10 Ağustos 2013 Cumartesi

HANDE ATAİZİ 'den Beklemezdim..

Alışveriş sitelerinin ünlü isimlerle ortaklaşa hazırladığı koleskiyonların tümü fiyasko ! Örneğin bir alışveriş sitesinin Pınar Altuğ tasarladı dediği koleksiyonun neredeyse tümü çok bilindik markaların çok bilindik modellerinin ucuz taklidiydi. Hele çakma Celine 'lerin hali cidden acınacak durumdaydı. Daha bu balyozun etkisi geçmemişken Hande Ataizi çıkıverdi. Hande dedim Ataizi dedim memleketin en şık ünlüsü dedim demesine ama koleksiyon Pınar Altuğ 'un ki kadar olmasa da yine de koca bir hüsran. En basitinden tek bir ayakkabıya bakmak bile yeterli. Bir tarafta Alexander Birman bir tarafta ise Hande Ataizi Design ?! O afilli design kelimesini yesinler !! 



6 yorum:

  1. merhaba öncelikle yeniden hayırlı olsun bloga da bütün sayfayı konu etmen beni çok mutlu etti postsuz kalmıştık ilaç oldu:) Ben Pınar Altuğ'u kanaltürk ikinci sayfada izlemiştim 1-2 ay önce sanırsam. Orda ben tasarıcıyım dediğini duymadım bu konuyu sordular dediki,ben tasarımcı değilim amerikayı yeniden keşfetmiyorum bilindik markların,sevdiğim markaların biraz oynanmış şeklini daha iyi fiyatlarla halka sunuyorum. Hatta kadın dediki sosyetenin 5000 euro verdiği bir ayakkabıyı sen daha ekonomik şartlarda herkesin ulaşabileceği seviyeye getiriyorsun Pınar Altuğ da onayladı evet önce giyilebilir olsun ayakkabı yamulmasın bükülmesin ilk amacım odur ama benim yaptığım ayakkabılar heryerde benzeri olan şeyler öyle tasarımcı iddam yok dedi bunu yazma ihtiyacı duydum yoksa bende çakmacılığa karşıyım tekrar hayırlı olsun Selin

    YanıtlaSil
  2. Pİtonların altan, üsten geçişleri bile aynı :) 400 küsur poundluk ayakkabının aynısını azıcık(!) kalite farkı ve renk farkı ile 200 Türk Lirasına alın...

    http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. o zaman derlerdiki: 'aynıları daha ucuza design' ama hayır öyle demiyorlar satarken falanca tasarladı.falanca design diyorlar o zaman insan bi tasarım azıcık bi özgünlük istiyor çok zor değil kimse tasarım yaparak atom parçalamıyor sadece işe özen ve saygı duyuyorlar..ha taklit lv yi gidip beşiktaş pazarından almışım ha taklit celinleri marka ayakkabıları bu tarz yerlerden almışım ..ikiside taklit tasarım

    YanıtlaSil
  4. kimsenin design ettiği yok, çıkmış modelleri alıp adlarını yazıyorlar üzerlerine. siteler de o ünlülerle birlikte reklam yapıyor işte:)

    YanıtlaSil
  5. doğrusu artık hiç şaşırmıyorum bu tür şeylere! neyimiz orjinal dizi ve filmlerimiz bile hep amerikan çakması :S gerçi en son özcan deniz bir güney kore çakması film yapmıştı ama :) bundan böyle ülkem için dua ederken barış,huzur vs. isterken birazda orjinallik isteyeceğim :)
    gözünüzden hiç bir şey kaçmıyor yazılarınızı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. vay be çok şaşırdım. hande ataizinden beklemezdim açıkcası. pınar altuğun bir sebebi varmış en azından da hande ataizi neden böyle bi çakmalık yapma gereği duymuş acaba

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails