29 Mart 2013 Cuma

Olmuyor İşte Olmuyor Olmuyor...

Yok olmuyor arkadaşlar..Nurgül Yeşilçay ne yapsa ne etse bir türlü olmuyor. Bazen giydiklerini beğenmiyor değilim ama konumuna, imkanına ve malzemenin güzelliğine baktığınızda eminim sizler de benim gibi düşünüyorsunuz.


Londra 'da Empire Ödül Töreni kırmızı halıda üstünde Vanessa&Sason tasarımı elbisesi kolunda sevgilisiyle verdiği kareler moda anlamında zerre kadar heyecan verici değil. Doğal saç ve makyajı seven biri olsam da böylesi kırmızı halılık bir davet oldumu daha bir özen ve giydiğinle kusursuz bir bütünlük arıyor gözlerim. Çünkü Diane, Emma, Keira, Charlize gibi tanrıçalar bizlere öyle öğretti beynimize en güzel örnekleri kazıdılar. Onlardan sonra bakıyorum bizimkilere ve pısss diye sönüveriyorum. Ne dersiniz haksız mıyım ?



16 yorum:

  1. aynen.. bu halleri yüzünden güzel mi değil mi bilemiyorum bir türlü..Bazı fotoğraf çekimlerinde öyle güzel görüntü veriyor ki şaşırıyorum..Kendisi sırf bu üzden bir yerlerde rastlamak istediğim ünlülerden, kendi gözlerimle görüp (ne olacaksa)rahatlayacağım:):)

    YanıtlaSil
  2. Uzun-uzun yazmak istiyorum ... ama ne ise. Olmamis, haklisiniz!

    YanıtlaSil
  3. Bence bize yansıyan enerjisinden dolayı beğenmiyoruzz

    YanıtlaSil
  4. Altın palmiye'ydi galiba, oraya giydiği kıyafetleri görünce şok olmuştum, hiç olmamıştı. Sizin yazdığınız gibi parçalar tek tek iyi ama N. Yeşilçay'da olmuyor. Diğer yorum yapan arkadaşlarda benim düşüncelerimi yansıtmış.
    N. Yeşilçay'ın bir proje olduğunu ve pr'nın iyi yapılsa da özünde bir şeylerin olmadığı için her anlamda olmadığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. çok doğru bir tespit. yoksa kaş göz ağız burun müthiş, çok hoş hatun. marjinal değilsen olmak için uğraşırsan ne o taraf ne bu taraf sever.

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle çok haklısın. O elbise hiç ama hiç olmamış, hiç yakıştıramadım Nurgüle. offff ki ne offff :((

    YanıtlaSil
  7. cok guzl bir kadin bence cok hos gorunuyor

    YanıtlaSil
  8. bu kadında bildiğin tabir-i caizse kenar mahalle güzelliği var. theron gibi, natalie portman gibi çarpıcı bir kalite güzelliği değil. formsuz balık etli bir vücut, yüzü desen hep ödemli gibi şiş şiş. kadın dediğin illa ince olmalı değil balık etli bir insan da fit bir görüntü verebilir, ne bileyim, sıkıdır. bu kadında o enerji o sıkı vücut, o duruş yok. gözlerinin yeşil olmasını çıkarın, kahverengi yapın öyle hayal edin, o hafif akılda kalıcılık da gitti. neden bu kadar büyütüldüğünü hiç anlayamıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Aman yarabbi. Sanki etegi dizlerine dusmus gibi duruyor. Acikcasi ben elbisenin modelini de demode buldum. Belki ancak cool'luk katsayisi yuksek bir insan bu elbiseyi tasiyabilirdi, dogru aksesuarlar ve makyajla. Adsiz'in dedigi gibi, asalet yoksunlugu var maalesef.

    YanıtlaSil
  10. Bir ışıltı eksikliği var, saç ve makyaj kötü ve kendine güvensiz uykulu bol toksinli bir yüz. elbiseyi iyice karartmış bence

    YanıtlaSil
  11. bu kadarına da pes doğrusu,yorumlara sansür uygulayan tiplere benzemiş deseler yeridir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçından ayağının ucuna kadar şu rüküşlüğe sansürü önce kendisine uygulamalı.

      Sil
  12. Snowwhite31 Mart, 2013

    Elbise bir tasarim ucubesi, bir vazonun icine gitmis gorunuyor ama vazodaki cicek solmus ayni zamanda! Bu fotografa bakinca ona hemen bir Dolce Gabbana, Antonio Berardi veya Roland Mouret giydirmek istiyorum cunku vucudu bu tasarimcilara uygun, kollarini kesin kapatmali ve elbise diz hizasinda bitmeli, mini ve atlet seklinde ustler asla! V dekolte veya oyuk derin bir dekolte tamamdir. Ayakkabilari hep kaliteli ve zarif olmali, Altin Palmiye'de giydigi nalin efektli platformlara hayir! Makyaj ve sac kirli gorunuyor. Fondoten rengi daha acik olmali ve ya smoky eye tarzi makyaj, ya kirmizi ruj yeter artar yeter ki temiz ve bakimli gorunsun. Oh rahatladim, yuzu bu kadar guzel bir kadin bu sekilde ziyan olmamali. Yazik!

    YanıtlaSil
  13. Üst bedenle alt bedenin uyumsuzluğunu gözümüze sokmuş makyajı da son filmden kalmış heralde, böyle sanki gecelerdir uyumuyor gibi göstermiş kendisini. :( üzüldüm.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails