18 Ağustos 2013 Pazar

GÜNÜN ŞIKI : Siren Ertan Çarmıklı



Siren Ertan Çarmıklı her yıl geleneksel Monte Carlo Kızıl Haç Balosu 'na katılır ve her seferinde de güzelliği ve şıklığıyla göz kamaştırmayı bilir. Kendi imzasını taşıyan gümüş renkli pırıltılar içinde adının hakkını verecek kadar hoş görünüyor. Bu tarz gösterişli kıyafetleri taşımak sanılanın aksine çok zordur. Ya rezil olursunuz ya da vezir. Saçlar ve makyaj harika. Chanel clutchı yerinde bir seçim. Küpe ve yüzüğü de Zela için tasarladığı Siren Ertan İstanbul for Zela isimli koleksiyonundan. 


13 yorum:

  1. elbisesi çok güzel ama bence çanta olmamış

    YanıtlaSil
  2. Yok beğenemedim. Beğenemedim işte. S.E ne kadar güzel olsa da beğenemedim. Nedeni saçlarından makyajından, duruşundan çok çok yoruldum. Yaa çek şöyle dümdüz bir fön, daha bir modern.Eline de Chanel yerine başka bir clutch al. İşte o zaman. Yok olamadı yaaa.

    YanıtlaSil
  3. Bende beğenmedim ya sıkıcı olmuş:(

    YanıtlaSil
  4. Elbise guzel olabilir, ama canta secimini cok yanlis ve amatorce buldum. Saclari da Gonul Yazar tipinden kurtulmali artik. Koskoca baloya giderken dip boyasi daha ozenli yapilabilirdi, ben mi yanlis goruyorum?

    YanıtlaSil
  5. Siren Ertan cok cok daha zarif ve elegan parcalar secerdi genelde, bu look alıştığımız Siren Ertan'dan cok uzak bence. Resimleri ilk gördüğümde de Lerzan Mutlu sanmıştım zaten, saç makyaj tamamen başka biri olmuş resmen :(

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. mustafa sandalin sarkisi geliyor aklima siren hanimi gorunce :) guzel mi guzel... ama maalesef ruhu yooook! formunda olan bir tuhaflik vardi gozume batan gecen gun tatil fotograflarindan birinde giydigi beyaz elbisede fark ettim hee kadinda olabilecek sorun onda da vardi. gogusleri bana sarkik geldi sanirim bunun icin toparlayici camasirlar tercih etmesi gerekiyor. elestirmek icin degil sadece elbiselerde gogusleri asagida durdugu icin guzelligini golgeledigini dusundugumden. elbisesi yakismis ama cok klise oldu artik modeli ve piriltisiyla. clutch seciminden hic hoslanmadim. saci ve makyaji gayet hos ve dogru secim.

    YanıtlaSil
  8. Gogus kismi biraz buyuk duruyor sanki, bir anormallik var, kilo almis desem degil, galiba elbisenin kesiminden oyle. Boyundan yukarisi -her ne kadar artik gore gore bizi bile bayan bir makyaj ve sac olsa da- gayet guzel ama vucut da bir gariplik var. Sahneye cikacak assolist gibi bir kiyafet ayrica. Ve hakikaten ilk kez Siren Ertan'i dip boyasi gelmis olarak goruyorum.

    YanıtlaSil
  9. Yok olmamış. Elbise, saç makyaj herşey çok demode :(

    YanıtlaSil
  10. Siren Ertan'ı kendi tasarımı yine müthiş güzellikte bir elbise ile görüyoruz. Şahane gülümsemesi ile güzelliğine güzellik katmış. Ben arkadaşların yorumlarında yazdıkları orantısızlığı farkedemedim belkide fotonun çekildiği açıdan bir göz yanılmasına kapılmışlardır. Çünkü kendisini haftasonu gördüm ne bir orantısızlık nede bir kilo alma durumu söz konusuydu :)

    gülnihan

    YanıtlaSil
  11. Siren Ertan'ın elbisesine bayıldım!!! Sade kesimi ve işlemeleri harika!! Çantası doğru. Saçlarını sevdim. Bir tek ben teni açıkken daha çok seviyordum ama bu yazın etkisi :)

    http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Lerzan Mutlu benzetmesine katılıyorum. Bu kadar güzel alt yapısı olan bir hanımın hala neden bu kadar alaturka göründüğünü anlamıyorum. Kumaşı sevmedim. Bayılırım böyle iddialı kumaşlara ama sevmedim. O çanta yok olamamış. Birileri mi tavsiye etmiş anlamadım. Sanırım bir balo da iddialı bir kumaş ama sade bir modelle patlamak istedi.Fakat söz konusu Siren Ertan olunca beklentilerimiz yüksek oluyor işte.

    YanıtlaSil
  13. Pelin memintolara birsey dememissin. Normalde sevmezsin bu goruntuyu. Bana da cok Pamela A. goruntusu verdi. Icten gulen bir hanim olmasi disinda begenmiyorum Tugce

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails