23 Eylül 2013 Pazartesi

STİL KONUĞU : Didem Antebi



Konuk ettiğim isimlerin seçimlerinin hepsine yer vermek için ne yazık ki gazetedeki köşem yeterli olmuyor. Ama tümüne burdan ulaşabilirsiniz:)

Bu haftaki konuğum Didem Antebi. Stiliyle beğeni toplayan Antebi 'nin sonbahar-kış sezonu seçimlerinde baskın renkler gri ve siyah. Abartıdan uzak net çizgileri sevdiğini seçtiği her parçada rahatlıkla görebiliyorsunuz. Fazla lady-chic tarzı sevmiyor. Daha çok streetwear diye tabir ettiğimiz güncel çizgilerle harmanlanmış sokak modasını tercih ediyor. Gardrobunda değişmez parçaları ise bolca deri ceketler ve her modelden pantolonlar.

Givenchy

Givenchy

IRO

Isabel Marant

Jimmy Choo

Lanvin

AmQ - Alexander McQueen

Saa&Bide

Stella McCartney

Valentino

Valentino





* Bu post 22 Eylül 2013 tarihinde Sabah Gazetesi Günaydın ekinde yayınlanmıştır, izinsiz kullanılamaz.

21 yorum:

  1. Cok zevkli secimler, hepsini cok begendim. Didem hanimin 'effortless chic' stiline hayranim.

    YanıtlaSil
  2. Hoş giyiniyor da, moda gündemine bu sayfalara girebilecek nitelikte bir giyimi yok bence. Arzu Sabancı lar, Feryal Gülman lar, Begüm Şen ler varken bahsi olmaz. Sema.

    YanıtlaSil
  3. Güzel parçalar fakat bazıları Didem Hanım'lık değil. Özellikle bootie ler hiç değil. Bootieler maalesef çok ama çok ince ve uzun alt bacak istiyor. Yoksa bacakları çok kesiyor ve kısaltıp iyicene bodurlaştırıyor.Didem Hanım'ın dizaltı pencil skirt te giymemesi gerekir bu yüzden. Ama eminim Valention tulum ve McQueen mont kendisine çok yakışacaktır.

    YanıtlaSil
  4. arzu sabancı'yı bilmem de, feryal gülman ne modaysa, sezonsa baştan ayağına kadar onbinlerce dolarlık giysileri giyen evet belki yakıştıran ama 'işte stil!' diyebileceğimiz bir stili olmayan bir kadın. risksiz, hoş, ama aklımda tarzı var gibi bir etki bırakmıyor. begüm şen ise bende biraz ivana sert'in ilk yıllarındaki izi bırakıyor, fazla stiline odaklı, plajda bile çok düşünülmüş kombinlerle geziyor. sanki her gün evden çıkmadan 1 saatini ayna karşısında geçiriyor gibi. didem hanım'a gelince, ben kendisini gayet hoş ve tarz buluyorum. gerçi siyah kalın kilotlu çoraba bilekten bağlı siyah ayakkabı faciasını es geçiyorum ama olur o kadar :P çok güzel kombinleri olan, ama hayatını defileler, markalar, stil üzerine adamamış sade bir kadın etkisi var. on numara beş yıldız :)

    YanıtlaSil
  5. Çagla şikele ne kadar benzıyormus ! Yazıyı okuyunca o olmadıgını anladım.. Ama resmi çok benzıyor yahu !

    YanıtlaSil
  6. o deri eteğe bittiiimm harika...bence çok şık ve tarz seçimler çok beğendimm..mesela deri etek klasik bi etek değil ön tarafıyla bir farklılık yaratıyor ayrıca yukarda feryal g. ile ilgili yoruma katılıyorum ondan bundan yani lüks markalardan ne varsa ne pahalıysa giyiyor.bi stili yok...mesela bir gün lady tarzı oluyor bazen assolist tarzı yani etekler yerlerde klasik düğün elbisesi gibi bazende casual chic vari bi havaya sahip elbiseler giyiyor..yani belli bir tarz yok..aa evet işte bu kesin feryal hanımdır diyebileceğiniz bi kıyafeti yok..ama en çokda 20-30 yaş arası bayanların giyeceği daha genç yaşa hitap eden modelleri giyiyor bazen o da hoş durmuyor...
    antebi hoştur güzeldir beğenirim.böyle devam etsin bence
    çok uğraşılmış hakkaten ayna karşısında saatleri harcamış herşeyiyle uyumlu kıyafetleri sevmiyorum...sanki bi telefon alıp 15 dakkada giyinip çıkmışsınız gibi kıyafetleri seviyorumm... sosyetede keşke görsek...umarımm... bir gün...

    YanıtlaSil
  7. sevgili pelin beni yanlış anlama sakın ben seni ve blogunu çok seven biriyim hep takipteyim. Ama küçük bir isteğim şikayetim olcak,blogtan eski tadı alamıyorum hem çok aralıklarla post var hemde postlar hep günaydın ekiyle ilgili ben zaten günaydını takip ettiğim için bana yenipost gibi gelmiyor diyorsun ki herkes takip edemeyebilir elbette haklısın ama internetten de okunuyor illa gazete almaya gerek de yok. Uzun lafın kısası,ben güncel postları özledim mesala beymen daveti,tesyev daveti,dior daveti,şık bayanları rüküşleri görmeyi,eski tadı özledim. Hep ıns.da olmasın bloga da yansısın eskisi gibi. İşte öyle pelin'im blogu çok seven biri olarak yazdım inan sevgilerimle..... selin.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan aynı düşüncedeyim, Pelin hanımın samimi yazılarını blog'a özel olanı özledim. yeni oturduğu evi anlatmasını, saçlarının son halini, davetlerin ardından gelen özgün resimleri ve onlara dair yine özgün yorumları merak etmekteyim çooook muuu:)))
      son 2 aydır yok malesef, ay çok özledim eskisini yaaa:))) öpüyorum Pelin hanımcım sizi, dilerim samimiyetime inanmışınızdır, yanlış anlaşılmamak umuduyla!!! sevgiler
      esra

      Sil
    2. iki yoruma da imzamı atıyorum :)

      Sil
  8. Ben de arada sirada bloga girip, hem moda he eglence tadi alan bir okuyucuydum. Zten basarili olan tarzinizdan dolayi degisik basin organlarinin dikkatini cektiniz, ama simdi blog o dergilerdeki, gazetelerdeki ozgun olmayan bir cereceve icine girmeye basladi. Sanki siz onlari degil de, onlar sizi degistirdi sanirim biraz. Ozgun tarziniza donerseniz, bircok okuyucunuz cok sevinecektir. Yoksa, sanirim blog eski populerliginde olmayacak. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam buna benzer şeyler yazmak için girdim yorumlara ki yalnız değilmişim.

      Sil
  9. didem antebiyi severim ama valentino tulum dışında hiç birşeyi beğenmedim_____

    YanıtlaSil
  10. Maalesef adsizlara katiliyorum eskiden hergun blogu kontrol ederken simdi aklima bile gelmiyor. IG hala daha ozenli sanki.

    YanıtlaSil
  11. Ama aşkolsun arkadaşlar beni o kadar zor durumda bırakıyorsunuz ki anlatamam size :(( yoğun olmasam vakit bulabilsem post yapmazmıyım hiç :( yaz zaten tatiller dolaysıyla aksadı ardından da taşınma işlerim başladı. ama ne başlama. ağustos da bitmesi gereken ev eylül sonuna geldik hala bitmedi ve kızım avrupa yakasında okula başladı ki biz hala ev bitmediği için asya dayız. bunun yanısıra bir mesleğim bir işim de var benim onu da götürmekle sorumluyum. ve bir de siz acımasızca eleştiriyorsunuz gidiyorum köprüye atlamaya :))) bu aksamanın gazeteyle hiç bir alakası yok. oraya bile çok zor yetiştiriyorum. eski düzenim gelse de gazetede yazdıklarımı buraya yazmaya devam edeceğim. ama post yazmak ig 'a 2 dakikada resim eklemeye benzemiyor arkadaşlar lütfen bunu bilin. bu yorumu da sanki konuşarak yazıyorum ne yazdığımı da bilmiyorum 2 saattir trafikteyim o an yazıyorum ancak bu kadar. hepinizi seviyorrum öpüyorum lütfen acımasızca üstüme gelmeyin cidden çok üzülüyorum :(

    YanıtlaSil
  12. bugün yapacam bir post tam da istediğiniz gibi hem de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte modavesosyete.blogspot budur! :) tam hah eski postlar gibi diyecektim ki bunu okudum :)

      Sil
  13. cok agir makyaj yapiyor bence yasindan buyuk duruyor. Kiyafet secimleri de tarzim olmasa da hos, ama ne bileyim bir siliklik var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esasında o siliklik değil, tam ne giyeceğini bilmemenin acaba doğru mu giyindim, acaba oldu mu ların izi.Eh bir de Pelin'in sayfasında eleştirilmek te var yanındaki insanların dışında.

      Sil
  14. cok güzel ve doğal buluyorum ben,ayrica secimleride yasina uygun en şık en stil sahibi olma gibi bir gayeside yok bence hayatta birde yukardaki yorumlarada katiliyorum pelincim bizi boşlama artik hergüne post isteriz.Ceylan

    YanıtlaSil
  15. Iyi aksamlar Pelin Hanim, sizden bir ricada bulunacagim. Ben su anda bütün izlerimi Google dan silmekle mesgulum. Sizin blogunuzda mail adresim Google da tarandigi Zaman görünüyor. Lütfen yazmis aoldugum yorumu silerseniz com memnun olurum. Link olarak bunu buldum. insallah fazla is cikarmadim size simdi. Cok tessekkürler ve iyi aksamlar. Funda

    http://modavesosyete.blogspot.de/2011/07/emilio-pucci-nin-tg-elbisesi-pek-bir.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailini yazdığın yorumu kaldırdım sevgili Funda :)

      Sil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails