8 Şubat 2013 Cuma

GÜNÜN ŞIKLARI : Didem Antebi, Ece Sükan, Siren Ertan Çarmıklı, Karolina Kurkova, Blake Lively, Gül Saygı, Ayşe Kucuroğlu



Didem Antebi 'nin kırmızı renkli Diane von Furstenberg kalem eteği üstünde adeta her daim bu tarz eteklerden giy dercesine nefisss durmuş. Kalem gibi hatlarda kalem etekler bir başka güzel duruyor. Yakası zincirli kolsuz Michael Kors bluzu da aynı oranda harika bir eşleştirme olmuş. Chanel çantasını tutuşu çok klas. Rahat bıraktığı çikolata renkli saçlarını daha uzun süre kullanmasını dilerim. Kıyafetinde minicik bir sorun var o da siyahlığı solmuş Giuseppe Zanotti ayakkabıları. 


Ece Sükan deri ceketi, yeşil pantolonu, 2 ton ayakkabısı, siyah beyaz fuları ile ortaya hoş bir renk eşleştirmesi çıkarmış. Doğal havası, bordoya çalan kırmızı ruju ve usta duruşuyla çok çarpıcı olmasa da gayet başarılı bir şıklık içinde.  



Siren Ertan Çarmıklı son günlerde giydiği ceketleriyle ağzımı hayranlıktan açık bırakıyor. Siyah Valentino elbisesinin üstüne giydiği Chanel ceketi tek kelimeyle sanat eseri. Zamansız ve her stille rahatlıkla kullanılabilecek bir parça. Bayıldım.. Bir diğer hayran kaldığım ise Tom Ford 'un biker ceketi. Hele bu ceketi John Richmond kasket ile kullanmasına 10 üstünden 10 puan.. 


Karolina Kurkova 'nın Dimitri marka püsküllü elbisenin rengine mi hayran kaldım yoksa taşıyışındaki ustalığa mı bilemiyorum. Elbisenin detaylarının hakkını o kadar iyi vermiş ki bravo. Bu elbiseyi put gibi duran birine giydirdiğinizde aynı etkiyi vereceğinden şüpheliyim. 


Blake Lively 'nin kıyafetinde kahverenginin neredeyse tüm tonlarını kullandığı kombinini çok beğendim. Bazılarınız için boğucu gelebilir ama benim zevkime ve gözüme müthiş klas görünüyor. Brunello Cucinelli marka yakası kürklü tüvit ceket ve iki tonlu çizme seçmiş. İçine Stella McCartney triko giymiş. Givenchy 'nin Antigona model çantası da kahverengi. Bileğinde Hermes Collier de Chien, saçlar salaş topuz ve uçuk bir makyaj. 







Gül Gölge Saygı da kalem etek sevdalılarından ve her seferinde başarıyla taşıyanlardan. Klasik kesim ince deriden ceketi, ten rengi stilettoları ve iddialı saçlarıyla son derece çarpıcı bir güzellik ve şıklık içinde. Saçları için sizlerden birçok mail alıyorum. O yüzden yüksek kalite görselleri de koyuyorum ki kuaförünüz rengi daha net görsün :) Hem saçları yakından görün hem de Siren Ertan Çarmıklı 'nın Zela Mücevher için tasarladığı birbirinden güzel takıları.





Ayşe Kucuroğlu 'nu Elle Style Awards 'da giydiği sırt dekolteli Pucci elbisesiyle pek bir beğenmiştik. O da beğenilerin farkında ki haklı olarak sırt dekolte seçimine devam ediyor. Ezra+Tuba tasarımı elbisesinin iddialı bir sırt dekoltesi var. Yakışmış ve güzel taşımış. Begart marka kutu çantası çok şık. Begart markası piyasaya ciddi bir giriş yaptı. Önümüzdeki günlerde markayı sizler için didik didik edeceğim. O kadar güzel parçalar var ki sizlerin de dikkate alınacaklar listenize roket hızla bir giriş yapacağından eminim.

17 yorum:

  1. Benim günün şıkları içinden en beğendiğim iki isim oldu. Siren Ertan Çarmıklı ve Karolina Kurkova. İkisi de çok ama çok şıklar.
    Ayrıca Blake Lively'i sevemedim nedense, yaşından çok büyük göstermiş sanırım ondan. Ama o Givenchy çantaya ölünür orası da ayrı mesele.
    Gül Gölge Saygı'nın saçının rengi çok hoş değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Butun sosyetiklerimiz cok sik bu sefer kusur bulamadim pelincim:)))

    YanıtlaSil
  3. hepsi güzelde gül gölge hakikaten lens takıyormuş yaa, bi tane fotoda çok belli :// önceden burada okumuştum galiba. güzel taşıyor gerçekten ama, şimdiye kadar anlamamıştım :)) herkesi çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayir ama ya :((( ben inanmak istemiyorum lens taktigina :(((

      Sil
    2. Ne var takmasinda ? Guzel duruyor mu duruyor, ee ?

      Sil
    3. bir sey yok takmasinda, ama dogal degil, daha ne olsun..

      Sil
    4. Ben farklı bir adsız. Bu fondötenler, bu saç boyaları, bu rujlar, ojeler, makyajlar çok doğal da bir lens mi yapay. Güneşin altında, solaryumda, kremlerle ten rengini değiştirmek vb. vb. Bence Gül Gölge'de lens zaten çok doğal duruyor, kimse farketmemişti uzun süredir. Çok da yakışıyor. Çiğ duran şey, ister lens ister makyaj olsun, zaten yapay duruyorsa kötüdür ama doğal durduğu halde sırf lens olmasından ötürü hayalkırıklığı ima etmek (ki kişinin hakkıdır ama bu da benim fikrim) bence ön yargı. Bu arada renkli lens kullanmıyorum belirteyim.

      Arzu

      Sil
  4. gül gölge saygı hanımın elinde tuttuğu pırlantalı, altı da pembe safirlerden oluşan toplu küpeler 'de grisogono' takılarının stiline ve onun altında da elinde ayna tutarak verdiği pozlardaki yarım çiçek detaylı küpelerde 'van cleef & arpels' detaylarına fazlaca yakınlık gösteriyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arastirdim, hakli buldum.

      Sil
  5. ayşe kuyucuoğlunu cok beyenirim ben ama burda cok sıradan buldum saçını makyajını ayakkabılarını tek güzel elbisesi ve gözleri bence____allahım dünyalar güzeli kadın gül saygı harika mükemmel ama o saçının aralarındaki röfle gibi duran renk ne kadar çirkin geldi gözüme oda nazar boncuğu olsun_____blake lively bütünüyle spor ve hoş bence uyum gözü hiç yormuyor____Ece sükan herzmanki gibi coll ve dinamik bir havası var çok beğeneniyorum bu kızı ___Didem antebi nedenbe bana çok sıradan geldi tek hoş olan çantayı çok estetik tutuşu vikicim gibi____

    YanıtlaSil
  6. Sadece didem antebiye deginecegim..Tebrikler..neden mi??gencecik yasina uygun tarzda giyinebildigi icin..kendisini yakin arkadas grubu bayanlariyla kiyaslarsak en fresh cool tArz yasina uygun giyineni kendisi gozukuyor. saclar topuz elinde hermes full koyu makyaj ve mucevher kullanip 50 yas gibi giyinmek 30 lu yaslara hic yakismiyor.40-50 yasainda ne giyicez ozaman dimi?tekrar kendisini tebrik ediyor ve mesela cok begenmeme ragmen yanlis anlasilmasin ama mesela fatos sarigul gibi birkac genc bayaninda antebiyi ornek almasini diliyorum..

    YanıtlaSil
  7. * Didem Antebi çok hoş gözüküyor.
    * Siren Ertan Çarmıklı'yı beğenmedim açıkçası. Özellikle ilk kıyafetinde herşey üst üste ve kaba, bunaltıcı gözüküyor. İkinci resimdeki ceket ve kasket hoş, ama pantalon ve ayakkabılar hoşuma gitmedi.
    * Gül Saygı çok hoş bir bayan ama koyu saç sert duruyor bence. Kendisine en yakışan rengin sarı olduğunu düşünüyorum.

    Feride

    YanıtlaSil
  8. Siren Ertan'in ilk kiyafetinde Valentino elbise nasil harcanmis, cuval giymis gibi. o cuval etek ve corap kombininden guzelim ceketi goren mi var? Ikinci kiyafet icin de Feride'ye katiliyorum, pantolonu yakistirmadim ceketteki stile. boyle iddali bir kombinde alt ust uyumlu olmali, pantolon dar paca olmaliydi.
    Gul Golge ne kadar da guzel, bu sacini cok cok cok yakistiriyorum, cok carpici boyle. masallah.
    Didem Antebi'yi ilk defa begeniyorum.

    YanıtlaSil
  9. Siren Ertan Çarmıklı'nın Tom Ford'lu kombini şahane!
    Ceket zaten mükemmel, onun dışında kasketi, ayakkabıları, Kelly'si ve içindeki eldivenler dahiane! Bayıldım!
    Blake Lively'yi beğenemedim ben. Ama o Givenchy'si çok çok güzel!
    Gül Gölge Saygı çok hoş, ama ceketi sanki biraz geniş göstermiş?

    YanıtlaSil
  10. Gül Gölge Saygı muhteşem! Güzelliği ve şıklığı karşısında eridim bittim. Adımı Gül Gölge Saygı hayranları listesine yazınız:)

    YanıtlaSil
  11. 2 favorim, 1 de kıyafeti değil ama kendisini beğendiğim var; favorilerim Siren Ertan Çarmıklı (Her iki kareyi de çook çok beğendim) ve Ece Sükan (Saçlar hariç). Gül Gölge Saygı'nın da kıyafetini beğendim ama kendisini daha çok beğendim :) Kıyafet ne var üzerinde şu anda aklımda deil, saçları süper oldu böyle.

    Gossip hatunun yakasındaki o tüylü şeyi alıp yere çalasım var.

    Ayşe Kucuroğlu'nun elbisesinde arkadan fırtlayan etleri nasıl gözden kaçırdı benim cingözüm meraklardayım :) Bir de şu anlamsız, ne tam kireç, ne normal ten rengi olmayan; ara bir gariplik düzeyindeki beyaz makyajından ciddi anlamda gına geldi bana artık.

    YanıtlaSil
  12. Bu postta eennn çok Siren Ertan'ı beğendim. İlk fotoğrafında Chanel ceket harika ama o etekle olmadığını düşünüyorum. İkinci fotoğrafta ise Tom Ford ceket nefisssss benim gözümü pantolonu tırmalamadı açıkçası. ben böyle de çok beğendim. Ben ısrarla Gül Gölge'nin gözlerinin lens olmadığını düşünüyorum. Yakın plan fotoğrafını inceledim:) lens olan gözde orta kısımda alttan kahverengi göz mutlaka azıcık görünür. Burada öyle birşey göremedim. Ama en doğru cevabı isterse kendisi versin de biz de rahatlayalım :)) Ayşe Kucuroğlunun ayakkabıları o kıyafete hiç olmamış bence. Göz makyajını ise beğendim.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails