31 Ocak 2014 Cuma

26 Ocak 2014 Tarihli Yazım




2 yorum:

  1. Beyza arslanı görünce önce bir şaşırdım sonra yazıyı okudum elbise çok tanıdık geldi twist yine aynısını yapmış twist giymiş sandım bir an : )

    YanıtlaSil
  2. Burda en beğendiğim Siren Ertan oldu.O ne zerafet, o ne duruş, o ne kendisine ne yakışacağını bilen kelimelerle anlatsam yetmez.Harikulade!!
    İpek Toplusoy'a gelince çok demode olmuş yakışmamış.Sanem Tezman (2 sene önce hakkını vermiş elbisenin).
    Miroslava Duma Rönesans Devrini çağrıştırdı bana Zamandan kopmuş gibiler......
    Beyza Arslana gelince bu sitili hiç sevmedim. O nedir Allahaşkına!!!Tam facia!!!
    Arzu Sabancı'ya gelince üst taraf çok yorucu hem kabarık hemde üst üste taktığı kolye olmamış.Bu kıyafetide sevmedim.Hem o duruş nedir öyle???

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails