11 Ağustos 2013 Pazar

Haftanın Sorusu : 2013 Yazında Vazgeçemediğiniz Kıyafet ve Aksesuarlar Nelerdir ?

Sosyetenin tarzlarını beğendiğiniz 6 ismine 2013 yazında kullanmaktan bıkmadıkları kıyafet ve aksesuarlarını sordum. Sorumu keyifle cevaplamakla kalmadılar, Siren Ertan Çarmıklı dışında hepsi görselleri kendileri hazırladı. Kendilerine bir kez de burdan teşekkür ederim.


Siren Ertan Çarmıklı :
Siren Ertan İstanbul Tatil koleksiyonundan çiçekli plaj elbise
Siren Ertan İstanbul Tatil koleksiyonundan fuşya şapka


Etel Baler :
El yapımı RVS by V marka gözlük
Charlotte Olympia clutch
Vivienne Westwood yüzük
Balenciaga bilezik
Alexander Wang ayakkabılar 
Kısmet by Milka küpeler


Beyza Arslan :
Valentino espadril
We Are Handsome bikini
Kilian parfüm
Tom Ford ruj ve oje
Charlotte Olympia papağan çanta
Chanel bileklik 


Begüm Şen :
OzzDsign Şapka
Alberta Ferretti aynalı gözlük
Giuseppe Zanotti zincirli sandalet


Fatoş Sarıgül :
Hermes şapka
Havaianas sandalet


Gül Gölge Saygı :
JBrand jean şort
Havaianas sandalet
FEY gömlek
Persol aynalı gözlük
Tullaa çanta





* Bu post ve görseller 4 ağustos 2013 tarihinde Sabah Gazetesi Günaydın ekinde yayınlanmıştır.

26 yorum:

  1. Gul Golge'yi cok dogal ve secimleri (ozellikle cantasi) ile tam kivaminda sik ve yazlik buldum, icten bir sunum olmus. Saclari da cok guzel.

    YanıtlaSil
  2. Siren Ertan Çarmıklı'nın elbisesinin desenleri çok hoş, ayrıca turkuaz Alhambraları kendisine çok yakışıyor.
    Etel Baler'in her parçası tam da onun stili. Özellikle Alexander Wang Sandallarına bayıldım! Bu yaz modası için çok doğru bir ayakkabı seçimi.
    Beyza Arslan'In We are Handsome mayolarına hayranım. En sevdiğim mayo markası... Valentino Espadrillerinin pastel renklerini de çok sevdim.
    Begüm Şen'in Giuseppe Zanotti Sandaletleri çok hoş ama siyah olsa daha hoş olabilir miydi diye düşünmüyor değilim. İkinci karede çok tatlılar :)
    Gül Gölge Saygı tam bir effortless summer chic.

    http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fazılhan.. senın yorumlarını okuyunca, yeni doğmuş bebek gıbı en fazla gak guk sesi cıkarabılıyorum.. nasıl bır backround bu arkadasım.. helal olsun valla.. emınım Pelin in cok hoşuna gıdıyordur senın yorumların.. dolu dolu yorum tekniği.

      Sil
    2. Evrim İçer, çoook teşekkür ederimç. Çok mutlu oldum :)

      http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.co.uk

      Sil
    3. Fazılhancımın yorumu olmayan posta post demem ben :))

      Sil
  3. En güzel Begüm Şen! Etel Baler'in sandaletleri de benim olsun lütfen!
    http://bilge-ca.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. her gun gırıyorum yok bişi.. her gun gırıyorum yok bişi.. bi baktımm aaaaaaaaaaa :))

    hemen hemen herkesın vazgecılmezlerı aslında ne kadar da basıt seylerde gızlı.. sandaletler, gozlukler ya da şapka.. benım dıkkatımı en cok bu çekti.. benım guzelım, her zaman guzelım Siren ERTAN dır.. ama ben Feryal Hanım ında olmazsa olmazlarını cok merak edıyorum mesela.. ıkıncı kez yaparsan, kendısını ele almanı cok ısterım. Bir de sonsuz tebrıkler.. nıhayet olman gereken yerlerdesın.. senı sevıyorum guzel kadın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Evrimcim hala yaz sezonundayız şu zamanı geçelim tatillerim bitsin davetler fazlalaşsın yine eskisi gibi olacak merak etme :) Feryal hanım şu an zor bir dönemden geçiyor. Bu döneminde de ne giydiniz ne seversiniz sorusunu sormak hiç uygun değil diye düşündüm :( Ben de seni mucuukkk :)

      Sil
  5. Begüm Şen'in sol taraftaki fotoğrafta giydiği plaj kıyafeti Koton'un Beachwear koleksiyonundan. İndirimde 40 TL'ye kadar düşmüştü ben e almıştım. Demek ki uygun fiyatlarla da şık olunabiliyormuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üstündekine bayıldım renkler çok yakışmış

      Sil
  6. Pelincim öncelikle tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum. Postlarını özlemişlen bugünkü postlar tatil dönüşü ilaç gibi geldi :) benim favorim Beyza Arslan ve Gül Gölge oldu. Özellikle Beyza Arslan'ın We are Handsome bikinilerine bayıldım! bu yıl beach'lerde okdr çok LV Neverfull gördümki sosyetemden Hermes gelicek diye korkmadım değil açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Betülcüm tşk ederim. Hala yaz, tatil ve iş yoğunluğundan eski hıımda değilim. Yaz bitsin hergün beraberiz çok öpüyorum :)

      Sil
  7. Pelincim öncelikle tebrik ederim :)
    Siren Ertan'ın plaj koleksiyonunu zaten çok beğeniyorum renkler , desenler ve birbirleriyle uyumları harika favorim Siren Ertan tabiiki.Kendi koleksiyonundan giymiş olduğu bu kıyafet ve yine o içten gülüşüyle çok hoş görünüyor.

    Ayrıca gül Gölgê'yide çok beğendim.

    gülnihan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülnihancım çok çok tşk ederim :)

      Sil
  8. Benim takildigim konu sudur: Madem Begum Sen'in kiyafeti koton, neden Ferretti ,Zanotti leri soyluyor da Koton 'u soylemiyor? Tamam marka delisi oldugunu biliyoruz ama madem utaniyorsun 40 liralik elbisenden giyme o zaman.
    Fatos Sarigul 'un kombini gulunc olmus ne o oyle hacı terligiyle, monşer şapkası

    Seda K.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü vazgeçemedikleri sorulmuş. Yazın her giydikleri değil :)

      http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.co.uk

      Sil
    2. Demek ki Koton olunca en sevdikleri listesine giremiyor :)

      Seda K.

      Sil
    3. Hacı terliği mi? Monşer şapkası mı? Yazın siz ne giyiyorsunuz merak ettim doğrusu!

      Sil
    4. Koton dan utanıyorsa neden giysin ya da resim versin. Ne saçma yorum bu böyle !!

      Sil
    5. Seda hanim yeni gordum
      Mesaji uzuldum ben her yerde belirtiyorum koton giydigimi siz gornediniz sanirim :((

      Sil
  9. gül gölge saygının en beğendiğim fotoğrafı kesinlikle..bronz tenin nadir yakıştığı hanımlardan..çok beğendimm çok doğal hoş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde favorim harika görünüyor

      Sil
  10. Evet koseni gordum gazetede ,tebrikler,keske baska gazete olsaydi...
    Ethel hanimin her parcasi ayni guzel ,Gul hanim'a saclari cok yakismis.

    YanıtlaSil
  11. Köşe için ben de çok tebrik ederim ama Aslı'ya kesin katılıyorum keşke başka bir gazete olsaymış.

    YanıtlaSil
  12. siren ertan çarmıklı banu alkana benzemiş

    http://kavininkahvesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails