23 Mart 2014 Pazar

23 Mart 2014 Tarihli Yazım


9 yorum:

  1. Ruken Mızraklı çok asil,çok zarif ve en şıklardan olmuş bayıldım.Buse Terim Allah aşkına o nedir öyle? Suriyeli Mülteci kampından kaçmış gelmiş gibi olmamış..En rüküşte Çağla Şikel i buldum.Işıl Reçber'e kıyafet süper yakışmış fakat aynı kıyafet Aslı Şen için değil şişman göstermiş.Aslı Şen( out),nedense biz Türk bayanları abartıya bayılıyoruz çok şık olalım derken aşırıya kaçıyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suriyeli mülteci kampından kaçmış gibi nasıl bir moda eleştirisidir?

      Sil
    2. Üzerinde ki bol yeşil bir deri ceket ,boynundaki flarda puşiyi andırıyor ve renkleride iyi kullanamadığından bu yorum yapılmıştır.Saygılar.

      Sil
    3. Buse hanımın ayakkabısıda üstüne üstlük leopar bu kadar çok ayrı renkleri kullanıyorsan leopar ayakkabı giyemezsin göz yoruyor. sarı çantasınamı bakalım yeşil bol deri ceketinemi boynundaki flaramı yoksa leopar desenli spor ayakkabısına mı????

      Sil
  2. Eda Taşpınar çok şık olmuş.Çantasının rengini beğenmedim.Dudak modasıda nedir Allahaşkına basite indirgemiş kıyafetleri hiç hoş değil her modayıda giymeyelim lütfen!!Buse Terim sokakta normal kıyafeti sanırım ayakkabıları o sporluğa olmamış.

    YanıtlaSil
  3. Pelin, sen niçin kendi giydiklerinin, aksesuarlarının fotoğraflarını paylaşmıyorsun arada. Ben merak ediyorum vallahi :)) Birde işin uzmanı olarak son günlerdeki kozmetiklerin ve özellikle mevsimi de gelmişken yüzüne sürdüğün güneş kremini ki bu mevsimde ilaç gibi gelir bu bilgi, sonra o güzel saçlarının sırlarını, şahane broş kullannanın püf noktalarını vs. Eskiden ne güzel paylaşıyordun arada bir şeyler. Bu kadar bilgili birinin kullandıklarını da merak ediyoruz benden söylemesi. Seninle ilgili de post istiyoruuuzz:)) çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Pelin Hanım sizin kıyafetlerinizi de görmek istiyoruz.Bu kadar başarılı bir hanımefendinin bizler çok yardımı olacağını umuyoruz.Sevgiler

      Sil
  4. Moda tasarımcılığı ya da koleksiyon hazırlamak ince bir zevk ve göz gerektirir. Buse hanım isminin anlamından yola çıkıp dümdüz deri ayakkabı ve aksesuarlara dudak kondurarak çok şahane bir koleksiyon hazırlamış, vallahi Amerika'larda okuduğuna değmiş :)

    Bir obje,fikir ya da dönem kullanacaksanız, onu höt diye tasarladığınız şeyin üzerine yapıştırmazsınız. O'nu hatırlatacak izler, çizgiler yansıtırsınız parçanıza, yani soyutlama yaparsınız. Tasarım dediğiniz şey budur, yıllarca bunun eğitimi verilir okullarda çünkü çok iyi eğitilmiş bir göz lazımdır, zordur yani bunu yapmak. Buse Terim dudak figürünü olduğu gibi almış klasik ürünlerin üzerine yapıştırmış, buna da koleksiyon demiş. hala 'ben ünlü bir ismin kızı olduğum için eleştiriliyorum çok çalışıyorum ama hakkım yeniyor' sözlerini rica ediyorum artık bıraksın.Görüyorum ki gerçekten sıkı çalışıyor, işini ciddiye almadığını düşünmüyorum, ama senelerce FIT'de eğitim almış ve bir o kadar blogdu defileydi bu sektörün içinde olan, bu kadar maddi imkanları olan biri olarak elinden gelen buysa yapılan had safhada pozitif ayrımcılığa şükretsin, daha fazla ses etmesin derim.
    ha bunu kullanan markalar da var derseniz, o markaların yüzlerce ürünü, tasarımı var ve 'special collection' tarzında sunmuyorlar bu öpücük işini, yapılmış geçmiş. ama desa size geliyor ve kişisel bir koleksiyon hazırlamanızı istiyorsa, ve 'ismimin anlamı öpücük ben de burdan yola çıktım' deyip çıkan sonuç buysa, pes ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha yasayin agziniza saglik..

      Sil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails