1 Aralık 2013 Pazar

KWANPEN 'den Şeker Tadında Çantalar..



Lüks çanta markası Kwanpen 'in son koleksiyonunu Ezgi İçel ve Lian Kebudi 'nin özel seçimleriyle birlikte şık bir davet eşliğinde inceledim. Her biri hayranlık uyandıran kalite ve renk armonisine sahip. Tam şunu beğendim kesin almalıyım derken gözünüzün ucu bir başkasına kayıyor ve hoop ona doğru yöneliyorsunuz. Modaya ve lükse meraklı hanımlar için tam da cennete Çin işkencesi. Sosyetenin birçok ünlü siması markaya olan bağlılıklarını göstermek istercesine davete arz-ı endam ettiler. Yasemin Masis, Beyza Arslan, Edwina Sponza, Didem Antebi, Burcu Karabacak, Siren Ertan Çarmıklı, Bahar Şer, Seba Güceylioğlu, Sema Basa, Sevim Uyar gibi isimler ilk aklıma gelenler. Markayı bizlerle buluşturan Aslı Bayraktaroğlu her zaman ki zarafet ve samimiyetiyle tüm konuklarıyla tek tek ilgilendi. 

Öncelikle Aslı Bayraktaroğlu 'nun kaleminden Kwanpen hakkında bilmemiz gerekenleri sıkmadan az ve öz bir şekilde alalım..Çok ilginç detaylar var. Mesela 5 yıl olayı çok enteresan ! Sonrasında ise çantalara yakından bakacağız. Davette iPhone 'umdan çektiğim kareleri ise Instagram Sayfamda görebilirsiniz :)













Kwanpen 
Abdi İpekçi Cad. 17/1 Nişantaşı



7 yorum:

  1. Pelin Hanım,

    Kwanpen çantalarla ilgil ibir yorum değil ama umarım yanlış da anlaşılmam. Uzun zamandır blogunuzda tanıtıma benzer yazılar okuyoruz. Blogunuzu keyifli eden, cadı kazanları, piştiler, kim daha şık yorumları / oylamaları , davet incelemeleri, günün şıkı köşesi gibi onlarca farklılığınızı aylardır göremiyoruz. Örneğin en son günün şıkı 10 Eylül, ondan bir önceki ise 18 Ağustos. Belki böyle hisseden bir tek benim. Burası sizin blogunuz tabiki canınız ne isterse onu yazarsınız ama naçizane bir okur önerisi, bence sizi siz yapan bu köşelerdi, özlüyoruz desem yeridir.

    Saygılar, Tuba

    YanıtlaSil
  2. Ben de Tuba Hanım gibi düşünüyorum. Eğer gazete ve dergi yazılarınız nedeniyle, artık bu blog böyle olacak, eskiye dönemem diyorsanız, bunu lütfen bizimle paylaşın. Ben de kendi adıma blogun eski halini bin kez tercih ederim.
    Kucak dolusu sevgilerimle.

    pk

    YanıtlaSil
  3. Moda, stil, trend,alışveriş ve bakım üzerine. Kahveleri alıp, blogu takibe geçelim kızlarcığım.

    YanıtlaSil
  4. Evet lütfen tarz değişmesin, eski yazıları özlüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Evet, lütfen blog değişmesin, eski yazıları ben de özlüyorum

    YanıtlaSil
  6. Ben de Tuba Hanım'a katılıyorum.

    Pelin Hanım: Sizden ricamiz büyük bir rica belki de. Bizim için söylemesi kolay, bloğu güncellemek eminim çok vaktinizi alan bir iştir. Ama cadı kazanı, piştiler, kim daha şık yorumları / oylamaları , davet incelemeleri, günün şıkı köşelerini ben de çok özlüyorum. Bütün bu köşeler sizin bilgili ve kibar üslubunuzla birleşince cok keyifli bir sayfalara dönüşüyordu. Umarım bloğun eski tarzına dönmeyi düşünürsünüz.

    Çok sevgiler,
    Feride

    YanıtlaSil
  7. bir diğer adsız olarak iki adsıza da katılıyorum. :) mesela elle style awards yapıldı, bunun incelemesini beklerdim ama günlerdir çanta postu duruyor. bundan önce bir ara kıyafette bir deri markası yaratan ismin atölyesine ziyaret vardı. bunlar şahsi görüşümce hantal postlar, okuması zevkli, ışıltılı değil. tamam bence de sonuçta burası sizin alanınız dilediğinizi yazar ya da yazmazsınız ama blogların takipçileri takım taraftarı gibi biraz. nasıl ki taraftarsız maçlar coşkusuzsa, oyuncular için de taraftarın aldığı zevk ve ateşle daha keyifli hale geliyorsa burası da öyle olmalı diye düşünüyorum. eskiden bloga her gün girerken son birkaç aydır 3-5 günde bir o da aklıma gelince girmeye başladım onda da ürün tanıtımı görüyorum çoğunlukla. ve post sayısı olarak 2012 ve öncesine bakın, bir de bu yılki sayıya :/ sadece eğlenceliliği değil post sayısı da inanılmaz düştü. how i met your mother'dan sonra ikinci kalem de eski tadında değil tüm eğlencelerimi bir bir kaybediyorum :/

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails