1 Ekim 2013 Salı

ECE SÜKAN 'lı Hollywood Kırmızı Halı



Emmy Ödülleri Kırmızı halıda bir Türk ve o Türk de Ece Sükan olunca elbette beklentim epey yüksekti. Çok şükür beklentilerimin karşılığını fazlasıyla aldım. Ne de olsa bu işleri bilen zevkli bir kadın Ece Sükan

Emilio Pucci elbisesinin rengi ve uçuşan kumaşıyla pek hoş görünüyor. Bu renkten bir elbise altına mükemmel bir seçimle yeşil tonlarında Casadei ayakkabı giymiş. Altın renkli kutu formlu clutchı dört dörtlük. Saç modeli , makyajının dozu kusursuz. 

Gözü ısıran tek şey dekolte kesimi ki bariz belli olan şey silikon takviyesinde bulunduğu. Sakın inkar edilmesin çünkü konunun uzmanı isimlere sordum hepsi de yaptırdığını onayladı. Aslında hiç ihtiyacı yoktu ama memnun değilmiş ki yaptırmış. En nihayetinde devasa şişirmemişya önemli olan o. Yine klas yine şık yine Ece Sükan gerisi boşşş..







16 yorum:

  1. Bu kadına acaip kanım ısınıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Göğüslerinin elbisenin dekoltesini bozması dışında herşeyiyle çok şık. Göğüsler fazla gelince elbiseye öndeki drapé pliseler bariz şekilde bozulmuş ve kötü görüntü ortaya çıkmış. Neden bu kadar göğüs göstermek istedi anlamadım. Hangi ruh haliyle?

    YanıtlaSil
  3. o sondaki bacak hareketi olmasaymış, iyiymiş. :)

    YanıtlaSil
  4. bu kadar zayıflık ı-ıhh
    güzel hoş ve zarif ece sükan
    fakat o bacakların o incecik hali nedir:/

    YanıtlaSil
  5. Bence harika dekolteye de takılmadım yani abartı duran bişi yok dozaj güzel...

    YanıtlaSil
  6. yanindaki kazma olmayaydi iyiydi:)

    YanıtlaSil
  7. Ece Sukan bence her zaman stil bir kadındır ve yine bu zevkini ortaya koyan butunuyle baktığımızda çok şık olmuş. Pelincim sana katılıyorum dekolte dozunda olsaymış kusursuz olacakmış.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  8. goguslerin dekoltesindeki yapayligi gectim, bel kemerine dogru yanlardaki oturmamislik da rahatsiz edici. ben basarili bulamadim bunca nufuzu/bilgisi olan biri daha tarz daha iyi bicilmis birsey giymeliydi.

    YanıtlaSil
  9. Guya en stil sahibi kadin, giydigi elbise bu mu? Hic olmamis...Ustunde bogumlu cuval gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  10. Lana Del rey'in estetiklerden sonraki halini cok animsatti bana,

    YanıtlaSil
  11. hiç sevmediğim tarzdır aslında ama giyen kişi ece sukan olunca kendine her zamanki gibi en güzel şekilde yakıştırmayı başarmış.ben çok beğendim

    www.mihera.com

    YanıtlaSil
  12. Bu büyük bir ihtimalle bir sample. Showroom sample'ı. Bu sample'larda showroom mankenlerinin en küçük kupunda potsuz duruyor tabii.Sample değilse eğer Pucci zaten göğüslü kadına tasarlamaz, Armani 'de Gucci'de tasarlamaz. İçine kup dikişi atmaz.Pucci veya benzeri bir tasarımcıdan büyük kupa sahip bir elbiseyi giyerseniz, sonuç bu defolar olur.

    YanıtlaSil
  13. Ece sükan her zman tarz ve asil bir bayandır ben hemen hemen her halini beğenirim sevdiğim için ama dahada şık olduğunu gördüğüm için bu hali bana pek bir abartılcak kadar güzel gelmedi_______

    YanıtlaSil
  14. hiç şüphesiz sacıyla,makyajıyla,kıyafetiyle.. kusursuz görünüyor.

    YanıtlaSil
  15. elbise çok sıradan yani zengin hanımların annelerin sünnet düğünü kıyafeti bile olabilir zorlarsanız yani ece sükandan birşey görmek isterdim elbisede ...kendinden birşeyler katmasını beklerdim..dekolte dışında..ha dekoltesi güzel hoş durmuş ama elbise sıradan yahu...çok bilindik bir model..
    bu arada pelin hanım nerdesiniz? 15 gündür hiç ses seda yok..bu günaydın gazetesi işi çıktı çıkalı yoksunuzz olmadı böyle..istanbul fashion week geldi geçiyo yoksunuz..nerdesiniz kuzum??

    YanıtlaSil
  16. Dekolte birden fazla olunca çok itici oluyor bence. Keşke hem bacak hem göğüs dekoltesi birlikte olmasaymış.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails