15 Aralık 2013 Pazar

15 Aralık 2013 Tarihli Yazım



Herkesin Elle Style Ödülleri postu beklediğini biliyorum. Ama gazeteye çıkmadan yazamayacağım için pazara kadar beklemek zorundaydık. İşte beğendiklerim ve beğenmediklerim. Arada etkisiz elemanlarda yok değildi. Ama aslında stil olarak en beğendiğim yazımda yer vermediğim bir isimdi. Sosyetik ve Türk olmadığından koymak manasızdı. Kim olduğunu en altta göreceksiniz. 

Bakalım aynı isimleri mi beğendik..Yoksa benimle aynı fikirde değil misiniz ? Paylaşın konuşalım tartışalım :)



Elle Style Ödüllerinde işte benim en ama en favorim !! Bu ödülün adında stil kelimesi varsa buram buram stil kokan vintage Gucci by Tom Ford elbisesi muhteşem kolyesi, saç ve makyajıyla Elisa Nalin 'dir ! Bacak dekoltesi muhteşem !!



Son olarak bir de piştimiz olsun :) Aylar önce bu elbiseyle Beyza Arslan ve Feryal Gülman arasında anket bile yapmıştık. Görmek isteyenler BURAYA 



5 yorum:

  1. Favorim Arzum Onan, sonrasında ise farklı renkler ve farklı kıyafetler de aslında çok yakışıyor artık farkına varsa veya risk alsa nefis olacak dediğim Demet Şener.

    İg'da yazdığım gibi Pınar Altuğ'un dekolte bir-iki tık yukarıda olsa bence çok daha iyi olacaktı ve EVET'ler arasında olurdu. Burcu Esmersoy'a elbise Valentino'da olsa beyaz bu kesim yakışmamış. Yakası çok kapalı, ya da belki dediğin gibi saçlarının modeli yüzünden elbise bile üzerinde hiç hoş durmamış. Hadise'yi hakan Yıldırım'ın giydirdiğinden şüphe ediyorum. Acaba kız kardeşi Derya mı bu elbiseyi ona uygun gördü:) Dekoltesi hiç hoş göstermemiş Hadiseyi. Ki ben Hadiseyi çok ama çoook severim.

    Naz Elmas'ı hiç bir zaman şık göremeyeceğiz sanırım. Özge Ulusoy'un elbisesinin üst tarafı çok güzel, çok şık. bunu elbise olarak değilde sadece bluz olarak hayal edip altına şık kesim bir pantolon giymiş olsaydı vallahi çok daha güzel olurdu ve EVET'ler içinde yer alırdı bence.

    YanıtlaSil
  2. Piştilere gelince kesinlikle açık ara favorim Feryal Gülman'dır. Çok çok güzel taşımış.

    YanıtlaSil
  3. demet şener'in saçları uzun zamandır çok karaktersiz bir boyda. uzun desen değil, kısa desen hiç değil. saç uzatmaya çalışan kadınların bir dönemi vardır ki saç biçimini kaybetmiştir kestirsen olmaz açsan olmaz, tam öyle bir arada gibi. o saça bir tarz, bir dokunuş, bir model lazım.

    YanıtlaSil
  4. Bence en iyisi Eda Taşpınar, en kotusu de Naz Elmas. Belki parcalar tek tek guzel olabilir ama Naz Elmas'in kombinasyon cok kotu, diger secimlerinize katiliyorum. Yayinda, Irem Sak zaten cok tedirgindi, bence kizcagizi yanlis yonlendirmisler, cunku kendisinin icine sinmedigi o tedirgin halinden belliydi, Nefise Karatay ile Hafize Çeliktürk'ün arasinda, ben ben peki ben, ben olmamisim ama di mi seklinde gergin gergin bekliyordu. Pelin hanimcim, ayrica orgazinasyon hakkinda da birkac kelam etmenizi beklerdim ;) Ben hemen degerlendireyim :) Nefise ve Hafize biraz acemi bir ikili olmuslardi, muzik grubu aralarina girmeye calistiginda, canli yayinda bunlari tanimiyorum dedikleri duyuldu vs. Odul toreninde sanki zarfin verilisi dahi spontane gelismis daha once prova edilmemis gibiydi, once merdiven altinda verildi, sonra yukarida verildi, sonra kursude. Yabanci konuklar icin kulakliklardan anlasildigi kadariyle simultane ceviri olmasina ragmen, kursude bazilari Turkce konustu, bazilari İngilizce, bazilari ortaya karisik, bazilari bir tesekkur konusmasi dahi yapmadi - tekrar sahneye davet edildi. Ayrica arka ekranda da sunucu ile uyumsuzluk oldu, bir aday grubu anilmadan aday aciklandi. Sunucu alinti yaptigi sozleri direkt okudugu icin, vurgularinda sorunlar oldu ve duyguyu seyirciye yansitamadi gibi gibi. Bunlar cok ufak tefek seyler gibi gorunuyor ama biraz ozenle cok rahat basindan halledilebilecek aksakliklar oldugu icin konusulmaya ve elestirilmeye deger gordum. Saygiyla efendim. Bengi.

    YanıtlaSil
  5. en iyisi, en süperi eda taşpınar harikaa ben burcu esmersoy da çok beyendim___

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails