25 Şubat 2013 Pazartesi

85. OSCAR TÖRENİ Kırmızı Halı..

Bu sefer kırmızı halıyı sonuna kadar seyredebildim :) Kötü anne olup çocuğu geç saatlerde yatırınca olası bölünmenin önüne geçebildim :)

Bir ara NTV 'ye bakıp Arzu Kaprol ve Zeynep Yapar 'ın yorumlarını izledim. Arzu Kaprol 'un çalışmalarını da naifliğini de seviyorum. Çok zarif bir kadın. Kendi tasarımı olan püsküllü ceketini püskül püskül saçları yerine hafif topladığı bir modelle giymesini arzu ederdim. Ve ne yazık ki ekran ışığı yok. Fazla sönük buldum. Ya da Zeynep Yapar fazla baskın olduğundan mıdır bilemeyeceğim ama ikili olarak akıcı bir uyumları yoktu. Markalar yanlış telaffuz edildi, eksik söylendi, yıllar karıştı, elbiseler şaştı, Alexander McQueen 'im diye bas bas bağıran Amanda Seyfried 'in elbisesi nasıl olduysa Oscar de la Renta oluverdi falan filan yani fena değillerdi ama en azından olası bir Dilek Hanif faciasından çok daha iyi oldukları da su götürmez :) 

Bu sene kırmızı halı straples elbiselerin geçidine sahne oldu. Ara renklerin ağırlıkta olduğu yumuşak tonlar ve metalik dokular çoğunluktaydı. Elie Saab, Marchesa, Zuhair Murad gibi kırmızı halının efendileri taçlarını Dior Couture, Armani Privé, Valentino ve Prada 'ya teslim etmiş. Afilli bir Tom Ford ya da Givenchy ve Lanvin görememek tuhafıma gitti. Belki de bu değişim yüzünden gece boyunca beni heyecanlandıran şıklık sayısı çok azdı. 

En beğendiklerime gelirsek ;













Kanımın akışını hızlandıran Dior Couture elbisesiyle Jennifer Lawrence oldu. Herkesin beğenmesini beklemiyorum çünkü yoruma epey açık bir seçim. Gerek kumaşın dokusu, rengi ve kesimi hepsi bir arada epey fazla gibi. Hatta yer yer gelinliğe benzetenler de oldu. Doğrudur. Ama kırmızı halıda görkemli bir görünüm bekleyen bendenizler için bu seçim tam da yerinde olmuş derim. Dior defilesini seyrettiğimde bu elbiseyi görür görmez Oscar 'da giyileceğini tahmin etmiştim. Teatral havasıyla o denli ben Oscar için tasarlandım diye bağırıyordu. Tüm espri eteğin kabarık ve kat kat kesiminde. Bu kadar gösterişli kesime sahip olmasına rağmen kendi içinde çok zarif bir havaya da sahip. Kaba diyemezsiniz, pofuduk hiç değil. Eteğin şaşasını bel ve göğüs kısmının sade kesimiyle dengelemiş. İlk kez bu kızı beğenmeme vesile olduğu için Dior Couture 'ü tebrik ederim :) Kolyesini değişik kullanması, saçlarının rahat ama zarif topuzu, kusursuz makyajıyla Jennifer Lawrence kırmızı halının en çarpıcı şıklığına sahipti.







Açıkçası Jessica Chastain 'i görür görmez beğenmedim. Alev kızılı saçlarının rengine yakın bakır tonlarındaki Armani Privé 'si ile ilk bakışta soluk gelmişti. Ama yakın çekimlerde ve değişik açıdan çekilen karelerde elbisesini yakıştırdım. Elbise vücuduna iyi oturmuş. Her ne kadar kusursuz hatlara sahip olmasa da korseyle işi iyi kotarmış. Straplez kesim yakışmış. Dikkatli incelendiğinde elbisedeki işçiliğe hayran kalmamak imkansız. Elbisenin rengi bir tık kırmızıya kaçsaymış Jessica Rabbit 'e benzeyebilirmiş tam sınırda kalmış :) Saçları, makyajı ve mücevherleri kusursuz güzellikte. 









Charlize 'e olan aşkımı beni tanıyanlar bilir. Benim için tüm kadınlar bir yana Charlize Theron bir yanadır. Ama hissettiklerimi düşüncelerimi paylaşmazsam olmaz. Charlize kalınlaşmış arkadaşlar. Kilo almış diyemem ama ekranda ciddi ciddi güreşçiler gibi görünüyordu. Omuzlar, bel ve özellikle boynunun kalınlığı kısacık saçlarıyla daha da ortaya çıkmış. Bu Charlize en beğendiğim Charlize olmasa da giydiği Dior Couture ile yine harika görünmüş ya Charlize olmanın farkı işte. Makyaj ve aksesuarlar her zaman ki gibi 10 numara.







Gecenin tartışmaya bile açık olmayan en net şıklığı Naomi Watts 'dan geliyor. Armani Privé elbisenin hem dokusunu hem pırıltısını hem de sıradışı yaka kesimini fevkaladenin fevkinde taşımış. Muhteşem ve kusursuz bir görüntü. Salaş ama zarif topuzu ve makyajıyla herşeyi dört dörtlük !






Amanda Seyfired 'in ilk bakışta silik bir gri gibi görünen aslında leylak renkli Alexander McQueen elbisenin kesimi çok yakışmış. Ağır işçiliği nefis bir dengede taşımayı başarmış. Hiçbir şey sırıtmamış. Küpeleri harika. Makyajı ve doğal topuzu o kadar güzel ki tek kelimeyle kusursuz diyorum.





Halle Berry Altın Küre 'deki faciadan sonra karizmayı düzeltmek için güzel bir seçim yapmış. Versace elbisenin rengi, keskin omuz kesimleri ve kupu tam ona göre. Kısacık saçlarıyla birlikte elbisesinin içinde harika görünüyor.




George Clooney in sevgilisi Stacy Keiber 'ı da çok beğendim. Her ne kadar kırmızı halıda starlardan daha fazla ilgi çekmesine uyuz olsam da hatun bu gibi ortamlarda giyinmeyi biliyor yapacak birşey yok. Naeem Khan elbise müthiş yakışmış. Zaten nefis bir vücudu var buna bir de doğru seçimler yaptınız mı ortaya böylesine güzel görüntüler çıkarmak işten bile değil. Saç modelini beğendim. Duruşu, gülümsemesi herşey harika görünüyor. 

En beğendiklerim bu 7 isim oldu. Bu kadarcık sayıdan bile gecenin şıklık anlamında ne kadar sönük geçtiği ortada. En 'den Orta Şeker 'lere geçersek ;


Sally Field 'dan beklemediğim bir seçim geldi. Bir Valentino hele hele bir Valentino kırmızısı giymesini beklemezdim. Çok yakıştırdım diyemem ama bu yaş aralığına göre hoş, dikkat çekici ve zarif bir örnek sunduğu da ortada. 




Bir diğer Valentino seçen ise Jennifer Aniston. Kendisini o kadar straples kesim kokteyl elbiselerle bağdaştırıyorum ki etek maksi olunca kıyafetini yadırgamadım değil. Kötü diyemem ama harika kusursuz da diyemiyorum. Şiddetle bir olmamışlık var ama ne bulamıyorum ve bunu size bırakıyorum :)



Adele 'in zor vücut yapısı yüzünden her elbiseyi giyemediği sır değil. En son bir Valentino giyeyim dedi kadıncağız perdeden tutun abajura kadar mevcut tüm kumaş baskılı nesnelere benzetildi. O yüzden uslu uslu giymesi gerektiği kesimlere dönmesi iyi olmuş. Siyah yine kurtarıcılığını göstermiş. Üst bölgedeki fazlalıkları da  ustalıkla kapatmış iyi olmuş. Bin kere söylediğim gibi herkes 0 beden olmak zorunda değil ama herkes hem kendi sağlığı hem de bakanların göz sağlığı için modanın matematik denklemini bilmek zorunda. Bu açıdan Adele Jenny Packham elbisesiyle doğru bir seçim yapmıştır. Saç modeli ve makyajını da kendisine çok yakıştırıyorum. Ve bir ara kaybolan Adele 'e tekrar hoşgeldin diyorum :)

Ve geldik büyük hayalkırıklıklarıma !









En büyük hayal kırıklığım Anne Hathaway 'e ait. Son dakikaya kadar Valentino giyeceği söyleniyordu ama birden bire Prada elbisesiyle beliriverdi. Oscar alması neredeyse garanti gözüyle bakılan birinden fazlasıyla sönük bir seçim. Kumaş zaten iki oturuşta buruş buruş olmuştur. Daha gözalıcı bir renk seçmesini dilerdim. Elbisenin ön kısmı ayrı arka kısmı ayrı tellerde. Yine Audrey Hepburn 'ü referans olarak aldığını düşünüyorum. Çok onluk bir hava bir tını algılıyorum. Bu kadar düşünülmüş edilmiş ama büyük bir eksiklik ve olmamışlıkta ortada. Sevmedim sevemedim napayiiim bilemediim :) Elbisenin dışında yüzüne müthiş yakıştırdığım saç modeli, makyajı, bilekten bağlı stilettoları ve Tiffany&Co. gerdanlığı kusursuz güzellikte !





Amy Adams 'ın Oscar de la Renta elbisesini görür görmez beynimde yanan ampülün içinde sadece tek bir kare vardı. Penelope Cruz 'un 2007 senesi Oscar 'larında giydiği Versace Atelier 'si. Arzu Kaprol ve Zeynep Yapar geçen seneki Penelope Cruz dediler ama bu elbiseyi mi kastettiler bilemiyorum. Bu kadar büyük bir zaman hatası yapmaları kabul edilemez demezsem de olmaz :) Amy Adams 'a dönersek model ve işçilik çok tanıdık, renk çok sönük. Kırmızı halıda hiçbir esprisi olmayan hatta ciddi ciddi demode bir model seçerek sınıfta kalmıştır. 




Nicole Kidman L'Wren Scott 'tan vazgeçmiyor. Aslında elbisenin metalik dozunu ve siyahlığını sevdim. Ama saçları o kadar kötü görünüyor ki ne giyerse giysin beğenmem imkansız. Galiba daha uzun yıllar ah Nicole vah Nicole demeye devam edeceğim :(





Jennifer Garner 'ın kendisi için özel dikilen Gucci 'sini çok sevdim. Rengin ağırlığını güzel taşımış. Zengin fırfır detaylar harika görünüyor. Bunlara bir de 2,5 milyon dolarlık muhteşem Neil Lane gerdanlığını ekleyince tam baştan aşağı herşey çok zarif diyecektim kiiiii etek boyunun kısalığından ayak parmaklarını görünce kelimelerimi yutuverdim :(




Kırmızı halıda kimdi hatırlamıyorum biriyle röportaj yapılırken arka planda bir kadının durmadan sallanarak fotoğrafçılara poz vermesi dikkatimi çekmişti. Ama öyle böyle sallanma değil ciddi ciddi hatun yaylana yaylana poz veriyordu. Hatta manyağa bak ya ne abuklar var dememe kalmadan bir de ne göreyim yaylı hatun Kristen Stewart 'mış :) Reem Acra 'nın feriştahını giyse o sahneyi gördüm ya bitmiştir benim için :)


Reese Witherspoon için straplesin moda olmasına gerek yok eminim geceliği bile straplestir. O kadar sıradan o kadar bilindik ki hani konu bile etmesem olur hiiiç rahatsız olmam. Bir de Louis Vuitton Oscar sevdasından artık vazgeçsin. Kim giyse olmuyor olamıyor işte daha neyin ısrarı ki bu :)


Sosyetemin en favorisi sıkı sıkı kat çıkmış topuzdan yaptıran birtek Salma Hayek. O kadar zarif modellerden sonra nasıl gözü tırmalıyor değil mi :( Hem de kırk yılda bir kendisini şık gösteren Alexander McQueen elbise giymişken oldu mu şimdi böyle bir hata :(




Heidi Klum bu sefer neresini açacak derken görüyoruz ki karnına kadar inmiş memelerinde karar kılmış. Tamam anlıyorum annesin cırt pırt doğuruyorsun ama haddini bilmek deyimini de bilmez misin be kadın ?! Kadın beni ciddi ciddi Julien McDonald markasından soğuttu !



Ama gecenin en unutulmaz memeleri hiç kuşkusuz hepimizi görüntü çöplüğüyle rahatsız eden Brandi Glanville olmuştur. Hatunun demek ki memeler silikon. Yoksa hangi Allah vergisi memeler bu Çin işkencesine katlanabilirdi ki :) Off acilen bu kadını hafızamdan silmek istiyorum !!


Catherine Zeta Jones Zuhair Murad 'ın altın renkli elbisesiyle Çırağan Saray 'da düzenlenen klasik Türk düğünlerinden birine gider gibi. Aha parmağımı tükürükleyip masaya yazıyorum bu elbiseyi bu yaz mutlaka bir düğünümüzde göreceğiz. Pelin demişti dersiniz :)


Karry Washington 'ın Miu Miu elbisesinin mercan rengini sevdim sevmesine ama bu renkle bir arada taş tuş işlerini yakıştırmıyorum. Model ne olursa olsun açık pastel tonlarla taşlar payetler bir araya geldiğinde mutlaka bir basitlik bir avamlık oluyor görünümde.. 


Olivia Munn 'dan şaşırtan bir seçim. Marchesa elbisesi hem tarzına fazla ağır kaçmış hem de işçiliğin fazla oluşuyla boyunu iyice kısaltmış. Kadın çamaşır makinasında uzun programdan sonra düdüğe dönen kazak gibi çekmiş ufacık kalmış. 


Zoe Saldana 'ya son zamanlarda birşeyler oldu. O eskinin her daim şık ve zarif Zoe 'sunun yerinde artık yeller esiyor. Dün gece Alexis Mabille kıyafetiyle yine rüküşler arasındaydı.

Ve bir kırmızı halı postunun daha sonuna geldik. Gördüğünüz gibi rüküşlerim beğenmediklerim beğendiklerimin neredeyse 2-3 katı. Bakalım kimler benimle aynı fikirde ya da bambaşka "en" ler listesine sahip ? Böyle postların yorumlarını da okumak çok keyifli oluyor :)

77 yorum:

  1. Heidi ve Catherine elbie secimleri pek fena. Olmamis. Butun begendiklerimi sende begenmissin zaten. 1 da 10 yani seyleri begenip ayni seyleri begememisiz.Charlize i gorunce saclari yeniden mi kestirsem diye dusundum. Charlize ne giyerse guzel zaten. 2 Jenniferide cok sevdim. Aniston olmamis olamamis. Arzu Kaprol sunumda eh'ti fakat Zeynep Hanim beni cildirtti. Anne Hathaway ye Ann Hatavey dedigin noktada kulaklarimi tirmaladi zaten. Merakimdan bakmistim ama hemen ABD TV sine gectim. Zeynep Hanim boyle bir sunum yapmadan once cok iyi ingilizce biliyorum havasindan cikip 1 gun su telaffuzlari calissa ne kadar iyi olurdu. Ellerine saglik Pelincigim! Ciragana da katiliyorum. XO :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım asıl ben teşekkür ederim. vaktini ayırıp benimle bizlerle fikrini paylaşmışın. çok öptüm :)

      Sil
  2. Sally Field rıhannanın gıydıgı kırmızı elbısenın dehset dereecede kotu mutasyona ugramıs halını canlandırdı charlize theron ıse duru bı guzellık olmus kısa saclar cok yakısmıs jennıfer ıse sadece gelınıklerın verdıgı avantajı kulanan gelın gıbı geldı gozume ama sacları ve duru guzellıgı yadsınamaz

    YanıtlaSil
  3. ben de tam oscar için blogunuzu tıkladım, hemen koymuşsunuz teşekkürler. benim beğendiklerimi siz de beğenmişsiniz. zevkinizle ortak olmak çok hoşuma gitti. Sadece Halle Berry biraz hoşuma gitmedi. Nicole Kidman hayal kırıklığı oldu, Anne Hat. ise çok kötüydü. özellikle gögüs kısmı. Oscar'ı alan kızcağız ise bence çok tatlı, elbisesini ben çok beğendim. zambak gibiydi. Ama bu kız saçını kestane rengi yapsa daha genç görünür kanımca. Ahh seviyorum oscarları. elbiseler, takılar şaşaa :)) rüya gibi. post için tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim çok sevgiler :)

      Sil
  4. sizin bu postunuzu okuduktan sonra şöyle bir kaç türk moda bloğuna daha baktım ve gördüm ki; Türkiyede ki birçok moda blogu sahipleri, bu postunuzu almış yapıştırmışlar bizzat kendi bloglarına, ayıp olmasın diye de çok az farklılıklar da yapmışlar tabii.:)
    neyse yorumlarınız bir harika. kim taklit ederse etsin. hemen sizden aşırıldığı anlaşılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kimsenin yazısından etkilenmeyim diye özellikle hiçbir yeri okumadan yazıyorum. Tivitte bile bakmıyorum o derece hassasım bu konuda :) O yüzden kimi kastediyorsunuz bilemedim. Ama yazımın birebir aynısı olmaz belki de aynı zevklere sahibizdir olabilir.

      Sil
    2. "aynı zevklere sahip olabiliriz."

      Sil
    3. bende katılıyorum adsıza. sizden aşırıyorlar bir çok şeyi en azından bilgileri.

      Sil
  5. Resmen tüüüüm beğenilerimiz aynı! :)

    Yalnız cidden Arzu Kaprol ve Zeynep Yapar'ın yorumları, uyumları, moda bilgileri felaketti. İnanamadım dinleyince 'Ne diyor ya bunlar' falan diye düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Hele Zeynep Yapar'ın ikide bir "Bizim kapakta şu var bu var" demeleri... Ve inan hala hangi dergiden bahsediyor, merak edip de açıp bakmadım. Terre de feu rujunu gördüm, Arzu Kaprol'ü beğenirim ama manasız bir sen mi ben mi daha çok biliriz bu alemi atışması vardı, çok sıkıldım ara ara baktım, havadaki gerilime dayanamadım, döndüm cnbc'ye.

      Bu arada Yekta Kopan accayip lüzumsuz bir çemkirdi Zeynep Yapar'a; "Söz sende" dedi Yekta Kopan'a; Yekta Kopan demez mi "Bu kadar yakınken söz kırmızı halıda desek daha doğru olur." diye. Nasıl sıtkım sıyrıldı anlatamam. Allahtan bizde olmuyor Oscar Moscar, utanmadan o geriimm gerim halleriyle dandik yapımları şişire şişire birbirlerini yerler Allah muhafaza :/

      Sil
    2. Zeynep Yanar'in rujunu cok begendim, senin yazdigin nars ise bende onu kullaniyorum ama bende daha farkli duruyor demekki

      Yekta Kopan'in azarlar gibi laf soylemesi benim de cok garibime gitmisti izlerken :s

      Sil
    3. beğenilerimiz ortak olduğunda değmeyin keyfime :)

      ben o yekta kopan 'ın giydirmesini kaçırmışım hep ntv den seyretmedim çünkü. sıkılmıştır ondandır :) kırmızı halı başladığında artık bir kahve ya da çay içmesi için arkaya geçmesi lazımdı onun sahne sadece kızların olmalıydı :)

      zeynep yanar 'ın ruju hiç dikkatimi çekmemiş desem. o yüzden yardımcı olamıyorum canım :(

      Sil
  6. Jennifer Anistonun sorunu 1 artik gina gelen o acik saclari 2 yuzune uyguladigi yontemlerde dolayi yuzunun sisip buyuyup durmasi halbuki o elbiseye saclarini toplasa cok klasik bir siklik sergileyebilirdi.
    Ben Amanda Seyfried ve Jessica Chatain gibi bu kadar soluk tenli insanlara bu denli acik renkleri yakistiramiyorum hem elbiseyi olduruyorlar hemde kendileri yok oluyorlar
    Ayrica Miranda Kerr'in afterparty sikligina dikkatinizi cekmek isterim ben cok begendim
    Jennifer Garnerin etek boyu bir felaket nasil boyle birsey yapmis Gucci anlamiyorum benim gozumu isirip durdu
    Reese Witherspoon ne kadar sikici giyinmis cok siradan bir elbise cok siradan bir goruntu hic hosuma gitmedi birden yaslanmis dedim son dogum hic yaramamis
    Kristen Stewartta neyin kafasi anlamiyorum sahnede konusma yaptigi siradada garip tavirlar yaylanmalar halindeydi kendini boyle gizemli seksi falanmi saniyo yoksa gercekten sorunlumu bilmiyorum ama hersey bir yana elbise guzel
    Eklemek istedigim bir diger sey Marchesanin yaraticisi Georgina Chapman'in hamile sikligi bi goz atmanizi oneririm
    Cok guzel bir post olmus elinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim uzun uzun vaktini ayırıp yorumunu bizlerle paylaşmışsın :)

      Sil
  7. 1- Heidi Klum artık bir "giyinsin" mümkünse!
    2- Nicole'a silikon göğüs olayı yakışmamış. Bu aşırı seks bomboasıvari giysiler ona uymuyor. Sonradan cozutan Mariah Carey gibi olacak o da sanki, o çıtı pıtılığı koruması lazım oysa..
    3- Anne Hathaway beni korkutuyor. O saçlar, çökmüş yüz, koskocaman, ağız, dişler.. Kırmızı Başlıklı Kız'daki kurt gibi.
    4- Halle Berry firavunlara benzemiş sanki. Fazla sıkı sıkı...
    5- Dağınık topuz Amanda Seyfried'e o kadar da olmamış. Gözleri yorgun görünüyor.
    6- Charlize Theron kütüğe de dönse yeri ayrı bende de:)
    7- Naomi Watts bu kadar yaşlı mıydı? O cilde ne olmuş böyle? Dağınık topuz en çok ona yakışmış.
    8- J. Chastain detaylara gösterdiği özenden on puan alıyor.
    9- J. Lawrence göz dolduruyor. Ben de sevdim.
    10- Clooney'in sevgilisi de zevk sahibi. Beğendim doğrusu.

    Elinize sağlık post için. Oscar'ı izleyemedim, bugün ilk sizden okudum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 'e koptum :) her ne kadar ben çok yakıştırsamda evet haklısın bazı açılardan gözler kocaman surat minicik tuhaf bir görüntü çıkıyor ortaya :)

      Sil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş tebrik ederim.Charlize harika bu saç modeli bile ancak bu kadına yakısabilirdi bu kadar, o yüzden ne giyse yakısır.

    Favorim Naomi tabi ki.Mükemmel kalıp bir elbise bayıldım diyebilirim.

    Anne tam facia ki o kadını cok begenirdim ama harcıyor bu sekilde kendisini:( hele o topukların bakımsızlığı:)

    Jessica Chastain çok seksi dişi bir kadın,saç rengi ile ten uyumunu çok sevdim ama yorumlarına katılıyorum.

    Göğüslerini o kadar açan tüm isimleri ise kınıyorum unutmak istiyorum.

    Prenses elbiselerinden artık hoşlanmıyorum perde gibi kabarık kalın kumaslar ya da tüylü etekler görmekten sıkılmadık mı?

    Adele ise acil kilo vermeli instagram'a sıgdıramadım:)

    Stacy çok güzel kadın.

    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zuhalcim çok teşekkür ederim. prenses elbiselerden bana da gına geldi sıkıntı veriyor hepsi ki ben delisiyimdir bunların kendime de şaştım şimdi :)

      adele 'ime dokunmayın. ben onu böyle seviyorum. zaten sesi yetiyor ona bırak frklı olsun :)

      Sil
  9. Charlize Theron çoook güzel kadın. Kısa saç bile çok yakışmış. Kıyafetini çok yakıştırdım kendisine.

    sonracığıma Halle Berry'nin kıyafetini çok beğendim ve çok güzel taşımış. Stacey Keiber'ın da elbisesini çok beğendim. Jen lawrence ne kadar güzel bir kadın. Saçına, makyajına bayıldım. Kıyafetini ise beğenip beğenmemek arasında kararsız kaldım. Aslında yakışmış ama beğenmememe etken ne tam anlayamadım :)

    Naomi Watts'ın elbisesi çok yakışmış. Banaonlarca kişide gördüğümüz geçen yılın favori elbisesi Pucci'nin omuz kesmini anımsatsada gerek kumaş, gerek işçilik gerek kadına yakışması mükemmel görünüyor.
    Jennifer Aniston'ı çok severim. Aslında elbisesi fena değil ama üstüne oturmamış ve o saçlarını vari salaş toplasaydı. Saçlardan ötürü olmamış belki de.

    Jessica Chastain'ı ise ben beğenmedim. Yani kıyafetinin rengi, saçları çok soluk çok öldürmüş. Elbisenin işçiliği güzel olsa da ben ona yakıştırmadım maalesef. Nicole Kidman'ı hiiç ama hiiç beğenmedim. Elbisesi çok fena. Bir de Çırağandaki düğünlerde bu elbise giyilir diye parmak bastın ya :)) bence senin bu postu okuyan hiç kimse giymez:)) Anne hathaway'i hiiç ama hiiç beğenmedim. Ne elbisesi, ne taşıyışı ne makyajı yok yani hiç benim tarzımla alakası yok.

    Pelin'cim emeğine, yüreğine, ellerine, hafızana sağlık. İnan yine sen çok güzel bir harman yaparsın diye dün gece uyudum izlemeye ihtiyaç duymadım. iyi ki varsın. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın benim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Bu kadar olur ya, boşuna demiyoruz kardeşiz biz diye :)

    Yalnız Charlize aklımı aldı benim. Hele o portre fotosunun çekildiği bir an vardı, röportajı bitirdi, poz vermeye yürümeye başladı; işte o anda ilahi bir "Aauuuuuuuwwww" sesi eşliğinde, arşa ilerleyen melekler gibi bir süzüldü; aklım maklım gitti benim. O ne auradır, o ne kadınlıktır, titredim resmen ya :D

    Güreşçi demişken, Corç'un manitası Stacey bildiğin güreşçi, malumumuz. Hakikaten güreşçi yani. Paçalı donla kadın güreşi yaparmış hanımefendi. Kaseyi pörtlete pörtlete poz verişinden ne iş yapar diye merak ettim, öğrendim şoke oldum. Şimdi o dururken Charlize'imize demem ben öyle laf. Tövbe, haşa, yamulurum :)

    Jenifır bebeğim, nasıl güzel nasıl. Biblo musun, afet misin, bir de eğleniyor ya ay ben de nasıl gülümsüyorum hatunun rahatlığına. Bayılıyorum bu kadına enfes bir şey.

    Amanda da aynı şekilde. (Asker arkadaşım olur kendisi.) Saç, baş, makyaj, duruş, o tatlı gülüş. Harika, harika. Eflatun farlarla smokey'ler yapmak istiyorum.

    Chastain'i görür görmez Burak da ben de ayynen aaaa Jessica Rabbit gelmiş dedik :)

    Salma Hayek'in kıyafet 10 numara ama kafa aynen kaçak kat. Tam beğenesim tuttu kadını, yok arkadaş, kaderde yokmuş n'apalım...

    Hele o Catherine Zeta... Uzaktan "Allah Allaahh hatun geliyooo" dedim, yakına bir girdik, bildiğin dansöz Zümre çıktı iyi mi. :( Yüz göz dağılmış iyice, bir de o ışıltı, parıltı. Çok fena.

    Genel olarak, tam bir sinefil ve Oscar fan'ı olarak şöyle özetlemek istiyorum; uzuuuuun yılların en şık, davetlilerin en neşeli, şık ve enerjik olduğu, en güzel Oscar gecelerinden biri, hatta en iyisiydi. Çook ama çok mutlu oldum izlerken. Ve yine insanların doğallıklarına hayran kaldım. Hem aslan gibi filmler yap, hem de sıfır kompleks ol, kusur musur yok aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 silahşörüz biz :) seviyorum seni kadınn :)

      Sil
  11. Ann ın bastan ucuncu fotosuna yakından bakınca sanki şu gözu buyuk gosteren cırcle lenslerden takmıs gıbı geldı bana sizce??

    YanıtlaSil
  12. Ayrıca super bı post herzmnki gibi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok öpüyorum teşekkürler :)

      Sil
  13. Sevgili Pelin hanim öncelikle ellerinize saglik, harika bir post olmus :). Genel olarak hayalkirikligi yasadim(dik) hala uykusuz kaldim diye uzuluyorum :D. bende fikirlerimi söylemek istiyorum, JAniston'un boyu kisa oldugu icin (boyu 1.65m) maalesef öyle bir kiyafet icin kisa, o guzelim valentino söyle uzun bir boy istiyor ki kendisini göstersin, saclari cok sade, bende duz sac seviyorum ama boyle bir gece icin keske degisik bir sey yapsaydi! AHathaway'a gelince galiba bu elbiseyle tarihe gecmek istiyordu, hani yillarca bu kiyafetten bu guzellikten bahsedilsin!istiyordu ama tam tersi oldu yillarca kafamizda bir '' hayalkirikligi'' olacak.. Ve son olarak NKidmanin kiyafetiyle ilgili sunu söyleyecegim, bazi kiyafetler var boy istiyor, bazi kiyafetler ince bel istiyor vs vs...ama ''bazi kiyafetler'' vardir ki öyle seksi ve cekici birini istiyor ki! mesela ben bu elbiseyi Naomi Campbell'in ustunde gormek istiyorum, elbise resmen bagiriyor naomi naomi diye :D. NK her ne kadar uzun ve guzel olsa cekici olmadigi icin maalesef olmamis, yuzu ve elbise ayri dunyalarin insani gibi...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Minna. Size okurken keyifli anlar yaşatıyorsam ödülümü almış oluyorum. sevgiler :)

      Sil
  14. Ann Hathaway bacaklarındaki kıl köklerini gizlemek için bir kapatıcı kullanmalıydı. Ayrıca o topukların halini bir ben mi görüyorum canım? Tamam benim topuklarım da öyle ama ben çekirdek çitleyip Oscar seyrediyorum. Oscar alacak olsam o topuklarla o ayakkabıyı giymektense Converse giyerdim. En azından bakımsız değil zevksiz derlerdi. Şimdi hem zevksiz hem bakımsız olmuş. Sefillerden sonra sefilleşti bu kadın. Nerede Seytan Prada Giyer deki gümbür gümbür kadın, nerede bu çiroz? Hepsinin ötesinde sağlıksız görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, çok yaşa adsız; bayanlar sizlerden korkulur valla :) Topuk ve bacak kıl kökleri konusunda sonuna kadar katılıyorum, o ayrı.

      Bu artistleri giydirenler de bu kadar ayrıntıya dikkat ediyor olsalar, çok daha güzel görüntüler olurdu.

      Yine çok güzel bir post olmuş Pelin, emeğine sağlık.
      Feride

      Sil
  15. işte oscarların en sevdiğim kısmı, senin kıyafet yorumların =)

    heidi ve diğer kadının memeleri geceye felaket anlamında damga vurdular bence. Oeehh yani, bu kadar olur. Memeden soğutur insanı bu görüntüler.

    Anne Hathaway bence de hayal kırıklığı oldu. Bu kadını çok seviyorum ama o elbise çoook sönük, çok alakasız olmuş.

    favorilerim ise stacey keiber ve halle berry, oysa ikisinden de hoşlanmam ama kıyafet seçimleri harika.

    Adele biraz kilo vermeli bence. Daha çok genç ve sanki her geçen gün biraz daha şişiyor. Sahneye çıkan, görüntü veren ve bu mesleği yapan bir kadın için kilo vermek işten bile olmamalı bence. Sıfır beden olsun demiyorum, 38-40 olsun fıstık gibi olur. Zaten muhteşem bir yüzü var.

    Sonuç itibariyle, oscarlar bu yıl acayip sönük geçmiş gerçekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana çok teşekkür ederim hınımını :)

      Sil
  16. Tüm yorumlarına katılıyorum :)...Heidi Klum ve Brandi Glanville gerçekten felaket görüntü kirliliği memeden soğuturlar insanı ahahah:)

    YanıtlaSil
  17. anne hathaweyin pedikürsüz ayakları, yeni ağda yapılmış bacakları ve kol altının rengi korkunç ötesi... bu haliyle audriye benzemesi imkansız..mücevherini arkaya atarak kullanması yetmez...özen olmadıktan sonra....dekolteler sıkıcıydı....favorim Naomi Watts ...kumaş çok pullu ama kesimi ve modeli farklı hepsinden....

    YanıtlaSil
  18. Adele'i zayıflatma fikrinden bir vazgeçin hanımlar.kadın hep böyleydi bu yaştan sonra da böyle kalacak ayrıca yeni doğum yaptı ve manken değil, fiziğiyle para kazanmıyor. Ayrıca kadın gibi kadın herşeyiyle tammm bir kadın.şu beyazlığa, şu yüze göze en önemlisi şu sese aşık olmamak mümkün değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum. hatta şayet sağlığı yerindeyse sürüden olmadığına seviniyorum bile. adele 'ciğim bir tanedir candır o can sesi yeter şık ve 0 beden olmak zorunda olmayan özellerden o :)

      Sil
  19. ben de şimdi bir post yaptım Oscar töreniyle ilgili, sonra senin postunu okudum. yorumlarımız hemen hemen aynı haha sevindim dedim anlıyorum ben de bu işten :)))

    http://handesinspirationboard.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel hemen bakıyorum yazına :)

      Sil
  20. Merhaba Pelin,

    Ellerine sağlık öncelikle, tören değil de after party seçimleri sanki daha başarılı olmuş. Jennifer Lawrence ve Naomi Watts mükemmele yakın görünüyorlar. Heidi Klum ve tören öncesi gözümüzü taciz eden gereksiz insan çok itici. Bu arada Anne Hathaway'in seçimiyle ilgili bir dedikodu var verdiğim linkte.

    http://fashionista.com/2013/02/anne-hathaway-oscars-prada-valentino/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ben after party de de kimseyi beğenmedim desem. bir iki tane hariç herkes çok rüküş geldi gözüme sevemedim dolayısıyla içimden post yapmak bile gelmedi :(

      Sil
  21. selams
    yine ben.
    yaptım kendime bir çorba, bir taraftan da net'e ve peluş'a blocuğa göz gezdirmece, dikizleme durumları. keyifler gıcırr
    Oscar'ları kaçtı, gece erken yattım, folayısıyla kıyafetleri burada ilk defa görüyorum.
    görüyorum da... Bazıları çokk şıkk ama bazıları ı-ıh hatta abovv bu ne? falan olmuş.
    fikirlerime gelince. adela'ya değinicem. bu kadını çoook beğeniyorum. sesini ve şarkılarını tek geçerim. ben de aynı vücut şekline doğru bir seçim yaptığı kanaatindeyim.

    sonra şey deyim. o fırfırlı kıyafet (Penelope ile benzer olan) , ya hatta daha da genellersek bazı kıyafetler her sene hep aynı hep aynı, konu oscar'sa bingo ben böyle uzun kuyruklu böyle bir elbiseden en az bir-iki tane göreceğime adım gibi emin oluyorum. neden hep aynı ? tamam sonuçta tuvalet form itibariyle bir noktadan sonra ne kadar farklı olabilir ki şekil itibariyle onu da anlıyorum ama. bilemedim.
    o değil de o reese witterspoon'un dünya çirkini tuvaleti beni asıl itti. bir de anne'ın saçı başı falan filan mükemmel ama ayak topuklarında nasır mı var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çorba - Net ve Peluş'u dikizleme / blocuğa göz gezirmece - gıcırr keyifler.

      e "folayısıyla" Adela ve Reese Witterspoon !

      Bence de bu yorum da yorumların oscarı almalıydı adsız arkadaşım :)

      Sil
    2. harikasın bunları duymak mutluluk verici çok öpüyorum :)

      Sil
  22. Jennifer Laurence in kıyafetini pek beğenmedim.Özellikle arkadaki o kumaş yığını bana fazla geldi. Ama boyuyla posuyla taşımasını bilmiş. Jennifer Aniston ise etekteki kumaş yığını arasında boğulmuş gitmiş. Sanki elbisenin eteği canlı bir organizma ve yavaş yavaş Jenniferi sindiriyor gibi geldi bana. Ayrıca elbisenin göğüs kısmı oturmamış,potluk yapmış.
    Anna Hathawayin kıyafetinin göğus dikişleri sanki göğüs uçlarını okla işaret edermiş gibi durmuş. Bu elbiseye nasıl olur demiş anlamadım. Bu arada böyle detaylı zoom yapan fotoğraf makineleri insanın asabını bozuyor.Derisindeki benleri renk tonu değişiklikleri her şey ortada.Bu kadınların işleri gerçekten çok zor.
    Amanda Seyfried'in kıyafeti hiç ilgimi çekmedi. Böyle soluk renkli aynı tarz işlemeli kıyafetler o kadar çok gördük ki bir elbiseyi diğerinden ayırt edemiyorum. Bu arada bence beli ince olmayan kadınlar böyle dar kalıplı kıyafetleri taşiyamıyor.
    Halle Berry'in kıyafetini top gibi duran göğüsleri yüzünden baştan eledim gitti.
    Jennifer Garner'in arkadaki boydan boya fırfırlarından hiç ama hiç hoşlanmadım.Umarım otururken rahatsız olmamıştır.
    Heidi Klum boşandığından beri seksiliğini ispatlama derdinde gibi birbirinden açık kıyafetlerle davetlere teşrif ediyor.Umuyorum ki bu bir dönemdir ve çabuk geçer.
    Bu arada Kristen Stewart ayağını yardığı için koltuk değnekleriyle katılmış. Devamlı sallanmasının nedeni ayağinı rahatlatma çabası olabilir. Bayağı acısi varmış galiba.
    Beğendiklerim ise Charlize ve Jessica oldu. Geri kalan için yazmaya değecek bir düşüncem bile olmadı. Aval aval baktım sadece. Birde Helen Hunt'ın buruşuk polyester kılıklı kıyafetini görünce anam bu da ne dedim ki sonra H&M olduğunu öğrendim.İçimden ha taman o zaman dedim.

    Aylin

    YanıtlaSil
  23. Charlize Theron..
    Dünya ahiret tek geçerim.
    Bir insan bu kadar kusursuz olmaz, olamaz. Mümkün değil, insan doğasına aykırı.
    bu kadını mercek altına almaları, gen haritasını falan çıkarmaları gerek.
    baş döndürücü güzellik,bir kere ufak kusur bulamadığım şıklık,ultra zerafet bir de üstüne üstlük enfes bir naiflik :) akıl alır şey değil. 10üssü10..

    YanıtlaSil
  24. Bütün yorumlarına canıı gönülden katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  25. En beğendiğim isimler Jessica Chastain, Jennifer Lawrence, Chalize Theron ve Adele oldu.
    Jennifer Lawrence'ın bu elbiseyi giyeceğini ben 22 Aralık tarihli tweetimde söylemiştim, gerçek oldu, mutlu oldum.
    Jessica Chastain ise her zamanki gibi mükemmel. Charlize Theron kusursuz kadının olması gerektiği gibi. Söylenecek başka bir şey yok.
    Adele muhteşem siyah elbisesi içinde her zamanki şıklığında.
    Kristen ayağı sakat olarak katıldığı için sendeliyormuş, geçmiş olsun kendisine. Elbisesinin üzerindeki duruşunu sevmedim, daha iyi bir seçim yapabilirdi.

    YanıtlaSil
  26. İŞteee merakla beklediğim post... Okumadan çayımı aldım resimlere göz gezdirdim şimdi okumaya geçiyorum büyük heyecanla.. Kim takar filmleri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay herkes de ya çayını, ya kahvesini alıp ya çorbasını kaynatıp okuyor bu postları arkadaşlar. Bir şey içmeden gitmiyor sanırım yazıların Pelin, dur ben de kendime bi dry martini hazırlayım

      Sil
    2. Evet bende postu okurken dondurma yedim ;)

      Sil
    3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    4. hahaha süpersiniz :)) ben de yazarken kahveni içerim keyifle. Teşekkürler Ozi sevgiler hepinize :)

      Sil
  27. EvrimKuzey25 Şubat, 2013

    Ya ben senı yerimm Pelinnnnnnnnnnn :) cırt pırt dogurmus,karnına kadar memeleri inmiş haa, koltuktan düştüm kahkaha atacagım dıyee...

    Charlize Theron dıyorum.. baska da bır sey demek ıstemıyorum.. dakıkalarca fotograflara baktım, fotograf kalıtesının yukseklıgınden faydalandım, tıkladım tıkladım bır daha baktım :) sac kısa olsa ayrı guzel, uzun olsa bambaska guzel.. yıldız olmak sanırım boyle bır sey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe napim sinirden kendimi kaybediyorum bir anda :))

      Sil
  28. JENNIFER LAWRENCE rukustu. Sen Oscar alacaksin ona gore diva ol deyip gaz vermisler. Perde kumasli Dior olmamis. Elbise guzel ama Jennifer 6 feetlik manken degil ki sonucta. Tasiyamamis o fizige boya tarzina olmamis. Tasiyamadigi icin de kapaklandi zaten. After partyde giydigi CK hem tarzina hem tipine uymustu. After party demisken AMANDA S. GIvenchy icinde berbatti, bu kizin yardim almasi sart. Ayrica COURTNEY VE KIM kezbanlari da berbatti.

    JENNIFER GARNER Guccisi berbatti.

    SANDRA BULLOCK sahaneydi hic deginmemissin. Sac makyaj elbise superdi.

    CHARLIZE THERON hep ayni hep sikici. Tutturmus Mermaid tarzi elbise dondur cevir onu giyiyor. Hic sasirtmiyor.

    ANNE HATHAWAY yanlis yapti.Turkiye yayini ne dedi bilmiyorum ama annesiyle karar vermisler. Ballandira ballandira anlatti sirrini falan gosterip. Kotu bir secimdi ve isin kotusu o gercemten begenmis bunu. Kumas kotuydu. Sirt alakasizdi. O kolye olmamisti. O acik tenine o renk soluktu vsvs her seyiyle kotuydu. Ayakkabi secimi bile yanlisti. Hadi o renk elbise giydin bari ayakkabin bir statement yapsaydi, bari CL kirmizi taban olsaydi yani bir renk verseydi. Toplamda kotuydu.

    HEIDI KLUM gittikce yanlis secimler yapiyor. Halbuki bacak dekolteli sahane elbiseler giyerdi. Klasliktan uzaklasiyor.

    STACY K. Genelde guzel elbiseler seciyor ama artisi vucudunu iyi taniyor ve fistik gibi gornuyor hep. O vucut da nasil bir seyse insan degil gibi :))

    KRISTEN S, koltuk degnegiyle geldi haliya sonra yardimcisi tuttu falan. Ama ya kilo almis ya da elbise oturmamisti bel ve kalca kotu gorunuyordu. Tarzi yok zaten saclar hep ayni, hep depresif hep high gorunen gozler.

    JENNIFER ANISTON saclari baydi cali tousle denen tarzdan vazgecsin artik. 20li yaslarinda saniyor kendini. 94te unlendiginden beridir uzunluk ve highlight tinlari degisse de kesim ayni, ayrica yakindan gorebildiniz mi bilmiyorum yuzu cokkk fenaydi yasli ve yorgun gorunuyordu. Saci daginik toplasaydi Naomi gibi biraz canli gosterebilirdi. Elbise suklum puklum mu denir boyle bir sunmus tarzda duruyordu saclarla birlikte. Tarzina olmamis tasiyamamis. AYRICA, farkeden oldu mu bilmem yine, kilo almisti toned kollar sismisti.

    Off topic: Gece 12 yi biraz geciyordu MICHELLE OBAMA ciktiginda. Best picture ne ara kacirdim mi deyip silkelendim. Bence o da iyiydi guzeldi surprizdi. Seth bastan bugun cikacak haberleri bilir gibiydi. Esprileri sexist ve racist koksa da adamin tarzi bu. J, Lawrence cok alelade filmle alelade oerformansla haketmedigi bir oscar aldi bence. Cok abartilmis bir oyuncu bence, mantar gibi turedi. Oyle bir PR yapilmis ki bence hakeden NAOMI WATTS bile kirmizi halida moralsizdi, yani geldim ama alacagimi pek dusunmuyorum dermis gibiydi. BEN AFFLECK de cok kasildi beklenen oldu ama tum toren boyunca nervous idi. DANIEL DAY LEWIS konusmasi esprileri iyiydi. Bu adam gittikce yakisiklilasiyor.:)))




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Seth MacFarlane konusunda yüzde yüz hemfikirim. Family Guy olsun, Cleveland Show olsun, American Dad olsun hepsi delirerek seyrettiğim, nefis parlak fikirli, çok cin saptamalar içeren harika şovlar. Bir Stevie kolay yetişmiyor böyle gibi insanlara bu tür sembolik törenlerde yer verilmesi harika bir durum. Eleştirdiği noktalar, nükteleri, nazireleri, sarkastik tavrıyla gerçekten bambaşka bir zeka SmF.

      Sil
  29. Dior Couture elbisesiyle Jennifer Lawrence'ın göğüs dekoltesi çok kötü geldi bana.Ayrıca adsız yorumlardan birinde "canlı organizma gibi" duruyor yorumuna bayıldım :))Benim tanımlayamadığım rahatsızlık oydu sanırım.
    Anne Hathaway'ın topukları gerçekten ilk dikkat çeken yeri oldu fotoğraflarda..
    Adele'in vücudunu iyi tanımadığını düşünüyorum,olduğundan daha güzel görünebilir...
    Diğer yorumlarına katılıyorum.Yine süpersin :)

    YanıtlaSil
  30. Amy Adams ve Kerry Washington'u cok begendim ben, onlar iyi listemde. Televizyonda ozellikle Kerry Washington cok cok guzeldi.
    Anne Hathaway'in saci da cok kotuydu tepesine yapismis, gozlerinin dislari asagi akiyor, o yuzden cok yanlis bir makyaj yapiyor, kaldirmasi lazim o goz uclarini.

    YanıtlaSil
  31. izlerken sıkıldım ben belki size saçma gelicek ama öyle benim için_ Arzu Kaprol ve Zeynep Yapar'ın yorumları beni benden aldı :)__Anne Hathaway aman alllahım o ne çirkinlik rüküşlük o topukların hali ne öyle resmen basitlik akıyor üzerinden__George Clooney,CHARLIZE THERON diyorum başka birşey demiyorum diyemiyorum__________

    YanıtlaSil
  32. zoe saldanayı çok beğenmiştim halbuki :(( nesi olmamış??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne renk ne kesim ne aplikeler ne tenin rengiyle elbisenin uyumu hiçbirşey yakışmamış. tabi kişisel düşüncem ve zevkim sen beğenmişindir ne diyebilirim ki :) çok sevgiler :)

      Sil
  33. yaylanıyor demişsiniz iyimisiniz siz kadın sakat olduğu için öyleydi !!!!! koltuk değnekleriyle geldi hatta!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E sıkışmış gibi yaylanıyodu n'apalım yani 15 yaşındaki ergenler gibi sakatlandı mı ne yaptı dakika dakika onu mu takip edelim! Geçmiş olsun aman.

      Sil
    2. 15 yaşındaki ergenler gibi sakatlanmak??? iyice saçmalamışsınız

      Sil
    3. sanki bacağını kıran ya da inciteni ilk kez görüyoruz ? zaten dediğin durumda olsa yaylanamaz bile. bu başka birşeydi şımarıkça arsızca fütursuzca bir duruştu ve müthiş antipatikti.

      Sil
    4. 15 yaşındakiler gibi sakatlanmak demediğim apaçık ortada adsız kardeş, belli ki sen o yaşlardasın o yüzden sana daha fazla cevap vermemek lazım. 15 yaşındakiler gibi fan olmak, başına gelen herşeyi izlemek diyorum. Türkçe ve dil bilgisi öğretmenine selamlar.

      Sil
  34. Favorim Nicole Kidman oldu. Saçı da kıyafeti de çok güzel. Heidi klum göğüslerinin sarkıklığını göstermek için bayağı çaba sarfetmiş çok kötü bir görüntü. Kristen Stewart böyle elbiseleri taşıyamıyor. Duruşundan mı bakışından mı bilemiyorum. Jennifer Garner in elbisesi felaket, rengi bile kurtarmıyor. Halle Berry ikinci favorim. Versace elbisesi çok güzel sadece bu saç şeklini sevmiyorum. Naomi Watts ın elbisesi muhteşem ama başka birinde daha iyi gözükürdü. Naomi elbisenin içinde sönük kalmış. Jessica Chastain in giydiği elbisenin rengi kesinlikle ten rengine uymuyor, gerçi ikinci üçüncü fotoda daha normal çıkmış ilk resimde çok kötü. Jennifer lawrance ı hiç beğenmedim. Filmini izledim vasat bir oyunculuğu var nasıl aldı bu ödülü anlamadım. Hoş zaten oscar ödüllerinin hak edene verilmemesi de uzun süredir ortada olan bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin bir jewishlik vardır o ödülü almasında:) antisemitisk düşünce değil bu ama holywood un yahudileri kayırdığı çok ortada bir durum. oyunculuğu, karizması tipi vasat olan bir çok yahudi oyuncu çok parlatılıyor ve gişe filmlerine sokuluyor ya da 20-30 senelik öyle ya da böyle bir oyunculuk kariyeri veriliyor.

      Sil
  35. Catherine zeta J. yürüyüşü, endamı... devlet gibi, kadın gibi kadındı. Üzerindeki elbiseyi innncecik ve uupuzun kusursuz vücuduyla Gisele Bundchen giyseydi? Platformsuz, çivi topuk, incecik bantlı ayakkabılarla, o iğrenç küpeler olmadan. Ahh bir an hayal ettim, aklıma H Bazaar kapağında ki Gisele geldi. Altın renkleri içinde kusursuzz (2004). Jennifer Lawrence saçlarını koyulaştırısın, yaşına dönsün. Böyle tatlı bir suratı da olamaz insanın. Çok beğendim. Ahhh Charlize Theron'un ve o kusursuz kafası :) ve minik güzel yüzü. Ama kilo almış. Az aldığı için irileşmiş (uzunlarda öyle olur ya). Saçlarda gidince pek bir heybetli olmuş. Naomi Wats ve güreşçi kadının kıyafetler çok nefis çok. Jennifer Aniston ve hiçbir zaman sevemediğim saçları. Şekil ver azıcık, markete mi gidiyorsun ?? Kıyafette perdeyi al dik, giy. o saçlarla tam uyumlu olmuş. Ahh Adeleli Adelem !! Kilo versen senden güzeli yok. Anne HathaWey'i görmemiş gibi yapıyorum. Nicole Kidman hıımm. Atlet yakalı gece elbiselerini genelde pek beğenmem. Kumaş müthiş (özellikle eteklere bayıldım) ama evet saçları bir acayip olmuş. Reese Witherspoon o ne iğrenç renk. Siyah ve mavinin o tonu yanyana gelmemeli. Kahverengi- siyah gibi çirkiiin çirkiin. Ya da bu elbisede felaket bilemedim. Salma Hayek elbise çok hoş ama topuz evet... Yalnız elbise cidden çok hoşuma gitti. Yine gözümün önüne 1.75- 78' lik incecik bir kadın geldi. Offff bu elbisenin hakkı nasıl verilir. Heidi Klum'u zaten neresini büyüleyici bulup süper model yapmışlar hiç anlamam. Güzel vücutlu herhangi bir manken gibi. En alttaki kadını da görmemezlikten geliyorum.

    YanıtlaSil
  36. ben de isterem ! zoe zaldana'nın ayakkabılarından. ben de istereem. :)

    YanıtlaSil
  37. Merhaba,
    Moda konusunda sizler kadar tutkulu olmasamda yazılarınızı büyük bir keyifle takip ediyorum. Hatta takip ettigim 1-2 moda blogundan birisiniz. Konu Oscar olunca ise dayanamayıp bütün interneti talan ediyorum.kim ne giymiş , daha farklı görseller nerede var vs. Vs. .Bu nedenle ilk olarak Buse Terim bloguna uğradım , Oscar yazısına bakmak istedim ... Söyleseler inanmazdim nekadar yavan, nekadar ruhsuz bir anlatım,nekadar basit gözlemler . O zaman anladım ki yaptığınız calışma konusunda size yeteri kadar teşekkür edemiyoruz.
    Teşekkür ederim harika bir calışma yaptığınız icin . İyi ki varsınız ...teşekkürler
    Sevgiler

    Derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim derya bunları duydukça nasıl mutlu oluyorum inanın tarif edebilmem imkansız. asıl iyi ki sizler varsınız çok sevgiler :)

      Sil
  38. harika bi yazı olmuş. görselleri de çok güzel seçmişsin.eline sağlık. bloguma beklerım.sevgiler. http://kremrengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  39. Anne Hathaway'in topukları ne o öyle ?? Oscar'a gelirken pediküre gitmemiş !!! İnanılır gibi değil. Kimler nerelerde ?

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails