26 Eylül 2013 Perşembe

Yazılanı Anlamamak Bu Olsa Gerek..



Şimdi böyle bir başlık nerden çıktı dediğinizi duyar gibiyim. Anlatayım. Herşey geçtiğimiz hafta instagram 'da Seren Serengil 'in son sahne çalışmasında giyeceği bir elbiseyi görmemle başladı. Çünkü elbise çok tanıdık. Naomi Watts 'ın Oscar Töreni 'nde giydiği Armani Privé. Hatta bu elbise medyamızda acaba Armani Cengiz Abazoğlu 'ndan mı esinlendi diye epey ses getirmişti çünkü çok benzeri 2010 senesi Abazoğlu koleksiyonunda yer alıyordu. Hatırlayanlarınız var mı bilemem ama zamanında ben de bu konu hakkında fikirlerimi sizlerle paylaşmıştım. Bu denli benzer, bilinen, ses getiren bir elbiseyi Gülşah Saraçoğlu 'nun son koleksiyonuna (!) koyabilmesi dehşet verici bir özgüvenden geliyor olmalı. Tabi daha sonra bu son koleksiyondan ifadesi değiştirilip Seren beğendi de diktim oldu ya orası da ayrı bir konu :)



Doğal olarak bu benzerliği geçtiğimiz pazar günü Sabah 'ın Günaydın ekindeki köşeme taşıdım. Taşımadan öncede Cengiz Abazoğlu ile irtibata geçip düşüncesini öğrenmek istedim. Gayet profesyonel ve nazik bir cevapla bu tarz bir polemiğe girmek istemediğini belirtip ne Gülşah Saraçoğlu hakkında ne de elbise hakkında tek laf dahi etmedi. 


Ama gelin görün ki hanımefendi instagram hesabından Cengiz Abazoğlu 'na vermiş veriştirmiş. Niyetim kimsenin avukatlığını yapmak değil. Ama olayın nasıl geliştiğini söylememekte yakışık almaz. Bu yazıdan sadece Cengiz Abazoğlu 'nu hedef göstermesi çok ilginç. Hele bir de kendisini Oscar törenlerine kadar gidip dünya starlarıyla çalışmış biri olarak görmesi şaşırtıcı değil bildiğiniz komedinin ta kendisi :)) Hangi starlarmış bunlar acaba :) Malum benim memleketimde herkes kendi kendine bir star ismi seçip ona elbise diktim diyerek de pekala reklamını yapabiliyor da ondan soruyorum :) 

Madem ne kendine ne de atölyene laf ettirmeyeceksin o zaman işi usulüne uygun yapacaksın. Çok bilindik bir elbisenin neredeyse birebir kopyasını koleksiyonuna koymayacaksın ! Koyduysan kendine modacı değil terzi diyeceksin ! Koleksiyonunda olmasına rağmen haberim sonrası Seren Serengil beğendi de diktim diye ağız değiştirmeyeceksin ! Seren Serengil 'in beğenip giymesi gayet normal ama bunun reklamını yaparken uygun şekilde notunu düşüp şu elbiseyi beğendi ben de isteği üzerine özel olarak diktim diyeceksin..

Kendisine etrafını dünya starlarının sardığı pespembe, taşlı tuşlu, allı pullu rüyalar diliyorum !!


9 yorum:

  1. Taklitlerle hiç bir yere varamazlar, tasarımcı dediğin özgün olmalıdır. Ondan bundan arakla sonrada modacıyım(!) diye gez. Oh ne ala memleket.

    YanıtlaSil
  2. Valla ben kim olduğunu tam bilmiyordum. Resimlerine bakınca önce assolist sandım. Ama sonra anladım ki hani yarışma programı yapan terziymiş. G.S 'nun kim olduğu belli, esas suçlu valla Seren Serengil'in bu terziye gitmekle.

    YanıtlaSil
  3. Komediye gelin! Seçtiği dünya yıldızını söylüyorum Pelin: Nicooole Kidman!!!! Kendisine iki elbise tasarlayıp göndereceğini söylüyordu geçen sene:) Sema.

    YanıtlaSil
  4. Yine harika bir post, ellerinize sağlık! Buraya fazla bir şey yazmak istemiyorum çünkü siz her zamanki gibi yazılabilecek tüm şeyleri olabilecek en kibar şekilde dile getirmişsiniz. Ama şunu sormadan edemem: Niye Oscar gibi büyük bir ödül töreninde dünyaca ünlü bir yıldızın giydiği elbise?? Hayır bilinmeyen çok yetenek var da o yüzden hani! Canım çakmasını yapıyorsun yapmasına da insanların bu kadar gözüne sokmamalısın bence!

    YanıtlaSil
  5. Altına imzamı atarım bu yazının.. Üslubunuza bayılıyorum Pelin Hanım. Bu işi hakkını vererek, layığıyla yapıyorsunuz. Yıllardır hiç sıkılmadan, büyük keyifle takipteyim.. Nvrz

    YanıtlaSil
  6. Bence şaşırmamalı bu kalitedeki insanların bu hareketlerine, hatta alkışlanmalı, zira modacı hanımefendi level atlamış, Armani çakması kendisi için bir üst level çünkü kendi kendine diktiği elbiseler de Bülent Ersoy'un gardrobunun çakması gibi!!!

    YanıtlaSil
  7. İlk defa bir blogu takip edicem gibi gözüküyor güzel paylaşımlardan dolayı sizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  8. Cengiz Abazoglu'nun tavrı cok sık. Gulsah Saracoglu'na gelınce, bol unlem ısaretınden baska bısey degıl cogumuza.

    YanıtlaSil
  9. Körler sağırlar birbirini ağırlar. Serene sorsan o da bu Türkiyede en kaliteli, en asil artist. Gülşahda ennn iyi moda tasarımcısı(!)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails