15 Şubat 2013 Cuma

Romantik Komedi 2 Galası 'nın Parlayan ve Sönük Yıldızları..


Galada 'nın en şık bulduğum isimler Özgür Masur imzalı elbisesiyle Sedef Avcı ve Tuvana Büyükçınar imzalı altın elbisesiyle Sinem Kobal oldu. 


Sedef Avcı doğal ve narin havasına uyan çok hoş bir seçim yapmış. Sezonun gözde parçası kalın altın kemeri çok yakışmış. Yüksek yaka ve ilk bakışta püsküllü havası veren elbisenin kesimini sevdim. Aradan çıkan bacak dekoltesi bile zarafetini bozmamış aksine çok hoş olmuş. Romantik örgü model saçları, yerinde makyajıyla herşey harika görünüyor. Ayakkabısının rengi güzel. Tek sorunum bu elbiseye deri bir portföy değil de kutu formlu bir clutch seçerdim o kadar.


Sinem Kobal da parlayan yıldızlardan. Hem şıklığıyla hem de elbisesinin pırıl pırıl parlayan altın renkli kumaşı sayesinde. Saçının modeli, makyajı ve takılarıyla bir arada harika görünüyor. Kırmızı ojeler biraz gözümü ısırmadı değil ama genel havaya baktığımda o bile uyum içinde. 

Sönük yıldızlara gelirsek listemde sarı renkli Özgür Masur elbisesiyle Özge Ulusoy ve Sagaza Madrid marka elbisesiyle Burcu Kara var.



Özge Ulusoy 'a herşeyden önce renk yakışmamış. Bel bölgesindeki oturmamışlık bariz ortada. Güzel bir fitting yapılmadığı çok belli. Bunun yanısıra iddialı bir sarı renge eşleştirdiği altın renkli aksesuarları çok fazla geldi. Hadi çantayı anladım ama Christian Louboutin 'ler tamamlayıcı değil ön plana çıkan bir seçim olmuş. Bunlar yerine dore ince bantlı dekolte bir stiletto çok daha iyi giderdi diye düşünüyorum. Saçları doğal bırakmış sevdim. Ama şu bantla yapıştırmış gibi duran kaşlara bir türlü alışamıyorum :(


Burcu Kara 'nın Sagaza Madrid pembe elbisesi bana ilk bakışta 3-4 sezon evvelin Zeynep Erdoğan tasarımını anımsattı. E malum Sagaza Madrid sözkonusu ise bu benzerliklere şaşırmamak gerekir :) Elbise Burcu Kara 'nın olgun ve ağır havasıyla son derece alakasız bir seçim olmuş. Hani bir nevi Şeker Kız Candy gibi görünüyor desem sanırım abartmam. Ayakkabıları sevmedim aslında hiçbir şeyi sevmedim. Tam bir hayal kırıklığı :(

Ama tabi galada öyle kareler vardı ki Burcu Kara 'yı bile başımın üstüne koyabilirim. Bizde tuhaf bir adet var. Galada sadece başrol oyuncuları şık olmalı geri kalanlar ne kadar özensiz ne kadar sıradan olurlarsa o kadar iyi gibi aralarında sessiz bir anlaşma var sanki. 


Selma Ergeç ki biliyoruz giyinmek isterse herkesi sollayabilecek güçte ama buyrun galaya geldiği kıyafete bakar mısınız ?! Ne yazık ki bu halinizle ne özgün ne de farklı oluyorsunuz.. Ben böyle giyineni yemin ederim galanın kapısından içeri sokmam. Bu kılçıklığım yüzünden sevilmiyorum sanırım hehe :)


Mesela Naz Elmas. Eşşek kadar logolu YSL tişörtüyle nasıl zevksiz nasıl kötü görünüyor inanın yazacak kelime bulamıyorum. 2 sezon evvel Rihanna 'nın Celine logolu tee giymesiyle akım alıp başını yürüyecek sanıldı ama devamı gelmedi. Birkaç RnB şarkıcısı giydi o kadar. Sevilmedi tutulmadı. Üstelik artık o Y 'de tarih oldu Naz Elmas. Bu çirkinliğe yaklaşık 500 tl vermek için ciddi ciddi zevksiz olmak gerekir. Heeeyt bugün havamdayım :)


Burçin Terzioğlu 'nun straples peplum takımı vücut yapısına hiç gitmemiş. Saç modeli de yakışmamış. Makyajı ise ciddi cidd kötü görünüyor.


Seray Sever 'in ve Demet Akbağ 'ın kıyafetleri de özensiz ve fazlasıyla kasvetli. 


Gül Saygı başrol oyuncularına acımış :) Çünkü olaya asılsaydı eminim güzelliğiyle ve havasıyla başrol oyuncularının topunu sollardı :) Bu kıyafetini Melis Alphan yerden yere vurmuş ama benim için hiçte öyle değil. Aksine Isabel Marant püsküllü botlarını deri ceket ve siyah elbisesiyle bir arada çok sevdim. Tek sevmediğim kırmızı çantası ki onu da çapraz astığı için. Omuzda ya da elde olsaymış çok daha iyi olurmuş. 


Ve son olarak Türk film galalarında klasik saygısızlık, boşvermişlik görüntüsüyle bu postu bitiriyorum. Filminizin galasına alalade bir jean pantolonla geldiğinizde başınız göğe eriyor bilesiniz !! 

59 yorum:

  1. Sırayla en kötülerim: Naz Elmas - Selma Ergeç - Özge Ulusoy ve Burcu Kara'nın ayakkabıları!

    YanıtlaSil
  2. Naz Elmas çok şık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz elmas kesinlikle şık

      Sil
    2. Etmeyin! Neresi SIK? Etegin potlugu, tisortun oturmamisligi ve kocaman logosu... off devam edemeyecegim!

      Sil
  3. Merak ediyorum bu filmin dağıtım şirketinin bir PR sorumlusu yok mu? Çekilen toplu görseller berbat... Sinem Kobal'ın saçındaki highlightlar da pek fena geldi bana..

    YanıtlaSil
  4. Tespitlerin çok dogru her zamanki gibi. Özge Ulusoy'un birkaç programda da giydiği o 6500 tl lik Louboutinleri bile o elbisenin altında utanmış Hotiç kılığına girmiş resmen :) Burcu Kara'nın elbisesi de ne boy olarak ne model olarak kendisine gitmemiş, sanırım çıtı pıtı kızların arasında birşeyler yapmak istemiş olmamış. Naz Elmas'a diyecek söz bulamadım. İki başrol oyuncusu Altan Ve Cemal Bey arasında ki farka bakınız. evden çıkmadan önce "sen ne giyicen abi diye" bi alo deselermiş iyimiş ..

    YanıtlaSil
  5. Ohoooyyy Zara'dan Mango'dan bile su resimdekilerden daha guzel kombinler yapabilirler gerci bazi ozensiz gelenler eminim kendilerini cok cool ve diger fanilerden daha ulvi goruyorlardir.

    YanıtlaSil
  6. Zaten çok güzel yorumlamışsın ama son fotoğrafı görünce yazmadan edemedim. Sahiden insan kendi galasına manava gidiyordum bir uğradım kıyafetiyle niye gelir?! Üstelik populer kültür insanı değilim imajı yapmaya çalışıyorken böyle populer kültüre hitap eden gişe filminde oynamak nedir? Filmde oynuyorum ama sadece para için imajı verirken aslında oyuncu kimliğine ve kişiliğine de negatif gönderme yapıyorlar haberleri yok..Eger romantik komedi de oynuyorsan da bir zahmet galaya da usulune uygun gelecek, hem aldığın paraya, hem izleyeceklere hem de vakit harcayıp şık giyinmiş arkadaşlarına saygısızlık etmeyeceksin, ya da o kareye girmeyecek kenarda duracaksın! Önemli olan görünüş değil de sadece oyunculuksa eğer, filmlerde, dizilerde bu kadar makyaj- kıyafete bir sürü insan kafa yormasın,aralar harcanmasın herkes o günkü moduna göre giyinip gelsin.
    Artık nasıl dolmuşsam, oysaki bahsi geçen oyuncuları da severim ama mevzu o değil:):)

    Not: Bence de yerden yere vurmaya gerek yok M.Alphan gibi ama sen de biraz torpil yapmışssın sanki Gül Golge'ye;)

    sevgiler

    zerrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan torpil yok gördüğüm an ne düşündüysem hemen onu yazıyorum ne fazla ne eksik :)

      Sil
  7. Naz Elmas fıstık gibi

    YanıtlaSil
  8. NAZ ELMAS ENFESS!

    YanıtlaSil
  9. Ben de istereeem ! Burçin Terzioğlu'nun tulumundan. Ben de istereem !

    YanıtlaSil
  10. ben en çok sinem kobalı beğendim burcu kara felaket kötü olmuş özge ulusoya bence renk yakışmış ama ben saçlarını beğenemedim:)

    YanıtlaSil
  11. Ben Burçin Terzioğlu'nun kıyafetini ve ayakkabısını "tercih" olarak beğendim, en azindan bazi trendlerin takipcisi oldugu anlasiliyor ve nerede ne giyilmesi gerektigi konusuna da biraz calismis gibi geldi bana. Ama saci ve makyaji iyi degil bence de.
    Ozge Ulusoy'un son zamanlarda denk geldigim butun fotograflarinda "ders calisirken saclarim gozumun onune dusmesin" dermis gibi saclarinin on kısmını geriye toplamasını hic begenmiyorum. Yuzunun guzelligi ortaya cikiyor ama cok basit gorunuyor. Sinem Kobal'dan da daha farkli bir tercih beklerdim diyorum ve son noktami koyuyorum. Ne zamandir bu postunu bekliyordum, icimi doktum oh rahatladim :)

    YanıtlaSil
  12. ben özge ulusoyun saçlarını bile beğenmedim 5dk önce dışarda birileriyle yoluşmuş gelmiş gibi doğal bile durmuyo kaşlarındaki tespitine kesinlikle katılıyorum :D selma ergeç converse giymiş yaa özgüvene bak ben markete gidiyorum onlarla utanıyorum bazen giyerkene :) sinem bana göre en iyisi kendisini her ne kadar oyunculuk açısından beğenmesem de bi tarzı var bence kızın

    YanıtlaSil
  13. Bizdeki kırmızı halı kültürü zayıf. Dünyanın neresinde galaya süpermarkete gider gibi gidiliyor. Aklıma Hıncal Uluç geldi, o da çok sinir oluyor gala kot pantolon giyenlere.

    YanıtlaSil
  14. Sedef Avcı 1 numara...Özge Ulusoy'un saçları, kaşları,makyajı maalesef olmamış..Öykü Çelik'te kapkara elbisesiyle arada kaynamış. Burcu Kara ve Burçin Terzioğlu'na inanamıyorum..Böyle güzel fizikleri var, belli ki Naz Elmas ve Selma Ergeç gibi "salaşım rahatım" tarzında da değiller, kendilerince güzel giyinmeye çalışıyorlar ama insan beceremiyorsa bir yardım alır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani öykü çelik o kadar kaynamış ki yazmayı bile unutmuşum :)

      Sil
  15. Sinem herzaman super zaten!ve Ozge gibi bir rukus,hangi hakkla cikipda insanlari juri adiyla elestiriyor?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatinda hic gazete, dergi okumayan arkadas,"her zaman" ve "cikip da" yazilir, bole asiri basit yazim hatalarinizla benim icimi sisiriyosunuz. Yani sen daha bunlari bilmedikten sonra, nasil yorum yaparsan yap ben seni nasil ciddiye alayim. Bir tek ben degilim boyle dusunen: http://www.sabah.com.tr/Gunaydin/Yazarlar/ozicer/2013/02/18/ama-cok-ayip

      Sil
  16. Naz Elmas'ı ben de çok beğendim.
    Burçin Terzioğlu'nun tulumunu beğendim ama saçını pek beğenmedim.
    Burcu Kara'ya bayılırım, çok güzel hatun ama bu elbisesine hayır.

    YanıtlaSil
  17. Özgür Masur'un elbiselerini çoook beğeniyorum

    YanıtlaSil
  18. Ben nasıl ayipliyorumve de sınır oluyorum su özensiz gelenlere anlatamam!!! Saygısızlık diil nedir bu??
    olacak is diil valla dilim damağım kurudu bız birbirimize boyle
    Yaparsak elaleminde bize özen göstermesini beklememeliyiz!,
    bence insan önce kendine saygısından daha ozenli olur!!bu bir düşünce sorunudur ve akilsizliktir.
    siz eğer revaçta bir sanatçı vs iseniz kendinize olabildiğince özen gostericeksiniz ki ticari acidanda sizi kullanmak isteyen kurum veya kisilerin dikkatini cekiceksiniz: takı firması, giyim firması ....vs
    Yurtdışında sanatçılar cok kazanıyorlar ama kendilerine yan gelir sağlayacak anlasmalar da yapıyorlar..bizde de salas olmak bakımsız olmak özensiz olmak entel olmak adına yapılıyor o yüzden de tam tersi olanlarda akıllı olduklarını göstermek icin bir taraflarını yırtıyorlar.
    valla şaşırdım ne diyeceğimi:(((
    Hande t.

    Hande t.

    YanıtlaSil
  19. sedef Avcı:zarif bir bayan elbise cuk oturmuş hem tarzına hem vucuduna tam tarfını yansıtmış daha iddalı birşey beklenemezdi ve olmadı zaten sedef avcıya_Sinem kobal: saçlar ve elbise çok hoş ellerine sağlık tuvana büyükçınar___Özge ulusoy:bu kız öldürcek beni nerdende bulur bu elbiseyi bu renkleri hiç yakışmıyor hiç_Burcu Kara:daha minyon birine bence daha çok yakışır bu elbise bacakları çok kalın çıkmış bence_sema ergenç:suratı çok güzel bu kızın yaa ama olmamış berbatt ötesi bir galaya yakışırmı_Naz elmas:siyah her bayana yakışır ve her durumu kurtarır bence bu tişörtün beyazı Feryal hnm vardı sanki diymi pelincim ama daha kötüler varken bu galada bence naz elmas fena değil_Burcu Terzioğlu:çok sıradan_Gülgölge: harika__Ve en son o erkeler fotografına yorum dahi yapamıyorum cümle kuramıyorum engin altan hariç maşallah jilet gibi örnek alınması gereken adam bence_

    YanıtlaSil
  20. İnanamam gercekten! Özge Ulusoy'un saçları doğal mı? Bence darmadağın, çok kötü, doğallık bu değil. Bence biz doğallıkla özensizliği karıştıryoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani doğallık derken kuaföre gitmemişi kastetmiştim ama evet haklısın daha düzgün olabilirmiş :)

      Sil
  21. Burcu Kara saka mi? O ayakkabilar ne öyle, ne olur saka olsun!!
    Ozge Ulusoy çok fena, o saçlarin hali ne, dogal bile degil, yoluk yoluk, o ayakkabilarin o elbiseyle alakasi ne, yahu biride çikip demiyor ki sen hangi vasifla o programa çikip insanlarin kiyafetini elestiriyorsun??!! Böyle bir saçmalik ancak Türkiye'de olur diyor, geçiyorum Naz Elmas'a, o koca logolu Tee-shirt'u bana Demet Akalin'i hatirlatti (görgüsuler familyasinin bas üyesi), o güzel yuzune yazik etmis..
    Sinem Kobal 'in elbisesi ten rengine uymamais, o tonlari giymek için süt beyaz olmamak gerek kanimca.
    En güzeli Sedef Avci, çok klas duruyor, sade ve duru..

    YanıtlaSil
  22. sedef'in asaleti yeter bence... sedef ve sinem benim de favorim kesinlikle... burcu kara gerçekten olmamış:( özgenin tercih ettiği renk yakışmış ama kesimini sevmedim...
    SEDEF ve SİNEM gecenin parlayan yıldızları...
    http://editorist1783.blogspot.com/2013/02/los-angeles-1-venice-beach.html

    YanıtlaSil
  23. A pelincim, canım pelincim! Özge nin elbisesindeki potluğu gören gözlerin, sinem inkini görmedi mi?Sinem Kobal her zamanki gibi vasat. Tuana Büyükçınar en az iki senedir kendini tekrarlıyor. Sinem in giydiği Tuanam lar üç aşağı beş yukarı aynı. Naz dan o kiyafete 500 çıkacağını zannetmiyorum. Zira sahne chanel toplarken gören arkadaşlarım var. Sema.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinem 'in elbisesindeki bolluk potluk değil elbisenin modeli. göğüs ve bel arası özellikle bol bırakılmış :)

      Sil
  24. Tek beğendiğim kişi: SEDEF AVCI. zaten her zaman bayılıyorum kendisine. Burcu Kara'nın vücut tipine hiç o elbise olmuş mu? Bence 20-25 yaş arasındaki kişiler bu elbiseyi giymeli ama o da çok daha ince isketelete sahipseler.
    Ben Sinem Kobal'ın elbisesini sevmedim. Kendisine de yakıştıramadım. sarı saçlarla altın renk elbise iyice solgun kalmış. Özge Ulusoy'un ayakkabılar CL de olsa o kıyafete çok kaba kalmış.Ayrıca ben saçını da beğenmedim ve kaşlar konusunda kesinlikle seninle hemfikirim Pelin'cim.

    Burçin Terzioğlu'nu çok severim ama o kıyafet nedir öyle???? Hiç olmamış, hiç olmamış. Straples göğüs kısmı ne kötü durmuş. Bacakları ne kadar kalın kalın görünmüş. Pantolonun boyu, kalıbı hiç güzel değil daha doğrusu Burçin'e yakışmamış.

    naz Elmas'a ne olmuş? Bacaklar ince ama belden yukarısı kalınlaşmış. Kilo almış. Bir rol için falan mı acaba? Yüzü falan baya dolgun dolgun. Kıyafet ise diyecek sözüm yok. İçim karardı.

    YanıtlaSil
  25. Ayrıca ilaveetmek istiyorum Sinem Kobal'ın elbisesinin göğüs kısmı bol durmuş. Dolduramamış hiç hoş durmamış. Bir de Burcu Kara'nın ayakkabılarının durumu nedir öyle???? O kıyafete o ayakkabı ne rengiyle, ne formuyla, ne modeliyle hiç ama hiiiiçç olmamış. Çok çirkin çooookkk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hülüm sinem 'in elbisesindeki potluk değil özellikle o kısım bol bırakılmış. (diye düşünüyorum yanlışım olabilir o kadar potluk olamazdan yola çıkıyorum çünkü :)

      Sil
  26. Naz Elmas'a şık diyenler bir zahmet neyi beğendiklerini açıklayabilirler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da açıklasınlar bir zahmet :)

      Sil
    2. Naz Elmas'ı ben de çok beğendim ama yorum göndermedim, neden beğendiğimin hesabını da kimseye vermeye niyetim yok, gördüğüm kadarıyla diğer hiç bir kimse de zahmet edip cevap vermemiş zaten. gerçekten şık

      Sil
  27. Ben kimseleri pek begenemdim bu sefer malesef Pelincim. Sedef Avci hos ama cok daha iyi olabilirmis. Sinem kobal yuzunun guzelliginden arti puan almis, Naz Elmas ise o guzelim yuzunun kombiniyle mahvetmis gitmis. Gul Golge'nin kombini bana cok vasat geldi malesef Pelincim. Sanki hamile gibi cikmis resimde. Belki de deri ceketin kalibini begenmdim ondandir..


    OPtumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elle kesinlikle haklısın kimse süper değil seçtiklerimde zaten ortamda en iyi olanlar :)

      Sil
  28. Offf, Sedef Avcı dısında cogu zevksizlik abidesi! Demet Akbag ve Seray Sever 90 larda kalmis, 2000 lere hic cikamamislar, Seray Sever'in sac modeli ve rengi felaket...Gül Golge kıyafetiyle ben cok hip'im havası yaratmaya çalışsa bile, Isabel Marant giyerek, çanta berbat gorunuyor, saclarını neden 80s Mullet style yaptığını anlyamadim ( onu kısa arkası uzun sac modelini artık sadece Amerika'li tır şoförleri kullanıyor o kısa kahkullerle birlikte! ) Ozge Ulusoy'un sablonla cizilmis gibi duran kasları acilen değişmeli, inanılmaz alaturka bir ifade veriyor, sacları problemli, alnını açmamalı, eski kısa sacları harikaydi, uzun sac ona gitmiyor, büyük silikonlar taktirarak Günay assolistleri havasına girdi, 3/ 4 yıl önceki doğal hallerini mumla aratiyor, bazen kusursuz olayım derken güzellik yok olup gidiyor, bence bunun en iyi ornegi...Elbise kotu bir mezuniyet elbisesi tadında, Burcu Kara'nın resmini afişe görünce zaten icim kıyılmıştı, afişteki burnu acik platformları giyen bile kalmadı artık, kalın bacaklarda hele nalın gibi duruyor. Hayatında hic moda dergisi acmamış belli, galada giydiği elbiseyi ve ayakkabiyi ancak Halay düğün salonunda nisanda giyerler, yasi da hic uygun degil böyle giyinmeye, kafası büyük gorunmus bir tuhaf olmus, acilen bir stiliste görüşmeli eğer çalısmaya devam edecekse!

    YanıtlaSil
  29. oouv! ilk olarak naz elmasın o beyazıttan aldığı ysl ne öyle! cok fena cokk! şu platform ayakkabıları neden hiç yerinde ve güzel modellerini kullanamaz ki bizim insanımız burcu karanınki son derece basit olmuş. özge ulusoya uyuz olduğum için ona hiç değinmiyorum bile! çok param var herşeyim marka moduna girmiş ama felaket sırıtmış! selma ergeççiğimi çok severim ama zamansız hiplikleri hiç olmuyor ya.. sinem kobala gelirsek eğer su gibi kız kim ne derse desin çok beğeniyorum, çok güzel buluyorum bana göre yine şahane olmuş..

    YanıtlaSil
  30. Burcu Kara Hülya Avşar sendromu dediğimiz durumdan muzdarip! Bu sendromda renkli gözlere ve yüz güzelliğine güvenilir en demode, en kalın gösteren elbiseler ve altı Japon takunyasi gibi platformlu ayakkabılar giyilir, genel orantıya bakilmaz! Hülya Avşar eskisi kadar bu tuzağa düşmüyor artik! Naz Elmas bir stil karmaşası yaşıyor, bir gün Karaköy ve Tünel de takılan bohem, başka gün Ulus 29 guzeli, nereye ait olduğunu bulamadı, o yüzden bir stili yok. Ozge Ulusoy, dev silikonlari cikarip kaşlarını birkaç ay nadasa bırakıp botoxdan uzak kalırsa belki kendini kurtarabilir, biraz da moda ve moda tarihi egitimi alsın o programa devam edecekse, iki kitap karıştırsın, Harvey Nichols'tan alışveriş yapmakla, pahalı markalar giyinmekle bu konuda uzman olunmuyor maalesef!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu Kara yorumun harika :)

      Sil
    2. Tesekkurler :)

      Sil
  31. Gonlume Gore16 Şubat, 2013

    Dediginize katiliyorum bir galaya sinemaya gidiyomus gibide gidilmezki canim bir tek oyuncular ozenmis onlardanda Sedef Avci sik olmus baska kimseyi begenmedim.

    YanıtlaSil
  32. Naz Elmas'a diyecek söz bulamıyorum!!! En iyi kesinlikle Sinem Kobal benceee...

    YanıtlaSil
  33. son aylarda bu blogtaki gül saygı kayrılması içimizi şişiriyor pelincim bilesin, ama hala kalemine bayılıyoruz o ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne şişirilmesi yahu ?! daha kaç kez kadıncağız için öğretmen gibi giyiniyor dedim onu dedim bunu dedim ama beğendiğimi de belirtirim. ki kendisiyle çok hoş sohbetlerimiz olmasına rağmen. çünkü eleştirileri kaldıran hatta yeri geldiğinde evet doğrudur diyebilecek özgüvene ve olgunluğa sahip biri gül saygı. yapmayın etmeyin beni de böyle haksız eleştirilerinizle şişirmeyin lütfen öpüyorum :)

      Sil
  34. selma ergeç'i çok beğendim. sizin de zevksizliklerinden yakındığınız insanların yanında çok rahat ve şahane duruyor. ayrıca sanırım sonbaharda buna benzer bir kıyafetle davete katılan edvina sponza'yı çok beğenmiştiniz. selma ergeç'i neden beğenmediniz onu anlamadım. galalara katılma kuralları tanrısal kurallar değil herhalde. onun da içinden böyle giyinmek gelmiş olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edvina sponza 'nın gittiği yer bir sergi galası açılışıydı. yani 15 'lik topuklular yerine kişinin kendisini göstermesinden ziyade amacın rahat ayakkabılarla saatlerce eserlerin incelenmesi olmalıydı. Tabi bu benim kişisel düşüncem orası ayrı :)

      Sil
  35. Yorumlarınız gayet isabetli de ben şu 'sevdim' ve 'sevmedim' kelimelerine takıldım. Bari siz modacı bozması Hakan Akkaya gibi konuşmayın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha çok şekersin hiç dikkat etmemiştim haklısın :) tam karşımda arkadaşımla konuşuyormuşum gibi yazmışım ondandır.

      Sil
  36. ben en çok cemal hünal'a takıldım.davetlilerin çarşı-pazar kıyafetiyle gelmeleri bir yana filmin oyuncusu cemal beyin o şekil gelmesi inanılır gibi değil.resmen çirkin bir görüntü.ayrıca yanındaki beyler özenli bir şekilde gelmişler.zıtlık daha da belirginleşmiş.

    YanıtlaSil
  37. o kaşlarla güzel olduklarını sanıyorlar bantla yapıştırma gibi hakkaten:)

    YanıtlaSil
  38. bademlimon17 Şubat, 2013

    bende selma ergeç'i beğenenleri anlayamadım... kıyafetinin galaya yakışması değil söz konusu olan, bence kombin kendi içinde çok kötü! tamam çok şirin olabilir, makyajsız da güzel olabilir ama o trençkot o pantolon o ayakkabı ve o saçla çok kötü görünüyor...sadece farklı olmuş.. farklı ve doğal olacağız diye böyle de çıkılmaz ki, sanki evde misafirlere yemek yaparken yağ bitmiş acele bakkala gitmiş üstüne bişey geçirmiş ayağına ne bulduysa giymiş gibi duruyor... sinem kobalın kıyafetini tv de beğendim ben.. sanırım tamamı payet ve o potluk dediğiniz şeyler elbisenin modeli gibi bence gözü rahatsız etmiyor.. sedef avcının elbisesi güzel ama kahkülü olmasaymış keşke.. saçı daha güzel olabilirdi... özge ulusoy'u hiç şık ve güzel görmedim ben! saçları berbat, kuaföre giderken önünü tutturuvermiş, aksilik olmuş saçlarını yaptıramamış bence. bu saçın başka izahı olamaz! kaşlara söylenecek söz yok.. elbise ayakakabı eşleştirmesi ise rezalet! zaten bir moda yarışmasında jüri olabilecek en son isim o kadın! sokaktan birini çevirseler daha iyi olurdu! burcu kara hoş kadın gerçekten ve bence hep nasılsa güzelim diye ne giyileceğine hiç kafa yormamş.. bildiği en son şeylerden 10 sene öncesinden kalınca ortaya bu görüntü çıkmış... o elbiseyi çok uzun biri giyseydi arkasında ki anlamsız tül olmasaydı ve o ayakkabı olmasaydı güzel olabilirdi... ama kendisini olduğundan daha kısa ve şişman göstermiş

    YanıtlaSil
  39. Selma Ergeç'in bu preppy haline bayıldım gala mala tarzım bu diyorsa da helal olsun :)
    Filmin oyuncularından da sadece Sinem Kobal'ı beğendim.

    Burcu Kara o ayakkabılarla kavgaya girse, olay yerinde kan çıkar.

    Naz Elmas... :/ :/ :/

    Beylerin hepsine toplu bir yorum: EAD ve sol baştaki beyi çıkar, gerisi "otur ağla" tablosu. Hanımlar yine zarafet timsali beylerin yanında.

    YanıtlaSil
  40. giyinmeyi bilmeyen oyuncularin stylist tutmamaktaki anlamsiz inadinin sonuclari bunlar. Ayip degil ki bir stil danismani ile calismak. tum dunya boyle yapiyor.

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
  41. Kırmızı ojeden ciddi anlamda nefret ediyorum. Hayır neden her giydikleri ile zorla yakıştırmaya çalışıyorlar anlamıyorum. Sırıtıyor olmuyor işte! Naz Elmas tam komedi insanı sinir eden tişört resmen üzerinde olan. Gül Gölge'yi bende beğenmedim. Çizmeleri çok güzel ve deri ceketle kombinlenmeye çok müsait. Siyah yerine ama farklı toprak tonlarının bir arada kullanılmasını daha çok seviyorum. Birde bana göre elbise kumaş, model olarak süet ve püsküllüyü kaldıracak cinsten değil. Özge Ulusoy'da kaş, saç, oje üçlüsünden başka bir şey göremiyorum. Her Louboutin her kıyafete yakışır diye bir şey yok. Markacıklar bizi yönlendirir stilinden vazgeçmeliyiz. Burcu Kara elbise ve ayakkabı seçimi ile korkunç! Ne kadar güzel bir kadın oysa ki! Sedef Avcı'nın elbisesi 2012 Lanvin Resort koleksiyonundan bir parça gibi görünüyor ama emin olamadım gerçekten rengi ve yakası ile :) Türk modacılardan birine ait değil değil mi? Kumaşı, akışı ve yırtmaç kesimine kadar benziyor. Selma ise bedava sinema davetiyem olacaktı şu boş günümde gideyim bir film izleyeyim diye gelmiş davetiyenin gerisini okumadığı için kaza bela galaya düşmüşüm modunda tam :)) Burası senin alanın olduğu sürece aklına geldiği gibi yazmakta özgürsün bu senin blogunun stili, kırmızı tabanın ;))

    YanıtlaSil
  42. Burcu Kara nasil bir felaket yaratmis o kiyafet ve ayakkabiyla, muhtesem yuz guzelligi bile kurtaramaz durumu.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails