22 Şubat 2013 Cuma

KELEBEĞİN RÜYASI Galası..

Kelebeğin Rüyası filmini henüz görmedim. Ama fragmanlarından anladığım kadarıyla epey ümit verici. Bu haftasonu için kaçırılmayacaklar arasında. Tabi filmden önce ben ne konuşurum ? Elbette gala şıklığı ya da rüküşlüğü :) Türkiye sınırları içinde şu ana kadar bir filmin galasına bu kadar ihtimam gösterilmemişti. Sadece bu özelliğini bile ele alırsak bravo dememek imkansız.








Filmin en ağır topu kuşkusuz Kıvanç Tatlıtuğ. Bu adamı beğenmeyeni gördüm ama sevmeyeni görmedim. Müthiş bir aurası var. İmajını doğru yönetti ve şu an hem ekranların hem de beyazperdenin kanımca tek starı. Tabiki galada tüm gözler Kıvanç 'ta :) Ama kırmızı halı şıklığında geçer notumu alamadı. Ceket düğmesi altından gömleğin çok fazla görünmesini sevmedim. Ceket ve gömleğin fittingi yapılmamış. Sanırım askıdan alınmış ve giyinmiş. Kollarını açtığı kareye bakarsanız ne demek istediğimi net göreceksiniz. Gömlek bildiğiniz düdük kıvamında ! Keşke 3 parçalı bir takım giyseymiş. Eminim çok daha şık olurdu. Mert Fırat ve Yılmaz Erdoğan şıklık anlamında daha başarılılar. Özellikle Yılmaz Erdoğan kusursuz görünüyor. Ortalıkta bu özenli şıklığı bozan bir jean pantolon görmemek ise müthiş sevindirici. Böyle giyinmek o kadar da zor değil beyler ! 






Kadın başrol oyuncu Belçim Erdoğan ise ilk bakışta gayet hoş görünüyor. Tam bir kırmızı halı şıklığı içinde. Elbisenin kupu özellikle eteklerin dolgun dökümünü çok beğendim. Yaka, göğüs dekoltesi ve kolye bir arada çok hoş görünüyor. Elbise üstüne ceket giyerek değişik birşey denemek istemiş. Bunu anlarım hatta bilinenin dışına çıkmasını desteklerim ama keşke yerinde bir parça olsaymış. Bir kere ceketin bedeni büyük ve özellikle kollar fazlasıyla uzun. Saçlara lafım yok ama daha iyi olabilirdi. Lakin iş makyaja gelince çığlık atasım var. Geçtiğimiz günlerde Hayal Kırıklığı yaratanlara koyduğum kıyafetiyle dırdır ettiğim makyajın aynısını yapmış. Yahu o kadar Hollywood kırmızı halı görselleri görüyoruz. Hangi beğendiğimizde yere göğe sığdıramadığımızda kirpikler bu kadar tek tek sayılacak kadar belirgin sorarım size ! 

Filmin diğer başrol oyuncularından Farah Zeynep Abdullah niye galada değildi anlamadım. Acaba ismi afişte ilk beşin içinde olmasına rağmen fragmanda 2 saniye görünmesinden olabilir mi ? Öyleyse haklıdır derim. 




Zerrin Tekindor her zaman zarif her zaman kendine has stiliyle. Miu Miu çantası ve şapkası çok sevimli. Makyajı, yüzünün narin hatları herşeyiyle süper görünüyor. Çok beğeniyorum bu kadını. 




Bade İşçil 'den Burcu Esmersoy 'u andıran saten treçli bir görüntü. Salaş görünümü kemerin duruşu yanlış ve rahatsız edici. Birtek yüzü çok güzel diyebilirim o kadar. Stil ve şıklık anlamında hiçbirşey göremiyorum.




Fahriye Evcen şık ama etkilemedi beni. Ruju kötü sürülmüş gibi.




Hatice Şendil alalade klasik bir tarz içinde. Şıklık anlamında fazla birşey söyleyemiyorum. Yine yüzü çok güzel diyebilirim o kadar.



Ahu Yılmaz yine vintage diyarlarında gezinmiş. Üstündeki hiçbir şeyi beğenmedim.



Derin Mermerci 'nin yataktan kalkmışta gelmiş saçlarından gına geldi. 



Gökçe Bahadır Kayıp Şehir dizisinde canlandırdığı Aysel 'de kalmış gerçek hayata geçememiş. Çok feci !



Gül Saygı 'nın deri detaylı elbisesi şık. Özellikle bilekten bağlı ayakkabısının formuyla bir arada çok hoş durmuş. Van Cleef&Arpels Alhambra kolyeye gerek yokmuş ama yine de fena durmamış. Victoria Beckham tarzı çantaları alttan tutma modası bizleri iyice sardı :)




Gülben Ergen 'in kıyafeti fena değil. Ama makyajı hele hele o takma kirpikleri facia !



Hazal Kaya arkadaşlarıyla kafeye gitmiş ordan çıkışta galaya da şöyle bir uğrayım demiş.



Sevgili İzel'cim seni birtek gözlerim görüyor diğer tüm duyularım saçlarından dolayı şu an şuursuzlar !



Büşra Pekin 'i gördüğümde durakladım. Giydiklerine bakınca herşey doğru görünüyor. Özellikle elbisenin dekoltesi tam yerinde son bulmuş. Hele monokrom elbiseye monokrom ayakkabı seçimi tam yerinde. Portföy olarak eğlenceli bir seçim yapmış beğendim. Ama yine de giydiği her bir parça ayaklanıp biz Büşra Pekin için değiliz der gibiler. Yine de şu ana kadar gördüğüm en iyi Büşra Pekin 'dir orası ayrı.



Beren Saat ve Kenan Doğulu karesi Doğulu 'nun yüz ifadesiyle komik olmuş :) Çift için medyada ciddi bir über yakışıyorlar gazı olsa da benim fikrim hala aynı. Bu çifti yakıştırmıyorum aksine ciddi ciddi antipatik buluyorum. Beren Saat 'in üstünde yakası pvc aplikeli sade bir elbise var. Kenan Doğulu gözüme daha şık göründü.

68 yorum:

  1. Büşra Pekin saçları da yana atınca sanki biri beyaz, biri siyah elbiseli iki ayrı resmini tam ortadan kesip yapıştırmışlar gibi bir görüntü olmuş :)

    Gülben Ergen'in dudaklarında kullandığı rengi çok beğendim. Benim niye böyle olmuyo, ühü :(

    Zerrin Tekindor, aşığım sana!


    Evren

    YanıtlaSil
  2. Çoğunluk cidden felaket giyinmiş! Bizim ünlülerimiz niye böyle yahu? Misal beren saat, bu kadar güzel ve ünlü bir kadın, ama giyindiği şeylere bakınca içim daralıyor. Oysa fiziği her şeyi giymeye müsait, tam anlamıyla kendini heba ediyor. İzel, ahu yağtu, hazal kaya, gökçe bahadır felaketler gerçekten. Tek beğendiğim Gül Saygı oldu. Belçim Bilgin de filmin başrol oyuncusu kadın için çok da şık gelmedi bana. Bir gwyneth paltrow özenmişliği var sanki ama olmamış. Fahriye evcenin ruju ise çok komik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belçim bilgin'in kıyafeti geçen yıl gwyneth paltrow'un oscar töreninde giydiği kıyafete birebir benziyor. Hemfikirim seninle. Gokce bahadir da kayıp şehir dizisindeki rolünün etkisinde fazla kalmış görünüyor..

      Sil
  3. Farah Zeynep Ingilterede okudugu ve sanirim sinav;lari oldgu icin gelememis ama Londra galasina katilmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel magazin damarım kabarmış niye havamı bozuyorsunuz ki ? ;)) Teşekkürler bilgi için ;)

      Sil
    2. bademlimon23 Şubat, 2013

      londra galasında belçim bilgini daha beğendim ben onu da yayınlasan pelin :)

      Sil
  4. Gül Saygı ve Büşra Pekin dışındakiler fazla özensiz geldi. Hazal Kaya'yı söylemiyorum bile:)

    YanıtlaSil
  5. Farah Zeynep Abdullah, Londra'da okulundan dolayı gelememiş diye okudum sanırım bir yerlerde. Londra galasına katılacakmıs ama ne kadar doğru bilemedim.

    YanıtlaSil
  6. Bende en çok Mert Fırat'ı beğendim.Takımı çok güzzel oturmuş üstüne...
    Kıvanç Tatlıtuğ'u kim beğenmiyor çok merak ettim öyle bir şans yok adam çok güzel.Ben sarışınları beğenmem diyenler bile onu beğeniyor tartışmasız Türkiyenin en yakışıklı erkeği Kıvaç Tatlıtuğ.
    Büşra Pekin kilo vermeli...
    Gülben Ergen ve Üzel neydi öyle mahalle düğününe gider gibi...
    Ama en kötü Fahriye Evcen zaten yaşından çok büyük duruyor bir de yaşından hep büyük giyiniyor.

    YanıtlaSil
  7. Şu fotoğraftan sonra Beren Saat ile Kenan Doğulu'nun yakıştığını kimse söylemesin bence:)

    Büşra Pekin'in farklı bir fiziği var,omuz ve üst sırt bölgesi bir bayanda olması gerekenden fazla geniş gibi, belde ince olmayınca ne giyerse giysin antipatik bir görüntü veriyor bana:)

    YanıtlaSil

  8. Farah okulu yuzunden katilamamis galaya ama Londra galasina katilacakmis gazetede yaziyordu, bende takdir ettim, ilk defa bir filmin oyunculari erkek kadin ozenip gelmisler filmlerinin galasina ve uyumlular :)

    YanıtlaSil
  9. Kıvanç'ın yakışıklılığından gömleğini görmedim bile, Belçim B. makyaj ve kolye kötü, Hazal Kaya seni kimle royuncu yaptı bilmiyorum, İzel Gazinoya çıkacak az sonra, Beren ve Kenan'ı ben yakıştırıyorum, Gökçe Bahadır korkuunnnççç. Fahriye Evcen ise gözümde hep fecaat. Niye biliyor musunuz ?? Bizzat kulaklarımla işittiğim ve ayrıca arkadaşımdan da bizzat duyduğum (Boğaziçi'lidir arkadaşım) Boğaziçi'liyim ben havalarından sonra :) Efendim arkadaşımızın verdiği detaylı bilgiye göre kendisi YÖS denen (yabancı öğrenci sınavı) çocuk bulmacası ayarında ki üstün zekalılar !!! sınavıyla sırf Türkçe bildiğini ispat ederek (bölümü için yeterliymiş okadar-cık soru çözümü ki o dandik sınavda bile pek bir puan alamamış)Boğaziçi'ne BEDAVADAN kapak atmıştır. Çünkü kendisi bir Alman vatandaşıdır. Türk vatandaşlarının girdiği ÖSS de ise bölüm ilk 2000'den kapatıyor puanlarını. Şaka gibi ama gerçek. Efendim arkadaşımızın da ve bizzat Nişantaşı'nda bendenizin de şahit olduğu Boğaziçiliyim ha hayyytt havalarından ve Nişantaşı'nı bütün sonradan gören kadınlarda olduğu gibi :)) ağzını yuvarlata yuvarlata şımarık konuşmasına, üslubuna şahit olduktan sonra ve de gazetede röportajına denk gelip Boğaziçi'ne, hocalarına ve keskin zekasına:)) dizdiği methiyeleri okuduktan sonra (tabii hakkıyla girdiği için o okula) kendisine sempatim fecii şekilde arttı !!! OOohhoo bilmiyorsunuz, Osmanlıca'yı falan Boğaziçi'nde hemen çözüp, bildiği bilmem kaçıncı dil katagorisine koymuş bile bu hanım kızımız :))) O gün gördüğümde aklıma gelen şuydu: fantezi arabesk müzik yapan, uzun kirpikli, incecik sesli bir şarkıcının sayesinde meşhur olan Almancı kız ve bu tavırları, vaaayyyy beeee !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fahriye Evcen'in Boğaziçi'liyim havalarında gezindiğini bilmek için arkadaşa lüzum yok! Zaten her röportajında okulum diyor başka bir demiyor.Keşke hakkı ile kazandığı(!)Okuluna düşkün olduğu kadar,ekmeğini yediği oyunculuk mesleğine de düşkün olsa.Oyunculuğu felaket Evim Sensin afedersiniz sanki zeka özürlü birini canlandırmış.Hele bir de Türkan Şoray'ın titreyerek ağlamasını taklit etmiyor mu deli oluyorum.

      Sil
    2. Onun meşhur olma sebebi zaten o sevgilisi. Başka elle tutulur bir iş yaptığını işittiniz mi? biz Özcan'ı , bir Boğaziçisi var onun.

      Sil
  10. Dip not: evet efendim bendeniz de ÖSS'de sapasağlam derece yapmış ve akademik dünyaya da bir süre emek vermiş bir ODTÜ'lüyüm. Okulda hiiçbirimiz böyle bedavadan, YÖS sayesinde (lapacılar derdik) uçuk puanlarla öğrenci alan okullara KAPAK ATAN, sırf yabancı devlet vatandaşlığı avantajı olan, ve şakır şakır Türkçe konuşan bu Türk çocuklarını sevmezdik. Hocalar bile haz etmezdi. Zaten bölümleri beceremeyip genelde İngilizce Öğretmenliği'ne falan geçerlerdi. EE olsun o kadar farkımız. Bu konu bir moda blogunun konusu değil evet ama insanlar bilsin bütün gerçekleri ve haksızlıkları. Biz ODTÜ'lüler olarak örgütlenip, bırak doğru düzgün eğitim almayı, ayağına ayakkabı bile alamayan gecekondu mahallelerinde ki o pırıl pırıl masum çocuklara gider ders verirdik Öss'de başarılı olsunlar, hayatları kurtulsun diye. NİİÇİNNN?? Böyle BEDAVACILAR gelip haklarını yesinler diye mi??? Ama ben zaten artık bu ülkede ADALET aramıyorum. Bu ülkede eğitim zaten eşit olmayan, haksızlıklarla dolu bir yara iken, bir de bunlar var işte. O bölüme şunun yerine, senelerce test kitapları üstünde dirsek çürütmüş, sınıflarını başarıyla geçmiş, dershanelere milyarlarca Lira akıtmış ya da akıtacak parası bile olmayıp, sırf deli gibi emek verip çalışmış ve ÖSS'de ENAYİ gibi neredeyse bütün soruları FULLEYEREK, umud ederek, EMEK VEREREK sadece 1 soru farkla ilk 2000'e giremeyip, 2001'inci olan Türk vatandaşı gencin alınması gerekirdi ya da bunlara da ÖSS ayarında, geldikleri ülkenin eğitim şartlarında bir sınav hazırlanmalıydı. YÖS gibi sadece 2 dersten oluşan DANDİK ÖTESİ, çocuk bulmacası sınavı değil. Dediğim gibi belki bu konunun yeri bu blog değil, aslında belki de yeri niye ki??? Ama Pelin Hanım inanın bu kadının yerine 1 soru farkla umutları, emekleri ve koskoca 1 yılı suya düşen gencin ızdırabı anlatılmaz. OOOHHHH ne güzel galalar, diziler, moda kraliçesiyim, dünya güzeliyim ayakları, havadan paralar, şımarık şımarık usluplar, keyifli keyifli Nişantaşı, Bebek turları, arada BEDAVADAN DA Boğaziçi ohhhhhh ne tatlı hayattt Yarabbi!!!! Diğer taraftan test çözmekten bunalıma girmiş, 3 kuruş bursa, devlet yurtlarına muhtaç TÜRK genci. Niye yaa biz ENAYİ MİYİZ??? Tek kabahatimiz bu ülkenin vatandaşı olup, kimliğini taşımak mı??? Umarım yayınlarsınız da herkes okur Pelin Hanım. Benim derdim bu kadınının özeli vs değil kesinlikle. Fark ettiğiniz gibi onun kişiliği, görüntüsü vs konu yaptığım bir durum değil. Benim derdim devletin yaptığı ortada ki o büyük HAKSIZLIK ve evet okula ÖSS ile girenlerle bu kadının kendini bir tutarak okul üzerinden kendine medyada pirim yapmaya çalışması. Komik ötesi ve ADALETSİZLİK. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın seyrancım:)

      Sil
    2. Seyran inanamayarak okudum yazını yerden göğe haklısın. Buna mutlaka bir yazımda da özellikle değinirim. Paylaşımın için teşekkürler ;)

      Sil
    3. Öyleyse size daha detaylı bilgisini de vereyim. Ben deli oluyorum bu bedavacılara ya, öyle böyle değil. İnanmayanlar bu kadının girdiği 2009 YÖS sınav sorularına bakabilirler. Gülmekten öleceksiniz soruları görünce. Boğaziçi Tarih Bölümü için Türkçe sorularını (ki soruları görünce kahredeceksiniz) full yanıtlaması yeterli taban puanı alması için. Sonra hoopp Boğaziçi'ne. Matematik bölümündeki, matematikten öte komik, şekilli bulmaca sorularını çözmeye lüzum bile yok yani. Bu hanım birde kursa falan gitmiş YÖS için 1 sene. Yine de ortalama kalmış. Ve arkadaşımdan aldığım net bilgiye göre hanım bir de bölümünü beğenmeyip sosyolojiye geçecekmiş. Tabii o zeki çocukları, keskin zekanla ve puanlarınla geçer sosyoloji'de de okursun Fahriye hanım :)) 2012 ÖSS'de Boğaziçi Tarih kaçla kapatmış biliyor musunuz? 1196 ( ilk 2000 bile değil). Bu demek ki ÖSS'de 1196'ıncı olmak için; bütün sözelleri yanlışsız yapmak (ki sözel derslerin hepsini soruyorlar 6 yıldır. Bu da demek ki 9-10 tane dersten, deli gibi ezber bilgiden meshulsün), üstüne en az 20 matematik garantilemek ve liseden (5.00 puan üzerinden) enn azz 4.25'ın üzerinde puanla mezun olmak zorundasın demek. Bir de YÖS sorularına bakın ve şu kadının havasına, cakasına bakın. Magazinde habire çıkıp başka bir meziyeti, elle tutulur bir şeyi var mı bilemiyorum, habire Boğaziçi'nde okuyorum, okuluma bayılıyorum, çok çalışkan bir öğrenciyim vs söylemleriyle kendini övmesine bakın. Nasıl girdin Boğaziçi'ne diye sorunca da kemküm ediyor, havasını bozmuyor hiç. Yok transfer yapmış Almanya'da ki üniversiteden bilmem ne. Orada da süper zeki ve çalışkanmış herhalde ki puanlarla uçup gelip Boğaziçi'ne konmuş. Bir tarafta bunun gibileri düşünün, bir de ÖSS için heba olan gençlerimizi ve ailelerini düşünün. Yarın öbür gün sizlerin de çocukları ÖSS için heba edecek kendini. Başka hiç bir şey demiyorum. Şakır şakır Türkçe konuşan herkes bu YÖS'le zaten kapağı Boğaziçi'ne atar. Bu kadın şimdi Yabancı uyruklu sınıfına mı giriyordu yani sırf Almancı olduğu için ?? Yabancı öğrenci dediğin gerçekten dilimizi sonradan öğrenmiş, yabancı bir insandır. Gerçi bu sınava girdikten sonra YÖS'ü kaldırdılar. Şimdi ne avantaları var bu insanların tam araştırmadım ama ÇOK ÇOK büyük bir haksızlık. Ben deli oluyorum bu haksızlığa. Bu kadınından ve böyle avantacılardan da zerre kadar haz etmiyorum ama dediğim gibi derdim bu kadın değil, ortadaki haksızlık ve üzerinden durmadan bu kadının pirim yapmaya çalışması. Yayınladığınız için teşekkürler Pelin Hanım. Bu da Yöss sorularının linki. http://www.memurlar.net/haber/136958/

      Sil
    4. Seyran ağzına sağlık ben de şu Harem ve giysi muhabbetinde patlamıştım. Her bir kelimene sonuna kadar katılıyorum. Ellerin dert görmesin.

      Sil
    5. Vallahi Abideciğim dilerim bu gerçekleri herkes öğrenir. Kadının tavırlarını görmen lazımdı. Kadında öyle uçuk bir ego var ki, o erkeksi kaba saba konuşma gitmiş, yerine kelimeleri yusyuvarlak yaparak konuşulan özenti Etiler uslubu gelmiş (bilirsin o uslubu). Üzerinde, sonradan eklendiği besbelli, sırım sırım sırıtan aşırı zarafet gösterileri eklenmiş ve tabii bizzat dile de getirilen, üzerine basa basa açıkça söylenen çılgın bir Boğaziçili olma özgüveni ki bu dönüşümün sebebi de tam olarak budur. Vay vayy vayy. EEee tabii ablası Almancı kızımız artık büyüdü, Nişantaşı - Bebek hattını keşvetti ve artık o bir Boğaziçili, Nişantaşı'nda bir leydiii!! adayı. :)) Dediğin mevzuyu ben de okudum ve tavrına hiç şaşırmadım. Fark ettiysen ropörtajda Osmanlıcayı'da artık sular seller yapıp, bildiği bilmem kaçıncı dile eklemiş. 2 kelime bildiğimiz her dili ve Türkçe'yi de :) sayarsak ben tam 9 tane dil biliyorum !!! Hocaların söylediklerini eksiksiz not tutuyormuş, süper not tutarmış falan. Niye?? Kafa basmadığı için hocanın her kelimesi copy-paste yapıyorsun başka nedeni var mı?? Merak ettim baktım bu kadının meşhur olma sebebi sadece sevgilisi. Her işi yayından kalkmış, tutulmuyor, tercih edilmiyor. Bir de Boğaziçisi var işte. İnsanlar ODTÜ, Boğaziçi,Galatasaray vs. deyince akıllarına hemen "girmek çok zordur" geliyor ki çok doğru. Bu kadını da öyle girdi sanıyorlar. Dilerim öğrenirler gerçeği, Boğaziçililer de medya da. Ve YÖS sorularına bir kere bakarlar. Bir de bu sınav için 1 yıl mı (bilmem kaç ay) dershaneye gitmiş iyi mi :))))) Ahh öyle işte. Sevgiler sana Abide.

      Sil
    6. Agzina saglik Seyran
      100% katiliyorum
      Zeynep T.

      Sil
    7. Çok çok çok haklısın.

      Hiç rastlaşmadım, bilmiyorum ama Hürriyet'te Cengiz Semercioğlu'na verdiği röportaj, o okulu, o tarih bölümünü, hatta tarih olgusunu adeta domine ederek, biliminsanı, yıllarını entelektüel birikime yatırmış insanı gibi pozlara girip sonunda "Harimde kadınlar açık dolaşmiyodü tıam mıaaa" diye bitirmesiyle nasıl güldüm anlatamam. Bizde böyle işte, Cengiz Semercioğlu'nun hatası, tarih konuşacak, soracak insan mı kalmadı da Fahriye'nin o engiiiiiin (!) bilgilerini kaktı başımıza. Farkında değiller bu cehalet her geçen gün "doğrusu" buymuş gibi algılanacak, yarın bir gün bu halimizi bile arıyor olacağız ne yazık ki. Ve çok haklısın, girmesi haydi Öss Möss kasıp, çalışıp, test mantığını anlayıp kolay ya da zor ama bir şekilde girilse de çıkması; hatta çıktıktan sonrası zor okullar bizimkiler.
      Saf salak bir biçimde Allah yolunu açık etsin diyeceğim ama susmayı bilmek büyük erdem önce onu öğreneymiş.

      Harem'i Marem'i zaten Halil İnalcık, İlber Ortaylı, Nurhan Atasoy, Gönül Tekin tek tek taşlarına kadar yazdı... Bismillah, kadının adını kimlerle andım, çarpılmaz yamulmazsam iyidir :D

      Kocaman sevgiler :)

      Sil
    8. Bu posta bakarken sırf 65 tane yorumcu görüce, meraktan tıkladım ve okudum ve çok şaşırdım :)) Pek yorum yazan bir okuyucunuz değilim ama şimdii bu konu benim de uzmanlık alanım. İzmir'de 20 yıl dershane yöneticiliği yapmış bir edebiyat öğretmeniyim ben. Yazılanların hepsini, aşağıdaki yorumları, Boğaziçili gençleri de okudum. Ben işin emek, umut kısmını, çok ağır yarış kısmını değil; bir diğer kısmını söyleyeyim. Ticari kısmı! Ülkemizde bu ÖSS işi milyarlarca dolarlık bir rant sektörü. Ben de bu işin ticaretini yaptım. İnsanlar taa ana okulundan böyle üniversiteler için, çocukları uğruna toplamda milyarlarca dolar harcıyorlar. Parası olan da, olmayan da bir umut uğruna kursağından kesip çocuğa harcıyor. Çok dev bir sektör. Dershaneler, özel okullar, özel hocalar, kitaplar vs vs. Hepsi tek bir amaç uğruna, çok iyi üniversite! Kim istemez ODTÜ'yü, Boğaziçi'ni, İTÜ'yü, Galatasaray'ı, Tıp fak.ni, hukuk fak.ni vs. Dolaysıyla Seyran Hanım ağzınıza sağlık bence de. O kadar ama o kadar haklısınız ki. Bir yanda böyle bir durum, bir yanda YÖS. Ticaret yaptığımız için biz de YÖS'e çok çocuk yetiştirdik. Ama işin haksızlığını, iki sınavın eşit zorlukta olmanın yanından bile geçmediğini herkes bilirdi ve bu durumu sevmezdik evet ama maalesef mecburduk. Ben bu hanım kızı Yaprak Dökümü dizisinden bilirim sadece. İzledim ama hiç dikkatimi çeken bir oyuncu değildi, okulunu da burada öğrendim. Başka ne iş yapmış izlemedim doğrusu ama okul konusu ve evet bir de bununla gündeme gelmesi çok büyük haksızlık olarak görünüyor insana çok doğru. Ben de her kelimenize harfiyen katılıyor ve emekli bir eğitimci olarak sizi destekliyorum. Bir de şuna değineceğim, ODTÜ'nün devrimci ruhlu, adaletsizliğe bütün tarihi boyunca baş kaldırmış, isyankar mensupları ile (ki geçen aylarda seslerini çıkarıp ,ülkeyi ayağa kaldırdılar, gurur duyduk İzmir'de) Boğaziçi'nin pek etliye sütlüye karışmayan, kendi işiyle ilgilenen öğrenci profili bilinir hep :)) Bu postta bu bir kere daha dile gelmiş iki üniversitenin mensuplarının yazılarıyla efendim :)) Bir de Seyran haksızlıkla amansızca mücadele eden İnce Memed'in biricik aşkının ismidir. (Yaşar Kemal) Okulunuz, isminiz ve duruşunuz resmen bir bütün :) Seyran Hanım önce size, sonra bunları yayınlayıp, beni hayretler içerisinde bırakan bu sürprizli blogun sahibesine çok teşekkür ederim. Bu postun linkini derhal arkadaşlarıma gönderiyorum, çok hoşuma gitti.
      N.

      Sil
  11. Sene olmuş 2013, Hatice Şendil'in partneri hala aynı takımı giyiyor :) Siyah takım olsa bir derece...

    http://modavesosyete.blogspot.com/2011/05/2-antalya-tv-odulleri.html

    Zehra

    YanıtlaSil
  12. bademlimon22 Şubat, 2013

    farah zeynep abdullah, londra'daki okulundan dolayı galaya katılamamış. ama londradaki galaya katılmış.

    Belçim Bilgin filmde galadakinden çok daha güzel görünüyordu. çok hoş bir kadın ben çok beğeniyorum. beyaz renk seçmesi çok güzel ama elbise daha farklı olsaydı keşke... ceketi omzuna attığı zamanlarda daha hoş görünmüş. birde ben canlı yayında izledim makyajı daha güzel görünüyordu, daha doğaldı fotoğraflarda çok kötü çıkmış.

    Kıvanç Tatlıtuğ o kadar yakışıklı ki, sen söyleyene kadar ben ne cekete ne düğmesine baktım :)

    Gökçe Bahadır'ı ilk gördüğümde bende Aysel rolünden çıkamamış demiştim, saçlar filan aynı, acaba setten mi çıkıp geldi diye bile düşündüm :)

    İzel röportajında "ilk kez bir galaya katılıyorum ne giyilir bilemedim inşallah abartıp başrol oyuncusu gibi gelmemişimdir" dedi çok sempatikti :) ama daha çok sahneye çıkacak gazino şarkıcısı gibi gelmiş :)

    Ahu Yağtu doğum kilolarını verememiş, göğüsleri malum çocuk emziriyor olduğundan çok büyük ama keşke kendini iyice iri gösterecek şeyler giymeseymiş, valla insan irisi gibi göründü gözüme :)

    Hatice Şendil çok hoş kadın yüzü çok güzel de sevgilisinin takımı felaket :)

    Bade İşcil çok güzel kadın gerçekten ne giyse yakışıyor.

    Fahriye Evcen bence hep makyajsız gemzeli :) zira Evim Sensin filmindeki makyajsız haliyle gözlerimi alamadım çok doğal ve güzeldi...

    YanıtlaSil
  13. Fahriye Evcen, Osmanlı ve Harem kadınlarının kılık kıyafeti hakkında tüm saygıdeğer tarihçilerimizi yok sayarak atıp tutacağına, bir kendi kılığına kıyafetine ve ağzına ketçap basılmış gibi duran o rujuna bir bakaymış çok hayırlı olurmuş.

    Derin Mermerci, Ahu Yağtu ve Zerrin Tekindor enfes gözüküyorlar. Kendileri gibi, doğal halleri gibi, en sevdiğim look. Kasıntısı, doğal.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Fahriye Evcen için için söyledikleriniz çok doğru :) bide dudaklarını tuhaf bi hale sokmuş.Aysun Kayacı öyle yapardı burnunu sıkar dudaklarını uzatırdı.

      Sil
  14. Gökçe Bahadır da bildiğin çakma Tina Turner :)

    YanıtlaSil
  15. Farah Zeynep Abdullah ingiterede okuduğu için gelememiştir.

    YanıtlaSil
  16. zerrin tekindor ve gül gölge en şık isimler. gül gölgenin saçının rengi ve modelini çok beğeniyorum. yüz hatlarını ve göz rengini dahada güzelleştiren bir model olmuş. yaş alıyor ama gittikçede güzelleşiyor.

    beren saat hayal kırıklığı. dizide de aşkı memnundaki gibi çekmiyor.

    belçim erdoğan "düğünün sahibi benim en çok makyajı ben yapacam" gelinler gibi. böyle bir elbise sadece kırmızı rujla bile götürürdü gibi geliyor. içim karardı ya. artık olumsuz yorum yazmaktan yorulmuşum ben:)

    YanıtlaSil
  17. Fahriye Evcen şık değil bence hiç şık değil.

    YanıtlaSil
  18. çokk şık dediğim bir kişi bile çıkmadı:(

    YanıtlaSil
  19. Hazal kaya ozensiz ve spor olmus. Zerrin t. cok hos. İzel asiri abartili giyinmis. Gokce b. cok dekolte bir elbise secmis (dizisinin etkisinde demek)
    Gul golge cok sik cok begendim. Beren saat cok daha sik olabilirdi begenmedim.. Ve tum erkek oyuncularin smokinle gelmesi cok yerinde bir galada olmasi gereken.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Allah icin galaya gelirken saten elbisenizde oturma kirisikliklari olmadigina dikkat edin. Sizler bir kuru temizleme ile iki davet cikaririm mantigini gecmis olmalisiniz artik.

    Beren ve Kenan olayini ilk gunden sevmedim, yakismiyorlar. Birlikte olduklarindan beri Beren de sevimsizlesti gozumde.

    Gul Saygi'yi en cok begendim, kolye dahil, ama saatinin kahverengisi beni rahatsiz etti, yoksa kusursuz olacakti.

    Hazal Kaya hic gelmeseydi. madem galaya boyle giyiniyorsun, arkadaslarla bulusmaya ne giyiyorsun peki?

    YanıtlaSil
  21. kıvanc konusunda katılıyorum, ceket fena , ama adam gene yakışıklı ayrı:) belçimin ceketi hoş aslında ama dediğiniz gibi buyuk yani oversize model gibi dursada omuzlar tasmıs. bir de bir kelime doğrulama yapayım. busra'nın elbisesi ve ayakkabılarına monochrome demişsiniz ancak monocrom tek renk anlamına gelir, siyah beyaz oldugu için bicolor doğru olcaktır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysuncum monochrome ingilizce siyah beyaz demektir dolayısıyla yazdığım yanlış değildir ;)

      Sil
  22. Belçim Bilgin'i ne zaman görsem yüzünü peçeteyle silesim geliyor.Yüzünün yağlanma sorununa bir çare bulsa artık diyorum.Ayrıca Kendisi Yılmaz Erdoğan'dan soğuma sebebimdir.Kadından ekran ışığı ve oyunculuk namına bişey yok.Sırf o var diye izlemeyeceğim filmi ne yazık ki :S Hazal Kaya'yı ilk Genco dizisinde görmüştüm bayan olmama rağmen adeta aşık olmuştum.Bide şimdiki haline bakıyorum gitgide annesine benziyor :S Gül Saygı ve Zerrin Tekindor'u beğendim.

    YanıtlaSil
  23. Büşra Pekin elbisesi hakan akkayaymış.Magazin haberlerinde söyledi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profesyonel ve yerinde hamlelerle yardım alınca pekala oluyormuş demek ki. Bilgi için teşekkürler ;)

      Sil
  24. Hanımların en büyük hatası kuaförde makyaj yaptırmak, oralarda makyaj yapanların bilgileri güncel degil hep aynı makyajı yapıyorlar, aynı tel tel takma kirpikler, 57 numara kadın çorabı renkli fondoten, beyaz kapatıcı ve vıcık ruj ve tabii kaslar sablonla cizili gibi olmalı! Giydiklerine bu kadar para harcarken makyaj hakkında biraz birseyler ögrensinler, hic zor degil kendi makyajını yapmak, artık Youtube da bile videolar var, en iyi teknikleri www.lisaeldridge.com dan ögrendim, herkes yapabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Snowwhite/ Yonjas 'im bu arada, yazarken adım cikmadi bu post'u...Sevgiler Pelin...

      Sil
  25. Gülben Ergen, Belcim Bilgin makyaj felaket! Artık bu kadar bilgi ve seçenek varken su kuaför makyozlerine yaptirmasinlar, hep aynı, hep ayni! İnanılmaz alaturka yapiyor. Ahu Yagtu ne yapmis oyle, Vintage ile alakasi yok, Azeri Folklor ekibi ve kotu bir otelin dosemeleri arasında bir yerde kalmis...İZel ve Gökçe Bahadır icin kelimeler yetersiz kaliyor. İzel ümitsiz vaka ama Gökçe Bahadır in fiziği Kylie Minogue gibi ufak tefek ve orantili, yazık olmus, hiçbirşey bilmiyorsa bir siyah elbise topuklu ayakkabi yeter. Kessin veya yaksın o elbiseyi acilen!

    YanıtlaSil
  26. N'apsınlar yani ? Sen yanyana yakıştıramıyorsun diye ayrılsınlar mı ?
    Bir de şu "über" tanımı fena sıktı, hatta baydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır daha da çok yapışsınlar magazine her yerde daha fazla fotoları yayınlansın o nur yüzlerini biz gariplerden esirgemesinler.

      Sil
  27. gül saygı'nın giydiği elbisenin markası nedir?

    YanıtlaSil
  28. Ayyyyy!!!! Gülben ergen ne demode bir halde,saçı ayrı telden çalıyor o kıyafetler çok ayrı telden.o göz makyajı da vurucu son nokta.izel de bomba rüküşlükte...

    YanıtlaSil
  29. Fahriye Evcen bogazicili olmus suc,asik olmus suc,roportaj vermis suc,kirmizi ruj surmus oda suc ..keske okumak yerine her gece barlari gezseydi yaninda her defasinda baskasiyla,kamerayi gorur gormez kikir kikir gulseydi,sevisseydi soyunsaydi medyada tt olsaydi,ona buna laf soksaydi,yerli yersiz her yerde karsimiza ciksaydi..akli basinda hayatini dogru durust yasayan ne konustugunu oturmasini kalkmasini bilen egitime onem veren kaliteli bir kisilik olunca olmuyor hep kotusun,yapmaciksin,basarisizsin..cok yazikk ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu yazanı çok merak ettim :)) Mesele Boğaziçi değil, (iyi araştırdım ve şahit oldum. Oturduğum yerden laf atmam alakam bile olmayan kimseye) Nasıl girdin ettin sorularında HER DEFASINDA kemküm edip tranfer oldum, uçtum kondum... palavra palavra palavra... Kendisi bile ne kadar BEDAVADAN girdiğini farkındadır ve havasını, istifini hiiiiiç bozmaz, keskin zekasına toz kondurmaz. Ben buna bizzat şahit oldum, arkadaşlarım şahit oldu ve de her söyleminde hep aynı palavralar. İnternet dolu. Bunları okuduktan sonra TAKDİK değiştirip "dürüstlük yiğitliğin kuralıdır" deyip doğru düzgün cevap da verebilir ama ;)) bu BİR. İkincisi, mevzu bu kadın değil diye yazdım ilk başta değil mi??? Bu kadını gündemime alacak kadar boş bir hayatım yok ÇOK ŞÜKÜR. Mevzu ortadaki o DEVASAA haksızlık ve bu kadının HİÇ DURMADAN tam 4 yıldır BEDAVADAN KONDUĞU okul üzerinden sürekli sürekli pirim yapmaya çalışması, ahkam kesmesi. Üçüncüsü de yerli yersiz her yerde karşımıza çıkmama sebebi GAZETEDE HABER DEĞERİNİN PEK OLMAMASI olabilir mi??? Zira yaptığı hiç bir iş tutmamış bu Nişantaşı'nın göz bebeği KALİTELİ kişiliğin!!!:)) Sevgilisi sayesinde olan haberler HARİÇ !!! Hadi güzel kardeşim birbirimizi kandırmayalım. Bu konu da çok uzadı. Ben çok öğrenciye el vermiş ÖSS'nin her detayına hakim biriyim YILLARDIR. HER ŞEY ORTADA İŞTE, puan hesaplamalarına varana kadar yazdım PES artık. İyi günler size.

      Sil
    2. Seyran tamam haklısın ben de senin gibi düşünüyorum bu okul konusunda ama Fahriye Evcen için sevgilisi sayesinde ünlü demekte haksızlık oluyor diye düşünüyorum. Mesela ben kendisini Yaprak Dökümü ile tanıdım. Bu kız çıkışını işi sayesinde yapmıştır aşkı meşkiyle değil. Üstelik kızın en azından filmleri dizileri var yani bu sektörün içinde. Ortalık hiçbir şey yapmayan sırf tuhaf abuk sabuk giyiniyor diye şöhret gurularıyla doluyken Fahriye Evcen 'i alır başımın üstüne koyarım. Bunda ayrı yönlerdeyiz bilesin :)

      Sil
    3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    4. Seyrancım hangi yorumun için söylüyorsun şaşırdım o kadar çok ki ;)

      Sil
  30. Filmi ilk gün izledim ve gerçekten çok etkilendim en çokda Şükrü ve Muzaffer'in dostlukları harikaydı. Mert Firat ve Kıvanç Tatlıtuğ çok güzel oyunculuk sergilemişler.
    Galaya gelirsek Kıvanç yakışıklı ve ne giyse yakışıyor. Fehriye Evcen'in sıradan kıyafeti ve botları fena. Bade İşcil sade ve şık. Zerin tekindor'un ışığı yeter. Gül Gölge herzamanki gibi güzel ama ayakkabılar olmamış.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  31. Pelin blogunu cok severek takip ediyorum. Fahriye Bogazici'nden sınıf arkadasım. Yazılanları gorunce cok uzuldum, yazmadan edemedim. Sistemde bir adaletsizlik olabilir fakat bu kız gercekten her derse giren, deli gibi not tutan, köpek gibi ders calısan, okula gayet sıradan bir ogrenci gibi gelip herkesle iletisimi gayet iyi olan cok tatlı bir kız. Beraber cok ders aldıgımız ve bir sürü discussion'lı dersimiz oldugu icin sunu da cok rahat soyleyebilirim ki, gayet akıllı bir kız, eminim ÖSS'ye de calıssa yine Bogazici'ne girerdi. Hali hazırda bir işi olması ragmen, okumak ve kendini gelistirmek isteyen, bütün derslerine giren ve calısan genc bir kıza bu yazılanlar cok uzucu. Baskalarının iliski tercihlerini yargılamak, insanları "Almancı" vs. diye etiketleyip kucumsemek ayıp seyler. Giyim kusam elestirmek baska, bu baska. Hangimiz hatasızız ki baskalarını oturdugumuz yerden bu kadar rahat yargılıyoruz? Sevgiler, Ece Akbulut

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna kesinlikle sonuna kadar katılıyorum sevgili Ece

      Sil
    2. Okula pirimadonna gibi mi gelseydi :)) Çalışacak tabii, başka türlü geçilmiyor ki :)) ODTÜ'de kütüphane de iğne atsan yere düşmez, neredeyse rezervasyon yapmak zorunda kalırsınız, keza Boğaziçi'de öyle. Geçemezsiniz efendim aksi halde. Almancı'da deyimleşmiş bir söz artık ;) Ve eminim ÖSS'de 1197'inci olan ( Ece Akbulut sizin deyiminize istinaden söylüyorum, afedersiniz "ULTRA, ÜBER KUÇU" gibi çalışan) ve maalesef açıkta kalan Türk vatandaşı çocuk ondan daha tatlıdır :)) Keskin zekalılar sınavı olan YÖS'teki performansa bak, ÖSS'yi gör diye boşuna dememişler. Hiç şüphem yok, ve hatta ilk sıradan giredirdi hazret. ;))

      Sil
    3. walla ben de boğaziçiliyim ve ece'ye sonuna kadar katılıyorum. Fahriye evcen okumak zorunda olan bir insan değil. Parasını kazanıyor kaç yıldır bu sektörde oynadığı diziler/filmler belli. Para kazanıyorum napcam demiyor okuyor bundan güzel birşey olabilir mi? Natalie portman emma watson gibi ünlülerin üniversiteye gidişlerinden övgüyle bahsederken bizimkileri neden yeriyoruz? Seyran,ÖSS ile de olsa YÖS ile de olsa transferde olsa osınıfa başladıktan sonra herkes bir herkes aynı şartlar altında. Derslerini geçiyorsa kendi emeği iledir. Mezun olamazsa Seyran haklıymışsın derim ama ozamana kadar Fahriye'den övgü ile bahsederim.

      Sil
  32. sanki çarşıdan alınmış 1 tane de,
    eve gelinmiş 1000 tane. o hesap yani..

    YanıtlaSil
  33. gökçe bahadır çok güzel bir kadın ona herşey yakışır kıyafette çok şık bence !

    YanıtlaSil
  34. aaaa şu eceye yazdığım süperdi ama :))) o yorumda sıkıntı yok :)) direk mesajın gmail hesabın şuan da error verdiği için giremedim ve ben buradan sana mesaj yazmak zorunda kaldım. sorry :))

    YanıtlaSil
  35. Seyran merhaba. Bu konuya çok tepkilisin, belki kişisel olarak çocuğun/akraban/arkadasın vs. boyle bir problem, haksızlık yaşadın ya da Fahriye'yle kişisel bir sorun yaşadın, bilemiyorum, öyle bir şey varsa senin adına üzgünüm. Sistem adaletsiz olabilir, o konuda sonuna kadar haklısın ama sistemin adaletsizliğini genç bir kızın eski ilişkisi, Nişantaşı'na gitmesi, "Almancı" olması vs. üzerinden tartışman can sıkıcı. Çok şımarıkmış vs yazmışsın, bunların ne alakası var Bogazici'ne girmekle? Bogazici'ne ya da ODTÜ'ye ÖSS ile giren herkes ahlak ve iyilik abidesi mi? Ben birebir tanıdıgım bir sınıf arkadasımla ilgili, kendi gordugumu soyledim. Okulda hoca/ogrenci kime sorsan aynı yorumu yapacaklarına inanıyorum, kızla 2 sene hergün aynı derslere girdim hicbir sımarıklıgını, asırılıgını gormedim, niye savunayım ki yoksa, banane. Belki kimligimi sorgularsın diye de özellikle isim soyad yazdım. Bu arada emin ol okuyan herkes kopek gibi calısmıyor, yargılamak icin soylemiyorum fakat sabah uyanmayan, derse gelmeyen, hocalara terbiyesizlik yapan, okulu uzatan, kopyayla ders gecen yüzlerce ogrenci de var. Her yerde Bogazici'li oldugunu söylüyormus, ayıp mı Allaskına? Türkiye'nin en iyi üniversitesinde okuyor, üstelik zaten bir işi varken, bırak hava atsın bunla, gurur duysun, ne güzel işte. Bilmem kac bin dolarlık cantam var diye hava atsa daha mı iyi? Yazdıklarımı tepkili, savunmaya gecmeden, birazcık empati yaparak okursan sanırım sen de az da olsa bana hak vericeksin, umutluyum:) kendine iyi bak, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu son yorumumdur arkadaş. Kesinlikle yeter sıkıntı verdi. Bu da yorumumun ana başlığı. Herkes okula girdiğinde EŞİT DEĞİLDİR güzel, genç ve toy kardeşim. -----HERKES SADECE EŞİT ŞARTLARDA, AYNI AĞIRLIKTA BİLGİLERLE SINANARAK GİRDİĞİNDE, EŞİTTİR.---- Öyle uçuk puanlı okulların 1 kişilik kontenjanı pile PAHA BİÇİLEMEZDİR ve yüzde yüz, %100 ADALETLİ BİR seçim ister. Gurur da du-ya-maz kardeşim. Adaletsizce, resmen havadan, BEDAVADAN girdiği, hak yediği bir okulla gurur falan duyamaz. HAKETTİ Mİ!!! Öncelikle senin gibi ÖSS'de HAKKIYLA, çılgınlar gibi çalışarak giren birinin bu adaletsizliği normal karşılamasına PES ARTIK diyorum. Tabii nasılsa girdim, geridekinden banane değil mi:)) PEKİ YA GİREMESEYDİN ECE? Onca emek, umutlar, akıttığın göz nuru ???? Hımm ?? YÖS sorularına bir daha bak derim, görmedin galiba. ÖSS haksızlığı yaşamadım çünkü çok şükür biz ÖSS'de çift haneli derecelerden yukarıya hiç çıkmadık ailece. Ama yaşayanı bilirim, çünkü senin gibi çok çocuğa -ama fakir çocuğa- ders verdim. Mevzu o kadın değil tekrar ettim. Güzel arkadaşım, onun hangi özelliği, hangi paylaştığımız an kişisel bir soruna sebep olabilir. Alakam yok dedim ya! Çocuklaşmayın rica ederim yaa. O yılda bir kere yapılan, çılgınlar gibi (sizin tabirinizle KÖPEK gibi) bir bilgi YÜKÜ BİNDİREN 3 saatlik ÖSS'de 1 soru farkla çok sevdiğin okuluna GİREMEYEN --SEN-- olsaydın ve bu YÖS KOMEDİSİYLE, şu kadının medyada ki ahkamlarını, pirimlerini, kem kümlü palavralarını işitseydin, bakalım acaba ne derdin!!! EMPATİ KUR ve kendini Türk vatandaşı çocuğun yerine koy !!! Herkes okula girdiğinde EŞİT DEĞİLDİR güzel, genç ve toy kardeşim. -----HERKES SADECE EŞİT ŞARTLARDA, AYNI AĞIRLIKTA BİLGİLERLE SINANARAK GİRDİĞİNDE, EŞİTTİR.---- Öyle uçuk puanlı okulların 1 kişilik kontenjanı pile PAHA BİÇİLEMEZDİR ve yüzde yüz, %100 ADALETLİ BİR seçim ister. Normal karşılıyorum muhtemelen çok genç ve daha böyle hayat sillelerini yememişsin, senin yaşındaki her tatlı kız gibi arkadaşını seviyorsun, savunuyorsun, konuyu o kadınla sorunum var gibi küçük kız kavgası muhabbetine çekiyorsun:)), konumuzla çok alakalı çanta, ayakkabı muhabbetine giriyorsun, başka türlü anlıyorsun konuyu normal. Hem ne güzel nasılsa okula da girmişsin:)) Ama konuyu darmadağan yerlere çekme. Bu konunun ANA TEMASI ""ADALETSİZLİK"" ADALETSİZLİK, ADALETSİZLİK. Ne o kadın, ne memleketimin tek tek öğrenci profili. İnsan kör olsa görür bu ADALETSİZLİK gerçeğini yahu PES PES PESS ARTIK. Hem de ÖSS öğrencisisin!!! Sevgiler canım.

      Sil
    2. :)) Yukarıda yazdıklarımı tekrar etmeyeceğim. Çocuklar gerçekten çocukça cevap vermişler. Anladığım kadarıyla Seyran Hanım yaşça da onlardan epeyce büyük, kişisel çekişmez herhalde :)) Seyran Hanım sonuna kadar destekliyorum sizi. "Herkes sadece eşit şartlarda girdiğinde eşittir." Ne kadar doğru.
      N.

      Sil
  36. bu kıyafetler bana tanıdık gelmedi. farklı ülkelerden arkadaşlara sordum, bu look'larla bağdaşamadılar. özetle bu kıyafetlerin yurt dışında bilinirliği yok gibi, sadece Zerrin Tekindor'un çantasını bildim.

    YanıtlaSil
  37. şu an koydum kendime bir tas has çay, hem içiyorum hem internet keyfi yapıyorum. yudumlarken baktımda resimleri beğenedurdum.Hazal Kaya doğal ve güzel gayet.Gül Gölge'nin elbisesi ve saçları hoş,Büşra Pekin'in 2 renk elbisesi farklı ve güzel ama benim gözüm en çok bir arkadaşıma ne kadar benzediğine takıldı.güzel fotolar.çekenin emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  38. Universite tartismasi almis basini gitmis buralardaa:) Ben bu konuda yorum yapan herkese katiliyorum. Seyran sen kesinlikle haklisin, Fahriye Evcen sen de haklisin. Ben adsiz yorumun kendisinden geldigini dusunuyorum:) Arkadaslar Turkiye de her sistem bozuk. Bunu bilmeyen yok zaten. Egitim, yonetim, medya,vs say say bitmez yani. Senelerce tiyatro okullarinda okuyup da TV'ye adimini atamayan, sonra Turkiye guzeli olda diye dizlerde boy gosterenlere ne demeli? Yada sirf karisi bbilinmis manken diye unlunen oyuncu bozuntularina ne demeli. yani soyle soyle bitmez bu ulkedeki haksizliklsr. Ben acikcasi Fahriye Evcen' ni bilmem etmem. benim icin hic bir ozelligi olmayan bir bayan. Ama birakin insanlar okuduklari okullarla ovunsunler. Guzelim, seksiyim diye ovunmektense gitsin zekiyim diye ovunsun. Ne zarari var bize;):)

    Neyse simdi gelelim, moda ve sosyeteye, ben aglarim aglarim Derin Mermeci'nin acinacan halina aglarimn. ben kadin halimle bayilirdim onun eski guel yuzunne. Ne hale geldi bu yuzzz Allahim laf bulamiyorummmmm:(((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de haklısın :)) Ama bari çenesini kapatsın, sessizce okusun göze sokmasın, alay etmesin bizimle. Bir de heeeeerkes onun söylemediği gerçeği buradan öğrensin. Dert o :))

      Sil
  39. ooo bu post almış başını nerelere gitmiş pelincim yetişşş__

    YanıtlaSil
  40. cidden gökce bahadir niye cikamamis o rolden yavs :S
    hazal kayada salas salas takiliyo ortalikta gözlerm sasi olcak biri de adam akilli gelmemis bayanlarin zerrin tekindor en orjinal olani herzamanki tarzi ama hic degilse kendisi

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails