19 Ekim 2013 Cumartesi

KUSURSUZLUK...



Charlize Theron 'a olan hayranlığımı nasıl ifade edebilirim bilemiyorum. Fiziği, duruluğu, zevki, mesleki başarısı ve özel hayatındaki duruşuyla her anlamda klas kelimesinin karşılığı. 

Alexander McQueen elbisesinin içinde adeta heykel gibi. Saç modeli bir tek onda güzel. Makyajının  güzelliği ise anlatılmaz adeta yaşanır. Böylesi taze ve temiz makyajı neden bizim ünlülerimiz de göremiyoruz anlamıyorum. 

Bu kadar iltifat etmek bünyeme iyi gelmiyor diyorum ve susuyorum :)



15 yorum:

  1. çok güzel görünüyor gerçekten.. Ben kendisini biraz Arzu Sabanci'ya benzetiyorum yüz hatlari ve gözlerini.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu insansa ben yemin ediyorum hayvanım yaaaa:)
    Ayşe

    YanıtlaSil
  3. yazacak bir sey bulamıyorum.. ıcımden gecen en varsa dokmussun yazıya.. yalnız sıkayetım buyuk.. ben PELİN i cok ozler oldum..

    YanıtlaSil
  4. Makyaj konusunda bir yorumum var. Bu sadece güzel makyaj olayı değil.
    Öncelikle sağlıklı olmasından dolayı böyle güzel.
    Bizim sosyetede bunu göremeyiz çünkü herkeste bir aşırı zayıf olma merakı, herkes hergün daha zayıf gözüküyor gözüme, fosur fosur sigara içme, kötü beslenme, yoğun cilt ürünleri nedeniyle ne makyajı olursa olsun taze görünüm olmuyor.
    Eminim Charlize bol bol spor yapıyordur, sağlıklı besleniyordur, bakınız ne aşırı zayıf ne tombiş kesinlikle mükemmel bir durumda.
    Bu yüzden de makyajı saçı herşeyi harika. Gözleri parlıyor.
    Sevgiler,
    Ece B.

    YanıtlaSil
  5. Benm de en beğendiğim ünlüdür kendisi, dünyanın en güzel kadını kim deseler cevabım odur...
    http://cemrelifestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. kusursuz güzellik bu olsa gerek... saçlar başlar herşeyi ile mükemmel

    gülnihan

    YanıtlaSil
  7. Saç, makyaj , taşıyış... Hayran kalınası bir güzellik. Değil ülkemize, dünyaya bir daha gelir mi böylesi bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. inanılmaz güzel bir kadın. hep zevkli ama bu kadar ışıl ışıl olmasının sebebi yüz güzelliği bence. ben bu kadar güzel bir yüz görmedim hayatımda. yaşlanıyor, üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Pelin hanım merhaba; Charlize Theron'u ben de beğenirim..Yaşı ilerlemesine rağmen cildi nasıl bu kadar sıkı- renk tonu eşit ve dokusu bebeksi kalabiliyor? Hollywood starlarının ve ünlülerin cilt bakım rutinlerini ve anti-aging uygulamaları da paylaşmanız da mümkün mü?Teşekkürler Sevgiler

    S.N

    YanıtlaSil
  10. NedaNiquie26 Ekim, 2013

    3 sene once Istanbula tasinmadan isim geregi hollywood 'da bazi studyolarla calistim. Charlize ile iki kere briefly calismam gerekti, o donemde hala Stuart ile beraberdi. Yakindan gordugum icin soyluyorum, Muhtesem bir fizigi var evet, cok cok guzel bir kadin, kemik yapisi muhtesem EVET, genetik!!! ve bunu senelerce yapmis oldugu bale ye borclu yoksa kendi deyimiyle gym den nefret ediyor, ayrica sasiracaksiniz belki ama sigara ve icki iciyor, az da degil. Ayrica donemsel sivilcilerle bogustugunu da itiraf etti ozellikle alninda ve yanaklarinda!! gordugumde alninda ve yanaklarinda lekeler vardi az da olsa gorunuyordu. Simdi bunlari neden soyluyorum, oncelikle son bir kac senedir ozellikle evlat edindiginden beri muthis bir gelisme gorunyorum guzelliginde. LA deki celebrity hayatiyl burada ki ile karsilastirmayin, strest faktorunu soyleyeyim Istanbuldaki yasam ile karsilastirilamaz!! temiz hava, haftalik bakim rutinleri ve muhtesem makyozler ve estetisyenleri!!! (evet gozlerimle gordum makyozleri mucizeler yaratiyorlar ozellikle bir gala, odul gecelerinden once yapilan kurler inanilmaz), ayrica GUNESTEN KORUNUYORLAR!! yazlari istakoz gibi yanmiyor kimse!
    SImdi bir kendinizi dusunun guzel bir dinlenme, bol su ve iyi uyku sonrasi cildiniz muthis oluyor degil mi?! bunu haftalik gunluk yaptiginizi dusunun! Stres inanilmaz yaslandiriyor bizim kadinlarimizi!

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten çok şık ve kusursuz bir görünüm :)

    YanıtlaSil
  12. Yıllardır hayranıyım. Mükemmel güzel.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails