8 Aralık 2013 Pazar

İçerik Değişimi !

Sevgili dostlarım, takipçilerim, sevenlerim,sevmeyenlerim..Gördüğünüz gibi zamanla blogun içeriği epey değişti. Sizlerden o kadar fazla mutsuz mailler alıyorum ki artık bir açıklama yapmanın zamanı geldi. 

Bildiğiniz gibi ağustos ayından beri Sabah gazetesinin Günaydın ekinde yazıyorum. Hem de büyük bir mutluluk ve keyifle. Sevgili Şengül Balıksırtı 'nın bana güvenmesi ve hayatımın en kısa iş görüşmesini yapmam sonucu burdaki yazılarım Sabah 'ın Günaydın ekine taşınmış oldu. Yıllardır burada konu ettiğim piştiler, şıklar, cadı kazanlıklar her hafta pazar günü Sabah gazetesinde. Tabiki bu işin bazı kuralları da var. Mesela konular gazeteye çıkmadan burada yer veremiyorum. Gazeteye çıkdıktan sonrada buraya koymayı bir süre denedim ama ne yalan söyleyim kolaycılık geldi ve ısınamadım. Yeni konular bulup sadece bloga koymakta sandığınız kadar kolay değil. Ve benim tüm bu işleri tek başıma yürüttüğümü ve bir de kendi işimin başında olduğumu unutmayın lütfen. Bunun yanısıra farklı konsepte yeni projelerim de var. Sizlerle bu platformda eskisi gibi olamamamın açığını elimden geldiğince instagram ile kapatmaya çalışıyorum. Sonuçta kullanımı az zaman alıyor ve takipçilerimle çok daha aktif bir iletişim içinde oluyorum. 

Kısaca blogumda bundan sonra gittiğim davetlerden görüntüler, mini röportajlar, keşfettiğim yeni markalar, adresler vs. gibi başlıklar yer alacak. Bir nevi moda&sosyete konsepti life&style 'a dönüşecek. Yazılarım eskisi gibi tamamen benim ağzımdan ve benim kişisel düşüncelerimle bezeli olacak. Bir nevi iş bölümü olacak. Şıklarım ve cadı kazanlarım gazetede bolca konu edilecek. Çok beğendiklerime zaten instagram da yer veriyorum. Arada hediye çekilişlerim bile oluyor, kaçırmayın derim :)

Şunun altını özellikle tekrar çiziyorum; blogun eski trafiğinde olmaması sizlerden uzaktayım demek değildir. Zamansızlık, anlaşmalar, yeni projeler, kurallar ve tüm bu sosyal medya işlerini tek başıma yürütmem sebebiyle blog farklı kollardan olsa da aslında eskisi gibi ilerlemeye devam edecek. Sonuçta yaptığım her işte hoşunuza giden olumlu/olumsuz eleştirilerim ya da moda bilgilerim yer almış olacak.

Bu dönemde mailleri ve mesajlarıyla her daim yanımda olan ve yapıcı eleştirilerini esirgemeyen sizlere teşekkür ederim.

Beni anladığınızı ümit ediyorum ve hepinizi öpüyorum :)

30 yorum:

  1. Bravo, oncelikle acik kalpliliginizi kutluyorum. Degisim hep iyi geliyor, kaliplardan vazgecmek zor ama sonuc icten oldugu surece iyi oluyor, eminim sizde de oyle olucak . Basarilarinizin devamini diliyorum…sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beni anladığınıza sevindim. sevgiler

      Sil
  2. Başarılar diliyorum. Blogum için yorumunuzu ve önerilerinizi bekliyorum :)
    http://mrandmrsblackk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de başarılar diliyorum

      Sil
  3. Yolunuz açık olsun :) Takipteyiz.

    YanıtlaSil
  4. Pelin'cim sen ne yaparsan biz beğeniriz ve her zaman her yerde de yanındayız seni de çok seviyoruzz... Hep çok daha başarılı olman dileğiyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selincim canım her zaman her şekilde yanımdasın seni seviyoruum :)

      Sil
  5. aslında üzgünüm de mutluyum da neden üzgünüm? Çünkü burdaki şıklara,rüküşlere,çiftlere yorum yapmanın tadı başkaydı günaydın da okuyoruz ama altına evet evet siren ertan da barbi gibi ama küpesi olmamış yazamıyoruz onun hazzı başka,hele sen yorumlara katılınca çok başkaydı... ama olsun yine sohbet,dedikodu yaparız senden güzel haberler alırız o da beni mutlu ediyoo ne olursa olsun bizi ihmal etme yeter çünkü ilk aşklar unutulmaz,yeri dolmaz bilirsin....Selin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın onun yeri başka :) ama her hafta köşemi buraya da koyacam. siz yine eskisi gibi eleştirmek isterseniz eleştirmeye devam edersiniz. güzel ve yapıcı yorumun için çok teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  6. Hadi hayırlısı o zaman. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Degisim iyidir, anliyoruz tabi ki. Ancak Elle Style Awards ertesinde kosa kosa bloga gelip eli bos donmek de gercekten pek keyifsiz oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elle style awards ı gazetede konu edeceğim o yüzden şimdilik buraya koyamıyorum. ama pazar günü bol bol dedikodusunu yapabiliriz biraz sabır :)

      Sil
  8. uzun zamandır takip ediyorum sizi. defalarca da severek yorum bıraktım. sabah gazetesinin ekinde her haftasonu okuyorum ancak ne yalan söyleyeyim siz yazmış olsanız bile ben o eski tadı alamıyorum. belki size sayfalar yazdırsalar eski blog günlerinizi biraz daha az özlemle anardım. zaten çok fazla bilinen bir blogger olarak, asıl kitleniz sosyetenin bile bu blogu takip etmesi büyük bir başarıyken gazetede yazarak çok büyük bir risk aldığınızı düşünüyorum. bana göre buna ihtiyacınız yoktu. sizin için kendinizi daha profesyonel olarak görme, işinizi sağlamlaştırma, sevdiğiniz bir alanda kariyer yapma adına en doğru kararı verdiğinizden şüphem yok. yerinizde kim olsa aynen bunu yapardı ki blogger olarak bir sürü örnek vermek buna mümkün. ben elimin altında olanı, hızlı habercilikten dolayı daha çok blogları tercih ediyorum. eminim alternatifinizi bulsam, belki benim gibi düşünenler de o alana yönlenecektir haftada bir sayfa okumaktansa. sizin adınıza, senelerdir olan emekleriniz adına buna gerçekten çok sevindim ama bir okuyucu olarak seçiminizi üzülerek karşılıyorum maalesef. gazete ekinde istediğiniz gibi görselleri kullanamadığınıza, yazılarınızı kısa ve öz tutmak zorunda kaldığınıza eminim. umarım her şey bundan sonrası için de gönlünüzce olur. nacizane fikrimi belirtmek istedim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsıza aynen katılıyorum
      NHY

      Sil
    2. Ne güzel bir yorum bu harikasın ellerine sağlık ve çok çok teşekkür ederim :) Biliyorsundur mutlaka, bu blog 5 sene önce sadece hobi olarak başladı. Ama zamanla ne kadar çok bilindi ve tanındı işin rengi değişti. Artık profesyonellik girdi işin içine. İleriki günlerde duyurusunu yapacağım bir projeyle beni daha iyi anlayacaksın. Bana bu blog meslek değiştirtti beni beklemediğim anda beklemediğim yönlere itti. Hem de her anından mutluluk duyduğum yönlere. O yüzden ben bu kadar kendimi iyi hissederken bir okuyucumu mutsuz ettiğimi görmek çok üzücü. Ame ben bir şekilde kendimi affettiririm yine :) düşüncelerini içtenlikle paylaştığın için tekara teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Sevgili Pelin, sabah'taki iş pozisyonunu takdir ederken şunu. Da belirtmeden geçemeyeceğim. Bu blogda kendi medyanın patronu sendin. Bir umut beni heyecanlandıracak bir başlık ararken üzülerek söylüyorum ki pr çalışması gibi postlar görüyorum. Bu gazete işi senin büyümene sekte vuruyor bence. Daha önceki yorumda belirtildiği gibi bu alandaki blog açığı başka bir blogger tarafından giderilirse, geriye dönüş için daha çok efor sarfetmem gerekebilir, bu alanda teksin. Senden ricamız lütfen blogu eski performansına kavuştur. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gazetede yine kendi adımla ve blogun adıyla yer alıyorum. Sekte vurduğunu düşünmüyorum doğrusu. Aksine daha çok kişiye ulaşır oldum. Bunları da günlük tık sayısından rahatlıkla görebiliyorum. Üstelik farklı mecralarda da yazmaya başladım. Şimdilik detay veremiyorum ama işler olması gerektiği gibi ilerliyor. Bir şirkette bir pozisyonda en fazla 5 sene çalışmalısındır. 5 sene sonra hala aynı pozisyondaysan vazgeçilmez olduğun için değil aslında promote edilmeye layık görülmediğin için aynı yerdesindir. Bu da bunun gibi birşey. Birşeyler katmalı birşeyşer değişmeli. Buranın hala patronuyum ama bunun yanısıra daha değişik ve beni heyecanlandıran alanlarda da çalışmanın keyfini yaşıyorum. Samimi eleştirin için çok teşekkür ederim. Kucak dolusu sevgiler

      Sil
  10. sevgili pelin hanım, elbette insanın işinde terfi alıp yükselmesi, en arzu edilen şeydir. Ama izin verirseniz size Susan Mıller örneğini vermek isterim. biliyorsunuz o da bloğunda her ay yaptığı burç yorumları sayesinde tüm dünyada tanındı. şimdi sürekli bir yerlere gidip, konferanslar veriyor, bilmem kaç tane gazeteye, dergiye yazı yazıyor ve tüm bunlardan oldukça fazla para kazanıyor. ama söylediği tek bir şey var, benim tanınmama neden olan bloğumu asla asla bırakmam. keşke sizinki de aynı lezzette kalsaydı.
    eskiden siz "bizdendiniz" ve diğer tarafa hep beraber dışarıdan bakıyorduk, şimdi ise "içerdesiniz" ve artık dışarıdan bakamıyorsunuz ne yazık ki.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba Susan Miller kaç kişilik ekiple çalışıyor. Artık markadan öte şirket olmuş bir isimle karşılaştırıyorsunuz beni. Yine de gururum okşandı teşekkür ederim :) Ben bu işi tek başıma yürütüyorum lütfen bunu da düşünün.

      Sil
    2. susan mıller sağ elinden rahatsızlık geçirdiği için bilgisayarda yazı yazarken zorlanıyor olsa da, yine de her ay sonu baştan sona bütün bloğu tek başına hazırladığını yazıyor twitterda, bazen çok yoruldum, dinlenmem gerek falan diyor, yalan söylediğini zannetmiyorum. her neyse ben sadece bloğunuzun eski tadında kalması gerektiğini düşünenlerdenim, sizi onunla kıyaslamamıştım zaten.
      sevgiler

      Sil
  11. Gerçekten gıcık oluyordum gazete başladığından beri yazmamana. O önemsememe durumu düşünmek istemesem de aklıma geliyordu. Ama bu yazını yine her zamanki gibi çok içten buldum, samimiyetinle yine mutlu oldum ve sana hak verdim :)) Kendini böyle ifade etmen de çok güzel oldu bence. Yeni işlerini de zevkle takip ediyor olacağız, sen ilk günkü gibi içten devam ettikçe :)) Başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. kendi ifade edebilmişim mutlu oldum. kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  12. Merhaba Pelin, açık söylemeliyim ki Günaydın'da yazmaya başladığından beri blogundan eskisi gibi keyif alamıyordum. Önceleri acaba bugün ne yazmış kimi yazmış diye her gün hevesle bloguna bakarken, son aylarda aman nasılsa bugün de post yapmamıştır diye listemde seni es geçer olmuştum. Ne yalan söyleyeyim gazetedeki yazıların da blogdaki kadar keyifli gelmiyordu. Kariyerin için en doğru kararı verdiğini, ama bu kararın seni blogdan ve bizlerden uzaklaştırdığını düşünüyorum. Bir yandan gazete, bir yandan dergi, bir yandan blog ve bir yandan da aile hayatınla ilgilendiğin düşünülürse bunlardan birinde eksiklikler olması da gayet doğal. Sonuçta hiçbirimiz robot değiliz ve aynı anda bu kadar şeyle aynı oranda ilgilenemeyiz. Ben eminim ki zaman geçtikçe ve işler rutine oturdukça yine her şey düzelecektir. Umuyorum bu yeni süreçte bloguna ve biz takipçilerine alıştırdığın ilgiyi tekrar gösterebilirsin :) Sana yeni işlerinde bol bol şans diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili günay samimi ve iyimser yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  13. Sevgili Pelin,
    Maalesef ben de adsız arkadaşa katılıyorum ve postları pr çalışması gibi buluyorum. Eskiden kız kıza dedikodu yapıyorduk olan his yerini profesyonel bir pazarlamaya bıraktı gibi.. Ama bu sadece senin için geçerli değil, günümüzde her büyüme ve profesyonelleşme amatör ruhu köreltir ve naifliği bozar. Şu anda senden yeni projeler bekliyoruz açıkçası ve onu da iyi yapacağına eminim. Sana başarılar ve kolaylıklar sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pr çalışması demeyelim de beğendiğim şeyleri paylaşmak diyelim. ne yazık ki güzel teklifler geldiğinde inanın bunlara hayır diyebilmek neredeyse imkansız. şu an bunları değerlendirme dönemindeyim.

      Sil
  14. Sevgili Pelin hanimcim merhaba, ben sikayet etmek yerine size tesekkur etmek istiyorum; sizin sayenizde cok guzel ve zarif insanlarla tanistim, modayla ilgili cok fazla bilgi sahibi oldum ve sizden ogrenecegim cok sey var, hatta ve hatta gelecekteki kariyerim icin bu bilgileri kullanacagim icin cok mutluyum, eskiden sadece chanel ve dior biliyordum ama simdi modanin her dalindan biraz bilgim var ve cok mutluyum :), Pelin hanim iyi ki varsiniz, iyi ki sizi tanidim ve en onemlisi iyi ki bana cok sey ogrettiniz, sizi takip etmekten gurur duyuyorum ve sizi cok seviyorum, yeni yiliniz simdiden kutlu olsun, saglikli, mutlu, sevgi ve basarili bir yil diliyorum, opuyorum sizi <3
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minacım canım benim her zaman pozitif her zaman en büyük destekçimsin tekrar tekrar bu güzel yorumun için sana teşekkür ederim. inan moralimi her defasında sen düzeltiyorsun. yeni yılda mutluluk hiç peşini bırakmasın :)

      Sil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails