9 Temmuz 2013 Salı

İçlerine ROYAL ASCOT Kaçmış :)

Benim gibi şapkaseveri bile şapkadan nefret ettiren bir durum. Geleneksel Gazi koşumuz bizim geleneklerden çıkıp İngilizlerin Royal Ascot 'ı oluvermiş. Elbette herkes güzel ve şık olsun ama şapka olayının dozu sizce de fazla abartılmamış mı ? 

Görünen o ki; gülünç duruma düşmeyi göze alacak kadar fotoğraflanmayı seviyorsanız Gazi Koşusu en ideal organizasyonlardan biri. 
















İçlerinde en beğendiğim ise yaşlarına uygun olarak giyimlerine ve havalarına uygun abartısız seçimleriyle bu 2 hanımefendi oldu. 



Gençlerden ise şapkayı özellikle Gazi Koşusu için değil de kıyafetlerine renk katsın diye aksesuar olarak kullananları beğendim.




28 yorum:

  1. bazı resimleri görünce yok artıkkkk dedim içimden

    YanıtlaSil
  2. amerikanın reality programlarından olan real housewifes da aynı bunun gibi sahneleri görünce elin amerikalısı bile ingilize özenmesi ne komik ne kadar çiğ diye düşünürken biz Türklerde çok daha ötesi olur:)gerçek sosyete gerçek elit dediğimiz kişiler ortaya çıkarsa şu görüntüleri görmemiz mümkün değildir. ve gerçek Türk sosyete mensubu avrupadaki sosyete adamından çok daha elit çok daha asildir benim için.

    YanıtlaSil
  3. Şapkalar çok abartılı ve kötü fakat hanımların kıyafetleri de, makyajları da böyle bir etkinlik için çok alakasız ve abartılı değil mi sizce? Gece kulübüne gider gibi giyinmişler, yoksa bana mı öyle geliyor??? Pelin hanım sizin kıyafetler ve makyajlar konusundaki yorumunuzu ayrıca çok merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  4. içlerine prenses beatrice kaçmış sanırım hepsinin :-)) çok abartı hakikaten daha zarif seçimler yapılabilirdi..

    YanıtlaSil
  5. BAzilari plaj sapkalarini sapka diye takip gelmis. OZentinin dibine vurulmus. Pelin' in begendigi iki hanim disinda ben de kayda deger kimse goremedim..

    YanıtlaSil
  6. Plaj sapkasiyla gelen var. Allahim sen aklimi koru..
    Pelin hakli o iki hanimdan baska kimse yok soyle bakinca goz ve gonul acan..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Pelin,
    Bu resimleri Instagram hesabıdna gördüğünden Gazi Koşusu kısmını görmemiştim ve bizim sosyete dediğimiz insanların Royal Ascot'a davet edildiğini ve orada fotoğraflandığını sanmıştım. Çok samimiyim.
    Gerçekten bence hepsi çok korkunç ve gülünç, hani birisi o kadar rezil olur da sanki kendin rezil olmuş gibi rahatsız olursun ya aynen onları hissettim resimlere bakarken.
    Hele ilk resimdekli kırmızı bayanın ayakkabıları ve şapkası ile fuşya rengi bayanın tümü ile arkadaşlarının şapkaları OMG olamaz böyle birşey. Kostüm partisine, üzerine şapka dükkanı kusmuş insan, kılığında gider gibi olmuş.
    Sevgiler,
    Ece

    YanıtlaSil
  8. Bana görgüsüzlüğün resmini çizebilir misin Abidin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gazi kosusuna gel Nazim.

      Sil
    2. Yılın yorumları olmuş bunlar :)

      Sil
  9. UK Royal family mübarek hepsi:) ama olsun taksınlar içlerinde kalmasın, ben seviyorum şapkayı..

    YanıtlaSil
  10. Şapka gibi aslında son derece gösterişli bir aksesuarı kullanmak için kıyafette sade olunmasını tercih edenlerdenim; fakat hanımların cogu kendilerine ait olmayan bir görüntüyü sergilermiscesine butunlesmeyen ama öyle göstermeye çalışan bir havadalar: kıyafetler,makyaj takılar hersey genelde yanlış kombinlenmis ben de sadece 3 kisiyi beğendim.
    Hande t.

    YanıtlaSil
  11. instagramda paylaştıkca şaşkınlıkla izlemiştim Pelincim.
    çoğunluğunda aman şapka takacak bir organizasyon buldum bende değerlendireyim tarzında bir duruş var :))

    gülnihan

    YanıtlaSil
  12. ayy gercekten bazilari felaket. gazi kosusuna degilde, kilise dugunune gider gibi bir halleri var. Bir tercih yapmak zorunda olsam sanirim plaj tipi olanlari asiri abartili olanlara tercih ederim

    YanıtlaSil
  13. Beğendiğin iki hanımefendi dışında geri kalanlar için en uygun kelime sakil olsa gerek.

    Başlık uygun değil Pelincim ama yazmasam da içimde kalır. Kezban Hatemi'yi daha önce Bergüzar Korel ve Ayşe Kucuroğlu'nun giymiş olduğu Emilio Pucci içinde gördün mü? Siyaset programı izlerken birden elbiseye takılıp kaldım. Unutmadan Melih Gökçek'in de Zeynep Tosun'u diline dolaması ve kritiğini yapması hakkında düşüncelerini merak ediyorum.

    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  14. Kezban Hatemi 'nin görselini bulmam gerekli link biliyorsan lütfen paylaş meraktan ölecam ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ölcem meraktan :)

      gülnihan

      Sil
    2. http://tv.haberturk.com/programlar/video/soz-sende-ozel-26-haziran-2013-34/92251

      17:32'de net bir şekilde görebilirsiniz. :)

      Sil
    3. gördüüüm :))) elbise elbiselikten çıkmış tüniğe dönmüş sanki :)))

      Sil
  15. Ve beklenen post geldi :) sayfalarca yazsam kusura bakar mısınız :) Bence tüylü, kuşlu, çiçekli, böcekliler, iddialı renkler çok kötü. Sizin de her zaman söylediğiniz gibi ne giydiğin, ne taktığından öte "nereye ne giydiğin, taktığın" mevzusu sanırım bu. Belki farklı bir davette, eğlenceli bir mekanda gözümüze bu kadar rüküş görünmeyecek kareler, Gazi Kosusu söz konusu olunca göze çok batıyor. Bir şey bir yere ait değilse eğreti durur ya öyle bir olmamışlık hissi yaratıyor fotoğraflar. Gazi Kosusu'nda böyle bir gelenek var evet ama daha "kibar", "zarif" seçimler yapılabilirmiş. Sevgilerimle Bengi D.

    YanıtlaSil
  16. tamam bazilarini begendim ama herseye ragmen cok gulunc bir durum ya :D

    YanıtlaSil
  17. Zaten bir sey icin de ozentilik yapmasalar sasardim, bizdekiler nouveau riche ve o parayi ille goze sokacaklar. Bakin Gazi kosusuna gidiyorum ben royalim, asilim, sapkaliyim. Dugunlerde damada kilt falan da giydirmeye baslarlar bunlar

    YanıtlaSil
  18. Yedinci resim fusya siyah elbiseli hilal Ergenekon . Onbirinci resim siyah elbiseli saci toplu olan ise ahu senturk. Sosyete filan degil yani. Necip medyanin necip yuzleri.
    Medyatik

    YanıtlaSil
  19. İçim kalktı yemin ediyorum, şapka zaten sevmem du oldukçe rüküş ve özenti görüntüler..Şapka Türk kadını tarzı değil bence zorlamayın abi

    YanıtlaSil
  20. çok komikler yaa ben kahkahalarla güldüm özentii sosyete falanda değiller bence olmaya çalışan kesim desekk______

    YanıtlaSil
  21. Sadece şapkadan değil hayattan soğudum fotoğraflara bakarken aklıma şapkalarıyla meşhur kraliyet düğünleri geldi: Sadece bir iki tanesi açık havada giyilmesi hiç de abes sayılmayacak boyutlarda o kadar.

    http://www.gleamfashion.com/

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails