23 Aralık 2013 Pazartesi

22 Aralık 2013 Tarihli Yazım







7 yorum:

  1. neslişah alkoçlar değil sosyetenin, resmen türkiye'nin gelmiş geçmiş en en güzel kadınlarından biri. yüz yapısı, fiziği, saçlarının dişlerinin parlaklığı orantısı herşey mükemmel resmen gözümü alamıyorum. kızkardeşi de çok güzel ama biraz fazla yapılı-iri duruyor. neslişah hanım birçok insanda gotik ve itici durabilen simsiyah saçı bile çok güzel taşıyor. ay övmelere doyamadım ama gerçek :) maşallah.
    aslı şen ve merve boluğur kıyaslamasında tabii ki merve. aslı hanım çok sempatik duran biri ama siyah bile olsa bu darlıkta bir elbiseyi hakkıyla taşıyabilecek kadar fit değil.
    edvina sponza yorumlarınıza ise katılmıyorum pelin hanım. orjinal ve amazon bir tipi var kendisinin karizmatik duruyor gerçekten ama abiye gece elbiseleri için fazla sportif ve erkeksi bir duruşu var. mesela gün içinde çizmeli trençkotlu bir yargıcı kombinasyonunda nefis durabilir ama parıltılı bir elbisede ben nefes kesici bulamıyorum. yine de bazı sebeplerden dolayı kendisine büyük sempatim var ;)

    YanıtlaSil
  2. Walla o kadar güzel herşeyi belirtmişsin ki bize diyecek bişey bırakmamışsın.. İnsan bizi de düşünür de yorum yapacak birkaç cümle bırakır.. Stella McCartney pelerin bence bu senenin palto kategorisinde ilk üçe girer.. Çok beğeniyorum bu pelerini.. Bir de Aslı Şen için düşüncem makyaj virtüözü olduğu.. Her ton makyaj çok yakışıyor.. Her zaman abartısız ve hatasız bence.. Sarışınlar ondan kopya çekebilir..

    YanıtlaSil
  3. Bergüzar ( Bergüzel) çok şık, çok asil ve çok pozitif. Edvina Hanım'a diyecek yok. O hep bir numara. Ama Aslı Şen'mi Merve Boluğur'mu derseniz, M.B tabii ki. Güzelim elbise o boyundaki kolyelerle boğulmuş ta boğulmuş ta boğulmuşşşşşş .Ayy boğuluyorum, gluglu

    YanıtlaSil
  4. Haftanın piştisin de kesinlikle favorim ARZU SABANCI. İnanılmaz yakışmış ve tümmkombinle çok şık.

    YanıtlaSil
  5. Edvna Sponza ile ilgili ise; yukarıda ADSIZ arkadaşın tüm söylediklerine katılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Instagram'a Merve Bolugur icin aynı yorumu yaptıgımda cevap vermeyince bana katılmadıgınızı dusunmustum, yanılmadıgıma sevindim:)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails