24 Ocak 2013 Perşembe

HAYAL KIRIKLIĞI YAŞATANLAR : Suzan Sabancı, Şükran Güzeliş, Gül Saygı, Beyza Arslan, Pınar Altuğ, Didem Antebi, Esra Oflaz Güvenkaya, Işıl Reçber, Aslıhan Abacı, Burcu Hattat, Aslı Şen

Bu başlık haftanın rüküşleriyle başladı bir ara cadı kazanına döndü ve şimdi de hayal kırıklıkları olarak devam ediyor. Rüküş sıfatı çok sert kaçıyordu, cadı kazanını bir türlü sevemedim ama hayal kırıklığı tam yakışan şıklıkta derim. Nihayetinde niyet kimseyi kırmadan eleştirmek mercek altına almak. Bu tür postlara hayal kırıklığı dersek çok daha şık olacaktır derim. 


İlk olarak Suzan Sabancı Dinçer diyorum. Üstünde Dilek Hanif tasarımı olduğunu düşündüğüm kadife bir elbise var. Dekolte kesimi son derece rahatsız görünüyor. Derin yırtmaçla birlikte ağır bir kesime sahip. 


Şükran Güzeliş çok şaşırttı. Elbisesi baştan aşağı assolist kıyafeti dediklerimizden. Ne dekolte kesimi, ne kullanılan kumaş hiçbirşeyi güzel görmüyorum. Abartılı topuzu ve makyajıyla da kıyafete uyumlu ama gözlerime işkence..


Gül Saygı 'nın üstünde en az 2 beden büyük görünen bir kıyafet var. Belden üst çok bol, kollar oturmamış. Üstelik incecik olmasına rağmen kıyafet özellikle belini kalın göstermek için ciddi bir uğraş vermiş.


Bu gördüğüm Beyza Arslan olamaz. O kadar güzel seçimlerden sonra bu gördüğüme inanmak istemiyorum. Saç rengi hiç yakışmıyor. Madem bu rengi seviyor o zaman sık sık toplasın sarılıkları fazla görmeyim :) Bordo renkli kıyafete bir de bordo ruj sürünce ortaya overdose bir durum çıkmış. Caanım Isabel Marant ceket bile harcanmış gitmiş bitmiş mahvolmuş :(


Pınar Altuğ baştan aşağı alaturka bir görünüm içinde. Ne elbisesini ne absürd saçlarını ne de makyajını beğendim. Hele o taşlı tuşlu broşumsu tokayla dore deriden portföy eşleştirmesi bildiğiniz dünyanın sonu geliyor habercisi !!


Didem Antebi 'nin incecik bluzun altından sütyeninin görünmesi ortaya nahoş bir tablo çıkartmış. Küçük detaylar ama işte bazen ortaya bu denli büyük sorunlar çıkarabiliyor. Bir de siyah çorap üstüne bilekten bağlı ayakkabılar giyildiğince bilekleri kalın gösterme gibi etkiler doğurabiliyor. 


Esra Oflaz Güvenkaya 'nın kıyafetini sevemedim. Tarzına yakıştıramadım. Şahsen ziberlin kumaşların koyu renklerini severim. Bu tarz açık tonlarda kumaşın parlaklığı gözüme hoş görünmüyor.  


Şimdi burda olayı ister istemez çocuk organizasyonlarına getiriyorum. Arka fonda CanBebe yazısı ortam çoluk çocuklu olunca ön planda sosyetiklerimizin abartılı giyimleri müthiş sevimsiz görünüyor. Her ne kadar bu organizasyonun öncesinde ya da sonrasında başka bir davet olsa da sonuçta bu hanımlar ulaşımlarını otobüsle ya da taksiyle yapmıyorlar. Çoğu şöförlü yolculuk eder ya da kendi arabaları vardır. 2 dakikalık tek bir parça değişimiyle kıyafetlerini pekala ortama uydurabilirler. Mesela Işıl Reçber 'in baştan aşağı ortama uymayan görüntüsü birtek benim mi dikkatimi çekiyor ? Louis Vuitton davetinde Stella McCartney metal kemerli bluzu nefis güzellikteki bordo deri eteğiyle havası cakası yerinde. Ama CanBebe 'de bir deri ceketle biraz olsun daha doğal görünebilirdi. Ya da Aslıhan Abacı 'nın fetiş tarzdaki kıyafeti ? Burcu Hattat 'ın Chanel simli ceketi ve çantası ? Aslı Şen Balenciaga bluzu ve Valentino leopar eteğiyle çok hoş görünmesine rağmen arka planda CanBebe ?! Sizi bilmiyorum ama ben bu konuda daha doğrusu yerine göre giyinmenin şıklıkta çok önemli bir unsur olduğunu düşünenlerdenim. Yanlışım varsa düzeltin beni. 






29 yorum:

  1. Bütün yorumlarına katılıyorum Pelincim sonuna kadar haklısın yazdıklarında ama en çok gözüme çarpan Işıl Reçber oldu; fiziği ve yüz hatları o kadar güzel bir kadın ki fakat makyajı ve giydikleriyle o kadar frapan gözüküyor ki ekranda onu gördüğümde kanalı değiştirmek istiyorum. Kendisinin acil yardıma ihtiyacı var...

    YanıtlaSil
  2. Pelinnnn

    bence sen artik bu konuda otorite oldun, sanki hepsi sen begen, yaz, konusulsun diye giyinmis, poz vermis, suslenmis,

    sanki cocuk urunu degil de moda dergisi lansmani

    Pozlar super ama arkada Can Bebe!!!:))))

    Zeynep T


    YanıtlaSil
  3. İsil hanimin ayakkabilari. Cok sıkmıs gorunuyor

    YanıtlaSil
  4. Sanki hepsi sözleşmiş gibi giyinmişler tam bir hayal kırıklığı:)

    YanıtlaSil
  5. Didem Antebi nin ayakkabıları lise döneminden falan kalmış gibi görünüyor, bide çorapla giymiş inanamadım...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Pelin hanim,

    uzun süredir yorum yazmadim yazmakta istedim, yorumlari okumak genelde yetiyor :-) su an firsat bulmusken birde ben kisacik bir yorum yaziyim istedim. Gözlemledigin kadariyla Türk sosyetesinde 90% bayanlarimizin ortama göre giyinmesi bilmedikleri bir gercek. Sergi acilisi, magaza acilisi, cocuk organzisyonu vs. hemen hemen hepsinde bayanlarimiz overdressed. Takmis takistirmis süslenmis püslenmis. Ya cocuklarla birlikte yapilan bir organizasyona 12cmlik Stiletto, chanel, hermes vs. giymenin neresi mantikli anlayamiyorum. Hicbirinde casual dedigimiz giyinme tarzini bilmedikleri gibi en pahali takilari an pahali ayakkabilari en pahali cantayi takmayi marifet biliyorlar. Isim olarak örnek vermiyorum cünkü hepsi kendi basina zaten birer örnek. Parayla saadet olmadigi gibi parayla da stil sahibi olunmuyor maalesef.
    Ayrica Huysuzumuz nerelerde? merak ettik uzunca zamandir yorum da yapmadi :-(

    Blogunzu cok seviyorum, ellinize saglik.
    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello, burdayım :) Bir süredir kendi adımla yorum yapıyorum :)Teşekkürler :)

      Sil
  7. Pelincim sen bunları yazınca aklıma şu geldi: Acaba bizim bu insanlarla şıklık, marka, klas anlayışımız mı farklı? Yani biz bu markaların klas, ağır olduğunu, az sayıda elde ettiğimizi ve ona göre ortamlarda kullanılması gerektiğini düşünüyoruz da bu hanımlar için bu markalar, bu giysiler (chanel çanta, simli ceket, valentino leopar etek) artık gündelik bir hal mi almış? Yani; -bolca sahip olana- sinemadan tuut şık bir davete kadaar, hermes le chanel le gitmek normal midir? Biz ya da ben bunu mu idrak edemiyoruz acaba? Sevgiler Sema.

    YanıtlaSil
  8. Acaba Işın Recber'in niye bir resminde kolye var da diğerinde yok?

    YanıtlaSil
  9. Pelincim, bu kıyafetlerin bazılarını bir yerlerde görünce, ilk aklımdan geçen "Acaba Pelin şimdi hangilerini yazacak" oldu. Onlar hayal kırıklığı yaratmış olabilir ama senin yazın hiç de hayal kırıklığı yaratmadı :)) Süpersin.
    Yukarıda bir başka takipçinin de yazdığı gibi, bu overdressed durumu artık komik oluyor. Bu hanımlar, dolaplarında ne varsa birbirine ve bizlere gösterebilmek adına olsa gerek, basında yer alacağını bildikleri her davete bu şekilde gider oldular herhalde. Bazen bir blue jean bir t-shirt veya hoş bir bluz ile de bakımlı ve şık görünebilmek mümkün oysa...
    Yorum yapayım diyeceğim ama sen o kadar güzel yazmışsın ki, diyecek bir şey yok.

    YanıtlaSil
  10. Benim anladığım, Pelin'imin de dediği gibi Canbebe'den önce ya da sonra bir davet daha olduğu... Şimdi burada düşünmemiz gereken; aynı gün verilen tüm davetlere gidlmesi gerekip gerekmediği ve Canbebe aktivitesinin ta kendisi. Ki kimsenin gün başına düşen davet ortalamasına müdahale edemeyeceğimiz için burada topu Canbebe'ye atıyorum. Bebek/çocuk tüketim ürünleri satıyorsun ama akşamın bir saatine aktivite koyuyor ve ortada 1 tane bile bebeğin gözükmediği bir aktivite düzenliyorsun... Bilemiyorum çocuk/bebek markaları şu işleri sabah/gündüz en azından güneş varken yapmalı, ortada bebekler çocuklar olmalı. Cıvıltıyı davetlilerin ilginç kıyafetleri değil çocukların neşesi oluşturmalı gibi geliyor bana. Ya da ben yaşlanıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Valla bu postta ne diyeceğimi bilemedim. nerden başlasam. Pınar Altuğ'dan başlayayım. Kendisini severim, sempatim vardır ama bu elbiseyi çok mu aramış. İnan benim dolabımda bile Pınar2ın üzerindeki elbiseden çok daha iyi abiye kıyafetler var hem de birçok çeşidiyle. Hele o göbek üzerindeki taş 8-10 sene öncesinde kaldı. Olmamış Pınar'cım seni eleştirmiyorum kıyafetini eleştiriyorum burada #Otursıfır :))

    Didem Antebi ise hayal kırıklığı.Hiç mi başka ayakkabısı yoktu da gitmiş o bilekten bağlıları seçmiş. Kendisini yakından görmedik bilemeyiz ama son zamanlarda bacakları oldukça kalın görünüyor. Ya kilo aldı yada foto çekiminden bilemicem. Ama her foto çekiminde de yanlış açıya denk gelmiş değildir heralde. Ayrıca dediğin gibi KABUK gibi görünen o sutyen de hiç hoş durmamış açıkçası.

    Işıl Reçber'in eteği bence birkaç tık daha kısa olmalıydı. Ve üzerine tam oturmamış. Ben duruşunu beğenmedim ve o kıyafete o kürk çok alakasız olmuş. Bir de ayakları ayakkabısında çok sıkıntılı görünüyor.

    Aslı Şen ne yapmış öyle?? :( Tamam desenelri karıştırmak bazen çok hoş duruyor ama buradaki bence hiç hoş değil. Bu kıyafetlerle Aslı Şen iyice küçülmüüüşş, küçülmüüüş . Üzgünüm ama olmamış.


    Aslıhan Abacı'nın is ehem beline hem boynuna doladıkları hem renk itibariyle hem de modelleriyle birbirine karışmış ortaya karışık durum çıkmış.Ya valla bu giyim hatalarını bazen ben bu tür öne çıkan insanlarda kabul edemiyorum. Kusura bakmasınlar ama gerçekler acıdır:(

    Gül Gölge desen iyice olmamış. O çanta bana göre büyük kalmış. Biraz daha küçük formda clutch olsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum.

    Neyse benden bu kadar yoruldum :)) Emeğine teşekkürler Pelincim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Didem Antebi'nin bacakları ve bilekleri zaten kalın. Bir de son zamanlarda kilo aldığını düşünüyorum. Sutyen gerçekten çok irrite edici görünüyor. Işıl hanım aslında çok güzel kadın, alımlı ama kendisi neden böyle hatalar yapıyor anlıyamıyorum. Suzan Sabancı bu dekolteyi nasıl kendine yakıştırmış, çok mu iyi göründüğünü düşünüyor. Aynaya bakmıyor mu? Bir Allahın kulu da demiyor mu ona, yok mu yakın arkadaşı birşeysi, samimiyetine inandığı Suzancığım bu olmadı" diyemiyor mu?Aslı şen hanım son zamanlarda yine düşüşte. Bir ara çok iyiydi şimdi yine yanlış seçimler yapıyor. Aslıhan hanım da şaşırmış o nasıl takıp takıştırmak saçmalamak.Teşekkür ederiz Pelin hanım sizin yazılarınızı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem Antebi verdiği röportajlarda insanların vücut yapısına uygun giyinmesi gerektiğini vurguluyor fakat kendisi çoğu zaman uygun giyinmiyor önemli olan moda tasarımı bölümünden mezun olmak deil zevk sahibi olmak...

      Sil
    2. çok doğru adsız herkes zevk sahibi olamıyor.

      Sil
  13. Esra oflaz cokta kötü değil. Hatta ıyi bile denilebilir. Clutchi gri olsa daha ıyi olurdu.
    Asli sen de sooook oldum. 2farkli desen giyinmek bu sezonun modası. Ama bu kadarda değil yani. Sanırım bugün elektrikler kesikti ve aynaya bakmadan çıktı :))

    Merve

    YanıtlaSil
  14. vay vay vayy. beyza aslan'!ın ruju, saçı, sabancını göğüsleri, ışıl rençber'in kendini her zaman dünya güzeli ve süper sosyete + elit !!! sanmasına karşın, her zaman tam tersi bir imajının olması, aslıhan abacının Ortaköy gümüşçü tezgahına dönmesi, Aslı Şen'in komple kıyafeti, şükran güzeliş'in de komple kılık kıyafeti, pınar altuğ'un anneanne kumaşlı elbisesi... (nokta) Gül Gölge'nin fotosunu öyle üstün körü bir yerde gömüş ne güzel tiril tiril kaban giymiş diye beğenmiştim. ciddi söylüyorum. direk üste odaklanmışım çünkü. elbise olduğunu burada öğrendim. Bu bildiğin kaban. Kaban olsa, az da kısa olsa, şahane olurmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Asli Sen'in kiyefetiyle cok hos gorunmesi derken??! Bence o iki parca bizi nolur birbirimizden ayirin diye bagirmakta.

    YanıtlaSil
  16. Kendini her an her yerde ve zamanda bu kadar gosterme hevesinde insanlari gordukce, kendi halime ve hayatima cok sukrediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇİLEK KIZ25 Ocak, 2013

      AL BENDEN DE O KADAR. VALLA BANA DA ARTIK BIRAKIN BASINI, BLOGLARDDA BİLE BU SOSYETİK HEP AYNI TİPLERİ GÖRMEKTEN GINA GELMEK ÜZERE. BU NE ARKADAŞ BU NE HIZ BU İNSANLARIN HİÇ BAŞKA İŞLERİ YOK MU? LANSMAN, AÇILIŞ, KIŞ SEZONU, YAZ SEZONU BAŞLANGICI OTU PÜSÜRÜ ANAM BİTMEK BİLMEYEN ORGANİZASYONLARA NASIL YETİŞİYORLAR? HEP AYNI TİPLER AYNI YERLERDE. GÖZÜNÜ SEVEYİM SADE VATANDAŞ OLMANIN, SOYADIMIN ÜNLÜ OLMAMASININ. GÖZÜNÜ SEVEYİM GEREKTİĞİNDE EŞOFMANIMLA, YAĞLI SAÇLARIMLA BİLE MARKETE, NİŞANTAŞINA ÇIKABİLMEMİN:-)) BİLMEM İZAH EDEBİLDİM Mİ? ŞÜKÜRLER OLSUN ALLAHIIIMMMM. İYİ Kİ BU CEMİYETTEN BİR İNSAN OLMAMIŞIM. ALLAH İŞİNİ BİLİYOR İŞTE. HERKESE TAŞIYACAĞI KADAR YÜK VERİYOR:)

      Sil
  17. Sonra yazinca kiziyolar ama is yok guc yok, yok el bebek yok gul bebek yook bilmem ne bebe etkinliklerine katilirken aslinda kadinlar arasinda gun yapiolar, bunda bisi yok, Turkiye'deki kadinlarin buyuk cogunlugunun altin gunu yapmasi gibi. Bu insanlarin farki, ortlama Turk kadinindan daha iyi ekonomik durumlarinin olmasi ve bu altin gunu tarzi etkinliklerini gazetecilerle birarada yapmasi, ama iki resmi gazetede cikinca kalkip da dergilere boy boy sanki dunyayi kurtariyomus gibi roportajlar verince benim sigortalarim atiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru yazmışsınız söylenecek tek bir söz yok...

      Sil
    2. ÇİLEK KIZ25 Ocak, 2013

      HAH BAK ADSIZ NE GÜZEL DEMİŞSİN. VALLA FARKINDA OLMADAN GÜN YAPIYORLAR. Bİ PARA TOPLAMADIKLARI KALDI HER ORGANİZASYONDA, KİKİKİKİİİİİİİ:-)))

      Sil
  18. Bu son yorumun uzerine tek degil coklu imza atmak gecti icimden

    YanıtlaSil
  19. Tebrik ediyorum.Sonunda biri ortamina gore giyinmenin onemini yazdi. Sık giyinmek yalnizca son model en pahali parcalari biraraya getirmek degildir.Unutulmamali ki giyim sekliniz hayat tarzinizi, gorgunuzu, kendi zevkinizi, hayattan nasil zevk aldiginizi yansitma bicimidir. Bugun moda dergisi editorlerine baktiginiz zaman yerine gore ayni parcayi tekrar giydiklerine, bazen cok sık kiyafetler giymelerine ragmen minimum makyaj ve en dogal sac modelleriyle gitmektedirler. Bknz Emmenualle Alt, Carine Rotfield vs.
    Bunu en fazla Chaneli ben giydim, en fazla hermesi ben taktim yarismasindan cok, birakin hayatin tadini cikarin, modayi da tarziniz ve dozunda trendlerle yorumlayin...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  20. Burcu Hattat, chanel giymis ama gayet spor bir hava da o yüzden can bebe'ye bile uymus bence. Pınar Altug, 80'lerde gazino da cıkan assolistleri hatırlattı bana, ama Aslı Sen'in o kıyafeti, bence hic bir yere uymaz keza kendisine de uymamıs. Birbirinden farklı iki parcanın uyumunu yakalamak zor, hatta bu Balenciaga bluzu kimse giymesin bence :)

    www.siyahbaykus.blogpsot.com

    YanıtlaSil
  21. Baştan aşagı doğru indikçe,şok üstüne şok yaşarken...:)Son bomba Aslı Şen tam bomba olmuş!
    Tarz yaratmak isterken,tarzı içinde bogulmuş!
    Biraz Ulyana biraz Elena takip etmekle o iş olmaz,en iyisi herkes çizgisinin dışına çıkmaya kalkmasın...

    http://www.nesliyildirim.com/

    YanıtlaSil
  22. ayyyy Pınar Altuğ uygun tonlarda çanta bulmayınca elinde var olan saçıyla çantasının rengini bir kombine etmek istemiş heralde. Suzan Sabancı hiç hoş görünmüyor. Dekoltesi yakışmamış, sımsıkı olmamış.Yüzündeki botox, dolgu, vitamin iğneleri her ne yaptırıyorsa biraz ara versin, yazık yaa gittikçe kötüleşecek diye korkuyorum.Başak Fransez'in ceketi çok güzel. Çok güzel taşımış. Fiziğide incecik tabii.Didem antebinin bluzunun rengi çok güzel ama içten görünen çamaşır olmamış. İşi bitirmiş. Ayrıca ayakkabıları ben de hiç yakıştıramadım. bacakları, bilekleri 2 katı kalın durmuş. Esra oflaz saten kumaş seçerek baştan risk almış bir de rengi böyle olunca üzerine de dantelller sana yorgan işçiliği çağrıştırması yapması çok normal:-) Aslı Şen'in kombin çok karışmış. Yok yani istediği kadar bilme ne marka olsun. Gözüm yoruldu. Olmamış. Pelin hanım sizi çok seviyorum. Çok okurum,takip ederm sayfanızı çok keyif alıyorum sizin burda. O kadar iyi geliyorsunuz ki.Sıkıntılı olduğum bir an elime kahvemi alıp bir 10-15 dakika kafamı dağıtmama yardımcı oluyorsunuz bu yayınlarınızla.Dergi, magazin okumak böyle tatlı değil. Çünkü burayı en keyifli kılan okuyucuların da açıkça fikirlerini yorumlaması. Sizin de kimi beğenip kimi beğenmediğinizi açıkça dobra dobra yazmanız. Ben her zaman yorum yazamıyorum ama bu gece bu yorumla arayı kapattım sanırım :-)Sağlıkla kalın, hep yazın lütfen.

    Nalan***

    YanıtlaSil
  23. gül gölgecim hoşsun güzelsinde bu kıyafet ne_ beyza arslan yine facia renk çok hoş ama_pınar altug nasıl bir hatun boy var pos var güzellik var sen git alaturkalıkta bile sınır tanımayan bir elbise giyy alalhımm____Didem antebi kesin aniden çıktı evden ____ben hafifi doğallaştı derken ışıl reçber yine yapmış yapacağını __aslı şen leoparlı etek hoşta alt üst konbinde o güzelim etekte maf olmuş______

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails