12 Ocak 2014 Pazar

12 Ocak 2014 Tarihli Yazım







7 yorum:

  1. Haydi kızlar okula tarzı hiç hoş olmamış bence...
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Aylin Tahincioğlu'nun elbise askıları kalın bantlı olduğundan küpeleri fazla gelmiş takmasaymış daha iyi olurdu.Saçlarınıda ortadan ikiye ayırıp yapıştırsaymış daha iyi olurdu.Sanem Tezman'ın kıyafeti Türk Sanat Müziği korosundakiler gibi etek altı olmuş.yandakilerde fazla gelmiş. belini ince göstersin diyemi acaba? Bence kalın göstermiş düz sade olsaymış daha iyi olurdu.
    Okul Modasına gelince hiç hoşlanmadığım bir stil gereksiz moda:(
    Pelin Hanım'a katılıyorum Fatoş Sarıgül ve Elif Gönlüm hakkındaki yorumlara.
    Derin Mermercinin kıyafetine bayıldım sade ve şık olmuş.Işıl Reçber'in üstündeki kırmızı ve tüylü şeyden hiç hoşlanmadım gereksiz abartı ve kokoş olomuş.Siren Hanım'ın kıyafetine o çanta fazla büyük olmuş zaten kürkü gösterişli sade göze batmayan küçük bir çanta daha iyi olurmuş.....

    YanıtlaSil
  3. elif gönlümün ceketinin markasını öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil
  4. Şimdi Sabancı hanımımıza bu yaşta bu look yakışıyor mu??? Boyner i kutlarım, Y. Masis nooo maalesef bu saç tarzı ve ayakkabı seçimiyle. Aylin T. yi geçiyorum. LV eğer bu modeliyle in çantaysa, vah halimize. ama D.M i özledik.

    YanıtlaSil
  5. Bu Zac Posen elbiseyi Aylin T'de neden beğenemediğime bakıyordum. Crystal Ren'in elbisesindeki öndeki godeler nerede? Aylin T'de ise elbise dikişle bölünmüş ve balık tarzı verilmiş. Anlamadım gitti.Gode yok, hava yok!!!

    YanıtlaSil
  6. Haftanin cantasi DM ve IR boyunda iyi ama SEC kurkler icinde yuzerken bir de kocaman canta ile komik olmus.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails