8 Aralık 2013 Pazar

08.12.2013 Tarihli SABAH Günaydın Eki Yazım..


Bugünü sizlerle geçiriyorum. Özlemişim çok :) 

Bu post pazar günü Sabah gazetesini bulamayanlar için. Twitter da linki atıyorum ama resimler olmadığı için biliyorum ki bu da sizleri tatmin etmiyor. Instagram a koyduklarımda da yazıyı okuyamıyorsunuz. Bu yüzden bundan sonra her hafta yazıyı buraya koyacağım. Üstelik üstünde konuşabilir yorum yapabilirsiniz. Bazen aksaklıklar oluyor resim eksik giriyor. Onu da burada görebilirsiniz.

Feryal Gülman 'ın yazımda beğendiğim dediğim etekli resmi ne yazık ki eklenememiş. Yasemin Masis 'in ayakkabıları da dahil tüm kombin görüntüsü de aşağıdadır. 

 


Konu içinde geçen Aslı Şen kıyaslaması için elbette görsele ihtiyaç var :)



Ve ilk sayfa ;


Yorumlarınızı bekliyorum :)

15 yorum:

  1. Sonundaa:-) ben hep yaziyorum ama nedense yayimlanmiyor.hic ve hic kufur yok.asla.sadece isteklerimi yazmishdim.olsun ama.bi de sorularim oluyor.ama onlara da cevap yok.
    Neyse gecelim konuyaFushya palto ilk gorduyum resimde buna nasil para verilir ya diye dushundum.ta ki Asli Shen resmini gorene kadar.shok yani.guzelim paltoyu ilk resimdekiler bitirmishler yaaa:-)
    yazdiklarina katiliyorum.hep takip ediyorum.ozlemishiz seni.bi de anlashilmaya bilir yazdiklarim.Ben Azerbaycandan Vusale:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küfür olmayanları yayınlıyorum mutlaka bir yanlışlık mı oldu acaba

      Sil
  2. Asli Sen paltoyu daralttirmis sanki, oversize durusu kaybolmus, daha iyi olmus.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Emek Saran "Kirmizi bir bra" giymis yazmissiniz gazetede. "Sutyen", "bra" olarak adlandirilinca dis giyim ogesi mi oluyor yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne tuhaf birşeye takılmışsınız. evet aynen dediğiniz gibi sütyen ya da iç çamaşırı yerine bra kelimesini kullanmak daha estetik geldi.

      Sil
  5. Pelincim aramıza hoşgeldin diyelim o zaman:) yasemin masis in görüntüsünü elbisenin omuzdan aşağı düşürmesini çok beğendim ayakkabasına kadar tepeden tırnağa çok hoş buldum. feryal gülmanın yırtmacıda gayet hoş görünüyor. feryal gülman son zamanlarda çok fazla zayıflamadımı. yüzü çok küçülmüş. az daha etli olsa o yüz süper görünecek. hande atazinin deri elbiseside son zamanlarda gördüğüm en güzel deri elbise. etrafta çok kaba dikişli kesimli deri elbiselerden sonra bu çok iyi geldi tekrar içim ısındı deri elbiselere. çok dişi duruyor hande ataizi.

    YanıtlaSil
  6. A kesim etekleri beğenmiyorum. Gül Gölge gibi boylu,poslu kadınlara yakışabiliyor ancak, Türk tipi kadınlara göre değil, hatta göbek kısmındaki kat iziyle de göbekli göstermiş bazılarını. Aslı Şen için kıyaslama yapmaya bile gerek yok şahane duruyor. Birisi Petek hnm. acilen anlatmalı "az çoktur"...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. be de sadece Gul Golge'nin kombinini begendim, etegi birtek ona yakistirdim.

      Sil
  7. petek ertürenin hanımaga durusu gercekten trajikomik:)

    YanıtlaSil
  8. emek saran ne güzel ve samimi sıcak görünen bir kadındır öyle :) sosyetedeki -maalesef öyle kabul edelim- hafif kibirli ve yapay surat ifadesinden eser yok. saadettin saran gibi işi gücü yerinde, heybetli bir adam 90'larda bitmesi gereken bir kalitesizlik çukuruna düşseydi çok üzülürdüm doğrusu :) çok yakışıyorlar. her türlü kombinine de hayranım, havaalanındaki yeşil elbisenin altına giydiği ve benim normalde nefret ettiğim altı sandalet bileği bot ayakkabılarla bile çok güzeldi.
    VB eteği ise en iyi gül gölge değerlendirmiş, sadece ince uzun fiziğinden değil kombinlediği gömlek o eteğe en yakışan tarz olmuş bence.
    petek ertüre'ye ise söylenecek söz yok. kendisi 80'lerin banu alkan filmlerinden fırlamış gibi. hem görüntü, hem de filmlerin konusu itibariyle.

    YanıtlaSil
  9. Pelin'cim,

    Aslında gazetede şimdiye dek yazdıklarını keşke hep koysaydın. Neden mi? çünkü ben bazen sabah gazetesi alamıyorum yani benim civarımdaki büfe kış mevsimi diye sabah satmıyor ve sabah almak için arabama binip en yakın Migrosa gitmem lazım o da zor geliyor. Bazen ipad'dden okyayım diyorum ama o da keyif vermiyor. Bir de görseller gazetede hakikatten yarım görünüyor ve bu da bizi kesmiyor:))

    VB etekli kombinlerde birinci sıramda sırada gül Gölge yer alıyor ve ikinci olarak ise(saçını görmezden gelirsem:)) Aylin tahincioğlu.

    Machka palto ile ASLI ŞEN muhhh-teee-şeeemmm. İG hesabında da yazmıştım. İnanılmaz yakışmış. Diğer 2 kişi de ise ölmüş gitmiş caanım palto. Paltonun satışında Aslı şen tabii ki etken olmuştur.

    Onun dışında Emek Saran gerçekten kıyafete minik bir dokunuşla farklılık yaratmış ve çok da estetik durmuş. Çok beğendim. Seni blog'da da olabildiğince sık görmek istiyoruz. Eskisi gibi burada yorumlarla ortalık kaynasın istiyoruz. Tatlı ve dozunda yorumlar:)) emeğine sağlık. yolun çok açık olsun. Kendi bilginle, başarınla, hobinle bu blogu oluşturdun bizler de seni bir şekilde bulduk,çok da iyi ettik. Böyle çok daha güzel işlere imza atmanı, emeğinin karşılığını almanı diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ohhh be Pelin hanım geliyorum gidiyorum blog boş. sadece gazeteden okumak olmuyor. Blogun tadı başka.İstediğimiz gibi evire çevire konuşuyoruz. İnstagramdan da sizi takip ediyoruz. paylaşımlarınızdan çok şey öğreniyoruz. Sizin sayenizde bir çok markadan haberdar oldum. Sizin sayenizde giyimimde farklılıklar oldu. Çevremdekiler bile artık çok daha iyi giyindiğimi ve bazı markaları nasıl da hemen bildiğimi soruyor. Ben ise onlara tabii ki sırrımı söylemiyorum:)) Çünkü siz benim hayatıma çok artı kattınız. Çok teşekkürler. Yolunuz çok açık olsun. İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  11. Pembe paltoyu hiç bir mağazada bulamadım. Hep senin ve Aslı hanımın yüzünden:-) Machka online sayfada da görünüyor ama sepete at deyince stok yetersiz uyarısı çıkıyor. Gerçi Pelin sen bu postu yapmasaydın bence bu palto da stoklarda sıfırı görmeyecekti belki. Ama Aslı hanım da mükemmel taşımış onun da payı çok büyük.

    YanıtlaSil
  12. aaaaa inanamiyoruum peliiiin hosgeldn icerik degisimi yazini okudum blog gazeteden cok daha iyiydi bence en basta blogda daha ayrintilu buyuk resimler gazete ise hic tat vermiyor okumuyorum ben hep bloguna bakyrm.
    bide nooooluur daha oncede yazmistm cagla kubatin gelinligini sacina post yaparmisin cok guzrldi pelin bunu kacirmaz demistm noooolur pelin yap bi guzellik optm basarilar bu arada ne yiyip iciyosan bizede sole cunku bu kadar sey ayni anda muthis enerji:))))
    nick:parasiz

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails