17 Mayıs 2013 Cuma

Etek Kardeşliği :)

Sosyetem değişik markalar arayışına girmez mağazaların getirdikleriyle yetinirse ortaya böyle tuhaf bir tablo çıkar. Mesela Peter Pilotto 'nun pek de matah olmayan eteğini bakın şimdiye kadar kaç kişi giymiş. Feryal Gülman, Berrin Okçu, Fatoş Sarıgül, Sinem Ayan ve Işıl Reçber.



Eteğin kendisini beğenmediğimden olsa gerek kimsenin kombinini sevmedim. Çok karışık çok kafa karıştırıcı sevimsiz bir parça. 




Stella McCartney piliseli etek güzel ve sezonun sevdiğim parçalarından. Kombinlemesi daha kolay ve naif sakin bir havaya sahip. Ama bu eteği de kimse güzel değerlendirememiş. Beyza Aslan Stella bluzla çok boğmuş, Gül Saygı 'nın Reed Krakoff botları olmamış. En iyisi Aslı Şen. Etek yazlık kullanım için daha uygun. Kısa bir bluzla Aslı Şen 'in eteği ortaya çıkarması en doğrusu olmuş.


UYARI : Bu post ve görseller ©ModaVeSosyete 'ye aittir. Kullanmak isteyenler kaynak belirtmek zorundadır. Aksi takdirde yasal işlemlere başvurulacaktır.

9 yorum:

  1. Ben konunun dışına çıkıcam; Beyza Aslan'ın bluzunu çok beğendim skinny bir jean veya deri pantolonla çok güzel olur gibi geldi bana..

    YanıtlaSil
  2. Sadece ferysl gulmani beğendim diğer kombinasyonlarda ya ayakkabı olmamış ya üst ya sac ya da yakışmamış:((
    hande t,

    YanıtlaSil
  3. Stella etek cok guzel. Bence de en guzel asli sen'in kombini. Ama o da hafif tombis oldugundan tam olmamis. Ayni kiyafeti daha ince biri giyse daha guZel olacakmis Tugce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katiliyorum. Bu tip etegi giymek icin zayif olmak lazim. O yuzden Gul Saygi'da da siritmis. Bu etegi ince-uzun bir kadinin uzerinde beyaz, duz, kolsuz bir bluz ve acik renk spor ayakkabilarla dusunuyorum...

      Sil

  4. Ben de ikinci etegi sevmedim. ilkokul murasemesi kostumleri gibi.

    Pilotto etegin kirmizilisini ozellikle soldaki hanimda begendim. Isil Recber'in basarili vamp'ini takip etmekteyim, bu tarz sinirlari icinde hatasi yok henuz, sasirdim bekliyorum. Bir o, bir de Begum Sen bacaklarinin guzelligini saklamasinlar, kisa modelleri baskalarina kaptirmasinlar!

    YanıtlaSil
  5. Pelin kimsenin kombinini beğenmemekte hakslısın çünkü kombin durumundan dolayı desenli bir etek, bir de basen de kesilirse, giyenin bacak tarafını iyicene kısaltır. Örnek F.G,B.O,F.Ş. Bunu ancak topuksuz 1.20 lik bacakların varsa yapabilirsin.Podyumda hoş olur bunlar ama gerçek hayatta bizim hanımlarımız için zor. Uzun bacakta yetmiyor bu kesime ( düşük basen) veya bu kesiklere , bacak boyunun uzun olması lazım. Zaten F.G ye bu fantazi şeyler olmuyor. O klasik, mignon bir hanım,olmuyor bu karışık desenler ona. Ama yine Sinem Ayan fena değil, çünkü eteği yüksek bel olarak giymiş ve desenin kendisini kısaltmasından kurtulmuş.Stella MC etek zateeeeen çok zor,bir gardrobe ta yeri ne kadar olabilir ki anlamadığım bir parça. Bir de bizim average yüzlü, average vücutlu, ve average taşıma kabiliyeti olan türk hanımlarımız giyince, hiç olmamış. O beli kısa bluzu bir yaştan sonra kimseye ( belki kimseye) yakıştırmasamda A.Ş aralarında yine en iyisi olmuş.

    sinem ayan

    YanıtlaSil
  6. Aslı Şen'i her daim beğenirim. Ama bu kombin ona hiç yakışmadı bence. 15-25 yas aralığı için görüyorum bu tarzı.

    YanıtlaSil
  7. Beyza Aslan'in sanırım omuz problemi var ve hep düşük omuz tercihleri yapıyor. Bu onu daha da Kotu gösteriyor. Keske bu tarz secimler yapmasa. Daha sık olacak eminim..

    YanıtlaSil
  8. Feryal Peter Pilotto'yu en doğru şekilde sade siyah aksesuarlarla kullanmış.

    Berrin Okçu o Dior ayakkabılar ve Boy Bag ile hayır hayır hayır!

    Fatoş Sarıgül'ün üzgünüm üstü hiç olmamış.

    Sinem Ayanın makyajı çok kötü ama kombini doğru ve başarılı.

    Işıl Reçber o beyaz Loubiler ve Chanel ile çok fena olmuş...

    -

    Gül Gölge Saygının krakoff botları gerçekten çok fena jiç olmamış ama yüzü ne kadar asil duruyor öyle...

    Beyza Arslan'ı ben beğendim sayılır. Boğmuş değilde biraz tarzları farklı kalmış üst ve eteğin ama onlar da fena olmamış. Asıl ben burda Harper'a ölüyorum o yüzden beğenmedim deme şansım yok zaten :)

    Aslı Şen en doğrusunu yapmış ama bel bölgesi biraz kötü durmuş. Saçları böyle çok hoş bu arada.

    Ben eteği hafif transparan beyaz bir gömlek ile -Gömleklere bağımlıyım :) - eşleştiridim ayakkabı olarak da Alsı Şen'in pitonlarını kullanırdım.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails