündeki her parça güzel olabilir, dediğin gibi zengin olabilir beyaz tişört alır gibi üstündekileri alabilir ama taşıyamaz. taşyamamış da. diğer bütün analizlerine katılıyorum!=)

    YanıtlaSil
  21. Beyza aslanın bu kombinasyonu cok hoşuma gitti:)
    Siren Erhan'ın coraplarininbaygi kotu olduğunu düşünüyorum
    İsil recber in daha önceki hallerine göre sade olmasını ne kadar doğru bir tercih olduğunu görmesini umuyorum
    Demeypt kutluayin bu muazzam spor kıyafetinin digerlerine ornek teşkil etmesini teknik ediyorum
    Meral yazicinin salvatore ferragamosuna kalpciklerrr!!!
    Gül gölge klasik giyinmesin lütfen;)
    Selamlar peliiiiinnn
    Hande t.

    YanıtlaSil
  22. Etel Baler'in kombinini cok sevdim,asalet kokuyor.

    Ikinci favorim Aysenur Hanim,cok genc bir tarz yakalamis.

    Gul golge'nin coraplarina ve Ceylan Capa'nin botlarina anlam veremedim.

    Seda Alkor

    YanıtlaSil
  23. Ayşenur Aksoyun. Helmut Lang marka deri pantaloon giydigini nereden biliyorsun Pelin hic bir ayirici ozelligi yok herhangi bir marka olabilir lutfen aydinlat olucem meraktan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) instagram da çok sorulunca kendisi söyledi

      Sil
  24. gül gölgem yine süper__beryza arslan hoş bir bayan ama ne giyse silik duruyor üzerinde __ceylan çapanın hoş ve doğal bir havası var giydikleride bence tam yaşına uygun___sanem tezman o elbise güzelde sanki biraz agır olmuş üzerinde onu daha spor şıklık içerinde görmek daha güzel bence___başakk süperr ötessii__asalet kraliçesi siren ertan harika__aynur aksoy çok hoş bence___ışıl reçber biraz daha gayret olucak doğallaşmaya başladı sanki çok yakışmış üzerindekiler__burcu karabacak sevdiğim çok hoş bir bayan çokta hoş geliyor herseferinde gözüme__Atel Bayer asalet Karliçes(3) harika bence____

    YanıtlaSil
  25. Oscar goes to Ceylan Çapa

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails