9 Kasım 2013 Cumartesi

Derinin Yeni Adresi ZEYNEP ARÇAY



Ezgi İçel ile keşfettim Zeynep Arçay markasını. Giydiği deri gömlek ve pantolonun güzelliği hemen farkediliyordu. Ardından Neslişah Alkoçlar 'ın çok beğendiğim kombini geldi ve tamam dedim bu markayı mutlaka incelemeliyim. Tam bunu dediğim anlarda kapımın çalıp da Zeynep Arçay Koleksiyon Tanıtım davetiyesini almam ilginç bir süpriz oldu :)


Zeynep Alpay mesleğinin zirvesindeyken Ferrasi 'ni satmaya karar verenlerden. Kader onu bir şekilde ilgi duyduğu modaya ve deriye yöneltiyor. İstekli, heyecanlı ve kendine güvenenlerden. Daha 1 senesini bile doldurmayan bu genç markayı büyük başarıların beklediğine eminim.  

Şimdi sözü uzatmıyorum ve sizleri Zeynep Özlem Alpay 'ın kelimeleriyle Zeynep Arçay markasını tanıştırıyorum. Davetten çektiğim görselleri de ekliyorum. Böylelikle Ezgi İçel ve Lian Kebudi 'nin özel sunumlarıyla markanın son koleksiyonuna göz atmış olacaksınız. 





Zeynep Özlem Alpay 

Zeynep Özlem Alpay




















ZEYNEP ARÇAY Adres :

Maçka Caddesi Bronz Sokak Başarı Apt. No.1 Daire :10 Nişantaşı

T : 0212 343 55 18

www.zeyneparcay.com


13 yorum:

  1. Modellerin hepsi çok hoş çok beğendim şahsen.. Birde alttan üçüncü görseldeki buluza bittim resmen.. Bu arada Ezgi İçel çok şık..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba..hep yazdiklarini izliyorum.ve cok hoshuma gidiyor.sana hep basharilar:-) bi de sorum olacak hangi marka elbiseler aliyosun.ya da o kadar para verip almam mi diyosun.
    Yazim anlashilmaz ola bilir.turkcem cok iyi diyildir.ban Azerbaycandan.

    YanıtlaSil
  3. Pelin hanım merhabalar ezgi içel'in ayakkabılarının markasını paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. aaa nihayett benim tarzim seyler...
    cok klas cool sade ve cok guclu...bravoo zeynep hanim cesaretine yetenegine alkis...deri cok zor bastan asagi cok avamda durabilir bu modeldekilerdeki gibi eleganda durur...cok ince ayar...yalniz nolur bu modelleri alacak giyecekseniz bir boyunuz kisa olmasin en fazla 38 beden olun birde lutfen tasli tuslu takilari golge rofle sac parildak makyaji unutun ....
    bu tarz kiyafetleri berrak tuzunatac giysin...ayse kucuroglu giysin...anladiniz iste cool kadinlar...
    birde konu disi ama pelin cagla kubatin gelinligi icin bir post hazirlayabilirmisin ozellikle saci harikaydi kesinlikle...tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper yazmışsın. Ama anlayan az olur:(

      Sil
    2. Ayşe Kucuroğlu mu giysin??? Ayşe Kucuroğlunu yakından gördünüz mü acaba? 38 beden değil yani. Tamam kadın 5 çocuk doğurmuş yine de çok iyi ama bildiğiniz dolgun hatlara sahip. Öyle fotoğraflarda göründüğü gibi innncecik değil. söylemeden edemedim.

      Sil
  5. çok tarz çok güzel deriler marka yaratıcısına tebriklerimi sunarım :)

    YanıtlaSil
  6. derinin bu kadar şık olduğunu şimdiye kadar gerçekten hiç fark etmemiştim. çok güzel ve hafif görünüyorlar. ODTÜ'den kötü iş çıkmaz işte. Kendisini kutluyorum, çok başarılı buldum.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Deriyi çok severim soğuktur ama seksidir. Deri giymek cesaret ister, uygun fizik ister.İster de ister...
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar, blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum, kişisel tespitim şudur ki; medyada yazmaya başladığınızdan bu yana, eleştiri dozunuzda gözle görülür bir azalma söz konusu oldu. Aynı zamanda blogu da biraz ihmal eder oldunuz. Lütfen bunları kötü eleştiri olarak değil, sizi okumaktan keyf alan ve eski yazılarınıza hasret kalmış bir okurunuz olarak alın. İşlerinizde başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik dilli eleştiriniz için tşk ederim. Yine eleştirilerim var ve her zaman da olacak ama artık sadece gazetede yapacağım. Burası eleştirilerim ve beğenilerimle sevildi. Bu özelliğimden hayatta vazgeçmem emin olabilirsiniz 😉 Çok sevgiler

      Sil
  9. Ama sorumu cevaplamadiniz:-( yine de teshekkurler

    YanıtlaSil
  10. deriyi ilk defa bu kadar hoş gördüm :) tebrik ettim...

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails